schooliki
Δραστήριο μέλος
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πατάς το κουμπάκι δεξιά και ανοίγει το βιβλίο σε pdf.Παιδια μηπως ξερετε που μπορω να βρω το βιβλιο της βιολογιας γ λυκειου; Please help...
https://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=361
Υ.Γ.
Αν κατάλαβα καλά, με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα που έκανα, συζητάτε και το θέμα των φροντιστηρίων για τις πανελλήνιες.
Η γνώμη μου.
Δεν είναι απαραίτητα. Πολλές φορές γίνονται μπούμεραγκ στην προετοιμασία, λόγω των πολλών ωρών που χάνονται.
(Δε είναι δυνατόν να διαβάζεις στη 1 π.μ., γιατί μέχρι τις 11.30 μ.μ. είχες φροντιστήρια.)
Απαραίτητο είναι μόνο το προσωπικό διάβασμα. Εκεί παίζεται κάθε χρόνο το παιχνίδι.
Όλοι σχεδόν κάνουν φροντιστήρια. Όλοι γράφουν το ίδιο;
Τι ξεχωρίζει κάποιον που γράφει 19+ από κάποιον που γράφει 12; Κυρίως το προσωπικό διάβασμα.
Μα θα μου πεις. Διαβάζουμε το σχολικό βιβλίο και πάμε να δώσουμε εξετάσεις;
Όχι βέβαια. Υπάρχουν δεκάδες βοηθήματα σε βιβλία, στο ιντερνετ κ.λ.π. Αυτά κάνουν άλλωστε και στα φροντιστήρια.
Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει μία προϋπόθεση.
Γερές βάσεις από τις προηγούμενες χρονιές. Όχι με φροντιστήρια, αλλά με πολύ καλό διάβασμα στο σχολείο.
Να μην παπαγαλίζουμε, να καταλαβαίνουμε.
Αν υπάρχει δυνατότητα για φροντιστήρια, λίγες ώρες ιδιαίτερα. 4-5 ώρες τη βδομάδα. Για οργάνωση, καθοδήγηση, συζήτηση, λύσιμο αποριών.
Δε χρειάζεται να είναι ο "σούπερ" καθηγητής, το διάσημο όνομα. Όρεξη για δουλειά να έχει, να οργανώνει σωστά.
Κλείνοντας θα επαναλάβω και πάλι την ερώτηση.
Με δεδομένο ότι όλοι σχεδόν κάνουν φροντιστήρια, ποιό είναι το στοιχείο που κάνει κάποιον να ξεχωρίζει;
Την απάντηση την υπογράφω και με τα δυο χέρια! Το οργανωμένο προσωπικό διάβασμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
Παρεμπιπτοντως κανεις λαθος. Φροντιστηριο/ Ιδιαιτερα δε θα κανω μονο στη βιολογια. Ομως εχω φιλους και πολλα ατομα που δεν μπορεσαν να κανουν φροντ και ομως τα καταφεραν. Επισης, διαφωνω απολυτως με την αποψη οτι εαν δεν κανεις φροντ, δεν μπορεις να περασεις ακομα και σε υψηλοβαθμη σχολη. Εαν το ειχες προσπαθησει και δεν πετυχες τοτε θα σηκωνα τα χερια ψηλα. Εφοσον, ομως, λες πως φετος θα δωσεις για πρωτη φορα δε νομιζω πως εισαι και το πιο καταλληλο ατομο για να δινεις συμβουλες.Δεν αποτελεί ψυχολογική διαταραχή. Μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι λέω. Αποτελεί μειονέκτημα χαρακτήρα.
Ούτε αυτό το είπα. Μάλλον θα έπρεπε, για να είμαι απόλυτα σωστός, να συμπληρώσω πως, προκειμένω κάποιος να πετύχει κάποια υψηλόβαθμη σχολή (εδώ εντάσσω τις σχολές άνω των 17.000 μορίων, που συγκεντρώνουν και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον), σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό είναι απαραίτητα τα εξωσχολικά μαθήματα.
