garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Διαφωνω για την Αρχαιοελληνική Γραμματεία για μενα σε αυτα τα μαθηματα μπορεις να μαθεις πως ζουσαν οι ανθρωποι τοτε . Δεν ειναι αναγκαια ομως η νεοελλινικη γραμματια τα κειμενα με λιογα λογια που κανουμε τοση αναλυση τι υφος εχει και τετοια Δηλαδη αυριο μεθαυριο τι θα γραψουμε σε ενα βιογραφικο παρτε με γιατι ξερω να κανω καλη ερμηνευτικη αναλυση ενος κειμενου!!!!!Και στην τελικη το συγγεκριμενο μαθημα ειναι μαθημα υπνου
Δεν έχει καμμία σημασία για παράδειγμα να ξέρεις ποιός ήταν ο Παπαδιαμάντης και πως έγραφε, ούτε ποιός ήταν ο Καβάφης και πως έγραφε, και γιατί έγραφαν έτσι...
Ok, απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω τί εννοείς...
Αν παρακολουθούσες ελάχιστα αυτό το μάθημα όσο και τη γλώσσα, θα ήξερες να γράφεις λίγο καλύτερα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
betoni
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alexandros050
Νεοφερμένος
εγω δεν συμφωνο στα καλλιτεχνικα τι θα γινουμε picasso εαν θελει να γινει ζωγραφος ας κατσει σπιτι του και να ζωγραφιζει εικονες και να τις πουλαει.
Θελουν να συμπληρωνουν ωρες ενω κανονικα θα φευγαμε 6ωρο εστω μια φορα την εβδομαδα .
Ειδικα για την μουσικη ελεος εαν θελει ο αλλος θα παει σε ωδειο να μαθει τι μας μαθαινου για κινες , ινδιες τι μας νοιαζουν αυτα .
αρχαια , ιλιαδα ,οδυσσεια ,ελενη κτλ. Αναρωτιεμαι εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι.
Γιατι τα ανεχομαστε αυτα τα μαθηματα δηλαδη σημερα θα βγεις εξω και θα πας στον αλλον να μιλησεις αρχαια η να συζητησεις τι εκανε ο οδυσσεας.
Δηλαδη καποια ανουσια πραγματα που μονο εμεις οι Ελληνες τα κανουμε ενω εαν δειτε στο εξωτερικο που εχω μενει και 2 χρονια Καναδα ειναι 1000 φορες καλυτερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kristentwilight
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Για εμενα ειναι τα καλλιτεχνικα. Η Ελλαδα εχει την χειροτερη στα σχολεια . η 2η χειροτερη εαν δεν κανω λαθος.
εγω δεν συμφωνο στα καλλιτεχνικα τι θα γινουμε picasso εαν θελει να γινει ζωγραφος ας κατσει σπιτι του και να ζωγραφιζει εικονες και να τις πουλαει.
Θελουν να συμπληρωνουν ωρες ενω κανονικα θα φευγαμε 6ωρο εστω μια φορα την εβδομαδα .
Ειδικα για την μουσικη ελεος εαν θελει ο αλλος θα παει σε ωδειο να μαθει τι μας μαθαινου για κινες , ινδιες τι μας νοιαζουν αυτα .
αρχαια , ιλιαδα ,οδυσσεια ,ελενη κτλ. Αναρωτιεμαι εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι.
Γιατι τα ανεχομαστε αυτα τα μαθηματα δηλαδη σημερα θα βγεις εξω και θα πας στον αλλον να μιλησεις αρχαια η να συζητησεις τι εκανε ο οδυσσεας.
Δηλαδη καποια ανουσια πραγματα που μονο εμεις οι Ελληνες τα κανουμε ενω εαν δειτε στο εξωτερικο που εχω μενει και 2 χρονια Καναδα ειναι 1000 φορες καλυτερα.
Στον Καναδά δεν κάνουν καλλιτεχνικά? Αν όχι, πρόβλημά τους.
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αντιγράφουμε το οποιοδήποτε σύστημα επικρατεί στο εξωτερικό χωρίς να κρίνουμε αν έχει νόημα ή όχι και αν όντως έχει κάτι να προσφέρει.
1ον. ο ζωγράφος δεν ζωγραφίζει 'εικόνες' και όταν δημιουργεί, δεν το κάνει για να πουλήσει... Όταν δεν έχεις ιδέα για τί πράγμα μιλάς, καλύτερα να προσέχεις περισσότερο και να μην το χλευάζεις.
2ον. Εσύ μουσική δεν ακούς? Το πως και τι διδάσκεσαι στο σχολείο σου μπορείτε να το συζητήσετε με τον καθηγητή, αλλά τα βιβλία της μουσικής στοχεύουν, πέρα από το καθαρά μουσικό κομμάτι, να σας γνωρίσουν και άλλες κουλτούρες.
