Dias
Επιφανές μέλος
Δεν έχεις παρά να στρώσεις το κωλαράκι σου στην καρέκλα και να μελετάς, ώστε να αλλάξεις αυτό το 4% σε 5%.μονο το 4% των φοιτητων παιρνει το πτυχιο του στα 4 χρονια ... Δεν θελω να κανω παραπανω απο 4 χρονια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AlexTselikas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
memento_mori
Νεοφερμένος
χαχα..Απλα αναρωτιομουνα αμα το ποσοστο ειναι ακομα τοσο χαμηλο μιας και μου φενεται πολυ χαμηλο!
Απλώς η πλειονότητα ελλήνων φοιτητών δεν σκάει. Περισσότερες φορές θα ακούσεις την φράση "πάω για καφέ" παρά το "πάω για διάβασμα". Αν όντως στρωθείς και μελετάς καθημερινά με συνέπεια,ακόμα και η πιο δύσκολη σχολή θα βγει στον χρόνο της. Η μόνη δυσκολία ίσως να είναι οι απεργίες/καταλήψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greeklover13
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Πάντως με 8 μαθήματα για Ιούνιο + πτυχιακή + πρακτική το καλοκαίρι εγώ ελπίζω για Σεπτέμβρη 4ου έτους. Το γράφω κι όλας να το πιστέψω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Anonyme
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
AlexTselikas
Νεοφερμένος
Τωρα πηγαινω 1η λυκειου ΕΠΑΛ και θελω να παω Γενικο Λυκειο του χρονου για να μπορω να παω στο Πανεπιστημιο.Τι μου προτεινεται?Να παω στο Γενικο η να δωσω Ομαδα Α εξετασεις στο ΕΠΑΛ?Επισης εχω ενα φιλο Πολωνο που ειναι εδω απο την τεταρτη δημοτικου και θελει να σπουδασει στην Πολωνια και αυτος σαν εμενα(Επιστημη Υπολογιστων)πρεπει και αυτος να ερθει Γενικο Λυκειο για να τον δεχτουν στην Πολωνια σε Πανεπιστημιο και αμα μπορει να παει ΤΕΙ(το αντιστοιχο τους)
Ευχαριστω πολυ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
αυτα που λεει ο exc(φοιτει αθηνα αν δεν κανω λαθος) ειναι φυσικα λαθος,οπως ειχα γραψει και πιο πανω,ενας καλος φοιτητης κορυφαιου πανεπιστημιου αμερικης δηλαδη ειναι λιγοτερο καλος απο τον φοιτητη φυσικου εκπα επειδη εχει μικροτερο αριθμο μαθηματων;!(απο τοτε μαλιστα αν δεν κανω λαθος εχουν μειωσει τα μαθηματα και στο ΕΚΠΑ,στο ΑΠΘ που ξερω προχωρησαν σε μειωση στανταρ)προφανως οχι
ας αναρωτηθουμε μαλιστα γιατι καποια τμηματα και δη κεντρικα ειχαν πολλα μαθηματα;
επισης κατι που δεν σκεφτηκε ειναι πως τα λιγοτερα μαθηματα (υποχρεωτικα) στο ιδιο αριθμο ετων αντιστοιχουν σε περισσοτερες ωρες διδασκαλιας και επομενως εμβαθυνσης,οπως φαινεται αλλωστε και απο το προγραμμα.
εξαλλου για να απαντησω και σε αλλα μηνυματα μολονοτι γενικα το πανεπιστημιο κρητης εχει υψηλοτερα στανταρς απο τα υπολοιπα πανεπιστημια που βγαλαμε,ο ενδιαφερομενος πρεπει να ψαχνει την δυναμικη του εκαστοτε τμηματος.Πραγμα που στις μερες μας ειναι μαλλον ευκολη δουλεια
θελω να πω δεν αρκει μονο η ταμπελα"πανεπιστημιο κρητης",οκ πολυ καλο ιδρυμα,αλλα το τμημα τι κανει; ειναι ολα το ιδιο καλα; εχει βεβαια πολλα εξαιρετα τμηματα,δεν το συζηταμε,αλλα καταλαβαινετε τι εννοω
π.χ οκ το πανεπιστημιο πατρας μπορει να μην εχει αναλογη φημη,αλλα π.χ το χημικων μηχανικων σκιζει
ή στο ΕΚΠΑ η φαρμακευτικη ειναι κορυφαια καθως και αλλα παραδειγματα μπορω να φερω.
