Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Inna De
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
billie perrakis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sail Beg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απο προσωπικη εμπειρια φιλε μου,δυστυχως οχι,αρκει να κοιταξεις παλια θεματα και να συγκρινεις το επιπεδο τους με το επιπεδο των ασκησεων του βιβλιου.Η απολυτη αποτυχια του συστηματος.Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος στο εξής ερώτημα;; στα μαθηματικά κατεύθυνσης αμα κατανοησω και αποστηθίσω τα θεωρήματα τις αποδειξεις και λύσω όλες τις ασκήσεις του βιβλίου θα ειμαι καλυμμένος σίγουρα για τις πανέλληνιες;; επειδή έχω ακούσει πολλά παιδιά να το λένε...
Τελος παντων,αν θες να δουλεψεις μονος σου,και εχες εφεση στα μαθηματικα,θα σου προτεινα να παρεις τα 2 τομακια του Παπαδακη απο τις εκδοσεις Σαββαλα,ειναι εργαλειο και δουλεοντας τα θα με θυμηθεις.
Καλη επιτυχια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
billie perrakis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος στο εξής ερώτημα;; στα μαθηματικά κατεύθυνσης αμα κατανοησω και αποστηθίσω τα θεωρήματα τις αποδειξεις και λύσω όλες τις ασκήσεις του βιβλίου θα ειμαι καλυμμένος σίγουρα για τις πανέλληνιες;; επειδή έχω ακούσει πολλά παιδιά να το λένε...
Κατά 25% ναι. Το Α' Θέμα έχει θεωρία (Δώστε τον ορισμό του/της..., Αποδείξε ότι..) και Σωστού-Λάθους. Από το σχολικό και μόνο, καλύπτεσαι για να απαντήσεις στο 1ο Θέμα.
Δυστυχώς, ελάχιστες από τις ασκήσεις του ανταποκρίνονται στο επίπεδο των υπόλοιπων τριών θεμάτων των Πανελληνίων. Και αυτές από την ομάδα Β' (από την Α' ομάδα ούτε κατά διάνοια).
Έχοντας δουλέψει και τους δύο (Παπαδάκη, Μπάρλα), σε Γενικής και Κατεύθυνσης θεωρώ ότι:
Ο Παπαδάκης απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινό. Έχει αρκετές ασκήσεις entry-level, μέτριας δυσκολίας και ωραία συνδυαστικά. Ειδικά το κίτρινο επαναληπτικό του "Χ θέματα για επανάληψη" (δεν θυμάμαι πόσα) έχει (πάρα) πολύ δύσκολα συνδυαστικά επαναληπτικά.
Αντιθέτως, ο Μπάρλας, παραλείπει τις εισαγωγικές ασκήσεις, σε πετάει κατευθείαν στα "βαθιά", αλλά δεν έχει δύσκολα συνδυαστικά στο επίπεδο του Παπαδάκη. Είναι μέτριος σε δυσκολία, καθ' όλη την έκταση των ασκήσεων του.
Για έναν αδύναμο μαθητή, χωρίς ιδαίτερη όρεξη για διάβασμα ή για έναν αρκετό δυνατό μαθητή, που θέλει να εμπεδώσει την ύλη, ο Παπαδάκης είναι η καλύτερη, από τις δύο, επιλογή (ασκήσεις entry-level/συνδυαστικές αντίστοιχα). Για έναν μέτριο μαθητή, που το έχει βάλει πείσμα ότι "Αυτές τις Χ ώρες θα διαβάσω" αλλά "δεν θα το λιώσω για να γράψω 100/100", ο Μπάρλας είναι καλύτερος.
