Samael
Τιμώμενο Μέλος
Έτσι όπως διδάσκονται τα κύματα Καλά κάνουν και βγαίνουν. Αλλιώς έπρεπε να γίνουν σημαντικές αλλαγές στο Βιβλίο Αλλά που χρόνος για να αλλάξουν τα απαίσια σχολικά εγχειρίδια. Οπότε ας παίζουμε με την υλη.
Ελπίζω οτι δεν το εννοείς . Με αυτή την λογική έπρεπε να είχαμε ξηλώσει όλο το μάθημα μέχρι στιγμής . Πρώτα η ηλεκτροδυναμική, μετά η οπτική , οι ηλεκτρικές ταλαντώσεις,τώρα η κυματική . Μήπως να τους βάζουμε να κάνουν απλά τραμπολίνο στο τέλος αντί να δίνουν εξετάσεις στην "φυσική";Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η θέση της ένωσης φυσικών που στήριξαν οτι το μάθημα έχει γίνει μαθηματικοποιήμενο.Ή αυτό που διάβασα ήταν μαλακίες ή κάτι δεν καταλαβαίνω . Δεν μπορεί να μιλάνε σοβαρά ενώ διαμαρτύρονται για την ύλη . Ίσα ίσα επειδή το μάθημα το δίνουν και παιδιά θετικής με βιολογία το έχουν ξευτιλήσει παντελώς στις απαιτήσεις,μέχρι και τους τριγωνομετρικούς αριθμούς δίνουν πλέον .
Το καλύτερα θα ήταν να σπάσουν το μάθημα σε βασική φυσική και προχωρημένη φυσική(για θετικούς με μαθηματικά) . Είναι δυνατόν να δίνει κάποιος που έχει πάρει μαθηματικά,φυσική ίδιου επιπέδου με κάποιον που επέλεξε βιολογία ;
Ωστόσο η απαξίωση της εκπαίδευσης δεν σταματά εκεί. Απλό παράδειγμα ; Ρωτήστε έναν φοιτητή επιστημών υγείας τι είναι η παράγωγος και θα σας κοιτάει σαν πελεκάνος . Ούτε βιολόγος δεν ξέρω εαν θα γνώριζε(εαν είναι πάνω απο 50-60 κλάφτα...) . Οι χημικοί ευτυχώς είναι κάπως σε καλύτερη μοίρα,αλλα υπάρχουν μερικοί που δεν σκαμπάζουν γρί. Ίσως δεν το απαιτεί το πεδίο τους,το οποίο είναι δεκτό,αλλά εδώ μάλλον καταλήγουμε στην ανάμιξη απο μπουκαλάκια οπως πολύ σωστά είπε προηγουμένως ο Thanos και ξέρει γιατί το είπε,χωρίς να ήθελε νομίζω να προσβάλλει κανέναν . Δεν φτάινε οι φοιτητές εξάλλου,αλλά αυτοί που κρίνουν τι αξίζει και τι δεν αξίζει να ξέρει κανείς...το κριτήριο δεν μας λένε όμως. Μιλάμε για πολύ βασικά και στοιχειώδεις πράγματα εδώ έτσι...
Γνωρίζει κανείς αν επιτρέπεται να έχω μαζί μου ψηφιακό ρολόι(όχι smart watch); Ρωτάω επειδή το ρολόι μου κάνει ένα μικρό μπιπ όποτε πάει ακριβώς η ώρα
Πάσης φύσεως ηλεκτρονικά απαγορεύονται αυστηρώς,μην το διακινδυνέψεις,πάρε ένα απλό ρολόι .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mariannaprl
Νεοφερμένος
Το καλύτερα θα ήταν να σπάσουν το μάθημα σε βασική φυσική και προχωρημένη φυσική(για θετικούς με μαθηματικά) . Είναι δυνατόν να δίνει κάποιος που έχει πάρει μαθηματικά,φυσική ίδιου επιπέδου με κάποιον που επέλεξε βιολογία ;
Πιστευω αυτο θα ηταν το πιο σωστο και δίκαιο και για τις δυο κατευθύνσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Unseen skygge
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Όπως αυτοί δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά αντίστοιχα εγώ ή κάποιος από θετική 2ο πεδίο δεν έχει ιδέα από βιολογία
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexismicro
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Πιστευω αυτο θα ηταν το πιο σωστο και δίκαιο και για τις δυο κατευθύνσεις.
