ArminVanBuuren
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Μιας και για μενα τελειωσε αυτο το παραμυθι μπορω να πω οτι το λενε μονο και μονο επειδη θελουν περισσοτερες επιτυχιες και νερο στο ονομα τους. Αυτες τις ωρες που ξοδευεις για προσωρινη απομνημονευση καλυτερα να τις δωσεις στα 'δυσκολα' που οι περισσοτεροι δεν τα παλεψαν μονο κ μονο επειδη ετσι τους μαθανε
Και τα λεω ολα αυτα, εχωντας σκισει το αοδε με τον τροπο που ο dias εγραψε πιο πανω μεχρι τελους, χωρις να πεφτω απτο 19, εισπρατοντας στο τελος 5 μοναδες στα 20 παρακατω σε σχεση με οσους δεν το ανοιγανε καν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νάγια Τ.
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Theoritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Δεν νομίζω ότι είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Δεν φταίει πάντα το απρόσωπο "σύστημα" για όλα και μην φορτώνουμε σ΄αυτό ότι "θέλει παπαγαλία", ούτε οι καθηγητές παίρνουν εντολές να βαθμολογούν σαν σωστό μόνον ότι είναι "κατά λέξη" με το βιβλίο. Αν έχουμε κατανοήσει κάτι, μπορούμε να το διατυπώσουμε και να το αναπτύξουμε σωστά με δικά μας λόγια και τότε κανένας δεν θα μας κόψει ούτε ένα μόριο. Όμως, εμείς πολλές φορές δεν είμαστε ικανοί να διατυπώσουμε κάτι σωστά. Άπειρες φορές σαν μαθητής άκουσα κάποιον να λέει "μα, το λεω με δικά μου λόγια", ενώ είχε σκοτώσει εντελώς το νόημα. Αυτά βλέπουν και οι καθηγητές (σχολείων και φροντιστηρίων) και για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο λένε στους μαθητές: "μάθε το παπαγαλία". Το χειρότερο όμως είναι ότι το φαινόμενο συνεχίζεται και στα πανεπιστήμια. Βλέπω συμφοιτητές μου που δεν μπορούν να διατυπώσουν σωστά έναν ορισμό ή ένα φυσικό νόμο. Να πω έλεος?
![]()
Δια,εχεις απολυτο δικαιο,και εκει που θα πρεπει να επικρεντρωθουμε ειναι η υπογγραμισμενη προταση.
Δεν ειναι το θεμα οτι δεν μας αφηνουν,η δεν μας επιτρεπει το ''συστημα'' να γραφουμε με δικα μας λογια,ειναι οτι οι περισσοτεροι οταν προσπαθουν τα σκατωνουν.Ετσι λοιπον,αποκομιζει και ενα σειφ μοουντ το φροντιστηριο,και σου κοπαναει ολη την χρονια την λεξη-->παπαγαλια.
Η βιολογια παλι,εχει επιστημονικους ορους που πρεπει να τηρηθουν.
Εγω ενα θα πω...αυτος που εχει @@ και δεν ειναι απλως παπαγαλος,στην εκθεση φαινεται.
Βλεπεις κατι 19αρια στην ιστορια,και 11 εκθεση
![Beating :beating: :beating:](https://www.e-steki.gr/images/smilies/beating.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Η αποστήθιση απαιτεί κατανόηση, η παπαγαλία όχι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
carpe_nochtem
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Εγω ενα θα πω...αυτος που εχει @@ και δεν ειναι απλως παπαγαλος,στην εκθεση φαινεται.
Βλεπεις κατι 19αρια στην ιστορια,και 11 εκθεση![]()
Νε οκέι.
Πας μαθαίνεις δύο βλακείες για υπέρ,δύο για κατά για το κάθε φαινόμενο + θεωρία + σκελετό της περίληψης [δλδ,φράσεις που κοπανάς σε κάθε περίληψη όπως και να'χει
![Γλώσσα :P :P](https://www.e-steki.gr/images/smilies/tongue.gif)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Νε οκέι.
Πας μαθαίνεις δύο βλακείες για υπέρ,δύο για κατά για το κάθε φαινόμενο + θεωρία + σκελετό της περίληψης [δλδ,φράσεις που κοπανάς σε κάθε περίληψη όπως και να'χει ] μαζί με λίγη εξάσκηση και άντε γεια.
Ολα αυτα για να γραψεις 11,και ισχυουν.
![Χαμόγελο :) :)](https://www.e-steki.gr/images/smilies/smilenew.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Ολα απαιτουν μια ικανοτητα.Και η σωστη δολοφονια,χωρις να αφησεις στοιχεια,απαιτει ικανοτητα.
Αυτο με την κριτικη σκεψη στην ιστορια,ειναι η μεγαλυτερη παπαρια που εχω ακουσει.Στην ιστορια το 20 θελει αγρια παπαγαλια,και το γνωριζεις απο πρωτο χερι
Και μην μου πεις οτι κριτικη σκεψη θελουν οι πηγες,οι φετινες τα ελεγαν ολα μεσαΠαπαγαλιζες το κομματακι του βιβλιου,και εκανες εναν τελειο συνδυασμο με τα στοιχεια της πηγης.Κατι που μπορει να κανει και ενα 5χρονο.
