wannabeconomist
Νεοφερμένος
Διάβαζα τωρα κατι άρθρα σχετικά με τους αριστούχους των πανελλαδικών και βλέπω βαθμούς 19-20 μαθ.κατευ 20 μαθ γεν 20 αεεπ 19 αρχαια 19φυσικη 19χημεια 19βιολογια κατευ. και μετα σχεδόν σε όλους ενα 16 15 17 στην έκθεση απο το πουθενα ντοοον!! ,,, μιλαμε άδικο μάθημα ρε πουστη , αναρωτιέμαι αν αυτοί που τα διορθώνουν , αν τους δινόταν ευκαιρία να γράψουν, ποσο θα έγραφαν άραγε
Ο υποκειμενισμός του μαθήματος σκοτώνει φίλε. Έχει καταστραφεί το μάθημα της Έκθεσης!Αντί να αποτελεί το αγαπημένο μάθημα όλων των υποψηφίων(η γλώσσα μας είναι άλλωστε την χρησιμοποιούμε καθημερινά)-δίνοντας τους την ευκαιρία να αναπτύξουν όπως ΑΥΤΟΊ θέλουν το εκάστοτε θέμα -το έχουμε τυποποιήσει,βάζοντας το σε φόρμες!Βέβαια όλο αυτό, στην προσπάθεια να είμαστε μέσα στα "αποδεκτά" πλαίσια που αποδέχεται ο κάθε βαθμολογητής(και στην προσπάθεια να προστατευθούμε από "ανίκανους" φιλολόγους που για να εκλάβουν ως σωστή μια απάντηση ο μαθητής οφείλει υποχρεωτικά να έχει συμπεριλάβει το "ποιηματάκι" οικογένεια, σχολείο,ΜΜΕ,πνευματικοί άνθρωποι κλπ)
Είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει.Τυποποιημένες σκέψεις,έτοιμες "συνταγές","μασημένη" τροφή σε κάτι που θεωρητικά καμιά απάντηση δεν είναι λανθασμένη (διατυπωμένη ορθά βέβαια).
Τι έχουν καταφέρει να κάνουν ?Να" θάψουν " οποιαδήποτε σκέψη που παρεκκλίνει από τις φορμαλιστικές ιδέες που έχουν σαν "Ευαγγέλιο". Διορθώνουν με βάση "οδηγίες " στις οποίες μένουν πιστοί όντας "τυφλοί " και "κωφάλαλοι" στην διαφορετική προσέγγιση.
Διορθώνουν ουσιαστικά την άποψη σου,την κρίση σου και την σκέψη σου(!!) σε ένα μάθημα που υποτίθεται σε "απελευθερώνει".
Αυτό είναι το μάθημα της Έκθεσης που καλούμαστε να διαγωνιστούμε....
Θα μου πείτε πως αλλιώς θα μπορέσει να γίνει εξέταση των μαθητών ?Σίγουρα όχι έτσι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
αυγή όντος
Διάσημο μέλος
Εγώ πάντως πάω για 20 ΈκθεσηΟ υποκειμενισμός του μαθήματος σκοτώνει φίλε. Έχει καταστραφεί το μάθημα της Έκθεσης!Αντί να αποτελεί το αγαπημένο μάθημα όλων των υποψηφίων(η γλώσσα μας είναι άλλωστε την χρησιμοποιούμε καθημερινά)-δίνοντας τους την ευκαιρία να αναπτύξουν όπως ΑΥΤΟΊ θέλουν το εκάστοτε θέμα -το έχουμε τυποποιήσει,βάζοντας το σε φόρμες!Βέβαια όλο αυτό, στην προσπάθεια να είμαστε μέσα στα "αποδεκτά" πλαίσια που αποδέχεται ο κάθε βαθμολογητής(και στην προσπάθεια να προστατευθούμε από "ανίκανους" φιλολόγους που για να εκλάβουν ως σωστή μια απάντηση ο μαθητής οφείλει υποχρεωτικά να έχει συμπεριλάβει το "ποιηματάκι" οικογένεια, σχολείο,ΜΜΕ,πνευματικοί άνθρωποι κλπ)
Είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει.Τυποποιημένες σκέψεις,έτοιμες "συνταγές","μασημένη" τροφή σε κάτι που θεωρητικά καμιά απάντηση δεν είναι λανθασμένη (διατυπωμένη ορθά βέβαια).