Ένα βοήθημα, σχετικά με λυμένες ασκήσεις-υποδείγματα, που έχω να προτείνω, είναι αυτό του Μαυρίδη. Δύο τόμοι (Α' Ιούνιος 2013, Β' μεταγενέστερος) που παραθέτουν με πολύ ωραίο τρόπο τα λυμένα θέματα. Σε αυτό το κομμάτι, τόσο ο Παπαδάκης (που χάνεσαι μέσα στις πράξεις και για να παρακολουθήσεις τη ροή της άσκησης θες χαρτί και στυλό), όσο και ο Μπάρλας (επικεντρώνεται σε ασκήσεις), υστερούν. Τα λυμένα του Μαυρίδη είναι καθαρογραμμένα, με το "μπλα-μπλα" που απαιτείται για να παρακολουθήσεις την άσκηση, σημειώσεις στο πλάι και ό,τι χρειάζεται για να μελετήσεις τον τρόπο επίλυσης της άσκησης (άκομα και ξαπλωμένος στο κρεβάτι). Ως προς το επίπεδο δυσκολίας, στον Α' τόμο που έχω μελετήσει, έχει απλές, μέτριες και δύσκολες ασκήσεις. Ειδικά στους μιγαδικούς, 2 ή 3 από τα 70 λυμένα βασίζονται σε γεωμετρία και σου δίνουν διαφορετική άποψη για το πώς μπορούν να λυθούν ασκήσεις στο C (παρόλο που η Γεωμετρία είναι ξεφτυσμένη στο Λύκειο, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη στις ασκήσεις μιγαδικών). Το επίπεδο δυσκολίας των άλυτων καλύπτει, επίσης, όλη τη γκάμα δυσκολίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Πρώτα αρχίζουμε από το σχολικό βιβλίο. Μαθαίνουμε καλά όλη τη θεωρία και λύνουμε όλες τις ασκήσεις του. Το ότι οι ασκήσεις δεν ανταποκρίνονται στο επίπεδο των εξετάσεων δεν έχει σημασία. Πρώτα με τις απλές πετυχαίνουμε τη βασική κατανόηση και ύστερα πηγαίνουμε στα "βαθειά" των βοηθημάτων.Από το σχολικό και μόνο, καλύπτεσαι για να απαντήσεις στο 1ο Θέμα. Δυστυχώς, ελάχιστες από τις ασκήσεις του ανταποκρίνονται στο επίπεδο των υπόλοιπων τριών θεμάτων των Πανελληνίων
Το χαρτί και το στυλό είναι ο μόνος σωστός τρόπος μελέτης των μαθηματικών. Ακόμα και μια λυμένη άσκηση την προσπαθούμε μόνοι μας, ακόμα και όταν φαίνεται απλή και κοιτάμε τη λύση όταν θέλουμε βοήθεια. Το να "διαβάζουμε ασκήσεις" ...ακόμα και στο ...κρεβάτι, είναι λάθος. Τα μαθηματικά δεν είναι ...εφημερίδα. Είναι τεράστια η απόσταση από το "εντάξει μωρέ το κατάλαβα πώς τη λύνει" μέχρι το "την έλυσα". Καλύτερα να λύσουμε 30 ασκήσεις παρά να διαβάσουμε 100.για να παρακολουθήσεις τη ροή της άσκησης θες χαρτί και στυλό . . . . για να παρακολουθήσεις την άσκηση, σημειώσεις στο πλάι και ό,τι χρειάζεται για να μελετήσεις τον τρόπο επίλυσης της άσκησης (άκομα και ξαπλωμένος στο κρεβάτι).
--- Τα ίδια με τα Μαθηματικά ισχύουν και για τη Φυσική και τη Χημεία (και όχι μόνο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
hliass_1989
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συνεχης σε κλειστο,περνει μεγιστι και ελαχιστη τιμη στο διαστημα.αν η φ παραγωγισιμη στο κλειστό διάστημα α,β και ισχύει φ(χ)=(χ-α)(χ-β)φ'(χ) για κάθε χε στο κλειστό διάστημα α,β να δείξετε ότι η φ είναι μηδενική συνάρτηση
Αν παρουσιαζει στα ακρα τα ολικα τοτε maxf=minf αρα σταθερη ,γνωριζοντας την τιμη 0,ειναι μηδενικη.
