Dias
Επιφανές μέλος
Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.
Υ.Γ. Μη βαράτε όλοι μαζί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος
Αφου κάνετε σενάρια για τη Φυσική, ακούστε (ή μάλλον διαβάστε) ακόμα ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας:
Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.
Πες μου ότι το 2 είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας για να ηρεμήσω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex2395
Δραστήριο μέλος
Αφου κάνετε σενάρια για τη Φυσική, ακούστε (ή μάλλον διαβάστε) ακόμα ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας:
Φέτος θα αποφασίσουν να αλλάξουν το στυλ των θεμάτων της Φυσικής. (Έγινε μια μικρή αρχή στη χημεία πέρυσι). Στα πλαίσια των αλλαγών αυτών θα μπορούσαν:
1) Να βάλουν καθαρή θεωρία, δηλαδή να γραφεί αυτούσιο κομμάτι του βιβλίου (απόδειξη, διστύπωση, περιγραφή).
2) Να ζητήσουν επεξεργασία των δεδομένων ενός πειράματος και εξήγησή τους.
3) Να βάλουν 4ο ζήτημα από τα κύματα ή από ανάκλαση - διάθλαση.
4) Τα νούμερα στα προβλήματα να μη βγαίνουν ακριβώς και να χρειάζονται πολλές πράξεις.
Υ.Γ. Μη βαράτε όλοι μαζί.
4ο θεμα κυμα?
θα πρεπει να ειναι πολυ δυσκολο..._αρκετα περιπλοκα ερωτηματα
απο ανακλαση διαθλαση θα μπορουσαν ευκολα να φτιαξουν 4ο θεμα...+οτι πολλοι δεν τα πηγαινουν πολυ καλα με τριγωνομετρια
Γιατι να τα κανουν ομως ολα αυτα...Εμενα μου ακουγεται σαν μια αλλαγη προς το χειροτερο.(Ειδικα το 4)
Το 2 μου αρεσει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Psycho(Βασίλης)
Δραστήριο μέλος
Διας μας κάνεις μία άσκηση;
To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Το 1 κακό η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου)
Στο 4 τι εννοείς,να μην βγαίνουν ακριβώς τα νούμερα; Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;
Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JKaradakov
Τιμώμενο Μέλος
Τι ακριβώς θα μπορούσε να πέσει σαν 4ο από ανάκλαση-διάθλαση;
Διας μας κάνεις μία άσκηση;
To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Το 1 κακό η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου)
Στο 4 τι εννοείς,να μην βγαίνουν ακριβώς τα νούμερα; Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;
Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος
Έλα η άσκηση που ζητάς.
Ναι οκ το 2 καλό είναι και ξέρουμε περίπου το στυλ όσοι απο εμάς έχουμε δει θέματα διαγωνισμών φυσικής, αλλά σκεφτείται αυτό:
Εμένα τουλάχιστον στην μαθητική μου καριέρα κανένας ποτέ δεν μου έδειξε πως να κάνω ένα πείραμα φυσικής ή οποιδήποτε άλλο πείραμα και να βγάζω συμπεράσματα απο αυτό και μάλιστα όλα σε θεωρητικό επίπεδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
triantafullaki :)
Εκκολαπτόμενο μέλος
παιδια να σας ρωτησω......ειχα χθες μια συζητηση με τον ξαδερφο μου ο οποιος τελειωσε ΟΑΕΔ γιατι οταν επρεπε δεν διαβαζε και εκατσε περισι στρωθηκε στο
διαβασμα και περασε στα 22 του νομικη....τελοσπαντων να μη τα πολυλογο ισχυριζεται οτι επειδη τωρα ειναι πιο ωριμος θα βγαλει την σχολη στα 4 χρονια
ακριβως και θα κανει και φοιτικη ΖΩΑΡΑ,χανοντας στην ουσια 1 χρονο λεει σε σχεση με τους συμμαθητες του που περασαν οταν ηταν 18-19 αντιστοιχα...ειναι
εφικτο αυτο το πραγμα;...εμενα παλι αδυνατον μου ακουγεται!!
