aluteros
Νεοφερμένος
αν καταλαβαινεις τι σου ζητανε, τα συνδυαστικα δεν ειναι δυσκολα. το αγνωστο αστο, αφου δεν παπαγαλιζεται, δεν ειναι θεωρητικο. χεχΔεν υπάρχουν δύσκολα θέματα στη θεωρητική...;
Εδώ δε συμφωνώ...Και μόνο το άγνωστο, μπορεί να κλείσει σπίτια...!!
Δεν συζητώ για συνδυαστικά θέματα σε ιστορία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
αν καταλαβαινεις τι σου ζητανε, τα συνδυαστικα δεν ειναι δυσκολα. το αγνωστο αστο, αφου δεν παπαγαλιζεται, δεν ειναι θεωρητικο. χεχ
Άρα ούτε η έκθεση είναι θεωρητικό...???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Οι δέσμες επίσης ήταν πιο δίκαιες γιατί εκεί έπιανε τόπο όλος σου ο κόπος στο Λύκειο. Ενώ τώρα πολύ απλά φτύνεις την Α' και την Β' Λυκείου και με προετοιμασία μόνο στην Γ' πάλι έχεις καλές αξιώσεις. Είναι δικαιότερο για τα άτομα που καθ' όλη την διάρκεια του Λυκείου έχουν προσπαθήσει και όχι απλώς στην Γ' Λυκείου.Τώρα, για να είμαι εντός θέματος, κατά την γνώμη μου το πιο δίκαιο και πιο εύκολο σύστημα εισαγωγής είναι οι δέσμες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Οσοι εχετε ψηφισει τις δεσμες ως το δυσκολοτερο συστημα,θα ηθελα να μου εξηγησετε γιατι
Οι δέσμες είναι το πιο δύσκολο και το πιο δίκαιο σύστημα εισαγωγής.
Απόδειξη το κειμενάκι του βήματος για τις βάσεις που παρέθεσα σε προηγουμενο ποστ (5ο νομίζω)
https://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=75&artid=124030&dt=09/07/2000
Επίσης έμπαινες στην τριτοβάθμια και μπορούσες παρακολούθήσεις τωρα πας και χάνεις την μπάλα από το πρώτο μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aluteros
Νεοφερμένος
οσο και η φυσικη ή τα μαθηματικα. λιγη θεωρια και υστερα ειναι θεμα ικανοτητας...Άρα ούτε η έκθεση είναι θεωρητικό...???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
οσο και η φυσικη ή τα μαθηματικα. λιγη θεωρια και υστερα ειναι θεμα ικανοτητας...
μήπως λοιπόν η φυσική είναι θεωρητικό μάθημα....?
(για τα μαθηματικά, οκ, δεν το λέω!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Απόλυτα φυσιολογικό είναι να υπάρχουν θεωρητικά μαθήματα. Δεν είμαστε όλοι οι μαθητές των τύπων, ούτε επειδή ορισμένα μαθήματα είναι θεωρητικά αυτόμάτως είναι και άχρηστα... Αρκεί, αυτά τα μαθήματα, να είναι καλογραμμένα. Το καλύτερο πάντως που θα μπορούσε να γίνει είναι να φτιαχνόταν μια κατεύθυνση για τους μαθητές που θέλουν σχολές 5ου πεδίου, ώστε να απαλασσόμουν από την Φυσική και εσείς από το ΑΟΔΕ. Έτσι, θα ήταν πιο δίκαιο και εύκολο το σύστημα εισαγωγής.Κατα την γνωμη μου θα επρεπε να καταργηθουν τα θεωρητικα μαθηματα απο την Θετικοτεχνολογικη κατευθυνση για τις Πανελληνιες ή τουλαχιστον να τοποθετηθουν ως μαθηματα επιλογης. Η θεωρητικη αν και βαινει σε 1 μονο πεδιο ειναι κατα την γνωμη μου πιο ευνοημενη στις πανελληνιες, καθως ολα τα μαθηματα της ειναι θεωρητικα (εκτος αν επιλεξει π.χ. Μαθ/κα γενικης). Τι γινεται στο θεμα της Εκφρασης-Εκθεσης; Οι θεωρητικοι εχουν σαφως ενα τεραστιο πλεονεκτημα, ενω η θετικοτεχνολογικοι εναν ακομα μπελα! Ξερω εναν αριστο μαθητη που εγραψε σε ολα τα μαθηματα 19-20 και στην Εκθεση εγραψε 8 (και ο μεσος ορος πηρε τον κατηφορο). Και υπαρχουν ουκω λιγα παρομοια παραδειγματα.
