Mea Culpa
Νεοφερμένος
Στα Μαθηματικά κατεύθυνσης η υποπαράγραφος "Πεπερασμένο όριο ακολουθίας" στη σελ. 186 είναι εντός ύλης; Δηλαδή μπορεί να ζητηθούν οι ορισμοί της σελίδας αυτής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valous
Εκκολαπτόμενο μέλος
Και ξερω γω δεν πεφτουν μιγαδικοι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mea Culpa
Νεοφερμένος
Δηλαδή ένα ολόκληρο θέμα για μελέτη και χάραξη; Λίγο απίθανο το βρίσκω, δεν έχει μπει ποτέ κάτι τέτοιο απ' όσο ξέρω, αλλά ποτέ μην λες ποτέ ε;Στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, αν ήμουν μέλος της επιτροπής θεμάτων, θα πρότεινα (μάλλον για θέμα Γ) την πλήρη μελέτη και τη γραφική παράσταση μιας συνάρτησης...
Συνήθως όμως δεν δίνεται και πολλή σημασία στο κεφάλαιο αυτό. Εμείς στο φροντιστήριο πάντως δύο μαθήματα αφιερώσαμε και στο σχολείο ούτε μισό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolakisofi
Νεοφερμένος
Στο study for exams κάθε χρόνο με την έναρξη των Πανελληνίων "κατεβάζουν" το τελευταίο διαγώνισμα που είναι εφ' όλης της ύλης. Ήταν πάνω στα Ηθικά (και αρκετά δύσκολο). Όποιος το θέλει μπορώ να το ανεβάσω με τις λύσεις
ναι ανεβασετο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fadingfeather
Νεοφερμένος
έψαξα όλο το σπίτι και δε βρήκα το διαγώνισμα, βρήκα μόνο τις λύσεις! (τα είχα μόνο σε φωτοτυπία δυστυχώς) Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
View attachment 58986
έψαξα όλο το σπίτι και δε βρήκα το διαγώνισμα, βρήκα μόνο τις λύσεις! (τα είχα μόνο σε φωτοτυπία δυστυχώς) Δεν ξέρω αν θα βοηθήσει σε κάτι
Εσυ τι λες να βαλουν??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
Θα καταρευσω και οχι σαν την μανωλιδου αλλα κυριολεκτικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παιδιά υπάρχουν και άλλες αποδείξεις ή ορισμοί στα Μαθηματικά?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Achilleas1997
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aristotelis10
Νεοφερμένος
Παιδιά υπάρχουν και άλλες αποδείξεις ή ορισμοί στα Μαθηματικά?
Ξεχασες και την αποδειξη στην σελιδα 167.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Λίγο γραμματική και συντακτικό και λεξιλογιάκι.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xkorko
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NikosDim
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Νομίζω ότι παραείναι αισιόδοξες αυτές οι βαθμολογίες, δεδομένου ότι (απ' ό,τι καταλαβαίνω) τα έχεις πιάσει αυτό το Σ/Κ τα αρχαία Δεν το λέω για κακό, απλά κράτα μία πισινή ότι μπορεί να πέσουν θέματα που δεν ξέρεις, ώστε να μην πέσεις από τα σύννεφα και στενοχωρηθείς ακόμη περισσότεροδεν το πιστεύω ότι δεν έχω βγάλει ακόμα εισαγωγές, δεν το πιστεύω. Ελπίζω μονάχα η πολιτεία και ο πρωταγόρας να βγουν μέχρι τις 12, ώστε από κει και μετά να πιάσω αριστοτέλη (ηθικά θα κοιτάξω μόνο 6-7-8 ) Για γραμματική ή αρχικούς ούτε καν, ό,τι κάτσει πλέον, θέλω να πιστεύω ότι δε θα πέσω κάτω από 30/40 στο άγνωστο, και από 55/60 γνωστό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Fedde le Grand
Πολύ δραστήριο μέλος
Παιδιά υπάρχουν και άλλες αποδείξεις ή ορισμοί στα Μαθηματικά?