σορυ ειναι λιγο ακυρο αλλα το εχω απορια
Καλό σου βράδυ ,κοίτα ξέρω άτομα που μπήκαν σε σχολή στα 18 κ τέλειωσαν στα 22, βάζω και τον εαυτό μου μέσα : D. Σχετικά με τη νομική, θεωρείται η πιο δύσκολη της θεωρητικής ,έχω όμως φίλη που μπήκε στα 18 κ παίρνει πτυχίο νομικής στα 22 !! Βέβαια η νομική δεν είναι μόνο το πτυχίο,αλλά χρειάζεται πρακτική άσκηση μετά το πτυχίο 1.5 χρόνο περίπου υποχρεωτικά. Τώρα για το αν ο ξάδερφος σου θέλει να ζήσει φοιτητική ζωή άλλο 1 χρόνο και να πιάσει τη σχολή σοβαρά από το δεύτερο έτος είναι δικό του θέμα : P ,έτσι και αλλιώς έχει χάσει ή καλύτερα είναι πίσω σε θέματα σπουδών 4 χρόνια μιας και μπήκε στα 22, τη στιγμή που αρκετοί φοιτητές τελειώνουν το πτυχίο τους τότε.Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη ,έχω και εγώ όμως ξάδερφο που μπήκε στα 22 του σε πανεπιστήμιο οικονομικά - έδωσε μαζί μου πάμε όταν ήμουν 18 - και τελειώσαμε μαζί , είδε πιο ώριμα τις σπουδές με το πέρασμα των χρόνων,καληνύχτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Psycho(Βασίλης)
Δραστήριο μέλος
Ναι έχεις δίκιο,γι ατό ίσως πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία της φυσικής στα σχολεία και να υπάρχουν εργαστήρια.Έστω και 1-2 φορές τον μήνα, σαν μάθημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M.A
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Με πρόλαβε ο JK.Τι ακριβώς θα μπορούσε να πέσει σαν 4ο από ανάκλαση-διάθλαση;
Διας μας κάνεις μία άσκηση;
To 2 καλό μου ακούγεται,πολύ ωραίο.
Δεν βάζω πολλές πιθανότητες για κάτι τέτοιο. Υποτίθεται ότι γίνονται και πειράματα στα σχολεία, αλλά στην πράξη δεν υπάρχουν. Πάντως, αν έβαζαν κάτι τέτοιο θα ήταν απλό στη μορφή του 2ου θέματος.Ναι οκ το 2 καλό είναι και ξέρουμε περίπου το στυλ όσοι απο εμάς έχουμε δει θέματα διαγωνισμών φυσικής, αλλά σκεφτείται αυτό: Εμένα τουλάχιστον στην μαθητική μου καριέρα κανένας ποτέ δεν μου έδειξε πως να κάνω ένα πείραμα φυσικής ή οποιδήποτε άλλο πείραμα και να βγάζω συμπεράσματα απο αυτό και μάλιστα όλα σε θεωρητικό επίπεδο.
Εδώ διαφωνώ. Η ύλης Φυσικής είναι ΝΟΝΟΝ 70 σελίδες. Στις δέσμες είχαν 300 σελίδες και έπεφτε υποχρεωτικά καθαρή θεωρία. Το να απαντάς σε μια ερώτηση ανάπτυξης δεν θέλει παπαγαλία, αλλά κατανόηση.Το 1 κακό η θεωρία θα γίνει πάρα πολύ μεγάλη όχι πως τώρα δεν είναι απλά θα πρέπει σύμφωνα με αυτό πλέον να θυμάται κάποιος και την λεπτομέρεια της λεπτομέρειας και θα πρέπει να παπαγαλίσει (το χειρότερο μου).
Κάτι τέτοιο.Να τα υπολογίζουμε κατά προσέγγιση δηλαδή;
Ένα σενάριο επιστημονικής φαντασίας έκανα. Πάντως, σκεφτείτε ότι δεν είναι υποχρεωτικό η δομή των θεμάτων να μείνει ίδια.Πιστεύω πως τα άγχωσες τα παιδιά που δίνουν φέτος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
greekgohan
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M.A
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Φυσικη για 3ο ολοι λενε κυμα συμβολη ή στασιμο...μετα την περσινη γκαφα (η απλα κακοδιατυπωση) δεν νομιζω να την 'τσουξουν ' την φυσικη...Αντιθετα μαθηματικα φοβαμαι παρα μα παρα πολυ..και σκεφτειτε! Αυξησαν τις θεσεις στα ΑΕΙ μειωσαν στα ΤΕΙ αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!