Αμ αυτο ειναι το προβλημα! Δεν επιτρεπεται στον μαθητη να χρησιμοποιησει εστω και στοιχειωδως δικα του λογια, να αλλαξει μια λεξη που δεν θυμαται ή να περιγραψει κατι περιφραστικα βρε αδελφε! Εκει! Παπαγαλια!
Δεν συμφωνώ ότι όσοι επιλέγουν την Θεωρητική Κατεύθυνση έχουν πλεονέκτημα στην Έκθεση. Δεν έχει κάποια σχέση με τα άλλα μαθήματα που δίνουν για να πεις ότι ευνοούνται περισσότερο. Είναι ένα μάθημα που αφορά όλους μας μιας που ο προφορικός και γραπτός λόγος, είναι κάτι που αφορά όλα τα επαγγέλματα.
Υπάρχει και το δικό μου παράδειγμα, όπου Έκθεση έγραψα 14,8, Φυσική 3 και Μαθηματικά 2.
Όσο για την δεύτερη παράγραφο, συμφωνώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aluteros
Νεοφερμένος
το παιχνιδι των ερωτησεων παιζουμε? χεχεμήπως λοιπόν η φυσική είναι θεωρητικό μάθημα....?
(για τα μαθηματικά, οκ, δεν το λέω!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Θα μετράει ο βαθμός στην β και στην γ θα δίνουν πανελλαδικές στην Γ και θα δίνουν ανταγωνιστικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο.
Εμείς τουλάχιστον μπαίναμε στο πανεπιστήμια και αράζαμε. Δε ξέρω αν είναι πιο δίκαιο αυτό που ακολουθεί αλλά σίγουρα θα είναι εφιαλτικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Αυτό δεν το ήξερα. Να και τα αρνητικά των δεσμών.Οι δέσμες επίσης ήταν πιο δίκαιες γιατί εκεί έπιανε τόπο όλος σου ο κόπος στο Λύκειο. Ενώ τώρα πολύ απλά φτύνεις την Α' και την Β' Λυκείου και με προετοιμασία μόνο στην Γ' πάλι έχεις καλές αξιώσεις. Είναι δικαιότερο για τα άτομα που καθ' όλη την διάρκεια του Λυκείου έχουν προσπαθήσει και όχι απλώς στην Γ' Λυκείου.
Ειναι πιο δίκαιο δηλαδή να πρέπει να αντιμετωπίζεις τόσα μαθήματα σαν Πανελλαδικά για να μπεις στη σχολή; Ήδη είναι κουραστικό το υπάρχων σύστημα εισαγωγής, πόση πίεση να αντέξεις για μαθήματα που ούτε καν θα σου χρησιμέψουν ή θα θυμάσαι όταν μπεις στη σχολή;
4 μαθήματα θα δίνουν οι μαθητές στη Γ' και στη Β' 4 βασικά μαθήματα θα μετράνε. Τα άλλα θα είναι επιλογής και δεν θα έχουν σχέση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και επίσης δεν θα εισάγεται κάποιος στο Τμήμα Χημείας, αλλά γενικότερα σε σχολή θετικών επιστημών όπου μετά από εξετάσεις στο πρώτο έτος σπουδών, όπου οι φοιτητές θα διδάσκονται γενικά μαθήματα, θα αποφασίσεις τι θες να γίνεις. Φυσικός, Χημικός, για παράδειγμα; Αυτό έχω ακούσει. Δεν ξέρω τι θα ισχύσει. Ελπίζω να είναι πιο δίκαιο το σύστημα τουλάχιστον, γιατί και οι Κατευθύνσεις αντικατέστησαν τις δέσμες για καλό υποτίθεται, αλλά άντε μην σχολιάσω...Για να μην το πολυκουράζουμε μεταξύ μας τώρα αυτό αλλά μην το πείτε στα μικρά και φοβηθούνε το πιο δύσκολο σύστημα θα είναι αυτό που ακολουθεί.