Ορισμοί μιγαδικών; Ορισμοί γραφικής παράστασης συνάρτησης και τι ονομάζουμε συνάρτηση. Επίσης, στον Διαφ. Λογ. Ορισμός εφαπτομένης!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
xkorko
Νεοφερμένος
Νομίζω ότι παραείναι αισιόδοξες αυτές οι βαθμολογίες, δεδομένου ότι (απ' ό,τι καταλαβαίνω) τα έχεις πιάσει αυτό το Σ/Κ τα αρχαία Δεν το λέω για κακό, απλά κράτα μία πισινή ότι μπορεί να πέσουν θέματα που δεν ξέρεις, ώστε να μην πέσεις από τα σύννεφα και στενοχωρηθείς ακόμη περισσότερο
Άκου το βασικό θέμα μου ήταν η εισαγωγή,την ήξερα όλη τη χρονιά περιληπτικά(μόνο σε διαγωνίσματα διάβαζα επιλεγμένα κομμάτια καλά, αλλά τα ξεχνούσα μακροπρόθεσμα) και τώρα τις (χαζο)-έμαθα.Τώρα όσον αφορά το γνωστό υπήρξαν φορές μες τη χρονιά που έγραφα οεφε και αναγκάστηκα να το διαβάσω επισταμένα, οπότε μπόρεσα και έγραψα πάνω από 95. Σε ερμηνευτικές δεν χάνω συνήθως, στη μετάφραση αγνώστου χάνω 3-4, αν και τώρα που έχω να ασχοληθώ με άγνωστο κανα μήνα, βάζω τον πήχυ αρκετά χαμηλότερα.
Ας χάσω 1-2 από εισαγωγή άμα πέσει κομμάτι που δε ξέρω καλά, 1 από μετάφραση γνωστού, 2-3 από ερμηνευτικές (θα δώσω βάση σε σχόλια βιβλίου), και 10 στο άγνωστο, και είμαι εντάξει θεωρώ.
Ας κοιμηθώ και 2 ώρες, θα προσπαθήσω τα μόνα που δεν θα διαβάσω να είναι δίκη σωκράτη, 5-6 πρωταγόρα, 1-2-5-9 ηθικά, 11-12-16 πολιτικά. Ε τώρα, άμα πέσουν, είμαι τέρμα γκαντέμω, τι να πω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΔΕΣΜΗ3
Νεοφερμένος
α)Ευθύς-Πλάγιος λόγος/
β)Εξαρτημένος υποθετικός λόγος από πλάγιο λόγο(δηλ.αποδοση ένα ειδ.απαρεμφατο,μια δυν.μετχ ή δευτερεύουσα ειδική) ή απο δευτερεύουσες προτάσεις ( την συνηθέστερη με την τελική πρόταση)
γ) Ρηματικά επίθετα σε -τεος,-τος
δ)Ανάλυση/Σύμπτυξη μετοχής
ε)Διπλή εκφορά β´ όρου σύγκρισης.
στ) Προσοχή στην υπόθεση του μη πραγματικού που δεν μετατρέπεται σε ευκτική του πλαγίου λόγου από εξάρτηση ΙΧ.
ζ)Όλες οι δευτερεύουσες προτάσεις
η) Τι σημαίνει η εκφορά της συμπερασματικής με απαρεμφατο( τα 3 δυνατό-ενδεχόμενο,όρο-συμφωνία,επιδιωκόμενο αποτέλεσμα)
θ)Η εκφορά της τελικής και με οριστική ιστορικού χρονου όταν προηγείται έκφραση του μη πραγματικού (φανερώνει ανεκπλήρωτο σκοπό)
Αυτά νομίζω ειναι αρκετά.Τώρα , καλό θα ήταν να γνωρίζει κανείς και δεύτερους τύπους αλλά τέτοια ωρα,τέτοια λόγια.Τωρα ρήματα , εάν κάποιος εχει χρόνο , ας δει τα οιδα,φημι,ειμι(=θα πάω),κειμαι και όλα τα εις -μι.Τα υπόλοιπα θεωρώ τα ξέρει η πλειονότητα.Και για αρχικούς μην σκάτε να μαθαίνετε άκυρα ρήματα.Δεν ζητάνε τόσο αρχικούς όσο εξαιρέσεις στη γραμματική (πχ το 2004 είχανε ζητήσει τον τύπο ορνιν.εκει αρκετοί θα την πάτησαν και θα έγραψαν ορνιθα εν αγνοία του κανόνος για τα βαρυτονα οδοντικοληκτα.)Επίσης, συνηρημενοι μέλλοντες και εξαιρέσεις ειναι σημαντικά.(εξετάζω-εξετω,βιβαζω-βιβω,σκεδανυμι-σκεδω,ελαυνω-ελω...).Τελος, η πρόβλεψη μου ειναι Ισοκράτης για το άγνωστο.Εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδια.Καλη επιτυχία!!!Του χρονου η σειρά μας...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nikos-V-
