Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,365 εγγεγραμμένα μέλη και 3,555,151 μηνύματα σε 105,689 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 329 άτομα.
Δεν είμαι σε σχολή . Το nick μου λέει τι είμαι .
Απλά πρέπει οι νέοι φοιτητές να ενημερώνεστε γιά την πραγματικότητα , γιά να μπορείτε να την βελτιώσετε , έστω και αν αυτή η βελτίωση έρχεται σε αντίθεση με κατεστημένα συμφέροντα , κυρίως του ακαδημαικού κόσμου .
Αυτή την εποχή είναι μόδα να είσαι ΗΜΜΥ , ενώ τα επαγγελματικά σου δικαιώματα δεν διαφέρουν καθόλου από του μηχανολόγου και του ΜΠΔ , αλλά και του Ναυπηγού .
Είναι τόσο της μόδας , που το πολυτεχνείο Κρήτης ονομάζει τους ηλεκτρονικούς ΗΜΜΥ μπάς και τσιμπήσει καμμιά προτίμηση . Αποκρύπτει βέβαια ότι οι ηλεκτρονικοί έχουν τα ίδια δικαιώματα είτε είσαι πολυτεχνείο η τει , η ιεκ .
Κάτι που ισχύει και γιά την πληροφορική , αφού δεν είναι κατοχυρωμένο επάγγελμα .
Αυτό δεν σημαίνει ότι η σπουδή σε μιά καλή σχολή δεν σου δίνει πλεονεκτήματα , αλλά αυτό είναι διαφορετικό από το κατοχυρωμένο επαγγελματικό δικαίωμα .
Γιά το θέμα του ψεύτο - μάστερ , μίλησα προηγουμένως .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειλικρινά τώρα θέλετε και τα λέτε αυτά #
Tι σχέση έχει το ένα με το άλλο;;;
To ότι είναι διαφορετικός κλάδος, με διαφορετικό αντικείμενο απασχόλησης, να το δεχθώ
Αλλά το ότι μπαίνεις στην διαδικασία να συγκρίνεις δύο αντικείμενα απασχόλησης για τα οποία δεν τίθεται μέτρο σύγκρισης με ξεπερνά!
Nομιζω οτι διευκρινισα τι εννοω..Ειναι ισοτιμοι ως προς τον ΤΟΚΕΤΟ...Δεν ειπα οτι η μαια μπορει να κανει εγχειρησεις μαστου ή μητρας κτλ..Προς θεου..Mπορει ομως να εκτελεσει τοκετο μονη της..Σου παραθετω τα πιο σημαντικα καθηκοντα της μαιας,που ειναι θεσμοθετημενα:
Οι παραπάνω πτυχιούχοι έχουν τα εξής καθήκοντα και δραστηριότητες.
2.1 ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
2.1.1. Εκτέλεση φαρμακευτικής αγωγής κατόπιν ιατρικής οδηγίας και παρασκευή παρεντερικών διαλυμάτων ( από το στόμα, ορθό, κόλπο, ενέσεις υποδόριες , ενδομυικές , ενδοδερμικές, ενδοφλέβιες).
2.1.2. Καθετηριασμός ουροδόχου κύστης.
2.1.3. Τοποθέτηση καθετήρα LEVAIN κατόπιν ιατρικής οδηγίας.
2.1.4. Περιποίηση τραύματος και χειρουργικών τομών σε περιπτώσεις ανάγκης.
2.1.5. Συρραφή μικροτραυμάτων σε περίπτωση ανάγκης.
2.1.6. Λήψη αίματος για εργαστηριακές εξετάσεις. 2.1.7. Λήψη επιχρισμάτων για έγκαιρη διάγνωση του Ca των γεννητικών (PAP TEST) και κολπικού εκκρίματος για μικροβιολογική εξέταση.
2.1.8. Προετοιμασία και αποστείρωση εργαλείων και υγειονομικού υλικού.
2.1.9. Εξέταση ούρων εγκύου γυναίκας για την εξακρίβωση σακχάρου οξόνης και λευκώματος κατά την εξέταση .
2.1.10. Λήψη και καταγραφή μαιευτικού ιστορικού.
