Peace_
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελοκρουσμενη
Νεοφερμένος
Θεωρώ ότι πρέπει να το κάνω repost, ειδικά για την βιολογία κατεύθυνσης. Αναφέρω ότι η τεχνική αυτή δούλεψε για εμένα, αφού βιολογία κατ. έγραψα 18.8, χάνοντας μόνο το Δ4 (η ασάφεια) χωρίς απώλεια από κανένα άλλο ερώτημα.
Μάλλον βρήκα το ευαγγέλιο μου για το υπόλοιπο της χρονιάς!!!!πολύ χρήσιμο!!!μπράβο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Χαίρομαι που δεν θα χρειαστεί να μάθω ένα σωρό τύπους για τα μαθηματικά και φυσική αλλά θα πρεπει να διαβάσω γραμματική αρχαίων και λατινικών που είναι κάτι στάνταρ. Το βρίσκω πιο εύκολο. Συν του ότι δεν θες απαραίτητα και κάποιον από πάνω σου για να σου τα εξηγεί όπως είναι στα θετικά μαθήματα. Πολλές επαναλήψεις χρειάζονται μόνο ξανά και ξανά.
Η φυσική εχει τύπους, τα μαθηματικα δεν έχουν. Μην σας δίνεται η εντύπωση ότι τα παιδιά παπαγαλιζουν τύπους, δεν παπαγαλιζουν τίποτα, τα κατανοούν και απο τη συνεχή εξάσκηση, ξέρουν τι να χρησιμοποιήσουν και γιατί, ή τουλάχιστον, έτσι πρέπει να γίνεται
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Μάλιστα στις εξετάσεις ακολούθησε αυτή η στιχομυθία μεταξύ εμού και ενός "θετικού"
Θετ: Είχατε πολλά να διαβάσετε, ε;
Εγώ: Ναι, εισαγωγή, γραμματική, συντακτικό, σχόλια, εξάσκηση στο άγνωστο, άσε Εσείς νομίζω είχατε λίγες αποδείξεις να μάθετε...
Θετ: Τι λες ρε, τη μεθοδολογία πού την πας;
Εγώ: Γιατί μαθαίνεις απ' έξω τον τρόπο λύσης μιας άσκησης;
Θετ: Εννοείται, πώς αλλιώς θα τη λύσω;
Εγώ: Και μετά λέτε εμάς της θεωρητικής
Και πραγματικά ισχύει, γιατί κάθε μα κάθε χρόνο στις πανελλήνιες ακούω παράπονα τύπου "δεν κάναμε παρόμοια άσκηση στο σχολείο/φροντιστήριο". Sorry, αλλά κι εγώ ακόμη που είμαι της θεωρητικής προτιμώ να παιδεύω μια άσκηση στα μαθηματικά, παρά να ξέρω τον τρόπο λύσης της από πριν. Για εμένα τα μαθς είναι σαν παιχνίδι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η φυσική εχει τύπους, τα μαθηματικα δεν έχουν. Μην σας δίνεται η εντύπωση ότι τα παιδιά παπαγαλιζουν τύπους, δεν παπαγαλιζουν τίποτα, τα κατανοούν και απο τη συνεχή εξάσκηση, ξέρουν τι να χρησιμοποιήσουν και γιατί, ή τουλάχιστον, έτσι πρέπει να γίνεται
Εστω, αλλα και τα μαθς κάτι εχουν. Πχ για το ημω και αυτα από οσο θυμαμαι εχει αλλα σίγουρα θελει και παρα μα παρα πολυ εξάσκηση για να τα κατανοήσουν όντως. Τελικα κάθε κατεύθυνση έχει τα δικά της "must" ;! που χρειαζονται για να πετύχουν, αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
TimeLady
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
