Πανελλήνιες 2022: Πού περάσατε; - Σχολιασμός Βάσεων!

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

VFD59

Νεοφερμένος

Ο VFD59 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Κρήτης και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Σε πληροφορώ ότι τα vacational training στην Γερμανία πολλές φορές έχουν περισσότερη δουλειά και χρήμα από μια σχολή humanities. Έχω φίλη στο Ντίσελντορφ που σπουδάζει αγγλική γλώσσα και λογοτεχνία και βαράει το κεφάλι της. Εκεί για να γίνει καθηγήτρια αγγλικών πρέπει να σπουδάσεις παιδαγωγικο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, να διαλέξεις 2-3 μαθήματα που ενδιαφέρεσαι να διδάξεις, να κάνεις 2 χρόνια μεταπτυχιακό υποχρεωτικό για την αδεια, και 18 υποχρεωτικής πρακτικής. Και τώρα θα προσπαθήσει να μπει σε μεταπτυχιακό για άδεια διδασκαλίας με περισσότερες υποχρεώσεις γιατί δεν έχει προπτυχιακό παιδαγωγικης.

Αυτές τις ημέρες μου έλεγε πόσο ζηλεύει τα παιδιά αυτά που σε 2-3 χρόνια φακελωνουν 3-4.000 το μηνα και ακόμη περισσότερα αν γίνουν ελεύθεροι επαγγελματίες.

Συμφωνώ για αυτό που λες για τις ειδικότητες. Δεν θα έχει την ίδια απορρόφηση ένας απόφοιτος μαγειρικής/ζαχαροπλαστικής με έναν απόφοιτο βοηθό βρεφονηπιοκομων. Και καμία σχέση και ο μισθός φυσικα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Συμφωνώ απολύτως. Αλλά η θετική είναι δύσκολη κατεύθυνση από μόνη της. Ξέρω ότι γονείς θέλουν τα παιδιά στην επαρχία αλλά δεν γίνεται να ανοίγουν σχολές παντού. Εκεί πρέπει το κράτος να επενδύσει στο να βοηθήσει οικονομικά τους γονείς και τα παιδιά αυτά και να κάνει τις φοιτητικές εστίες πιο κόσμιες.
Αυτο. Οι εστιες πρεπει να υπαρχουν και και να ειναι σαν campuses, ΕΧΤΕΣ
Ε οποιος θελει ρε μπρο να παει εκει , θα παει , δεν σημαινει οτι εχουν τα λεφτα οι γονεις να στειλουν εναν που μενει πχ κρητη να παει να σπουδασει αθηνα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Το σχολειο να κανει καλυτερη δουλεια ωστε καποιος στα 18 του να ξερει καλυτερα και πιο σιγουρα με τι θελει να ασχοληθει. Θα ηταν πιο βοηθητικο αυτο . Δεν φταιει ο μπαμπης καο η μαρικα που δεν ειχαν την στοιχειωδη ενημερωση και επελεξαν ενα τμημα για να μην το βγαλουν ποτε (το οποιο και αυτο λαθος τροπος ειναι γιατι μερικοι μπαινουν σε χαμηλοβαθμες σχολες ή σχολες που δεν ηθελαν και εν τελει μπορει να τους κεντρισει το ενδιαφερον και να την βγαλουν)
Αυτο ειναι το προβλημα. Πρεπει στην Α λυκειου τα παιδια να μαθαινουν πληροφοριες για καθε σχολη για να διαλεξουν μετα πεδιο. Επισης φοιτητικες εστιες ΕΧΤΕΣ.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ε οποιος θελει ρε μπρο να παει εκει , θα παει , δεν σημαινει οτι εχουν τα λεφτα οι γονεις να στειλουν εναν που μενει πχ κρητη να παει να σπουδασει αθηνα.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Το σχολειο να κανει καλυτερη δουλεια ωστε καποιος στα 18 του να ξερει καλυτερα και πιο σιγουρα με τι θελει να ασχοληθει. Θα ηταν πιο βοηθητικο αυτο . Δεν φταιει ο μπαμπης καο η μαρικα που δεν ειχαν την στοιχειωδη ενημερωση και επελεξαν ενα τμημα για να μην το βγαλουν ποτε (το οποιο και αυτο λαθος τροπος σκεψης ειναι γιατι μερικοι μπαινουν σε χαμηλοβαθμες σχολες ή σχολες που δεν ηθελαν και εν τελει μπορει να τους κεντρισει το ενδιαφερον το εκαστοτε αντικειμενο μελετης και να την βγαλουν και να ασχοληθουν)
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αντι να διορθωσουμε το προβλημα απο την ριζα , δηλαδη το εκπαιδευτικο και το γεγονος οτι δεν υπαρχουν πολλες και διαφορες θεσεις εργασιας στην χωρα , τα ριχνουμε στους μαθητες. Πες μου εσυ κυριε οπως σε λενε , οι πανελληνιες εξεταζουν πλεον την οξυδερκεια ή τις γνωσεις ; Δηλαδη αν καποιος γραψει λογου χαρη 13 στα μαθηματικα επειδη εκανε μερικες απροσεξιες στην θεωρια ή ο διορθωτης τον πετσοκοψε στην βαθμολογηση , σημαινει οτι ειναι χαζος και εχει χαμηλο επιπεδο ; Τα μορια δεν καθοριζουν την εξυπναδα και το potential του καθε παιδιου. Ολα τα υπολοιπα ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε
Το 13 στα Μαθηματικα μια χαρα βαθμος ειναι. Στα οικονομικα ο μεσος μαθητης εγραψε 6.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Επισης φοιτητικες εστιες ΕΧΤΕΣ.
Συμφωνω αλλα δεν ενδιαφερεται καμια κυβερνηση να τις αναβαθμισει , οι περισσοτερες εχουν πολυ κακες συνθηκες διαμονης δυστυχως και χρειαζεται χρηματοδοτηση το εργο αυτο , αλλα βλεπεις πολλα εκατομμυρια και τρις πηγαινουν στα ΜΜΕ και στα οπλα ☺️
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

