Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Σε αυτό συμφωνώ και γω , θα μπορούσαν να βάλουν τις εξετάσεις να γίνονται Ιούνιο και Σεπτέμβριο πχ και να δηλώνουν όσοι θέλουν να δίνουν το Σεπτέμβριο σε περίπτωση που απέτυχαν στην πρώτη τους προσπάθεια , έστω και με λιγότερες θέσεις εισαγωγής.
Ρε παιδιά συγγνώμη θέλω να μου απαντήσει κάποιος που έγραψε πάνω από 17 στην ιστορία στις πανελλήνιες... ΠΩΣ ΤΟ ΚΆΝΑΤΕ ΑΥΤΌ? Είναι δυνατόν να θυμάστε όλο το βιβλίο?
 

tsiobieman

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 826 μηνύματα.
Δεν έδωσα Ιστορία αγαπητή , χαχαα :bleh:
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 613 μηνύματα.
Το καλύτερο θα ήταν να μπορείς να κρατήσεις κάποιον καλό βαθμό που έγραψες την προηγούμενη φορά και να δίνεις μόνο τα μαθήματα που έγραψες χαμηλό βαθμό... Αλλά που μυαλό να σκεφτούν? Αυτοί ούτε μία ερώτηση δεν μπορούν να διατυπώσουν σωστά
Αυτο γινόταν με το σύστημα των δεσμών, κρατούσες τους βαθμούς στα μαθήματα που είχες γράψει καλύτερα και την επόμενη χρονιά έδινες εκείνα που είχες γράψει χειρότερα. Έχει καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια και δε νομίζω να το επαναφέρουν.
 