2.1.11. Παροχή ολοκληρωμένης Νοσηλευτικής φροντίδας της εγκύου επιτόκου , λεχώνας και νεογέννητου , στο Νοσοκομείο και στο σπίτι σύμφωνα με καθηκοντολόγο.
2.1.12. Τήρηση απαραίτητων εγγράφων, διαγραμμάτων , μητρώων , ιστορικών και αρχείων και με χρήση σύγχρονης τεχνολογίας.
2.1.14. Σωστή πληροφόρηση , παροχή οδηγιών σε θέματα οικογενειακού προγραμματισμού και εφαρμογή καθορισμένων μεθόδων αντισύλληψης.
2.1.15. Ενημέρωση της οικογένειας σε θέματα της αρμοδιότητάς τους.
2.1.16. Εκτέλεση γραπτών οδηγιών που έχει ορισθεί από το γιατρό.
2.1.17. Λήψη μέτρων για την πρόληψη και καταστολή των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων. 2.1.18. Έκδοση πιστοποιητικού γέννησης (δήλωση) σε περίπτωση εκτέλεσης τοκετού από την ίδια.
2.2 ΕΙΔΙΚΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
2.2.1. Κατά την εγκυμοσύνη 2.2.1.1 Διάγνωση της εγκυμοσύνης και κλινική παρακολούθηση της φυσιολογικής εγκυμοσύνης.
2.2.1.2 Έγγραφη ή συμβουλευτική παροχή οδηγιών για τις απαραίτητες εργαστηριακές εξετάσεις με σκοπό την όσο γίνεται έγκαιρη διάγνωση κάθε εγκυμοσύνης υψηλού κινδύνου και τη μεταφορά στα ειδικά κέντρα ή κλήση του γιατρού.
2.2.1.3 Παροχή οδηγιών στον τομέα της υγιεινής και της διατροφής.
2.2.1.4 Κατάρτιση προγράμματος προετοιμασίας γονέων για το μελλοντικό τους ρόλο και εξασφάλιση πλήρους προετοιμασίας για τον φυσικό τοκετό(ψυχοπροφυλακτική).
2.2.2. Κατά τον τοκετό.
2.2.2.1. Παρακολούθηση , φροντίδα, προετοιμασία και βοήθεια της επιτόκου κατά τον τοκετό. 2.2.2.2. Έλεγχο της κατάστασης του εμβρύου και της λειτουργίας της μήτρας με όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα (MONITORS κ.τ.λ) κατόπιν ιατρικής οδηγίας. 2.2.2.3. Εκτέλεση φυσιολογικού τοκετού περιναιοτομίας μετά από τοπική αναισθησία και συρραφή περιεναίου , όπου χρειάζεται και μέχρι ρήξεως II βαθμού. 2.2.2.4. Εκτέλεση τοκετού επί ισχιακής προβολής σε περίπτωση ανάγκης και απουσίας Μαιευτήρος 2.2.2.5. Έγκαιρη διάγνωση παθολογικών συμπτωμάτων στην επίτοκο και το έμβρυο που απαιτούν παρέμβαση γιατρού και συνεργασία με το γιατρό σε περίπτωση μαιευτικής επέμβασης. 2.2.2.6. Λήψη απαραίτητων και επειγόντων μέτρων που επιβάλλονται σε απουσία γιατρού , όπως είναι (δακτυλική αποκόλληση πλακούντα και επισκόπηση μήτρας). 2.2.2.7. Επισκόπηση τραχήλου κόλπου.
2.2.3 Κατά τη λοχεία.
2.2.3.1. Παρακολούθηση και νοσηλευτική φροντίδα λεχώνας στο Νοσοκομείο και στο σπίτι μέχρι 6 βδομάδες.
2.2.3.2. Παρακολούθηση και νοσηλευτική φροντίδα του νεογέννητου μέχρι την 28η μέρα.
2.2.3.3. Παροχή βοήθειας και καθοδήγησης για την εγκατάσταση και διατήρηση του μητρικού θηλασμού.
2.2.3.4. Παροχή οδηγιών για την τεχνητή διατροφή όπου χρειάζεται.
2.2.3.5. Φροντίδα του νεογέννητου αμέσως μετά τον τοκετό , λήψη όλων των μέτρων που επιβάλλονται σε περίπτωση ανάγκης.