οικονομικα ο μεσος μαθητης εγραψε 6
Για μαθηματικοι δεν πανε παντως απο οικονομικα , η κατευθυνση δεν απαιτει απαραιτητως γνωσεις μαθηματικων σε επιπεδο του αριστα (μετεπειτα στην σχολη ο,τι ειναι να σου μαθουν θα στο μαθουν και με δικη σου ενασχοληση θα το καταφερεις)
 

VFD59

Νεοφερμένος

Ο VFD59 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ψυχολογίας Κρήτης και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Συμφωνω αλλα δεν ενδιαφερεται καμια κυβερνηση να τις αναβαθμισει , οι περισσοτερες εχουν πολυ κακες συνθηκες διαμονης δυστυχως και χρειαζεται χρηματοδοτηση το εργο αυτο , αλλα βλεπεις πολλα εκατομμυρια και τρις πηγαινουν στα ΜΜΕ και στα οπλα ☺️
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Για μαθηματικοι δεν πανε παντως απο οικονομικα , η κατευθυνση δεν απαιτει απαραιτητως γνωσεις μαθηματικων σε επιπεδο του αριστα (μετεπειτα στην σχολη ο,τι ειναι να σου μαθουν θα στο μαθουν και με δικη σου ενασχοληση θα το καταφερεις)
Απο οτι ξερω, θεωρησε αριστος αμα εισαι οικονομικα και γραψεις 10, επειδη μετα με τα αλλα μαθηματα ανεβαινει ο ΜΟ και περνας στις περισσοτερες σχολες.

Και στην Θετικη 11 νομιζω ηταν ο ΜΟ στα Μαθηματικα, αρα και παλι μια χαρα το 13.
 

Specon

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Specon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεματικής Χαροκοπείου. Έχει γράψει 139 μηνύματα.
Γεια σαςς, διαμόρφωσα την βάση του 10% για το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής Χαροκόπειο :ok::D!!!(κοινώς πέρασα Πληροφορική και Τηλεματική )
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 519 μηνύματα.
Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων στην Καστορία.