Ziggy 1

Νεοφερμένος

Η Ziggy 1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Εγώ αυτό που έχω να συμπληρώσω είναι ότι η πρόσβαση στα πανεπιστήμια θα πρέπει να ήταν πιο εύκολη. Αρχικά, δεν θα έπρεπε να υπάρχει ο συντελεστής βαρύτητας. Ας πάρουμε παράδειγμα την θεωρητική κατεύθυνση. Τα αρχαία έχουν συντελεστή βαρύτητας 1.3. εγώ θέλω να περάσω πολιτικών επιστημών για παράδειγμα. Γιατί να καθορίζουν τόσο πολύ τον βαθμό μου τα αρχαία εφόσον πραγματικά δεν θα μου χρειαστεί στη σχολή; Κατά' εμέ αν κάποιο μάθημα θα έπρεπε να έχει συντελεστή αυτό θα έπρεπε να ήταν η έκθεση. Είναι ένα μάθημα κοινό για όλους και αναμφισβήτητα είναι χρήσιμο, ανεξάρτητα από τις σπουδές.. άρα πιστεύω θα ήταν καλύτερο, και αυτό θα ήταν και πιο στοχευμένο, τα μαθήματα που των πανελληνίων να καθορίζονται από την σχολές προτίμησης. Να γινόταν μια αντίθετη διαδικασία δλδ.
Τέλος πάντως. Θεωρίες να είχαμε να λέγαμε. Το σύστημα μπορεί να είναι αξιοκρατικό αλλά ταυτόχρονα είναι και άνισο. Το θέμα είναι να αλλάξει το σύστημα της παιδείας από τη ρίζα του προβλήματος. Τα σχολεία να στοχεύουν στη γνώση για την γνώση και όχι στην χρηστικότητα!!! Όπως λέει και ο Αριστοτέλης!!!
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Εγώ όταν είχα δώσει το 2009 με 7 μαθήματα Ιστορία έγραψα 18.6. Παιδιά θέλει συνέχεια επαναλήψεις. Δηλαδή εγώ τότε κάθε φορά που προχωρούσαμε ένα μάθημα ξανά έλεγα και όλα τα προηγούμενα ξανά και κάθε μήνα πάλι όλα μαζί επανάληψη και έτσι προχωρούσα...Έδινα το βιβλίο στη μάνα μου και καθόμασταν με τις ώρες λέξη προς λέξη....
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Παιδιά μου, ναι, οι πανελλήνιες είναι πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία και σίγουρα υπάρχουν άπειρα περιθώρια βελτίωσης του συστήματος κλπ κλπ κλπ.
Και όλοι εύκολα κρίνουμε και λέμε ο καθένας τη γνώμη μας και πιστεύουμε ότι ξέρουμε ποιο θα ήταν το ιδανικό σύστημα. Δυστυχώς όμως αυτό έχουμε και δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα.
Αυτό που θέλω να επισημάνω σε όλα τα παιδιά, είναι πρώτον ότι όταν θα αντιμετωπίσετε τα μαθήματα και την ύλη των σχολών σας, και πιθανότατα όταν θα διαβάζετε σε λίγες μέρες μέσα στην εξεταστική , θα καταλάβετε ότι οι πανελλήνιες δεν ήταν "τίποτα". Δεύτερον αυτό που συχνά λένε όλοι και είδα ειπώθηκε και πιο πάνω, ότι δηλαδή " ναι αλλά στο πανεπιστήμιο κάνεις αυτά που σου αρέσουν", δεν είναι έτσι παιδιά μου. Άλλο μου αρέσει ένα αντικείμενο ως επάγγελμα που θέλω να ασκώ, άλλο μ'αρεσει το κάθε μάθημα που κανω στη σχολή. Καλά καλά δεν είναι καν όλα "χρήσιμα". Θα το καταλάβετε με το καλό σε λίγο καιρό.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως οι πανελλήνιες όσα στραβά και αν τους βρίσκουμε, είναι το ισχύον σύστημα και καλώς οι κακώς, δεν γίνεται να μπαίνουν όλοι σε όλα τα πανεπιστήμια. Θα περάσει πάρα μα πάρα πολύς καιρός για να φτιαχτεί ένα σωστότερο, αν θέλετε να το χαρακτηρίσουμε έτσι, σύστημα.
Όλοι περάσαμε από αυτή τη διαδικασία, άλλοι πέτυχαν άλλοι όχι. Ο κόσμος δεν αρχίζει και δεν τελειώνει εδώ.
*Και κάτι τελευταίο. Να σημειωθεί ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας και μάλιστα στις πιο υψηλόβαθμες σχολές προέρχεται από παιδιά τις επαρχίας που συνήθως δεν έχουν καν πρόσβαση σε τόσα φροντιστήρια κλπ. Και αυτό γιατί αυτά τα παιδιά το παλεύουν διπλά :)
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά μου, ναι, οι πανελλήνιες είναι πολύ ψυχοφθόρα διαδικασία και σίγουρα υπάρχουν άπειρα περιθώρια βελτίωσης του συστήματος κλπ κλπ κλπ.
Και όλοι εύκολα κρίνουμε και λέμε ο καθένας τη γνώμη μας και πιστεύουμε ότι ξέρουμε ποιο θα ήταν το ιδανικό σύστημα. Δυστυχώς όμως αυτό έχουμε και δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα.
Αυτό που θέλω να επισημάνω σε όλα τα παιδιά, είναι πρώτον ότι όταν θα αντιμετωπίσετε τα μαθήματα και την ύλη των σχολών σας, και πιθανότατα όταν θα διαβάζετε σε λίγες μέρες μέσα στην εξεταστική , θα καταλάβετε ότι οι πανελλήνιες δεν ήταν "τίποτα". Δεύτερον αυτό που συχνά λένε όλοι και είδα ειπώθηκε και πιο πάνω, ότι δηλαδή " ναι αλλά στο πανεπιστήμιο κάνεις αυτά που σου αρέσουν", δεν είναι έτσι παιδιά μου. Άλλο μου αρέσει ένα αντικείμενο ως επάγγελμα που θέλω να ασκώ, άλλο μ'αρεσει το κάθε μάθημα που κανω στη σχολή. Καλά καλά δεν είναι καν όλα "χρήσιμα". Θα το καταλάβετε με το καλό σε λίγο καιρό.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως οι πανελλήνιες όσα στραβά και αν τους βρίσκουμε, είναι το ισχύον σύστημα και καλώς οι κακώς, δεν γίνεται να μπαίνουν όλοι σε όλα τα πανεπιστήμια. Θα περάσει πάρα μα πάρα πολύς καιρός για να φτιαχτεί ένα σωστότερο, αν θέλετε να το χαρακτηρίσουμε έτσι, σύστημα.
Όλοι περάσαμε από αυτή τη διαδικασία, άλλοι πέτυχαν άλλοι όχι. Ο κόσμος δεν αρχίζει και δεν τελειώνει εδώ.
*Και κάτι τελευταίο. Να σημειωθεί ότι τα μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας και μάλιστα στις πιο υψηλόβαθμες σχολές προέρχεται από παιδιά τις επαρχίας που συνήθως δεν έχουν καν πρόσβαση σε τόσα φροντιστήρια κλπ. Και αυτό γιατί αυτά τα παιδιά το παλεύουν διπλά :)
Παιδιά οι ιστορικές πηγές που σχεδόν πάντα έχουν δύο ερωτήματα πως τις χωρίζουμε? Γράφουμε ας πούμε α. τα γεγονότα βιβλίου-πηγης και μετά γράφουμε β.? Ή κάνουμε και τις δύο ερωτήσεις ένα ενιαίο κείμενο?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Εγώ όταν είχα δώσει το 2009 με 7 μαθήματα Ιστορία έγραψα 18.6. Παιδιά θέλει συνέχεια επαναλήψεις. Δηλαδή εγώ τότε κάθε φορά που προχωρούσαμε ένα μάθημα ξανά έλεγα και όλα τα προηγούμενα ξανά και κάθε μήνα πάλι όλα μαζί επανάληψη και έτσι προχωρούσα...Έδινα το βιβλίο στη μάνα μου και καθόμασταν με τις ώρες λέξη προς λέξη....
Αχ μη λες 2009... Εκεί θέλω να γυρίσω... Που ήμουν 6 χρονών και δεν είχα κανένα πρόβλημα 😂
 

