Τεχνολογική
Νταξ κάτι ψιλά και εγώ έκανα....3-4 ώρες την μέρα κατά μέσο όρο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Laou_95
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πιστεύεις ότι προλαβαίνω φίλε;....ο χαμηλότερος στόχος μου είναι μαθηματικό Αθήνα..
Τεχνολογική
Νταξ κάτι ψιλά και εγώ έκανα....3-4 ώρες την μέρα κατά μέσο όρο...
Ναι...θα είσαι μια χαρά!!!!!! Κάνε ένα πλάνο με το διάβασμα σου... Και θα δεις πως θα βγει μια χαρά το διάβασμα!
Τα πρωινά σου να είναι φουλ......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ματθαιος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επειδή δεν έδωσες όμως ΑΟΔΕ και επειδή δεν κλήθηκες να το διαβάσεις δεν νομίζω να είσαι ο καταλληλότερος για να ενημερώσεις τους υποψήφιους των φετινών πανελλαδικών. Είναι σαν ένας της τεχνολογικής να μιλάει για τη βιολογία κατ.
Δεν νομιζω να ενημερωσα κανεναν και ουτε προσπαθησα να το κανω.Απο ποιο μηνυμα μου βγαζεις αυτο το συμπερασμα ειναι αποριας αξιο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελοκρουσμενη
Νεοφερμένος
ο τέλεια διαβασμένος μαθητής και στα πιο δύσκολα θέματα δεν πέφτει κάτω απο 18....Βρε παιδια θελω να ρωτησω κατι...!!Τη βιολογια γενικης τη μαθαινουμε αυτολεξει??(συγκεκριμενα και στη περιπτωση που θες να γραψεις πανω απο 19..)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος
Καθόλου, μην ανησυχείς, με το χρόνο θα καταλάβεις τι είναι και τι δεν είναι σωστό στο ΑΟΔΕ.στο ΑΟΔΕ αν αλλαξω εστω και την παραμικρη-ασημαντη λεξη που δεν αλλαζει το νοημα (οπως το "οποιος" αν το πω "που",το "συνεπως" το πω "επομενως",το "κλπ" το πω "κτλ") επηρεαζει τη βαθμολογια της ερωτησης;; κοστιζει πολυ σε βαθμους ή ειναι κατι ασημαντο;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
petmak97
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
στο ΑΟΔΕ αν αλλαξω εστω και την παραμικρη-ασημαντη λεξη που δεν αλλαζει το νοημα (οπως το "οποιος" αν το πω "που",το "συνεπως" το πω "επομενως",το "κλπ" το πω "κτλ") επηρεαζει τη βαθμολογια της ερωτησης;; κοστιζει πολυ σε βαθμους ή ειναι κατι ασημαντο;;;
Δεν πρόκειται να το προσέξουν καν. Γενικά, δεν είναι πάρα πολύ ψείρες. Δεν θέλουν απόλυτά πιστή αντιγραφή. Απλώς, όσο πιο κοντά στο βιβλίο είσαι, τόσο πιο σίγουρο είναι ότι θα βαθμολογηθείς υψηλά. "Λάθη", όπως τα παραπάνω, δεν πρόκειται καν να τα προσέξουν...
Ακόμα και αν ξεχάσεις ένα μέρος, ενδέχεται να μην χάσεις μόρια. Για παράδειγμα:
Κεφάλαιο 2ο, Η λειτουργία της Οργάνωσης
Στην πρώτη σειρά, μέσα στην παρένθεση, υπάρχουν 4 στοιχεία. Όταν ζητήθηκε το κομμάτι στις Πανελλήνιες, έγραψα τα 2, το 3ο το αντικατέστησα με κάτι δικό μου και 4ο δεν έβαλα. Αν ήθελαν πιστή αντιγραφή, αυτό θα κόστιζε 1 μόριο. Τελικά, δεν μου έκοψαν τίποτα.
