Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΤΗΡΟΥΣΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΡΩ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟΝ ΚΟΚ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΠ, ΚΟΚΚΙΝΑ, ΠΡΟΤΑΙΡΕΟΤΗΤΕΣ, ΚΤΛ ΚΤΛ
Θεωρείτε λογικό να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ (όχι εγώ δεν είμαι με τα λ7 του μπαμπά), επειδή το αμάξι έχει εξατμιση? Ε τότε εγώ ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΠΙΣΩ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Εγώ το προσέχω και κάνω τις ανάλογες μανούβρες. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως είναι βέβαια καλύτερο να περάσεις απο δεξιά παρά να κάνεις 300 ελιγμούς δεξιά-αριστερά προσπαθώντας να το αποφύγεις. Πάντως ο ΚΟΚ το απαγορεύει.Στην πράξη ευχαρίστως να το τηρήσω, αλλά όταν οδηγάς δεν ειναι και τόσο εφικτό πάντα να το προσέχεις αυτό.
Στην αττική οδό οι πινακίδες γράφουν ακόμα το πολύ 120 πάντως, οπότε τόσο είναι το όριο εκεί. Πληροφοριακά.Και η μεταβολή στο 130 από 120, για τις ανάγκες της Ελλάδας πολύ ήτανε.
Θεωρείς εσύ οτι δεν μπορείς να κινηθείς χωρίς τέτοια εξάτμιση;Θεωρείτε λογικό να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ (όχι εγώ δεν είμαι με τα λ7 του μπαμπά), επειδή το αμάξι έχει εξατμιση? Ε τότε εγώ ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΠΙΣΩ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Βασικά υπαρχουν δρόμοι χωρίς όρια... ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ...
ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΤΗΡΟΥΣΑ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΡΩ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΟΝ ΚΟΚ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ, ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟΠ, ΚΟΚΚΙΝΑ, ΠΡΟΤΑΙΡΕΟΤΗΤΕΣ, ΚΤΛ ΚΤΛ
Θεωρείτε λογικό να ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΙΝΗΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ (όχι εγώ δεν είμαι με τα λ7 του μπαμπά), επειδή το αμάξι έχει εξατμιση? Ε τότε εγώ ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΟΡΩ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΠΙΣΩ
Στη Γερμανία, ναι. Υπάρχει απλώς προτεινόμενο όριο 130. Συγκρίνεις Γερμανία με Ελλάδα, ας πούμε, σε νοοτροπία οδηγού, στατιστικά ατυχημάτων, ποιότητα δρόμων; Δε νομιζω...
Εγώ το προσέχω και κάνω τις ανάλογες μανούβρες. Σε κάποιες περιπτώσεις ίσως είναι βέβαια καλύτερο να περάσεις απο δεξιά παρά να κάνεις 300 ελιγμούς δεξιά-αριστερά προσπαθώντας να το αποφύγεις. Πάντως ο ΚΟΚ το απαγορεύει.
Στην αττική οδό οι πινακίδες γράφουν ακόμα το πολύ 120 πάντως, οπότε τόσο είναι το όριο εκεί. Πληροφοριακά.
Το ανώτατο όριο έχει καθοριστεί στα 130 για τμήματα εθνικών οδών που το επιτρέπουν οι συνθήκες, αλλά δεν ξέρω. Νομίζω πάντως οι ταμπέλες έχουν σημασία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Νοοτροπία οδηγού ΔΕΝ εχουμε. Από εκεί και πέρα το 90% αυτών που κυκλοφορούν ΔΕΝ θα έπρεπε να έχουν δίπλωμα.. Τα στατιστικά ατυχημάτων δεν μ λένε κάτι. Δηλαδή κάθε φορά που έχουμε ατυχήματα θα μειώνουμε τα όρια?
Τα περισσότερα ατυχήματα ΔΕΝ γίνονται κύριοι λόγω ταχύτητας...
Η Α.Ο. και πολλά τμήματα της Ε.Ο δεν εχουν τίποτα να ζηλέψουν από δρόμους ευρωπαικών χωρών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Και όχι μόνο στην γερμανία.. Και σε άλλες χώρες...
Νοοτροπία οδηγού ΔΕΝ εχουμε. Από εκεί και πέρα το 90% αυτών που κυκλοφορούν ΔΕΝ θα έπρεπε να έχουν δίπλωμα.. Τα στατιστικά ατυχημάτων δεν μ λένε κάτι. Δηλαδή κάθε φορά που έχουμε ατυχήματα θα μειώνουμε τα όρια?
Οπως εσύ ας πούμε...το αυτοκίνητο ειναι πιθανη μηχανή θανάτου, οπως ξερεις. Αν δεν σεβεσαι τη δική σου ζωη σεβάσου των άλλων τουλάχιστον.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Και όχι μόνο στην γερμανία.. Και σε άλλες χώρες...
