MaryPoppins

Νεοφερμένος

Η MaryPoppins αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Έχω διαγνωστεί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και άρα έχω αναπηρία 67% κάτι που θα μου επέτρεπε να μπω χωρίς πανελλήνιες σε ένα πανεπιστήμιο με το 5%, όμως δεν έχω τελειώσει το λύκειο! Εχω ψάξει τα πάντα και δεν βρίσκω άκρη για το αν υπάρχει μια διαφορετική οδός για να μπω σε πανεπιστήμιο. Σκέφτηκα για παράδειγμα να ξεκινήσω σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπως είναι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας που δέχεται οποιονδήποτε για σπουδές, και μετά το πρώτο έτος αν γίνεται να μεταφέρω τα credits μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο αν είναι συμβατά και τα μαθήματα στα δύο πανεπιστήμια. Αλλά δεν βγάζω άκρη για το αν γίνεται αυτό και για το αν το απολυτήριο θα αποτελέσει εμπόδιο. Επίσης έχω δει κάποια ιδιωτικά σχολεία εδώ στην Ελλάδα που έχουν IB ή A LEVELS κλπ. Αυτά όμως και πάλι δεν ξέρω αν τα δέχονται τα πανεπιστήμια αντί για απολυτήριο. Αν δεν υπάρχει κάποια τέτοια οδός δεν θα σπουδάσω όποτε μην μου πείτε "πήγαινε ξανά σχολείο" γιατί δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Αν είναι να κάνω 3 χρόνια σχολείου πρώτα, μετά 4 χρόνια+ πτυχίο και μετά μεταπτυχιακό θα τελειώσω στα 40! Είμαι 28.
 

jYanniss

Νεοφερμένος

Ο jYanniss αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 93 μηνύματα.
Καλησπέρα, δεν υπάρχει δυνατότητα μετεγγραφής από το εξωτερικό. 28+3+4=35 νεότατη.
 

