jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αντωνία
Νεοφερμένος
Πριν λιγο καιρο εσυ ησουν που ελεγες οτι ειναι αδικο για εσας που εμεις οι αποφοιτοι μοιραζομαστε το ιδιο ποσοστο εισαγωγης με εσας, επειδη εμεις κανουμε επαναληψη ουσιαστικα (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.). Θα αφησω παραθεμα παρακατω για του λογου το αληθες.
Τωρα λες πως οι μαθητες της θεωρητικης εχουν πλεονεκτημα στην Εκθεση εναντι σε μας που ειμαστε θετικη, επειδη διαβαζουν κειμενα. Εξισου αστειο και αυτο με το προηγουμενο για τους αποφοιτους.
Παραποιωντας λιγο την εκφραση της συμφορουμητισας (ή -τισσας, δεν μπορω να σκεφτω τωρα) Evcathy, στην απαντηση που σου ειχε δωσει, σου λεω το εξης : Το θέμα σου ειναι οτι οι μαθητες της θεωρητικης διαβαζουν περισσοτερα κειμενα απο οτι της θετικης and yet here you are wasting your time, αντι να διαβασεις καποιο κειμενο.
Αν δε περασεις στην σχολη που θες, που πραγματικα στο απευχομαι, ουτε οι αποφοιτοι, ουτε οι μαθητες της θεωρητικης θα φταινε !
Παιδια, γενικα, κλαψτε. Μην κλαιγεστε, ομως !
Λοιπόν Παιδιά Θέλω να γράψω κάτι που το σκέφτομαι καιρό.
Αφορά τους αποφοίτους οι οποίοι δίνουν πάλι πανελλήνιες για 2η χρόνια, πιστεύω πως είναι εντελώς άδικο για εμάς μπλα, μπλα, μπλα.
Το θέμα σου ειναι οτι οι απόφοιτοι έχουν περισσότερο χρονο για διαβάσμα απ οτι εσυ and yet here you are wasting your time. Και ενα δευτερο λάθος σου που το εκανα κι εγω ειναι να κάθεσαι να σκεφτεςαι τρόπους που μπορούν να σου στερήσουν την εισαγωγή σου... Αμέσως βάζεις τον εγκέφαλο σου να σκέφτεται αρνητικά και το ενδεχόμενο της αποτυχίας..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Εγώ ασχολούμαι με την Έκθεση 1 βαριά 2 φορές την εβδομάδα..τον υπόλοιπο καιρό ασχολούμαι με συναρτήσεις, τροχαλίες και διαλύματα..Δεν νομίζω να μελετώ παράλληλα κείμενα και να εξασκεί τη γλώσσα οπότε..
Η έκθεση θέλει απλώς κριτική σκέψη, δε χρειάζεται να «διαβάζεις» έκθεση με την έννοια που αναφέρεσαι. Απλά να έχεις συζητήσει κάποια θέματα, να ξέρεις τους κανόνες της περίληψης και της έκθεσης ανάλογα το είδος του κειμένου που θα σας ζητηθεί να γράψετε και αυτό είναι. Τα κείμενα δε σε βοηθάνε σε τίποτα πέραν του γεγονότος ότι μαθαίνεις να εκφράζεσαι με περισσότερους τρόπους. Όσοι βγάζουν στην τεχνολογική βαθμό πάνω από 17-18 πως το κάνουν δηλαδή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
γι αυτό το λόγο και είμαι κατά των "γλωσσικών ασκήσεων". Μόνο στα συνώνυμα/αντώνυμα και λοιπές μπούρδες έχει προβάδισμα η θεωρητική, γιατί γνωρίζει αρχαίες ρίζες και ετυμολογία.
το ότι αυτοί "διαβάζουν κείμενα"... οκ. Αν μειώνετε τόσο τους εαυτούς σας... Εσείς δε συλλογιέστε, δε διαβάζετε, δε σερφάρετε σε καμιά ιστοσελίδα της προκοπής πέρα από ίνστα και τουίτερ. All right!