Ziggy 1

Νεοφερμένος

Η Ziggy 1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Θα διαφωνήσω, μιας και έχω δώσει μια φορά πανελλαδικές, έχω ήδη τελειώσει μια σχολή και τώρα δίνω πανελλαδικές για μια δεύτερη. Οι εξεταστική στο πανεπιστήμιο είναι τελείως διαφορετική. Ναι μεν υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ύλη και οι απαιτήσεις της σχολής είναι μεγαλύτερες αλλά δεν έχεις το ίδιο άγχος των πανελλαδικών. Επίσης δεν χρειάζεται αυτή η άχρηστη παπαγαλια. Να το πω πιο απλά, πέρασες στο πανεπιστήμιο, είσαι σε άλλο επίπεδο και έχεις αποδείξει ότι μπορείς!!! Για αυτό συνήθως κατακρίνεται περισσότερο αν δεν μπορέσεις να μπεις στο πανεπιστήμιο παρά αν κάνεις δέκα χρόνια να τελειώσεις τη σχολή. Τέλος, για να μην ξεφεύγω. Στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε, είναι το χρέος μας και για τις επόμενες γενιές. Είναι καιρός να διεκδικήσει και να απαιτήσει η νεολαία. Και να αντιστέκεται σε όλες αυτές τις παράλογες αποφάσεις των κυβερνήσεων που βγάζουν τα κόμπλεξ τους στην παιδεία.
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Θα διαφωνήσω, μιας και έχω δώσει μια φορά πανελλαδικές, έχω ήδη τελειώσει μια σχολή και τώρα δίνω πανελλαδικές για μια δεύτερη. Οι εξεταστική στο πανεπιστήμιο είναι τελείως διαφορετική. Ναι μεν υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ύλη και οι απαιτήσεις της σχολής είναι μεγαλύτερες αλλά δεν έχεις το ίδιο άγχος των πανελλαδικών. Επίσης δεν χρειάζεται αυτή η άχρηστη παπαγαλια. Να το πω πιο απλά, πέρασες στο πανεπιστήμιο, είσαι σε άλλο επίπεδο και έχεις αποδείξει ότι μπορείς!!! Για αυτό συνήθως κατακρίνεται περισσότερο αν δεν μπορέσεις να μπεις στο πανεπιστήμιο παρά αν κάνεις δέκα χρόνια να τελειώσεις τη σχολή. Τέλος, για να μην ξεφεύγω. Στο χέρι μας είναι να το αλλάξουμε, είναι το χρέος μας και για τις επόμενες γενιές. Είναι καιρός να διεκδικήσει και να απαιτήσει η νεολαία. Και να αντιστέκεται σε όλες αυτές τις παράλογες αποφάσεις των κυβερνήσεων που βγάζουν τα κόμπλεξ τους στην παιδεία.
Θα πω πως και αυτό εξαρτάται από τη σχολή και από το πόσο ψηλά στοχεύει κανείς να βρίσκεται μέσα σε αυτή.
Δεν λέω ότι οι πανελλήνιες δεν είναι αυτό που όλοι ξέρουμε ότι είναι. Λέω ότι δε βοηθάει τα παιδιά που βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε αυτή τη διαδικασία να κάνουν σκέψεις όπως γιατί πρέπει να δώσω εγώ τώρα αυτά τα μαθήματα, και δεν πέρασα γιατί δεν έγραψα έκθεση, και είναι άδικο το ένα και είναι άδικο το άλλο. Μόνο κακό κάνει. Και εγώ το πέρασα και μια χαρά έχασα τη σχολή μου για την έκθεση. Αυτό είναι
 