Τι έχουν καταφέρει να κάνουν ?Να" θάψουν " οποιαδήποτε σκέψη που παρεκκλίνει από τις φορμαλιστικές ιδέες που έχουν σαν "Ευαγγέλιο". Διορθώνουν με βάση "οδηγίες " στις οποίες μένουν πιστοί όντας "τυφλοί " και "κωφάλαλοι" στην διαφορετική προσέγγιση.
Διορθώνουν ουσιαστικά την άποψη σου,την κρίση σου και την σκέψη σου(!!) σε ένα μάθημα που υποτίθεται σε "απελευθερώνει".
Αυτό είναι το μάθημα της Έκθεσης που καλούμαστε να διαγωνιστούμε....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εγω γενικά δε συμφωνώ με την άποψη αυτη που υποστηρίζετε οι περισσότεροι κατηγορώντας το μάθημα της έκθεση για το οτι ζητάει απο τους μαθητές τυποποιημένες απαντήσεις ή αλλιώς ποιηματάκια οπως λες εσυ, αντίθετα θεωρώ οτι η έκθεση παρέχει στον μαθητή τη δυνατότητα να εκφραστεί ελεύθερα επιβάλλοντας απλώς κάποιους περιορισμούς στην ελευθερία αυτη ώστε να μη καταλήξει η ελευθερία ασυδοσία που αναιρεί τα δικαιώματα των άλλων ανθρώπων οπως άλλωστε γινεται και με τη δημοκρατία μας !!! για παράδειγμα δεν ειναι δυνατόν να υποστηρίζω οτι ειναι καλο να σκοτώνω για τη θρησκεία μου ώστε να κανω περισσότερους να πιστέψουν στο θεό που πιστεύω ή οτι οι μεταναστες και οι πρόσφυγες αποτελούν απειλή για τη χώρα επειδή οι περισσότεροι ειναι αμόρφωτοι δολοφόνοι , κατι τέτοιες ρατσιστικές και ακραίες αποψεις φυσικά και πρεπει να απορρίπτονται γιατι έρχονται σε αντίθεση με τα θεμελιώδη δικαιώματα του ανθρώπου ,,,, με λίγα λόγια βρίσκω μια χαρα το μάθημα της έκθεσης οπως ειναι σημερα , έχω ωστόσο θέμα με τους βαθμούςΟ υποκειμενισμός του μαθήματος σκοτώνει φίλε. Έχει καταστραφεί το μάθημα της Έκθεσης!
Θα μου πείτε πως αλλιώς θα μπορέσει να γίνει εξέταση των μαθητών ?Σίγουρα όχι έτσι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StavMed
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο υποκειμενισμός του μαθήματος σκοτώνει φίλε. Έχει καταστραφεί το μάθημα της Έκθεσης!Αντί να αποτελεί το αγαπημένο μάθημα όλων των υποψηφίων(η γλώσσα μας είναι άλλωστε την χρησιμοποιούμε καθημερινά)-δίνοντας τους την ευκαιρία να αναπτύξουν όπως ΑΥΤΟΊ θέλουν το εκάστοτε θέμα -το έχουμε τυποποιήσει,βάζοντας το σε φόρμες!Βέβαια όλο αυτό, στην προσπάθεια να είμαστε μέσα στα "αποδεκτά" πλαίσια που αποδέχεται ο κάθε βαθμολογητής(και στην προσπάθεια να προστατευθούμε από "ανίκανους" φιλολόγους που για να εκλάβουν ως σωστή μια απάντηση ο μαθητής οφείλει υποχρεωτικά να έχει συμπεριλάβει το "ποιηματάκι" οικογένεια, σχολείο,ΜΜΕ,πνευματικοί άνθρωποι κλπ)
Είναι λυπηρό αυτό που συμβαίνει.Τυποποιημένες σκέψεις,έτοιμες "συνταγές","μασημένη" τροφή σε κάτι που θεωρητικά καμιά απάντηση δεν είναι λανθασμένη (διατυπωμένη ορθά βέβαια).