Λένω

Διάσημο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Έχω διαγνωστεί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και άρα έχω αναπηρία 67% κάτι που θα μου επέτρεπε να μπω χωρίς πανελλήνιες σε ένα πανεπιστήμιο με το 5%, όμως δεν έχω τελειώσει το λύκειο! Εχω ψάξει τα πάντα και δεν βρίσκω άκρη για το αν υπάρχει μια διαφορετική οδός για να μπω σε πανεπιστήμιο. Σκέφτηκα για παράδειγμα να ξεκινήσω σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπως είναι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας που δέχεται οποιονδήποτε για σπουδές, και μετά το πρώτο έτος αν γίνεται να μεταφέρω τα credits μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο αν είναι συμβατά και τα μαθήματα στα δύο πανεπιστήμια. Αλλά δεν βγάζω άκρη για το αν γίνεται αυτό και για το αν το απολυτήριο θα αποτελέσει εμπόδιο. Επίσης έχω δει κάποια ιδιωτικά σχολεία εδώ στην Ελλάδα που έχουν IB ή A LEVELS κλπ. Αυτά όμως και πάλι δεν ξέρω αν τα δέχονται τα πανεπιστήμια αντί για απολυτήριο. Αν δεν υπάρχει κάποια τέτοια οδός δεν θα σπουδάσω όποτε μην μου πείτε "πήγαινε ξανά σχολείο" γιατί δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Αν είναι να κάνω 3 χρόνια σχολείου πρώτα, μετά 4 χρόνια+ πτυχίο και μετά μεταπτυχιακό θα τελειώσω στα 40! Είμαι 28.
Η μετάβαση από την μια βαθμίδα Εκπαίδευσης στην επόμενη, προϋποθέτει την ολοκλήρωση της προηγούμενης.
Παντού και πάντα.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Έχω διαγνωστεί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και άρα έχω αναπηρία 67% κάτι που θα μου επέτρεπε να μπω χωρίς πανελλήνιες σε ένα πανεπιστήμιο με το 5%, όμως δεν έχω τελειώσει το λύκειο! Εχω ψάξει τα πάντα και δεν βρίσκω άκρη για το αν υπάρχει μια διαφορετική οδός για να μπω σε πανεπιστήμιο. Σκέφτηκα για παράδειγμα να ξεκινήσω σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπως είναι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας που δέχεται οποιονδήποτε για σπουδές, και μετά το πρώτο έτος αν γίνεται να μεταφέρω τα credits μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο αν είναι συμβατά και τα μαθήματα στα δύο πανεπιστήμια. Αλλά δεν βγάζω άκρη για το αν γίνεται αυτό και για το αν το απολυτήριο θα αποτελέσει εμπόδιο. Επίσης έχω δει κάποια ιδιωτικά σχολεία εδώ στην Ελλάδα που έχουν IB ή A LEVELS κλπ. Αυτά όμως και πάλι δεν ξέρω αν τα δέχονται τα πανεπιστήμια αντί για απολυτήριο. Αν δεν υπάρχει κάποια τέτοια οδός δεν θα σπουδάσω όποτε μην μου πείτε "πήγαινε ξανά σχολείο" γιατί δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Αν είναι να κάνω 3 χρόνια σχολείου πρώτα, μετά 4 χρόνια+ πτυχίο και μετά μεταπτυχιακό θα τελειώσω στα 40! Είμαι 28.
Οπως ειπε και το κοριτσι Λενω δεν γινεται να πας απο γ'γυμνασιου σε πανεπιστημιο ...ουτε στην ελλαδα ουτε πουθενα εξω ουτε να ''αγορασεις'' πτυχιο καν.
Παρτο μαλακα ...γραψου σε ενα νυχτερινο γελ ..εκει θα εχεις πολλους στην ηλικια σου και καλα θα τα πας και θα σ΄αρεσει και μετα σε οποια σχολη θελεις.
Αμα καίγεσαι για πανεπιστημιο πηγαινε το πρωι ως παρατηρητρια να κανεις προγυμναση και το απογευμα λυκειο.
Δεν θα εισαι και η μονη που θα τελειωσεις σπουδες στα 35. Κατ' εμε η μαθηση και η σπουδη δεν τελειωνει ποτε.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Έχω διαγνωστεί με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και άρα έχω αναπηρία 67% κάτι που θα μου επέτρεπε να μπω χωρίς πανελλήνιες σε ένα πανεπιστήμιο με το 5%, όμως δεν έχω τελειώσει το λύκειο! Εχω ψάξει τα πάντα και δεν βρίσκω άκρη για το αν υπάρχει μια διαφορετική οδός για να μπω σε πανεπιστήμιο. Σκέφτηκα για παράδειγμα να ξεκινήσω σπουδές σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, όπως είναι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας που δέχεται οποιονδήποτε για σπουδές, και μετά το πρώτο έτος αν γίνεται να μεταφέρω τα credits μου σε ελληνικό πανεπιστήμιο αν είναι συμβατά και τα μαθήματα στα δύο πανεπιστήμια. Αλλά δεν βγάζω άκρη για το αν γίνεται αυτό και για το αν το απολυτήριο θα αποτελέσει εμπόδιο. Επίσης έχω δει κάποια ιδιωτικά σχολεία εδώ στην Ελλάδα που έχουν IB ή A LEVELS κλπ. Αυτά όμως και πάλι δεν ξέρω αν τα δέχονται τα πανεπιστήμια αντί για απολυτήριο. Αν δεν υπάρχει κάποια τέτοια οδός δεν θα σπουδάσω όποτε μην μου πείτε "πήγαινε ξανά σχολείο" γιατί δεν υπάρχει τέτοια πιθανότητα. Αν είναι να κάνω 3 χρόνια σχολείου πρώτα, μετά 4 χρόνια+ πτυχίο και μετά μεταπτυχιακό θα τελειώσω στα 40! Είμαι 28.
Ξεχασα να σου πω και σε σχεση με την παθηση που αναφερεις οτι η αναπηρια 67% δεν οδηγει απο μονη της στο πανεπιστημιο.
Πρεπει η παθηση να αναγραφεται ρητα στον σχετικο καταλογο ( σπισυναπτεται )
Οι ψυχικες παθησεις ειναι μαλλον ανυπαρκτες στο σχετικο καταλογο και ισως να μπορουν οι γιατροι σου να την κολλήσουν στις δυο παρακατω γιατι και εγω δεν ξερω καλα την ιατρικη ορολογια.

