MariosOik
Νεοφερμένος
Μουσική ακούω κι εγώ, μόνο όταν λύνω ασκήσεις φυσικής (κυρίως) ή χημείας και μόνο όταν έχω εξοικειωθεί με τις μεθοδολογίες των συγκεκριμένων ασκήσεων. Όταν διαβάζω βιολογία θέλω απόλυτη ησυχία. Ένα βήμα να ακούσω έξω από την πόρτα του δωματίου μου τους έχω πετάξει όλους έξω από το σπίτι! Αποφεύγω τραγούδια με στίχους γιατί μετά παρασύρεσαι πολύ εύκολα και αποσπάσαι και την χαλαρωτική μουσική γιατί με νυστάζει και βαριέμαι περισσότερο. Συνήθως ακούω soundtracks από ταινίες θρίλερ/τρόμου γιατί με κρατάνε σε μία εγρήγορση. (Σοβαρολογώ )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nick Papanikola
Νεοφερμένος
Τι κατεύθυνση είσαι ?? Πόσες ώρες δλδ ημερησίως σκέφτεσαι να διαβάζεις ?? Και εγώ τα μαθηματικά τα διαβάζω με μουσική όταν τα εχω κατανοήσει πλήρως ....
Θετικη κατευθυνση. Μην ακους εμενα ειμαι λιγο τρελαρας.Τωρα αυτην την εβδομαδα εκανα επαναληψη οτι εχουμε κανει φροντιστηριο και διαβαζα 9 ωρες την ημερα.Αλλα αυτο δεν ειναι φυσιολογικο ειναι υπερβολη.5-6 ωρες πιστευω ειναι αρκετες.Τωρα ημερησιως οταν ξεκινησει το σχολειο επειδη θα εχω απογευματα φροντιστηριο λογικα θα ξεκουραζομαι 1-2 ωρες μετα το σχολειο μετα θα διαβαζω μετα φροντιστηριο και αμα εχω καμια εκρεμμοτητα μετα το φροντιστηριο λιγο ακομα.
. Συνήθως ακούω soundtracks από ταινίες θρίλερ/τρόμου γιατί με κρατάνε σε μία εγρήγορση. (Σοβαρολογώ )
Χαχαχα μουσικη θριλερ χαχαχαχαχαχ .Πρεπει να το δοκιμασω. Εγω ακουω ιαπωνεζικη παραδοσιακη μουσικη , ινδιανικη , βουλγαρικη (πρεπει να ακουσετε τις χωρωδιες τους ειναι ανατριχιαστικες) μεχρι και αφρικανικη ... Σε χαλαρωνουν (γιατι δεν ξερεις τα λογια και οι φωνες τους ακουγονται σαν οργανα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrisft7
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cygnus.e
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγω προσωπικα και να βγαλω ενα προγραμμα θα το αμελησω, δεν ειμαι συνεπης σε αυτα. Αλλα οταν θελω να διαβασω, ειδικα κατι χειμωνιατικες κρυες μερες μπορω να καθισω με τις ωρες. Μουσικη βαζω στο spotify σε κατηγοριες που εχει για "συγκεντρωση" οσο λυνω ασκησεις και εχει πολλα διαφορετικα ωραια κομματια. Γενικα μπορει να ακουω ακομα και ροκ και συνηθως δεν με αποσπα εκτος αν βαρεθω. Αλλα μονο για ασκησεις που ξερω και λυνω με ανεση. Αν πρεπει να διαβασω κατι νεο προτιμω ησυχια. Και γενικα οχι με ακουστικα. Εσεις χρησιμοποιειτε ακουστικα οταν διαβαζετε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Δεν είναι τραγικό. Όπως κάθε πράγμα,έτσι και αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Τα καλά του (για το σχολείο για πολλούς μαθητές δε θα το έλεγα) είναι ότι δε θα πηγαίνουμε σαν τουρίστες στις ενδοσχολικές. Δεύτερον θα΄ναι σα γενική πρόβα γιατί μπαίνεις κάπως στο τρικ του πώς θα΄ναι όταν officially θα δίνουμε Πανελλήνιες. Τρίτον,πιθανά οι βαθμοί των απολυτηρίων τώρα να΄ναι καλύτεροι.άκουσα ότι πιθανότατα θα γράφετε πρώτα ενδοσχολικές και μετά πανελλήνιες, απλά τραγικό!