Νεοφερμένος
Μιάς και αύριο έχουμε μαθηματα κατεύθυνσης να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.Κοιτάζω συχνά το λήμμα και διαπιστώνω ,μετά λύπης, οτι υπάρχει τεράστιο άγχος.Κοιταξτε, δεν θα σας πω μην αγχώνεστε γιατί , αφενός μεν είμαι και ο ίδιος αγχώδης τύπος , αφετέρου δε ειναι αδύνατον κάποιος να μην εχει καθόλου άγχος.Αλλα μπορώ να σας πω πως ο,τι κάνατε, κάνατε.Δεν σώζεται τίποτα τώρα.Οι υπερβολές , οι "αγρυπνίες" και τα λοιπά δεν εξυπηρετούν σε τίποτα.Ηρεμια και όλα θα πάνε καλά.Το άγχος μπορεί να καταστρέψει.Τωρα, όσον αφορά τα παιδιά της Θεωρητικής, θεωρώ οτι δεν χρειάζεται επανάληψη στο λεξιλόγιο για το άγνωστο, ούτε και γραμματική.Θα ήταν καλή μια επανάληψη σε :
α)Ευθύς-Πλάγιος λόγος/
β)Εξαρτημένος υποθετικός λόγος από πλάγιο λόγο(δηλ.αποδοση ένα ειδ.απαρεμφατο,μια δυν.μετχ ή δευτερεύουσα ειδική) ή απο δευτερεύουσες προτάσεις ( την συνηθέστερη με την τελική πρόταση)
γ) Ρηματικά επίθετα σε -τεος,-τος
δ)Ανάλυση/Σύμπτυξη μετοχής
ε)Διπλή εκφορά β´ όρου σύγκρισης.
στ) Προσοχή στην υπόθεση του μη πραγματικού που δεν μετατρέπεται σε ευκτική του πλαγίου λόγου από εξάρτηση ΙΧ.
ζ)Όλες οι δευτερεύουσες προτάσεις
η) Τι σημαίνει η εκφορά της συμπερασματικής με απαρεμφατο( τα 3 δυνατό-ενδεχόμενο,όρο-συμφωνία,επιδιωκόμενο αποτέλεσμα)
θ)Η εκφορά της τελικής και με οριστική ιστορικού χρονου όταν προηγείται έκφραση του μη πραγματικού (φανερώνει ανεκπλήρωτο σκοπό)
Αυτά νομίζω ειναι αρκετά.Τώρα , καλό θα ήταν να γνωρίζει κανείς και δεύτερους τύπους αλλά τέτοια ωρα,τέτοια λόγια.Τωρα ρήματα , εάν κάποιος εχει χρόνο , ας δει τα οιδα,φημι,ειμι(=θα πάω),κειμαι και όλα τα εις -μι.Τα υπόλοιπα θεωρώ τα ξέρει η πλειονότητα.Και για αρχικούς μην σκάτε να μαθαίνετε άκυρα ρήματα.Δεν ζητάνε τόσο αρχικούς όσο εξαιρέσεις στη γραμματική (πχ το 2004 είχανε ζητήσει τον τύπο ορνιν.εκει αρκετοί θα την πάτησαν και θα έγραψαν ορνιθα εν αγνοία του κανόνος για τα βαρυτονα οδοντικοληκτα.)Επίσης, συνηρημενοι μέλλοντες και εξαιρέσεις ειναι σημαντικά.(εξετάζω-εξετω,βιβαζω-βιβω,σκεδανυμι-σκεδω,ελαυνω-ελω...).Τελος, η πρόβλεψη μου ειναι Ισοκράτης για το άγνωστο.Εύχομαι τα καλύτερα σε όλα τα παιδια.Καλη επιτυχία!!!Του χρονου η σειρά μας...
Εκεινη η στιγμη που συνειδητοποιεις οτι καποιος που παει δευτερα ξερει καλυτερο αγνωστο απο σενα Αυτο το αγνωστο το αφησα και θα με τιμωρησει..λαθος μου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.