johnietraf
Πολύ δραστήριο μέλος
Btw ο καιρος σημερα μας λεει κατσε διαβασε περισσοτερο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
blackorgrey
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν θα έλεγα ότι ισχύει αυτό.Αν περιμένεις να γράψεις μαθαίνοντας απέξω όλες τις μεθοδολογίες που σου έχουν κάνει στο φροντιστήριο προφανώς δεν θα γράψεις τίποτα ή τουλάχιστον όχι πάνω από 16-17.Δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρεις ακριβώς τι να κάνεις σε όλες τις ασκήσεις στις πανελλήνιες.Προσωπικά μετά το μάθημα κοιτούσα μια φορά την παράδοση για να τα κατανοήσω και έκανα ό,τι ασκήσεις είχα.Μέσα από τις ασκήσεις που λύνεις και παιδεύεσαι μαθαίνεις τον τρόπο σκέψης αν πέσει κάτι παρόμοιο.Αν έχεις δουλέψει σκληρά,κάνεις ό,τι σου βάζουν +ασκήσεις από βοηθήματα +... τότε φτάνεις σε ένα σημείο όταν βρεις μαι άσκηση να πεις πρώτα θα κάνω αυτό και μετά θα οδηγηθείς αυτόματα και στο επόμενο βήμα και θα τη λύσεις τελικά άλλες φορές με περισσότερη σκέψη και άλλες με λιγότερη.Πάντως και στα μαθηματικά (που είναι πρακτικό μάθημα) βλέπω παιδιά που λύνουν 1000 ασκήσεις με την ίδια μεθοδολογία, προκειμένου να τους "μείνει". Βέβαια, όταν έγραφα εγώ την εισαγωγή των αρχαίων μού έλεγαν ότι παπαγαλίζω
Μάλιστα στις εξετάσεις ακολούθησε αυτή η στιχομυθία μεταξύ εμού και ενός "θετικού"
Θετ: Είχατε πολλά να διαβάσετε, ε;
Εγώ: Ναι, εισαγωγή, γραμματική, συντακτικό, σχόλια, εξάσκηση στο άγνωστο, άσε Εσείς νομίζω είχατε λίγες αποδείξεις να μάθετε...
Θετ: Τι λες ρε, τη μεθοδολογία πού την πας;
Εγώ: Γιατί μαθαίνεις απ' έξω τον τρόπο λύσης μιας άσκησης;
Θετ: Εννοείται, πώς αλλιώς θα τη λύσω;
Εγώ: Και μετά λέτε εμάς της θεωρητικής
Και πραγματικά ισχύει, γιατί κάθε μα κάθε χρόνο στις πανελλήνιες ακούω παράπονα τύπου "δεν κάναμε παρόμοια άσκηση στο σχολείο/φροντιστήριο". Sorry, αλλά κι εγώ ακόμη που είμαι της θεωρητικής προτιμώ να παιδεύω μια άσκηση στα μαθηματικά, παρά να ξέρω τον τρόπο λύσης της από πριν. Για εμένα τα μαθς είναι σαν παιχνίδι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Vilas
Νεοφερμένος
Πάντως και στα μαθηματικά (που είναι πρακτικό μάθημα) βλέπω παιδιά που λύνουν 1000 ασκήσεις με την ίδια μεθοδολογία, προκειμένου να τους "μείνει". Βέβαια, όταν έγραφα εγώ την εισαγωγή των αρχαίων μού έλεγαν ότι παπαγαλίζω
Μάλιστα στις εξετάσεις ακολούθησε αυτή η στιχομυθία μεταξύ εμού και ενός "θετικού"
Θετ: Είχατε πολλά να διαβάσετε, ε;
Εγώ: Ναι, εισαγωγή, γραμματική, συντακτικό, σχόλια, εξάσκηση στο άγνωστο, άσε Εσείς νομίζω είχατε λίγες αποδείξεις να μάθετε...