2.2.3.6. Σε περίπτωση προώρου ή προβληματικού νεογέννητου αναλαμβάνει τη μεταφορά του στην κατάλληλη μονάδα.
2.2.3.7. Προετοιμασία για την υποδοχή ή προβληματικού νεογνού και νοσηλευτική φροντίδα αυτού στις Νοσηλευτικές μονάδες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καμια σχολη,δεν ειναι καλυτερη της αλλης.. Η καθε ειδικοτητα, εχει τη δικη της χαρη.. Απλα δε μπορω να ακουω οτι οι νοσηλευτες του πανεπιστημιου, ειναι καλυτεροι απο των Τει..Γι αυτο και τους απεδειξα με στοιχεια, οτι οι μαιευτες-μαιες των Τει, ειναι ιεραρχικα ανωτεροι απο τους νοσηλευτες πανεπιστημιου,οσον αφορα την εγκυο και το νεογνο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Καμια σχολη,δεν ειναι καλυτερη της αλλης.. Η καθε ειδικοτητα, εχει τη δικη της χαρη.. Απλα δε μπορω να ακουω οτι οι νοσηλευτες του πανεπιστημιου, ειναι καλυτεροι απο των Τει..Γι αυτο και τους απεδειξα με στοιχεια, οτι οι μαιευτες-μαιες των Τει, ειναι ιεραρχικα ανωτεροι απο τους νοσηλευτες πανεπιστημιου,οσον αφορα την εγκυο και το νεογνο..
Το πιο πετυχημένο που διάβασα εδώ μέσα ήταν ότι από τότε που άνοιξε το πανεπιστήμιο νοσηλευτικής μειώθηκε η θνησιμότητα στα νοσοκομεία!!!!!Δηλαδή οι των τει νοσηλευτές τους σκότωναν....τραγικό......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tα ΤΕΙ ειναι χειροτερα,γιατι εχουν χαμηλοτερες βασεις εισαγωγης.Συγγνωμη,αλλα μη συγκρινουμε μια σχολη των 10,000 μοριων με μια των 17,000.Και δεν θεωρω τους φοιτητες ΤΕΙ κατωτερους ουτε νοητικα ουτε τιποτα,γιατι θα πεσετε να με βρισετε ολοι.Αλλα η αληθεια πρεπει να λεγεται,για να μην εχουμε αυταπατες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tα ΤΕΙ ειναι χειροτερα,γιατι εχουν χαμηλοτερες βασεις εισαγωγης.Συγγνωμη,αλλα μη συγκρινουμε μια σχολη των 10,000 μοριων με μια των 17,000.Και δεν θεωρω τους φοιτητες ΤΕΙ κατωτερους ουτε νοητικα ουτε τιποτα,γιατι θα πεσετε να με βρισετε ολοι.Αλλα η αληθεια πρεπει να λεγεται,για να μην εχουμε αυταπατες.
MM οκ συγκρίνεις τα τει που έχουν 10.000 μόρια
Με τα πανεπιστήμια που έχουν 10.000 μόρια τι γίνεται?
Με τα τει που έχουν πολύ υψηλές βάσεις τι γίνεται?
Δηλαδή ένας επιστήμονας γίνεται επιστήμονας μόνο εαν έβγαλε πολλά μόρια στις πανελλήνιες?είτε βγήκε από πανεπιστήμιο είτε από τει?
Καλά δεν ρωτάω για τα παιδιά που σπουδάσαν έξω εσύ δεν θα τους θεωρείς καν ανθρώπους....
Τέλος η ΑΔΙΠ έβγαλε τα καλύτερα συμπεράσματα για το επίπεδο σπουδών του τει νοσηλευτικής...Το θεωρεί ανώτατου επιπέδου....δηλαδή αυτοί δεν ξέρουν και το γνωρίζεις εσύ μιας που δεν πέρασες ποτέ μέσα από το τμήμα
Αυτά τα ξερά σχόλια χωρίς να τα υποστηρίζεται έτσι να λέτε μόνο κάτι για τις εντυπώσεις πολύ μου αρέσουν...Καταλαβαίνουμε πολλά!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το πιο πετυχημένο που διάβασα εδώ μέσα ήταν ότι από τότε που άνοιξε το πανεπιστήμιο νοσηλευτικής μειώθηκε η θνησιμότητα στα νοσοκομεία!!!!!Δηλαδή οι των τει νοσηλευτές τους σκότωναν....τραγικό......
