Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,552 μηνύματα.
Μια φίλη μου θέλει να κάνει 10%. Πότε πρέπει να παει στο λύκειο της; Μπορεί να το κάνει απο άλλο σχολείο; (επειδή σπουδάζει σ' άλλη πόλη)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Ηταν το καλοκαίρι πριν τη Γλυκειου όλο φωτογραφίες με brazil μαγιό,θα ειναι και το καλοκαίρι μετά τη Γ μόνο με στολή κατάδυσης

αχαχαχαχαχα το ακουσα και απο μια φιλη μου αυτο σημερα! :P

Λιγες μερες ακομααα

Τι νομίζετε ότι θα πέσει λογοτεχνία ?

πολλα ακουγονται αλλα μην ακους τι ειναι σοσ και τι οχι, ολα θελουν διαβασμα... παντως πολλοι πιστευουν οτι θα πεσουν προσφυγικοι συνοικισμοι ή ο ελεγκτης, μπορει και ο Παυλοπουλος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
αχαχαχαχαχα το ακουσα και απο μια φιλη μου αυτο σημερα! :P



πολλα ακουγονται αλλα μην ακους τι ειναι σοσ και τι οχι, ολα θελουν διαβασμα... παντως πολλοι πιστευουν οτι θα πεσουν προσφυγικοι συνοικισμοι ή ο ελεγκτης, μπορει και ο Παυλοπουλος
Τα εγκρίνω και τα 3.:P
Και Βιζυηνός θα ήταν ωραία να πέσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Σορρυ που ρωταω συνεχεια παιδια, αλλα δεν θελω να χασω ημερομηνιες.

Καρτελακια σας εδωσαν; Σας εβαλαν να βαλετε κωδικους για τα μηχανογραφικα;
Εμάς μας έδωσαν καρτελάκια αλλά όχι κωδικούς για το μηχανογραφικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11,801 μηνύματα.
Τα εγκρίνω και τα 3.:P
Και Βιζυηνός θα ήταν ωραία να πέσει.

