jj!
Τιμώμενο Μέλος
Προσωπικά, τάσσομαι υπέρ της ιδέας ότι δεν υπάρχουν καλούπια στην έκθεση. Ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να διαβάσω τις σημειώσεις για τους θεματικούς κύκλους της έκθεσης Βασιζομαι στις δικές μου ιδέες, οι οποίες είναι αποτέλεσμα "έρευνας" από μέρους μου και θεωρώ ότι έτσι είμαι στη θέση να κρίνω τι χρειάζεται να απαντήσω στο θέμα, χωρίς να βγω εκτός θέματος. Πίστεψέ με, η συντριπτική πλειοψηφία αναφέρει ΟΛΕΣ τις ιδέες που ξέρει για μία γενικότερη οικογένεια θεμάτων (π.χ. διαδίκτυο), χωρίς να εστιάζει σε αυτά που χρειάζονται (π.χ. αν το θέμα είναι για τα κοινωνικά δίκτυα, κάποιοι αναφέρουν και τις ηλεκτρονικές αγορές ).Δίνω του χρόνου Πανελλήνιες και διαβάζω καθημερινά αυτό το thread για να πάρω κουράγιο(?) για του χρόνου. Δυστυχώς ανήκω στο 10% των παιδιών που τα σχέδιά τους ανατρέπονται λόγω της κατάργησης του Νέου Λυκείου. Θα πήγαινα πολιτικοοικονομικοκοινωνικα, με Εκθεση-Στατιστική-ΑΟΘ-Κοινωνικές επιστήμες στις πανελλαδικές αλλά τώρα αναγκάζομαι να πάω Θεωρητική, μιας και με ενδιαφέρει μόνο το 1ο πεδίο. Την Έκθεση και την Ιστορία τα έχουμε...στα άλλα 2 είμαι απαισιόδοξος. Αρχαία φέτος έμαθα(κάνω από Σεπτέμβριο μιας και φετος στη Β' διαλεξα θεωρητικο προσανατολισμο) και Λατινικά θα ξεκινήσω τον Ιούνιο. Και στο φροντιστήριο ξεκινήσαμε προετοιμασία για γ'. Το γνωστό είναι #%$#!, δυσκολεύομαι να μάθω απ'έξω τα σχόλια...στην ιστορία μου βγαίνει πολύ φυσικά βέβαια, μπορώ να το αποστηθίσω. Το χειρότερο: νιώθω ότι αρχίζω και χάνω την κρίση μου. Όλη αυτή η αποστήθιση και τα κάπως αυστηρά όρια που τίθενται στην Έκθεση με κάνουν να νιώθω σαν αυτούς που κορόιδευα. Και δεν είναι εύκολο για ένα άτομο που συζητούσε για πολιτική με μεγαλύτερους και είχε γνώμη για όλα(ευτυχώς ή δυστυχώς) πριν καν πάει Γυμνάσιο
Εξάλλου, οι εξεταστές έχουν βαρεθεί να βλέπουν "ίδιες" εκθέσεις, με κορεσμένες fixed εκφράσεις, όπως "αρχικά" Είναι λογικό και προφανές ότι αν κάποιος βαθμολογητής δει μία έκθεση που θα ξεφεύγει σε δομή και έκφραση από εκείνες της πλειοψηφίας, θα εκπλαγεί ευχάριστα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
niightdreamer97
Νεοφερμένος
Στα αρχαια ΟΕΦΕ επεσε 5η ενοτητα Ηθικων μεχρι ..απεχόμεθα"Στα αρχαία τί έβαλαν????
και Ολοκληρη η 9 των ηθικών.
Απο εισαγωγή βαλανε το κομμάτι που λεει οτι μετά τον θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου εγκατελειψε την Αθήνα.
Οι λεξιλογικές δεν είχαν κάποια δυσκολια,μας είχε κατι λέξεις και έπρεπε να βρουμε με ποιές λέξεις από το κείμενο έχουν ετυμολογική συγγένεια.