Στην εκθεση παλι,πας ξεβρακωτος.Η το εχεις το θεμα η οχι.Η παπαγαλια στην εκθεση, ιδεων,δεν πιανει εδω και χρονια,για εναν βαθμο 18-19+
Δεν ξέρεις τι λες.
Πολλά παπαγαλάκια στο σχολείο μου έγραψαν 18,5. Γνώριζαν άριστα το βιβλίο, αλλά κάτι έλειπε.
Αντίθετα με εσένα, θεωρώ ότι οι φετινές ερωτήσεις της Β' ομάδας, με κύρια την δεύτερη, ήθελαν συνδυαστική σκέψη, δηλαδή να αναλύσεις τα δεδομένα σου αντλώντας στοιχεία από διάφορα σημεία, και να αποκωδικοποιήσεις τα στοιχεία των κειμένων.
Αν ήταν τόσο εύκολα όσα τα παρουσιάζεις, όλοι 20 θα έγραφαν.
Έλα, όμως, που και η αποστήθιση θέλει γερά @@.
Και αφού γνωρίζω από πρώτο χέρι, άσε με να έχω καλύτερη άποψη. Στην ιστορία το βαθμό που πήρα, δεν τον πήρα μόνο με τέλεια αποστήθιση.
Η ΣΚΕΤΗ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Clear?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikosxdxd
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Δεν ξέρεις τι λες.
Πολλά παπαγαλάκια στο σχολείο μου έγραψαν 18,5. Γνώριζαν άριστα το βιβλίο, αλλά κάτι έλειπε.
Αντίθετα με εσένα, θεωρώ ότι οι φετινές ερωτήσεις της Β' ομάδας, με κύρια την δεύτερη, ήθελαν συνδυαστική σκέψη, δηλαδή να αναλύσεις τα δεδομένα σου αντλώντας στοιχεία από διάφορα σημεία, και να αποκωδικοποιήσεις τα στοιχεία.
Αν ήταν τόσο εύκολα όσα τα παρουσιάζεις, όλοι 20 θα έγραφαν.
Έλα, όμως, που και η αποστήθιση θέλει γερά @@.
Και αφού γνωρίζω από πρώτο χέρι, άσε με να έχω καλύτερη άποψη. Στην ιστορία το βαθμό που πήρα, δεν τον πήρα μόνο με τέλεια αποστήθιση.
Η ΣΚΕΤΗ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.
Clear?
αποδιδει στην ιστορια...μπορει να μη γραψεις 100 αλλα το 95 το χεις σιγουρο..ε και οι πηγες δεν ειναι δα και τοοοοσο συνδυαστικη διαδικασια...απλη λογικη θελει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
αποδιδει στην ιστορια...μπορει να μη γραψεις 100 αλλα το 95 το χεις σιγουρο..ε και οι πηγες δεν ειναι δα και τοοοοσο συνδυαστικη διαδικασια...απλη λογικη θελει
Γράφοντας αποδίδει, αναφερόμουν στο 20.
Σχετικά με τις πηγές, το αναλύσαμε πριν καιρό στο θέμα της ιστορίας.
Η φετινή 2η, για να πάρει 25/25, ήθελε συνδυαστική ανάλυση/παράθεση κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
manolis_98
Πολύ δραστήριο μέλος
![Ημερομηνία Ημερομηνία](images/general/calendar.png)
![Ώρα Ώρα](images/general/clock.png)
Φετος δινω ΑΟΘ και ειναι περιπου 30-35 σελιδες νορμαλ μεγεθους που πρεπει να μαθουμε παπαγαλια. Δεν εχω κανει και πολλη δουλεια σε αυτο το κομματι ειναι η αληθεια γτ παντα μισουσα την θεωρια. Οι ασκησεις με δεικτη δυσκολιας απο 1 μεχρι 10 θα εβαζα ενα 5. Το μαθημα ειναι σχετικα ευκολο δεν ειναι και μαθηματικα.. Το μεγαλο μου προβλημα λοιπον ειναι αυτη η βρωμοθεωρια! Υπαρχει κανενας καλος τροπος να τα μαθω οπως τα λεει ακριβως το βιβλιο?
Αρχικά , χρειάζεται κατανόηση της θεωρίας&ασκήσεων( όχι μόνο μηχανική επίλυση θεμάτων , αλλά πρέπει να υπάρχει τριβή με τη θεωρία παράλληλα με τις ασκήσεις)
Έπειτα από αυτό ,μπορείς να το μάθεις όπως διατυπώνεται στο βιβλίο( αυτό θα είναι εφικτό καθώς θα έχεις την δική σου ματιά για τα ζητήματα-η γνώση θα είναι κτήμα σου)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.