Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Δεν είναι ποίημα να το λέτε όλοι αυτό για τα θρησκευτικά. Ο καθηγητής μας επειδή είναι περιηγητής έχει ταξιδέψει τον κόσμο και έχει έρθει σε επαφή με όλες τις θρησκείες, ποτέ δεν προσπάθησε να μας προσηλυτίσει εξάλλου ο τρόπος διδασκαλίας δεν είναι ο ίδιος σε όλα τα σχολεία. Εγώ ένα θέλω να πω :

Έθνος ονομάζεται ένα σύνολο ανθρώπων που μοιράζονται κοινά γνωρίσματα που διακρίνουν το σύνολο αυτό, σε παγκόσμια κλίμακα. Τα κυριότερα από τα γνωρίσματα αυτά είναι η φυλή, η γλώσσα, το θρήσκευμα, η κοινή ιστορία και πολιτισμός και η γεωγραφική καταγωγή. (Μπαμπινιώτης)

Μπορεί να μην χωνεύετε τους παπάδες ή να σας τη δίνει όταν η γιαγιάδες σας σας λένε να πάτε και μια φορά στην εκκλησία, αλλά κάποια από τα πράγματα που μας ενώνουν είναι η θρησκεία.

Δεν πάσχω από θεωρίες συνομωσίας αλλά , τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα παρατηρώ :
1) χτύπημα στην ελληνική γλώσσα (που συμβάλλουν και τα σχολεία και τα ΜΜΕ)
2) χτύπημα στην ιστορία (ΠΟΛΛΑΠΛΗ ! ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ! Μην αναφέρω το ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ)
3) χτύπημα στον πολιτισμό (μέσω παιδείας και ειδικά λόγω της ανύπαρκτης ανθρωπιστικής παιδείας)
4) χτύπημα στη γεωγραφία και στα όρια του κράτους.
5) δήθεν τάση απο-θρησκοποίησης λόγω της φασιστικής υποτίθεται χριστιανική θρησκείας. Δήθεν ανεξιθρησκεία.

Έτσι κάποιοι "χτυπούν" ένα έθνος
Τι κάνει τσίου τσίου στα κεραμίδια ?

Ελπίζω να μην είμαι off topic

και τι πρεπει να κανουμε? να καταδικαστουμε μια ζωη να πιστευουμε σε κατι που οι αλλοι ορισαν θελουμε δεν θελουμε?
καποια στιγμη και τα ηθη και τα εθιμα και το θρησκευμα θα αλλαξουν... σημαινει οτι δεν θα ειμαστε πια εθνος? ή μηπως ειμασταν παντα αυτο που ειμαστε τωρα (σαν εθνος παντα) ?
Sorry για το off topic


νομιζω πως το λαθος με τα θρησκευτικα οπως και με αλλα μαθηματα σαν τα Κειμενα και την ιλιαδα δεν ειναι η υπαρξη τους στο προγραμμα , ειναι οτι εξεταζονται...

