Πανεπιστήμια vs TEI

Titakos

Νεοφερμένος

Ο Titakos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Και συμφωνώ με τον Voodoo και λέω Πχ. κοιτούσα το πρόγραμμα σπουδών του ΠΙ στην πληροφορική και του ΤΕΙ-Θεσσαλονίκης στον ίδιο τομέα. Παρατήρησα ότι δεν αξίζει να ξαναδώσω για ΑΕΙ πληροφορικής, γιατί δεν έχω σκοπό να πάω κάπου και να ζητήσω δουλειά με το πτυχίο μου. Επιπλέον ας πούμε μου χρειάζεται περισσότερο το μάθημα της επιχειρηματικότητας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παρά Φυσική Ι και Γραμμική Άλγεβρα. Ο νοών νοείτω, στην Ελλάδα βρισκόμαστε.!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 49 ετών, Καθηγητής και μας γράφει από Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,365 μηνύματα.
VouDou σε συγχαίρω για εκείνο το ποστ. Έδωσες μια πραγματικά ξεκάθαρη εικόνα του τόπιου χωρίς υποκειμενικά στοιχεία, και ούτε καν διαφαίνεται τι σπούδασες(!), είναι η σκοπιά που θαυμάζω. Βέβαια, το ποστ σου περιορίζεται σε ένα μικρό φάσμα του επαγγελματικού χώρου, αυτό του ηλεκτρολόγου. Φυσικά, μια αναλογία μπορεί να εφαρμοστεί και σε άλλα επαγγέλματα. Επίσης, την επόμενη φορά που θα γράψεις τόσο μεγάλο ποστ άφηνε κενά μεταξύ των παραγράφων (2 enter ,οχι 1) γιατί κουράζει έτσι, ενω μερικές φορές χανόμουν στης γραμμές αν δεν πλησίαζα την οθόνη. Ασε που πολλοί απλά δεν θα το διαβάσουν και θα προχωρήσουν στην επόμενη απάντηση.

Κάτι αλλο: μερικες σχολές π.χ. ΤΕΙ διατροφολογίας - ΑΕΙ διατροφολογίας είναι δύσκολο να τις "διακρίνεις" μεταξύ τους. Τελικά και οι 2 ανοίγουν ..."ιατρεία" όπως τα αποκαλούν, και με τους δυο να γράφουν "Διαιτολόγος-Διατροφολόγος" στην ταμπέλα τους. Σε αυτή την περίπτωση γιατί έφτιαξαν ΤΕΙ διατροφολογίας (ή ΑΕΙ); εξάλλου μια τέτοια επιστήμη δεν νομίζω πως έχει "τεχνικό" κομμάτι (όπως ηλεκτρολόγος). Τέλος, για να συμπληρώσουν το μπέρδεμα έρχονται και οι ενδοκρινολόγοι που πολύ συχνά έχουν και αυτοί επιπρόσθετα το ρόλο του διατροφολόγου...

Prototype είσαι μαθητής Α Γυμνασίου και γράφεις τόσο μεστά? Ωραίος! Θυμάμαι τον εαυτό μου στα 12 να παίζω μονόπολη και subutteo, όχι να ξέρω "διαφορές στα επαγγέλματα"! Όσο για τη συμβουλή σου περί 2 enter, ναι συμφωνώ και από τότε την εφαρμόζω. Εκείνη η δημοσίευση ήταν από τις πρώτες μου και... όντως χάνεσαι!

Περί "Διαιτολόγος-Διατροφολόγος"... για την ιστορία υπήρχε για χρόνια μόνο το ΑΤΕΙ στη Θεσσαλονίκη (και μάλιστα λεγόταν απλά Διατροφής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και ήταν στην 1η Δέσμη... το σημερινό 4ο Πεδίο), το 1994 Ιδρύθηκε (δηλαδή δέχθηκε τους πρώτους φοιτητές) το Τμήμα Επστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής ΑΕΙ στο Χαροκόπειο και τα τελευταία χρόνια Ιδρύθηκαν και τα υπόλοιπα ΑΤΕΙ σε Σητεία και Καρδίτσα.

Η διαιτολογία γενικότερα (αν δεν κάνω λάθος) αποτελούσε/αποτελεί και κλάδο και της Ιατρικής. Και οι ενδοκρινολόγοι έπαιζαν/παίζουν το σχετικό "ρόλο" τουλάχιστον στα πλαίσια της περίθαλψης. Όπως είναι και του Μικροβιολόγου (από Ιατρική) και του "Γενετιστή" (ιατρική) που δίνει συνταγογραφήσεις στα όρια της "περίθαλψης" (και όχι ο Βιολόγος ή Μοριακός Βιολόγος & Γενετικής... βλέπε αντίστοιχο θέμα συζήτησης στο ischool από τους ειδικούς).