Θετ: Τι λες ρε, τη μεθοδολογία πού την πας;
Εγώ: Γιατί μαθαίνεις απ' έξω τον τρόπο λύσης μιας άσκησης;
Θετ: Εννοείται, πώς αλλιώς θα τη λύσω;
Εγώ: Και μετά λέτε εμάς της θεωρητικής
Και πραγματικά ισχύει, γιατί κάθε μα κάθε χρόνο στις πανελλήνιες ακούω παράπονα τύπου "δεν κάναμε παρόμοια άσκηση στο σχολείο/φροντιστήριο". Sorry, αλλά κι εγώ ακόμη που είμαι της θεωρητικής προτιμώ να παιδεύω μια άσκηση στα μαθηματικά, παρά να ξέρω τον τρόπο λύσης της από πριν. Για εμένα τα μαθς είναι σαν παιχνίδι.
Πιστεψε με δεν υπάρχει περίπτωση ένα τέτοιο παιδί να γράψει στα μαθηματικά πάνω απο 15. Εντάξει με την συνεχή λύση ασκήσεων σου μένουν μερικά πράγματα του τύπου '' μου δίνεται ανισότητα αρα κάνω Fermat'' και τέτοια αλλα αν στηρίζεσαι αποκλειστικά στη μεθοδολογία δεν σε βλεπω καλα.Οι ασκήσεις που μπορουν να πέσουν είναι άπειρες, δεν μπορεις να τις μάθεις όλες Χρειάζεται σκέψη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panossalonika
Νεοφερμένος
Ξερετε τι προβλημα εχω? Ενω εχω παρει βοηθηματα και θελω να λυσω εξτρα ασκησεις,δεν προλαβαινω(!!) Συνηθως ειμαι εξαντλημενη επειδη ειμαι απο το πολυ νωρις ξυπνια λογω φροντιστηριου,αλλα εχουμε και για το σπιτι πολλες ασκησεις και αγχωνομαι καπως μηπως δεν τα κατανοησω οσο πρεπει..
και εγω ειμαι στην ιδια κατασταση.εχω παρει βοηθηματα και δεν προλαβαινω. αλλα ξες τι σκεφτομαι και λεω να το εφαρμοσω?? σκεφτομαι πολλες φορες να μην λυνω τις ασκησεις του φροντιστηριου και να λυνω των βοηθηματων. τις δυσκολες φυσικα.δεν εχω σκοπο να αναλωνομαι στις πολλες ευκολες (κατα τη γνωμη μου παντα)ασκησεις του φροντιστηριου. για να δουμε......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΕλευθεριⒶκος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panossalonika
Νεοφερμένος
Πιστεψε με δεν υπάρχει περίπτωση ένα τέτοιο παιδί να γράψει στα μαθηματικά πάνω απο 15. Εντάξει με την συνεχή λύση ασκήσεων σου μένουν μερικά πράγματα του τύπου '' μου δίνεται ανισότητα αρα κάνω Fermat'' και τέτοια αλλα αν στηρίζεσαι αποκλειστικά στη μεθοδολογία δεν σε βλεπω καλα.Οι ασκήσεις που μπορουν να πέσουν είναι άπειρες, δεν μπορεις να τις μάθεις όλες Χρειάζεται σκέψη
ακριβως. με τη συνεχη λυση ασκησεων (διαφορετικων παντα και οχι ιδιων που εξεταζουν το ιδιο πραγμα) αποκτας ΕΜΠΕΙΡΙΑ.δεν νομιζω οτι μαθαινεις μεθοδολογια. αποκτας εμπειρια και ετσι μπορεις να συνδυαζεις τις γνωσεις, να ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ και σιγα σιγα να λυνεις ασκησεις πιο ΓΡΗΓΟΡΑ (γιατι ο χρονος ειναι ενα θεματακι στις πανελλαδικες). θεωρω οτι αν βασιστεις ΜΟΝΟ σε μεθοδολογια ΚΑΗΚΕΣ......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanoukos
Νεοφερμένος
Πάντως παιδιά που δίνετε φέτος,στα μαθήματα που αφορούν τη Θετική και την Τεχνολογική μη ψάχνετε για "κουμπώματα" που λειτουργούν σε κάθε άσκηση αλλά επεξεργαστείτε κριτικά κάθε άσκηση που έχετε να αντιμετωπίσετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
"Περίμενε να φτάσεις στο οπερόνιο και τα λέμε!