νομιζω πως επισης χρειαζεται αλλαγη στο τροπο διδασκαλιας αλλων μαθηματων οπως ξενες γλωσσες και μουσικη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 122 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
μα τι λετε τωρα στη θρησκεια δεν υπαρχει επιχειρηματολογια ,ειναι ολα θεμα πεποιθησεων. Υπαρχουν καποιοι που γραφουν αυτα τα βιβλια,και ολοι οι ελληνες θεολογοι που τα γραφουν ειναι θρησκοι.Επομενως τι περιμενατε
Οποιος θελει να μαθει για τις θρησκειες απο τη σκοπια του εξωγηινου,δεν εχει αυτη τη στιγμη καλυτερη επιλογη παρα να παει στη βικιπαιδεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
παιδιά μπορεί να επαναλαμβάνομαι , αλλά θεωρώ απαραίτητο να καταλάβουμε πως δεν είναι τα μαθήματα περιττά. Το κάθε ένα έχει κάτι ξεχωριστό να σου προσφέρει. Είναι ο τρόπος διδασκαλίας τους κακός. Για παράδειγμα, τα θρησκευτικά μπορεί να γίνουν ένα πολύ χρήσιμο μάθημα και να αρέσουν στους μαθητές αν εκτός από θέματα πίστης προσεγγίζονται και καθημερινά θέματα (π.χ. φιλανθρωπία, ηθική, κλπ). Αν όμως ο καθηγητής δεν έκανε διάλογο με τους μαθητές για πράγματα που τους απασχολούν και συνδυάζονται με το μάθημα, αλλά μόνο τους έδινε σελίδες να διαβάζουν απο το βιβλίο, τότε το μάθημα θα γινόταν περιττό. Γι αυτό λέω, όλα έχουν κάτι να προσφέρουν. Το θέμα είναι να εκμεταλλευόμαστε την προσφορά του κάθε μαθήματος ώστε να μην γίνεται βαρετό και κατα κύριο λόγο περιττό για τους μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Τα θρησκευτικά δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα άλλο εκτός από τη γνώση για την προπαγάνδα που τρώει ο άνθρωπος στον κόσμο, κάτι που φυσικά μπορεί κανείς να μάθει μεγαλώνοντας και ψάχνοντας. Και μόνο το ότι αντιμετωπίζουν τα πράγματα θεωρώντας δεδομένη την ύπαρξη θεού σε αηδιάζει. Και μόνο το ότι τα βιβλία και οι καθηγητές που τα διδάσκουν μπορούν να λένε ό,τι μαλακία τους κατέβει την ίδια στιγμή που η βιομηχανία που τα στηρίζει απαγορεύει την ένταξη της εξέλιξης(bio) στα σχολεία σε εκνευρίζει.

Να φύγουν τα παράσιτα από την εκπαίδευση, να φύγουν τα θρησκευτικά, ένα απολύτως περιττό μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Και πάλι πιστεύω ότι είναι στα χέρια του καθηγητή... Για παράδειγμα εμάς ο καθηγητής μας δεν προσπαθεί να μας πει "αν δεν είστε χριστιανοί 1000% - 0 στο τρίμηνο". Αλλά προσπαθεί να μας μεταδώσει ιδέες του Χριστιανισμού που έτσι κι αλλιώς, είτε χριστιανοί είτε άθεοι θα πρέπει να διακατέχουμε. Για παράδειγμα, η φιλανθρωπία όπως ανέφερα από πάνω, αφορά τον Χριστιανισμό αλλά και την καθημερινότητά μας. Πρέπει μέσα από αυτό το μάθημα να γίνεται διάλογος με τα παιδιά, να ακουγονται όλες οι απόψεις και να γίνεται πρόσφορη συζήτηση περί θεμάτων πουσχετίζονται ΚΑΙ με την θεολογία ΚΑΙ με την καθημερινότητα ώστε να μην γίνεται το μάθημα "καταναγκαστικό".

(Και παρόλο που τα περισσότερα παιδιά στην τάξη μου ήταν της απόψεως ότι τα θρησκευτικά είναι περιττά, στο τέλος της χρονιάς άλλαξαν όλοι γνώμη...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Και γιατί να μην έρθουν τα παιδιά σε επαφή με τη φιλανθρωπία μέσα από δράσεις του σχολείου τους; Γιατί, ακόμα καλύτερα, να μην εξετασθεί ο αλτρουισμός και κάθε ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα από βιολογικό/εξελικτικό πρίσμα; Γιατί με λίγα λόγια να θεωρείται υποχρέωσή μας όποτε μιλάμε για φιλανθρωπία να κουβαλάμε και το χριστιανισμό από πίσω;