Θέμα αδικίας δεν τίθεται,θέμα οργάνωσης και λογικής όμως ναι . Οι στόχοι και οι απαιτήσεις διαφέρουν,οπότε το ιδανικό είναι να τρέξουν παράλληλα προγράμματα που θα εστιάζουν εκεί που χρειάζεται . Βέβαια που να βρεθούν λεφτά για κάτι τέτοιο . Φυσικά υπάρχουν πάντα τρόποι όταν θέλουμε να γίνει κάτι αλλά δεν νομίζω οτι καίγονται ιδιαίτερα να βρούν μια τόσο καλή λύση.
Όχι το εννοώ ότι καλύτερα που βγήκαν τα κύματα έτσι όπως ήταν. Να ξαναγραφτουν καλύτερα και να ξαναμπουν. Το ίδιο να συμβεί και με ταλαντώσεις με απόσβεση και εξαναγκασμενες. https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/ekpaideysi/223573_lathi-sto-g-thema-tis-fysikis-prosanatolismoy-enas-fysikos-sholiazei%3famp (Αυτό για τα κυματα). Επίσης θα συμφωνήσω ότι σε αλληλ η φυσική θα επρεπε να εξετάζεται η θετικη και σε αλλη η επιστημων υγειας. Πολλοί βιολόγοι μπορεί να μην θυμούνται την παραγωγό γιατί δεν τους είναι και ιδιαίτερα χρήσιμη κιόλας. Σαν χώρα νομίζω ότι η φυσική που εξεταζομαστε έχει υπερβολικά χαμηλό υπόβαθρο μαθηματικών. Ούτε παραγωγοί ούτε ολοκκηρωματα χρησιμοποιούνται. Και πως θα μπορούσαν άλλωστε Αφού στην μέση υπάρχει και το πεδίο των επιστημών υγείας...
Εαν το εννοείς έτσι τότε εντάξει συμφωνώ .
Γενικά πρέπει να επαναπροσδιοριστεί πλήρως η θέση της φυσικής στο σχολείο, και των μαθηματικών . Η βιολογία ευτυχώς , σύμφωνα πάντα με την γνώμη υποψηφίων,τα τελευταία χρόνια απομακρύνθηκε απο την αποστήθιση .Δεν μπορούν να διδάσκονται με τον ίδιο τρόπο που διδάσκονταν παλιά,όλες οι άλλες χώρες έχουν μια γραμμή,εμείς κινούμαστε χαοτικά χωρίς να διαφαίνεται στον ορίζονται κάποιο σημείο κατάληξης . Είναι αγχωτικό για τους υποψήφιους ,αφού άλλα ισχύουν χθές άλλα σήμερα, άλλα μεθαύριο .
ΥΓ. Το άρθρο που παρέθεσες δείχνει κάτι σημαντικό...οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός και δεν αποσκοπούν στο να βγάλουν κάποιον γενικά "ικανό",αλλα κρίνουν ως άξιο σπουδών τον "ικανότερο", αυτόν που θα γράψει τα περισσότερα που θα συμφωνούν με μια πολιτική που έχει προκαθοριστεί . Κοινώς πλήρως αντιεπιστημονικός θεσμός.
Μα γιατί ρε παιδιά κάποιος που σπουδάζει σε κάποιο τμήμα του 3ου πεδίου να ξέρει παραγωγους και ολοκληρώματα ;
Όπως αυτοί δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά αντίστοιχα εγώ ή κάποιος από θετική 2ο πεδίο δεν έχει ιδέα από βιολογία
Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα των φυσικών επιστημών- και όχι μόνο .