1740400993775.png

1740401117096.png


 

Dr. Gl. Luminous

Δραστήριο μέλος

Η Dr. Gl. Luminous αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Πατρών. Έχει γράψει 537 μηνύματα.
Ξεχασα να σου πω και σε σχεση με την παθηση που αναφερεις οτι η αναπηρια 67% δεν οδηγει απο μονη της στο πανεπιστημιο.
Πρεπει η παθηση να αναγραφεται ρητα στον σχετικο καταλογο ( σπισυναπτεται )
Οι ψυχικες παθησεις ειναι μαλλον ανυπαρκτες στο σχετικο καταλογο και ισως να μπορουν οι γιατροι σου να την κολλήσουν στις δυο παρακατω γιατι και εγω δεν ξερω καλα την ιατρικη ορολογια.

View attachment 145454
View attachment 145455

Επίσης ο αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας δεν δίνει αυτόματα 67% από όσο ξέρω ξεκινάει στο 50% και η επιτροπή θα κρίνει εάν θα ανέβει το ποσοστο
 

MaryPoppins

Νεοφερμένος

Η MaryPoppins αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ξεχασα να σου πω και σε σχεση με την παθηση που αναφερεις οτι η αναπηρια 67% δεν οδηγει απο μονη της στο πανεπιστημιο.
Πρεπει η παθηση να αναγραφεται ρητα στον σχετικο καταλογο ( σπισυναπτεται )
Οι ψυχικες παθησεις ειναι μαλλον ανυπαρκτες στο σχετικο καταλογο και ισως να μπορουν οι γιατροι σου να την κολλήσουν στις δυο παρακατω γιατι και εγω δεν ξερω καλα την ιατρικη ορολογια.

View attachment 145454
View attachment 145455

Nαι είναι "διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή" ο αυτισμός. Άρα θα γινόταν απλά πλέον δεν μπορώ να πω ότι είναι εφικτό να πηγαίνω σχολείο κάθε μέρα, έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να μπορείς να δώσεις κάποιες εξετάσεις και αν περνάς να σε δείχνεται και όχι όλο αυτό το σύστημα. Αλλά τέλος πάντων αφού δε γίνεται, η μόνη λύση για όποιον θέλει είναι σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού απλά κοστίζει! Το γράφω σε περίπτωση που το δει κάποιος κάποτε που ψάχνει αυτό το θέμα, ότι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας (open university UK) δεν έχει κριτήρια εισαγωγής και κοστίζει περίπου 8.000 τον χρόνο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης ο αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας δεν δίνει αυτόματα 67% από όσο ξέρω ξεκινάει στο 50% και η επιτροπή θα κρίνει εάν θα ανέβει το ποσοστο
Ναι, αυτό είναι για όταν έχεις να περάσεις από επιτροπή. Εγώ έχω ήδη περάσει και πάρει 67%.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Nαι είναι "διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή" ο αυτισμός. Άρα θα γινόταν απλά πλέον δεν μπορώ να πω ότι είναι εφικτό να πηγαίνω σχολείο κάθε μέρα, έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να μπορείς να δώσεις κάποιες εξετάσεις και αν περνάς να σε δείχνεται και όχι όλο αυτό το σύστημα. Αλλά τέλος πάντων αφού δε γίνεται, η μόνη λύση για όποιον θέλει είναι σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού απλά κοστίζει! Το γράφω σε περίπτωση που το δει κάποιος κάποτε που ψάχνει αυτό το θέμα, ότι το ανοιχτό πανεπιστήμιο της Αγγλίας (open university UK) δεν έχει κριτήρια εισαγωγής και κοστίζει περίπου 8.000 τον χρόνο.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Ναι, αυτό είναι για όταν έχεις να περάσεις από επιτροπή. Εγώ έχω ήδη περάσει και πάρει 67%.
Οκ κατανοητο... ενταξει το ακοικτο αγγλιας μπορει να μην το αναφερει... ειναι τοσο γνωστο για το απολυτηριο.
Νομιζω οτι υπαρχει και η αυτοδιδασκαλια στο σπιτι και πας μονο για εξετασεις στο λυκειο αλλα δεν ξερω λεπτομερειες.
Μα χωρις τις πληροφοριες απο το λυκειο πως θα σταθεις στο πανεπιστημιο?
 