Θα σου πω γιατί. Γιατί στα 12 χρόνια της σχολικής σου πορείας θα τρως μια καλοδουλεμένη κι ασταμάτητη πλύση εγκεφάλου που θα καταφέρει ακριβώς αυτό: να σε κάνει να συνδέσεις υποσυνείδητα την ηθική με τη θρησκεία. Κι όλα αυτά τα ωραία για τους καθηγητές και τις συζητήσεις απλά πάνε περίπατο από τη στιγμή που γίνει αυτό. Και δεν αρνούμαι ότι ακούγονται ωραία, εδώ, στο ίδιο ακριβώς θέμα αν ψάξεις μπορεί να βρεις δικά μου μηνύματα ίδια με αυτά που λες εσύ στα δικά σου. Διάλογος και ουδετερότητα και καθηγητές και και και...

Μαλακίες. Παρεμποδίζουν το έργο της επιστήμης -που αυτή στην τελική έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην εκπαίδευση- και μου θέλουν και διάλογο; Ξέρεις τι πρέπει να πάρουν αντί αυτού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,729 μηνύματα.
Και επαναλαμβάνω : Υπάρχουν πολύ σοβαρότερα μαθήματα που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν τα θρησκευτικά στο βασικό κορμό των μαθημάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εν μέρει συμφωνώ, αλλά μήπως τα παραλες λίγο; Δεν δρουν όλοι οι καθηγητές έτσι. Είναι και αυτοί (ακόμα και λίγοι) που δεν έχουν ως στόχο την πλύση εγκεφάλου. Μάθημα, δίχως ανταλλαγή απόψεων, χωρίς διάλογο και ουσιαστική επικοινωνία με τα παιδιά ΔΕΝ γίνεται. Και βέβαια δεν μιλάω για τα μαθηματικά ή τα αρχαία... Μιλάω για επιστήμες των οποίων τα θέματα μπορούν να διαλεχθούν. Μπορεί να είναι όπως τα λές αλλά προσωπικά, επειδή έτυχε στα 12 χρόνια μου να βρεθώ με επαγγελματίες και όχι με ανθρώπους που ο κύριος στόχος τους είναι ο προσηλυτισμός, έχω πάρει μέσα από τα μαθήματα των Θρησκευτικών αξίες, χωρίς απαραίτητα να τις συνδέσω με την Θεολογία όπως προανέφερες ( και όλα αυτά μέσα στα πλαίσια της διδακτικής ύλης...) .

Πάντως σε αυτό που θα συμφωνούσα , θα ήταν να άρχιζαν να διδάσκονται τα θρησκευτικά από Γ γυμνασίου και όχι Γ δημοτικού, όπου τα παιδιά έχουν μιά σχετική (κάποιες φορές ΔΥΣΤΥΧΩΣ στοιχειώδη) ωριμότητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τα σχολεία στο εξωτερικό έχουν μάθημα για την θρησκεία το οποίο μάλιστα να είναι και εξεταζόμενο σε όλα τα σχολικά χρόνια? :hmm:
Μην μου αναφέρετε χώρες τύπου Πακιστάν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Εν μέρει συμφωνώ, αλλά μήπως τα παραλες λίγο;

Όχι.

Δεν δρουν όλοι οι καθηγητές έτσι.

Προφανώς αλλά γιατί μου το λες; Ποιος μίλησε για καθηγητές;

Είναι και αυτοί (ακόμα και λίγοι) που δεν έχουν ως στόχο την πλύση εγκεφάλου.

Δεν είπα ότι οι καθηγητές έχουν ως στόχο την πλύση εγκεφάλου. Για τα θρησκευτικά ως μάθημα μίλησα. Διαβάζετε τι γράφει ο κόσμος και μην τα μπλέκετε. Μπορεί όντως να ταυτιστούν τα δύο αλλά εγώ δεν ασχολήθηκα με αυτή την περίπτωση.

Μάθημα, δίχως ανταλλαγή απόψεων, χωρίς διάλογο και ουσιαστική επικοινωνία με τα παιδιά ΔΕΝ γίνεται.

Συμφωνώ.

