Πανελλήνιες 2015

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Georgesil

Νεοφερμένος

Ο Georgesil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Πιστεύεις ότι προλαβαίνω φίλε;....ο χαμηλότερος στόχος μου είναι μαθηματικό Αθήνα..

Τεχνολογική

Νταξ κάτι ψιλά και εγώ έκανα....3-4 ώρες την μέρα κατά μέσο όρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Laou_95

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Laou_95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 255 μηνύματα.
Πιστεύεις ότι προλαβαίνω φίλε;....ο χαμηλότερος στόχος μου είναι μαθηματικό Αθήνα..

Τεχνολογική

Νταξ κάτι ψιλά και εγώ έκανα....3-4 ώρες την μέρα κατά μέσο όρο...

Ναι...θα είσαι μια χαρά!!!!!! :) Κάνε ένα πλάνο με το διάβασμα σου... Και θα δεις πως θα βγει μια χαρά το διάβασμα!
Τα πρωινά σου να είναι φουλ...... ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ματθαιος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ματθαιος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 143 μηνύματα.
Επειδή δεν έδωσες όμως ΑΟΔΕ και επειδή δεν κλήθηκες να το διαβάσεις δεν νομίζω να είσαι ο καταλληλότερος για να ενημερώσεις τους υποψήφιους των φετινών πανελλαδικών. Είναι σαν ένας της τεχνολογικής να μιλάει για τη βιολογία κατ.

Δεν νομιζω να ενημερωσα κανεναν και ουτε προσπαθησα να το κανω.Απο ποιο μηνυμα μου βγαζεις αυτο το συμπερασμα ειναι αποριας αξιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αγγελοκρουσμενη

Νεοφερμένος

Η Αγγελοκρουσμενη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 49 μηνύματα.
Βρε παιδια θελω να ρωτησω κατι...!!Τη βιολογια γενικης τη μαθαινουμε αυτολεξει??(συγκεκριμενα και στη περιπτωση που θες να γραψεις πανω απο 19..):)
ο τέλεια διαβασμένος μαθητής και στα πιο δύσκολα θέματα δεν πέφτει κάτω απο 18....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

neo_melos

Νεοφερμένος

Ο neo_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
στο ΑΟΔΕ αν αλλαξω εστω και την παραμικρη-ασημαντη λεξη που δεν αλλαζει το νοημα (οπως το "οποιος" αν το πω "που",το "συνεπως" το πω "επομενως",το "κλπ" το πω "κτλ") επηρεαζει τη βαθμολογια της ερωτησης;; κοστιζει πολυ σε βαθμους ή ειναι κατι ασημαντο;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eyb0ss

Δραστήριο μέλος

Ο eyb0ss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 742 μηνύματα.
στο ΑΟΔΕ αν αλλαξω εστω και την παραμικρη-ασημαντη λεξη που δεν αλλαζει το νοημα (οπως το "οποιος" αν το πω "που",το "συνεπως" το πω "επομενως",το "κλπ" το πω "κτλ") επηρεαζει τη βαθμολογια της ερωτησης;; κοστιζει πολυ σε βαθμους ή ειναι κατι ασημαντο;;;
Καθόλου, μην ανησυχείς, με το χρόνο θα καταλάβεις τι είναι και τι δεν είναι σωστό στο ΑΟΔΕ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

petmak97

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο petmak97 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 216 μηνύματα.
γεια σας απο εμενα ειναι το πρωτο μου μηνυμα...χαχα Καταρχην ευχομαι καλη αρχη σε ολους και να πετυχουμε τους στοχους μας...για μενα τωρα...εγω ποτε δν ημουν αυτο π λεμε αριστος μαθητης αλλα δν ειχα βγαλει στο σχολειο ποτε κατω απο 18 ε να το ομολογησω κιολας χωρις να ξεσκιζομαι στο διαβασμα...φετος δν εχω αγχωθει ακομα αλλα ε οσο και να πεις πανελληνιες ειναι αυτες...εγω ειμαι θετικη :P.... δν φοβαμαι ουτε το διαβασμα ουτε τπτ απλα εχω ενα ζητημα..καποια κενα...μην φανταστειτε οτι ας πουμε δν ξερω ουτε τις εξισωσεις της κινηματικης...χαχα :P απλα σε μαθηματικα λιγο κυριως α λυκειου καποια πραγματα απο απολυτα και χημεια λιγο απο οργανικη απο περυσι...κατα τα αλλα φυσικη δν εχω ε και χημεια ουτε εκει εκτος οργανικης π εχω λιγα οπως προανεφερα...θα προλαβω να καλυψω τα κενα?? το καλοκαιρι αυτο προσπαθησα και νομιζω τα καταφερα καπως απλα δν ειμαι σιγουρος ακομα και φοβαμαι...αα και κατι τελευταιο εγω καθε χρονο στα μαθηματα στο σχολειο οπως ιστορια (παρολο π δν πηγα θεωρητικη...),θρησκευτικα ακομα και αρχαια μεταφρασεις και εισαγωγες και σαφως βιολογια παντα εγραφα 19-20...στα αποστηθισης καταλαβατε?.... αλλα ΠΑΝΤΑ τα ελεγα με δικα μ λογια...δεν παραποιουσα το νοημα...οχι απλα τα ελεγα ΣΩΣΤΑ χρησιμοποιωντας δικες μ φρασεις και οχι του συγγραφεα και ε ενταξει μ βαζαν καλους βαθμους...φετος αν το κανω ετσι ( κυριως βιολογια...) θα πατωσω??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
στο ΑΟΔΕ αν αλλαξω εστω και την παραμικρη-ασημαντη λεξη που δεν αλλαζει το νοημα (οπως το "οποιος" αν το πω "που",το "συνεπως" το πω "επομενως",το "κλπ" το πω "κτλ") επηρεαζει τη βαθμολογια της ερωτησης;; κοστιζει πολυ σε βαθμους ή ειναι κατι ασημαντο;;;