Θα μετράει ο βαθμός στην β και στην γ θα δίνουν πανελλαδικές στην Γ και θα δίνουν ανταγωνιστικές εξετάσεις στο πανεπιστήμιο.
Εμείς τουλάχιστον μπαίναμε στο πανεπιστήμια και αράζαμε. Δε ξέρω αν είναι πιο δίκαιο αυτό που ακολουθεί αλλά σίγουρα θα είναι εφιαλτικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αυτό δεν το ήξερα. Να και τα αρνητικά των δεσμών.
Ειναι πιο δίκαιο δηλαδή να πρέπει να αντιμετωπίζεις τόσα μαθήματα σαν Πανελλαδικά για να μπεις στη σχολή; Ήδη είναι κουραστικό το υπάρχων σύστημα εισαγωγής, πόση πίεση να αντέξεις για μαθήματα που ούτε καν θα σου χρησιμέψουν ή θυμάσαι όταν μπεις στη σχολή;
4 μαθήματα θα δίνουν οι μαθητές στη Γ' και στη Β' 4 βασικά μαθήματα θα μετράνε. Τα άλλα θα είναι επιλογής και δεν θα έχουν σχέση για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Αυτό έχω ακούσει. Δεν ξέρω τι θα ισχύσει. Ελπίζω να είναι πιο δίκαιο το σύστημα τουλάχιστον, γιατί και οι Κατευθύνσεις αντικατέστησαν τις δέσμες για καλό υποτίθεται, αλλά άντε μην σχολιάσω...
Και στις δέσμες 4 μαθηματα δίνανε αλλα με πολύ μεγαλύτερη ύλη ήταν όμως μαθήματα όχι τομές μαθήματων.
Το κακό με το καινούριο σύστημα είναι ότι οι μαθητές θα είναι για 3 χρόνια στην τσίτα και αγχωμένοι.
Και η τελική διαλογή μαθητών στα τμήματα θα γίνεται μέσα στο πλαίσιο του πανεπιστημίου. Θα βάζουν θέματα οι Πανεπιστημιακοί που πολλοί έχουν συνηθίσει να βάζουν 5ρια για την πλάκα τους και θέματα ψαρωτικά.
Προβλέπεται σφαγή!!!!!! και καθόλου αξιοπιστία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
yozerehs
Τιμώμενο Μέλος
Η λέξη τέλειο δεν υπάρχει στην Ελλάδα, οπότε σίγουρα και το νέο σύστημα θα έχει τα κουλά του, αλλά ελπίζω και εύχομαι σαν σύνολο να είναι πιο δίκαιο από τις Κατευθύνσεις.Και στις δέσμες 4 μαθηματα δίνανε αλλα με πολύ μεγαλύτερη ύλη ήταν όμως μαθήματα όχι τομές μαθήματων.
Το κακό με το καινούριο σύστημα είναι ότι οι μαθητές θα είναι για 3 χρόνια στην τσίτα και αγχωμένοι.
Και η τελική διαλογή μαθητών στα τμήματα θα γίνεται μέσα στο πλαίσιο του πανεπιστημίου. Θα βάζουν θέματα οι Πανεπιστημιακοί που πολλοί έχουν συνηθίσει να βάζουν 5ρια για την πλάκα τους και θέματα ψαρωτικά.
Προβλέπεται σφαγή!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος
καρα-κλισε, αλλα, τουλαχιστον σε θεωρητικα μαθηματα, δυσκολα θεματα δεν υπαρχουν, μονο ανεπαρκες διαβασμα. ...