Είχε πεί ο @GeorgePap2003 οτι γενικά οι σχολές που αφορούν επικοινωνία έχουν καλή αποκατάσταση. Τι ισχυεί για την συγκεκριμένη;
 

Giii

Δραστήριο μέλος

Ο Giii αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΟΠΑ. Έχει γράψει 751 μηνύματα.
Λογιστική και χρηματοοικονομική ΟΠΑ 😜 Πρώτη επιλογή!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.
Ψιλοάσχετο: Μένω ακριβώς απέναντι από το Λύκειο που αποφοίτησα και καθώς περνούσα από εκεί διαπίστωσα ότι δεν αναρτήθηκαν οι καταστάσεις με τους επιτυχόντες. Δεν θα αναρτηθούν φέτος???
εμ ποτε να προλαβουν να πανε , ολα εγινα σε χρονο flash
απο δευτερα
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Γεια σαςς, διαμόρφωσα την βάση του 10% για το τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής Χαροκόπειο :ok::D!!!(κοινώς πέρασα Πληροφορική και Τηλεματική )
και καλα εκανες ...ευγε
 

gpgp

Νεοφερμένος

Ο gpgp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 81 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,934 μηνύματα.

GeorgePap2003

Διάσημο μέλος

Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,549 μηνύματα.
Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων
Καταρχήν συγχαρητήρια για τη εισαγωγή σου και μέσω της σχολής σου μπορεις να ασχοληθείς με δημοσιογραφία, εταιρική επικοινωνία,δημόσιες σχέσεις, μάρκετινγκ, διαφήμιση, πολιτική επικοινωνία, διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων, διαχείριση των σχέσεων με τα μεσα , διεξαγωγή δημοσκοπήσεων, διαχείριση φήμης και επωνυμίας, δημοσιότητα και οι στρατηγικές επικοινωνιακές εκστρατείες!
Και φυσικά επειδή η σχολή έχει και τη φράση Ψηφιακών Μέσων θα λάβεις γνώση και σχετικά με ψηφιακές δεξιότητες που αφορούν τους τομείς της ψηφιακής επικοινωνίας, της λήψης και επεξεργασίας ψηφιακής εικόνας και της σχεδίασης γραφικών, της ανάπτυξης ιστοσελίδων και διαδραστικών εφαρμογών, της ψηφιακής αφήγησης, της παραγωγής σύγχρονου πολυμεσικού περιεχομένου όπως περιεχόμενο εικονικής, επαυξημένης και μεικτής πραγματικότητας, της δημιουργίας video και animation, της ολοκληρωμένης παραγωγής ψηφιακών εκπομπών, της διαχείρισης και παραγωγής περιεχομένου για τα κοινωνικά δίκτυα, του ψηφιακού μάρκετινγκ, των ψηφιακών δημοσίων σχέσεων, των ηλεκτρονικών πολιτικών εκστρατειών και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης!
Μοιάζει με το τμήμα Μαρκετινγκ και επικοινωνίας στο ΟΠΑ!
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
να ρωτησω , χαθηκε το κουμπι της επεξεργασιας απαντησης ή εγω ειμαι ΑΜ και δεν το βλεπω πλεον ?


εντιτ : τωρα το βλεπω , αλλα δεν μπορω να κανω επεξεργασια σε παλαια μηνυματα :(((
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 741 μηνύματα.
να ρωτησω , χαθηκε το κουμπι της επεξεργασιας απαντησης ή εγω ειμαι ΑΜ και δεν το βλεπω πλεον ?


εντιτ : τωρα το βλεπω , αλλα δεν μπορω να κανω επεξεργασια σε παλαια μηνυματα :(((
Ναι, νομίζω ότι, όταν περνάει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δε μπορείς πλέον να επεξεργαστείς τα μηνύματα. 🥲
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Ναι, νομίζω ότι, όταν περνάει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δε μπορείς πλέον να επεξεργαστείς τα μηνύματα. 🥲
α! ρε τωρα το παρατηρησα γιατι ειδα κατι typos και συντακτικα σε μηνυματα (γαμω την αποσπαση προσοχης) και τιλταρα που τα εκανα. και λεω οκ ας κανουμε επεξεργασια. εχασα
 