Στις Ερμηνευτικές μας βαλανε να σχολιάσουμε την καλή και την κακή ηδονη και να αξιολογήσουμε την κοινωνική διάσταση της αρετής.
Στο άγνωστο έπεσε Θουκυδιδης και αν εξαιρέσουμε καποια σημεία ήταν σχετικά βατό.Γραμματικη δεν τα θυμάμαι όλα,αν μπορεί κάποιος βοηθήσει συντακτικο επεσε μια συμπτυξη μετοχης σε πρόταση και αναγνωριση υποθετικου λογου και μεταφορα στον ευθυ
ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΕΦΕ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mendacium
Νεοφερμένος
Η ιστορια δυστυχως θελει παπαγαλια... οσο πιο πιστοι τοσο πιο ψηλα θα πατε.... 19.5 και 19.6 εγραψα τις δυο φορες αλλα πραγματικα ελιωσα....
Τα κειμενα ειναι υποκειμενικο μαθημα και να θυμαστε οτι δεν σημαινει οσο πιο πολυ γεμισω τις σελιδες τοσο καλυτερα εγραψα.... Να ειστε ευστοχοι!
Τα αρχαια ειναι τα γνωστα αρχαια κανεις δεν μπορει να προβλεψει τι θα γινει
Τα λατινικα τα οποιο μισουσα ηταν το μαθημα που προσπαθησα να μετριασω τις απωλειες.... Φροντιστε να μην χασετε ΤΙΠΟΤΑ απο μεταφραση και διαβαστε πολυ καλα τη γραμματικη.... Εγω απο τι στιγμη που δεν ηξερα καλο συντακτικο πονταρα στη γραμματικη και δικαιωθηκα.... Ειναι κριμα γενικα να χασετε βαθμους σε αυτο το μαθημα οποτε διαβαστε καλα γραμματικη-συντακτικο
Ελπιζω να βοηθησα οσο γινεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Captain here
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Ανάπτυξη μετοχής σε πρόταση* εννοείςΣτα αρχαια ΟΕΦΕ επεσε 5η ενοτητα Ηθικων μεχρι ..απεχόμεθα"
και Ολοκληρη η 9 των ηθικών.
Απο εισαγωγή βαλανε το κομμάτι που λεει οτι μετά τον θάνατο του Μ.Αλεξάνδρου εγκατελειψε την Αθήνα.
Οι λεξιλογικές δεν είχαν κάποια δυσκολια,μας είχε κατι λέξεις και έπρεπε να βρουμε με ποιές λέξεις από το κείμενο έχουν ετυμολογική συγγένεια.
Στις Ερμηνευτικές μας βαλανε να σχολιάσουμε την καλή και την κακή ηδονη και να αξιολογήσουμε την κοινωνική διάσταση της αρετής.
Στο άγνωστο έπεσε Θουκυδιδης και αν εξαιρέσουμε καποια σημεία ήταν σχετικά βατό.Γραμματικη δεν τα θυμάμαι όλα,αν μπορεί κάποιος βοηθήσει συντακτικο επεσε μια συμπτυξη μετοχης σε πρόταση και αναγνωριση υποθετικου λογου και μεταφορα στον ευθυ
ΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΕΦΕ
Ε, εντάξει, ο ΟΕΦΕ δεν έκαψε τις ενότητες 3-4 των ηθικών που δεν έχουν πέσει ποτέ... Μισές δουλειές κάνει Κατά τα άλλα, κρίμα που κάηκε ο Θουκυδίδης... Είναι ο αγαπημένος μου
(Οι ερμηνευτικές γελοίες )
Οπότε στις κανονικές πανελλήνιες, στο συντακτικό του αγνώστου να περιμένουμε πλάγιο λόγο ή αναγνώριση δευτερεύουσας. Άντε βαριά-βαριά ανάλυση ρηματικού επιθέτου. Λαμπρά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
PiDefiner
Δραστήριο μέλος
Ηθέλε να χρησιμοποιησεις οτι αφου η H ειναι αυξουσα ισχύει H'(x) >= 0 (σχόλιο του βιβλιου..) και μετα εβγαινε κατασκευαστικα οτι G''(x) > 0. Το Δ1 β) εβγαινε με ΘΜΤ στο [0,χ] σε συνδυασμο με το οτι η G' ηταν αυξουσα (Αφου η G κυρτή) . Γενικα το Γ4,θεωρώ οτι ήταν περιττό. Το Δ συνολικα ηταν λιγακι «τσιμπημενο», εχοντας δει ολα τα θεματα των πανελληνιων δεν νομιζω οτι ηταν αντιπροσωπευτικο για Δ θέμα, ισως ηταν «Θεμα Ε» η κατι αλλο
Υπήρχε Γ4; Νόμιζα ότι είχε μέχρι Γ3. Τέλος πάντων, αυτό που δεν έλυσα από Γ ήταν το τελευταίο.