Αnonyme παίζει ρόλο και το διδακτικό προσωπικό του Τμήματος, το πρόγραμμα σπουδών ως προς τη δομή των μαθημάτων και την ύλη που διδάσκεται στην αίθουσα (όχι αυτή που γράφουν στον οδηγό σπουδών ή σε ανακοινώσεις στην e-class). Ακόμη, αν το ποσοστό των διδασκόντων άνω των 45-50 ετών είναι πάνω από το μισό στο γενικό σύνολο, αυτό έχει σοβαρές επιπτώσεις στην λειτουργία του Τμήματος. Πολλοί εξ' αυτών έχουν νοοτροπίες ξεπερασμένες, έχουν ισχυρή κομματική δραστηριότητα αλλά και λειτουργούν επικίνδυνα εκθέτοντας το Τμήμα ανεπανόρθωτα.
αμα υπαρχει υγεια επιμονη και υπομονη βγαινει και στα 4 npb παρα τις αντιξοοτητες
βεβαια ειναι γεγονος πως σχολη με την σχολη δεν εχουν ιδιο βαθμο δυσκολιας,αλλα και παλι περισσοτερη υπομονη και επιμονη χρειαζεται
απο εκει και περα ειναι γεγονος πως πρεπει καποτε να γινει αξιολογηση στο διδακτικο προσωπικο(με εμπιστοσυνη ομως και οχι με καχυποψια)
ενα καλο αντικειμενικο κριτηριο επιδοσης ειναι το ερευνητικο εργο σε ετησια βαση και αναφορες που εχει αυτο ,επισης ο αριθμος ωρων διδασκαλιας ειναι ακομα ενα καλο κριτηριο.
εξαλλου νομιζω θα συμφωνουσαν πολλοι καθηγητες πως πρεπει να αναθεωρηθει και ο τροπος διορισμου ενος καθηγητη ΑΕΙ πανω στην βαση αντικειμενικων κριτηριων
γενικως κριτηρια υπαρχουν και χρησιμοποιουνται στο εξωτερικο,αλλα ειναι αληθεια πως το θεμα αυτο δεν εχει τεθει καθολου στην ελλαδα οταν γινεται λογος για εκπαιδευτικη αναμορφωση κ.λπ του συστηματος
εχουμε ακουσει πολλακις για αιωνιους(αυτοι με μηδενικη αρνητικη επιρροη μαλιστα στην λειτουργια του συστηματος!παρολαυτα θεωρειται τοπ ζητημα συζητησης),για κομματικες νεολαιες,για ελλειψη υποδομων κ.λπ που βεβαια εχουν μια βαση τα περισσοτερα,αλλα τπτ οσον αφορα το θεμα στα πανελ τα τηλεοπτικα και στα υπουργεια
επισης θα πρεπει να τεθει και ενα ακομα ζητημα,ο περιορισμος των εισακτεων στα επιπεδα των 90ς,οχι τυχαια ο βενιζελος ειχε πραξει μια αναλογη μειωση το 28-32 ακριβως με την προβλεψη να μην βγαινουν ανεργοι,αλλα να απαντουν οι αποφοιτοι στις αναγκες της αγορας και της κοινωνιας
και βεβαιως τον δραστικο περιορισμο των σχολων,αφου αλλωστε τα εσοδα ειναι ετσι κι αλλιως μικρα,αν θελουμε ποιοτητα,πρεπει να εχουμε φυσιολογικη αναλογικοτητα στην σχεση αριθμου σχολων και εκπαιδευτικου κοστους
οταν θα γινουμε ελβετια το ξανασυζηταμε,μεχρι τοτε ομως ζωναρι.