BaSO4

Δραστήριο μέλος

Η Δρ. Βουλίδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ΑΠΘ. Έχει γράψει 741 μηνύματα.
α! ρε τωρα το παρατηρησα γιατι ειδα κατι typos και συντακτικα σε μηνυματα (γαμω την αποσπαση προσοχης) και τιλταρα που τα εκανα. και λεω οκ ας κανουμε επεξεργασια. εχασα
Το περιθώριο πρέπει να είναι κάπου στη μια ώρα, αλλά δεν είμαι και σίγουρη. 🥸
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
@Στα τμηματα μαθηματικων δεν αναφερομουνα. Το οτι οι σχολες καθοριζονται απο την ζητηση τους το ξερω, και για αυτον τον λογο ακριβως πρεπει να φυγουν καποιες σχολες στην επαρχια. Οταν το ιστορικο αρχαιολογικο στην Αθηνα εχει φτασει 12.450 και στην Θεσσαλονικη 13.000, ε αυτο σημαινει οτι δεν υπαρχει ζητηση. Το ιστορικο αρχαιολογικο στο Ρεθυμνο που εχει φτασει τα 9.000 και το αλλο στην Κομοτινη (νομιζω) τι τα εχουμε; Αφου δεν υπαρχει ζητηση για τις φιλοσοφικες. Για το μαθηματικο δεν θα αναφερθω, ειναι ιδιοτροπο τμημα λογο του αντικειμενου του.

Εγω αυτο που θελω να γινει, ειναι οσοι πηγαινουν στα ΑΕΙ, να πηγαινουν επειδη εχουν στοχο και ξερουν τι θελουν να κανουν. Εγω ξερω τι θελω να κανω. Υπαρχουν πολλοι Ελλην μαθητες που απλα πηγαινουν σε μια σχολη τυχαια, απλα και μονο για να σπουδασουν, για την φοιτητικη ζωη, για να ξερουν περισσοτερα απο την κατσικα του γειτονα οπως ειπε αυτος που αρχησε την συζητηση. Αυτοι μετα παρατανε τις σχολες τους, και μετα καθονται οι πολιτικοι και κλαιγονται για το επιπεδο των ΑΕΙ στην χωρα.

Καθότι είσαι μόνο 17 ετών, δεν θεωρώ ότι έχεις και πραγματική άποψη για το Τμήμα Μαθηματικών. Περιορίσου σε ό,τι γνωρίζεις και έχεις σπουδάσει μέχρι ώρας. Η ζήτηση σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που δεν παράγει ούτε καθαριστικό τουαλέτας με τόσους Χημικούς (Μηχανικούς και συναφείς κλάδους) είναι αστεία λέξη. Ποτέ δεν κατάλαβα τι ακριβώς σημαίνει ζήτηση γιατί κρίνοντας από την πορεία κάποιου μέσα στο χρόνο βλέπω ότι αρκετοί απόφοιτοι και από "τριτοκλασσάτες" σχολές έκαναν και κάνουν αξιόλογη καριέρα σε σχέση με τις χτυπητές γενικότητες της περιόδου των βάσεων όπως ότι μόνο όσες σχολές έχουν υψηλή βάση εγγυώνται καλύτερη αποκατάσταση. Για να επανέλθω, η ζήτηση στην Ελλάδα καθορίζεται με τελείως κουκουρούκου κριτήρια και φυσικά λόγω συστημικής πλύσης και σπρωξίματος σε ορισμένες επιστήμες έναντι άλλων. Η χώρα δεν έχει καπιταλιστική βιομηχανική οικονομία οπότε η ζήτηση δεν ρυθμίζεται με φυσιολογικά κριτήρια. Σε μια κανονική χώρα, η ζήτηση ρυθμίζεται από την αγορά και την τεχνολογική πρόοδο μέσω των επιστημών. Δηλαδή, αν κάποιος επιλέξει κάτι άλλο εκτός από τις χαμηλόβαθμες σχολές θα σώσει την οικονομία της χώρας;

Το πρόβλημα δεν είναι η ζήτηση όσο ότι στο γενικό τσουβάλι των Τμημάτων με χαμηλή βάση εισαγωγής ποτέ δεν εξετάζονται (από μαθητές, γονείς, φίλους και συγγενείς που φτιάχνουν το μηχανογραφικό βασιζόμενοι σε απόψεις της κυρά Κατίνας και του κάθε δημοσιογράφου) τι είδους επιστήμη είναι και τι είδους δεξιότητες παρέχει. Το να εξισώνεται και να απαξιώνεται το Μαθηματικό, το Φυσικό στην ίδια γραμμή με το Φιλολογικό ως τελείως διαφορετικές επιστήμες, δείχνει ότι μάλλον υπάρχει πρόβλημα ανάγνωσης. Ακόμη και αν κάποιοι απόφοιτοι προσφέρουν πληροφορίες και ενημερώνουν για πολλές επιστήμες, μάλλον δεν πείθουν γιατί η κοινωνία λειτουργεί με λοβοτομή.

