Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
σε εμάς είχαν ανακοίνωση στο site...μόνο για τα ειδικά δεν είχαν που δίναμε (εκτός των αγγλικών που υπήρχε ανακοίνωση)...κατά τα άλλα ενημερώνει μέσω του site και κάποιες φορές μέσω email...
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 567 μηνύματα.
σε εμάς είχαν ανακοίνωση στο site...μόνο για τα ειδικά δεν είχαν που δίναμε (εκτός των αγγλικών που υπήρχε ανακοίνωση)...κατά τα άλλα ενημερώνει μέσω του site και κάποιες φορές μέσω email...
στο σαιτ η τελευταια ανακοινωση ειναι για τα αγγλικα οπως ειπες κι εσυ και γενικα δεν ανεβαζουν τα παντα υποθετω γιατι ξερουν οτι λιγοι ειναι αυτοι που θα τ τσεκαρουν εκει ://

οσον αφορα το εμαιλ πραγματικα δεν ξερω γιατι το ζητησανε (εξαιρωντας την αρχικη συνομιλια που υπηρξε σχετικα με την αιτηση των πανελ) αφου δεν στελνουν ενημερωσεις απο εκει και στους αποφοιτους :/ ολες οι ενημερωσεις μου γινανε μεσω τηλεφωνου δηλαδη.. τεσπα, ευτυχως δινουν μεγαλη προθεσμια για τα μηχανογραφικα λολ
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
στο σαιτ η τελευταια ανακοινωση ειναι για τα αγγλικα οπως ειπες κι εσυ και γενικα δεν ανεβαζουν τα παντα υποθετω γιατι ξερουν οτι λιγοι ειναι αυτοι που θα τ τσεκαρουν εκει ://

οσον αφορα το εμαιλ πραγματικα δεν ξερω γιατι το ζητησανε (εξαιρωντας την αρχικη συνομιλια που υπηρξε σχετικα με την αιτηση των πανελ) αφου δεν στελνουν ενημερωσεις απο εκει και στους αποφοιτους :/ ολες οι ενημερωσεις μου γινανε μεσω τηλεφωνου δηλαδη.. τεσπα, ευτυχως δινουν μεγαλη προθεσμια για τα μηχανογραφικα λολ

Εμάς γενικά ενημερώνει, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων. 2 φορές με έχουν πάρει τηλέφωνο για κάτι που ήθελαν και 1 εγώ για να ρωτήσω κάτι. Αλλά είναι ανάλογα και το σχολείο.
 

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 567 μηνύματα.

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
ναι σιγουρα.. και το δικο μου ηταν απο παντα καπως οτι να ναι :loltooth:

Που να έβλεπες αυτό που αποφοίτησα. (είναι διαφορετικό από αυτό που έδωσα τώρα)