τέλος, πάλι καλά που υπάρχει κ μια έκθεση κ οι μαθητές παπαγαλίζουν κανένα κατεβατό για τη θανατική ποινή π.χ. γιατί αλλιώς τα ωραία ζουμερά ανθρώπινα μυαλά μας (με δραστηριότητα αμοιβάδας) θα ασχολούνταν μόνο με πέλφε, ρούχα και φερορμόνες
α, και παπαγαλία μεθοδολογίας για μαθηματικά κατεύθυνσης και... μηχανική λύση ασκήσεων μηχανικής στη φυσική. Γιατί μπορεί στο πανεπιστήμιο να μη μπορούμε να κάνουμε μια μέθοδο των τριών να υπολογίσουμε ποσοστό, αλλά το 15 στα μαθηματικά/φυσική το γράψαμε και περάσαμε βιολογία, φαρμακευτική, οδοντιατρική και σία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
θστην έκθεση δε γράφουμε προς αισθητική τέρψη, αλλά ζητείται σωστή επιχειρηματολογία που θεμελιώνεται από το λόγο μας. Εγώ πάντα έβλεπα αυτό το μάθημα ως δοκιμασία απεικόνισης σε ένα χαρτί της λογικής οργάνωσης των σκέψεών μας πάνω σε ένα θέμα.
Αυτό ακριβώς, το περιέγραψες τέλεια. Αν όμως επιπλέον ξέρεις να εκφράζεσαι με σπάνιες λέξεις και γενικά έχεις ένα όμορφο γραπτό τότε πας για 18+. Εγώ δεν εκφράζομαι με fancy τρόπο πήρα ένα τίμιο 16.9 μόνο και μόνο επειδή είχα μια άποψη επί του θέματος (τέχνη) και εξέφρασα τις σκέψεις μου με σωστό και ορθολογικό τρόπο. Παίζει να μην έχασα καν από την έκθεση αλλά από συνώνυμα αντώνυμα και από τις ασκήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
ναι, πιστεύω ότι η έλλειψη πλούσιου λεξιλογίου σε cappάρει στο 18,5. Για το παραπάνω πρέπει να κάνεις και λίγο εντύπωση.Αυτό ακριβώς, το περιέγραψες τέλεια. Αν όμως επιπλέον ξέρεις να εκφράζεσαι με σπάνιες λέξεις και γενικά έχεις ένα όμορφο γραπτό τότε πας για 18+. Εγώ δεν εκφράζομαι με fancy τρόπο πήρα ένα τίμιο 16.9 μόνο και μόνο επειδή είχα μια άποψη επί του θέματος (τέχνη) και εξέφρασα τις σκέψεις μου με σωστό και ορθολογικό τρόπο. Παίζει να μην έχασα καν από την έκθεση αλλά από συνώνυμα αντώνυμα και από τις ασκήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
θεωρητικά πάντα, εγώ θα έλεγα ότι οι μαθητές της θετικής έχουν το πλεονέκτημα, αφού έχουν μάθει να λειτουργούν ορθολογικά και με συγκροτημένη σκέψη... στην έκθεση δε γράφουμε προς αισθητική τέρψη, αλλά ζητείται σωστή επιχειρηματολογία που θεμελιώνεται από το λόγο μας. Εγώ πάντα έβλεπα αυτό το μάθημα ως δοκιμασία απεικόνισης σε ένα χαρτί της λογικής οργάνωσης των σκέψεών μας πάνω σε ένα θέμα.
