Τα μαθηματικά, θα έλεγα, ότι δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολα, αλλά άφηναν πολλά περιθώρια για λάθη (κυρίως από απροσεξία). Για παράδειγμα, εγώ στο Β θέμα εφάρμοσα κριτήριο παρεμβολής χωρίς να βάλω απόλυτο. Λογικά θα χάσω κάποια μόρια επειδή η f έτεινε στο -00 κι άρα άλλαζε η φορά της ανισωσης (μ' αρέσει που το είχα βρει αυτό, αλλά ξέχασα να την αλλάξω

). Τώρα, στο Δ1, ο τρόπος που έκανα μάλλον δεν είναι και τόσο "σωστός". Είπα ότι, αφού ο παρονομαστής τείνει στο μηδέν και το όριο είναι πραγματικός αριθμός, τότε υποχρεωτικά θα τείνει και ο αριθμητης στο μηδέν... Επίσης, ακούσα από αρκετά παιδιά ότι πήραν λάθος ολοκλήρωμα για το εμβαδό στο Γ5. Εγώ ευτυχώς έκανα σχήμα και το υπολόγισα σωστά, αλλά δεν αιτιολόγησα το πρόσημο. Λέω, εντάξει, αφού οι γραφικές παραστάσεις φαίνονται στο σχήμα (θετικές και f κυρτή), θεώρησα προφανές ότι θα είναι θετικό. Ελπίζω να μη μου κόψουν κάτι από εκεί

.