Καλησπέρα, ήθελα να κάνω μια ερώτηση που ίσως σε κάποιους φανεί χαζή. Κάνω ένα τεστ στα ιταλικά από προηγούμενη χρονιά πανελληνίων και στην έκθεση το ένα ερώτημα είναι να προτείνεις 1 βιβλίο στο φίλο που γράφεις. Θα ήταν λέτε άκυρο να γράψω για μια τετραλογία; Ουσιαστικά είναι η συνέχιση της ιστορίας οπότε είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους αλλά απ' την άλλη ζητάει ένα βιβλίο να προτείνεις. Αν θέλω πχ μπορώ να προτείνω ένα απ' τα βιβλία της τετραλογίας ή ένα άλλο άσχετο που είναι μόνο αυτό.Δεν ρωτάω ιδέες αλλά πώς θα βλέπατε αυτή την περίπτωση, θα ήταν πολύ λάθος να αναφερθεί ως τετραλογία και όχι μόνο του ένα βιβλίο;
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Καλησπέρα, ήθελα να κάνω μια ερώτηση που ίσως σε κάποιους φανεί χαζή. Κάνω ένα τεστ στα ιταλικά από προηγούμενη χρονιά πανελληνίων και στην έκθεση το ένα ερώτημα είναι να προτείνεις 1 βιβλίο στο φίλο που γράφεις. Θα ήταν λέτε άκυρο να γράψω για μια τετραλογία; Ουσιαστικά είναι η συνέχιση της ιστορίας οπότε είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους αλλά απ' την άλλη ζητάει ένα βιβλίο να προτείνεις. Αν θέλω πχ μπορώ να προτείνω ένα απ' τα βιβλία της τετραλογίας ή ένα άλλο άσχετο που είναι μόνο αυτό.Δεν ρωτάω ιδέες αλλά πώς θα βλέπατε αυτή την περίπτωση, θα ήταν πολύ λάθος να αναφερθεί ως τετραλογία και όχι μόνο του ένα βιβλίο;
Δεν γνωρίζω πως βαθμολογούν την εξέταση των Ιταλικών στις πανελλήνιες αλλά σκέφτηκα δύο περιπτώσεις. Μπορεί το γεγονός ότι προτείνεις τετραλογία όπου εξηγείς με ποιον τρόπο υπάρχει συνέχεια ανάμεσα στα βιβλία θα αναδείξει καλύτερη διαχείριση της γλώσσας και σε λογοτεχνικά θέματα άρα θα βαθμολογηθείς καλύτερα. Από την άλλη μπορεί να θεωρηθεί εκτός θέματος ότι προτείνεις 4 βιβλία και όχι ένα και να θεωρηθεί από τον εξεταστή ότι βγαίνεις εκτός θέματος. Γενικά στην θέση σου θα κρατούσα μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω πως βαθμολογούν την έκθεση.
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Δεν γνωρίζω πως βαθμολογούν την εξέταση των Ιταλικών στις πανελλήνιες αλλά σκέφτηκα δύο περιπτώσεις. Μπορεί το γεγονός ότι προτείνεις τετραλογία όπου εξηγείς με ποιον τρόπο υπάρχει συνέχεια ανάμεσα στα βιβλία θα αναδείξει καλύτερη διαχείριση της γλώσσας και σε λογοτεχνικά θέματα άρα θα βαθμολογηθείς καλύτερα. Από την άλλη μπορεί να θεωρηθεί εκτός θέματος ότι προτείνεις 4 βιβλία και όχι ένα και να θεωρηθεί από τον εξεταστή ότι βγαίνεις εκτός θέματος. Γενικά στην θέση σου θα κρατούσα μια επιφύλαξη μιας και δεν ξέρω πως βαθμολογούν την έκθεση.

Δεν έχω ασχοληθεί με την βαθμολόγηση ωστόσο και εγώ αυτό σκεφτόμουν. Και μένα πάντως δίκοπο μαχαίρι μου φαίνεται το συγκεκριμένο γιατί ναι μεν είναι η συνέχεια της ιστορίας αλλά απ την άλλη είναι 4 τα βιβλία. Γράφοντας την έκθεση πάντως (απλά για εξάσκηση) ανέφερα 1 και απλά είπα ότι ανήκει σε τετραλογία χωρίς να επεκταθώ.
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Δεν έχω ασχοληθεί με την βαθμολόγηση ωστόσο και εγώ αυτό σκεφτόμουν. Και μένα πάντως δίκοπο μαχαίρι μου φαίνεται το συγκεκριμένο γιατί ναι μεν είναι η συνέχεια της ιστορίας αλλά απ την άλλη είναι 4 τα βιβλία. Γράφοντας την έκθεση πάντως (απλά για εξάσκηση) ανέφερα 1 και απλά είπα ότι ανήκει σε τετραλογία χωρίς να επεκταθώ.
Ακριβώς και σε εμένα στην έκθεση πάντα αυτό μου λέγανε, να διαβάζω καλά το θέμα και ότι ρισκέ σκεφτώ να το προσέχω πολύ ή να το μετριάσω.
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Ακριβώς και σε εμένα στην έκθεση πάντα αυτό μου λέγανε, να διαβάζω καλά το θέμα και ότι ρισκέ σκεφτώ να το προσέχω πολύ ή να το μετριάσω.