Σε αυτό θα διαφωνήσω εν μέρει γιατί η συγκροτημένη σκέψη επέρχεται περισσότερο διαβάζοντας φιλοσοφία. Στα αρχαία της γ΄λυκείου διδάσκεσαι φιλοσοφικά κείμενα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη τα οποία έχουν πολλά στοιχεία λογικής, όπως για παράδειγμα η συλλογιστική του εις άτοπον απαγωγή, το λογικό λάθος του σοφίσματος της λήψεως του ζητουμένου, η περιορισμένη αποδεικτική αξία του υποθετικού συλλογισμού, ο δεοντολογικός συλλογισμός που περιορίζει την αποδεικτικότητα του κειμένου σου, το σχήμα κατ' άρσιν και θέσιν και άλλα τα οποία σε βοηθούν να αποκτήσεις ορθολογική σκέψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η έκθεση θέλει απλώς κριτική σκέψη, δε χρειάζεται να «διαβάζεις» έκθεση με την έννοια που αναφέρεσαι. Απλά να έχεις συζητήσει κάποια θέματα, να ξέρεις τους κανόνες της περίληψης και της έκθεσης ανάλογα το είδος του κειμένου που θα σας ζητηθεί να γράψετε και αυτό είναι. Τα κείμενα δε σε βοηθάνε σε τίποτα πέραν του γεγονότος ότι μαθαίνεις να εκφράζεσαι με περισσότερους τρόπους. Όσοι βγάζουν στην τεχνολογική βαθμό πάνω από 17-18 πως το κάνουν δηλαδή;
Δηλαδή μου λες ότι μπορώ να μάθω είδος δοκιμίων, συλλογιστικες πορείες, τρόπους πειθούς και αξιολόγηση επιχειρήματος Μόνο με κριτική σκέψη; naahhh..Εκτός αν είσαι καποιου είδους διάνοια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ξέρεις ότι αυτά μαθαίνονται μέσα σε 2 ώρες, άντε κι άλλη 1 για επανάληψη έτσι;Δηλαδή μου λες ότι μπορώ να μάθω είδος δοκιμίων, συλλογιστικες πορείες, τρόπους πειθούς και αξιολόγηση επιχειρήματος Μόνο με κριτική σκέψη; naahhh..Εκτός αν είσαι καποιου είδους διάνοια..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Cool. Αρκεί να έχεις σκοπό να δουλέψεις. (Δε λέω ότι τις προηγούμενες δύο φορές τα εξυνες, δεν ξέρω τι έκανες). Ο επιμένων νικά. Απλά να βρεις πρώτα τι είναι αυτό που θες!Ποιά είναι η γνώμη σας για κάποιον που επείδη ακόμα δεν ξέρει τί του γίνεται να σκέφτεται να ξαναδώσει πανελλήνιες για 3η φορά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cool. Αρκεί να έχεις σκοπό να δουλέψεις. (Δε λέω ότι τις προηγούμενες δύο φορές τα εξυνες, δεν ξέρω τι έκανες). Ο επιμένων νικά. Απλά να βρεις πρώτα τι είναι αυτό που θες!
Θα είμαι ειλικρινής. Πρώτη χρονιά τα έξυνα για τα καλά. Φέτος είπα να ξαναδώσω με στόχο κάποια σχολη που ασχολείται με υπολογιστές. Λογο διαφορων παραγόντων (μερικοι ειναι ηλιθιοι) δεν εδωσα τοσο πολυ σημασια στα μαθηματικα, που αμα εκανα εξασκηση σε αυτα θα γινομουν πολυ καλος. Το τελευταιο καιρο σκεφτομαι να δωσω πανελληνιες και να μπω σε μια σχολη Διοικηση Τουριστικων Επιχειρησεων. Αν περασω εξω απο Αθηνα λεω να:
* 1 Δοκιμαζω να παρω μεταγραφη για αθηνα ή πειραια και ετσι δεν θα ξαναδωσω.
* 2 Στην περιπτωση που δεν μπορεσω να παρω μεταγραφη, περνω το φοιτητικο πασο, αρχιζω να διαβαζω και κανω ιδιαιτερα μόνο μαθηματικά. Στα άλλα είμαι αρκετά καλος. Αεππ δεν εχω (σχεδον) κανενα προβλημα. Έκθεση (επειδη δεν ειμαι ελληνας, αν και εχω γεννηθει εδω, ασχολουμε περισσοτερο με τα Αγγλικα) ειμαι μετριος. Αοθ είναι απο τα ευκολα μαθηματα κατα την γνωμη μου και θελουν απλο διαβασμα και να ξερεις τους τυπους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προς Τυφών,
Πριν λιγο καιρο εσυ ησουν που ελεγες οτι ειναι αδικο για εσας που εμεις οι αποφοιτοι μοιραζομαστε το ιδιο ποσοστο εισαγωγης με εσας, επειδη εμεις κανουμε επαναληψη ουσιαστικα (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.). Θα αφησω παραθεμα παρακατω για του λογου το αληθες.