Κατα την γνωμη μου θα επρεπε να καταργηθουν τα θεωρητικα μαθηματα απο την Θετικοτεχνολογικη κατευθυνση για τις Πανελληνιες ή τουλαχιστον να τοποθετηθουν ως μαθηματα επιλογης. Η θεωρητικη αν και βαινει σε 1 μονο πεδιο ειναι κατα την γνωμη μου πιο ευνοημενη στις πανελληνιες, καθως ολα τα μαθηματα της ειναι θεωρητικα (εκτος αν επιλεξει π.χ. Μαθ/κα γενικης). Τι γινεται στο θεμα της Εκφρασης-Εκθεσης; Οι θεωρητικοι εχουν σαφως ενα τεραστιο πλεονεκτημα, ενω η θετικοτεχνολογικοι εναν ακομα μπελα! Ξερω εναν αριστο μαθητη που εγραψε σε ολα τα μαθηματα 19-20 και στην Εκθεση εγραψε 8 (και ο μεσος ορος πηρε τον κατηφορο). Και υπαρχουν ουκω λιγα παρομοια παραδειγματα.:
"Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις". Η Θεωρητική είναι η πιο απαιτητική κατεύθυνση διότι τα ΠΑΝΤΑ είναι παπαγαλία οπότε τι να πρωτοπρολάβεις. Επιπροσθέτως η βαθμολόγηση είναι τελείως υποκειμενική, οπότε τα μόρια κόβονται για πλάκα από τους διορθωτές. Όσοι κυνηγούν υψηλόβαθμες σχολές τύπου Νομικής, Παιδαγωγικών έχουν γίνει απλά Αμαζόνιος. Οι υπόλοιποι που δηλώνουν Θεωρητική συνήθως προσδοκούν με χαλαρό διάβασμα στην τελευταία τάξη να βγάλουν κανά 14 και να περάσουν σε περιφερειακό ΑΕΙ.
Θετική, Τεχνολογική είναι σαφώς ευκολότερες διότι προκρίνουν την "κριτική ικανότητα" του μαθητή, καθώς στηρίζονται κατά κύριο λόγο σε τυπολόγια. Στη Θετική το μάθημα παπαγαλίας είναι η Βιολογία ενώ στην Τεχνολογική το ΑΟΔΕ που δεν έχουν τόσο μεγάλο αριθμό σελίδων, οπότε ο μαθητής μπορεί ξεκινώντας εγκαίρως προετοιμασία να τα βγάλει άψογα και να χτυπήσει το κατοστάρι.
Η Έκθεση είναι η ίδια η γλώσσα μας. Ούτε Θεωρητικό ούτε Θετικό μάθημα, απλά χρειάζεται συνεχή εξάσκηση.
Περί Δεσμών και τωρινού συστήματος:
Οι Δέσμες είχαν μεν δύσκολη ύλη αλλά όλοι εκμεταλλεύονταν τη δυνατότητα να κρατήσουν μαθήματα. Έτσι μπορούσες σε βάθος χρόνου να χτυπήσεις καλή σχολή. Το νέο σύστημα κατά τις περιόδους 2000- 2001 ήταν απελπιστικό, διότι είχε πολλά μαθήματα και οδηγούσε σε εξόντωση. Το τωρινό δεν έχει μεγάλη διαφορά από τις Δέσμες. Απλά επειδή δεν κρατάνε μαθήματα οι υποψήφιοι γι' αυτό πέφτουν κάπως ευκολότερα θέματα συγκριτικά με τις Δέσμες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Εσείς το βλέπετε βουνό γιατί το ζείτε και είστε μέσα στο άγχος. Εμείς που έχουμε τελειώσει, έχοντας δώσει και περισσότερα μαθήματα, βλέποντας τα πολύ πιο δύσκολα (στο πανεπιστήμιο, σε άλλου είδους εξετάσεις κλπ) απλά έχουμε απομυθοποιήσει αυτή τη διαδικασία...Μη σας φαίνεται περίεργο, στην πρώτη εξεταστική στη σχολή σας, θα το έχετε κάνει και εσείς.