Ούτε χαίρομαι που κάτι τέτοιο γίνεται. Δεν είμαι κροίσος, και μένα η οικογένειά μου έχει θέματα. Καταλαβαίνω τι λες.
Όχι, δεν αρκεί πάντα. Όσο κι αν προσπαθεί κάποιος, αν δεν έχει κάποιον να του διδάσκει, να του υποδεικνύει, να τον καθοδηγεί (πράγματα που στο ελληνικό δημόσιο σχολείο σπάνια τα συναντάς), δε γίνεται τίποτα. Ας μην υπήρχαν, αλλιώς, οι καθηγητές. Ας πηγαίναμε όλοι να δώσουμε με προσωπική προσπάθεια πανελλήνιες.
Στερεοτυπική αντίληψη αποτελεί ότι στην Ελλάδα σήμερα, αν ελπίζεις για κάποιο καλό βαθμό (τουλάχιστον φυσική και μαθηματικά) θες φροντιστήριο;
Αρκέσου εσύ στις ασκήσεις και στη θεωρία του σχολικού βιβλίου... Και μετά δες τι πέφτει. Συνειδητοποίησε τη δυσαναλογία.
Το να είσαι αποφασισμένος είναι αναγκαίο, αλλά όχι επαρκές. Η στροφή στην παραπαιδεία (βάζω μέσα και βοηθήματα και οτιδήποτε εξωσχολικό) είναι, δυστυχώς, απαραίτητη σήμερα. Εκτός κι αν τύχεις στην ιδανική περίπτωση να χεις τους πιο τέλειους καθηγητές στο σχολείο (πράγμα δύσκολο.) Εκεί πάω πάσο.
Νομίζω πως δε θα κάνεις φροντιστήρια/ιδιαίτερα. Έτσι έχω καταλάβει.
Με το internet πλέον, μπορείς να βρεις πλούσιο υλικό και να αναπληρώσεις σε μεγάλο βαθμό την κατάσταση.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία.
Ευχαριστω πολυ,αλλα δε μου αρεσει να διαβαζω απο τον υπολογιστη και δεν εχω εκτυπωτηΠαιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πατάς το κουμπάκι δεξιά και ανοίγει το βιβλίο σε pdf.
https://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=361
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Ετσι θα επρεπε να γινεται και νομιζω οτι πολλοι θα συμφωνησουν. Ολοι θα επρεπε να εχουμε ισες ευκαιριες. Ομως ετσι οπως εχει καταντησει το συστημα σε λιγο θα πρεπει να πληρωνουμε για να μπορουμε να γραφουμε πανελληνιες. Οπως δηλαδη πληρωνουμε για να δωσουμε lower,κ.λπ. ετσι θα πληρωνουμε και για τις πανελληνιες. Οτι και να σου πω δε μπορω να σου αλλαξω ττη γνωμη, αλλωστε δεν ειναι και κατι που το επιδιωκω. Ο καθενας μπορει να εχει την προσωπικη του αποψη και αυτο ειναι σεβαστο απο ολους.
Εvangelina96, τοσην ώρα προσπαθώ να σου πω ότι δεν χαίρομαι γι αυτή την κατάσταση ούτε πιστεύω πως το σύστημα είναι το τέλειο.
Οι ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση είναι κάτι πολύ βασικό.
Εγώ δεν μπορώ να βρω κάποιο τρόπο, ώστε με τον χείριστο μαθηματικό που θα μας βάλουν στο σχολείο (έναν έχουμε ολο κι ολο) και με τις λιγοστές ασκήσεις του βιβλίου να καταφέρω να πάρω πάνω από ένα 14 μαθηματικά.
Και ούτε όλοι έχουν ταλέντο σε κάθε μάθημα. Κάποιοι εμφανίζουν σοβαρές δυσκολίες στην κατανόηση, που ούτε το σχολικό βιβλίο, ούτε δυστυχώς, όχι πάντως σε όλες τις περιπτώσεις, μπορεί το δημόσιο σχολείο να καλύψει.