Τωρα λες πως οι μαθητες της θεωρητικης εχουν πλεονεκτημα στην Εκθεση εναντι σε μας που ειμαστε θετικη, επειδη διαβαζουν κειμενα. Εξισου αστειο και αυτο με το προηγουμενο για τους αποφοιτους.
Παραποιωντας λιγο την εκφραση της συμφορουμητισας (ή -τισσας, δεν μπορω να σκεφτω τωρα) Evcathy, στην απαντηση που σου ειχε δωσει, σου λεω το εξης : Το θέμα σου ειναι οτι οι μαθητες της θεωρητικης διαβαζουν περισσοτερα κειμενα απο οτι της θετικης and yet here you are wasting your time, αντι να διαβασεις καποιο κειμενο.
Αν δε περασεις στην σχολη που θες, που πραγματικα στο απευχομαι, ουτε οι αποφοιτοι, ουτε οι μαθητες της θεωρητικης θα φταινε !
Παιδια, γενικα, κλαψτε. Μην κλαιγεστε, ομως !
Καταρχάς χαίρομαι που παρακολουθείς τακτικά αυτά που γράφω και τα ανακαλείς κιόλας χαχα.
Δηλαδή μου λες ότι δεν κάνεις επαναλήψεις την δεύτερη χρονιά; τι κάνεις κάθεσαι; μάλλον Έτσι υποτιμάς τον κόπο ορισμένων παιδιών. Είναι λογική συνέπεια ο διπλάσιος χρόνος επανάληψης να ευνοεί καλύτερα αποτελέσματα..Δεν προδιαγραφω ότι αυτό είναι δεδομένο, αλλά δημιουργεί το πρόσφορο έδαφος, καλύτερες συνθήκες, δίχως να σημαίνει πως η επιτυχία είναι βέβαιη. Από εκεί και πέρα δεν είναι ανάγκη να τα βλέπεις όλα ασπρο μαύρο για να διαφωνείς μαζί μου ντε και καλά..Εγώ παραθέτω την άποψη μου την τεκμηρίωνω Όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένα και είμαι ανοιχτός στον αντίλογο. Οπότε μην μου λες ότι η ανάγνωση κειμένων και η ενασχόληση με τη γλώσσα, έστω και την αρχαία, δεν βοηθάει Γενικά μόνο κ μόνο για να διαφωνήσουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stickerbush
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν έχει ούτε νόημα ούτε λογική ο συλλογισμός σου για τους απόφοιτους. Αποφάσισαν να θυσιάσουν ένα χρόνο απ' τη ζωή τους (ή να επενδύσουν, όπως το δει κανείς) για να ικανοποιήσουν έναν στόχο τους. Από μένα το έκανα δύο φορές, κράτα το εξής: ξυδάκιΚαταρχάς χαίρομαι που παρακολουθείς τακτικά αυτά που γράφω και τα ανακαλείς κιόλας χαχα.
Δηλαδή μου λες ότι δεν κάνεις επαναλήψεις την δεύτερη χρονιά; τι κάνεις κάθεσαι; μάλλον Έτσι υποτιμάς τον κόπο ορισμένων παιδιών. Είναι λογική συνέπεια ο διπλάσιος χρόνος επανάληψης να ευνοεί καλύτερα αποτελέσματα..Δεν προδιαγραφω ότι αυτό είναι δεδομένο, αλλά δημιουργεί το πρόσφορο έδαφος, καλύτερες συνθήκες, δίχως να σημαίνει πως η επιτυχία είναι βέβαιη. Από εκεί και πέρα δεν είναι ανάγκη να τα βλέπεις όλα ασπρο μαύρο για να διαφωνείς μαζί μου ντε και καλά..Εγώ παραθέτω την άποψη μου την τεκμηρίωνω Όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένα και είμαι ανοιχτός στον αντίλογο. Οπότε μην μου λες ότι η ανάγνωση κειμένων και η ενασχόληση με τη γλώσσα, έστω και την αρχαία, δεν βοηθάει Γενικά μόνο κ μόνο για να διαφωνήσουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
δεν έχει ούτε νόημα ούτε λογική ο συλλογισμός σου για τους απόφοιτους. Αποφάσισαν να θυσιάσουν ένα χρόνο απ' τη ζωή τους (ή να επενδύσουν, όπως το δει κανείς) για να ικανοποιήσουν έναν στόχο τους. Από μένα το έκανα δύο φορές, κράτα το εξής: ξυδάκι
Καταρχάς μάθε να είσαι πιο ευγενικός στις συζητήσεις σου Δεν νομίζω να σε προσέβαλα.
