Mara00

Νεοφερμένος

Η Mara00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Πρέπει επιτέλους να γίνει ξεκάθαρο ότι δεν εχουν καμία σχέση οι πανελλήνιες με το λύκειο. Με την ίδια λογική και ένας 50αρης που θα δώσεις πανελλήνιες θα έπρεπε να δίνει με ότι διδάχθηκε το 80. Λοιπόν αν δεν έγινε κατανοητό, εισαγωγικές εξετάσεις δεν έχουν καμία σχέση με το σχολείο απλά τυγχάνει η ύλη να συμπίπτει με αυτή της τρίτης λυκείου
Ας μπουν τότε οι 50ρηδες στα ΑΕΙ και εμείς με την σειρά μας στα 50 μας για να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος... 🤦‍♀️
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Ας μπουν τότε οι 50ρηδες στα ΑΕΙ και εμείς με την σειρά μας στα 50 μας για να λυθεί επιτέλους το πρόβλημα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος... 🤦‍♀️

Κάτι που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι κάποιες φορές υπάρχουν κάποιες αποφάσεις που πρέπει να τις ακολουθούμε όσο "παράλογες" κι αν είναι. Ναι κάτι δεν το έχεις διδαχθεί στο σχολείο και θεωρητικά είναι άδικο να εξεταστείς σε αυτό. Ωστόσο έχεις πόσους μήνες μπροστά σου και πόσο υλικό (ίντερνετ και βιβλία) ώστε να μπορέσεις να το διαβάσεις. Δεν χρειάζεται να είσαι στο σχολείο για να κάτσεις να διαβάσεις και να μάθεις κάτι. Από τη στιγμή που βάζεις ένα στόχο και λες θα ξαναδώσω και υπάρχει ένα σύστημα και μια ύλη καλώς ή κακώς πρέπει να συμμορφωθείς με αυτό. Κι αν αυτό σου φαίνεται δύσκολο βρίσκεις έναν καθηγητή κάνεις κάποια μαθήματα και σου λύνει ότι απορίες έχεις. Υπάρχουν λύσεις.
 

Mara00

Νεοφερμένος

Η Mara00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Κάτι που δεν έχετε καταλάβει είναι ότι κάποιες φορές υπάρχουν κάποιες αποφάσεις που πρέπει να τις ακολουθούμε όσο "παράλογες" κι αν είναι. Ναι κάτι δεν το έχεις διδαχθεί στο σχολείο και θεωρητικά είναι άδικο να εξεταστείς σε αυτό. Ωστόσο έχεις πόσους μήνες μπροστά σου και πόσο υλικό (ίντερνετ και βιβλία) ώστε να μπορέσεις να το διαβάσεις. Δεν χρειάζεται να είσαι στο σχολείο για να κάτσεις να διαβάσεις και να μάθεις κάτι. Από τη στιγμή που βάζεις ένα στόχο και λες θα ξαναδώσω και υπάρχει ένα σύστημα και μια ύλη καλώς ή κακώς πρέπει να συμμορφωθείς με αυτό. Κι αν αυτό σου φαίνεται δύσκολο βρίσκεις έναν καθηγητή κάνεις κάποια μαθήματα και σου λύνει ότι απορίες έχεις. Υπάρχουν λύσεις.

Όταν μιλάμε για ΔΗΜΌΣΙΑ πανεπιστήμια τότε πρέπει να μιλάμε και για ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία και παιδεία. Αν ενα παιδί δεν έχει αυτά που προανέφερες (βοηθήματα, χρήματα για ιδιαίτερα) πως θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ενδεχόμενη καινούρια, αδίδακτη ύλη και να περάσει; Αν ήταν έτσι τότε γιατί διαλέγουμε κατεύθυνσεις στο δημόσιο σχολείο και παρακολουθούμε την γ' λυκείου; Γιατί να πληρώνονται οι καθηγητές στο σχολειο που κάνουν τα αντίστοιχα μαθήματα;
Συμφωνώ απόλυτα στο σημείο που έθιξες το θέμα του στόχου και της προσωπικής προσπάθειας και πολλοί το έχουν καταφέρει και στη χώρα μας αλλά δεν χρειάζεται να οδηγούμαστε σε μεγαλοϊδεαλισμούς και σε επιφανειακές αλλαγές.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
με παιδια που μιλησα που δινουν φετος
μου ειπαν οχι , τωρα δεν ξερω αν ειναι σίγουροι και οι ίδιοι
Ο βαθμός του απολυτηρίου δεν προσμετράται με νομοσχέδιο που κατατ'εθηκε τον Ιούνιο από την Κεραμέως και ψηφίστηκε στη Βουλή. Πράγματι το νομοσχέδιο Γαβρόγλου προέβλεπε να προσμετράται κατά 10% και κατ'εξαίρεση να μην εφαρμοζόταν το 2020. Στην πραγματικότητα θα δημιουργούσε πολλά προβλήματα και καταργήθηκε από την τωρινή κυβέρνηση. Άλλωστε και οι περιφερειακού τύπου απολυτήριες εξετάσεις δεν υφίστανται.
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Όταν μιλάμε για ΔΗΜΌΣΙΑ πανεπιστήμια τότε πρέπει να μιλάμε και για ΔΗΜΟΣΙΑ σχολεία και παιδεία. Αν ενα παιδί δεν έχει αυτά που προανέφερες (βοηθήματα, χρήματα για ιδιαίτερα) πως θα μπορέσει να ανταπεξέλθει στην ενδεχόμενη καινούρια, αδίδακτη ύλη και να περάσει; Αν ήταν έτσι τότε γιατί διαλέγουμε κατεύθυνσεις στο δημόσιο σχολείο και παρακολουθούμε την γ' λυκείου; Γιατί να πληρώνονται οι καθηγητές στο σχολειο που κάνουν τα αντίστοιχα μαθήματα;
Συμφωνώ απόλυτα στο σημείο που έθιξες το θέμα του στόχου και της προσωπικής προσπάθειας και πολλοί το έχουν καταφέρει και στη χώρα μας αλλά δεν χρειάζεται να οδηγούμαστε σε μεγαλοϊδεαλισμούς και σε επιφανειακές αλλαγές.