MaryPoppins

Νεοφερμένος

Η MaryPoppins αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Οκ κατανοητο... ενταξει το ακοικτο αγγλιας μπορει να μην το αναφερει... ειναι τοσο γνωστο για το απολυτηριο.
Νομιζω οτι υπαρχει και η αυτοδιδασκαλια στο σπιτι και πας μονο για εξετασεις στο λυκειο αλλα δεν ξερω λεπτομερειες.
Μα χωρις τις πληροφοριες απο το λυκειο πως θα σταθεις στο πανεπιστημιο?
Οχι έχω ρωτήσει, δεν έχουν προϋποθέσεις για εισαγωγή. Αλλά στο εξωτερικό γενικά υπάρχουν εναλλακτικές οδοί σε κάποια πανεπιστήμια. Ας πούμε σε κάποιους κλάδους σε δέχονται αν έχεις προϋπηρεσία και έχεις εργαστεί στο αντικείμενο ή υπάρχουν κάποιες εξετάσεις που αν τις περάσεις σε παίρνουν και δεν χρειάζεται να ξανά πας σχολείο. Καταλαβαίνω το πόιντ σου αλλά δεν πιστεύω ότι στο σχολείο αντικειμενικά μαθαίναμε πάρα πολλά πράγματα και μάλιστα σχετικά με αυτά που σπουδάζουμε. Το καταλαβαίνω βέβαια για κάποια μαθήματα όπως μαθηματικά που αν έχεις κενά δεν γίνεται. Αλλά εμένα με ενδιαφέρει η ιστορία της τέχνης, η κοινωνιολογία, η ψυχολογία και ήδη έχω διαβάσει παρά πολύ πάνω σε αυτά. Ειδικά στα νυχτερινά σε αφήνουν παρά πολύ "λάσκα" οπότε δεν νιώθω ότι έχει νόημα να πω ότι για τα επόμενα χρόνια θα πηγαίνω κάθε απόγευμα σχολείο γιατί πιστεύω ότι και θα μας αφήνουν πολύ ελεύθερους και θα μας βοηθάνε άρα δεν θα αποκτήσω απαραίτητα τρομερές γνώσεις, αλλά και πολύ πιθανόν να έχω χάσει το ενδιαφέρον μου μέχρι τότε. Δυστυχώς. Το ποιντ εδώ δεν είναι να πω ότι δεν έχει νόημα το σχολείο και να δώσω το "κακό παράδειγμα" σε κανέναν χαχα. Απλά λέω για τη δική μου οπτική και για τη δική μου ζωή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομιζω οτι υπαρχει και η αυτοδιδασκαλια στο σπιτι και πας μονο για εξετασεις στο λυκειο αλλα δεν ξερω λεπτομερειες.
Τώρα για την αυτοδιδασκαλία θα το ψάξω.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Οχι έχω ρωτήσει, δεν έχουν προϋποθέσεις για εισαγωγή. Αλλά στο εξωτερικό γενικά υπάρχουν εναλλακτικές οδοί σε κάποια πανεπιστήμια. Ας πούμε σε κάποιους κλάδους σε δέχονται αν έχεις προϋπηρεσία και έχεις εργαστεί στο αντικείμενο ή υπάρχουν κάποιες εξετάσεις που αν τις περάσεις σε παίρνουν και δεν χρειάζεται να ξανά πας σχολείο. Καταλαβαίνω το πόιντ σου αλλά δεν πιστεύω ότι στο σχολείο αντικειμενικά μαθαίναμε πάρα πολλά πράγματα και μάλιστα σχετικά με αυτά που σπουδάζουμε. Το καταλαβαίνω βέβαια για κάποια μαθήματα όπως μαθηματικά που αν έχεις κενά δεν γίνεται. Αλλά εμένα με ενδιαφέρει η ιστορία της τέχνης, η κοινωνιολογία, η ψυχολογία και ήδη έχω διαβάσει παρά πολύ πάνω σε αυτά. Ειδικά στα νυχτερινά σε αφήνουν παρά πολύ "λάσκα" οπότε δεν νιώθω ότι έχει νόημα να πω ότι για τα επόμενα χρόνια θα πηγαίνω κάθε απόγευμα σχολείο γιατί πιστεύω ότι και θα μας αφήνουν πολύ ελεύθερους και θα μας βοηθάνε άρα δεν θα αποκτήσω απαραίτητα τρομερές γνώσεις, αλλά και πολύ πιθανόν να έχω χάσει το ενδιαφέρον μου μέχρι τότε. Δυστυχώς. Το ποιντ εδώ δεν είναι να πω ότι δεν έχει νόημα το σχολείο και να δώσω το "κακό παράδειγμα" σε κανέναν χαχα. Απλά λέω για τη δική μου οπτική και για τη δική μου ζωή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Τώρα για την αυτοδιδασκαλία θα το ψάξω.
Οκ... καλη τυχη.
 