Τι έχουν καταφέρει να κάνουν ?Να" θάψουν " οποιαδήποτε σκέψη που παρεκκλίνει από τις φορμαλιστικές ιδέες που έχουν σαν "Ευαγγέλιο". Διορθώνουν με βάση "οδηγίες " στις οποίες μένουν πιστοί όντας "τυφλοί " και "κωφάλαλοι" στην διαφορετική προσέγγιση.
Διορθώνουν ουσιαστικά την άποψη σου,την κρίση σου και την σκέψη σου(!!) σε ένα μάθημα που υποτίθεται σε "απελευθερώνει".
Αυτό είναι το μάθημα της Έκθεσης που καλούμαστε να διαγωνιστούμε....
Θα μου πείτε πως αλλιώς θα μπορέσει να γίνει εξέταση των μαθητών ?Σίγουρα όχι έτσι...
Εχοντας γραψει ηδη πανελληνιες θα σε συμβουλευα να αφησεις ελευθερο τον εαυτο σου περα απο τις κλασικες τυποποιησεις. Στην εκθεση πηγα και εγραψα την πρωτη μου χρονια 18,6 επειδη εκεινη την ωρα δε μπηκα σε καλουπια αλλα εγραψα αβιαστα. Η τυποποιηση στην εκθεση ειναι πραγμα κουτο, εως και θλιβερο θα ελεγα !! Να εχεις κατα νου οτι η πρωτοτυπια των ιδεων ειναι παραμετρος που επηρεαζει τον τελικο βαθμο. Εισαι ενα ατομο 18 ετων, εισαι σκεπτομενος, αντιλαμβανεσαι και προβληματιζεσαι. Κανενα σχεδιαγραμμα δεν εχεις αναγκη ! Ναι οκ, θα πεις και 5 κλισε πραγματα αλλα η κριση σου θα σε ξεχωρισει. Το ΜΟΝΟ που χρειαζεται ειναι ηρεμια και συγκεντρωση και ολα θα σου ερθουν. Ο εγκεφαλος λειτουργει γρηγορα και αποτελεσματικα εκεινη την ωρα
Τελος, κανεις δεν αμφισβητησε τον υποκειμενικο χαρακτηρα του μαθηματος. Ενα καλο και δομημενο γραπτο ομως δε μπορει να μην αξιολογηθει ως πρεπει Ενας σωστος βαθμολογητης θα δει την κριτικη σου οξυτητα και θα το εκτιμησει αναμεσα στην ατελειωτη ''κονσερβα'' της παπαγαλιας
Καλη σου επιτυχια !!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wannabeconomist
Νεοφερμένος
Τα "ποιηματάκια", και οι "φόρμες" που ακολουθούνται { σχολείο και φροντιστήριο με προειδοποιούν : εάν δεν γράψω τα γνωστά και παραδοσιακά περί παιδείας,ΜΜΕ,αλλοτρίωσης,οικογένειας,σχολείου κλπ (ανεξάρτητα εάν ταιριάζουν ή όχι στο θέμα) η απάντησή μου θα εκληφθεί ως ελλιπής από έναν "περίεργο" βαθμολογητή} ,πολλοί μαθητές ακόμα αποστηθίζουν ολόκληρες απαντήσεις για να μην βρεθούν εξ απροοόπτου,είναι αποτέλεσμα του περιορισμού που "επιβάλλουν"(ίσως και άθελά τους) οι φιλόλογοι.Προσωπικά δεν θεωρώ πως ο νέος μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα από τη στιγμή που στην πλειοψηφία των υποψηφίων "πλανώνται" ερωτήματα του τύπου «Πώς θα με βαθμολογήσει άραγε ο καθηγητής, αν περιγράψω την κατάσταση διαφορετικά απ’ ό,τι θα περίμενε»; «Κι αν δεν πιστεύω αυτό το οποίο πρέπει να υποστηρίξω»;
Σου θέτω ως ενδεικτικό παράδειγμα ένα θέμα περί Ευρωπαικής Ένωσης και Οικονομικής Ενοποίησης(το οποίο έχει τύχει να γράψω) που ζητά να εκθέσεις την άποψη σου για την ΕΕ και ΟΝΕ και να μιλήσεις για τα θετικά της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης .Για ποιον λόγο κάποιος να μην μπορεί να αναφερθεί στα αρνητικά τους εκθέτωντας μια ευρωσκεπτικιστική άποψη εφόσον θεωρητικά κάθε άποψη τεκμηριωμένη και ορθά διατυπωμένη είναι δεκτή ?