Και βέβαια δεν μιλάω για τα μαθηματικά ή τα αρχαία...

Γιατί όχι, δεν υφίσταται ο διάλογος και η ανταλλαγή απόψεων σ' αυτά; Αμέ, αλλά εντάξει, κερνάω.

Μιλάω για επιστήμες των οποίων τα θέματα μπορούν να διαλεχθούν.

Μιλάμε για τα θρησκευτικά ως σχολικό μάθημα, για τη θεολογία κατ' επέκταση. Γνωρίζεις φαντάζομαι πως η επιστημονικότητα της θεολογίας μπορεί να αμφισβητηθεί και αμφισβητείται από πολλούς.

Μπορεί να είναι όπως τα λές αλλά προσωπικά, επειδή έτυχε στα 12 χρόνια μου να βρεθώ με επαγγελματίες και όχι με ανθρώπους που ο κύριος στόχος τους είναι ο προσηλυτισμός, έχω πάρει μέσα από τα μαθήματα των Θρησκευτικών αξίες, χωρίς απαραίτητα να τις συνδέσω με την Θεολογία όπως προανέφερες ( και όλα αυτά μέσα στα πλαίσια της διδακτικής ύλης...) .

Και πάλι, μη λες ότι είπα πράγματα που δεν είπα. Τη λέξη 'θεολογία' ΔΕΝ τη χρησιμοποίησα πουθενά στο προηγούμενο post. Χριστιανισμό εννοείς.

Και εγώ πέτυχα ανθρώπους απαλλαγμένους από προσηλυτιστικές πολιτικές στο σχολείο. Και; Το μάθημα παραμένει το ίδιο, η ύλη επίσης, στις εξετάσεις στο τέλος θα κληθώ να γράψω πράγματα που ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ και προφανώς ΔΕΝ αποδέχομαι. Αυτή είναι η αξία που περνά το μάθημα λοιπόν, να με αναγκάζει να μάθω πράγματα με τα οποία, στα πλαίσια μιας συζήτησης καλή ώρα, θα διαφωνούσα με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ;

Πάντως σε αυτό που θα συμφωνούσα , θα ήταν να άρχιζαν να διδάσκονται τα θρησκευτικά από Γ γυμνασίου και όχι Γ δημοτικού, όπου τα παιδιά έχουν μιά σχετική (κάποιες φορές ΔΥΣΤΥΧΩΣ στοιχειώδη) ωριμότητα.

Θα συμφωνούσες; Με ποιον, πότε; Εγώ πάντως δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ θέλω να καταργηθεί εντελώς το μάθημα, πρωτίστως από το δημοτικό, αλλά και από τις υπόλοιπες τάξεις σαφώς. Από την άλλη θέλω να μπει η εξέλιξη(bio) στο δημοτικό.

Θέλω να ρωτήσω κάτι και να πάρω ειλικρινή απάντηση τώρα: έτσι θέλετε τις απαντήσεις ρε σεις; Δε μπορούμε να συζητήσουμε δηλαδή ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται ανά δύο μηνύματα να επαναλαμβάνουμε ό,τι είπαμε πριν τρία; Αν μπορούμε τότε απλά ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ τι γράφουμε και ΜΗ βγάζετε συμπεράσματα που ΔΕΝ προκύπτουν από όσα λέμε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τα αυτονόητα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
(Όπου θεολογία βάλε χριστιανισμό. Δικό μου λάθος.)
Θα προτιμούσα να κρατήσουμε χαμηλούς τους τόνους, καθώς εγώ δεν ήρθα εδώ για να τσακωθώ με κανέναν, αλλά για να ανταλλάξω απόψεις. Αν κάποιος έχει ειρωνική διάθεση ή όρεξη για καβγά, εγώ δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να συζητώ μαζί του. Συζητώ μόνο με όσους είναι εντάξει και μιλούν καθαρά χωρίς να ειρωνεύονται πίσω από μία οθόνη και να λογομαχούν άσκοπα.