Νοοτροπία οδηγού ΔΕΝ εχουμε. Από εκεί και πέρα το 90% αυτών που κυκλοφορούν ΔΕΝ θα έπρεπε να έχουν δίπλωμα.. Τα στατιστικά ατυχημάτων δεν μ λένε κάτι. Δηλαδή κάθε φορά που έχουμε ατυχήματα θα μειώνουμε τα όρια?
Τα περισσότερα ατυχήματα ΔΕΝ γίνονται κύριοι λόγω ταχύτητας...
Η Α.Ο. και πολλά τμήματα της Ε.Ο δεν εχουν τίποτα να ζηλέψουν από δρόμους ευρωπαικών χωρών
Ναι, αν εξαιρέσεις ότι εκεί είναι κλειστοί αυτοκινητόδρομοι με εξόδους κάθε 40-φευγα χιλιόμετρα, γνήσιες και μεγάλες ευθείες κι επίσης το οδόστρωμα είναι συμπαγές, δεν έχει λακούβες και δεν διαφέρει σε ποιότητα από λωρίδα σε λωρίδα στο ίδιο σημείο. Επίσης η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για να αποτρέπει παρεκκλίσεις από τη σταθερή πορεία δεν υπάρχει σε κανένα σημείο του ελληνικού δικτύου. Αυτά προέρχονται από εμπειρίες μου σε ιταλικές autostrada, γαλλικές autoroutes και ελβετικές autobahns. Απ'οσο ξέρω η γερμανική autobahn είναι σκάλες ανώτερη ακόμη κι απ'ολες αυτές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Ισχύει αλλά όσο πιο αργά πηγαίνεις τόσο πιο καλό έλεγχο της κατάστασης γύρω σου έχεις ώστε να μπορείς να αποφύγεις κάποιο ατύχημα, είτε εμπλέκεσαι άμεσα είτε έμμεσα (καραμπόλα μπροστά σου πχ). Τα 120χλμ/ω (ή 130 τώρα) είναι μια χαρά όριο για να μπορείς να φτάσεις στον προορισμό σου σε ένα λογικό χρόνο και παράλληλα, αν τηρείς τις αποστάσεις ασφαλείας, να έχεις τον πλήρη έλεγχο της κατάστασης.Τα περισσότερα ατυχήματα ΔΕΝ γίνονται κύριοι λόγω ταχύτητας...
Η Α.Ο. και πολλά τμήματα της Ε.Ο δεν εχουν τίποτα να ζηλέψουν από δρόμους ευρωπαικών χωρών
Η αττική οδός έχει πολύ καλή ποιότητα οδοστρώματος και φωτισμό αλλά και πολλές στροφές και σημεία όπου στενεύει, δεν είναι δρόμος για μεγάλες ταχύτητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μου περισσεύουν αυτη την στιγμή 1200Ε... Συγγνώμη...
Θα μου πεις προτιμας να δεινεις 150αρες (είναι τα μισα αν πληρώσεις την κληση σε 10 μέρες)... ?
ΌΧΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΩ αλλά με τα 150αρια που έχω πληρώσει ΔΕΝ μου δίνεται η δυνατότητα να την αλλάξω...
Στο εξωτερικό ξέρετε τι γίνεται? Δεν σου κόβουν κλήση να πληρώσεις, απλά πρέπει να πας στο αστυνομικό τμήμα με την αποδειξη απ το μαγαζι που σου έβαλε νέα εξάτμιση..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Οπως εσύ ας πούμε...το αυτοκίνητο ειναι πιθανη μηχανή θανάτου, οπως ξερεις. Αν δεν σεβεσαι τη δική σου ζωη σεβάσου των άλλων τουλάχιστον.
Μάλλον δεν διάβασες τα ποστ μου...
Εχεις δίπλωμα??? ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΡΙΝΕΙΣ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anarki
Διάσημο μέλος
Πήγαινε βρες μια εξάτμιση σε μια μάντρα και μετά σε ένα συνεργείο να στη βάλουν, οι αντιπροσωπείες πάντα ζητάνε τρελά ποσά για απλές δουλειές.
Δανείσου λεφτά απο τους γονείς στην ανάγκη και επέστρεψέ τα σε δόσεις αφού δε θες να πληρώνουν αυτοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μάλλον δεν διάβασες τα ποστ μου...
Τα διαβασα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν την άλλαξα εγώ... Ανεβάζω και το τελευταίο τμήμα απ το έγγραφο..