Tα ΤΕΙ ειναι χειροτερα,γιατι εχουν χαμηλοτερες βασεις εισαγωγης.Συγγνωμη,αλλα μη συγκρινουμε μια σχολη των 10,000 μοριων με μια των 17,000.Και δεν θεωρω τους φοιτητες ΤΕΙ κατωτερους ουτε νοητικα ουτε τιποτα,γιατι θα πεσετε να με βρισετε ολοι.Αλλα η αληθεια πρεπει να λεγεται,για να μην εχουμε αυταπατες.
Δηλαδη η μαιευτικη που εχει βαση 15028,θεωρειται κατωτερη σχολη, επειδη ειναι Τει;
Σε ενα παραπανω ποστ, εχω βαλει ποια ειναι τα ειδικα και τα γενικα καθηκοντα μιας μαιας...Αμα θες δες τα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Από τι στιγμή που δεν έχει διαφορά στα επαγγελματικά δικαιώματα ναι δεν θα είχα κόλλημα στην επιλογή...Δηλαδή αν είχα σκοπό να δηλώσω νοσηλευτική θα μετανάστευα από τη βόρειο Ελλάδα στην Αθήνα μόνο και μόνο να περηφανεύομαι ότι πέρασα πανεπιστήμιο??Γιατί να μην δήλωνα νοσηλευτική Θεσσαλονίκης??Δηλαδή μερικές φορές δεν πρέπει να σκεφτόσαστε καν πριν γράψετε το οτιδήποτε.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aναλογως πως το βλεπει ο καθενας..Ναι μπορει καποιοι να διαλεγαν Τει νοσηλευτικης,για πιο εξειδικευση...Δε το ξερεις αυτο..
Τωρα οσον αφορα τη μαιευτικη(επειδη εχω περασει εκει και το ξερω καλυτερα) μπορει να ειναι Τει,αλλά η βαση ηταν στα 15028 φετος.. Αυτη η ειδικοτητα ειναι μονο σε Τει και οσον αφορα στα καθηκοντα,ειναι ιεραρχικα ανωτερη απο εναν νοσηλευτη πανεπιστημιου,οσον αφορα την εγκυο και το νεογνο.. Η μαια μπορει να εκτελεσει μονη της τοκετο,να συνταγογραφησει φαρμακα ,να κανει εξετασεις τεστ παπ-αιματος- ουρων,να κανει προγνωση και να παρακολουθησει την εγκυμοσυνη,να επεμβει σε παθολογικο προβλημα του νεογνου,να κανει επεμβαση σε αποκολληση πλακουντα κ.α. Τα εχω πει και σε αλλο ποστ,αλλά τα επαναλαμβανω, για να δειτε οτι ναι ενας φοιτητης ενος Τει,μπορει να τα κανει αυτα...Δεν ειναι κατωτερος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Από τι στιγμή που δεν έχει διαφορά στα επαγγελματικά δικαιώματα ναι δεν θα είχα κόλλημα στην επιλογή...Δηλαδή αν είχα σκοπό να δηλώσω νοσηλευτική θα μετανάστευα από τη βόρειο Ελλάδα στην Αθήνα μόνο και μόνο να περηφανεύομαι ότι πέρασα πανεπιστήμιο??Γιατί να μην δήλωνα νοσηλευτική Θεσσαλονίκης??Δηλαδή μερικές φορές δεν πρέπει να σκεφτόσαστε καν πριν γράψετε το οτιδήποτε.....
Αυτα τα γραφεις ειτε επειδη τα πιστευεις πραγματικα,πραγμα που σημαινει οτι εχεις αυταπατες,ειτε επειδη,εχεις περασει σε ΤΕΙ και θες να νιωσεις καλυτερα.Ωστοσο,αν ισχυει η 2η περιπτωση,φαινεται οτι φανερωνεις ενα ειδος κομπλεξ,καθως η κοινη γνωμη εχει πολυ χειροτερη γνωμη για τα ΤΕΙ απο οτι εχω εγω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aναλογως πως το βλεπει ο καθενας..Ναι μπορει καποιοι να διαλεγαν Τει νοσηλευτικης,για πιο εξειδικευση...Δε το ξερεις αυτο..