Ziggy 1

Νεοφερμένος

Η Ziggy 1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά η ψυχολογία είναι εντελώς διαφορετική. Μη μου πεις ότι πήγαινες στη σχολή σου με το ίδιο άγχος που είχες στις πανελλαδικές; Όπως και να έχει!!! Καλό είναι να τα λένε - λέμε κιόλας για να τα "ξορκίζουμε". Τα παιδιά θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, αυτό έχει σημασία στην τελική.
 

constansn

Δραστήριο μέλος

Η constansn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 613 μηνύματα.
Παιδιά οι ιστορικές πηγές που σχεδόν πάντα έχουν δύο ερωτήματα πως τις χωρίζουμε? Γράφουμε ας πούμε α. τα γεγονότα βιβλίου-πηγης και μετά γράφουμε β.? Ή κάνουμε και τις δύο ερωτήσεις ένα ενιαίο κείμενο?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:


Αχ μη λες 2009... Εκεί θέλω να γυρίσω... Που ήμουν 6 χρονών και δεν είχα κανένα πρόβλημα 😂
Ακολουθείς το χωρισμό της εκφώνησης σε α και β, κάνεις δηλαδή το πρώτο.
 

AnnaVrt12

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η AnnaVrt12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 377 μηνύματα.
Συμφωνώ σε αυτό, αλλά η ψυχολογία είναι εντελώς διαφορετική. Μη μου πεις ότι πήγαινες στη σχολή σου με το ίδιο άγχος που είχες στις πανελλαδικές; Όπως και να έχει!!! Καλό είναι να τα λένε - λέμε κιόλας για να τα "ξορκίζουμε". Τα παιδιά θα κάνουν ότι καλύτερο μπορούν, αυτό έχει σημασία στην τελική.
Στη σχολή μου δεν πάω με άγχος όπως δεν πήγαινα με άγχος στο σχολείο 🤣 στην εξεταστική το άγχος μου πολλές φορές έχει περάσει και το άγχος των πανελλαδικών, το οποιο άγχος των πανελλαδικών περνάς 1 φορά, ενώ το άλλο χρόνια 🤣
Εντάξει πέρα από την πλάκα καταλαβαίνω και αυτά που λες και φυσικά όλα τα παιδιά. Θέλει γερό στομάχι η διαδικασία
 

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
εχει καποιος tips για αναλυση πινακα;
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Παιδιά δε παιδιά δεν μπορώ με τίποτα να μάθω τις επιπτώσεις από την άφιξη των προσφύγων... Σελ.166-169... έχω τόσα νεύ
νομιζω επεσε περσυ αυτο; ή κανω λαθος
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παιδιά δε παιδιά δεν μπορώ με τίποτα να μάθω τις επιπτώσεις από την άφιξη των προσφύγων... Σελ.166-169... έχω τόσα νεύρα
αλλα μην χανεις πολυ χρονο σε αυτο, αστο για το τελος
 

Guest 561241

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

Mary Jane

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.

imyrcarn

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η imyrcarn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
μεγάλο, η μάλλον τεράστιο, δίκιο. κυρίως, ο παράγοντας τυχη, με ψυχολογία, είναι οι πιο σημαντικοί. διότι παιδιά που διάβαζαν όλη μέρα, ενδέχεται να τους παει κάτι στραβά. δεν σημαίνει, όμως, ότι, επειδή τα πηγε χάλια, η έγραψε λιγότερα μόρια, δεν έκανε κάποια Χ προετοιμασία. είναι πολλά, σε όλη αυτή την διαδικασία. ακόμη και οι ίδιοι οι βαθμολογητες. δεν είναι ένας που διορθώνει όλα τα γραπτά μας. είναι εκατοντάδες προσωπικότητες, αυστηροί και μη.
Παιδιά εσείς θυμάστε οοολο το βιβλίο?
εδώ, καλά καλά, δεν θυμάμαι το μισό
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

με βλέπω για του χρόνου....
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top