Κατά δεύτερον, αν Εσύ για δικούς σου λόγους δεν αποδώσεις την πρώτη φορά δεν βρίσκεις δικαιολογίες Ούτε θεοποιείς την επανάληψη. Ναι το σύστημα σου δίνει την ευκαιρία να ξαναδώσεις και καλά κάνει..αλλά δες το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που ξαναδινουν..είναι είτε όσοι την πρώτη χρονιά ήταν αλλού για αλλού είτε όσοι Ενώ είχαν προετοιμαστεί δεν απέδωσαν, και Ναι στα δικά μου μάτια αποτυχία είναι αυτό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Garist
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καταρχάς μάθε να είσαι πιο ευγενικός στις συζητήσεις σου Δεν νομίζω να σε προσέβαλα.
Κατά δεύτερον, αν Εσύ για δικούς σου λόγους δεν αποδώσεις την πρώτη φορά δεν βρίσκεις δικαιολογίες Ούτε θεοποιείς την επανάληψη. Ναι το σύστημα σου δίνει την ευκαιρία να ξαναδώσεις και καλά κάνει..αλλά δες το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών που ξαναδινουν..είναι είτε όσοι την πρώτη χρονιά ήταν αλλού για αλλού είτε όσοι Ενώ είχαν προετοιμαστεί δεν απέδωσαν, και Ναι στα δικά μου μάτια αποτυχία είναι αυτό.
Δηλαδη το παιδι που εχασε την ιατρικη μετα απο 1 χρονο διαβασματος για 50 μορια ειναι αποτυχημενο.seems legit
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τυφών
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το σύστημα σου δίνει την δυνατότητα επανάληψης αλλά είναι όντως αποτυχία..Μπορεί να μην διάβασες αρκετά η να έτυχε μια ατυχία της στιγμής..Δεν είπα ότι είναι ρετσινιά ούτε θα σε ακολουθεί όλη σου τη ζωή μη τρελαθούμε και θέλει περισσότερα ψυχικά αποθέματα για να ξαναδωσεις..αλλά έτσι δεν αναγνωρίζεις την προσπάθεια όσων πέρασαν εκεί που ήθελαν με την πρώτη. Το σύστημα δίνει (καλως) δεύτερες ευκαιρίες η ζωή αρκετές φορές όμως όχι.
για πες μου Τυφωνα, ποια η αποψη σου για την προσαυξηση των αθλητων;
Καταρχάς αυτό που με Ρωτάς δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το θέμα μην προσπαθείς να με στριμωξεις πετώντας το μπαλάκι στην εξέδρα, αλλά θα σου απαντήσω.
Δεν θα σου πω αν είναι σωστό η όχι, αυτό που θα σου πω είναι ότι αποτελεί αδικία να εφαρμόζεται αυτό σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο στην βαθμολογική διαδικασία δεν λαμβάνει υπ'όψιν τις κλίσεις του μαθητή, την προσωπικότητα του η τα υπόλοιπα προσόντα του (γλωσσομάθεια, πιστοποίηση χρήσης Η/Υ κ.α.) Συμφωνώ ότι δεν πρέπει να αγνοείται αν κάποιος έχει μοχθησει για μια διάκριση σε ένα άθλημα (Γιατί απαιτεί μεγάλη διάκριση για να πάρεις τα μόρια) αλλά Γιατί μην αξιολογείται αντίστοιχα αν κάποιος έχει ξοδέψει χρόνο να μάθει μια ξένη γλώσσα, να ασχοληθεί με κάποια Τέχνη η κάτι άλλο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 28 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.