Τώρα, η εργασιακή διαφορά ΑΤΕΙ με ΑΕΙ Διαιτολογίας-Διατροφολογίας που έχει υποπέσει στην αντίληψή μου είναι ότι ο ΑΕΙ μπορεί να είναι και "Κλινικός Διαιτολόγος" (ή κάπως έτσι λέγεται, δεν είμαι σίγουρος για τον όρο), δηλαδή να εργαστεί σε νοσοκομείο θαρρώ, ενώ ο ΑΤΕΙ ΔΕΝ μπορεί.

κοιτούσα το πρόγραμμα σπουδών του ΠΙ στην πληροφορική και του ΤΕΙ-Θεσσαλονίκης στον ίδιο τομέα. Παρατήρησα ότι δεν αξίζει να ξαναδώσω για ΑΕΙ πληροφορικής, γιατί δεν έχω σκοπό να πάω κάπου και να ζητήσω δουλειά με το πτυχίο μου. Επιπλέον ας πούμε μου χρειάζεται περισσότερο το μάθημα της επιχειρηματικότητας και του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παρά Φυσική Ι και Γραμμική Άλγεβρα. Ο νοών νοείτω, στην Ελλάδα βρισκόμαστε.!

Γενικότερα ο χώρος της Πληροφορικής (ως νέος κλάδος στην Ελλάδα που "κατέφθασε" στα μέσα-τέλη της προηγούμενης δεκαετίας) δεν φέρει ξεκάθαρα επαγγελματικά δικαιώματα μεταξύ ΑΕΙ-ΑΤΕΙ-ΙΕΚ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kwnstantina K.

Νεοφερμένος

Η Κωνσταντίνα - Ελευθερία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Tα ΤΕΙ δεν πρεπει να υποτιμωνται σε καμια περιπτωση ....Ξερω ατομα που εχουνε βγει απο ΤΕΙ πληροφορικης και ειναι γκουρου στους υπολογιστες και αλλους που εχουνε βγει απο ΑΕΙ και δεν πιανουνε μια..! Ολες οι επιχειρησεις τουλαχιστον στον τομεα της πληροφορικης προτιμανε χωρις ιδιαιτερο δισταγμο ατομα απο ΤΕΙ...!
Εξαλλου ΤΕΙ οπως αυτου του αυτοματισμου καθως και αυτο της μηχανολογιας εχουνε απορροφηση απο την αγορα.Κυριως τα ΤΕΙ πιστευω οτι κερδιζουνε περισσοτερο απο αποψη οτι ειναι περισσοτερο πρακτικα και οχι τοσο θεωρητικα οσο ειναι τα μαθηματα στα ΑΕΙ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Εξαλλου ΤΕΙ οπως αυτου του αυτοματισμου καθως και αυτο της μηχανολογιας εχουνε απορροφηση απο την αγορα.Κυριως τα ΤΕΙ πιστευω οτι κερδιζουνε περισσοτερο απο αποψη οτι ειναι περισσοτερο πρακτικα και οχι τοσο θεωρητικα οσο ειναι τα μαθηματα στα ΑΕΙ!

Είναι κακή η θεωρητική γνώση; Όποιος έχει την θέληση και με τις θεωρητικές γνώσεις, μπορεί να χτυπήσει πολύ καλοπληρωμένες θέσεις καριέρας. Αλλά το ζητούμενο στις σπουδές είναι τι δουλειά θα κάνω και όχι τι γνώσεις θα πάρω; Το ζητούμενο στις σπουδές είναι τι δουλειά θα κάνω και όχι τι προσωπικότητα ή τι σκέψη θα φτιάξω; :hmm:

Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, πάσχει από επαγγελματικές επιλογές. Στο Πανεπιστήμιο ενημερωτικά, η γνώση είναι πολυδιάστατη και εις βάθος ώστε ο πτυχιούχος να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ένα ευρύ αβέβαιο εργασιακό περιβάλλον. Η εργασιακή εξειδίκευση που προσφέρουν τα ΤΕΙ είναι μονόδρομος. Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Ξέρω γνωστό μου που έχει τελειώσει ΤΕΙ Λογιστικής και δεν ξέρει να κατασκευάσει ένα διάστημα εμπιστοσύνης στην στατιστική. Άσε, που δηλώνει και πλήρη άγνοια, παρ' όλο που διδάχτηκε από ότι μου λέει, στατιστική. Αδικαιολόγητη η άγνοιά του. Δυστυχώς ή ευτυχώς, σήμερα η στατιστική του Πανεπιστημίου (στατιστική συμπερασματολογία ή επαγωγική στατιστική) είναι ένα από τα πλέον απαραίτητα μαθηματικά εργαλεία ενός επιστήμονα επαγγελματία. Οπότε μην λέμε ότι θέλουμε. Άλλο το επίπεδο των ΤΕΙ και άλλο των ΑΕΙ. Τα μαθήματα στα ΤΕΙ διδάσκονται υπό άλλη οπτική και απευθύνονται σε φοιτητές χαμηλού μαθησιακού υποβάθρου με ανάλογους εργασιακούς στόχους, δηλ., επιφανειακή διδασκαλία της ύλης. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να εξισώνουμε τα πάντα προς τα κάτω. Έλεος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Είναι κακή η θεωρητική γνώση; Όποιος έχει την θέληση και με τις θεωρητικές γνώσεις, μπορεί να χτυπήσει πολύ καλοπληρωμένες θέσεις καριέρας. Αλλά το ζητούμενο στις σπουδές είναι τι δουλειά θα κάνω και όχι τι γνώσεις θα πάρω; Το ζητούμενο στις σπουδές είναι τι δουλειά θα κάνω και όχι τι προσωπικότητα ή τι σκέψη θα φτιάξω; :hmm:

Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, πάσχει από επαγγελματικές επιλογές. Στο Πανεπιστήμιο ενημερωτικά, η γνώση είναι πολυδιάστατη και εις βάθος ώστε ο πτυχιούχος να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ένα ευρύ αβέβαιο εργασιακό περιβάλλον. Η εργασιακή εξειδίκευση που προσφέρουν τα ΤΕΙ είναι μονόδρομος. Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Ξέρω γνωστό μου που έχει τελειώσει ΤΕΙ Λογιστικής και δεν ξέρει να κατασκευάσει ένα διάστημα εμπιστοσύνης στην στατιστική. Άσε, που δηλώνει και πλήρη άγνοια, παρ' όλο που διδάχτηκε από ότι μου λέει, στατιστική. Αδικαιολόγητη η άγνοιά του. Δυστυχώς ή ευτυχώς, σήμερα η στατιστική του Πανεπιστημίου (στατιστική συμπερασματολογία ή επαγωγική στατιστική) είναι ένα από τα πλέον απαραίτητα μαθηματικά εργαλεία ενός επιστήμονα επαγγελματία. Οπότε μην λέμε ότι θέλουμε. Άλλο το επίπεδο των ΤΕΙ και άλλο των ΑΕΙ. Τα μαθήματα στα ΤΕΙ διδάσκονται υπό άλλη οπτική και απευθύνονται σε φοιτητές χαμηλού μαθησιακού υποβάθρου με ανάλογους εργασιακούς στόχους, δηλ., επιφανειακή διδασκαλία της ύλης. Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να εξισώνουμε τα πάντα προς τα κάτω. Έλεος...

Συμφωνώ απολύτως!!!!
(για να μην διαφωνούμε και συνέχεια....:P:P:P:P:P:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Meddle

Νεοφερμένος

Ο Meddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Έχω βαρεθεί αυτές τις βλακείες των ΤΕΙτζήδων περί "πρακτικών μαθημάτων και εργαστηρίων".
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Τα ΑΕΙ βγάζουν επιστήμονες/μηχανικούς και τα ΤΕΙ τεχνοκράτες/τεχνολόγους.

Σαφώς τα ΤΕΙ δεν είναι υποδεέστερα. Εκτελούν εντελώς διαφορετικό έργο. Ένας Τεχνολόγος Ηλεκτρολόγος δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με έναν Μηχανικό Ηλεκτρολόγο. Δύο εντελώς διαφορετικές ειδικότητες.

Υπάρχει μια τάση από τους ΤΕΙτζήδες να προσπαθήσουν να εξισωθούν με πανεπιστημιακά/πολυτεχνικά τμήματα. Γι'αυτό τόσο κράξιμο.
Όταν βλέπεις πως οι μισοί φοιτητές του ΤΕΙ Μηχανολογίας Πειραιά να νομίζουν πως θα έπρεπε να είχαν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους Μηχανολόγους Μηχανικούς του ΕΜΠ, τότε λες πως κάτι δεν πάει καλά με αυτούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Meddle