Ακόμα και αυτοί οι μαθητές που λέτε οτι δε θα πάνε φροντιστήριο και θα προσπαθήσουν μόνοι τους, σίγουρα θα στραφούν σε κάτι εξωσχολικό. Καλό θα ήταν αυτά που διδασκόμαστε στο σχολείο να ήταν αρκετά.
To φροντιστήριο χρειάζεται μόνο και μόνο γιατί χρειάζεσαι τον καλό καθηγητή (αν τον βρεις στο φροντιστήριο). Στην περίπτωση που τον βρεις στο σχολείο, έχει καλώς. Εγώ δε θα κάνω βιολογία γιατί ο βιολόγος μας είναι πολύ καλός στο σχολείο. Αν όμως έχεις κάποιον που βαριέται που ζει λογικό είναι να καταφύγεις αλλού για βοήθεια. Είναι αφελές να πιστεύει κανείς πως ένας μαθητής μπορεί να τα εμπεδώσει όλα τέλεια χωρίς καθηγητή. Η μάθηση δεν είναι απλά εισαγωγή γνώσεων. Θέλει τρόπο, οργάνωση, σύστημα, μεθοδικότητα και διδακτική λογική που κατέχουν μόνο οι καθηγητές, λόγω της εμπειρίας τους.
Εφοσον, ομως, λες πως φετος θα δωσεις για πρωτη φορα δε νομιζω πως εισαι και το πιο καταλληλο ατομο για να δινεις συμβουλες.
Προτιμώ να μιλάω με λογική και όχι με συγκεκριμένες περιπτώσεις και παραδείγματα, που κανεις δε ξέρει αν ισχύουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
Σπουδαζεις στην Αγγλια;Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πατάς το κουμπάκι δεξιά και ανοίγει το βιβλίο σε pdf.
https://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=361
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
schooliki
Δραστήριο μέλος
Ναι, φυσική.Σπουδαζεις στην Αγγλια;
Διάβασε και το υστερόγραφο στο προηγούμενο μήνυμά μου, νομίζω βοηθάει στη συζήτηση που άνοιξε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Πατάς το κουμπάκι δεξιά και ανοίγει το βιβλίο σε pdf.
https://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=24&ep=361
Υ.Γ.
Αν κατάλαβα καλά, με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα που έκανα, συζητάτε και το θέμα των φροντιστηρίων για τις πανελλήνιες.
Η γνώμη μου.
Δεν είναι απαραίτητα. Πολλές φορές γίνονται μπούμεραγκ στην προετοιμασία, λόγω των πολλών ωρών που χάνονται.
(Δε είναι δυνατόν να διαβάζεις στη 1 π.μ., γιατί μέχρι τις 11.30 μ.μ. είχες φροντιστήρια.)
Απαραίτητο είναι μόνο το προσωπικό διάβασμα. Εκεί παίζεται κάθε χρόνο το παιχνίδι.
Όλοι σχεδόν κάνουν φροντιστήρια. Όλοι γράφουν το ίδιο;
Τι ξεχωρίζει κάποιον που γράφει 19+ από κάποιον που γράφει 12; Κυρίως το προσωπικό διάβασμα.
Μα θα μου πεις. Διαβάζουμε το σχολικό βιβλίο και πάμε να δώσουμε εξετάσεις;
Όχι βέβαια. Υπάρχουν δεκάδες βοηθήματα σε βιβλία, στο ιντερνετ κ.λ.π. Αυτά κάνουν άλλωστε και στα φροντιστήρια.
Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει μία προϋπόθεση.
Γερές βάσεις από τις προηγούμενες χρονιές. Όχι με φροντιστήρια, αλλά με πολύ καλό διάβασμα στο σχολείο.
Να μην παπαγαλίζουμε, να καταλαβαίνουμε.
Αν υπάρχει δυνατότητα για φροντιστήρια, λίγες ώρες ιδιαίτερα. 4-5 ώρες τη βδομάδα. Για οργάνωση, καθοδήγηση, συζήτηση, λύσιμο αποριών.
Δε χρειάζεται να είναι ο "σούπερ" καθηγητής, το διάσημο όνομα. Όρεξη για δουλειά να έχει, να οργανώνει σωστά.