Μιλάς για δημόσια πανεπιστήμια και δημόσια παιδεία που δεν έθιξα καθόλου αυτό το θέμα. Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό. Όλοι δικαιούνται δημόσια και δωρεάν παιδεία η οποία μιλώντας για σχολείο τελειώνει όταν τελειώσεις το λύκειο ή αν συνεχίσεις τελειώνοντας το πανεπιστήμιο. Αλλά εσύ μου μιλάς για κάτι άλλο. Διάβασε τη σκέψη μου. Τα δεδομένα είναι τα εξής: έχεις τελειώσει το σχολείο και θες να ξαναδώσεις. Υπάρχει ένα σύστημα που δίνουν όσοι θέλουν να δώσουν πανελλήνιες και είναι η ύλη που διδάσκεται τώρα η γ λυκείου. Οπότε πάμε στα εξής στοιχεία: δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις πάλι την τρίτη λυκείου ώστε να μπορέσεις να τα διδαχθείς και να τα δώσεις. Σωστά? Άρα τι κάνεις? Έχεις τις εξής επιλογές: Ή δεν δίνεις γιατί δεν έχεις διδαχθεί κάτι και δεν θες να μπεις στη διαδικασία να μάθεις κάτι νέο ή λες εγώ θα διαβάσω και θα το προσπαθείς. Τώρα το αν διαβάσεις μόνος σου ψάχνοντας στο ίντερνετ ή αν ζητήσεις κάποια βοήθεια είναι άλλο θέμα. Στο ίντερνετ υπάρχουν πολλές πληροφορίες και τεστ για κάθε μάθημα οπότε μπορείς να βρεις άπειρο υλικό δωρεάν. Αν δεν έχεις υπολογιστή δοκιμάζεις να πας σε κάποιο μέρος που να έχει υπολογιστές και ίντερνετ (ίντερνετ καφέ, βιβλιοθήκες) και να βρεις όλο το υλικό που χρειάζεσαι. Επίσης όπως ξαναείπα μπορείς να ζητήσεις και από τον καθηγητή που είχες στο σχολείο κάποια βοήθεια, είναι κάποιοι που βοηθούν.
Το σύστημα δυστυχώς έχει φτιαχτεί για όσους πάνε σχολείο και δεν σκέφτεται όσους θέλουν να ξαναδώσουν, γιατί ακόμα και διαφορετικό σύστημα να έχεις για την τρίτη λυκείου και τους απόφοιτους, πάντα θα υπάρχουν και απόφοιτοι που είναι από προηγούμενες χρονιές και όχι μόνο από την ακριβώς προηγούμενη χρονιά. Οπότε και για αυτούς μπορεί να είναι άδικο γιατί πάλι μπορεί να μην έχουν διδαχθεί κι αυτοί κάτι που είναι στην ύλη και να έχουν διδαχθεί κάτι άλλο που είναι εκτός. Δεν βρίσκεις άκρη ούτε λογική δυστυχώς.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 18,607 μηνύματα.
118793106_10223443977070662_7882902675526471576_n.jpg

Κορίτσια στο Αφγανιστάν δίνουν τις εξετάσεις εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο, με 37 βαθμούς θερμοκρασία τηρώντας τις οφειλόμενες στην επιδημία αποστάσεις καθισμένες στο χώμα.