Νεοφερμένος

Ο Meddle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη). Έχει γράψει 56 μηνύματα.
Απορώ πως μερικοί έχουν το θράσος (διότι περί θράσους πρόκειται) να αξιολογούν τους φοιτητές ενός τμήματος ή το ίδιο το τμήμα σύμφωνα με την απορρόφηση που έχουν οι απόφοιτοι στην αγορά εργασίας. Μάλλον ξεχνούν πως ο εργοδότης θέλει να κάνει τη δουλειά του όσο πιο φθηνά και γρήγορα γίνεται χωρίς τρεχάματα. Εκτός αν θέλετε να έχουμε τα μπάχαλα της Γερμανίας όπου κάνεις Άσκηση Επαγγέλματος σε ό,τι δουλειά θέλεις (ακόμη και βοηθός αποθηκάριου που λέει ο λόγος). Τεχνοκρατική εξειδίκευση, εργάτες δίχως ίχνος κριτικής σκέψης και δέκτες μιας μονόπλευρης μόρφωσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Mιας και αναφέρθηκες στην επιστήμη των Μηχανικών, αυτό που δεν μου αρέσει είναι που βλέπω πολλές γραφεία μελετών με εξωτερική πινακίδα που να γράφει: «Τάδε...Μηχανολόγος Μηχανικός τ.ε.» και το "τ.ε." να είναι με πολύ μικρά γράμματα ώστε ο πελάτης να μην το προσέχει και να "τσιμπάει". Έλεος με αυτό το καραγκιοζιλίκι. :mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
παιδιά το vs δεν το καταλαβαίνω που γράφετε σε αυτό το θέμα και σε άλλα φυσικά. Τι πάει να πει αυτό ? τι πρέπει να γράψουμε δηλαδή? αν τα αει είναι καλύτερα απο τα τει ή το αντίστροφο?Σταματήστε αυτό που κάνετε δεν υπάρχουν ανώτερα και κατώτερα, όπου θέλει πηγαίνει ο καθένας, ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!
Αυτό με εκνευρίζει αφάνταστα, ακούω συνέχεια απο εκπαιδευτικούς, γονείς να ξεχωρίζουν εκπαιδευτικά ιδρύματα, σχολές και τμήματα και να λένε στα παιδιά "μην πας σε αυτή τη σχολή γιατί θα πεινάσεις, δεν πρόκειται να βρεις δουλειά "*** Αυτό είναι ηλιθιότητα,για αυτό το λόγο έχουμε καταντήσει να τελειώνουμε τη σχολή και να μην μπορούμε να βρούμε δουλειά.Ένα παράδειγμα είναι αυτό με τα παιδαγωγικά, ζητούσαν δασκάλους = όλοι στο παιδαγωγικό, αν βγει τώρα κάποιος και πει ζητάνε γεωπόνους -όλοι εκεί , να δείτε πως θα ανέβουν οι βάσεις.
***Θα σας δώσω ένα παράδειγμα για την απαξίωση μερικών τμημάτων που έγραψα παραπάνω:
Έδινα βιολογία εκείνη τη μέρα πανελλαδικά και καθώς περιμέναμε τα θέματα είχαμε πιάσει κουβέντα με τους δυο επιτηρητές και τους λέγαμε που θέλουμε να περάσουμε, εγώ μόλις είπα ότι θέλω να περάσω μαθηματικό απθ αυτή ήταν η απάντηση"θα πεινάσεις".Τι να της πεις? ότι είναι ηλίθια ?Εγώ έφταιξα που της μίλησα.Τελικά δεν πέρασα μαθηματικό απθ αλλά φυσική απθ, μια χαρά είναι και εκεί , δεν έμεινα παραπονεμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Theo_k93

Νεοφερμένος

Ο Theo_k93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Από όσο ξέρω μπορείς να συνεχίσεις και από το ΤΕΙ για μεταπτυχιακό,διδακτορικό ακόμα και για ακαδημαϊκή καριέρα.Επίσης πολλά ΤΕΙ βγάζουν Μηχανικούς (Τοπογράφους,Ηλεκτρονικούς,Ηλεκτρολόγος,Μηχανολόγους) TE που στο εξωτερικό αναγνωρίζονται ισότιμα με τους αντιστοιχους των πολυτεχνείων.

kwstas: Το πήξιμο που έριξες για να μαζέψεις τα 16,17,18 χιλιάδες μόρια δεν συγκρίνεται σε καμια περίπτωση με το πήξιμο που θα ρήξεις για να τελειώσεις ένα οποιοδήποτε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.

Anarki: Οι απόφοιτοι των Fachhochschulen αναγνωρίζονται από το Ελληνικό κράτος/δημόσιο και έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα με τους Μηχανικούς των πολυτεχνείων.



Γνωστός ήθελε να κάνει μεταπτυχιακό στην γερμανία και ήταν απόφοιτος ΤΕΙ. Δεν του αναγνώριζαν το πτυχίο του, τώρα που βρήκες οτι αναγνωρίζονται σαν πολυτεχνικές οι σχολές των ΤΕΙ δεν ξέρω....:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Αυτό με εκνευρίζει αφάνταστα, ακούω συνέχεια απο εκπαιδευτικούς, γονείς να ξεχωρίζουν εκπαιδευτικά ιδρύματα, σχολές και τμήματα και να λένε στα παιδιά "μην πας σε αυτή τη σχολή γιατί θα πεινάσεις, δεν πρόκειται να βρεις δουλειά "*** Αυτό είναι ηλιθιότητα,για αυτό το λόγο έχουμε καταντήσει να τελειώνουμε τη σχολή και να μην μπορούμε να βρούμε δουλειά.Ένα παράδειγμα είναι αυτό με τα παιδαγωγικά, ζητούσαν δασκάλους = όλοι στο παιδαγωγικό, αν βγει τώρα κάποιος και πει ζητάνε γεωπόνους -όλοι εκεί , να δείτε πως θα ανέβουν οι βάσεις.