Ως αρνητικό,είναι ότι θα είμαστε κάπως κουρασμένοι.
Οψόμεθα.
Αν σου ακούγεται κουφο για να συμβεί,βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου ανακοινώσω πως θα συμβεί,γιατί προβλέπεται μέσα στα συμφωνηθέντα. Μας είχαν εφιστήσει την προσοχή και σε μία ενημέρωση του ΚΕΣΥΠ γιατί είναι μία τρανταχτή διαφορά ανάμεσα στο παλαιό σύστημα. Και΄γω όταν το άκουσα τα ίδια έλεγα ότι "μας μισούν. Θέλουν να μας καταστρέψουν. Δε τους φτάνει που μας έκαναν 2 χρόνια μπαλάκι θέλουν και 3η χρονιά" κλπ αλλά είναι όλα θέμα συνήθειας. Η μεγαλύτερή μου αδερφή έδωσε έτσι Πανελλήνιες πρώτα ενδοσχολικές,μετά πανελλαδικές και όχι σε 6 μαθήματα. Αλλά σε 10. (Ναι,καλά διάβασες δέκα). Κακό δεν έπαθε που έδωσε πρώτα ενδοσχολικές. Το αντίθετο θα έλεγα,γιατί είδε πού κινούνταν οι βαθμολογίες της,είδε τι πρέπει να προσέξει κλπ και εστιάσε καλύτερα όταν έδινε Πανελλήνιες. Ίδια ύλη είναι οι Πανελλήνιες και οι ενδοσχολικές. Πάρτες και αυτές σαν εξετάσεις,απλώς η καθεμία καθορίζει κάτι διαφορετικό,μην δραματοποιούμε τα πάντα χωρίς καν να το έχουμε δοκιμάσει.Αυτό μου ακούγεται πολύ κουφό για να συμβεί. Εδώ μέχρι σήμερα τα παιδιά δεν διαβάζουν για τις ενδοσχολικές, ενώ έχουν ξεφορτωθεί υποτίθεται το άγχος των πανελληνίων. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσει κανείς να συγκεντρωθεί και να διαβάσει για τις ενδοσχολικές, ενώ το μόνο που θα μας απασχολεί θα είναι οι πανελλήνιες; Αυτό θα ήταν καταστροφικό.
Τα ίδια ακριβώς έλεγα και΄γω (και ακόμη συνεχίζω να λέω) απλώς προσπαθώ να βλέπω τα θετικά μέσα σε μία χρονιά πηξίματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chrysa_
Νεοφερμένος
7-8 ευρω; πολυ λιγα μου φαινονται! Ισως μονο στις μεγαλυτερες πολεις.
Εγω προσωπικα και να βγαλω ενα προγραμμα θα το αμελησω, δεν ειμαι συνεπης σε αυτα. Αλλα οταν θελω να διαβασω, ειδικα κατι χειμωνιατικες κρυες μερες μπορω να καθισω με τις ωρες. Μουσικη βαζω στο spotify σε κατηγοριες που εχει για "συγκεντρωση" οσο λυνω ασκησεις και εχει πολλα διαφορετικα ωραια κομματια. Γενικα μπορει να ακουω ακομα και ροκ και συνηθως δεν με αποσπα εκτος αν βαρεθω. Αλλα μονο για ασκησεις που ξερω και λυνω με ανεση. Αν πρεπει να διαβασω κατι νεο προτιμω ησυχια. Και γενικα οχι με ακουστικα. Εσεις χρησιμοποιειτε ακουστικα οταν διαβαζετε;
συμφωνώ 100% όσον αφορά το Spotify! Χρησιμοποιω πολλές λίστες του για συγκέντρωση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Δεν είναι τραγικό. Όπως κάθε πράγμα,έτσι και αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Τα καλά του (για το σχολείο για πολλούς μαθητές δε θα το έλεγα) είναι ότι δε θα πηγαίνουμε σαν τουρίστες στις ενδοσχολικές. Δεύτερον θα΄ναι σα γενική πρόβα γιατί μπαίνεις κάπως στο τρικ του πώς θα΄ναι όταν officially θα δίνουμε Πανελλήνιες. Τρίτον,πιθανά οι βαθμοί των απολυτηρίων τώρα να΄ναι καλύτεροι.