Είναι αλήθεια ότι πάντα αυτό τονίζεται να προσέχουμε το θέμα και έτσι πρέπει. Αλλά είναι αλήθεια ότι μου γεννήθηκε αυτή η απορία. Το μεγαλύτερο θέμα μου στα ιταλικά είναι ότι πάντα έγραφα κατεβατά ολόκληρα και είχα θέμα αρχικά για τις εξετάσεις που ήθελε πιο μικρά κείμενα. Τα κατάφερα όμως και περιορίστηκα.
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Είναι αλήθεια ότι πάντα αυτό τονίζεται να προσέχουμε το θέμα και έτσι πρέπει. Αλλά είναι αλήθεια ότι μου γεννήθηκε αυτή η απορία. Το μεγαλύτερο θέμα μου στα ιταλικά είναι ότι πάντα έγραφα κατεβατά ολόκληρα και είχα θέμα αρχικά για τις εξετάσεις που ήθελε πιο μικρά κείμενα. Τα κατάφερα όμως και περιορίστηκα.
Έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να σε βάλουν 20 και να σε περάσουν αμέσως :clapping:καλή επιτυχία στην εξέταση και χαλαρά!
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Έτσι όπως τα λες θα έπρεπε να σε βάλουν 20 και να σε περάσουν αμέσως :clapping:καλή επιτυχία στην εξέταση και χαλαρά!

Δεν είναι ότι δεν κάνω λάθη αλλά μου βγαίνει πιο εύκολα το να γράφω στα ιταλικά γι αυτό και γενικότερα έχω πάρει πολύ χαλαρά το συγκεκριμένο μάθημα. Σε ευχαριστώ!!
 

aggelosst9

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο aggelosst9 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης Ο.Π.Α. (Αθήνα). Έχει γράψει 124 μηνύματα.
Παιδιά υπάρχει κάπου η λίστα με τα τμήματα για τα οποία αποκτάς επιπλέον μόρια αν γράψεις Αγγλικά; (για το 4ο πεδίο ενδιαφέρομαι). 'Εχω δηλώσει Αγγλικά και αμφιταλαντεύομαι αν θα πάω :P
 

Viedo

Διάσημο μέλος

Ο Viedo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Κύπρος (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,912 μηνύματα.
Παιδιά υπάρχει κάπου η λίστα με τα τμήματα για τα οποία αποκτάς επιπλέον μόρια αν γράψεις Αγγλικά; (για το 4ο πεδίο ενδιαφέρομαι). 'Εχω δηλώσει Αγγλικά και αμφιταλαντεύομαι αν θα πάω :P

Στο συγκεκρίμενο σύνδεσμο θα τις βρεις αναλυτικά
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά υπάρχει κάπου η λίστα με τα τμήματα για τα οποία αποκτάς επιπλέον μόρια αν γράψεις Αγγλικά; (για το 4ο πεδίο ενδιαφέρομαι). 'Εχω δηλώσει Αγγλικά και αμφιταλαντεύομαι αν θα πάω :P

Στην πλατφόρμα του μηχανογραφικού, στην μπάρα στο πάνω μέρος, έχει τις "Χρήσιμες Πληροφορίες". Θα ανοίξεις το "΄Εντυπο Μηχανογραφικό Δελτίο ΓΕΛ" και θα βρεις στο 4ο επιστημονικό Πεδίο τις σχολές του έχουν αριστερά τους ένα 3 ή ένα 9.
Να πας να δώσεις και να προσπαθήσεις να γράψεις όσο γίνεται καλύτερα!
Υπάρχουν πολλά ενδιαφέροντα Τμήματα που ανοίγουν με τα Αγγλικά.
 

ΘανάσοςG4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΘανάσοςG4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών Μακεδονίας. Έχει γράψει 123 μηνύματα.
Παιδιά , μία ερώτηση για τα αγγλικά που δίνουμε αύριο... τι ώρα πρέπει να πάμε στο εξεταστικό κέντρο ; Η εξέταση αρχίζει στις 10 , οπότε λογικά στη χειρότερη ένα μισάωρο νωρίτερα ; Αποπειράθηκα να τηλεφωνήσω στο σχολείο και έπειτα στην Δευτεροβάθμια , αλλά κλασσικά ''ο μήνας έχει εννιά''
 