3ον. Δεν σου οφείλει κανείς να σχολάς νωρίτερα (γιατί το λες σαν να στο στερούν και να στο χρωστάνε). Όπως επίσης δεν έχει το υπουργείο βίτσια να θέλει να συμπληρώσει περισσότερες ώρες και δη με ανούσια (αν πραγματικά ήταν) μαθήματα.
4ον. Δεν 'ανέχεσαι' τα μαθήματα. Πολύ απλά γιατί δεν είσαι καν σε θέση να κρίνεις.
5ον. Το σόφισμα 'δεν έχει νόημα να μαθαίνω αρχαία γιατί δεν πρόκειται να μιλήσω σε κανένα στα αρχαία' είναι χιλιοειπωμένο, και μάλιστα πάντα από αυτούς που βαριούνται. Δεν λέγεται ποτέ ως σοβαρό επιχείρημα γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να στηριχτεί.
Μαθαίνεις αρχαία, ενώ ο Καναδός όχι, γιατί ο Καναδάς δημιουργήθηκε από Βρετανούς και Γάλλους κυρίως, και εκεί μιλιούνται οι αντίστοιχες γλώσσες, ενώ εσύ έχεις μια γλώσσα με ιστορία χιλιάδων χρόνων και με συνέχεια. Μαθαίνεις αρχαία για να μάθεις τις ρίζες σου (που άλλωστε έχουν ασκήσει και -λεξιλογική κυρίως- επιρροή στις άλλες 'δυτικές' γλώσσες).
Μαθαίνεις αρχαία ελληνική λογοτεχνία γιατί αποτελεί ένα από τα πιο λαμπρά κομμάτια της παγκόσμιας λογοτεχνίας και του θεάτρου.
6ον. Το ελληνικό σχολείο έχει πολλά προβλήματα, αλλά το πρόγραμμά σπουδών του (αν εξαιρέσουμε τα θρησκευτικά που προκαλούν συνεχώς διενέξεις) είναι αυτό που έχει τα λιγότερα και πιο ασήμαντα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manouno
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η μουσική και τα καλλιτεχνικά είναι μαθήματα που διευρύνουν το πνεύμα, και ξεφεύγεις από το καθημερινό 45λεπτο των άλλων μαθημάτων, είναι μαθήματα για να σε τονώσουν. Βέβαια ο τρόπος που διδάσκεται η μουσική είναι τελείως λάθος, οι περισσότεροι καθηγητές μένουν μόνο στο βιβλίο, ενώ κανονικά δεν θα πρέπει να το χρησιμοποιούν καθόλου, η μουσική είναι ένα αυθαίρετο μάθημα, το ίδιο και τα καλλιτεχνικά.
Τα αρχαία από το πρωτότυπο, είναι μια καλή εξάσκηση και γνώση για τους μαθητές που θέλουν στο λύκειο να πάνε Θεωρητική που τους είναι άκρως αναγκαία λεξιλόγιο, γραμματική. Εξάλλου, δεν είναι κακό να παρακολουθείς τη γλώσσα των προγόνων μας έστω και σε θεωρητικό επίπεδο για τα παιδιά που θέλουν να πάνε Θετική ή Τεχνολογική.
Η Οικιακή Οικονομία είναι μάθημα καθαρά πληροφοριακό για κάποια πράγματα βασικά, όπως π.χ. υγειηνή διατροφή, εθιστικές ουσίες, πρώτες βοήθειες.
Η Τεχνολογία, μπορεί να μην σας γεμίζει το μάτι, αλλά θα βοηθήσει έστω και σε μικρό βαθμό (όχι τριμήνου) τους μαθητές που προορίζονται για την Τεχνολογική Κατεύθυνση
Όσο για την Ομήρου Οδύσσεια και την Ομήρου Ιλιάδα... Λυπάμαι που θα το πω, αλλά θεωρώ τελείως ανεύθυνο όποιον μαθητή πιστεύει πως αυτά τα αριστουργήματα δνε πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο. (Γνώμη μου είναι...)
Τα δυο αυτά μαθήματα μαθαίνονται κα ιστο εξωτερικό έχοντας μεγάλη απήχηση από τα παιδιά. Δυστυχώς, τα παιδιά της Ελλάδας δεν καταλαβαίνουν πως είναι δύο αριστουργήματα ενός μεγάλου ραψωδού. Κρίμα που το βλέπουν σαν κάτι άχρηστο...