Ως αρνητικό,είναι ότι θα είμαστε κάπως κουρασμένοι.
Οψόμεθα.
Αν σου ακούγεται κουφο για να συμβεί,βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σου ανακοινώσω πως θα συμβεί,γιατί προβλέπεται μέσα στα συμφωνηθέντα. Μας είχαν εφιστήσει την προσοχή και σε μία ενημέρωση του ΚΕΣΥΠ γιατί είναι μία τρανταχτή διαφορά ανάμεσα στο παλαιό σύστημα. Και΄γω όταν το άκουσα τα ίδια έλεγα ότι "μας μισούν. Θέλουν να μας καταστρέψουν. Δε τους φτάνει που μας έκαναν 2 χρόνια μπαλάκι θέλουν και 3η χρονιά" κλπ αλλά είναι όλα θέμα συνήθειας. Η μεγαλύτερή μου αδερφή έδωσε έτσι Πανελλήνιες πρώτα ενδοσχολικές,μετά πανελλαδικές και όχι σε 6 μαθήματα. Αλλά σε 10. (Ναι,καλά διάβασες δέκα). Κακό δεν έπαθε που έδωσε πρώτα ενδοσχολικές. Το αντίθετο θα έλεγα,γιατί είδε πού κινούνταν οι βαθμολογίες της,είδε τι πρέπει να προσέξει κλπ και εστιάσε καλύτερα όταν έδινε Πανελλήνιες. Ίδια ύλη είναι οι Πανελλήνιες και οι ενδοσχολικές. Πάρτες και αυτές σαν εξετάσεις,απλώς η καθεμία καθορίζει κάτι διαφορετικό,μην δραματοποιούμε τα πάντα χωρίς καν να το έχουμε δοκιμάσει.
Τα ίδια ακριβώς έλεγα και΄γω (και ακόμη συνεχίζω να λέω) απλώς προσπαθώ να βλέπω τα θετικά μέσα σε μία χρονιά πηξίματος.
Δεν θα είναι απαραίτητα παράγων συγκέντρωσης στο διάβασμα ο διαχωρισμός πανελληνίων-ενδοσχολικών. Είναι πράγματι καλό να διαχωριστούν οι εξετάσεις εισόδου στην τριτοβάθμια και αυτές της απόλυσης από την δευτεροβάθμια, αλλά στα μαθήματα γενικής οι πλείστοι δεν θα είναι τόσο συγκεντρωμένοι.
Ιδιαιτέρως δε, αν σκεφτείς ότι σε εμάς κατά πάσα πιθανότητα τα μόρια θα υπολογιστούν μόνον από τους βαθμούς των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων, οι ενδοσχολικές και γενικότερα το απολυτήριο, δεν θα έχουν ιδιαίτερη σημασία, και θα απαξιωθούν. Η κατάσταση με τους βαθμούς της τρίτης θα γίνει χειρότερη. Ο διαχωρισμός είναι σωστός, ο τρόπος όμως, με τον οποίο θα επιβληθεί, καθώς και η μετεξέλλιξη του είναι κατ' εμέ λανθασμένη.