Steffie88

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Steffie88 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 394 μηνύματα.
Παιδιά , μία ερώτηση για τα αγγλικά που δίνουμε αύριο... τι ώρα πρέπει να πάμε στο εξεταστικό κέντρο ; Η εξέταση αρχίζει στις 10 , οπότε λογικά στη χειρότερη ένα μισάωρο νωρίτερα ; Αποπειράθηκα να τηλεφωνήσω στο σχολείο και έπειτα στην Δευτεροβάθμια , αλλά κλασσικά ''ο μήνας έχει εννιά''

Συνήθως λένε ένα μισάωρο νωρίτερα, οπότε μέχρι τις 9.30 είναι καλό να πας.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά , μία ερώτηση για τα αγγλικά που δίνουμε αύριο... τι ώρα πρέπει να πάμε στο εξεταστικό κέντρο ; Η εξέταση αρχίζει στις 10 , οπότε λογικά στη χειρότερη ένα μισάωρο νωρίτερα ; Αποπειράθηκα να τηλεφωνήσω στο σχολείο και έπειτα στην Δευτεροβάθμια , αλλά κλασσικά ''ο μήνας έχει εννιά''

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ​


1. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο.



2. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. για όλα τα ειδικά μαθήματα, εκτός των Αγγλικών για το οποίο πρέπει να προσέλθουν μέχρι τις 09:30 π.μ., και του Έλεγχου Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων για το οποίο πρέπει να προσέλθουν μέχρι τις 17:00 μ.μ.



3. Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

- των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες,

- των Σχεδίων ( Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,

- του ειδικού μαθήματος «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ» είναι κατά προσέγγιση είκοσι (20) λεπτά.



4. Κατά την εξέταση στο «Γραμμικό Σχέδιο» δίνεται στους υποψηφίους χαρτί σχεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 0,50 Χ 0,70 μ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σχεδίαση, 0,50 Χ 0,58 μ.. Για το λόγο αυτό, ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σχεδίασης, διαστάσεων αναλόγων με το χαρτί σχεδίασης και τα απαραίτητα για τη σχεδίαση όργανα και υλικά, δηλαδή χαρτί πρόχειρο σχεδίασης (ριζόχαρτο ή άλλο, σε διάσταση περίπου Α4), μολύβια με διαφορετική σκληρότητα για διαφορετικά πάχη γραμμών, όργανα για σχεδίαση με μολύβι ή με σινική μελάνη, ταυ ή παραλληλογράφο, τρίγωνα σχεδίασης, κοινό υποδεκάμετρο και τα λοιπά αναγκαία μέσα σχεδίασης (διαβήτη, καμπυλόγραμμο, γομολάστιχα, ξύστρα - καμπάνα κ.λ.π.). Επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσει μεγεθυντικό φακό. Απαγορεύεται, όμως, να χρησιμοποιεί συστήματα σχεδίασης, δηλαδή ειδικά εκτυπωτικά μηχανήματα γραφής και σχεδίασης γραμμάτων, ζελατίνες ή μεταλλικά στοιχεία τυποποιημένων γραμμάτων, αυτοκόλλητα (ράστερ, λετρασέτ κ.λ.π.) γραμμάτων ή γραμμοσκιάσεων και κλιμακόμετρα (υποδεκάμετρα σε διάφορες κλίμακες, ένα : είκοσι, ένα : πενήντα κ.λ.π.), μοιρογνωμόνιο, καθώς και υπολογιστικές μηχανές (κομπιούτερς).



5. Κατά την εξέταση στο «Ελεύθερο Σχέδιο», δίνεται στους υποψηφίους χαρτί σχεδίασης, που οι εξωτερικές του διαστάσεις είναι 0,50 Χ 0,70 μ. και οι εσωτερικές διαστάσεις, στις οποίες γίνεται η σχεδίαση, 0,50 Χ 0,50 μ.. Για το λόγο αυτό, ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του στις εξετάσεις πινακίδα σχεδίασης, διαστάσεων αναλόγων με το χαρτί σχεδίασης. Η εξέταση γίνεται με μολύβια. Ο υποψήφιος πρέπει να έχει μαζί του, εκτός από την πινακίδα, μολύβια μαλακά και σκληρά, γομολάστιχα, ξύστρα. Επίσης, επιτρέπεται η χρησιμοποίηση βελόνας μετρήματος και νήματος στάθμης, ενώ δεν επιτρέπεται η χρήση οργάνων σχεδίασης και η χρήση σπρέι.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Hera167