Τέτοιου είδους τοποθετήσεις ούτε είναι ρατσιστικές ούτε ακραίες και δεν νομίζω επίσης πως περιορίζουν την "ελευθερία του άλλου ".Παρόλα αυτά δεν "ενθαρρύνονται".Αυτό ναι για μένα μεταφράζεται ως" φίμωση" της σκέψης!
Υπάρχουν εξάλλου δυο "σχολές" καθηγητών και συνεπώς βαθμολογητών.Από τη μια αυτοί που αφήνουν ελεύθερο τον μαθητή να εκφραστεί έξω από τα συγκεκριμένα πρότυπα(δυστυχώς αποτελούν μειοψηφία) ,και από την άλλη αυτοί που αν δεν δούν θέση βασισμένη στα "καλούπια " θα "κοκκινίσουν" το γραπτό θεωρώντας πως ο 18ος χρόνος δεν έχει δικαίωμα έκφρασης διαφορετικής άποψης.
Οπότε ο καθένας οφείλει να προσαρμοστεί στην κατάσταση αυτή....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
α) σοβαραλογεις; μας βγαινει ο κωλος να παρουμε 5 εδω περαKαλά, ελπίζω να αστειεύεσαι.
α) Στο πανεπιστήμιο το 5 μπαίνει πιο εύκολα ενώ εδώ δεν αγωνίζεσαι για 5 αλλά για άριστα.
β) Στο πανεπιστήμιο υπάρχουν sos ενώ τα θέματα ανακυκλώνονται.
γ) Στο πανεπιστήμιο δεν ανταγωνίζεσαι 100000 υποψήφιους για 100 θέσεις εισαγωγής.
Γενικότερα τα μαθήματα του πανεπιστημίου είναι πολύ πιο εύκολα από αυτά των πανελληνίων.