Διαφωνώ, δυστυχώς το άγχος των πανελληνίων δε μπορεί να συγκριθεί ούτε με εξεταστικές στο παν/μιο, ούτε με άλλες εξετάσεις.
Διότι στις πανελλήνιες είσαι ακόμα "παιδί" και δεν έχεις μάθει να διαχειρίζεσαι καλά το άγχος, κουβαλάς όλη την κούραση του Λυκείου και ξέρεις ότι από τις εξετάσεις αυτές καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό το μέλλον σου.
Μεγαλώνοντας ωριμάζεις και ξέρεις να διαχειρίζεσαι καλύτερα το άγχος και τη δυσκολία των διαφόρων εξετάσεων που πρέπει να περάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Διαφωνώ, δυστυχώς το άγχος των πανελληνίων δε μπορεί να συγκριθεί ούτε με εξεταστικές στο παν/μιο, ούτε με άλλες εξετάσεις.
Διότι στις πανελλήνιες είσαι ακόμα "παιδί" και δεν έχεις μάθει να διαχειρίζεσαι καλά το άγχος, κουβαλάς όλη την κούραση του Λυκείου και ξέρεις ότι από τις εξετάσεις αυτές καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό το μέλλον σου.
Μεγαλώνοντας ωριμάζεις και ξέρεις να διαχειρίζεσαι καλύτερα το άγχος και τη δυσκολία των διαφόρων εξετάσεων που πρέπει να περάσεις.
Κοίτα, το άγχος είναι υποκειμενικό. Εγώ ήμουν από τους τυχερούς, δεν είχα στις πανελλαδικές αλλά δεν κρίνω με βάση αυτό, γιατί πολύ απλά είμαι η μειοψηφία και το ξέρω.
η πρώτη εξεταστική είναι 8 μήνες μετά τις πανελλαδικές...Σε αυτό το διάστημα μεγαλώνεις;Δεν νομίζω, ίσα ίσα που ξεσαλλώνεις και περισσότερο!Με όλους όσους έχω συζητήσει μου λένε καλύτερα πανελλαδικές παρά προφορική ας πούμε, εξέταση στο πανεπιστήμιο...
Επίσης είναι πολύ σημαντικές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σπουδάζεις...Στο μεταπτυχιακό, ας πούμε, εγώ σκεφτόμουν ότι αν κοπώ είναι τόσα χρήματα παραπάνω....ήμουν σε ξένη χώρα...Τι να μου πουν οι πανελλήνιες λοιπόν...?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Κοίτα, το άγχος είναι υποκειμενικό. Εγώ ήμουν από τους τυχερούς, δεν είχα στις πανελλαδικές αλλά δεν κρίνω με βάση αυτό, γιατί πολύ απλά είμαι η μειοψηφία και το ξέρω.
η πρώτη εξεταστική είναι 8 μήνες μετά τις πανελλαδικές...Σε αυτό το διάστημα μεγαλώνεις;Δεν νομίζω, ίσα ίσα που ξεσαλλώνεις και περισσότερο!Με όλους όσους έχω συζητήσει μου λένε καλύτερα πανελλαδικές παρά προφορική ας πούμε, εξέταση στο πανεπιστήμιο...
Επίσης είναι πολύ σημαντικές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες σπουδάζεις...Στο μεταπτυχιακό, ας πούμε, εγώ σκεφτόμουν ότι αν κοπώ είναι τόσα χρήματα παραπάνω....ήμουν σε ξένη χώρα...Τι να μου πουν οι πανελλήνιες λοιπόν...?