Νεοφερμένος

Η Hera167 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Πραγματικά έχω εκνευριστεί με διάφορες αναρτήσεις σε σάιτ εφημερίδων που πρεβλεπουν εκτόξευση των βάσεων στις ιατρικές . Τέτοιες προέβλεψεις είναι αβασιμες και δεν συνάδουν με τη δυσκολία των θεμάτων. Η έκθεση είναι απρόβλεπτη ενω η βιολογία και η φυσική είχαν έναν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από ότι πέρυσι. Όσο για τη χημεία σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο εύκολη από πέρυσι όπως υποστηρίζουν τα άρθρα. Είναι γνωστό πως τα θέματα ήταν δυσκολότερα τόσο λόγω της ποσότητας αλλά και λόγω της αντικειμενικής δυσκολίας των ασκήσεων. Πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις εύκολα θέματα που έλυσαν λάθος χιλιάδες χημικοί ;
Τέλος δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πως η κατάργηση των συντελεστών συνδέεται με άνοδο των βάσεων στις επιστήμες υγείας. Ανέκαθεν οι μαθητές τα πήγαιναν καλύτερα στη βιολογία ένας βαθμός που είχε μεγαλύτερο συντελεστή με αποτέλεσμα τη συγκέντρωση μεγάλου αριθμού μορίων. Επομένως τώρα είναι πιο δύσκολο να μαζέψεις πολλά μόρια στην ιατρική όταν όλα τα μαθήματα πιάνουν το ίδιο. Έχω άδικο ;
 

jimis2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η jimis2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
Πραγματικά έχω εκνευριστεί με διάφορες αναρτήσεις σε σάιτ εφημερίδων που πρεβλεπουν εκτόξευση των βάσεων στις ιατρικές . Τέτοιες προέβλεψεις είναι αβασιμες και δεν συνάδουν με τη δυσκολία των θεμάτων. Η έκθεση είναι απρόβλεπτη ενω η βιολογία και η φυσική είχαν έναν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από ότι πέρυσι. Όσο για τη χημεία σε καμία περίπτωση δεν είναι πιο εύκολη από πέρυσι όπως υποστηρίζουν τα άρθρα. Είναι γνωστό πως τα θέματα ήταν δυσκολότερα τόσο λόγω της ποσότητας αλλά και λόγω της αντικειμενικής δυσκολίας των ασκήσεων. Πως είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις εύκολα θέματα που έλυσαν λάθος χιλιάδες χημικοί ;
Τέλος δεν καταλαβαίνω ειλικρινά πως η κατάργηση των συντελεστών συνδέεται με άνοδο των βάσεων στις επιστήμες υγείας. Ανέκαθεν οι μαθητές τα πήγαιναν καλύτερα στη βιολογία ένας βαθμός που είχε μεγαλύτερο συντελεστή με αποτέλεσμα τη συγκέντρωση μεγάλου αριθμού μορίων. Επομένως τώρα είναι πιο δύσκολο να μαζέψεις πολλά μόρια στην ιατρική όταν όλα τα μαθήματα πιάνουν το ίδιο. Έχω άδικο ;
Και εγώ με βάση τα παραπάνω αναμένω πτώση αλλά δεν μπορώ με αυτοπεποίθηση να κάνω οποιαδήποτε πρόβλεψη χωρίς τα αποτελέσματα. Βέβαια ακούγεται μια ότι οι μισές εκθέσεις πήγαν για αναβαθμολόγηση αλλά αν ισχύει θα το δούμε σε 10 μέρες. Εάν ισχύει μπορούμε να περιμένουμε πτώση επιδόσεων σε σχεδόν όλα τα πεδία, μιας και δεν μου έρχεται στο μυαλό μάθημα του ΓΕΛ που να έγραψαν καλύτερα από πέρυσι. Στο τέλος τα παιδιά θα πρέπει να δηλώσουν τις σχολές που θέλουν χωρίς να ανησυχούν για τις βάσεις, τέτοια άρθρα στις εφημερίδες είναι μόνο για να προκαλέσουν αντιδράσεις.
 

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
Βαθμοί πότε λέτε να βγουν; πιστεύω Τετάρτη 8 θα τους έχουμε..
Αγωνία έχετε;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top