Μπράβο ρε φίλε.... συμφωνώ απόλυτα μαζί σου....Απο το στομα μου το πηρες! Λετε οτι ειναι αχρηστα τα αρχαια ελληνικα, αλλα ισως αν προσεχατε λιγο δε θα γραφατε το πρωτοτυπα με ο...Τα αρχαια ελληνικα ειναι η βαση της γλωσσας μας και εξηγουν γιατι μιλαμε σημερα οπως μιλαμε. Αν αυτο το θεωρειτε αχρηστο, ας καταργησουμε κ τα Νεα Ελληνικα, κ ας ξεκινησουμε να συνεννοουμαστε με νοηματα οπως οι Προιστορικοι ανθρωποι. Οσο για την Αρχαια Ελληνικη Λογοτεχνια ( Ιλιαδα κτλ ) πιστευω οτι ειναι ντροπη ως Ελληνες (και ως ανθρωποι γενικοτερα ) να μην γνωριζουμε 5 πραγματα για αυτα τα εργα που σημαδεψαν την πορεια της παγκοσμιας λογοτεχνιας. Αυτα τα πραγματα τα διδασκονται στο εξωτερικο κ εμεις, που ειμαστε κ Ελληνες και ειναι μερος της Ιστοριας της Λογοτεχνιας μας δε θα τα διδαχθουμε?
Λυπαμαι να διαβαζω τετοιες αποψεις απο νεα παιδια, διοτι φοβαμαι πως ολο και περισσοτερο χανουμε την επαφη μας με τα βιβλια, με τη γλωσσα, με τον πολιτισμο.
Παιδιά επειδή πολλές φορές ο καθένας λέει τα μαθήματα που δε γουστάρει και το ίδιο θα έκανα κι εγώ, υπάρχει μία άλλη λύση.
Θα ήταν να χωριζόμαστε σε κάτι σαν κατευθύνσεις από το Γυμνάσιο. Όχι σε στυλ Λυκείου, αλλά υπάρχουν πολλοί που έχουν ήδη αποφασίσει αν θα ακολουθήσουν τα φιλολογικά και άλλοι μαθηματικά, φυσική κτλ. Όλοι θα έκαναν όλα τα μαθήματα αλλά περισσότερο της κατεύθυνσης τους. Δηλαδή αυτός που θα πήγαινε στα μαθηματικά θα έκανε κάθε μέρα Μαθηματικά, τέσσερις φορές φυσική, τρεις χημεία και μόνο δύο ώρες αρχαία, μία ώρα κείμενα κτλ.
Έτσι θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι και για τους αναποφάσιστους θα μπορούσε να υπάρχει τρίτο τμήμα που να είναι κανονικό. Εννοείτε βέβαια ότι θα υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να αλλάξει κατεύθυνση κάποια στιγμή και γι' αυτό πρέπει να διδάσκονται όλα τα μαθήματα απλά με λιγότερο βαθμό.
Στο τέλος όμως η έκθεση εξετάζεται Πανελλαδικώς.
Τα παιδιά αυτά που ακολούθησαν θετικές και τεχνολογικές επιστήμες, ναι μεν μπορεί να αποκτήσουν λογικό μυαλό αλλά θα υστερούν σε λεξιλόγιο και έκφραση.
Εξάλλου οι μαθητές από το Δημοτικό δεν νομιζώ να ξέρουν αν αγαπούν ή όχι τα αρχαία ή τη φυσική ή τη χημεία καθώς δεν τα έχουν διδαχτεί και επομένως να πάρουν λανθασμένη κατεύθυνση....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosproasgma
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένος
Τώρα σχετικά με τη μουσική όταν ήμουν και εγώ στο γυμνάσιο τη θερούσα και εγώ περιττή, όμως στην 1η Λυκείου αποφάσισα να ασχοληθώ μόνος μου με την κιθάρα (...τελικά έμαθα κάτι ψιλά αλλά άσχετο ) και μπορώ να πω ότι τελικά αυτά που έμαθα βοήθησαν αρκετά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgosproasgma
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 190013
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maraki362
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dedim512
Νεοφερμένος
αρχαια
μουσικη
οικιακη οικονομια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Constantinos
Νεοφερμένος
1.Θρησκευτικά
2.Πληροφωρική
3.Κοινωνική και πολιτική αγωγή
4.Ξένες Γλώσσες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Κανενα δεν ειναι τελειως περιττο. Θα επρεπε π.χ στη φυσικη να καναμε λιγοτερες λεπτομεριες ισως και στα αρχαι να ασχολουμασταν περισσοτερο με κειμενα κ οχι τοσο γραμματικη
Βεβαια ενα μαθημα που δεν καταλαβα ποτε γιατι το κανουμε ειναι αυτη η οικιακη οικονομια. Με την απορια θα μεινω...