Φαντάσου να έλεγαν να ότι από το Φυσικό ή Μαθηματικό θα βρεις δουλειά. Οι βάσεις θα εκτοξεύονταν στο Θεό (που δεν υπάρχει κατά τον St.Hawking), θα περνούσαν όλοι και δεν θα μπορούσαν να πάρουν πτυχίο. :laugh: :laugh: Το φαντάζεσαι; :D Θα γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι.

Με στατιστικές, στα Φυσικομαθηματικά εισάγονται με τα τωρινά δεδομένα κάθε χρόνο 250 μαθητές + περίπου 100 από μετεγγραφή, ο Μ.Ο. αποφοίτησης είναι τα 8.5 έτη και πτυχίο παίρνουν κάθε χρόνο 20-30 άτομα.

...εγώ μόλις είπα ότι θέλω να περάσω μαθηματικό απθ αυτή ήταν η απάντηση"θα πεινάσεις".Τι να της πεις? ότι είναι ηλίθια ?Εγώ έφταιξα που της μίλησα.Τελικά δεν πέρασα μαθηματικό απθ αλλά φυσική απθ, μια χαρά είναι και εκεί , δεν έμεινα παραπονεμένος.

Θα πεινάσεις από το Μαθηματικό ή το Φυσικό; :confused:
Γέλασα βραδυάτικα. Να είσαι καλά φίλε..:D :clapup::clapup: :laugh:

Αν ήξεραν στην Ελλάδα ότι η βαρύτητα κάθε επιστήμης δεν μετράει με το πόσες δουλειές των 700? έχουμε σαν χώρα για να πληρώνουμε πτυχιούχους, αλλά μόνο με βάση την επιστημονική της ένταση σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν θα έλεγαν τέτοιες κόκκινες πιπεριές. Φέτος γίνεται στην Πάτρα με οργανωτή το ομώνυμο Τμήμα του Πανεπ.Πατρών, παγκόσμιο συνέδριο Μαθηματικών (Καθολικές Συναρτήσεις και Υπερκυκλικοί Τελεστές) με συμμετέχοντες καθηγητές, μεταπτυχιακούς φοιτητές και ερευνητές από κορυφαία Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία του πλανήτη. Για να το βλέπουν όσοι λένε ότι από το Μαθηματικό θα πεινάσεις ή να την θεωρούν σχολή και επιστήμη της μάζας (μπας κλάς). Το να πεινάσει κανείς στις μέρες μας, είναι το μόνο εύκολο. Δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι απαραίτητα. Μπορεί να είσαι άβουλο πλάσμα και ανίκανος για εργασίαν. Εξάλλου η τύπισσα στις πανελλήνιες, μέχρι πόσο λεφτά θεωρεί ότι κάποιος πεινάει; :hmm:Ή μάλλον ποια επαγγέλματα δεν πεινάνε; Αφού όλοι ξέρουμε, ότι το πτυχίο από μόνο του δεν εξασφαλίζει κάτι, δηλαδή εργασία, αλλά θέλει και επιπλέον ζαρζαβατικά για να δέσει (π.χ. προσωπικότητα πτυχιούχου,...κτλ).

Καλή αρχή φίλε στις σπουδές σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Πάντως για 'μένα όποιος μιλάει άσχημα για τα ΑΕΙ σκέφτομαι πως όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, και όποιος μιλάει άσχημα για τα ΑΤΕΙ σκέφτομαι ότι τώρα μας καμαρώνει σα γύφτικο σκεπάρνι.
Πολύ κακεντρεχή και μικροπρεπή τα σχόλια σε πολλές περιπτώσεις, εφόσον τα μεν είναι θεωρητικά και τα δε πρακτικά δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια φασαρία, δεν υφίσταται σύγκριση μεταξύ δύο ανόμοιων πραγμάτων.
Ας διαλέξει ο καθένας αυτό που του ταιριάζει και ας τραβήξει προς νερού του χωρίς κόμπλεξ και αντιπαραθέσεις. Η προσωπικότητα και οι ικανότητες του καθενός είναι που προσδίδουν σε μια ειδικότητα εξέλιξη-ανέλιξη και κύρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathph

Νεοφερμένος

Ο mathph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Τα ΤΕΙ υπάρχουν για συγκεκριμένο λόγο. Είναι διαφορετικά, σκοπεύουν αλλού, κυρίως στην τεχνική κατάρτηση.

Το γεγονός οτι η κοινωνία έχει σχηματίσει αποκλίνουσα εικόνα για τα ΤΕΙ δεν σημαίνει οτι τα ΤΕΙ πρέπει να αλλάξουν αλλά η πρώτη.

