Για το 2005 για τα θέματα της φυσικής συμφωνώ για το 2010 διαφωνώ. Τα πιο δύσκολα θέματα στην βιολογια έπεσαν το 2002 όλες τις άλλες φορές πέφτουν εύκολα.
Όταν οι πανελλαδικές ήταν και στην Β ήταν πολύ πιο ψυχοφόρες από ότι τώρα. Αρχιζες το διαβασμα για τις πανελλαικες σε full πρόγραμμα από το Καλοκαίρι της Α και άρχιζες καπάκι χωρίς καθόλου μετά τις πανελλαδικες της β φροντιστήρια για την Γ (σε 9 μαθήματα). Επίσης στην Β πολλοί λίγοι γράφανε καλύτερα επειδή υπήρχαν τα Αρχαία στις πανελλαδικές. Τώρα τα παιδια έχουν όλο το χρόνο από την Α Λυκείου να διαβαζουν τα 6 μαθήμτα της Γ (με πολύ μικρή ύλη για το καθένα). Παλιά και να ήθελες δε μπορούσες έπρεπε να διαβάσεις τα 9 μαθήματα της Β .
Κοινώς τα παιδιά είχανε παλιά την πρώτη Λυκείου να προετοιμαστουν για 18 μαθήματα Πανελλαδικών και τώρα από την πρώτη Λυκείου για 6 μόνο μαθήματα (λιγότερα από τα διπλασια) χωρίς την ιστορία που εριχνε τον βαθμό.
Αυτός είναι ο λογος που οι βάσεις έχουν αυξηθεί και όχι επειδή έγιναν πιο καλοί οι καθηγητες.
Στις δέσμες που η βάση στην ιατρική ήταν στο 16,9 ήταν με διαφορά το πιο δύσκολο (αλλά και το πιο δικαιο σύστημα). Τα παιδια είχαν 4 μαθήματα αλλά με ύλη 6 πλάσια από την σημερινή σε κάθε μάθημα και θέματα πολύ πιο δύσκολα.
Με το σημερινό σύστημα
Μπορείς να μπεις Χημικός χωρίς να ξέρεις Χημεία
Μπαίνεις Πληροφορική και δε ξέρεις προγραμματισμό
Το επίπεδο των πρωτοετών εχει πέσει (πράγμα που στις Δεσμες δεν ίσχυε) Οι πρωτοετείς στις δεσμες ξέρανε πιο πολλά πραγματα από τους πρωτοετείς αντιστοιχων σχολών εξωτερικού τωρα αυτό δε συμβαίνει.
για το '10 διαφωνεις?καλα, ας εδινα εγω με τα 8εματα του '08 ή ακομα καλυτερα του '09 και 8α σου ελεγα ποσο 8α ειχα βγαλει και που 8α ειχα περασει...

ποιος μα8ητης με το τωρινο συστημα π.χ 3εκιναει να διαβασει για τα 6 μα8ηματα της γ απο την α λυκειου?ειμαστε σοβαροι?η πλειοψηφια 3εκινα το καλοκαιρι μετα3υ β και γ αντε και καποιοι προς το τελος της β...μη λεμε ο,τι 8ελουμε...
οποτε αυτο που λες οτι ειχαν το καλοκαιρι της α λυκειου για να ετοιμαστουν για 18 μα8ηματα δεν μπορω να το συλλαβω...
οι κα8ηγητες εχουν γινει καλυτεροι και αυτο το πιστευω ακραδαντα μετα απο συζητησεις μου και με κα8ηγητες...κα8ε χρονια εχουν να διδα3ουν κατι παραπανω στους μα8ητες τους, αφου εχει περασει ακομα μια χρονια πανελλαδικων...απο τοτε για παραδειγμα που επεσε μια χρονια στα μα8ηματικα γενικης μια ασκηση που απαιτουσε τις προοδους της β λυκειου κατευ8., οι κα8ηγητες απο κει κ περα ζητουσαν απο το μα8ητη να τις γνωριζει...δε νομιζω οτι επιμενανε τοσο σε αυτο, μεχρι που επεσε..
τωρα ναι, οι δεσμες ηταν οντως το πιο δυσκολο...αλλα το πιο δικαιο?δε νομιζω...ναι, μαζι σου, οι πρωτοετεις δεν ειναι οπως οι πρωτοετεις τοτε...αλλα μπορουν να γινουν στην πορεια με δουλεια και προσπα8εια...το 8εωρω βλακεια να μου στερησει τη σχολη που 8ελω ενα συστημα...αν δεν τα καταφερω αφου μπω, ας προσεχα...
οσο για το ε3ωτερικο, απ αυτα που εχω ακουσει(δεν ορκιζομαι για την ακριβεια τους) οι φοιτητες στην αγγλια και στην ιταλια π.χ μα8αινουν τα μα8ηματικα που κανουμε εμεις στη γ λυκειου, απο το 2ο ετος των σπουδων τους κ μετα...καλα, για τους αμερικανους δεν το συζητω...ειμαστε μακραν πολυυυ μπροστα σαν χωρα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.