β) τα ποια; σος; νομίζω ότι έχει βγει εκτος λεξιλογίου μου αυτή η λέξη εδώ και 10 μήνες
εδιτ γιατι τωρα ειδα τη μ"λ@κια που ειπες.. δεν αγωνιζεσαι για αριστα στο παν/μιο; και μπαινεις δλδ στον κοπο πανελληνιων, εξοδων κλπ για να παρεις πτυχιο με 5; καλυτερα να κατσεις σπιτι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wannabeconomist
Νεοφερμένος
Εχοντας γραψει ηδη πανελληνιες θα σε συμβουλευα να αφησεις ελευθερο τον εαυτο σου περα απο τις κλασικες τυποποιησεις. Στην εκθεση πηγα και εγραψα την πρωτη μου χρονια 18,6 επειδη εκεινη την ωρα δε μπηκα σε καλουπια αλλα εγραψα αβιαστα. Η τυποποιηση στην εκθεση ειναι πραγμα κουτο, εως και θλιβερο θα ελεγα !! Να εχεις κατα νου οτι η πρωτοτυπια των ιδεων ειναι παραμετρος που επηρεαζει τον τελικο βαθμο. Εισαι ενα ατομο 18 ετων, εισαι σκεπτομενος, αντιλαμβανεσαι και προβληματιζεσαι. Κανενα σχεδιαγραμμα δεν εχεις αναγκη ! Ναι οκ, θα πεις και 5 κλισε πραγματα αλλα η κριση σου θα σε ξεχωρισει. Το ΜΟΝΟ που χρειαζεται ειναι ηρεμια και συγκεντρωση και ολα θα σου ερθουν. Ο εγκεφαλος λειτουργει γρηγορα και αποτελεσματικα εκεινη την ωρα
Τελος, κανεις δεν αμφισβητησε τον υποκειμενικο χαρακτηρα του μαθηματος. Ενα καλο και δομημενο γραπτο ομως δε μπορει να μην αξιολογηθει ως πρεπει Ενας σωστος βαθμολογητης θα δει την κριτικη σου οξυτητα και θα το εκτιμησει αναμεσα στην ατελειωτη ''κονσερβα'' της παπαγαλιας
Καλη σου επιτυχια !!
Μπράβο για τα λόγια σου, σε ευχαριστώ πολύ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StavMed
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μπράβο για τα λόγια σου, σε ευχαριστώ πολύ
Να εισαι καλα αν και δε λεω κατι τρομερο...Απλα θα αφεθεις εκεινη τη στογμη και θα γραψεις με κλιμακωση ξεκινωντας απ τα πλεον σημαντικα στα δευτερευοντα. Μην προσπαθησεις να τους εντυπωσιασεις με εξηζητημενο λεξιλογιο. Θελουν να δουν λογια μεστα που αντικατοπτριζουν δομημενη σκεψη και ωριμοτητα. Δεν ειπα να γραψεις συνειρμικα, η πολλη ελευθερια μας πνιγει !! Εκφρασου με προσοχη ως 18χρονος, δεν κυνηγουν δοκιμιογραφους !
Δεν προκειται να σου ζητησουν να αναλυσεις τους δημοσιονομικους στοχους της οικονομιας (αν και σαν wanna be economist δε θα ειχες θεμα ) ουτε να αξιολογησεις τα οργανα της ΕΕ. Πιστευω και ελπιζω να ειναι κατι κοντα στην ηλικια μας που θα μας εμπνευσει να γραψουμε ωραια !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ο ΠάνοςDent ένας τεταρτοετής φοιτητής Οδοντιατρικής στο τμήμα της Θεσσαλονίκης και παράλληλα youtuber μέσα σε ένα πολύ μικρό βίντεο εμψυχώνει με το καλύτερο τρόπο τους μικρούς μαθητές που δίνουν σε λίγες μέρες πανελλαδικές εξετάσεις.
Ίσως το καλύτερο σχετικό βίντεο και σίγουρα καλύτερο από τις χαζομάρες των καναλιών της τηλεόρασης που φέρνουν ψυχολόγους και διατροφολόγους και κάνουν ένα βίντεο για να πάρουν ένα ποσοστό τηλεθέασης από τις μητέρες των παιδιών που δίνουν πανελλαδικές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kluader
Νεοφερμένος
α) σοβαραλογεις; μας βγαινει ο κωλος να παρουμε 5 εδω περα
β) τα ποια; σος; νομίζω ότι έχει βγει εκτος λεξιλογίου μου αυτή η λέξη εδώ και 10 μήνες
εδιτ γιατι τωρα ειδα τη μ"λ@κια που ειπες.. δεν αγωνιζεσαι για αριστα στο παν/μιο; και μπαινεις δλδ στον κοπο πανελληνιων, εξοδων κλπ για να παρεις πτυχιο με 5; καλυτερα να κατσεις σπιτι
Αγαπητό μου αγόρι, αν έχεις κόλλημα και θες άριστα, ακόμα και εξετάσεις για palso Α junior να πας να δώσεις, θα σου φανούν βουνό.