Εκτός αυτού ,απο που συμπέρανες οτι στο 2ό πεδίο δεν έχουν ιδέα απο βιολογία,απλά επειδή δεν εξετάζονται σε αυτή ;
Ρωτάς γιατί να ξέρουν παραγώγους και ολοκληρώματα...απο τον ρυθμό ανάπτυξης του πληθυσμού βακτηρίων,ως την κατανόηση εξάπλωσης ασθενειών ,απο τον τρόπο που οι πρωτεΐνες "διπλώνουν" στον χώρο(δευτεροταγής δομή) ως τον χρόνο που χρειάζεται να γίνει μια αντίδραση και προσομοιώσεις μοριακής δυναμικής...όλα μελετώνται μέσω των μαθηματικών . Ο λογισμός είναι ένα πολύ σημαντικό μάθημα καθώς σου παρέχει τα εργαλεία να μελετήσεις φαινόμενα και καταστάσεις αλλα και μεγέθη που συνεχώς μεταβάλλονται ως προς μια άλλη ποσότητα,αλλα και ο ρυθμός του ρυθμού μεταβολής ,ίσως μεταβάλλεται . Όπως έλεγε και ο Ηρακλειτος με την περίφημη φράση του τα πάντα ρει, νομίζω αντιλαμβάνεσαι πόσο "τυφλός" είναι ένας επιστήμονας που περιορίζεται να βλέπει παγωμένες εικόνες μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης πραγματικότητας μόνο .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiyoshi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εκτός αυτού ,απο που συμπέρανες οτι στο 2ό πεδίο δεν έχουν ιδέα απο βιολογία,απλά επειδή δεν εξετάζονται σε αυτή ;
Η πλειοψηφία πράγματι δεν έχει ιδέα καθώς επικρατεί η λογική του "δεν εξετάζομαι πανελλαδικά σε αυτό το μάθημα άρα μου είναι άχρηστο".
Πχ στο σχολείο μου πέρυσι η βιολόγος έφτιαχνε δύο διαφορετικά διαγωνίσματα τετραμήνου ένα με σύντομες ερωτήσεις παπαγαλίας/ συμπλήρωση κενού για τα παιδιά που εξετάζονται στο 2ο πεδίο και ένα στυλ εξετάσεων για τα παιδιά του 3ου πεδίου και όλοι οι θετικοί πάτωσαν.
(Βέβαια το ίδιο συνέβη και στο διαγώνισμα μαθηματικών)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Η πλειοψηφία πράγματι δεν έχει ιδέα καθώς επικρατεί η λογική του "δεν εξετάζομαι πανελλαδικά σε αυτό το μάθημα άρα μου είναι άχρηστο".
Πχ στο σχολείο μου πέρυσι η βιολόγος έφτιαχνε δύο διαφορετικά διαγωνίσματα τετραμήνου ένα με σύντομες ερωτήσεις παπαγαλίας/ συμπλήρωση κενού για τα παιδιά που εξετάζονται στο 2ο πεδίο και ένα στυλ εξετάσεων για τα παιδιά του 3ου πεδίου και όλοι οι θετικοί πάτωσαν.
(Βέβαια το ίδιο συνέβη και στο διαγώνισμα μαθηματικών)
Παιδιά εδώ δεν λέμε να γίνει ο μεν πανεπιστήμονας μαθηματικών και ο άλλος βιολογίας . Λέμε x πράγματα που στην πράξη είναι απαραίτητα γιατι συναντιούνται συχνά . Είναι θέμα οτι εαν βρεθείς αύριο μεθαύριο με κάποιον άλλο άνθρωπο που δεν έχετε ίδιες βάσεις να μπορείτε έστω να βρείτε εναν τρόπο επικοινωνίας των διαφορετικών σας ιδεών . Τώρα που το νεο breakthrough είναι επιστήμες του 2ου με το 3ο αυτό είναι πιο απαραίτητο απο ποτέ .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiyoshi
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παιδιά εδώ δεν λέμε να γίνει ο μεν πανεπιστήμονας μαθηματικών και ο άλλος βιολογίας . Λέμε x πράγματα που στην πράξη είναι απαραίτητα γιατι συναντιούνται συχνά . Είναι θέμα οτι εαν βρεθείς αύριο μεθαύριο με κάποιον άλλο άνθρωπο που δεν έχετε ίδιες βάσεις να μπορείτε έστω να βρείτε εναν τρόπο επικοινωνίας των διαφορετικών σας ιδεών . Τώρα που το νεο breakthrough είναι επιστήμες του 2ου με το 3ο αυτό είναι πιο απαραίτητο απο ποτέ .