Τωρα οσον αφορα τη μαιευτικη(επειδη εχω περασει εκει και το ξερω καλυτερα) μπορει να ειναι Τει,αλλά η βαση ηταν στα 15028 φετος.. Αυτη η ειδικοτητα ειναι μονο σε Τει και οσον αφορα στα καθηκοντα,ειναι ιεραρχικα ανωτερη απο εναν νοσηλευτη πανεπιστημιου,οσον αφορα την εγκυο και το νεογνο.. Η μαια μπορει να εκτελεσει μονη της τοκετο,να συνταγογραφησει φαρμακα ,να κανει εξετασεις τεστ παπ-αιματος- ουρων,να κανει προγνωση και να παρακολουθησει την εγκυμοσυνη,να επεμβει σε παθολογικο προβλημα του νεογνου,να κανει επεμβαση σε αποκολληση πλακουντα κ.α. Τα εχω πει και σε αλλο ποστ,αλλά τα επαναλαμβανω, για να δειτε οτι ναι ενας φοιτητης ενος Τει,μπορει να τα κανει αυτα...Δεν ειναι κατωτερος...
Άστο άδικος κόπος....Μερικοί κοιτάνε επιλεκτικά τις σχολές.....Στείλτε και ένα mail στην ΑΔΙΠ να τους μαλώσετε που δεν ξέρουν από ανώτατη εκπαίδευση και το ξέρετε εσείς που δεν έχετε ιδέα το τι γίνεται μέσα σε αυτές τις σχολές...Ελλαδάρα my love
Αυτα τα γραφεις ειτε επειδη τα πιστευεις πραγματικα,πραγμα που σημαινει οτι εχεις αυταπατες,ειτε επειδη,εχεις περασει σε ΤΕΙ και θες να νιωσεις καλυτερα.Ωστοσο,αν ισχυει η 2η περιπτωση,φαινεται οτι φανερωνεις ενα ειδος κομπλεξ,καθως η κοινη γνωμη εχει πολυ χειροτερη γνωμη για τα ΤΕΙ απο οτι εχω εγω.
Σπουδάζω στο ΑΤΕΙΘ τμήμα ηλεκτρονικής.Δεν νομίζω να υστερώ κάπου ούτε είμαι κατώτερος κανενός.
Συνεχίζω να πιστεύω για τη νοσηλευτική ότι από τι στιγμή που έχει πανομοιότυπα επαγγελματικά δικαιώματα δεν βρίσκω λόγο να μην δήλωνα το ίδιο ένα από τα δύο ιδρύματα..Εκτός εαν είχα κρίσεις ανωτερότητας. Επίσης η αξιολόγηση της ΑΔΙΠ έβγαλε άριστα συμπεράσματα για το επίπεδο του τει νοσηλευτικής αρα εξήγησε μου γιατί το θεωρείς ακόμη κατώτερο?με ποια λογική??αφού έχεις αποδείξεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η σχολή σου , σου έδωσε και δίνει και σήμερα ένα πιστοποιητικό που λέει ότι είσαι ισοδύναμος με μάστερ .
Κοίτα τι λέει εδώ όμως https://www.aua.gr/index.php
The first six confer Bachelor’s Degrees in Agriculture in their corresponding fields. Instruction during the first nine semesters includes lectures, laboratory work and field trips, while the tenth is devoted to completion of a graduate thesis. The undergraduate curriculum is structured as a common core program for all departments in the first six semesters, with specialized department programs for the remaining semesters. Four months of practical training are required to ensure familiarization with current developments.
Eίναι η δεν είναι κοροιδία . Τα ίδια και χειρότερα στα σάιτ των πολυτεχνείων ..