Αν παρουσιαζει ενα ολικο σε ενα ακρο και ενα ολικο σε εσωτερικο σημειο τοτε απο fermat f'(x0)=0 ,παλι βγαινει minf=max=f klp
Δλδ σε καθε περιπτωση minf=maxf και λογω της γνωστης τιμησ ειναι μηδενικη
αν η φ παραγωγισιμη στο κλειστό διάστημα α,β και ισχύει φ(χ)=(χ-α)(χ-β)φ'(χ) για κάθε χε στο κλειστό διάστημα α,β να δείξετε ότι η φ είναι μηδενική συνάρτηση
Για αυτο το βιβλιο μιλας?(κιτρινο) https://www.e-shop.gr/product?id=BKS.0096994Κατά 25% ναι. Το Α' Θέμα έχει θεωρία (Δώστε τον ορισμό του/της..., Αποδείξε ότι..) και Σωστού-Λάθους. Από το σχολικό και μόνο, καλύπτεσαι για να απαντήσεις στο 1ο Θέμα.
Δυστυχώς, ελάχιστες από τις ασκήσεις του ανταποκρίνονται στο επίπεδο των υπόλοιπων τριών θεμάτων των Πανελληνίων. Και αυτές από την ομάδα Β' (από την Α' ομάδα ούτε κατά διάνοια).
Έχοντας δουλέψει και τους δύο (Παπαδάκη, Μπάρλα), σε Γενικής και Κατεύθυνσης θεωρώ ότι:
Ο Παπαδάκης απευθύνεται σε πιο ευρύ κοινό. Έχει αρκετές ασκήσεις entry-level, μέτριας δυσκολίας και ωραία συνδυαστικά. Ειδικά το κίτρινο επαναληπτικό του "Χ θέματα για επανάληψη" (δεν θυμάμαι πόσα) έχει (πάρα) πολύ δύσκολα συνδυαστικά επαναληπτικά.
Αντιθέτως, ο Μπάρλας, παραλείπει τις εισαγωγικές ασκήσεις, σε πετάει κατευθείαν στα "βαθιά", αλλά δεν έχει δύσκολα συνδυαστικά στο επίπεδο του Παπαδάκη. Είναι μέτριος σε δυσκολία, καθ' όλη την έκταση των ασκήσεων του.
Για έναν αδύναμο μαθητή, χωρίς ιδαίτερη όρεξη για διάβασμα ή για έναν αρκετό δυνατό μαθητή, που θέλει να εμπεδώσει την ύλη, ο Παπαδάκης είναι η καλύτερη, από τις δύο, επιλογή (ασκήσεις entry-level/συνδυαστικές αντίστοιχα). Για έναν μέτριο μαθητή, που το έχει βάλει πείσμα ότι "Αυτές τις Χ ώρες θα διαβάσω" αλλά "δεν θα το λιώσω για να γράψω 100/100", ο Μπάρλας είναι καλύτερος.
Ένα βοήθημα, σχετικά με λυμένες ασκήσεις-υποδείγματα, που έχω να προτείνω, είναι αυτό του Μαυρίδη. Δύο τόμοι (Α' Ιούνιος 2013, Β' μεταγενέστερος) που παραθέτουν με πολύ ωραίο τρόπο τα λυμένα θέματα. Σε αυτό το κομμάτι, τόσο ο Παπαδάκης (που χάνεσαι μέσα στις πράξεις και για να παρακολουθήσεις τη ροή της άσκησης θες χαρτί και στυλό), όσο και ο Μπάρλας (επικεντρώνεται σε ασκήσεις), υστερούν. Τα λυμένα του Μαυρίδη είναι καθαρογραμμένα, με το "μπλα-μπλα" που απαιτείται για να παρακολουθήσεις την άσκηση, σημειώσεις στο πλάι και ό,τι χρειάζεται για να μελετήσεις τον τρόπο επίλυσης της άσκησης (άκομα και ξαπλωμένος στο κρεβάτι). Ως προς το επίπεδο δυσκολίας, στον Α' τόμο που έχω μελετήσει, έχει απλές, μέτριες και δύσκολες ασκήσεις. Ειδικά στους μιγαδικούς, 2 ή 3 από τα 70 λυμένα βασίζονται σε γεωμετρία και σου δίνουν διαφορετική άποψη για το πώς μπορούν να λυθούν ασκήσεις στο C (παρόλο που η Γεωμετρία είναι ξεφτυσμένη στο Λύκειο, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα χρήσιμη στις ασκήσεις μιγαδικών). Το επίπεδο δυσκολίας των άλυτων καλύπτει, επίσης, όλη τη γκάμα δυσκολίας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Για αυτο το βιβλιο μιλας?(κιτρινο) https://www.e-shop.gr/product?id=BKS.0096994
Ναι, αυτό είναι το βιβλίο. Έχω δουλέψει περίπου 20 σελίδες από αυτό (131-155, "Το 4ο Θέμα το Εξετάσεων"). Για το υπόλοιπο, δεν ξέρω τι περιέχει...