Αλλά εδώ δε μιλάμε για το τι κόλλημα έχεις εσύ αλλά για το τι ισχύει για τους μέσους ανθρώπους που θέλουν να περάσουν σε ένα μέσο ΑΕΙ.
εδιτ: Και αν σου βγαίνει ο κώλος για ένα 5 στο πανεπιστήμιο, τότε γενικά δεν τραβάς και πρέπει να αναζητήσεις αλλού ενασχόληση. Μην αγχώνεσαι, δεν είναι τα ΑΕΙ για όλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναι, συμφωνώ απόλυτα με αυτο που λες οτι πρεπει η απάντηση μας να περιλαμβάνει στις περισσοτερες περιπτώσεις το σχολείο την οικογένεια κτλ ωστόσο αν το καλοσκεφτείς δεν εχεις να αναφέρεις και κατι διαφορετικό απο αυτά τα κλασικά, ΜΜΕ γονείς κράτος πνευματικοί άνθρωποι , τι αλλο να ανφερεις , φυσικά δεν τα απαιτούν ολα ,αλλα μερικά απο αυτά . Τωρα το παράδειγμα ανεφερες όπου έπρεπε να περιγράψεις μονο τα θετικά και οχι τα αρνητικά της ε. Ολοκλήρωσης δεν αποτελεί ,για μένα τουλάχιστον, αποδεικτικό στοιχείο για το οτι η έκθεση περιορίζει την ελευθερία των μαθητών , καθώς ίσως να τους φαινονται τα θετικά πιο δύσκολα απο τα αρνητικά ή απλώς θέλουν να ακούσουν συγκεκριμένες απόψεις για τα θετικά χωρίς να μπλέκουν μεσα και τα αρνητικά ,ίσως να το κανουν για λόγους ευκολίας ( τα θετικά ειναι πολλά οποτε μη τους βάλουμε να γράψουν και τα αρνητικά ) .... Πάντως η επιχειρηματολογία σου ειναι πολυ καλη , ίσως απλα να βλέπουμε το θέμα διαφορετικάallal1 κατάλαβα πως το θέτεις. Βέβαια όταν καλείται ένας μαθητής να απαντήσει σε ένα θέμα πανελληνίων εξετάσεων ,δεν εκθέτει την "ιδεολογία του" αλλά οφείλει να απαντά συγκεκριμένα σε αυτό επιχειρηματολόγωντας είτε διαφωνεί είτε συμφωνεί.Αναφερόμενος λοιπόν σε αυτό που λες περί των απόψεων για θρησκεία και ρατσισμό ,πώς θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν "επιχειρήματα" (γνωρίζουμε τι εστί επιχείρημα) όταν διατυπώνονται βασισμένες σε απόλυτα, αυθαίρετα και γενικευμένα συμπεράσματα που δεν μπορούν να στηριχθούν λογικά;Εκείνη τη στιγμή δεν μιλάμε για επιχειρηματολογία(και μόνο από την θεωρία μπορούμε κάνουμε αξιολόγηση) αλλά για "αυταπόδεικτες αλήθειες" .Συνεπώς μιας και στην έκθεση εξετάζεται ο επιχειρηματολογικός λόγος δεν έχουν ισχύ τέτοιες τοποθετήσεις .