Φιλε η φυσικη ειναι το αγαπημενο μου μαθημα, και μου τη δινει που ο καθηγητης μας δινει σημειωσεις με τοσες λιγες λεπτομεριες. Διαβαζω απτο βιβλιο που εχει παραπανω, αλλα το θεμα ειναι, για εμενα που μου αρεσει τρελα, αυτα που γραφει το βιβλιο μου φαινονται πολυ απλα και θα ηθελα να μαθαινα πιο προχορημενα πραγματα απο τωρα, οχι στο πανεπιστημιο. Γι αυτο επρεπε να υπαρχουν προχωρημενα τμηματα για καθε μαθημα οπως στα Αμερικανικα σχολεια (ημουν 3 χρωνια) που μαθαινεις πιο πολλα απο τους αλλους και ειναι πιο ενδιαφερον το μαθημα και οχι πανευκολο. Ο φυσικος μας κανει την φυσικη γελοια, αναρωτειεμαι γιατι το 90% της ταξης λεει πως ειναι δυσκολη
+φωνω, η αρχαια γραμματικη και συντακτικο ειναι απαισια πραγματα, αμα θελουν να μαθουμαι την γλωσσα μας καλα, να μας κανουν γραμματικη νεων ελληνικων που εχω ξεχασει τελιως! Στο διαγωνισμα της γλωσσας, εβαλα σε αρκετες λεξεις πνευματα στην εκθεση, γιατι ειχα συνηθησει απο τις χιλιαδες φορες που τα γραφω ετσι. ΕΛΕΟΣ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΟΜΑΘΗΜΑ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fanouria
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Flok
Νεοφερμένος
Εγώ, πιστεύω πως δεν πρέπει να καταργήσουν τα Καλλιτεχνικά και την Μουσική ή την Τεχνολογία. Αυτά τα μαθήματα, δίνουν μια ΄"ζωντάνια" στο καθημερινό (και ομολογουμένως βαρετό) 7ωρο, και μας βοηθούν να εκτονωθούμε. Επιπλέον, βοηθούν τα παιδιά να ανακαλύπτουν ταλέντα που ίσως δεν ήξεραν (π.χ. να φτιάχνουν κατασκευες- Τεχνολογία, να κάνουν χειροτεχνίες- Καλλιτεχνικά, να παίζουν ένα όργανο- Μουσική), και δίνουν γνώσεις (πως οργανώνεται μία εταίρεια- Τεχνολογία ή ποιοι ήταν μεγάλοι συνθέτες- Μουσική).
Βέβαια, αν καταργηθούν 1 ή 2 μαθήματα, τίποτα δεν αλλάζει, γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα είναι άρρωστο, με αποτέλεσμα να παίρνει αξιολογήσεις συγκρίσιμες με τα συτήματα του Πακιστάν ή της Συρίας. Δείτε το : https://www.alfavita.gr/typos/typos051.gif
Μερικές γενικές προτάσεις:
1. Να μειωθούν όλες οι ώρες σε 40λεπτα και 35λεπτα. Ετσι εξοικονομείται χρόνος, και οι μαθητές δεν κουράζονται, χωρίς παράλληλα να μειώνεται ο χρόνος του μαθήματος (δεν νομίζω πως κάτι παραπάνω διδάσκεται σε 5 λεπτά, συν οτί οι μαθητές δεν θα είναι τόσο κουρασμένοι, θα προσέχουν καλύτερα, και δεν θα κάνουν φασαρία)
2. Να κοπούν από το πρόγραμμα του Γυμνασίου τα Αρχαία και ο Ομηρος, επίσης να γίνει μάθημα επιλογής αυτό των Θρησκευτικών. Τώρα θα πείτε "α, αυτού δεν του αρέσουν τα φιλολογικά, και θέλει να τα κόψουν". Αλλά αυτό είναι λάθος, Εγώ μισώ τα Μαθ/κα και θα σπουδάσω ΜΜΕ, απλά θεωρώ άχρηστη την τόση ανάλυση των ομηρικών επών (θα μπορούσε απλά να γίνεται μία μικρή ανάλυση μέσα στο μάθημα των κειμένων) και την διδασκαλία των αρχαίων στο Γυμνάσιο.
3. Να αυξηθούν οι ώρες τις πληροφορικής και της Γυμναστικής, και να "διεισδυσει" η τεχνολογία στα σχολεία
4. Το σύστημα να βασίζεται στην κριτική σκέψη και όχι στην παπαγαλία
5. Νέα βιβλία, προσαρμοσμένα στην πραγματικότητα, που να βασίζονται σε εργασίες στο σπίτι και συζητήσεις στην τάξη, και στην αποστήθιση και τις βαρετές ασκήσεις. Πολύ καλό βιβλίο, που πληροί όλα τα παραπάνω, είναι αυτό της Γεωγραφίας της Α' Γυμνασίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Α!Και τεχνολογία φυσικα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Flok
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.