---


Shadowfax αναφερόμενος στο ότι θα συμφωνούσα να διδάσκονται τα θρησκευτικά απο Γ γυμνασίου δεν μιλούσα αποκλειστικά σε σένα (σε φόρουμ μπήκα, όχι σε private chat room και με το παραπάνω μήνυμα δεν απαντούσα αποκλειστικά σε σένα). Μιλούσα σε όλους όσους λένε ότι δεν πρέπει τα θρησκευτικά να διδάσκονται από το δημοτικό (παρόλο που δεν έχουν καταλάβει ότι έχουν μπει στο θέμα "περιττά μαθήματα ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ"...). Άλλωστε, εσύ ανέφερες ότι εδώ και 12 χρόνια μου έχουν στήσει ολόκληρη προπαγάνδα και εσύ μιλάς για δημοτικό και εξέλιξη ενώ έχεις μπει στην κατηγορία ΓΥΜΝΑΣΙΟ και εγώ λέω ότι θα συμφωνούσα (αν υπήρχε αντίστοιχη πρόταση) να διδάσκονταν τα θρησκευτικά από την Γ γυμνασίου και όχι από την αρχή της σχολικής ζωής.

Και ως απάντηση στο τελευταίο, όχι , δεν θα προτιμούσα μία απάντηση σαν αυτή που έδωσες επειδή δεν έχεις λόγο να την δώσεις έτσι. Δεν μιλάω προσωπικά σε σένα αλλά σε όλους που μπορεί να έχουν ερωτήματα πάνω σε αυτό το θέμα. Αν θες προσωπική συζήτηση , εγώ δεν έχω πρόβλημα, αλλά ξεκαθαρίζω ότι ούτε έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αλλά ούτε απαντάω μόνο σε σένα. ΑΥΤΟ είναι αυτονόητο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Μην μου αναφέρετε χώρες τύπου Πακιστάν
Στο Πακιστάν (και όχι μόνο) οι 2 πρώτες ώρες κάθε μέρας (σε νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό) είναι πάντα "θρησκευτικά".

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,729 μηνύματα.
Στο Πακιστάν (και όχι μόνο) οι 2 πρώτες ώρες κάθε μέρας (σε νηπιαγωγείο, δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο, πανεπιστήμιο, μεταπτυχιακό) είναι πάντα "θρησκευτικά".

Γι' αυτό η χώρα τους προοδεύει :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Συμφωνώ , αν και η αμφισβήτηση δεν είναι άποψη και θα σε ρωτούσα, τα Χριστούγεννα τι γιορτάζεις ; Aλλά δεν τα ρωτάω.

Ε... κυρία- κυρία να πω;!

Γιορτάζουμε τη γιορτή του θεού Ήλιου στο χειμερινό ηλιοστάσιο που μερικοί καλοί παππούληδες είδαν πως δεν μπορούσαν να καταργήσουν και όρισαν πως ο Χριστούλης γεννήθηκε την ίδια μέρα για να προσηλυτίσουν κόσμο!



Με αυτή την έννοια ούτε οι χριστιανοί στην Ελλάδα θα έπρεπε να γιορτάζουν μια "γέννηση" που καθιερώθηκε τον 4ο αιώνα αυθαίρετα από έναν Πάπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
(Όπου θεολογία βάλε χριστιανισμό. Δικό μου λάθος.)
Θα προτιμούσα να κρατήσουμε χαμηλούς τους τόνους, καθώς εγώ δεν ήρθα εδώ για να τσακωθώ με κανέναν, αλλά για να ανταλλάξω απόψεις. Αν κάποιος έχει ειρωνική διάθεση ή όρεξη για καβγά, εγώ δεν προτίθεμαι να συνεχίσω να συζητώ μαζί του. Συζητώ μόνο με όσους είναι εντάξει και μιλούν καθαρά χωρίς να ειρωνεύονται πίσω από μία οθόνη και να λογομαχούν άσκοπα.