Βεβαίως, εάν οι καθηγητές νοιάζονται έστω και λίγο, θα βάλουν, ως προς τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα μιλώ, θέματα κατάλληλα για εξάσκηση και ψυχολογική προετοιμασία. Να λειτουργούν δηλαδή ως διαγώνισμα προσομοίωσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Παιδια το ξερω οτι προσπαθειτε να ειστε αισιοδοξοι,μα εγω δε μπορω να δω αυτη την αλλαγη θετικα, με τιποτα!Καταρχας , πώς ειναι δυνατον να συγκεντρωθεις να διαβασεις ιστορια γενικης,οταν αισθανεσαι οτι εχεις μια φυσικη να σε περιμενει, στην οποια θα εξεταστεις πανελλαδικα!ειναι τρελο, θα διαβαζεις τα μεν, και θα σκεφτεσαι και θα αγχωνεσαι ακομη περισσοτερο για τα δε...ετσι ουτε το ενα θα κανουμε σωστα ουτε το αλλο και γενικοτερα δε νομιζω οτι ολο αυτο θα ειναι διαχειρισιμο.Απο την αλλη μπορει καποιος να πει οτι δε θα ασχοληθει με τις ενδοσχολικες και θα διαβαζει μονο για τις πανελληνιες.Τοτε,ομως ,τα απολυτηρια μας θα ειναι για κλαματα,αφου οσο και να βοηθησουν οι καθηγητες αν δε διαβασεις και μονος σου...Τωρα , οσον αφορα την προετοιμασια για τις πανελληνιες αφου θα ειναι σαν προσομοιωση κλπ, εγω δεν εχω καμια ορεξη να ειμαι επιστημες υγειας και να γραφω στις ενδοσχολικες σε θεματα μαθηματικων δυσκολιας αναλογης των πανελλαδικων(αφου τα εχω σαν μαθημα κατευθυνσης αλλα δε μπορω να τους δωσω την ιδια βαρυτητα)...Δεν τα θελω ολα δικα μου,αλλα δεν μπορει κανεις να απαιτει απο τους μαθητες να το περασουν ολο αυτο...Και ναι, οταν τα μαθηματα ηταν 10 και μετα τις ενδοσχολικες επιβιωσαν τα παιδια,αλλα τοτε αν δεν τα πηγαινες καλα καπου, το εσωζες απο καπου αλλου.Τωρα που ειναι τοσα λιγα, ειναι ολο καπως πολυ ριψοκινδυνο!(και τελος, αν και αυτο μπορει να μη θεωρηθει και τοσο σοβαρος λογος απο καποιον, ολοι περιμενουμε το καλοκαιρακι μετα τις πανελληνιες!!Θα Το περασουμε κι αυτο με την ιδια και χειροτερη πιεση? γιατιιιιι??
Νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί λίγο.
Κατ' αρχήν, να σου πω ότι το πιο πιθανό σενάριο είναι να βγει ο βαθμός πρόσβασης από τα μαθήματα των πανελλαδικών μόνο. Ούτε από ενδοσχολικές ούτε από προφορικούς. Άρα, εάν πρόκειται να περάσεις στην τριτοβάθμια, το απολυτήριο δεν θα έχει κανέναν ρόλο, αφού θα έχεις αργότερα το πτυχίο σου.
Εάν γίνει αυτό, και σε συνδυασμό με τις βαθμολογίες της τρίτης, οι οποίες δίνονται χαριστικά και αυτό μάλλον θα επεκταθεί γενικότερα, δεν θα χρειάζεται να ανησυχείς.
Εσύ, όπως και εγώ, όπως και όλοι μας, πρέπει να επικεντρωθούμε στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματά μας. Εσύ έχεις φυσική και μαθηματικά, εγώ πχ έχω Αρχαία και Ιστορία. Μην σε απασχολούν τόσο τα γενικής παιδείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί λίγο.
Κατ' αρχήν, να σου πω ότι το πιο πιθανό σενάριο είναι να βγει ο βαθμός πρόσβασης από τα μαθήματα των πανελλαδικών μόνο. Ούτε από ενδοσχολικές ούτε από προφορικούς. Άρα, εάν πρόκειται να περάσεις στην τριτοβάθμια, το απολυτήριο δεν θα έχει κανέναν ρόλο, αφού θα έχεις αργότερα το πτυχίο σου.
Εάν γίνει αυτό, και σε συνδυασμό με τις βαθμολογίες της τρίτης, οι οποίες δίνονται χαριστικά και αυτό μάλλον θα επεκταθεί γενικότερα, δεν θα χρειάζεται να ανησυχείς.