Συγγνώμη. Αναφέρω τι γράφει ένα πιστοποιητικό Πανεπιστημίου και μού αντιπαραθέτεις την αγγλική έκδοση της ιστοσελίδας του? Πού γύρευε ποιος (γραμματέας) την έχει συντάξει? Πού απλά (για μένα είναι προφανές) μετέφρασε από την ελληνική της έκδοση το "πτυχίο" στην αγγλική της σε "Bachelor"? Λες να σκεφτόταν παράλληλα εκείνη τη στιγμή και τις ακαδημαϊκές και εργασιακές προεκτάσεις του θέματος που συζητάμε? Που υποτίθεται, ότι απευθύνεται σε ξενόγλωσσους που δεν έχουν επαφή με την Ελληνική πραγματικότητα? Που ακόμα και εμείς ακόμα τραβάμε τα βυζοτρίχια μας να τα βάλουμε σε μια σειρά και περιμένεις να τα επεξηγεί στην αγγλική ιστοσελίδα? Ναι οκ, θα έπρεπε να το διερευνήσουν καλύτερα το θέμα ίσως και κάποια μέλη ΔΕΠ, όπως και στα πολυτεχνεία που αναφέρεις, αλλά τι να σχολιάσω τώρα σε αυτό... Μάλλον θα επιμείνω στο πιστοποιητικό πτυχίου, που αποτελεί και το επίσημο έγγραφο στο όλον (και αυτό δεικνύεται και παραέξω).
Αν θες να αναλύσεις τώρα σε αυτό που είναι ακριβώς η κοροϊδία, γιατί δεν το έπιασα... Αν είναι το 5ετές (σαν) μάστερ?
Σε όλη την Ευρώπη ισχύει πλέον η Μπολώνια . Ακόμη και στην Ιατρική στις κάτω χώρες που είναι 3+3 .
Στην Γερμανία μηχανικοί και γεωπόνοι εδώ και χρόνια έχουν το 3+2 . Αρα πρόκειται περί παρωχημένων ιστοριών τα περί γερμανικού μοντέλλου .
Τώρα ότι μπορεί να είναι καλύτερο το 4+1 , είναι πιθανό , αλλά το θέμα είναι να σταματήσει η κοροιδία ..
Στο υστερόγραφο σου κάνεις ένα ακόμα τεράστιο λάθος .
Τσουβαλιάζεις τα πανεπιστήμια και τα τει .
Μπορεί αυτό που λές να ισχύει γιά σχολές με δεκαετίες ιστορία και με καλούς καθηγητές , αλλά δεν ισχύει τουλάχιστον γιά το 20 % των πανεπιστημίων , αν τα συγκρίνεις με τα 5-6 Τει που έχουν σχολές με ιστορία 45 χρόνων ..
Ξαναδιάβασα το υ.γ. μήπως είχα κάνει κανένα συνταντικό λάθος και έβγαινε αντίθετο νόηα από αυτό που ήθελα να πω. Δεν βρήκα κάτι τέτοιο. Σωστό μού φάνηκε. Και έτσι συνεχίζω να μην κατάλαβα που τσουβαλιάζω τα unis με τα ΤΕΙ. Νομίζω ότι αναφέρω το ακριβώς ανάποδο. Αν θες να το αναλύσεις λίγο περισσότερο. Και το 20% των unis... να μαντέψω ότι αναφέρεσαι στα ιδρυθέντα της τελευταίας δεκαετίας (100 τμήματα unis κα ΤΕΙ στο σύνολο)?
Επίσης άλλο βάρος έχουν οι μονάδες της ιατρικής , κτηνιατρικής , γεωπονικού και κλασσικών πολυτεχνικών λόγω της δυσκολίας τους και άλλο βάρος έχουν άλλων πανεπιστημιακών σπουδών .
Σύμφωνα με την λογική σου πρέπει και αυτές να τις τειοποιήσουμε στο κάτω μέρος της κλίμακας ?.
Η λογική της Μπολώνιας είναι ακριβώς η κοινή αντιμετώπιση των πτυχίων και των πτυχιούχων στην πανευρωπαική αγορά εργασίας .
Η λογική των εδώ καθηγητάδων , τεεδων και γεωτεεδων , είναι η διατήρηση κακών κεκτημένων ..
Από πέρσι ένας απόφοιτος πολυτεχνείου η φυσικού η οποιουδήποτε ΑΕΙ με μεταπτυχιακό τίτλο στα οικονομικά , εγγράφεται στο ΟΕΕ .