Λένω

Διάσημο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,334 μηνύματα.
Νομιζω οτι υπαρχει και η αυτοδιδασκαλια στο σπιτι και πας μονο για εξετασεις στο λυκειο
Για την "κατ’ οίκον διδασκαλία", λες.

Ν. 5128/2024 (ΦΕΚ A 118 - 30.07.2024)​

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε’
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Άρθρο 45
Κατ’ οίκον διδασκαλία ή διδασκαλία σε νοσηλευτικά ιδρύματα μαθητών που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα υγείας Τροποποίηση παρ. 4 άρθρου 6 ν. 3699/2008

Στην παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), περί φοίτησης μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο τελευταίο εδάφιο της παρ. β) η λέξη «υστέρηση» αντικαθίσταται με τη λέξη «αναπηρία» β) στην περ. γ), βα) στο τρίτο εδάφιο προστίθενται οι λέξεις «ή δημόσιο νοσοκομείο», ββ) στο έκτο εδάφιο το ακρωνύμιο «ΚΕΔΔΥ» αντικαθίσταται με το ακρωνύμιο «ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.», γ) προστίθεται περ. δ) και η παρ. 4 διαμορφώνεται ως εξής:
«4. Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προγράμματος ή στα τμήματα ένταξης, λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθητών αυτών παρέχεται:

α) Σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ.

β) Σε σχολεία ή τμήματα που λειτουργούν είτε ως αυτοτελή είτε ως παραρτήματα άλλων σχολείων σε νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ιδρύματα αγωγής ανηλίκων, ιδρύματα χρονίως πασχόντων ή Υπηρεσίες εκπαίδευσης και αποκατάστασης των Μονάδων Ψυχικής Υγείας, εφόσον σε αυτά διαβιούν άτομα σχολικής ηλικίας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εκπαιδευτικές αυτές δομές θεωρούνται ΣΜΕΑΕ που υπάγονται στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, εμπίπτουν στο πλαίσιο της ΕΑΕ παιδιών σχολικής ηλικίας και εφαρμόζουν εκπαιδευτικά προγράμματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Οι λεπτομέρειες οργάνωσης και λειτουργίας αυτών των ΣΜΕΑΕ ρυθμίζονται από κοινές υπουργικές αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων Υπουργών. Φορείς, Ν.Π.Ι.Δ., πιστοποιημένοι από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ., μπορούν να παρέχουν ισότιμα με τις ΣΜΕΑΕ του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Συμβουλευτικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών με βαριά νοητική αναπηρία και συνοδές αναπηρίες.