Οι υποψήφιοι όπως λες και εσύ χωρίζονται σε δυο κατηγορίες, σε εκείνους που ξέρουν τι θέλουν από μικροί και γι αυτό επιλέγουν επιστήμες για να μην πάνε χαμένα τα μόρια και φυσικά σε συγκεκριμένες επιλογές για να μην πέσει το γόητρο, και οι άλλοι που δεν ξέρουν τι θέλουν (υποκειμενική άποψη για την ηλικία των 18 ετών) δηλώνουν ότι κάτσει στο μηχανογραφικό. Αυτό δεν το ονομάζω ωριμότητα. Γνωρίζω από προσωπική άποψη και διαφωνώ, ότι οι περισσότεροι καθηγητές μέσης εκπαίδευσης Μαθηματικών, Φυσικής, Φιλολογίας, κτλ που συνήθως ενημερώνουν τους υποψηφίους για τα μηχανογραφικά έχουν φοβερά συμπλέγματα κατωτερότητας για να μειώνουν τόσο πολύ τις επιστήμες τους, καθότι πήραν πτυχίο και ζουν από αυτές, δεν έμαθαν τίποτα...απλά πήραν πτυχίο! Έτσι αυτοί οι άνθρωποι αντί οι μαθητές να τους πάρουν με τις πέτρες, βασίζονται σε απόψεις του κάθε ειδικού που δεν έχει βγει εκτός Ελλάδας και οι απόψεις είναι 200 χρόνων πίσω ή κάθε μεγαλοφροντιστηρίου που θέλει πελατεία με κράχτη τους πτυχιούχους Ιατρικής και όχι ότι χαίρονται πραγματικά που ο κάθε Μανωλάκης πέρασε Μηχανολόγων Μηχανικών.

Mprizolaki, έχεις βλέπω μεγάλο θέμα με την επιστήμη Μαθηματικών. Λυπάμαι που δεν μπόρεσες να δεις τη μαγεία των μαθηματικών πέρα από ένα Τμήμα. Το Τμήμα είναι μια άποψη. Δεν είναι η επιστήμη και αυτό ισχύει για κάθε επιστήμη. Είναι μια ομάδα ανθρώπων, που ορίζονται ως καθηγητές Πανεπιστημίου και διδάσκουν μια άποψη για μια επιστήμη. Δεν είναι η μοναδική και ούτε η τέλεια.
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Mprizolaki, έχεις βλέπω μεγάλο θέμα με την επιστήμη Μαθηματικών. Λυπάμαι που δεν μπόρεσες να δεις τη μαγεία των μαθηματικών πέρα από ένα Τμήμα. Το Τμήμα είναι μια άποψη. Δεν είναι η επιστήμη και αυτό ισχύει για κάθε επιστήμη. Είναι μια ομάδα ανθρώπων, που ορίζονται ως καθηγητές Πανεπιστημίου και διδάσκουν μια άποψη για μια επιστήμη. Δεν είναι η μοναδική και ούτε η τέλεια.
Απεναντιας , δεν εχω θεμα. θεμα ειχα παντα με το τμημα. το οτι εφυγα απο την σχολη , δεν σημαινει κατι. ειχα άλλα ενδιαφεροντα που δεν σχετιζονταν εξαρχης με το μαθηματικο. η επιστημη ειναι υπεροχη . δε νομιζω οτι εθιξα καπου το αντιθετο