Όσο για το θέμα Δ, δεν μπόρεσα να σκεφτώ τίποτα εκείνη την ώρα. Δεν ξέρω αν ήταν επειδή ήταν τσιμπημένο, όπως λες, αν ήταν από την κούραση ή αν ήταν από το γεγονός ότι πήγα με την λογική "ας βγάλω τουλάχιστον μέχρι το Γ".
Πιστεύω πως το Δ για να βγει ολόκληρο και 100% σωστά ήθελε στην καλύτερη μιάμιση ώρα. Μόνο που αυτό προϋποθέτει να έχεις τελειώσει τα υπόλοιπα σε λιγότερο από μιάμιση ώρα και φυσικά μετά από όλα αυτά να μην έχει μειωθεί η απόδοσή σου - πράγμα αδύνατο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ανάπτυξη μετοχής σε πρόταση* εννοείς
Ε, εντάξει, ο ΟΕΦΕ δεν έκαψε τις ενότητες 3-4 των ηθικών που δεν έχουν πέσει ποτέ... Μισές δουλειές κάνει Κατά τα άλλα, κρίμα που κάηκε ο Θουκυδίδης... Είναι ο αγαπημένος μου
(Οι ερμηνευτικές γελοίες )
Οπότε στις κανονικές πανελλήνιες, στο συντακτικό του αγνώστου να περιμένουμε πλάγιο λόγο ή αναγνώριση δευτερεύουσας. Άντε βαριά-βαριά ανάλυση ρηματικού επιθέτου. Λαμπρά!
Ειδικά στο άγνωστο δεν μπορείς να πεις ότι καίγονται θέματα ... τι σημαίνει που έπεσε ο Θουκυδίδης δηλαδή ??? Έπεσε ένα από τα χιλιάδες αποσπασματα που θα μπορούσαν να πέσουν απο τον συγκεκριμένο συγγραφέα . Ειδικά στο συντακτικό και μετατροπές κανένας δεν μπορεί να καψει θέματα .
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
niightdreamer97
Νεοφερμένος
Ανάπτυξη μετοχής σε πρόταση* εννοείς
Ε, εντάξει, ο ΟΕΦΕ δεν έκαψε τις ενότητες 3-4 των ηθικών που δεν έχουν πέσει ποτέ... Μισές δουλειές κάνει Κατά τα άλλα, κρίμα που κάηκε ο Θουκυδίδης... Είναι ο αγαπημένος μου
(Οι ερμηνευτικές γελοίες )
Οπότε στις κανονικές πανελλήνιες, στο συντακτικό του αγνώστου να περιμένουμε πλάγιο λόγο ή αναγνώριση δευτερεύουσας. Άντε βαριά-βαριά ανάλυση ρηματικού επιθέτου. Λαμπρά!
Ωχ καλά που το είδες,λάθος μου Συμπτυξη ήταν,και μάλιστα ήρθε η καθηγήτρια να μας πει να το αφήσουμε γιατι δεν το έχουμε μάθει ακόμα..δεν είναι να τρελαίνεσαι;!;!
Και η γραμματική εύκολη ήταν πάντως Η αλήθεια ειναι οτι μετά τον θρίαμβο στην ιστορία και τα λατινικά περίμενα πολύυ πιο δύσκολα θέματα!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelos97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαλαραα
Νεοφερμένος
Με ποια λογικη βαζεις ΤΟΣΑΑ πολλα στα μαθηματικα? Για να μη μιλησω για τα αλλα μαθηματα Φυσικη Κατ,Προγραμματισμο,Γενικης κλπ..