γ) Με διδασκαλία στο σπίτι, όταν αυτή κρίνεται αναγκαία, για σοβαρά βραχυχρόνια ή χρόνια προβλήματα υγείας, τα οποία δεν επιτρέπουν τη μετακίνηση και φοίτηση των μαθητών στο σχολείο. Η έγκριση της διδασκαλίας στο σπίτι γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας στην οποία φοιτά ο μαθητής, κατόπιν αιτιολογημένης πρόσφατης ιατρικής γνωμάτευσης, στην οποία αναγράφεται η διάρκεια επιβεβλημένης παραμονής στο σπίτι.
Η γνωμάτευση αυτή παρέχεται από δημόσια ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ή δημόσια υγειονομική επιτροπή ή δημόσιο νοσοκομείο. Οι προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις διέπονται από τις διατάξεις των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων. Στο πρόγραμμα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να χρησιμοποιείται και το σύστημα της τηλεκπαίδευσης. Η κατ’ οίκον διδασκαλία δεν παρέχεται υποχρεωτικά από εκπαιδευτικό ΕΑΕ παρά μόνο εάν γνωματεύσει σχετικά το οικείο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..

δ) Με διδασκαλία σε χώρο νοσηλευτικού ιδρύματος ή σε δομές φιλοξενίας μαθητών που χρήζουν νοσηλείας, κατόπιν σχετικής γνωμάτευσης του νοσηλευτικού ιδρύματος νοσηλείας του μαθητή. Στο πρόγραμμα διδασκαλίας μαθητών που νοσηλεύονται ή χρήζουν νοσηλείας και διαμένουν σε δομές φιλοξενίας, μπορεί να χρησιμοποιείται και το σύστημα της τηλεκπαίδευσης. Η διδασκαλία του δεύτερου εδαφίου δεν παρέχεται υποχρεωτικά από εκπαιδευτικό ΕΑΕ παρά μόνο εάν γνωματεύσει σχετικά το οικείο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ..»

-----------------

Θεωρώ ότι έτσι όπως μας τα έχει περιγράψει η θεματοθέτρια, καμία από τις παραπάνω περιπτώσεις δεν την εξυπηρετεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,139 μηνύματα.
Οχι έχω ρωτήσει, δεν έχουν προϋποθέσεις για εισαγωγή. Αλλά στο εξωτερικό γενικά υπάρχουν εναλλακτικές οδοί σε κάποια πανεπιστήμια. Ας πούμε σε κάποιους κλάδους σε δέχονται αν έχεις προϋπηρεσία και έχεις εργαστεί στο αντικείμενο ή υπάρχουν κάποιες εξετάσεις που αν τις περάσεις σε παίρνουν και δεν χρειάζεται να ξανά πας σχολείο. Καταλαβαίνω το πόιντ σου αλλά δεν πιστεύω ότι στο σχολείο αντικειμενικά μαθαίναμε πάρα πολλά πράγματα και μάλιστα σχετικά με αυτά που σπουδάζουμε. Το καταλαβαίνω βέβαια για κάποια μαθήματα όπως μαθηματικά που αν έχεις κενά δεν γίνεται. Αλλά εμένα με ενδιαφέρει η ιστορία της τέχνης, η κοινωνιολογία, η ψυχολογία και ήδη έχω διαβάσει παρά πολύ πάνω σε αυτά. Ειδικά στα νυχτερινά σε αφήνουν παρά πολύ "λάσκα" οπότε δεν νιώθω ότι έχει νόημα να πω ότι για τα επόμενα χρόνια θα πηγαίνω κάθε απόγευμα σχολείο γιατί πιστεύω ότι και θα μας αφήνουν πολύ ελεύθερους και θα μας βοηθάνε άρα δεν θα αποκτήσω απαραίτητα τρομερές γνώσεις, αλλά και πολύ πιθανόν να έχω χάσει το ενδιαφέρον μου μέχρι τότε. Δυστυχώς. Το ποιντ εδώ δεν είναι να πω ότι δεν έχει νόημα το σχολείο και να δώσω το "κακό παράδειγμα" σε κανέναν χαχα. Απλά λέω για τη δική μου οπτική και για τη δική μου ζωή.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Τώρα για την αυτοδιδασκαλία θα το ψάξω.
Το θέμα έληξε με τη πρώτη απάντηση.