κι εγω λατρευω το Βιζυηνο! ιδωμεν! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Σε ό,τι αφορά την τελευταία παράγραφο: η g'(k), από μαθηματικής άποψης, μπορεί να θεωρηθεί συνάρτηση. Αλλά ποιος είναι ο τύπος της, αν είναι συνεχής ή όχι κλπ δε νομίζω πως μπορούμε να το βρούμε. Πιο εύστοχο πιστεύω πως θα ήταν να τη θεωρήσεις παράμετρο λ και να μιλήσεις για παραμετρική εξίσωση λ=g(x)-g(ξ)/χ-ξ ή λ(χ-ξ)+g(ξ)=g(x). Τέτοιες εξισώσεις λύναμε σε παλαιότερες τάξεις, αλλά έδινε η άσκηση ότι το λ είναι πραγματικός αριθμός, δηλαδή <<διατρέχει το R>>. Εδώ, όμως, δε γνωρίζουμε αν αυτό ισχύει για όλα τα χ, είτε στο R είτε στο +-άπειρο.
Από δω και στο εξής, δε νομίζω πως έχει νόημα να το αναλύσουμε βαθύτερα, διότι έχω την εντύπωση πως ξεφεύγει από την ύλη του σχολικού βιβλίου. Ένα είναι, πάντως, το σίγουρο: τη μεθοδολογία αυτή, αν θέλεις να τη χρησιμοποιήσεις, πρέπει να γράψεις πρώτα κάποια απόδειξη. Δε γνωρίζω αν σας την έχει δείξει ο καθηγητής σου ή αν υπάρχει στο βοήθημα του Παπαδάκη(στου Στεργίου, πάντως, δε θυμάμαι να υπήρχε). Πάντως, αν το γράψεις έτσι αυθαίρετα, δε νομίζω να σου δώσουν μονάδες, παρόλο που το όριο όντως βγαίνει σωστό. Αν τώρα δεν αισθάνεσαι σίγουρος για τη μεθοδολογία αυτή, είτε επειδή ίσως ξεφεύγει από την ύλη του λυκείου, είτε επειδή είναι μακροσκελής, είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο, θα σου πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τη μεθοδολογία με την εφαπτομένη, η οποία υπάρχει σε όλα τα βοηθήματα(τουλάχιστον εγώ την έκανα στο φροντιστήριο και από τον Στεργίου) και τη θεωρώ <<standard>>.
Αυτή τη μεθοδολογία, πιστεύω, ήθελαν και αυτοί να εξετάσουν αν τη γνωρίζει ο υποψήφιος ή όχι. Γι αυτό το λόγο εξακολουθώ να θεωρώ ότι το Δ3 ήταν, για κάποιον καλά προετοιμασμένο μαθητή, βατό και γνωστό. Δεν πρόκειται ποτέ να σου βάλουν θέμα το οποίο να λύνεται μόνο με τη μεθοδολογία που πρότεινες εσύ ή ο καθηγητής σου, ούτε στις Πανελλήνιες, ούτε από τον ΟΕΦΕ. Ακόμα και να μη σου έδινε τη g'(2): μπορείς να πεις ότι, αφού η παράγωγος είναι γνησίως αύξουσα και μηδενίζει στο ξ, για κάθε χ>ξ η παράγωγος είναι μεγαλύτερη του 0. Άρα, παίρνεις τυχαίο α>ξ και λες ότι, αφού η g είναι παραγωγίσιμη στο α, ορίζεται πλάγια εφαπτομένη σε αυτό(νομίζω ότι αυτό ισχύει, αν και δε θυμάμαι αν το λέει ακριβώς έτσι στο βιβλίο), η οποία έχει μορφή: h(x)=g'(a)(x-a)+g(a). Αφού η g είναι κυρτή(πρέπει να σου δίνει ή να έχεις βρει κυρτότητα), ισχύει g(x)>=h(x) σε όλο το πεδίο ορισμού της g. Το όριο της h στο συν άπειρο είναι το συν άπειρο(αφού ξέρω ότι g'(a)>0), άρα η h, κοντά στο συν άπειρο, είναι μεγαλύτερη του μηδέν, άρα και η g(αφού είναι μεγαλύτερη ή ίση της h). Δηλαδή ισχύει g(x)>=h(x)>0 ή(έχω δικαίωμα να αντιστρέψω) 0<1/g(x)<=1/h(x), κοντά στο συν άπειρο. Από το κριτήριο παρεμβολής βλέπω ότι το όριο της 1/g(x) στο συν άπειρο ισούται με μηδέν και, επειδή(το απέδειξα πριν) η g είναι θετική κοντά στο συν άπειρο, το όριο της g στο συν άπειρο είναι συν άπειρο.
Όπως βλέπεις, ό,τι έκανα στη μέθοδο αυτή το αιτιολόγησα με βάση κανόνες του σχολικού βιβλίου ή τελοσπάντων κανόνες που έχω διδαχθεί καθ΄ όλη τη διάρκεια των σχολικών μου ετών.
Υ.Γ.: αν σε το ρωτήσουν αυτό στις πανελλήνιες, κατά πάσα πιθανότητα θα σου ζητήσει σε προηγούμενο βοηθητικό ερώτημα να βρείς την ανίσωση της συνάρτησης με την εφαπτομένη, οπότε μην ανησυχείς...
Τι εννοεις "μπωρει να θεωρηθει συναρτηση"?Ειναι λιγο συναρτηση και λιγο σταθερος αριθμος?:worry: .Εγω μια χαρα συναρτηση την βλεπω,δεν ξερω γιατι σε κανενα βοηθημα πλεον δεν γραφετε ως g'(k(x)),σε πιο παλια βιβλια παντως ετσι το εχουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Τι εννοεις "μπωρει να θεωρηθει συναρτηση"?Ειναι λιγο συναρτηση και λιγο σταθερος αριθμος?:worry: .Εγω μια χαρα συναρτηση την βλεπω,δεν ξερω γιατι σε κανενα βοηθημα πλεον δεν γραφετε ως g'(k(x)),σε πιο παλια βιβλια παντως ετσι το εχουν.