Σιγά τη παπαγαλία του οπερονίου. Μόνο το κομματάκι με τη διαφοροποίηση έχει κάποια προβλήματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα*22
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος
Οι απόφοιτοί πως διαβάζατε ρήμα λογοτεχνία καθ πως γράψατε αντίστοιχα? :-)
δεν καταλαβα τι ρωτας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κατερίνα*22
Νεοφερμένος
Κοιτα, βεβαια δεν υπάρχεί λογος να είσαι τόσο απόλυτος... και γω θεωρητική ειμαι αλλα δεν νομιζω οτι υπάρχουν πολλα παιδια που να μαθαίνουν ολόκληρες μεθοδολογίες απεξω και να περιμένουν να γράψουν..απο μια εξαιρεση δεν μπορεις να βγάλεις συμπεράσματά..Η πρακτικότητά του μαθήματος αυτου των θετικοτεχνολογικων βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός οτι της θεωρητικής είναί εξισου δυσκολα με αλλο κριτήριο παντα. ..ακουω μερικούς θετικοτεχνολογικους που λενε οτι τα μαθήματά της θεωρητικης ειναι ευκολακια και πλεον δεν παρεξηγουμαι ουτε τους αντικρούω. ..άπλα γελάω ... ελεος ,για να μπουμε σε πανεπιστήμιά δινουμε, προφανώς και ολες οι κατευθύνσεις έχουν δυσκολίες και ευκολιες ...αντι να προσπαθουμε να αποδείξουμε οτι η μια κατεύθυνσή ειναι πιο ευκολη απο την αλλη προτεινω να διαβασουμε καθόλου μπασκε μπουμε πουθενα να πουμεΠάντως και στα μαθηματικά (που είναι πρακτικό μάθημα) βλέπω παιδιά που λύνουν 1000 ασκήσεις με την ίδια μεθοδολογία, προκειμένου να τους "μείνει". Βέβαια, όταν έγραφα εγώ την εισαγωγή των αρχαίων μού έλεγαν ότι παπαγαλίζω
Μάλιστα στις εξετάσεις ακολούθησε αυτή η στιχομυθία μεταξύ εμού και ενός "θετικού"
Θετ: Είχατε πολλά να διαβάσετε, ε;
Εγώ: Ναι, εισαγωγή, γραμματική, συντακτικό, σχόλια, εξάσκηση στο άγνωστο, άσε Εσείς νομίζω είχατε λίγες αποδείξεις να μάθετε...
Θετ: Τι λες ρε, τη μεθοδολογία πού την πας;
Εγώ: Γιατί μαθαίνεις απ' έξω τον τρόπο λύσης μιας άσκησης;
Θετ: Εννοείται, πώς αλλιώς θα τη λύσω;
Εγώ: Και μετά λέτε εμάς της θεωρητικής
Και πραγματικά ισχύει, γιατί κάθε μα κάθε χρόνο στις πανελλήνιες ακούω παράπονα τύπου "δεν κάναμε παρόμοια άσκηση στο σχολείο/φροντιστήριο". Sorry, αλλά κι εγώ ακόμη που είμαι της θεωρητικής προτιμώ να παιδεύω μια άσκηση στα μαθηματικά, παρά να ξέρω τον τρόπο λύσης της από πριν. Για εμένα τα μαθς είναι σαν παιχνίδι.
δεν καταλαβα τι ρωτας
Ούτε γω, το auto correct ξερει μονο τι έγραψε
Λεω πως διαβάζατε εσεις περισυ λογοτεχνία και ποσο γράψατε (λογοτεχνία )?? (Αν θες λες το τελευταίο )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 14 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.