Στην Ελλάδα (και γενικότερα εντός της ΕΕ) αυτό που περιγράφεις δε γίνεται.

Το ότι γίνεται στην Αγγλία και στην Αμερική είναι άνευ ουσίας, εκτός αν σκοπεύεις να μεταβείς εκεί για να σπουδάσεις.
 

giannis8krono

Νεοφερμένος

Ο giannis8krono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Οκ κατανοητο... ενταξει το ακοικτο αγγλιας μπορει να μην το αναφερει... ειναι τοσο γνωστο για το απολυτηριο.
Νομιζω οτι υπαρχει και η αυτοδιδασκαλια στο σπιτι και πας μονο για εξετασεις στο λυκειο αλλα δεν ξερω λεπτομερειες.
Μα χωρις τις πληροφοριες απο το λυκειο πως θα σταθεις στο πανεπιστημιο?
Γιάννη εδώ σε χάνω
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Γιάννη εδώ σε χάνω
ε καστε ..τωρα ειρθα και θα φυγω ..το βραδυ θα βρουμε λυση.
αν εισαι βιαστικος μιλα με τον @Arvacon που κανει τα ιδια με σενα και το πηρε μεθοδικα και νομιζω παει καλα ..το ειχαμε συζητησει καποια χρονια πισω
 

giannis8krono

Νεοφερμένος

Ο giannis8krono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
ε καστε ..τωρα ειρθα και θα φυγω ..το βραδυ θα βρουμε λυση.
αν εισαι βιαστικος μιλα με τον @Arvacon που κανει τα ιδια με σενα και το πηρε μεθοδικα και νομιζω παει καλα ..το ειχαμε συζητησει καποια χρονια πισω
Χαχα ποιον αβακον, μου βρωμαει αυτος.
Αλλα τωρα σχολιασα για αλλο θεμα
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.

giannis8krono

Νεοφερμένος

Ο giannis8krono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Οχι ειναι πολυ καλο παιδι..τον αλφαδιασαν οι σαμιωτισες..
τι θεμα?
Οτι η κοπελα δεν χρειάζεται να παει λυκειο για γινει ικανη να παρακολουθησει πανεπιστήμιακα μαθημα, αυτο ειναι μια αναγκαια τυπικότητα.
Ακόμα και φυσικη να θελει να σπουδασει να παει σε δημοσιο.ελληνικο.σχολειο δεν θα της προσφέρει κατι.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Οτι η κοπελα δεν χρειάζεται να παει λυκειο για γινει ικανη να παρακολουθησει πανεπιστήμιακα μαθημα, αυτο ειναι μια αναγκαια τυπικότητα.
Ακόμα και φυσικη να θελει να σπουδασει να παει σε δημοσιο.ελληνικο.σχολειο δεν θα της προσφέρει κατι.
Και επειδη βαριεμαι θα το ανοιξω λιγο το θεμα για ποιον ενδιαφερεται να συμμετασχει.
Αν καποιος θελει να γινει οτι δηποτε πρπει να ειναι ετοιμος να μαθαινει συνεχεια.
Επισης μπορεί καποιος να βγαλει μια πολυ δυσκολη σχολη πχ φυσικο και να μην γινει ποτε φυσικος, παροτι μαθαινει συνεχεια.
"Το να γινεις κατι σημαίνει να προσφέρεις στον τομέα"
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Οτι η κοπελα δεν χρειάζεται να παει λυκειο για γινει ικανη να παρακολουθησει πανεπιστήμιακα μαθημα, αυτο ειναι μια αναγκαια τυπικότητα.
Ακόμα και φυσικη να θελει να σπουδασει να παει σε δημοσιο.ελληνικο.σχολειο δεν θα της προσφέρει κατι.
ε οχι μη καταργησουμε και την σειρα του παγκοσμιου συστήματος παιδιας.
Χωρις τα χρονια του λυκειου δεν μπορεις παρακολουθησεις πανεπιστημιο ... ουτε στις κλασικες επιστημες και ακομα χειροτερα στις θετικες.
 

