American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Γιατί τι εννοείς μην μου λες τέτοια.
Αν γραψεις στις πανελληνιες 16+ στην εκθεση να ξερεις καποιον αγιο θα ειχες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 991793
Επισκέπτης
Εννοείται αυτό, απλώς αναφέρω ότι μπορεί να βαθμολογεί με επιείκεια μόνο και μόνο επειδή σε ξέρει. Τουλάχιστον σε μένα, αυτό πιστεύω ότι συνέβη μια φορά. Κατά τα άλλα, συμφωνώ μαζί σου.Αν ο φροντιστης ξέρει τι του γίνεται μια χαρά αντικειμενικά βαθμολογεί. Εγώ έχω πάρει και 38 έχω πάρει όμως και 29. Το θέμα είναι να καταλάβεις αν πράγματι ο καθηγητής σου βαθμολογεί αντικειμενικά και όχι για να "ευχαριστεί τους πελάτες" του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
ΑΥΤΟ! Ισχύει τόσο γαμημένα πολύ!!!! Καμιά φορά διαβάζουμε μεταξύ μας με φίλες τις εκθέσεις για να έχουμε μέτρο σύγκρισης. Δε θέλω να πω ότι οι δικές μου είναι καλύτερες, αλλά είναι σαφώς πιο αντικειμενικές. Παιδιά πρέπει να γράφουμε όσο πιο αντικειμενικά γίνεται, γιατί δεν ξέρουμε σε τι βαθμολογητή θα πέσουμε και πώς θα εκλάβει κάτι. Φυσικά η αντικειμενικότητα δε σημαίνει ότι σε έκθεση με θέμα "ρατσισμός" θα παρουσιάσουμε θετικά ρατσιστικών πρακτικών, αυτό δε γίνεται! Αλλά είναι καλό στις εκθέσεις αυτές να περιοριζόμαστε στην έκφραση της άποψης της κοινής γνώμης, απλά για να είμαστε καλυμμένοι, νομίζωθα πρεπει να μαθεις να γραφεις οχι για να σε βαθμολογησουν στο σχολειο ή στο φροντ ή στο ιδιαιτερο. θα πρεπει να μαθεις να γραφεις κατι αποδεκτο απο τον καθε τυχαιο επιτηρητη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kasper1996
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
παδια τι γινετε με το καρτελακι? μπορω να παω δευτερα να το παρω? δινω δευτερη φορα..
Φυσικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LostInOblivion
Νεοφερμένος
Ναι όντως αλλα του 5 θα ανέβουν.
Τί σε κάνει και το λες αυτό;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
American Economist
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LostInOblivion
Νεοφερμένος
Αφού πέρσι έπεσαν 300-500 μόρια η ασσοε έφτασε 17.000
Κατα την αποψή μου οι παραγοντες για τις βασεις ειναι:
1. Δυσκολια θεματων
2. Ζητηση
3. Πως θα γραψουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Κατα την αποψή μου οι παραγοντες για τις βασεις ειναι:
1. Δυσκολια θεματων
2. Ζητηση
3. Πως θα γραψουν
θεωρω οτι η δυσκολια θεματων και το πως θα γραψουν οι μαθητες ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα οποτε οι βασεις καθοριζονται μονο απο την ζητηση και την βαθμολογια των μαθητων.Δεν πιστευω και φετος οι μαθητες που θα αριστευσουν (>18 ) σε Φυσικη και Χημεια θα ειναι παλι σε τοσο μεγαλο ποσοστο.Ηταν 27% Φυσικη και 34% Χημεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ιππολύτη
Πολύ δραστήριο μέλος
Συμφωνώ και γι αυτό σταματήστε να ασχολείστε με τις γ@μημενες βάσεις. νισάφιθεωρω οτι η δυσκολια θεματων και το πως θα γραψουν οι μαθητες ειναι ουσιαστικα το ιδιο πραγμα οποτε οι βασεις καθοριζονται μονο απο την ζητηση και την βαθμολογια των μαθητων.Δεν πιστευω και φετος οι μαθητες που θα αριστευσουν (>18 ) σε Φυσικη και Χημεια θα ειναι παλι σε τοσο μεγαλο ποσοστο.Ηταν 27% Φυσικη και 34% Χημεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PanosGR
Πολύ δραστήριο μέλος
Αφού πέρσι έπεσαν 300-500 μόρια η ασσοε έφτασε 17.000
Ναι, και;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giovanni_
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sofia10
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mhtrogoal
Πολύ δραστήριο μέλος
αφηστε τις βασεις και ακουστε λιγο Uzi να χαλαρωσετε, εξαλλου σε 2μιση βδομαδες σαν αυτον στο βιντεο θα ειμαστε και μεις
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 28 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.