Και ως απάντηση στο τελευταίο, όχι , δεν θα προτιμούσα μία απάντηση σαν αυτή που έδωσες επειδή δεν έχεις λόγο να την δώσεις έτσι. Δεν μιλάω προσωπικά σε σένα αλλά σε όλους που μπορεί να έχουν ερωτήματα πάνω σε αυτό το θέμα. Αν θες προσωπική συζήτηση , εγώ δεν έχω πρόβλημα, αλλά ξεκαθαρίζω ότι ούτε έχω κάτι προσωπικό μαζί σου αλλά ούτε απαντάω μόνο σε σένα. ΑΥΤΟ είναι αυτονόητο.

Ήρεμα. Δεν το είπα σε σένα συγκεκριμένα, απλά αφορμή μου έδωσες. Συζήτηση κάνουμε και στα πλαίσια μιας συζήτησης μπορεί κάποιος να πει τι τον ενοχλεί technically. Ούτε κοκορομαχίες χρειάζονται ούτε χάσιμο χρόνου. Χαλαρά.

Shadowfax αναφερόμενος στο ότι θα συμφωνούσα να διδάσκονται τα θρησκευτικά απο Γ γυμνασίου δεν μιλούσα αποκλειστικά σε σένα (σε φόρουμ μπήκα, όχι σε private chat room και με το παραπάνω μήνυμα δεν απαντούσα αποκλειστικά σε σένα). Μιλούσα σε όλους όσους λένε ότι δεν πρέπει τα θρησκευτικά να διδάσκονται από το δημοτικό (παρόλο που δεν έχουν καταλάβει ότι έχουν μπει στο θέμα "περιττά μαθήματα ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ"...). Άλλωστε, εσύ ανέφερες ότι εδώ και 12 χρόνια μου έχουν στήσει ολόκληρη προπαγάνδα και εσύ μιλάς για δημοτικό και εξέλιξη ενώ έχεις μπει στην κατηγορία ΓΥΜΝΑΣΙΟ και εγώ λέω ότι θα συμφωνούσα (αν υπήρχε αντίστοιχη πρόταση) να διδάσκονταν τα θρησκευτικά από την Γ γυμνασίου και όχι από την αρχή της σχολικής ζωής.

Αν είναι να κοιτάω και σε ποιες κατηγορίες μπαίνω... μια μέρα και απάντηση θα κατέληγα :P. Σιγά, έτυχε να προκύψει θέμα μέσα στο θέμα και το εξετάζουμε κάπως πιο αναλυτικά πριν πάμε ξερωγώ σε άλλο μάθημα. Δεν περιορίζομαι στο γυμνάσιο γιατί δε μπορώ να το κάνω για το συγκεκριμένο μάθημα. Είναι πρόβλημα της εκπαίδευσής μας γενικά και από τη στιγμή που το έφερε κάποιος στο τραπέζι δεν το αφήνω.

Ε, κι επειδή δεν είδα τίτλο και κατηγορία. :D

Τα σχολεία στο εξωτερικό έχουν μάθημα για την θρησκεία το οποίο μάλιστα να είναι και εξεταζόμενο σε όλα τα σχολικά χρόνια? :hmm:
Μην μου αναφέρετε χώρες τύπου Πακιστάν

USA. Καλή είναι;

Υπάρχουν διάσπαρτα σε αρκετές πολιτείες εκκλησιοκεντρικά έως και εκκλησιοκρατούμενα χωριά. Άνθρωποι στην ηλικία μας είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν σε κάθε θρησκευτική εκδήλωση που οργανώνουν οι χτυπημένοι γονείς/παπάδες-ηγέτες της τοπικής κοινωνίας και όχι μόνο. Ακόμα και η διαφωνία με το brainwash που καταλύουν τα σχολεία μπορεί να οδηγήσει σε στιγματισμό, απομόνωση και τελικά απομάκρυνση από το χωριό.