giannis8krono

Νεοφερμένος

Ο giannis8krono αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 86 μηνύματα.
ε οχι μη καταργησουμε και την σειρα του παγκοσμιου συστήματος παιδιας.
Χωρις τα χρονια του λυκειου δεν μπορεις παρακολουθησεις πανεπιστημιο ... ουτε στις κλασικες επιστημες και ακομα χειροτερα στις θετικες.
Νταξει ισχυει μερικως αυτο που λες .
Το σχολειο σε κραταει σε μια γραμμη. Εγω ξερω ατομα που το εξιναν στο λυκειο και κάνουν σοβαρα ακαδημαικα πραγματα. Και ξέρω και αλλους που γίνονται ανακυκλωση, καθηγητες. Και αλλους που στο λυκειο ηταν αστερια και δεν καναν τιποτα. Και ξερω και ακαδημαϊκούς που δεν ξερουν να μαθαινουν και ειναι βλαχοδημαρχοι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νταξει ισχυει μερικως αυτο που λες .
Το σχολειο σε κραταει σε μια γραμμη. Εγω ξερω ατομα που το εξιναν στο λυκειο και κάνουν σοβαρα ακαδημαικα πραγματα. Και ξέρω και αλλους που γίνονται ανακυκλωση, καθηγητες. Και αλλους που στο λυκειο ηταν αστερια και δεν καναν τιποτα. Και ξερω και ακαδημαϊκούς που δεν ξερουν να μαθαινουν και ειναι βλαχοδημαρχοι
Αν θες πχ να γινεις διδακτορας κοινωνιολογιας το λυκειο δεν σου προσφερει τιποτα. Α
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νταξει ισχυει μερικως αυτο που λες .
Το σχολειο σε κραταει σε μια γραμμη. Εγω ξερω ατομα που το εξιναν στο λυκειο και κάνουν σοβαρα ακαδημαικα πραγματα. Και ξέρω και αλλους που γίνονται ανακυκλωση, καθηγητες. Και αλλους που στο λυκειο ηταν αστερια και δεν καναν τιποτα. Και ξερω και ακαδημαϊκούς που δεν ξερουν να μαθαινουν και ειναι βλαχοδημαρχοι
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αν θες πχ να γινεις διδακτορας κοινωνιολογιας το λυκειο δεν σου προσφερει τιποτα. Α
Επισης για να επιστρεψω στο θεμα, ανθρωπος μετα τα 20 να παει σε λυκειο δεν εχει κανενα νοημα απο αποψη καλλιέργειας. Αυτο το κανουν καποιοι απο πικρια και για να πουν οτι το εκαναν η παιδεια δεν διδασκεται στα σχολεια αλλα ουτε η καλλιέργεια της σκεψης διδασκεται. Το πανεπιστήμιο σε κάνει εργαλείο και η γνωση που παιρνεις ειναι στοχευμενη
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,781 μηνύματα.
Ε διαφωνω ... η σειρα εχει μεγαλη χρησιμοτητα...
Αλλα δεν εχω να σου πω και κανενα αντιθετο παραδειγμα γιατι απογορευεται εδω...
Δηλαδη καποιος απο δημοτικο να παει λυκειο ή απο γυμνασιο πανεπιστημιο.
Παντως εγω αν μπορουσα να παω απο γυμνασιο πανεπιστημιο θα ειμουν σαν αλαλο ψαρι .
 
Top