@Dias: Σαφώς και ο καλύτερος (αλλά και προτεινόμενος) τρόπος να διαβάσεις μαθηματικά είναι με χαρτί και στυλό. Εν πάση περιπτώσει, για άτομα που ίσως βαριούνται ή θέλουν να ξαναδουν συγκεκριμένο μέρος (και όχι ολόκληρη) της λύσης, ο Μαυρίδης βολεύει. Το να δεις μια άσκηση ξαπλωμένος στο κρεβάτι, όσο αντιδεολογικό κι αν ακούγεται, εξακολουθεί να είναι καλύτερο από το να μην την δεις καθόλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Το εχω και εγω αυτο το βιβλιο και πιστευς οτι ειναι πολυ καλο ΑΛΛΑ οσον αναφορα τισ ολοκληροτικες εξισωσεις που οδηγουν σε διαφορικες (ευρεση τυπου συναρτησης) εχει λιγες και μου φανηκαν μετριεςΝαι, αυτό είναι το βιβλίο. Έχω δουλέψει περίπου 20 σελίδες από αυτό (131-155, "Το 4ο Θέμα το Εξετάσεων"). Για το υπόλοιπο, δεν ξέρω τι περιέχει...
@Dias: Σαφώς και ο καλύτερος (αλλά και προτεινόμενος) τρόπος να διαβάσεις μαθηματικά είναι με χαρτί και στυλό. Εν πάση περιπτώσει, για άτομα που ίσως βαριούνται ή θέλουν να ξαναδουν συγκεκριμένο μέρος (και όχι ολόκληρη) της λύσης, ο Μαυρίδης βολεύει. Το να δεις μια άσκηση ξαπλωμένος στο κρεβάτι, όσο αντιδεολογικό κι αν ακούγεται, εξακολουθεί να είναι καλύτερο από το να μην την δεις καθόλου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
methexys
Τιμώμενο Μέλος
Μόνο με τις ασκήσεις του βιβλίου δεν μπορείς να γράψεις μαθηματικά. Ίσως να λύσεις κάποια ερωτήματα, αλλά τα θέματα στις εξετάσεις είναι συνδυαστικά, και το βιβλίο δεν έχει καμιά συνδυαστική. Φυσικά και πρέπει να ξέρεις καλά τη θεωρία, αφού το πρώτο θέμα θεωρία είναι και να έχεις λύσει τις ασκήσεις του βιβλίου, αλλά δεν πρέπει να σταθείς μόνο σε αυτές. Ένας φίλος μου έκανε ιδιαίτερα με μια καθηγήτρια και ασχολήθηκε μόνο με τις ασκήσεις του βιβλίου, τίποτα άλλο, και δεν έγραψε καλά... Λύσε ασκήσεις και από βοηθήματα, ή ψάξε στο ίντερνετ για καλές ασκήσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Το εχω και εγω αυτο το βιβλιο και πιστευς οτι ειναι πολυ καλο ΑΛΛΑ οσον αναφορα τισ ολοκληροτικες εξισωσεις που οδηγουν σε διαφορικες (ευρεση τυπου συναρτησης) εχει λιγες και μου φανηκαν μετριες
Άσκηση 5.54, σελ 145 και 146
Άσκηση 5.58, ερώτημα δ), σελ 148
Τι άποψη έχεις για αυτές τι δύο ασκήσεις?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Filippos14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιάννης123
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
KeepDreaming!
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolaos p.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Peace_
Τιμώμενο Μέλος
Αντί να κοιμάμαι 2-2μιση το βράδυ και να σέρνομαι την άλλη μέρα στο σχολείο, θα κοιμάμαι στη 1 με όποιο τίμημα. Απόψεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 32 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.