κι εγώ είχα καταφέρει να μην έχω άγχος στις πανελλήνιες γιατί τους τελευταίους 3-4 μήνες πριν δώσω είχα διαβάσει πάρα πολύ καλά. Αλλά θεωρώ λίγο "υποκριτικό" να λέμε ότι έχουμε απομυθοποιήσει τη διαδικασία των πανελληνίων. Τη διαδικασία των πανελλήνιων θα πρέπει να την κρίνουμε με βάση πως τη βλέπει ένας 18χρονος και όχι ένας 30χρονος, διότι πανελλήνιες δίνουν, κατά κανόνα, οι 18χρονοι.
Ο μαθητής, εκτός όλων των άλλων που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ, έχει να αντιμετωπίσει το ότι "πρέπει" να δώσει πανελλήνιες και "πρέπει" να τα πάει καλά γιατί αλλιώς κινδυνεύει να θεωρηθεί αποτυχημένος.
Ο ενήλικας (δεν αναφέρομαι σε προπτυχιακούς φοιτητές, αναφέρομαι στη μετά το πτυχίο ζωή), κάνει τις επιλογές του και είναι δική του ευθύνη να διαχειριστεί μία αποτυχία.
Είναι σημαντικές πχ οι εξετάσεις του μεταπτυχιακού που λες ότι θα έκριναν αν θα έπαιρνες κάποια λεφτά, αλλά και αν δε πετύχαινες τι θα γινόταν; Θα τα έβγαζες πέρα λίγο πιο δύσκολα και ίσως θα δούλευες ώστε να βγάλεις κάποια λεφτά (*). Κι αυτό ακόμα δε μπορώ να το συγκρίνω με την αγωνία ενός μαθητή που σκέφτεται ότι αν δε πετύχει θα βλέπει τους συμμαθητές του να φεύγουν για σπουδές και αυτός θα κάθεται να ξαναδιαβάζει.
(*) παράδειγμα δίνω με βάση αυτό που είπες, μη το πάρεις προσωπικά, δε ξέρω ούτε πόσο δύσκολο μεταπτυχιακο έκανες, ούτε αν δούλευες, ούτε γενικά τι έκανες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
κι εγώ είχα καταφέρει να μην έχω άγχος στις πανελλήνιες γιατί τους τελευταίους 3-4 μήνες πριν δώσω είχα διαβάσει πάρα πολύ καλά. Αλλά θεωρώ λίγο "υποκριτικό" να λέμε ότι έχουμε απομυθοποιήσει τη διαδικασία των πανελληνίων. Τη διαδικασία των πανελλήνιων θα πρέπει να την κρίνουμε με βάση πως τη βλέπει ένας 18χρονος και όχι ένας 30χρονος, διότι πανελλήνιες δίνουν, κατά κανόνα, οι 18χρονοι.
Ο μαθητής, εκτός όλων των άλλων που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ, έχει να αντιμετωπίσει το ότι "πρέπει" να δώσει πανελλήνιες και "πρέπει" να τα πάει καλά γιατί αλλιώς κινδυνεύει να θεωρηθεί αποτυχημένος.
Ο ενήλικας (δεν αναφέρομαι σε προπτυχιακούς φοιτητές, αναφέρομαι στη μετά το πτυχίο ζωή), κάνει τις επιλογές του και είναι δική του ευθύνη να διαχειριστεί μία αποτυχία.
Είναι σημαντικές πχ οι εξετάσεις του μεταπτυχιακού που λες ότι θα έκριναν αν θα έπαιρνες κάποια λεφτά, αλλά και αν δε πετύχαινες τι θα γινόταν; Θα τα έβγαζες πέρα λίγο πιο δύσκολα και ίσως θα δούλευες ώστε να βγάλεις κάποια λεφτά (*). Κι αυτό ακόμα δε μπορώ να το συγκρίνω με την αγωνία ενός μαθητή που σκέφτεται ότι αν δε πετύχει θα βλέπει τους συμμαθητές του να φεύγουν για σπουδές και αυτός θα κάθεται να ξαναδιαβάζει.
(*) παράδειγμα δίνω με βάση αυτό που είπες, μη το πάρεις προσωπικά, δε ξέρω ούτε πόσο δύσκολο μεταπτυχιακο έκανες, ούτε αν δούλευες, ούτε γενικά τι έκανες
(μη ανησυχείς, δεν παίρνω τίποτα προσωπικά, απόψεις λέμε!)