Κλείνοντας θα επαναλάβω και πάλι την ερώτηση.
Με δεδομένο ότι όλοι σχεδόν κάνουν φροντιστήρια, ποιό είναι το στοιχείο που κάνει κάποιον να ξεχωρίζει;
Την απάντηση την υπογράφω και με τα δυο χέρια! Το οργανωμένο προσωπικό διάβασμα.
Πες τα χρυσοστομε!
Ναι, φυσική.
Διάβασε και το υστερόγραφο στο προηγούμενο μήνυμά μου, νομίζω βοηθάει στη συζήτηση που άνοιξε.
Ποσα χρονια σπουδαζεις και πως σου φαινεται η Αγγλια; Ηταν δυσκολο να προσαρμοστεις;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Το ΤΙ θα διαβάσεις, με ποια ΣΕΙΡΑ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα καταλαβεις, το ΠΩΣ θα τα οργανώσεις και πολλοί άλλοι παράγοντες παίζουν ταυτόχρονα. ΔΕΝ αρκεί το προσωπικό διάβασμα για την κάλυψη αυτών των παραγόντων. Το προσωπικό διάβασμα θα αποτελέσει το σκελετό, άλοτε το αποκορύφωμα, της επιτυχίας σε μία ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ γερή βάση που έχει τεθεί από έναν καλό καθηγητή.
Αν πάρω εγώ τώρα τη λογοτεχνία κατεύθυνσης και αρχίζω με προσωπικό μεράκι και κόπο μόνος μου να διαβάζω ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ οτι κάποτε θα τα καταλάβω όλα τέλεια, χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου και μόνο με όσα θα μου δώσει το υποβαθμισμένο (πολλές, άλλα όχι όλες τις φορές) δημόσιο σχολείο, αργά ή γρήγορα θα καταλάβω πως θα έχω αποτύχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
OK συμφωνω.8)Πρέπει να διαβάζεις πολύ προσωπικά, σύμφωνοι.
Το ΤΙ θα διαβάσεις, με ποια ΣΕΙΡΑ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα καταλαβεις, το ΠΩΣ θα τα οργανώσεις και πολλοί άλλοι παράγοντες παίζουν ταυτόχρονα. ΔΕΝ αρκεί το προσωπικό διάβασμα για την κάλυψη αυτών των παραγόντων. Το προσωπικό διάβασμα θα αποτελέσει το σκελετό, άλοτε το αποκορύφωμα, της επιτυχίας σε μία ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ γερή βάση που έχει τεθεί από έναν καλό καθηγητή.
Αν πάρω εγώ τώρα τη λογοτεχνία κατεύθυνσης και αρχίζω με προσωπικό μεράκι και κόπο μόνος μου να διαβάζω ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ οτι κάποτε θα τα καταλάβω όλα τέλεια, χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου και μόνο με όσα θα μου δώσει το υποβαθμισμένο (πολλές, άλλα όχι όλες τις φορές) δημόσιο σχολείο, αργά ή γρήγορα θα καταλάβω πως θα έχω αποτύχει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
andrespan12345
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πρέπει να διαβάζεις πολύ προσωπικά, σύμφωνοι.
Το ΤΙ θα διαβάσεις, με ποια ΣΕΙΡΑ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα διαβάσεις, το ΠΩΣ θα τα καταλαβεις, το ΠΩΣ θα τα οργανώσεις και πολλοί άλλοι παράγοντες παίζουν ταυτόχρονα. ΔΕΝ αρκεί το προσωπικό διάβασμα για την κάλυψη αυτών των παραγόντων. Το προσωπικό διάβασμα θα αποτελέσει το σκελετό, άλοτε το αποκορύφωμα, της επιτυχίας σε μία ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ γερή βάση που έχει τεθεί από έναν καλό καθηγητή.