ισα ισα απλα τονιζω οτι το μαθηματικο εχει χαμηλη βαση επειδη δεν επιλεγεται , και φταινε και οι επιδοσεις
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Η μέση εκπαίδευση στην Ελλάδα βασίζεται σε συστημικό σπρώξιμο υποκειμενικά αριστούχων μαθητών για να φαίνονται τα φροντιστήρια και πάνω εκεί το πολιτικό σύστημα διαμορφώνει την εργασιακή ατζέντα για τους πτυχιούχους. Έτσι επειδή κάποιοι επιλέγουν τις 2-3 δεδομένες επιλογές, η υπόλοιπη μάζα θεωρεί ότι μόνο αυτές οι άπιαστες επιλογές δίνουν δουλειά ενώ όλες οι άλλες οδηγούν στην ανεργία. Τα φροντιστήρια και οι ιδιαιτερατζήδες ζουν με αυτή την διαφήμιση γιατί πουλάνε ακριβά αυτό που η κοινωνία θέλει να ακούει. Αν από τους 5 μαθητές οι δυο πιάσουν Ιατρική περνάει το μήνυμα ότι η Ιατρική είναι η επιτυχία. Έτσι δεν υπάρχει περιθώριο σκέψης, συζήτησης, ανάλυσης άλλων επιστημονικών κατευθύνσεων, και όλα κρίνονται στο πόδι επειδή η κοινωνία δίνει αλλού προτεραιότητες. Νιώθω τυχερός ότι με πολύ προσωπικό κόπο και κόστος, κατόρθωσα να ξεφύγω από τα βαρίδια της Ελληνικής επαρχίας που αξιολογούν κάποιον μόνο αν ακολουθεί την μαζική λύση.

Απεναντιας , δεν εχω θεμα. θεμα ειχα παντα με το τμημα. το οτι εφυγα απο την σχολη , δεν σημαινει κατι. ειχα άλλα ενδιαφεροντα που δεν σχετιζονταν εξαρχης με το μαθηματικο. η επιστημη ειναι υπεροχη . δε νομιζω οτι εθιξα καπου το αντιθετο

ισα ισα απλα τονιζω οτι το μαθηματικο εχει χαμηλη βαση επειδη δεν επιλεγεται , και φταινε και οι επιδοσεις

Είναι πολιτική επιλογή που το Τμήμα έχει αυτή τη βάση επειδή το κράτος θέλει να έχει εφεδρείες για να σπουδάζει ο κόσμος που αποκλείεται από άλλα Τμήματα και στηρίζεται η τοπική οικονομία μέσω της φοιτητικής ζωής, θέσεις καθηγητών, φοιτητικών φροντιστηρίων κτλ. Αν το Τμήμα είχε μια προτεινόμενη βάση το 18 ανεξάρτητα τη δήλωση στο μηχανογραφικό, όπως γίνεται στο εξωτερικό, θα ήταν ένα φοβερά αντιλαϊκό μέτρο καθώς τα παιδιά του κοζμάκη δεν θα έμπαιναν στο Μπανεπιστήμιο...έτσι θα έλεγε η αριστερή συνιστώσα της χώρας που στηρίζει το δικαίωμα στην φοίτηση αλλά όχι το δικαίωμα στην επιστήμη. Οπότε να το βουλώσουμε καλύτερα γιατί δυο αντίθετες απόψεις σε μια πρόταση δεν πάνε μαζί από γραμματικής άποψης. Η λύση υπάρχει. Όταν φτιάχνεις ένα Τμήμα και το 90% των φοιτητών δεν ξέρει γιατί το δήλωσε, είναι λογικό να αρχίσουν οι παρενέργειες και οι παρερμηνείες. Παρενέργειες το χαμηλό επίπεδο σπουδών γιατί όσο και να προσπαθούν οι καθηγητές μετά από ένα σημείο υπάρχει θέμα μη αποφοίτησης οπότε ρίχνουν τη δυσκολία για να παίρνει ο κόσμος και να τρέχει να πιάσει σε φροντιστήρια. :) Παρερμηνείες οτιδήποτε συγκρίνεται ως ενάντιο στην μαθηματική επιστήμη, γιατί το ακροατήριο λόγω χαμηλού υποβάθρου δεν πιάνει το μήνυμα, ενώ το επιχείρημα δεν είναι σοβαρό καθώς σχεδόν όλες οι επιστήμες βασίζονται στην μαθηματική σκέψη και αυτό φαίνεται από την λογική και το συμπέρασμα ακόμη και σε ένα κείμενο ψυχολογίας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,976 μηνύματα.
Ήρεμος είμαι, απλά όταν κάνουμε συζήτηση τα βάζουμε όλα στο τραπέζι. :)
 
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top