Παρόμοια κατάσταση και σε χωριά της Γερμανίας. Περιττό να πούμε ότι η ύπαρξη εικόνων σε όλες τις τάξεις αλλά και η πρωινή προσευχή είναι υποχρεωτικές για όλα τα σχολεία (συνήθως 1) σε κάθε χωριό.

Δεν είμαστε τόσο σκατά λοιπόν. Σε εμάς τουλάχιστον υπάρχει έστω και σε μικρό βαθμό κάποια αμφισβήτηση από τους μαθητές. Σε περιοχές όπως οι παραπάνω οι νέοι οργανώνουν συναυλίες in the name of Jesus, χωρίς βέβαια να λείπουν και λαμπρές εξαιρέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
ναι έχεις δίκιο σ αυτό που λες, δε το είχα σκεφτει ετσι!:)Πάντως εμείς στη μουσική δεν μπορουμε να ξεφυγουμε, γιατι στο ενα μαθημα μαθαινουμε να παιζουμε ενα κομματι στη μελλοντικα και στο επομενο μαθημα μας εξεταζει ολους και μετα μας βαθμολογει! αυτο ειναι για ολους μας αγχωτικο!

Ναι, η αλήθεια είναι πως και εμείς στην μουσική δεν χαλαρώνουμε ιδιαίτερα, γιατί κάθε φορά πρέπει να μαθαίνουμε απέξω το μάθημα (κάνουμε για την μουσική των αφρικανών, των ινδιάνων κ.τλ.) το οποίο είναι εντελώς βαρετό, άχρηστο και δεν εχει καθόλου ενδιαφέρον. Αλλά τουλάχιστον, ακόμα και με αυτά, κάνουμε λίγο χαβαλέ και ξεχνιόμαστε:)

ΥΓ: Εσείς τουλάχιστον μαθαίνετε να παίζετε και κάτι, εμείς απολύτως τίποτα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
ναι, τα θρησκευτικα ειναι θεμα καθηγητη, ομως ας ριξουμε μια ματια στο βιβλιο πρωτα , γιατι ο καθηγητης δεν ειναι ιδιος για ολους, και ας δουμε τι περιεχει..

Τα θρησκευτικά δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα άλλο εκτός από τη γνώση για την προπαγάνδα που τρώει ο άνθρωπος στον κόσμο, κάτι που φυσικά μπορεί κανείς να μάθει μεγαλώνοντας και ψάχνοντας. Και μόνο το ότι αντιμετωπίζουν τα πράγματα θεωρώντας δεδομένη την ύπαρξη θεού σε αηδιάζει. Και μόνο το ότι τα βιβλία και οι καθηγητές που τα διδάσκουν μπορούν να λένε ό,τι μαλακία τους κατέβει την ίδια στιγμή που η βιομηχανία που τα στηρίζει απαγορεύει την ένταξη της εξέλιξης(bio) στα σχολεία σε εκνευρίζει.

Να φύγουν τα παράσιτα από την εκπαίδευση, να φύγουν τα θρησκευτικά, ένα απολύτως περιττό μάθημα.