Καταλαβαίνετε ότι ο κόσμος που ξέραμε οι παλιότεροι αλλάζει ριζικά .
Το θέμα είναι τα παιδιά αντί να φανατίζονται με ανώτερους και κατώτερους να γίνουν σωστοί επιστήμονες γιά να μπορούν να δουλέψουν στην παγκοσμιοποιημένη κοινωνία που είμαστε .
Μάλιστα λέγεται ότι οι σημερινοί 20άρηδες , θα αλλάξουν 5-6 φορές αντικείμενο εργασίας στην διάρκεια του εργασιακού τους βίου . Ας είναι καλά προετοιμασμένοι .
Δηλαδή σε όλα τα ανωτέρω είμαστε οκ και να μην προσπαθώ άλλο να καταλήξουμε κάπου? Αν είναι κάτι που συνεχίζει η διαφωνίας μας, ανέφερέ το στο να αναλυθεί περαιτέρω.
Στέκομαι όμως πάλι στο θέμα των πανεπιστημίων - τει γενικά .
Εχουμε το παράδειγμα των μηχανολόγων ΠΕ Κοζάνης με 15800 μόρια και των μηχανολόγων ΤΕ Κοζάνης με τα 8000 μόρια .
Αν συγκρίνουμε υποδομές κλπ και την αξιολόγηση και αν θεωρήσουμε ότι δεν έμπαινε θέμα επαγγελματικών δικαιωμάτων , αλλά μόνο ακαδημαικά κριτήρια , οι βάσεις έπρεπε να ήταν αντίστροφες .
Ε ναι, άμα το δούμε έτσι αποσπασματικά που το αναφέρεις (απουσία ΕΔ) και βάσει των περιγραφών για αυτά τα δύο τμήματα (δεν ζω στον Ελληνικό Βορρά) είναι δεδομένο. Είπαμε, οι συγχωνεύσεις θα διορθώσουν πολλά κακώς κείμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αυτα τα γραφεις ειτε επειδη τα πιστευεις πραγματικα,πραγμα που σημαινει οτι εχεις αυταπατες,ειτε επειδη,εχεις περασει σε ΤΕΙ και θες να νιωσεις καλυτερα.Ωστοσο,αν ισχυει η 2η περιπτωση,φαινεται οτι φανερωνεις ενα ειδος κομπλεξ,καθως η κοινη γνωμη εχει πολυ χειροτερη γνωμη για τα ΤΕΙ απο οτι εχω εγω.
Ρε σοβαρευτείτε λίγο, τα έχουμε πει άπειρες φορές...
Και όταν σκέφτεστε να φέρετε ως επιχειρήματα τις βάσεις σκεφτείτε το καλύτερα!
Γιατί το έχουμε πει χιλιάδες φορές,
Μην αναλώνεστε σε βλακείες του τύπου: "εγώ την έχω μεγαλύτερη..." (την βάση)
Οι βάσεις ΔΕΝ είναι ενδεικτικές του επιπέδου σπουδών!
Αλλά ακόμα και αν το πάμε βάσει συλλογισμού σας, πάλι χαμένοι βγαίνετε...
Βαθμός πρώτου - Βαθμός τελευταίου - Σύνολο εισακτέων
εννοειται οτι οι βασεις δεν ειναι ενδυκτικες του επιπεδου σπουδων ..κ προσωπικα δεν θεωρω λογικη την συγκριση που κανουμε γιατι αλλο ειναι τα τει αλλο τα αει ..ο ρολος τους ειναι διαφορετικος ..ομως δεν μ αρεσει να ακουω μακακιες ...ο καθενασ αν περναγε στο αντιστοιχο αει της σχολης που τν ενδιαφερει στην πολη του θα πηγαινε εκει ..μου θυμιζετε μια φιλη μ που ηθελε πλ να περασει πμ εμπ κ τελικα περασε πμ ξανθη κ ερχοταν κ μ ελεγε ευτυχως που περασα ξανθη γιατι τ πολυτεχνειο εκει ειν πλ καλυτερο με καλυτερο προγραμμα σπουδων κ υποδομες ...ΟΧΙ !!!! απλα δεν εγραψες κ δεν επιασεσ εμπ κ τωρα σε ΚΑΙΕΙΙΙΙΙΙΙ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.