Well, σε αυτό συμφωνώ. Δεν θα έπρεπε να μην γνωρίζουμε παραγώγους και ολοκληρώματα ¯\_(ツ)_/¯
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannisK_26
Νεοφερμένος
Και εγω πολυτεκνος ειμαι και απλα περνω μια μικρη μειωση στις βασεις απο τις στρατιωτικες -αστυνομικες σχολες.Δηλαδη δινω σε αλλη κατηγορια σκεψου.Αλλα επρεπε να το δηλωσεις στην αιτηση μαζι με τα απαραιτητα δικαιολογητικα τον μαιοΑααα.
Ποσοσωστη εννοω να παιρνει επιπλεον μορια επειδή εχει ο υποψηφιος που εχει χτυπησει επειδη χτύπησε καπου. Πχ. Αν χτυπησε το ποδι του σε ατυχημα ή απλα να το στραμπουλιξε και περπατα με πατεριτσες και να μπορει να γραψει, εκει που να τον ρωτησουν που και πως χτυπησε τοτε να του δηλωσουν οτι παιρνει ποσοστωση ξερω γω. Κατι τετοιο.
(Κατι που ξεχασα να αναφερω πριν
Ενα αλλο πραγμα το οποιο θυμαμαι σχετικα με τις παννελαδικες, ειναι οτι οσοι ειναι απο τριτεκνες και πολυτεκνες οικογενειες παιρνουν εξτρα μορια ή απλα ποσοστωση αν δεν κανω λαθος. Αυτο μας το ειπε μια γυναικα που ειχε ερθει στο σχολειο μας για να μας μιλησει για τις σχολες και επειτα για τις μοριοδοτησεις. Και οτι για να γινει αυτο πρεπει να δηλωσεις οτι εισαι απο τριτεκνη ή πολυτεκνη οικογενεια με καποιον τροπο.
Εγω προσωπικα ειμαι απο πολυτεκνη οικογενεια. Οποτε ισως και να υπαρχει για μενα μια ακομα ελπιδα να περασω στη σχολη που θελω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Το παράδοξο ήταν ότι αυτές οι δυο κατηγορίες ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για τις σχολές του 2ου πεδίου άρα τα παιδιά του 3ου πεδίου ήταν σαφώς αδικημένα γιατί απαιτούσε πολύ περισσότερο κόπο για τα π.χ.17000 μόρια στο 2ο πεδίο
Τουλάχιστον με το τωρινό σύστημα δεν μπλέκονται οι δυο αυτές κατευθύνσεις άρα είναι μια χαρά το σύστημα σε σχέση με το προηγούμενο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackmamba
Νεοφερμένος
Δεν παίρνουν μόνο οι πολύτεκνοι ..Παίρνουν αυτοί που μαζεύουν μόρια μετεγγραφής πχ χαμηλό εισόδημα τριτεκνια Κτλπ ..!Debby
Τποτα απο αυτα δεν ισχυει. Οι πολυτεκνοι μονο παιρνουν μεταγραφες. Και πριμ μοριων μονον οι πρωταθλητες. Τα ανεκδοτα λενε οτι αν ενα κοριτσι μεινει εγκυος παιρνει πριμ μορια. Μην το πιστεψει καμια και μεινει αδικα εγκυος. Θα σου το εξηγησειψκαλυτερα ο ειδικος σε ολα τα θεματα οταν ερθει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Παιδιά, θέλω να ρωτήσω για ένα πρακτικό, αλλά και λίγο άκυρο ζήτημα... Με το θέμα της τουαλέτας, τι γίνεται; Δηλαδή, αν κάποιος θελήσει να πάει στην τουαλέτα στη μέση της εξέτασης, τι προβλέπεται;