μη το λες... σου προσφερουν το εξης:
διαλεγεις μια ωρα αρχιτερα αν θες να πιστεψεις θα πιστεψεις την ιστοριουλα τους ή αν θα την θεωρησεις παραμυθακι...
τωρα περα απ την πλακα, δεν μπορω να πω οτι με ενοχλουν τα θρησκευτικα, στην τελικη υποτιθεται οτι μπορω να παρω απαλλαγη, βεβαια το καλυτερο θα ηταν επιλογη μεταξυ μαθηματος Φιλοσοφια-Ηθικη και θρησκευτικα οπως σε πολλες ευρωπαικες χωρες...
αυτο που με εκνευριζει περισσοτερο απ ολα ειναι οτι οι αντιληψεις αυτες που προβαλλονται μεσα σε αυτο το μαθημα προσπαθουν να προβληθουν και σε αλλα ακυρα, την μια εμποδιζουν το να συμπεριληφθει η θεωρια της εξελιξης στην βιολογια, την αλλη προωθουν τον ιδεαλισμο που συνδεεται στενα με την θρησκεια αλλαζοντας την εννοια του υλισμου (που απο φιλοσοφικο κινημα κατεντησε ταυτοσημο με τη φιλαργυρια) που αυτο ειδικα και αν το χω συναντησει σε καθε ακυρο μαθημα, γλωσσα ...κειμενα.. ε ως ποτε θα ασκειται αυτη η επιρροη? μας προβαλλουν καποια πραγματα ως δεδομενα αλλα δεν ειναι... η θρησκεια ειναι για τον καθενα ξεχωριστα και σε τελικη αναλυση, ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα το Θεο.
(+1 για την τελευταια προταση)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apostolis_z6_32

Νεοφερμένος

Ο apostolis_z6_32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
συγνωμη για το θεμα που γραφω παρακατω ξερω οτι δεν εχει καμια σχεση με πτυχια και βαθμιδες αλλα δεν ηξερα που να το γραψω ..ειναι δυνατον να μας αναγκαζουν να μαθουμε μια γλωσσα που δεν θελουμε;;;;;;;;;;;; αναφερομαι στην δευτερη ξενη γλωσσα στο γυμνασιο .μια μερα ξαφνικα μαθαινουμε οτι την επομενη χρονια θα κανουμε γαλλικα η γερμανικα και η επιλογη θα εξαρτηθει απο τις περρισοτερες δηλωσεις σε μια γλωσσα (η πληοψιφια νικαει ) δεν φτανει που μα κλεινουν το σχολειο θα μας αλλαξουν και τη γλωσσα .απο οτι εχω ακουσει μαλλον γαλλικα θα κανω .ποιος με ρωτησε εμενα αν θελω γαλλικα .τα γαλλικα τα Σ-Ι-Χ-Α-Ι-Ν-Ο-Μ-Α-Ι οπως και να το κανουμε δεν μου αρεσουν εγω λατρευω τα γερμανικα .παω και φροντιστηριο στα γερμανικα τα οποια ειναι τελεια .ενω τωρα την επομενη χρονια στην β'γυμνασιου θα κανω γαλλικα και δεν θα ξερω τιποτα .εγω παντος στην δηλωση επελεξα γερμανικα ..στο δημοτικο παλι γερμανικα επελεξα και εκανα γαλλικα στο τελος μονο που τωρα ενα χρονο μετα την εκτη δημοτικου δεν θυμαμαι τιποτα .ξερει κανεις κατι γι αυτο το θεμα κατι αλλο ;;; ξερετε τι επιπεδο δυσκολιας εχουν τα γαλλικα της β' γυμνασιου για εναν μαθητη που εκανε γαλλικα στο δημοτικο δυο χρονια (ε' + στ' δημοτικου)και τωρα δεν θυμαται τιποτα ;;;;;;;;;;;;;;;;

Σημείωση: Το μήνυμα προήλθε από το θέμα "Γερμανικά: βαθμίδες εκμάθησης & πτυχία"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

GetOuttaMyWay

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Johnson αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κομοτηνή (Ροδόπη). Έχει γράψει 1,772 μηνύματα.
προτεινω να κανεις ενα τηλεφωνημα στο 210 34 42 000 (Τηλεφωνικο Κεντρο ΥΠΔΜΘ) και να τους χεσεις πατωκορφα :)
αυτο εκανα εγω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

apostolis_z6_32

Νεοφερμένος

Ο apostolis_z6_32 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 65 μηνύματα.
Vielen Dank για την πληροφορια δεν θα παραλειψω ....θα το προτεινω και σε αλλους .ειναι απαραδεκτο αυτο που γινεται ....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top