Εσύ, όπως και εγώ, όπως και όλοι μας, πρέπει να επικεντρωθούμε στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματά μας. Εσύ έχεις φυσική και μαθηματικά, εγώ πχ έχω Αρχαία και Ιστορία. Μην σε απασχολούν τόσο τα γενικής παιδείας.
Ναι ευχαριστω ξερω πως ειναι το συστημα...ειναι αναλογως αν θεωρεις οτι το απολυτηριο ειναι σημαντικο η οχι Επιπλεον αν παραβλεψουμε αυτο το θεμα και πουμε οτι λυνεται , αυτο δε σημαινει οτι ολα ειναι μια χαρα με την αλλαγη αυτη...Δε δινω μαθηματικα στις πανελληνιες αλλα θα τα δωσω ενδοσχολικα, αυτο λεω, και αν ειναι τυπου προσομοιωσης εμεις που θα επικεντρωθουμε στη βιολογια τι θα κανουμε?
Να δωσουμε ο,τι μαθηματα ειναι να δωσουμε,αλλα τι θα επιτευχθει με το να τα δωσουμε πριν τις πανελλαδικες?θελουν να αποκοψουν την τριτοβαθμια απο τη δευτεροβαθμια, το καταλαβαινω. Νομιζουν ,ομως, οτι με αυτο τον τροπο θα το καταφερουν?πολυ αμφιβαλλω...Τα παιδια θα εξακολουθουν να ενδιαφερονται μονο για τις πανελληνιες στην τριτη λυκειου, απλα τωρα φανταζομαι οτι θα νιωθουν μεγαλυτερη πιεση.Ως τωρα με οσους εχω μιλησει παντως κανεις δεν ενθουσιαζεται με αυτη την ιδεα
Οπως και να εχει ,παντως,το τι λεμε εμεις δεν εχει και πολυ μεγαλη σημασια οπως φαινεται.Οποτε καλα θα κανουμε να δεχτουμε ο,τι ερθει τελικα και να κανουμε τον αγωνα μας,ελπιζοντας να μας ανταμειψει, γιατι αυτο μπορουμε να το κανουμε με οποιοδηποτε συστημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MariosOik
Νεοφερμένος
Ναι ευχαριστω ξερω πως ειναι το συστημα...ειναι αναλογως αν θεωρεις οτι το απολυτηριο ειναι σημαντικο η οχι Επιπλεον αν παραβλεψουμε αυτο το θεμα και πουμε οτι λυνεται , αυτο δε σημαινει οτι ολα ειναι μια χαρα με την αλλαγη αυτη...Δε δινω μαθηματικα στις πανελληνιες αλλα θα τα δωσω ενδοσχολικα, αυτο λεω, και αν ειναι τυπου προσομοιωσης εμεις που θα επικεντρωθουμε στη βιολογια τι θα κανουμε?