Φυσικα και δεν θελω να πω αυτο, αν ειναι δυνατον! Απλα το ειπα με αυτον τον τροπο για να μην προκαλεσω συγχυση. Φυσικα και το κ ειναι συναρτηση του χ, απλα η πληροφορια αυτη δεν ξερω σε τι μπορει να μας φανει χρησιμη, αφου δε γνωριζεις για την κ(χ) τιποτα αλλο παρα μονο οτι παιρνει τιμες για καθε χ μεγαλυτερο του ξ. Ουτε τον τυπο της ξερω, ουτε αν ειναι συνεχης, ουτε αν ειναι 1-1 κλπ... Γι αυτο, εξεφρασα την αποψη πως,για ευκολια, το g'(κ) μπορουμε να το δουμε σαν παραμετρο λ... Ελπιζω παντως να συμφωνουμε στο οτι η εφαρμογη της μεθοδολογιας αυτης χρειαζεται αποδειξη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

-Aris-000

Νεοφερμένος

Ο -Aris-000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Για Βυιζινο εχω ακουσει και εγω ... Μπορεί αρχικά να φαίνεται εύκολος αλλά έχει κάτι ερωτήσεις για δομή και τεχνικές σε στέλνουν
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alireza

Τιμώμενο Μέλος

Η Alireza αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,174 μηνύματα.
Παιδια ώρες ωρες σκέφτομαι ότι δεν θα αντέξω άλλο.
Έδωσα πολλές δυνάμεις ολο τον καιρό και ο οργανισμός μου, η ψυχή μου δεν αντέχει άλλη κούραση.
Βαρέθηκα πλέον τα ίδια και τα ίδια συνέχεια, να τα μαθαίνω και γρήγορα να τα ξεχνάω επειδή η παπαγαλία θεωρείται κατα τους κυρίους ενδεδειγμένη εκπαιδευτική μέθοδος, να μην προλαβαίνω να κάνω όσες ασκήσεις έπρεπε και να χάνω ουσιώδη πράγματα της ζωής γι αυτό το κωλοπραμα που λέγεται ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!
Τουλάχιστον έτσι φαίνεται απο την απόδοση μου τις 2 τελευταίες μέρες που διάβασα ελάχιστα..
Τσάμπα όλο το διάβασμα της χρονιάς δηλαδή.
Ελπίζω να βρω κουράγιο. Κάποτε. -πριν τις 28-.:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Φυσικα και δεν θελω να πω αυτο, αν ειναι δυνατον! Απλα το ειπα με αυτον τον τροπο για να μην προκαλεσω συγχυση. Φυσικα και το κ ειναι συναρτηση του χ, απλα η πληροφορια αυτη δεν ξερω σε τι μπορει να μας φανει χρησιμη, αφου δε γνωριζεις για την κ(χ) τιποτα αλλο παρα μονο οτι παιρνει τιμες για καθε χ μεγαλυτερο του ξ. Ουτε τον τυπο της ξερω, ουτε αν ειναι συνεχης, ουτε αν ειναι 1-1 κλπ... Γι αυτο, εξεφρασα την αποψη πως,για ευκολια, το g'(κ) μπορουμε να το δουμε σαν παραμετρο λ... Ελπιζω παντως να συμφωνουμε στο οτι η εφαρμογη της μεθοδολογιας αυτης χρειαζεται αποδειξη...
Αν αναφερεσε στο κριτηριο συγκρισης,ναι! .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Αν αναφερεσε στο κριτηριο συγκρισης,ναι! .

Κριτηριο συγκρισης λεγεται φανταζομαι η μεθοδος την οποια προτεινα εγω με την εφαπτομενη(δεν το εμαθα με αυτον τον ορο). Εδω εννοειται, αποδειξη με κριτηριο παρεμβολης! Αλλα αναφερομουν στη μεθοδολογια που προταθηκε απο τον DumeDuke,με το ΘΜΤ. Εκεινη θελει οπωσδηποτε αποδειξη, αφου το συμπερασμα δεν ισχυει για ολες τις γνησιως αυξουσες συναρτησεις(π.χ. εξεφρασα το αντι-παραδειγμα της -1/χ)...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Filippos14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Filippos14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 331 μηνύματα.
Κριτηριο συγκρισης λεγεται φανταζομαι η μεθοδος την οποια προτεινα εγω με την εφαπτομενη(δεν το εμαθα με αυτον τον ορο). Εδω εννοειται, αποδειξη με κριτηριο παρεμβολης! Αλλα αναφερομουν στη μεθοδολογια που προταθηκε απο τον DumeDuke,με το ΘΜΤ. Εκεινη θελει οπωσδηποτε αποδειξη, αφου το συμπερασμα δεν ισχυει για ολες τις γνησιως αυξουσες συναρτησεις(π.χ. εξεφρασα το αντι-παραδειγμα της -1/χ)...