Όπως είπε και ο mathguy, κάποια στίγμη (γύρω στα Χριστούγεννα περίπου), θα αρχίσεις να συνειδητοποιείς μόνος σου τι πρέπει να εκφράζεις απόλυτα όπως είναι στο βιβλίο και τι μπορείς να διατυπώσεις μόνος σου. Μην κολλάς σε λέξεις όπως το "οποίος/που". Οι λέξεις που δεν θες να μπερδέψεις είναι του στυλ "οργάνωση/διοίκηση" ή "διαδικασία/λειτουργία", δηλαδή λέξεις-κλειδιά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panossalonika
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kleop
Πολύ δραστήριο μέλος
ρε παιδια να ρωτησω τι σκεφτεστε να κανετε με τα μαθηματα του σχολειου (και αυτα που θα δωσετε αλλα και αυτα που δεν θα δωσετε)?οντας θετικη, σκεφτομαι να αφιερωνω 5 λεπτα την ημερα για θρησκευτικα και ιστορια και να κανω οποτε μπορω αυτα που θα μας βαζουν στην κατευθυνση. τι λετε?
κοιταξε δεν χρειαζεται να ασχοληθεις ιδιαιτερα με τα μαθηματα γενικης παιδειας.Αν θελεις εναν αξιοπρεπη βαθμο τοτε μπορεις να διαβασεις μονο στα διαγωνισματα σε τιποτα αλλο(θα σου ειναι οφελος και για τις ενδοσχολικες εξετασεις).Θα εισαι τοσο πιεσμενος απο τα φροντιστηρια που θα ειναι χασιμο χρονου να διαβαζεις για τα μαθηματα του σχολειου.Σιγουρα και οι καθηγητες του σχολειου δεν θα δινουν τοσο βαρος αν δεν εχεις διαβασει το μαθημα(ειδικα στα θρησκευτικα).Το ιδιο ακολουθησα και εγω και στο τελος εγραψα 19-20
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869
Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών.
Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών.
Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες,
Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες,
που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία
που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία
Επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων,
Επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων,
ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.
ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869, Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών. Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες, που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία, επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων, ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869, Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών. Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες, που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία, επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων, ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.
Tι μου θυμίσατε...
το πιο καλο κομματι μεχρι τωρα (επειδη ειναι ευκολο ).
ο τέλεια διαβασμένος μαθητής και στα πιο δύσκολα θέματα δεν πέφτει κάτω απο 18....
παιζει ρολο και το μαθημα αλλα και η ψυχολογια που θα εχεις εκεινη την στιγμη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
Το πρώτο σκέλος, ναι. Να το μετατρέψω σε εκφώνηση, όχι....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
intefina
Δραστήριο μέλος
Το ίδιο με τον DumeNuke..δεν έχω γραψει εκφωνηση σε τετοιου ειδους ασκηση αλλα ουτε και σε αλλου ειδους τωρα που το σκεφτομαιπαιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikoslarissa
Δραστήριο μέλος
Ναι εγώ είχα κάνει έχει το βοήθημα του Τσιωτάκη τέτοιες.παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
intefina
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Δε ζητάνε τέτοια πράγματα στις Πανελλήνιες βρε παιδιά..ας σοβαρευτούμε λίγο
Σίγουρα και δεν ζητάνε, αλλά εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο: Κάτα πόσο βοηθάει να καταλάβεις την διαδικασία σχεδιασμού αλγορίθμου.
Αντί δηλαδή, να μαθαίνεις μόνο ένα καλουπομένο τρόπο ανάπτυξης (πχ, ζητάει πεπερασμένο αριθμό επαναλήψεων-> Χρησιμοποιείς Για....), να σε αναγκάσει να βρεις και τον λόγο που έκανες αυτήν την επιλογή (Γιατί προτίμησες τη Για έναντι της Όσο?).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
intefina
Δραστήριο μέλος
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς.. λες ότι από την εκφώνηση που θα βγάλεις δηλαδή σε βάζει σε σκέψη για τη χρησιμότητα του κάθε τρόπου ανάπτυξης και το λόγο που την επιλέγεις?? ή κάνω λάθος;Σίγουρα και δεν ζητάνε, αλλά εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο: Κάτα πόσο βοηθάει να καταλάβεις την διαδικασία σχεδιασμού αλγορίθμου.
Αντί δηλαδή, να μαθαίνεις μόνο ένα καλουπομένο τρόπο ανάπτυξης (πχ, ζητάει πεπερασμένο αριθμό επαναλήψεων-> Χρησιμοποιείς Για....), να σε αναγκάσει να βρεις και τον λόγο που έκανες αυτήν την επιλογή (Γιατί προτίμησες τη Για έναντι της Όσο?).
μάλλον λάθος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νικολαμπας 03
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.