Τα "ποιηματάκια", και οι "φόρμες" που ακολουθούνται { σχολείο και φροντιστήριο με προειδοποιούν : εάν δεν γράψω τα γνωστά και παραδοσιακά περί παιδείας,ΜΜΕ,αλλοτρίωσης,οικογένειας,σχολείου κλπ (ανεξάρτητα εάν ταιριάζουν ή όχι στο θέμα) η απάντησή μου θα εκληφθεί ως ελλιπής από έναν "περίεργο" βαθμολογητή} ,πολλοί μαθητές ακόμα αποστηθίζουν ολόκληρες απαντήσεις για να μην βρεθούν εξ απροοόπτου,είναι αποτέλεσμα του περιορισμού που "επιβάλλουν"(ίσως και άθελά τους) οι φιλόλογοι.Προσωπικά δεν θεωρώ πως ο νέος μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα από τη στιγμή που στην πλειοψηφία των υποψηφίων "πλανώνται" ερωτήματα του τύπου «Πώς θα με βαθμολογήσει άραγε ο καθηγητής, αν περιγράψω την κατάσταση διαφορετικά απ’ ό,τι θα περίμενε»; «Κι αν δεν πιστεύω αυτό το οποίο πρέπει να υποστηρίξω»;
Σου θέτω ως ενδεικτικό παράδειγμα ένα θέμα περί Ευρωπαικής Ένωσης και Οικονομικής Ενοποίησης(το οποίο έχει τύχει να γράψω) που ζητά να εκθέσεις την άποψη σου για την ΕΕ και ΟΝΕ και να μιλήσεις για τα θετικά της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης .Για ποιον λόγο κάποιος να μην μπορεί να αναφερθεί στα αρνητικά τους εκθέτωντας μια ευρωσκεπτικιστική άποψη εφόσον θεωρητικά κάθε άποψη τεκμηριωμένη και ορθά διατυπωμένη είναι δεκτή ?
Τέτοιου είδους τοποθετήσεις ούτε είναι ρατσιστικές ούτε ακραίες και δεν νομίζω επίσης πως περιορίζουν την "ελευθερία του άλλου ".Παρόλα αυτά δεν "ενθαρρύνονται".Αυτό ναι για μένα μεταφράζεται ως" φίμωση" της σκέψης!
Υπάρχουν εξάλλου δυο "σχολές" καθηγητών και συνεπώς βαθμολογητών.Από τη μια αυτοί που αφήνουν ελεύθερο τον μαθητή να εκφραστεί έξω από τα συγκεκριμένα πρότυπα(δυστυχώς αποτελούν μειοψηφία) ,και από την άλλη αυτοί που αν δεν δούν θέση βασισμένη στα "καλούπια " θα "κοκκινίσουν" το γραπτό θεωρώντας πως ο 18ος χρόνος δεν έχει δικαίωμα έκφρασης διαφορετικής άποψης.
Οπότε ο καθένας οφείλει να προσαρμοστεί στην κατάσταση αυτή....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Αγαπητό μου αγόρι, αν έχεις κόλλημα και θες άριστα, ακόμα και εξετάσεις για palso Α junior να πας να δώσεις, θα σου φανούν βουνό.
Αλλά εδώ δε μιλάμε για το τι κόλλημα έχεις εσύ αλλά για το τι ισχύει για τους μέσους ανθρώπους που θέλουν να περάσουν σε ένα μέσο ΑΕΙ.
εδιτ: Και αν σου βγαίνει ο κώλος για ένα 5 στο πανεπιστήμιο, τότε γενικά δεν τραβάς και πρέπει να αναζητήσεις αλλού ενασχόληση. Μην αγχώνεσαι, δεν είναι τα ΑΕΙ για όλους.
(Επίσης να σημειώσω ότι δε βρίσκομαι Ελλάδα και ίσως για αυτό να φαίνονται παράξενα αυτά που λέω)
Πάραυτα συνεχίζω.. Δηλαδή εσύ θεωρείς τελείως νορμάλ να περάσεις το άγχος των πανελληνίων, συν τα έξοδα στα οποία μπαίνεις (λεφτά με τα οποία κάλλιστα έκανες ένα τουρ ευρώπη) και κυρίως να σπαταλήσεις άπλετο χρόνο που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις στο να διαβάσεις βιβλία, να πας εκδρομές κλπ για να πάρεις πτυχίο με 5; Και κυρίως περιμένεις να βρεις δουλειά με πτυχίο 5; (να μη μιλήσω για προοπτικές για μεταπτυχιακά).