Σε αυτό συμφωνώ κι εγώ. Ναι μεν αν οι ενδοσχολικές κυμαίνονται στο επίπεδο των πανελληνίων θα μπορούμε να εξασκηθούμε στα μαθήματα που μας ενδιαφέρουν, αλλά τι θα γίνει με τα άλλα; Εμείς που δεν δίνουμε βαρύτητα στα μαθηματικά, τι βαθμό να ελπίζουμε ότι θα γράψουμε; Βέβαια δεν είναι αυτό το πρόβλημα καθώς τα μαθηματικά είναι ένα μόνο μάθημα και δεν νομίζω αυτό από μόνο του να καταστρέψει το βαθμό του απολυτηρίου. Το θέμα είναι με τα γενικής παιδείας που κανείς δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία και όσο κι αν σε βοηθήσουν οι καθηγητές απαιτούν και αυτά το διάβασμά τους. Θα είμαστε κουρασμένοι τόσους μήνες από την προετοιμασία και τις επαναλήψεις στο τέλος και θα αναγκαστούμε να κουραστούμε επιπλέον για τα μαθήματα γενικής; Εγώ δεν νομίζω να καταφέρω να συγκεντρωθώ και ούτε θα ήθελα να μπω στην διαδικασία να το κάνω γιατί προτιμώ να είμαι προσηλωμένος αποκλειστικά στις πανελλήνιες μέχρι να φύγουν από την μέση. Με τα νέα δεδομένα το ιδανικότερο θα ήταν οι ενδοσχολικές να είναι μετά τις πανελλήνιες ώστε να μπορούμε να βγάλουμε έναν αξιοπρεπή βαθμό απολυτηρίου (όσοι βέβαια θέλουν).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 316543
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thodoris kn
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
olgalicious97
Εκκολαπτόμενο μέλος
1)Η Νεοελληνική Γλώσσα (ύλη,θέματα) συνδέονται με τα Κείμενα Νεοελληνικής Γλώσσας;
2)Η ύλη των Μαθηματικών (Κατεύθυνσης/Προσανατολισμού) της Β' Λυκείου συνδέεται με την ύλη της Γ' Λυκείου; Πέρα από τις βάσεις που απαιτείται να έχει κανένας, η χρήση των γνώσεών του (π.χ., διανύσματα) είναι αναγκαία;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Στην ιστορία η εισαγωγή στο 1ο κεφαλαιο ειναι εντός ύλης;;
οχι μονο οι εισαγωγες απο το προσφυγικο ειναι μεσα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannisPsyx
Νεοφερμένος
στο φροντιστηριο μεσα σε 7 ωρες ξεπεταξαμε την οξειδοαναγωγη(1ο κεφαλαιο χημειας).Μου φαινετε οτι το παμε λιγακι γρηγορα κ δεν μαρεσει αυτο.Εσεις που ειστε τωρα στη χημεια?
Εμέις μέσα στο καλοκαίρι βγάλαμε όλη την ύλη της Β'λυκείου που είχε προστεθεί στην Γ'
Δηλαδή Θερμοχημεία,Χημική κινητική, Χημικη ισορροπία, Σταθερά Κc, Οξειδοαναγωγή κτλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Παιδιά, δυο ερωτήσεις.
1)Η Νεοελληνική Γλώσσα (ύλη,θέματα) συνδέονται με τα Κείμενα Νεοελληνικής Γλώσσας;
2)Η ύλη των Μαθηματικών (Κατεύθυνσης/Προσανατολισμού) της Β' Λυκείου συνδέεται με την ύλη της Γ' Λυκείου; Πέρα από τις βάσεις που απαιτείται να έχει κανένας, η χρήση των γνώσεών του (π.χ., διανύσματα) είναι αναγκαία;
1. Όχι, αυτό θα γίνονταν, αλλά δεν θα εφαρμοστεί τελικά. Και ευτυχώς, εγώ πιστεύω. Σκέψου επίσης ότι Λογοτεχνία θα έχουμε μία ώρα ως γενικής, φαντάσου τί θα γίνονταν εάν το δίναμε στις Πανελλαδικές, έστω και ως μέρος της έκθεσης... Πανηγύρι!
2. Γι' αυτό δεν μπορώ εγώ να σου απαντήσω, καθώς είμαι στις ανθρωπιστικές, αλλά θα σου πω μόνον το εξής· γιατί να διδάσκεται ένας μαθητής στην Β' μαθήματα κατεύθυνσης και να μην τα χρειάζεται στην Γ'. Μία σκέψη γράφω, μην το παίρνεις τοις μετρητοίς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chrysa_
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 001921
Επισκέπτης
Στα Αρχαία Κατευθυνσης, την ερωτηση εισαγωγης στο τελικο διαγωνισμα πρεπει να την γραψουμε ακριβως οπως την γραφει το βιβλιο; Θελει δηλαδη αποστηθιση κ εκει;;
Ναι.
Και για εμένα η μεγαλύτερη απόδειξη γι' αυτό είναι το www.study4exams.gr, ένα σάιτ του ΥΠΟΠΑΙΘ. Μπες να δεις τις ερωτήσεις αυτοελέγχου και θα καταλάβεις τί εννοώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.