Από εκεί και πέρα... Ο μισθός μου(αν και καλος δεν έχω παράπονο ) και το γεγονός ότι με γράφουνε , ΔΕΝ μου έχει επιτρέχει να την αλλάξω. Από γονείς δεν υπάρχει περίπτωση να δανειστώ χρήματα για προσωπικούς μου λόγος. Αν κατάλαβες την εξάτμιση ήθελα και θέλω να την αλλάξω με την εργοστασιακή. Γι αυτό κ ήξερα και την τιμή της αντιπροσωπείας.
Μόνο με δάνειο αν έκανα κάτι, αλλά ειλικρινά ΔΕΝ θέλω να μπω σ αυτην την διαδικασία.
@ Krou -- μόνο αν ζήσεις το πως (ΔΕΝ) λειτουργει το σύστημα εδώ μπορείς να κρίνεις αν είμαι δολοφόνος και αν θα επρεπε να έχω δίπλωμα ή όχι...
Δεν ξέρετε πόσες φορές έχω αποφύγει ατύχημα από μ@Λ@ΚΙ@ άλλου. Η οδήγηση μου έχει σώσει ζωές, δεν έχει αφαιρέσει. Αν ήταν άλλος στην θέση μου και δεν είχε αντιδράσει έτσι όπως εγώ θα είχαμε θύματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
@ Krou -- μόνο αν ζήσεις το πως (ΔΕΝ) λειτουργει το σύστημα εδώ μπορείς να κρίνεις αν είμαι δολοφόνος και αν θα επρεπε να έχω δίπλωμα ή όχι...
Δεν ξέρετε πόσες φορές έχω αποφύγει ατύχημα από μ@Λ@ΚΙ@ άλλου. Η οδήγηση μου έχει σώσει ζωές, δεν έχει αφαιρέσει. Αν ήταν άλλος στην θέση μου και δεν είχε αντιδράσει έτσι όπως εγώ θα είχαμε θύματα...
Με το να παραβιαζεις τα ορια επειδη δεν πιστευεις οτι ειναι σωστα εισαι εν δυναμει δολοφονος.. Ναι, σαφως δεν ειναι ο μονος τροπος να παθεις ατυχημα, αλλα better safe than sorry, η προληψη ειναι η καλυτερη γιατρεια. Επειδη εχεις αποφυγει ατυχηματα δε αποκλειεται οτι μπορεις να προκαλεσεις στο μελλον. Επισης, οσο επικινδυνος ειναι ενας παππους ή μια γιαγια λογω ηλικιας, οσο επικινδυνο και αν ειναι να οδηγας πιωμενος, αλλο τοσο ειναι να οδηγας συναισθηματικα φορτισμενος (αναφερομαι στο συμβαν που περιεγραψες στο αλλο τοπικ, που ετρεχες στην Κατεχακη με 220). Προσωπικα δεν δικαιολογω κανενα απο τα 3.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Ωραία τότε ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ. Αυτό λες? Γιατί δεν υπάρχει οδηγός στην Ελλάδα που να μην έχει κάνει παραβάσεις (είτε εν γνώσει του είτε όχι).
Το αμάξι μου, καθώς και τα αντανακλαστικά μου μου επιτρέπουν να κινηθώ ασφαλώς γρηγορότερα από άλλα οχήματα...Πρόσφατα είδα ένα sunny του 80κατι (χρεπι) να κινείται με 120 στην Εθνική.. Αυτός ήταν δολοφόνος, κι ας ήταν μεσα στο όριο ταχύτητας. Αν χρειαζόταν να φρενάρει εκείνος θα σταματούσε σε κάτι χιλιόμετρα (αν δεν έφερνε τούμπες - και χωρις δυνατοτητα να ελενξει καθολου το αμαξι no abs), εγώ κι ας πήγαινα γρηγορότερα θα σταματούσα σε ελάχιστη απόσταση με απόλυτο έλεγχο και χωρίς πιθανότητα να φέρω τούμπες στον αέρα.
Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι το να οδηγείς συναισθηματικά φορτισμενος.. Εκεί παραδεχομαι το τεραστιο λαθος μου...
Φυσικά αν και το ξαναπα πιωμένος δεν οδηγώ ποτε, ακόμα κι αν είμαι κάτω απ το όριο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unkown-User
Πολύ δραστήριο μέλος
Είσαι σιγουρη ότι έχουν γίνει μελέτες????
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θα απαντήσω στην τελευταία σου πρόταση ξέροντας κάτι παραπάνω στο πως μπαίνουν τα όρια...
Είσαι σιγουρη ότι έχουν γίνει μελέτες????
Αποδειξεις προσωπικα δεν εχω, αλλα γιατι το αποκλειεις; Προφανως αν εχουν γινει δε θα εχουν γινει για καθε δρομο, αλλα σιγουρα καποια στιγμη εγιναν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.