Νομίζω αυτή είναι η ουσία. Υπάρχουν ΤΕΙ & ΑΕΙ που είναι πολύ καλά. Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις...αλλά αυτό είναι θέμα αξιολόγησης, χρηματοδότηση για εργαστήρια και άλλων παραμέτρων. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια αγγελία που ζητούσε μια ειδικότητα και τόνιζε εκτός από αποφοίτους από ένα συγκεκριμένο ΤΕΙ (δεν θέλω να φανταστώ τι γινόταν σε αυτή τη σχολή:D )

Φαντάσου να έλεγαν να ότι από το Φυσικό ή Μαθηματικό θα βρεις δουλειά. Οι βάσεις θα εκτοξεύονταν στο Θεό (που δεν υπάρχει κατά τον St.Hawking), θα περνούσαν όλοι και δεν θα μπορούσαν να πάρουν πτυχίο. :laugh: :laugh: Το φαντάζεσαι; :D Θα γέλαγε και το παρδαλό κατσίκι.

Με στατιστικές, στα Φυσικομαθηματικά εισάγονται με τα τωρινά δεδομένα κάθε χρόνο 250 μαθητές + περίπου 100 από μετεγγραφή, ο Μ.Ο. αποφοίτησης είναι τα 8.5 έτη και πτυχίο παίρνουν κάθε χρόνο 20-30 άτομα.



Θα πεινάσεις από το Μαθηματικό ή το Φυσικό; :confused:
Γέλασα βραδυάτικα. Να είσαι καλά φίλε..:D :clapup::clapup: :laugh:

Αν ήξεραν στην Ελλάδα ότι η βαρύτητα κάθε επιστήμης δεν μετράει με το πόσες δουλειές των 700? έχουμε σαν χώρα για να πληρώνουμε πτυχιούχους, αλλά μόνο με βάση την επιστημονική της ένταση σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν θα έλεγαν τέτοιες κόκκινες πιπεριές. Φέτος γίνεται στην Πάτρα με οργανωτή το ομώνυμο Τμήμα του Πανεπ.Πατρών, παγκόσμιο συνέδριο Μαθηματικών (Καθολικές Συναρτήσεις και Υπερκυκλικοί Τελεστές) με συμμετέχοντες καθηγητές, μεταπτυχιακούς φοιτητές και ερευνητές από κορυφαία Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία του πλανήτη. Για να το βλέπουν όσοι λένε ότι από το Μαθηματικό θα πεινάσεις ή να την θεωρούν σχολή και επιστήμη της μάζας (μπας κλάς). Το να πεινάσει κανείς στις μέρες μας, είναι το μόνο εύκολο. Δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι απαραίτητα. Μπορεί να είσαι άβουλο πλάσμα και ανίκανος για εργασίαν. Εξάλλου η τύπισσα στις πανελλήνιες, μέχρι πόσο λεφτά θεωρεί ότι κάποιος πεινάει; :hmm:Ή μάλλον ποια επαγγέλματα δεν πεινάνε; Αφού όλοι ξέρουμε, ότι το πτυχίο από μόνο του δεν εξασφαλίζει κάτι, δηλαδή εργασία, αλλά θέλει και επιπλέον ζαρζαβατικά για να δέσει (π.χ. προσωπικότητα πτυχιούχου,...κτλ).

Καλή αρχή φίλε στις σπουδές σου.
Μην τα μπερδεύουμε ...άλλο τα συνέδρια και άλλο η επαγγελματική αποκατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση σπουδάζεις αυτό που σου αρέσει αλλά πρέπει να έχεις και μια ρεαλιστική εικόνα της "αγοράς".
Υπάρχουν φοιτητές που νομίζουν με το πτυχίο ότι θα κάνουν ουρά οι εργοδότες έξω από το σπίτι τους.
Οι τεχνολογικές σχολές σε κάθε περίπτωση έχουν καλύτερη απορρόφηση από την αγορά εργασίας σε σχέση με τις καθηγητικές σχολές (μαθηματικοί,φυσικοί,φιλόλογοι κτλ.) που απορροφούνται μόνο στο δημόσιο (ένα δημόσιο που διαρκώς θα συρρικνώνεται).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Και ποιος ορίζει την επαγγελματική αποκατάσταση; Ποιος βαπτίζει καθηγητικές και "περιορίζει" το εύρος των εργασιακών επιλογών ενός φυσικομαθηματικού; Στην Ελλάδα σκεφτόμαστε τόσο ωφελιμιστικά. Ποιος σου μίλησε για δημόσιο; Οι επιλογές υπάρχουν, αλλά βλέπουμε αυτές που θέλουμε ή μας συμφέρει να βλέπουμε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Για την Ελλάδα ισχύει ότι οι 9 στους 10 μαθηματικούς ασχολούνται με τα ιδιαίτερα/φροντιστήρια/δημόσιο.Εϊναι όντος μλκία μπροστά στις πόρτες που σου ανοίγει ένα τέτοιο πτυχίο,αλλά στη χώρα μας έτσι είναι.Οι υπόλοιποι απασχολούνται σε τράπεζες-επιχειρήσεις(πολύ μικρό ποσοστό).Αλλά είναι λογικό αν σκεφτούμε ότι ελάχιστοι τολμούν να φύγουν έξω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathph

Νεοφερμένος

Ο mathph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Και ποιος ορίζει την επαγγελματική αποκατάσταση; Ποιος βαπτίζει καθηγητικές και "περιορίζει" το εύρος των εργασιακών επιλογών ενός φυσικομαθηματικού;
H πραγματικότητα;
Όσο για τον όρο "καθηγητικές" το είχε χρησιμοποήσει πρόσφατα και σε μια ομιλία της η υπουργός παιδείας

Στην Ελλάδα σκεφτόμαστε τόσο ωφελιμιστικά. Ποιος σου μίλησε για δημόσιο;

Γράψε μας μια αγγελία που να ζητάει μαθηματικό (μόνο με το πτυχίο) στον ιδιωτικό τομέα πρόσφατα.
Μια επιχείρηση,μια βιομηχανία,ένα σχολείο κάτι...
Όλοι αυτοί μαθηματικοί που περιμένουν για μια ώρα στο δημόσιο τι είναι;μαγική εικόνα;άσε που αρκετοί έχουν
μεταπτυχιακά,2ο πτυχίο ή και διδακτορικά ...
οι ενιαίοι πίνακες αναπληρωτών/ ωρομισθίων
https://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_2010/PE03.00.html
https://e-aitisi.sch.gr/eniaiosd_zero_2010/PE03.00.html

Οι επιλογές υπάρχουν, αλλά βλέπουμε αυτές που θέλουμε ή μας συμφέρει να βλέπουμε...
Και λεφτά υπάρχουν ;)
https://www.youtube.com/watch?v=WmPm1vb8q1c&NR=1
Επιλογές φυσικά υπάρχουν αλλά για προφανείς λόγους η αγορά εργασίας δίνει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση στους αποφοίτους τεχνολογικών σχολών.

Υ.Γ Μέχρι και τραγουδάκι υπάρχει ...;)
https://www.youtube.com/watch?v=zNHyiil6mWk

Για την Ελλάδα ισχύει ότι οι 9 στους 10 μαθηματικούς ασχολούνται με τα ιδιαίτερα/φροντιστήρια/δημόσιο.Εϊναι όντος μλκία μπροστά στις πόρτες που σου ανοίγει ένα τέτοιο πτυχίο,αλλά στη χώρα μας έτσι είναι.Οι υπόλοιποι απασχολούνται σε τράπεζες-επιχειρήσεις(πολύ μικρό ποσοστό).Αλλά είναι λογικό αν σκεφτούμε ότι ελάχιστοι τολμούν να φύγουν έξω.
Και αυτοί που απασχολούνται σε τράπεζες μην περιμένεις να ειναι τίποτα golden boys μισθούς με 700-1000ευρώ έχουν και όλη μέρα τρέχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

tebelis13

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο tebelis13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 1,256 μηνύματα.
Και αυτοί που απασχολούνται σε τράπεζες μην περιμένεις να ειναι τίποτα golden boys μισθούς με 700-1000ευρώ έχουν και όλη μέρα τρέχουν.

Δυστυχώς έχεις δίκιο....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,263 μηνύματα.
Ο θείος μου είναι ανώτατο τραπεζικό στέλεχος και δεν είναι golden boy και παίρνει μισθουλάρα με εξειδικευμένο πόστο εργασίας, ας έχει πτυχίο μαθηματικού και μεταπτυχιακές σπουδές στην επιχειρησιακή έρευνα εδώ και πολλά χρόνια. Το θέμα είναι να το ψάχνεις. Μηδενιστικές απόψεις και απόλυτες γενικεύσεις του στυλ ότι ο μαθηματικός πάει μόνο στην εκπαίδευση δεν το δέχομαι. Θεωρώ προσωπικά ότι έχω αποκτήσει πολλές γνώσεις όπου με κάποιο μεταπτυχιακό σε δυναμικό πεδίο θα μπορέσω να κάνω κάτι. Σε όλες τις επιστήμες πλέον χρειάζεται μεταπτυχιακό, αν δεν ασκείς άμεσα επάγγελμα που να σχετίζεται με την επιστήμη σου. Το πτυχίο Πανεπιστημίου πλέον είναι ένα βασικό απολυτήριο λυκείου...το οποίο δυστυχώς για κάποιο λόγο δεν μπορούν να το πάρουν όλοι. Άρα μην ισοπεδώνετε την αξία του. Μathph μην είσαι τόσο απαισιόδοξος ή τα βλέπεις τόσο μαύρα. Στο κάτω κάτω αν δεν βρεις δουλειά στην Ελλάδα, υπάρχουν και δουλειές στην Ε.Ε. μέσω προγραμμάτων της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα είναι μια μικρή διεφθαρμένη χώρα όπου βασιλεύει η αναξιοκρατία. Οι επιστήμες των μαθηματικών και της φυσικής απαιτούν βιομηχανική οικονομία κάτι που η χώρα μας δεν έχει, γι' αυτό και απασχολούνται σχεδόν όλοι οι μαθηματικοί ή οι φυσικοί στην μέση εκπαίδευση. Βέβαια μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι πτυχιούχοι μαθηματικοί ή φυσικοί κοπροσκύλιαζαν όσο σπόυδαζαν. Οπότε τι προοπτικές μπορούν να έχουν αυτοί όταν δεν γνωρίζουν ούτε το ανάπτυγμα Taylor; ε; :/:

Και εξάλλου γιατί θεοποιείτε το επάγγελμα του μηχανικού; Πόσοι μηχανικοί πεινάνε ή βαράνε μύγες; Μην βλέπετε τις φίρμες μηχανικών. Ας δείτε τον μέσο πτυχιούχο μηχανικό που τον ζει ο πατέρας του με μηνιάτικο ανεργίας. Πάντως η μέση εκπαίδευση προσωπικά δεν με χαλάει. Και τα θέματα του ΑΣΕΠ που έχω δει, δεν είναι δύσκολα. Απλά η πλειοψηφία βλέπει ένα ορισμένο ολοκλήρωμα και το βάζει στα πόδια...Βέβαια δεν σκέφτομαι να πάω μόνο στον τομέα διδασκαλίας αλλά κυρίως στον τομέα επιμορφωτικών σεμιναρίων για μαθηματικούς ή σε κάποιο εξειδικευμένο πόστο στο υπουργείο παιδείας ύστερα από ανάλογες μεταπτυχιακές σπουδές. Όποιος ψάχνει για δουλειά βρίσκει. Όποιος θέτει ένα στόχο και τον θέλει πολύ, τον πετυχαίνει. Όλα τα άλλα τα ακούω βερεσέ. Και τι είναι εύκολο; Ζούμε σε μια ανταγωνιστική κοινωνία πολλών πτυχιούχων και λίγων θέσεων εργασίας, άρα το βασικό πτυχίο εξ' ορισμού (σε όλες τις επιστήμες) χρειάζεται ζαρζαβατικά (π.χ. μεταπτυχιακές σπουδές σε δυναμικά πεδία επιστημών). Η επιστημονική μονομέρεια πλέον δεν βοηθάει. Εξάλλου το βασικό πτυχίο έχει αποκτήσει μαζικότητα με ότι αυτό συνεπάγεται...Οι καλοί και οι εργασιομανείς, και αυτοί που έχουν στόχους και το ψάχνουν (επιμορφώνονται δια βίου), ξεχωρίζουν από την μάζα των μυξοκλαμμένων "ανέργων" πτυχιούχων που έμαθαν στην μασημένη τροφή.

Εξάλλου γιατί θα πρέπει ο μαθηματικός ή ο φυσικός ή ... να απασχολείται μόνο στην εκπαίδευση; Νομίζω ότι σαν πτυχίο σου δίνει πολλές γνώσεις και καλή σκέψη για πολλά πράγματα αρκεί να το θελήσεις και να μην φοβάσαι την δουλειά. Υπάρχουν τόσοι τομείς εκτός εκπαίδευσης. Μathph τι εννοείς ότι η αγορά εργασίας δίνει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση στους αποφοίτους τεχνολογικών σχολών; Αν ναι, γιατί πιστεύεις ότι κάνει αυτό; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

euler92

Νεοφερμένος

Ο euler92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Φυσικής Κρήτης (Ηράκλειο). Έχει γράψει 43 μηνύματα.
Βασικά το φαινόμενα οι απόφοιτοι θετικών επιστημών να απασχολούνται στη μέση εκπαίδευση συμβαίνει επειδή έτσι όπως είναι το σύστημα η πλειοψηφία μπαίνει σε τέτοιες σχολές χωρίς να είναι ψηλά στις προτιμήσεις της.Οι θετικές επιστήμες σου προσφέρουν τεράστιο εύρος δραστηριοτήτων και μετέπειτα εξιδείκευσης,αλλά αν είσαι τουρίστας φοιτηττής πού να το καταλάβεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φώτης09

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φώτης09 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει από Αφρική. Έχει γράψει 1,161 μηνύματα.
ρωτηστε το κρατος!τι σας πειραζουν τα τυπικα? ας λεγονται οι μεν σπουδαστες και οι δε φοιτητες.εχετε ψαξει γιατι το κτρατος εχει κανει αυτον το διαχωρισμο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top