Αν πάρω εγώ τώρα τη λογοτεχνία κατεύθυνσης και αρχίζω με προσωπικό μεράκι και κόπο μόνος μου να διαβάζω ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ οτι κάποτε θα τα καταλάβω όλα τέλεια, χωρίς τη βοήθεια φροντιστηρίου και μόνο με όσα θα μου δώσει το υποβαθμισμένο (πολλές, άλλα όχι όλες τις φορές) δημόσιο σχολείο, αργά ή γρήγορα θα καταλάβω πως θα έχω αποτύχει.
συμφωνω και επαυξανω.ολα ετσι οπως τα λες ειναι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δε λέω έμμεσα οτι τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα είναι απαραίτητα. Το λέω άμεσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evangelina96
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
transient
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μην το λες! Μέχρι του χρόνου, έτσι θα έχω γίνει από το διάβασμα!Χαχαχα. Ίσως λίγο άκυρη η εικόνα αλλά τεσπα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος
Λοιπόν στην απλή αρμονική ταλάντωση ενός σώματος, κάποια χρονική στιγμή το σώμα έχει ταχύτητα και επιτάχυνση . Εκείνη τη στιγμή το σώμα:
α. κινείται επιταχυνόμενο προς τη θέση ισορροπίας (χ=0) της ταλάντωσης
β. κινείται επιβραδυνόμενο προς την αρνητική ακραία θέση (χ= -Α) της ταλάντωσης
γ. κινείται επιβραδυνόμενο προς τη θετική ακραία θέση (χ= +Α) της ταλάντωσης
δ. κινείται επιταχυνόμενο προς την αρνητική ακραία θέση (χ= -Α) της ταλάντωσης
Και τέλος
. Ο δευτερολεπτοδείκτης ενός ρολογιού έχει περίοδο σε ώρες (h):
α. 1h β. 60h γ. 1/60h δ. 12h
παρακαλώ απαντήστε μου σύντομα!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Peace_
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Σκέψου ότι το διανυσμα της επιτάχυνσης εχει φορα πάντα προς τη θεση ισορροπιας.Οποτε οταν το σωμα πηγαινει προς τη θεση ισορροπιας επιταχυνεται.Οταν πηγαινει προς τις ακραιες θεσεις,επειδη το διανυσμα της επιταχυνσης εχει φορα παντα προς στη θεση ισορροπιας,το σωμα επιβραδυνεται.Με αυτα στο μυαλο σου ειναι ξεκαθαρο ποιες προτασεις ειναι σωστες και ποιες οχι.
Btw το οτι εχει ταχυτητα και επιταχυνση σημαινει οτι δε βρισκεται στις ακραιες θεσεις, καθως εκει η ταχυτητα ειναι 0 και οτι δε βρισκεται στη θεση ισορροπιας,καθως η επιταχυνση ειναι 0.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Drymenia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Εγω στα μαθηματικα κατευθυνσηες ειμαι μετρο μιγαδικου και φυσικη κατευθυνσης φθινουσες ταλαντωσεις και εκθεση κανω τα αλλα δεν τα εχω αρχισει αοδε και προγραμματισμο και αν επιλεξω αοθ θα δω.Πρεπει να ανυσηχω που δεν εχω αρχισει αοδε και προγραμματισμο?