Το πάθος τους για μόρφωση ξεπερνάει κάθε εμπόδιο. Η πανδημία, οι δύσκολες συνθήκες κατά την εξέταση, τα συντρίμμια και οι συνέπειες των ενόπλων συγκρούσεων, η πατριαρχικά δομημένη κοινωνία, δεν στάθηκαν ικανά να τις εμποδίσουν από το κυνήγι του ονείρου τους.

από ROSA
 

EiriniS20

Νεοφερμένος

Η EiriniS20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Νιώθω τόσο ευγνώμων που "συνάντησα" αυτό το σχόλιο.Τώρα που όσοι δίνουμε παραπονιόμαστε για τις συνθήκες κλπ έρχεται αυτή η εικόνα και απλά μας αποστομώνει! Ευχαριστούμε :)
 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.
Πωπω, αμα γραφαμε εμεις εδω ετσι, θα πηγαινε το σκονακι συννεφο! :hehe: :rolleyes::pardon::bleh: :crazy: :whistle:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Slytherin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Slytherin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 39 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,116 μηνύματα.
Πωπω, αμα γραφαμε εμεις εδω ετσι, θα πηγαινε το σκονακι συννεφο! :hehe: :rolleyes::pardon::bleh: :crazy: :whistle:

Χλωμό.

Πάντως στην ελλάδα στην ουσία δεν υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις καθώς με "λευκή" κόλλα εισάγεσαι. :laugh:

Ενδιαφέρον το παρακάτω άρθρο

 

Arvacon

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Arvacon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει απο Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 934 μηνύματα.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
1. Καθορισμός πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων υποψηφίων Επαγγελματικού Λυκείου για πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2020-2021.
2. Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.251/25089/Α5/ 20.2.2020 απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 643) «Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, διαδικασίες και όργανα σχετικά με τις πανελλαδικές εξετάσεις Γενικού Λυκείου από το 2020 και εφεξής, με το «νέο» σύστημα του ν. 4186/2013 (Α΄ 193), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 100 του ν. 4610/2019 (Α΄70) και με το άρθρο 165 του ν. 4635/2019 (Α΄ 167).
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,965 μηνύματα.
Παραδειγμα υπολογισμου μοριων για 2o πεδιο , αντιστοιχα ειναι για καθε πεδιο.

2020

Γλωσσα Λογοτεχνια 10
Μαθηματικα 11
Φυσικη 12
Χημεια 13
Συνολο = 46 , μεσος ορος 46 /4 =11,5 , μορια 11,5 x 1.000 = 11.500

2021


Γλωσσα Λογοτεχνια 10 x 2 = 20
Μαθηματικα 11 x 2 = 22
Φυσικη 12 x 2 = 24
Χημεια 13 x 2 = 26
Μαθηματικα (1,3) 11 x 1,3 = 14,3
Φυσικη (0,7) 12 x0,7 = 8,4
Συνολο = 114,7 , μορια 114,7 x 100 = 11.470
 
Τελευταία επεξεργασία:

Egw

Νεοφερμένος

Ο Egw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Εχουμε καποια αλλαγη;Γιατι δεν εχω καταλαβει τελικα αν εμεις οι αποφοιτοι παλαιοτερων ετων θα εχουμε την δυνατοτητα να δωσουμε με το παλαιο συστημα...Παντως το 2014 αν δεν κανω λαθος που ειχε ξαναλλαξει το συστημα,οι αποφοιτοι ειχαν την δυνατοτητα για 3 χρονια να δινουν με το παλαιο στο οποιο ειχαν διδαχτει.Απο εκει και περα τα ποσοστα καθοριζονται αναλογως.
 

asdfqwerty

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,347 μηνύματα.
Εχουμε καποια αλλαγη;Γιατι δεν εχω καταλαβει τελικα αν εμεις οι αποφοιτοι παλαιοτερων ετων θα εχουμε την δυνατοτητα να δωσουμε με το παλαιο συστημα...Παντως το 2014 αν δεν κανω λαθος που ειχε ξαναλλαξει το συστημα,οι αποφοιτοι ειχαν την δυνατοτητα για 3 χρονια να δινουν με το παλαιο στο οποιο ειχαν διδαχτει.Απο εκει και περα τα ποσοστα καθοριζονται αναλογως.
οχι ενα συστημα θα υπάρξει για φετος
εχει ξεκαθαριστεί
 

Egw

Νεοφερμένος

Ο Egw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Θα δωθει και φετος ξεχωριστο ποσοστο για τους αποφοιτους αν καταλαβα καλα;
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 567 μηνύματα.

fay01

Νεοφερμένος

Η fay01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής Ιωαννίνων. Έχει γράψει 108 μηνύματα.
Δεν έχει ποσοστά παλαιού και νέου συστήματος φέτος, αφού όλοι με το ίδιο θα δώσουν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top