απάντηση στο εδιτ: καταρχάς δε σε προσέβαλα κι ούτε σου επιτέθηκα (μπορεί να είπα οτι είπες μαλακία αλλά όντως μαλακία είπες για τα δικά μου δεδομένα). Στο πανεπιστήμιο που βρίσκομαι το 10 το ξεχνάς με το που πάτησες και το 8.5-9 σημαίνει ότι ξέρεις όσα ξέρει κι ο καθηγητής οπότε κι αυτό είναι σχετικά άπιαστο. Όπως καταλαβαίνεις το 5 εδώ πέρα θέλει να σου βγει ο κώλος (το μισό έτος πήρε 5 σε research article που κυριολεκτικά μας βγήκε ο πάτος) κι όχι απλά να ξέρεις τα σος (που ουτε καν υπάρχουν βασικά). Οπότε χωρίς να ξέρεις σε τι ΑΕΙ βρίσκεται ο καθένας ή με τι κριτήρια γίνεται η αξιολόγηση των φοιτητών του μη δίνεις κατευθύνσεις για το εάν ταιριάζει το ΑΕΙ σε κάποιον ή όχι. Καλό σου απόγευμα!
σε αφήνω και με hardstyle https://www.youtube.com/watch?v=-Ccll-KFo-E
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wannabeconomist
Νεοφερμένος
Εγώ κάνω μια προσπάθεια και λέω πως ίσως πέσει κάτι σχετικά με εθελοντισμό και ρατσισμό μαζί (με αφορμή τις εξελίξεις) .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Τι θέμα πιστεύετε ότι πιθανόν να μπει φέτος στην Έκθεση ?ο καθένας προσωπικά τι προβλέπει ?
Εγώ κάνω μια προσπάθεια και λέω πως ίσως πέσει κάτι σχετικά με εθελοντισμό και ρατσισμό μαζί (με αφορμή τις εξελίξεις) .
Φίλε μου επειδή κατά ένα μεγάλο βαθμό η επιτροπή θα αποτελείται από νέα άτομα πιστεύω ότι θα έχει σχέση με την ον φιλελευθερισμό και γενικά το χρήμα αλλιώς μπορεί να παίξει και η φτώχεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StavMed
Εκκολαπτόμενο μέλος
Τι θέμα πιστεύετε ότι πιθανόν να μπει φέτος στην Έκθεση ?ο καθένας προσωπικά τι προβλέπει ?
Εγώ κάνω μια προσπάθεια και λέω πως ίσως πέσει κάτι σχετικά με εθελοντισμό και ρατσισμό μαζί (με αφορμή τις εξελίξεις) .
Και γω κάτι παρόμοιο περίμενα...Αλλά είναι νέα επιτροπή όπως είπε κ ο fockos, δεν ξέρω προς τα που θα προσανατολιστουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τιποτα 7 μιση 8 ??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sommerfeld
Δραστήριο μέλος
Εγώ πάντως πάω για 20 Έκθεση
Και μετά ξύπνησες
Θέμα έκθεσης περιμένω κατι σχετικό με την βία -εγκληματικότητα ή ανθρώπινα δικαιώματα ή εθελοντισμός ή λαϊκισμός ή δημοκρατία... Θα μου φανεί ξαφνικό να πέσει ασχετο θεμα, ακόμη και αν είναι ο ολυμπισμός
Σχολείο παμε επτα και μιση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Faihh
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sommerfeld
Δραστήριο μέλος
Παιδια τι 7μιση; Σε οσες σελιδες ψαξεις λεει 8 αντε 8 παρα. Εμας ετσι μας ειπαν στο σχολειο
Εμένα στο σχολείο μου επτά και μίση μου είπαν και αυτή την ωρα έχει το δικό μας πρόγραμμα ...
Είπαν ότι μόνο για 1η φορά θα παμε αυτην την ώρα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 31 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.