Το κριτ συγκρισης λεει ¨
Αν f(x)>=g(x) και ειναι limg(x) x->x0=+απειρο τοτε limf(x) x->x0=+00(ισχυει και για χ->απειρο) .
Εγω πιστευω οτι η λυση του dumenuke ΔΕΝ ειναι σωστη,καθως δεν δικαιολογει τι γινετε με οριο της g'(k).Αν βρει το οριο της και συνεχισει την ασκηση οκ,αλλα το να θεωρεις μια συναρτηση ως σταθερο αριθμο και να υπονοεις οτι δεν επηραζει το οριο σε καμια περιπτωση δεν στεκει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,492 μηνύματα.
Μια φίλη μου θέλει να κάνει 10%. Πότε πρέπει να παει στο λύκειο της; Μπορεί να το κάνει απο άλλο σχολείο; (επειδή σπουδάζει σ' άλλη πόλη)
Η υποβολή αιτήσεων σταμάτησε το Φεβρουάριο, τόσο για όσους θα έδιναν με 10%, όσο και για όσους θα έδιναν με 90%.

Περαστικά πες της :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
Η υποβολή αιτήσεων σταμάτησε το Φεβρουάριο, τόσο για όσους θα έδιναν με 10%, όσο και για όσους θα έδιναν με 90%.

Περαστικά πες της :P

Από τη διαδικασία υποβολής της Αίτησης- Δήλωσης το 2014, καταργούμε πλέον το υπόδειγμα για το 10%, το οποίο ούτως ή άλλως ήταν προαιρετικό. Πλέον, οι υποψήφιοι για το 10% δεν χρειάζεται καθόλου να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση, αλλά απευθείας να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο, ακολουθώντας μόνο τις διαδικασίες για το μηχανογραφικό δελτίο μετά τον Απρίλιο (απόκτηση password και δικαιολογητικά για τυχόν υπαγωγή σε ειδικές περιπτώσεις). Είναι αυτονόητο, ότι αν οι υποψήφιοι για το 10% επιθυμούν την εισαγωγή τους σε Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές (ΜΟΝΟ για Αστυνομικούς), Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, θα πρέπει στην πορεία να ακολουθήσουν τις διαδικασίες γι αυτές τις Σχολές, όπως είναι γνωστές και περιγράφονται στο ΚΕΦ. 4ο της παρούσας (Προκηρύξεις των αρμόδιων Υπουργείων, αιτήσεις των υποψηφίων, Προκαταρκτικές Εξετάσεις κλπ).

https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...ikes-exetaseis-aithsh-dhlwsh-symmetochhs.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia3355

Νεοφερμένος

Η Vassia3355 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γειά σε όλους! Βρήκα αυτο το δημοσίευμα απο τον Ελευθερο Τύπο όπου αναφέρει, για πρόσφατη διάταξη που ψηφήστηκε σχετικά με την επιλογή των θεμάτων για τις Πανελλήνιες. Βγάζετε ακρή εσείς τι εννοεί δλδ λέγοντας οτι αντι να γίνει ανα θεματική ενότητα της ύλης, αλλά τελικά με ορισμό της ύλης.
https://www.#####.gr/Comments.aspx?qId=54478
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γειά σε όλους! Βρήκα αυτο το δημοσίευμα απο τον Ελευθερο Τύπο όπου αναφέρει, για πρόσφατη διάταξη που ψηφήστηκε σχετικά με την επιλογή των θεμάτων για τις Πανελλήνιες. Βγάζετε ακρή εσείς τι εννοεί δλδ λέγοντας οτι αντι να γίνει ανα θεματική ενότητα της ύλης, αλλά τελικά με ορισμό της ύλης.
https://www.#####.gr/Comments.aspx?qId=54478