Δεν πρόκειται να το προσέξουν καν. Γενικά, δεν είναι πάρα πολύ ψείρες. Δεν θέλουν απόλυτά πιστή αντιγραφή. Απλώς, όσο πιο κοντά στο βιβλίο είσαι, τόσο πιο σίγουρο είναι ότι θα βαθμολογηθείς υψηλά. "Λάθη", όπως τα παραπάνω, δεν πρόκειται καν να τα προσέξουν...
Ακόμα και αν ξεχάσεις ένα μέρος, ενδέχεται να μην χάσεις μόρια. Για παράδειγμα:
Κεφάλαιο 2ο, Η λειτουργία της Οργάνωσης
Στην πρώτη σειρά, μέσα στην παρένθεση, υπάρχουν 4 στοιχεία. Όταν ζητήθηκε το κομμάτι στις Πανελλήνιες, έγραψα τα 2, το 3ο το αντικατέστησα με κάτι δικό μου και 4ο δεν έβαλα. Αν ήθελαν πιστή αντιγραφή, αυτό θα κόστιζε 1 μόριο. Τελικά, δεν μου έκοψαν τίποτα.

Όπως είπε και ο mathguy, κάποια στίγμη (γύρω στα Χριστούγεννα περίπου), θα αρχίσεις να συνειδητοποιείς μόνος σου τι πρέπει να εκφράζεις απόλυτα όπως είναι στο βιβλίο και τι μπορείς να διατυπώσεις μόνος σου. Μην κολλάς σε λέξεις όπως το "οποίος/που". Οι λέξεις που δεν θες να μπερδέψεις είναι του στυλ "οργάνωση/διοίκηση" ή "διαδικασία/λειτουργία", δηλαδή λέξεις-κλειδιά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panossalonika

Νεοφερμένος

Ο panossalonika αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
ρε παιδια να ρωτησω τι σκεφτεστε να κανετε με τα μαθηματα του σχολειου (και αυτα που θα δωσετε αλλα και αυτα που δεν θα δωσετε)?οντας θετικη, σκεφτομαι να αφιερωνω 5 λεπτα την ημερα για θρησκευτικα και ιστορια και να κανω οποτε μπορω αυτα που θα μας βαζουν στην κατευθυνση. τι λετε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kleop

Πολύ δραστήριο μέλος

Η kleop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,469 μηνύματα.
ρε παιδια να ρωτησω τι σκεφτεστε να κανετε με τα μαθηματα του σχολειου (και αυτα που θα δωσετε αλλα και αυτα που δεν θα δωσετε)?οντας θετικη, σκεφτομαι να αφιερωνω 5 λεπτα την ημερα για θρησκευτικα και ιστορια και να κανω οποτε μπορω αυτα που θα μας βαζουν στην κατευθυνση. τι λετε?

κοιταξε δεν χρειαζεται να ασχοληθεις ιδιαιτερα με τα μαθηματα γενικης παιδειας.Αν θελεις εναν αξιοπρεπη βαθμο τοτε μπορεις να διαβασεις μονο στα διαγωνισματα σε τιποτα αλλο(θα σου ειναι οφελος και για τις ενδοσχολικες εξετασεις).Θα εισαι τοσο πιεσμενος απο τα φροντιστηρια που θα ειναι χασιμο χρονου να διαβαζεις για τα μαθηματα του σχολειου.Σιγουρα και οι καθηγητες του σχολειου δεν θα δινουν τοσο βαρος αν δεν εχεις διαβασει το μαθημα(ειδικα στα θρησκευτικα).Το ιδιο ακολουθησα και εγω και στο τελος εγραψα 19-20:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΕλευθεριⒶκος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΕλευθεριⒶκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869
Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869

Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών.
Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών.

Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες,
Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες,

που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία
που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία

Επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων,
Επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων,

ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.
ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.



Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869, Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών. Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες, που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία, επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων, ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.

Παρόλο που το DNA ανιχνεύθηκε στον πυρήνα των κυττάρων το 1869, Έως και το 1944 δεν ήταν γνωστό ότι αποτελεί το γενετικό υλικό των οργανισμών. Οι επιστήμονες πίστευαν ότι τα μόρια που μεταφέρουν το γενετικό υλικό είναι οι πρωτεΐνες, που παρουσιάζουν μεγαλύτερη ποικιλομορφία, επειδή είναι αποτέλεσμα συνδυασμού 20 διαφορετικών αμινοξέων, ενώ το DNA είναι συνδυασμός 4 μόνο νουκλεοτιδίων.


Tι μου θυμίσατε...:redface:

το πιο καλο κομματι μεχρι τωρα (επειδη ειναι ευκολο :P ).

ο τέλεια διαβασμένος μαθητής και στα πιο δύσκολα θέματα δεν πέφτει κάτω απο 18....

παιζει ρολο και το μαθημα αλλα και η ψυχολογια που θα εχεις εκεινη την στιγμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

neo_melos

Νεοφερμένος

Ο neo_melos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;

Το πρώτο σκέλος, ναι. Να το μετατρέψω σε εκφώνηση, όχι....:whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.
παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
Το ίδιο με τον DumeNuke..δεν έχω γραψει εκφωνηση σε τετοιου ειδους ασκηση αλλα ουτε και σε αλλου ειδους τωρα που το σκεφτομαι :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,099 μηνύματα.
Eκφώνηση; :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
παιδια εσεις της τεχνολογικης εχετε κανει ασκηση που να σας δινουν ενα διαγραμμα ροης και θα πρεπει να το μετατρεψετε αρχικα σε αλγοριθμο και στη συνεχεια να πρεπει να γραψετε και την πιθανη εκφωνηση της ασκησης;;;;
Ναι εγώ είχα κάνει έχει το βοήθημα του Τσιωτάκη τέτοιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.
Δε ζητάνε τέτοια πράγματα στις Πανελλήνιες βρε παιδιά..ας σοβαρευτούμε λίγο :confused::worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Δε ζητάνε τέτοια πράγματα στις Πανελλήνιες βρε παιδιά..ας σοβαρευτούμε λίγο :confused::worry:

Σίγουρα και δεν ζητάνε, αλλά εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο: Κάτα πόσο βοηθάει να καταλάβεις την διαδικασία σχεδιασμού αλγορίθμου.
Αντί δηλαδή, να μαθαίνεις μόνο ένα καλουπομένο τρόπο ανάπτυξης (πχ, ζητάει πεπερασμένο αριθμό επαναλήψεων-> Χρησιμοποιείς Για....), να σε αναγκάσει να βρεις και τον λόγο που έκανες αυτήν την επιλογή (Γιατί προτίμησες τη Για έναντι της Όσο?).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

intefina

Δραστήριο μέλος

Η Ιδιαίτερη Περίπτωση αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 621 μηνύματα.
Σίγουρα και δεν ζητάνε, αλλά εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο: Κάτα πόσο βοηθάει να καταλάβεις την διαδικασία σχεδιασμού αλγορίθμου.
Αντί δηλαδή, να μαθαίνεις μόνο ένα καλουπομένο τρόπο ανάπτυξης (πχ, ζητάει πεπερασμένο αριθμό επαναλήψεων-> Χρησιμοποιείς Για....), να σε αναγκάσει να βρεις και τον λόγο που έκανες αυτήν την επιλογή (Γιατί προτίμησες τη Για έναντι της Όσο?).
Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς..:hmm: λες ότι από την εκφώνηση που θα βγάλεις δηλαδή σε βάζει σε σκέψη για τη χρησιμότητα του κάθε τρόπου ανάπτυξης και το λόγο που την επιλέγεις?? ή κάνω λάθος; :confused::worry:
μάλλον λάθος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικολαμπας 03

Νεοφερμένος

Ο Νικολαμπας 03 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
Παιδια,στα μαθηματικα κατευθυνσης εχω 2ο τευχος Νακη..Αξιζει να παρω και το 2ο τευχος του Μπαρλα ή με τα φροντιστηρια και τα αλλα μαθηματα(βιολογια κατευθυνσης) δεν θα προλαβαινω να λυνω ασκησεις και απο τα 2???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top