Το Δ θεμα σημερα ηθελε μονο του μιαμιση+ ωρα για να το παλεψεις..Μεχρι το Δ3 πηγα εγω αφηνοντας πισω το Δ1 γ) και στο Γ θεμα το τελευταιο ερωτημα το οποιο εγραψα πανω κατω το μισο (συνολο τιμων κλπ)
Παντως εχω μεγαλη περιεργεια τι αποδειξη θα μπει στις πανελληνιες τωρα που "καψανε" το φερματ και την αποδειξη στους μιγαδικους (το χειμωνα)!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
Πραγματικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evanescence123
Νεοφερμένος
λατινικα οεφε επεσε το 36 με τον μανιο κουριο και τους σαμνιτες, το 40 με τον οιωνοσκοπο και το 41 με τον αρχαιοπρεπη λογο(τα κειμενα δεν επεσαν ολοκληρα). απο ασκησεις αρχικα ουσιαστικα και ρηματα. γενικα η γραμματικη απλη ηταν.. το θεμα ηταν μετα γιατι εβαλαν πολλες ασκησεις στο συντακτικο. για παραδειγμα ευθυ και πλαγιο λογο ομως δε θυμαμαι ακριβως ποιες προτασεις ηθελαν. τα μονα που θυμαμαι ειναι οτι εβαλαν να γινει με διαφορετικο τροπο η γενικη γερουνδιου ως εμπροθετο και μαλιστα εδιναν και την προθεση ( gratia ή causa) και αναλυση σε β ουσα τον εμπροθετο της παραβολης " tamquam scopulum". ειχε και αναγνωριση δευτερευουσων και τελος λεξεις των κειμενων για συνταξη.Παιδια καλησπερα!! Χρειάζομαι τη βοήθεια σας!! Το έπεσε οεφε λατινικα πάνω κατω και ιστορια ;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Achilleas1997
Νεοφερμένος
Καλα μαθηματικα σημερα επιβεβαιωνεται αλλη μια φορα ποσο "τρομπες" ειναι αυτοι που βαζουν τα θεματα..
Με ποια λογικη βαζεις ΤΟΣΑΑ πολλα στα μαθηματικα? Για να μη μιλησω για τα αλλα μαθηματα Φυσικη Κατ,Προγραμματισμο,Γενικης κλπ..
Το Δ θεμα σημερα ηθελε μονο του μιαμιση+ ωρα για να το παλεψεις..Μεχρι το Δ3 πηγα εγω αφηνοντας πισω το Δ1 γ) και στο Γ θεμα το τελευταιο ερωτημα το οποιο εγραψα πανω κατω το μισο (συνολο τιμων κλπ)
Παντως εχω μεγαλη περιεργεια τι αποδειξη θα μπει στις πανελληνιες τωρα που "καψανε" το φερματ και την αποδειξη στους μιγαδικους (το χειμωνα)!
Καλα εκει στην οεφε κανουν διαγωνισμο εχμ «τρομπιας»...Φαντάζομαι οτι θέλουν να εντυποσιάσουν,δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως(υπερπαραγωγη Δ θέμα στην αεππ -.- κτλ)..Πλεον η μονη χρησιμότητα των θεμάτων τους είναι το να αποκλείονται (ή καλύτερα, να μειώνονται η πιθανότητες να πέσουν) θέματα θεωρίας. Πάντως για τη Φυσική που λες, θεωρώ οτι ήταν ισορροπημένα τα θέματα,αν εξαιρέσεις εκείνο το σύστημα 5 αγνώστων στο Δ2 που ηθελε απλα πολλες πραξεις και αντικαταστάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
violitzou
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aristotelis10
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ultraviolence
Τιμώμενο Μέλος
Όποιος btw έχει τα θέματα οεφε μαθηματικών,ας τα στείλει με μηνύμα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.