Πριν κάποιον καιρό είχε αποφασιστεί ότι ο προσδιορισμός της εξεταστέας ύλης (άρα και η επιλογή θεμάτων για τις πανελλήνιες) θα είναι μόνο θεματικός (πχ οπτική) και όχι προσδιορισμός σελίδων. Τελικά δεν θα ισχύσει αυτό αλλά θα ορίζεται σαφώς η ύλη με αναφορά των σελίδων κάθε θεματικής ενότητας που θα εξετάζονται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
παιδιά καλημέρα εχω κολλήσει στο γ ερώτημα του ακόλουθου τέταρτου θέματος:whistle::whistle: θα μπορούσε κανείς να μου δείξει μία υπόδειξη του τρόπου λύσης;; λοιπόν η άσκηση είναι η ακόλουθη: τα α και β έχω κάνει στα άλλα έχω κολλήσει
ΘΕΜΑ 4ο
Α) Να γράψετε συνάρτηση η οποία θα δέχεται 2 παραμέτρους. Ένα πίνακα χαρακτήρων 100 θέσεων και μια μεταβλητή τύπου χαρακτήρα (όνομα). Η συνάρτηση θα ελέγχει αν υπάρχει το συγκεκριμένο όνομα μέσα στον πίνακα και θα επιστρέφει τη θέση του πίνακα στην οποία βρέθηκε το όνομα ή 0 στην περίπτωση που το όνομα δε βρέθηκε.
Β) Δύο από τους συλλόγους που έχουν ιδρυθεί στην Πάρο είναι ο «Αρχίλοχος» και ο «Εκατονταπυλιανή». Δεχόμαστε ότι οι 2 αυτοί σύλλογοι έχουν από 100 μέλη ακριβώς. Να γράψετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ που θα αποθηκεύει σε έναν μονοδιάστατο πίνακα 100 θέσεων τα ονόματα όσων μελών είναι εγγεγραμμένα στο σύλλογο «Αρχίλοχος» και σε έναν δεύτερο μονοδιάστατο πίνακα 100 θέσεων τα ονόματα όσων μελών είναι εγγεγραμμένα στο σύλλογο «Εκατονταπυλιανή»
Τα ονόματα που ανήκουν σε ένα σύλλογο είναι όλα διαφορετικά μεταξύ τους, ενώ κάποιος μπορεί να ανήκει και στους 2 συλλόγους. Χρησιμοποιώντας τη συνάρτηση του προηγούμενου ερωτήματος να εμφανιστούν:
ι) Τα ονόματα που ανήκουν στο σύλλογο «Αρχίλοχος» και δεν ανήκουν στο σύλλογο «Εκατονταπυλιανή».
ιι) Τα ονόματα που ανήκουν στο σύλλογο «Εκατονταπυλιανή» και δεν ανήκουν στο σύλλογο «Αρχίλοχος». Αμέσως μετά να εμφανίζονται τα ονόματα του συλλόγου «Αρχίλοχος».
ιιι) Τα ονόματα που ανήκουν και στους 2 συλλόγους δηλαδή αυτά που ανήκουν και στο σύλλογο «Αρχίλοχος» όσο και στο σύλλογο «Εκατονταπυλιανή».
αν μπορεί κάποιος ας μου απαντήσει;););)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexandkonst

Νεοφερμένος

Ο alexandkonst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Γεια σας συναγωνιστες,
καταρχας θα ευχηθω σε ολους σας καλη επιτυχια.
Επειτα, θα εκτιμουσα αν καποιος μπορουσε να μου στειλει ειτε με μυνημα ειτε να γραψει εδω, τα θεματα του οεφε, κυριως του ΑΟΔΕ με ενδιαφερουν.
Ευχαριστω πολυ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ivilinia_new

Νεοφερμένος

Η ivilinia_new αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Γεια σας συναγωνιστες,
καταρχας θα ευχηθω σε ολους σας καλη επιτυχια.
Επειτα, θα εκτιμουσα αν καποιος μπορουσε να μου στειλει ειτε με μυνημα ειτε να γραψει εδω, τα θεματα του οεφε, κυριως του ΑΟΔΕ με ενδιαφερουν.
Ευχαριστω πολυ

στειλε μου σε μυνημα το mail σου να στα στειλω :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexandkonst

Νεοφερμένος

Ο alexandkonst αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 53 μηνύματα.
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top