Εγώ συγκεκριμένα τις απομυθοποίησα με την πρώτη εξεταστική, εξακολουθούσα να είμαι 18!Δεν έχει να κάνει η ηλικία, υπάρχουν 18αρηδες που είναι πολύ πιο υπεύθυνοι και ώριμοι από πολλούς 25άρηδες. Το μυστικό είναι να δίνεις πανελλαδικές για την πάρτυ σου, γιατί θέλεις να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι, να έχεις στόχο και να παλεύεις γι'αυτόν. Αν έχεις ξεκάθαρο αυτό στο μυαλό σου, όλα απλοποιούνται.
Ναι, είναι σημαντικές οι πανελλαδικές, μαζί σου. Αλλά δεν είναι το τέλος του κόσμου. Οι γονείς σου (γονείς μου κλπ), ότι και να λένε κατά καιρούς, μαζί σου θα είναι, ακόμα και αν αποφασίσεις να πας σε δημόσιο ΙΕΚ..Τι σε νοιάζει τι λέει ο καθένας....;;
Η απομυθοποίηση έρχεται μέσα από καλή προετοιμασία και συνειδητοποίηση των στόχων. Οι πανελλαδικές είναι απλά το όχημα. Και να'μαστε καλά, υπάρχουν πολλά οχήματα!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
(μη ανησυχείς, δεν παίρνω τίποτα προσωπικά, απόψεις λέμε!)
Εγώ συγκεκριμένα τις απομυθοποίησα με την πρώτη εξεταστική, εξακολουθούσα να είμαι 18!Δεν έχει να κάνει η ηλικία, υπάρχουν 18αρηδες που είναι πολύ πιο υπεύθυνοι και ώριμοι από πολλούς 25άρηδες. Το μυστικό είναι να δίνεις πανελλαδικές για την πάρτυ σου, γιατί θέλεις να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι, να έχεις στόχο και να παλεύεις γι'αυτόν. Αν έχεις ξεκάθαρο αυτό στο μυαλό σου, όλα απλοποιούνται.
Ναι, είναι σημαντικές οι πανελλαδικές, μαζί σου. Αλλά δεν είναι το τέλος του κόσμου. Οι γονείς σου (γονείς μου κλπ), ότι και να λένε κατά καιρούς, μαζί σου θα είναι, ακόμα και αν αποφασίσεις να πας σε δημόσιο ΙΕΚ..Τι σε νοιάζει τι λέει ο καθένας....;;
Η απομυθοποίηση έρχεται μέσα από καλή προετοιμασία και συνειδητοποίηση των στόχων. Οι πανελλαδικές είναι απλά το όχημα. Και να'μαστε καλά, υπάρχουν πολλά οχήματα!!!!
Δε διαφωνώ σε τίποτα από τα παραπάνω.
Απλά για τον ανώριμο 25χρονο, αυτό που έχω να πω είναι : πρόβλημά του, να ωριμάσει.
Τους μαθητές δε θέλω να τους κρίνω. Συμφωνώ με την άποψη ότι στην Ελλάδα οι μαθητές είναι οι πιο σκληρά εργαζόμενοι. Το λέω αυτό κι ας έχει χρειαστεί να δουλέψω μέχρι και 2,5 μήνες σερί με 10-11 ώρες δουλειά καθημερινά με μόνο 2 μέρες ρεπό όλο αυτό το διάστημα.
Τι να πεις πχ στον μαθητή που θεωρεί ότι είναι χαμένοι όσοι δε κάνουν φροντιστήρια; Να μην πάει και να γίνει αυτός το πειραματόζωο ώστε να δούμε κατά πόσο τα καταφέρνει κάποιος χωρίς φροντιστήριο;
Αν ένας μαθητής δε μπορεί να δει με ωριμότητα και καθαρή σκέψη τις πανελλήνιες δε φταίει αυτός, φταίει το σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.