αρκει να σκεφτουμε το εξης,ενα ιδρυμα σε μια ραχουλα,ή το διακοσιοστο τμημα σε ενα κεντρικο πανεπιστημιο απορροφει κονδυλια αριστειας,υποδομων απο τα υπολοιπα τμηματα,ειναι δηλαδη μια μεγαλη ζημια αυτη για την τριτοβαθμια εκπαιδευση (και τηνδ ευτεροβαθμια)
μια ακομα καλη σκεψη αφου επιασα το θεμα θα ηταν παιδια των οποιων οι γονεις ειναι ευκαταστατοι(δεν μιλαμε τωρα για χιλια ευρω μηνιαιο μισθο)να πληρωνουν και τα βιβλια τους καθως και μια ετησια συνδρομη στην σχολη,αυτο το μετρο θα ηταν ενα αριστερο μετρο,τα λεφτα θα πιαναν τοπο για καλυτερη δημοσια εκπαιδευση για τις λιγοτερο ευκαταστατες οικογενειες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Στο πανεπιστήμιο Κρήτης μόλις βάφτηκαν οι τοίχοι παρουσιάζουν αυτή την εικόνα. Είναι τα αποτελέσματα μη χρήσης προφυλακτικού και έλλειψης παιδείας σε γενεές που έμπλεξαν τις μισθάρες και τις συντάξεις που έπαιρναν λίγο μετά την εφηβεία, με κάποιου είδους "αριστερά" που λειτουργούσε, παρότι ήταν δάνεια από το διεθνή καπιταλισμό. Αυτό το πέρασαν δυστυχώς στα παιδιά τους. Σαν το χιμπατζή στο εργαστήριο που πατάει το κουμπί και πέφτει η μπανάνα. (Κατά κάποιο τρόπο κι ο Τσίπρας αυτό το κουμπί υποσχέθηκε). Σας διαβεβαιώ ότι δε θα πέφτει η μπανάνα ό,τι και να γράφουν οι στραβοριξιές σας. Θα έχουμε αυτή την ασχήμια μόνο. Πείτε τους κάτι. Μην τα αφήνετε έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Το χειρότερο ήταν όταν έγινε η ανακαίνιση στις τουαλέτες του ισογείου, στις οποίες πραγματικά ντρεπόσουν να μπεις την πρώτη μέρα λειτουργίας τους. Αυτό ήταν Την δεύτερη μέρα είχαν ήδη σπάσει μερικοί τις πόρτες από την κάθε καμπίνα, οπότε η διοίκηση του πανεπιστημίου αποφάσισε αφότου τις επισκευάσει να τις ανοίγει μόνο όταν γίνονται συνέδρια Τις υπόλοιπες ημέρες, απλά πηγαίνουμε σε αυτές των άλλων ορόφων που είναι οι παραδοσιακές άθλιες του ελληνικού πανεπιστημίου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 233831
Επισκέπτης
Σπασμένες πόρτες και σκουπίδια παντού.
Φταίνε και οι γονείς τους αλλά 18+χρόνων είναι τώρα.
Αν έχεις 3 ποινές, χάνεις το εξάμηνο.
Αυστηρό αλλά αν δεν μπορεί να συγκρατηθει από το να γράψει την μαλακια του στο τοίχο η να πετάξει μισοτελειωμενο φραπέ όπου του πέφτει, τι του αξίζει δηλαδή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα έπρεπε να μην υπάρχει τόσο ελεύθερη είσοδο στα πανεπιστήμια, να έχει κάμερες ασφαλείας παντού και τέτοιου είδους μαλακιες να μην πάνε χωρίς κάποια ποινή. Αηδία να βλέπεις τέτοια σε κάθε τοίχο.
Σπασμένες πόρτες και σκουπίδια παντού.
Φταίνε και οι γονείς τους αλλά 18+χρόνων είναι τώρα.
Αν έχεις 3 ποινές, χάνεις το εξάμηνο.
Αυστηρό αλλά αν δεν μπορεί να συγκρατηθει από το να γράψει την μαλακια του στο τοίχο η να πετάξει μισοτελειωμενο φραπέ όπου του πέφτει, τι του αξίζει δηλαδή;
Μεταξύ μας τώρα , αυτοί που τα κάνουν αυτά δεν νομίζω να νοιάζονται και πολύ για τα εξάμηνα, ορισμένες φορές δεν είναι καν του πανεπιστημίου. Χρειάζονται απλά καλύτερα μέτρα ασφαλείας και ποινές. Αν είναι όντως του πανεπιστημίου πιστεύω καλύτερα θα ήταν διαγραφή απ το Πανεπιστήμιο παρά απ το εξάμηνο και μία εγγραφή στο ποινικό μητρώο ότι αυτός / αυτή βανδάλισε το πανεπιστήμιο ώστε μετά να μην βρίσκει και εύκολα δουλειά μετά ίσως στρώσει λίγο το μυαλό τους. Είναι αρκετά σκληρή τιμωρία αλλά μόνο έτσι μαθαίνουν τέτοιοι άνθρωποι .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 7 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.