Οταν δινεις βιογραφικο για πρωτη δουλεια, που δεν εχεις προυπηρεσια εχεις 2 πραγματα
Πτυχιο και βαθμο. Το τι πτυχιο, καθοριζεται απο τις πανελληνιες (που μπηκες), το τι βαθμο, καθοριζεται απο τη φοιτητικη σου ζωη(αν την εβγαλες και πως αξιολογηθηκες). Προφανως το ενα ειναι συναρτηση του αλλου. Απο τη μια μπαινεις σε οποια σχολη θες, αρκει οι επιδοσεις σου να στο επιτρεπουν, απο την αλλη η ικανοτητα να παρακολουθησεις το τμημα, ειναι η ικανοτητα που ειχες στην εισαγωγη σου και η ικανοτητα που αποκτας στην πορεια.
Δεν μπαινεις στη σχολη tabula rasa, ξεκινας απο καπου και χτιζεις. Τωρα αν καποιος το θεωρει 0, υποτιμα και τον εαυτο του, και τους αλλους που εχουν περασει απο την εκπαιδευτικη διαδικασια.
Γιατι αμφιβαλλω οτι εχουμε ιση εμπειρια και εξασκηση, αυτοι που πχ δεν μπορουν να καταλαβουν 5-6 εννοειες σε ιστορια/βιολογια/αοδε, και να γραψουν ενα αξιοπρεπη βαθμο, οτι ειναι επαρκως προετοιμασμενοι (συγκριτικα παντα) για να διαβασουν κατι 500-1000σελιδους τομους στο πανεπιστημιο.
Τεσπα δεν εχει νοημα, αμα δεν πιστευεις στην αξιολογηση και την αξιοκρατια δεν βγαζει πουθενα η συζητηση. Ο βαθμος (πανελληνιων, πτυχιου, οποιοσδηποτε) ειναι απλα ενα νουμερο που βγαινει απο ανθρωπους, συχνα γινονται και λαθη στην αξιολογηση, αλλα σαφεστατα δινει καποιες πληροφοριες. Αν ο καθενας επιλεγει να τις αγνοει επειδη δεν τον συμφερουν οκ. Προσωπικα, σεβομαι τον κοπο του αλλου, οπως και τον δικο μου. Βλεπω κατι παιδια να μπαινουν πολυτεχνεια, ιατρικες με κατι βαθμους 19600 και τα λοιπα και αναρωτιεμαι ποσες ωρες διαβαζαν.
Ολοι θελουμε να μπουμε στις εκαστοτε καλυτερες σχολες και δοκιμαζομαστε/δοκιμαστηκαμε για αυτο. Οι πραξεις μας διαμορφωνουν τι ειμαστε. Οταν θελουν 2 να μπουν στην ιδια σχολη, οποιος με τις πραξεις του, δοκιμαστει και κριθει πιο αξιος θα μπει. Τωρα αν αρχισουμε φιλοσοφιες "ναι αλλα μπορει αυτος που πηγε λιγοτερο καλα να ειναι πιο καλος μετα" κλπ δε θα βγει ακρη
ΕΙναι καπως το αβγο με την κοτα οι καλυτεροι θα μπουν στις καλυτερες σχολες και οι σχολες ειναι οι καλυτερες οταν μπαινουν οι καλυτεροι.
αυτό ακριβώς από την μέρα που θα μπει κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση και στην μετέπειτα πορεία του εάν θα είναι ακαδημαϊκή ή επαγγελματική απλά, δεν θα παίξει κανένα μα κανένα ρόλο τι έγραψε στην τρίτη λυκείου. Φυσικά ένας μαθητής ή ένας πρωτοετής φοιτητής δεν μπορεί να το κατανοήσει αυτό αλλά θα το καταλάβει αργότερα
Αδυνατώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η σιγουριά σου.
Πρώτα από όλα η βαθμολογία των βάσεων προκύπτει από την βαθμολογία του τελευταίου στην σειρά επομένως ένα τμήμα όταν θα δεχτεί 100 άτομα η βαθμολογία θα σταματήσει στο εκατοστό άτομο. Μπορεί οι 99 να είχαν ακόμη και 3 χιλιάδες μόρια επάνω από τον εκατοστό αλλά ο εκατοστός είναι αυτός που διαμορφώνει την βάση. Αλλά είπαμε οι βάσεις είναι να ασχολούνται μαθητές για να εντυπωσιάζουν και τίποτα παραπάνω.
https://www.teicrete.gr/el/news/14380
Ο μηχανολόγος μηχανικός, Παναγιώτης Πολυγερινός, συμμετείχε στην ερευνητική ομάδα ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στη Σχολή Μηχανικής Μηχανικής & Εφαρμοσμένων Επιστημών και στο Ινστιτούτο Βιολογικής Μηχανικής Wyss του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Σήμερα, είναι επίκουρος καθηγητής στην Πολυτεχνικής Σχολής του Πολιτειακού Πανεπιστημίου της Αριζόνα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΤΕΙ Κρήτης το 2006 και πήρε το διδακτορικό του στην ιατρική ρομποτική από το King's College του Λονδίνου το 2011.
Καταλαβαίνεις λοιπόν την φράση που σου είπαν και παραπάνω ότι '' Μπαίνοντας στην ανώτατη εκπαίδευση τα κοντέρ μηδενίζουν και ο καθένας κάνει το κομμάτι του ''.
Αυτο ειναι και το προβλημα. ΤΟ ειπα εξ αρχης οτι θα εφτανε σε κατι τετοιο. Εγω μιλουσα για μεσους ορους. Ο καθενας παιρνει ενα πχ που το βολευει. Κανεις λογικος δεν διαλεγει σχολη για την εξαιρεση.
Καληνυχτα και καλη τυχη σε οποιον θελησει να συνεχισει τη συζητηση μαζι σας. Εγω πιστευω συνοπτικα οτι παντα η λυση ειναι στη μεση. Λιγο η προσωπικη σου προσπαθεια λιγο το περιβαλλον. Αν στο περιβαλλον σου ειναι πιο συχνα ανθρωποι που δε θελουν ή δεν μπορουν να προσπαθησουν, πρεπει για το ιδιο εργο να προσπαθεις πιο πολυ. Αυτο το νοημα του καλου πανεπιστημιου, χωρις να μηδενιζεται η πιθανοτητα, μικραινει η πιθανοτητα να βρεθει καποιος, κατα τυχη επειδη ηθελε να μπει αλλου και δεν μπηκε ή κατι τετοιο. Οσο πιο ψηλα ειναι η σχολη σε προτιμησεις, τοσο λιγοτερο πιθανο ειναι να βρεθει εκει καποιος χωρις συστηματικη προσπαθεια.