Ούτε εγώ έχω αρχίσει,μην αγχώνεσαι
Ευχαριστω πολυ,αλλα δε μου αρεσει να διαβαζω απο τον υπολογιστη και δεν εχω εκτυπωτη
Γιατί δεν το περνάς σε ένα στικάκι και βρίσκεις ένα φωτοτυπείο να στο τυπώσουν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SteliosIoa
Εκκολαπτόμενο μέλος
Α και ΓΚαλησπέρα σε όλους! έχω κολλήσει σε αυτήν την άσκηση για αυτό θα μπορούσατε να με βοηθήσετε;
Λοιπόν στην απλή αρμονική ταλάντωση ενός σώματος, κάποια χρονική στιγμή το σώμα έχει ταχύτητα και επιτάχυνση . Εκείνη τη στιγμή το σώμα:
α. κινείται επιταχυνόμενο προς τη θέση ισορροπίας (χ=0) της ταλάντωσης
β. κινείται επιβραδυνόμενο προς την αρνητική ακραία θέση (χ= -Α) της ταλάντωσης
γ. κινείται επιβραδυνόμενο προς τη θετική ακραία θέση (χ= +Α) της ταλάντωσης
δ. κινείται επιταχυνόμενο προς την αρνητική ακραία θέση (χ= -Α) της ταλάντωσης
Και τέλος
. Ο δευτερολεπτοδείκτης ενός ρολογιού έχει περίοδο σε ώρες (h):
α. 1h β. 60h γ. 1/60h δ. 12h
παρακαλώ απαντήστε μου σύντομα!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διονύσης13
Τιμώμενο Μέλος
Την πεταξες αλλα δε πειραζει.... Πρωτον η θετικη εχει πολυ λιγοτερα ατομα απο τη τεχνολογικη οποτε η τεχνολογικη ειναι λογικο να εχει περισσοτερους αριστουχους στο ΑΟΔΕ, αφου εχει και περισσοτερα ατομα... Επισης σχεδον ολοι οσοι πανε θετικη, ενδιαφερονται για ιατρικες και παραιατρικες και το εχουν παρει πιο σοβαρα σε σχεση με αρκετους απο τη τεχνολογικη που ειναι σχετικα "αδιαφοροι"....Ετσι λογικο ειναι οι αριστουχοι στα φυσικομαθηματικα να ειναι πανω κατω οι ιδιοι με τη θετικη....
Δευτερον, στα μαθηματικα και στη φυσικη, η θετικη αντε να ειχε 60 παραπανω αριστουχους(18-20) στο καθενα φετος...So what?
Απο αυτο συμπερανες οτι στη θετικη ειναι καλυτεροι μαθητες...??
Τριτον, μη μιλας για μαθημα που δεν εχεις κατσει να διαβασεις....Οπως εγω δεν εχω αποψη για χημεια Γ'Λυκειου, ετσι και εσυ μη μου λες οτι το αοδε ειναι ευκολο....Εκατσες ποτε να το διαβασεις?? Ειναι το πιο κακογραμμενο βιβλιο στις πανελληνιες, και οταν το διαβαζεις πραγματικα σκεφτεσαι τι σκατα να εννοει ο ποιητης, αφου δεν εχει καμια λογικη σειρα... Εγω δε πιστευω οτι υπαρχει ευκολο μαθημα αφου παντου μπορουν να σε παλουκωσουν αμα θελουν.....
Υ.Γ Δεν εννοω οτι το αοδε ειναι δυσκολοτερο απ'τη χημεια,προς Θεου, γιατι πολυ απλα δεν εχω αποψη για τη χημεια....Επειδη ομως ουτε εσυ εχεις αποψη για το ΑΟΔΕ,καλο ειναι αλλη φορα να σκεφτεσαι πριν μιλησεις
Καληνυχτα
Ενα μικρο λαθος που νομιζω οτι κανεις ειναι οτι κοιτας τον αριθμο των αριστουχων και οχι το ποσοστο. 60 παραπανω αριστουχοι στη θετικη οταν αυτη εχει το 1/5 των ατομων της τεχνολογικης καταλαβαινεις πως ο αριθμος δεν ειναι αντιπροσωπευτικος αλλα το ποσοστο. Οσο αφορα τη συγκριση χημειας/αοδε ειναι τελειως ανιση ως προς το μεγεθος της υλης. Οσοι (δεν μιλαω για εσενα) την θεωρειτε πιο ευκολη τοτε γιατι δεν πηγατε θετικη; Για να γλιτωσετε τη βιολογια θα μου πειτε... Τοτε καθιστε και συγκρινετε το αοδε με τη βιολογια και οχι τη χημεια. ( που κατ´ εμε η βιολογια μπορει να ειναι αρκετα πιο μεγαλη σε υλη απο το αοδε αλλα σιγουρα ειναι πιο ενδιαφερουσα). Οπως και να εχει η συγκριση μεταξυ κατευθυνσεων δεν εχει κανενα νοημα. Ο καθενας πηγε για δικους του λογους εκει που πηγε. Ας κοιταξει να τα παει καλα εκει που ειναι καθενας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 16 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.