Πας και έρχεται και ένας καθηγητής μαζί σου και περιμένει απ’εξω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αα γιατί έχω ακούσει ότι αφήνεις ανοιχτή την πόρτα και κάτι τέτοια... Ισχύει;Πας και έρχεται και ένας καθηγητής μαζί σου και περιμένει απ’εξω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
don_vito
Δραστήριο μέλος
Αα γιατί έχω ακούσει ότι αφήνεις ανοιχτή την πόρτα και κάτι τέτοια... Ισχύει;
Στο δικό μας το σχολείο τουλάχιστον πήγαινες κανονικά με κλειστή την πορτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
seferhs2001
Εκκολαπτόμενο μέλος
Α ωραία, ευχαριστώ πολύ ????Στο δικό μας το σχολείο τουλάχιστον πήγαινες κανονικά με κλειστή την πορτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Galaxy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TonyMontanaEse
Νεοφερμένος
Σε μία σύντομη ομιλία σας στη Βουλή των Εφήβων να
προτείνετε τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο
σχολείο θα αναλάβει καθοριστικό ρόλο στην πρόοδο της
τέχνης και του πολιτισμού. (200-250 λέξεις)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος
Πως σας φανηκαν τα θεματα στα επαλ;
Σε μία σύντομη ομιλία σας στη Βουλή των Εφήβων να
προτείνετε τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο
σχολείο θα αναλάβει καθοριστικό ρόλο στην πρόοδο της
τέχνης και του πολιτισμού. (200-250 λέξεις)
Δε μου φάνηκε μη αναμενόμενο και πιστεύω ότι στα ΓΕΛ θα πέσει έκθεση με θέμα τους πνευματικούς ανθρώπους.
Καλή επιτυχία, παιδιά, γερά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 118 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- aekarare
- Ilma
- BillyTheKid
- littlebean
- Corfu kitty
- Φινεύς
- BiteTheDust
- Aggel0sss
- Τρελας123
- Χρήστος2006
- lenaki001
- Lydia555
- Νικολινα
- Joji
- dmav
- Schlimazel
- Praxis
- kiyoshi
- panaman
- Έλενα Παπαμακαριου
- Nic Papalitsas
- katerinavld
- spring day
- brizoulis
- Giota_pel
- Carpe_Diem
- oups
- Philologist
- Anta2004
- Carpediem2001
- Ιωάννης1234
- Than003
- Apocalypse
- ioannaion
- Appolon
- SlimShady
- TakSimeon
- Gggu
- Jimmis18
- DemetriaP
- ggl
- stefan
- Σωτηρία
- anastasia papa
- den antexw allh apotyxia
- Marios2020
- JohnGreek
- T C
- AnaMnk
- Λαμπρινηη
- fay01
- Dr House
- Κλημεντίνη
- Christina947
- KikiGr23
- louminis
- gwgw_5
- Athens2002
- jul25
- Greg1900
- Drglitterstar
- uni77
- Johnnnn
- charmander
- Yiorgosk
- Vic_11
- EiriniS20
- Kaz
- Giorno
- mickie
- Ροβερτα
- Αλκης Κ.
- dim6
- Rita
- eri548
- Marskr
- Natassa02
- Elama On Peli
- Power-13
- eua55
- MarcoReus
- Dimitris9
- Adolfo valencia
- Vasilis25
- igeorgeoikonomo
- dkoko
- Anthi02
- Libertus
- Birdy
- Panos_02
- kleo
- stamoul1s
- TonyMontanaEse
- Zetakallipidou
- sofia!
- Elenii01
- jimis2001
- roud
- Ziggy 1
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.