ή εύκολα για να περάσει κόσμος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!
Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.ή εύκολα για να περάσει κόσμος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kiriazispao4ever
Δραστήριο μέλος
Φυσικη για 3ο ολοι λενε κυμα συμβολη ή στασιμο...μετα την περσινη γκαφα (η απλα κακοδιατυπωση) δεν νομιζω να την 'τσουξουν ' την φυσικη...Αντιθετα μαθηματικα φοβαμαι παρα μα παρα πολυ..και σκεφτειτε! Αυξησαν τις θεσεις στα ΑΕΙ μειωσαν στα ΤΕΙ αρα δυσκολοτερα θεματα για να κοψουν κοσμο!
Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.
για την ακριβεια δεν θα περάσει ο ιδιος κόσμος...
ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ:
μετσοβιο 2012 :1050 ατομα
μετσοβιο 2013:1275
παντειο 2012:1450
παντειο 2013:1100
ασοεε 2012:1275
ασοεε 2013:1500
καποδιστριακο 2012:5360
καποδιστριακο 2013 :3925
αριστοτέλειο 2012:5610
αριστοτελειο 2013:5800
κτλπ
οπως τα γράφει εφημεριδα της προηγουμένης κυριακής...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~julia~
Εκκολαπτόμενο μέλος
Βρήκα κονε με αυτούς που βαζουν θεματα. Πρωταγόρας 2 με πολιτικά 20 και παράλληλο πολιτεια 11
Μάλιστα.. κάπως έτσι το φαντάζομαι εγώ..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonisd95
Δραστήριο μέλος
Εγω παντως δεν θεωρω οτι θα εχει διαφορα η δομη της φυσικης φετος.Πιστευω 3ο θεμα αρμονικο κυμα ή ηλεκτρικη ταλαντωση(συνδετη)και για 4ο καποια περιπλοκη ασκηση απο στερεο(την παρελειψαν και στις επαναληπτικες περσι).
Η ηλεκτρική θεωρείται εύκολο.
3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
M.A
Νεοφερμένος
Κάποιο λάθος κάνετε. Αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.
Εχεις δει στο 4ο πεδιο τα πανεπιστημια πως αυξανουν τους εισακτεους??
Η ηλεκτρική θεωρείται εύκολο.
3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)
Το ευκολο και το δυσκολο ειναι σχετικα και αλλαζουν στον καθε μαθητη...απο την πρωτη λυκειου ακουγα στερεο στερεο και το λεγαν σα εφιαλτη..εφτασα τριτη και το στερεο μ αρεσει πιο πολυ απο ταλαντωσεις κυματα και αλλες μακακιες...αυτα αλλαζουν στον καθε μαθητη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
για την ακριβεια δεν θα περάσει ο ιδιος κόσμος...
ΕΙΣΑΚΤΕΟΙ: μετσοβιο 2012 :1050 ατομα - 2013:1275 ....................
Δηλαδή, η μεταβολή του αριθμού των εισακτέων από χρονιά σε χρονιά, σχετίζεται με το ...βαθμό δυσκολίας των θεμάτων? Αν δεν κατάλαβα σωστά εξηγείστε. Πάντως, μιλώντας για συγκεκριμένη χρονιά αφού ο οι θέσεις είναι καθορισμένες και δεν υπάρχει βάση του 10, ο ίδιος αριθμός φοιτητών θα "μπει" στις σχολές. Το "εύκολα" ή "δύσκολα" δεν σχετίζεται ούτε με το να να "κόψουν" ούτε με το να "περάσουν" κόσμο.Εχεις δει στο 4ο πεδιο τα πανεπιστημια πως αυξανουν τους εισακτεους??
Εννοείς κάτι τέτοιο?3ο θέμα --> τα πάντα από κύματα.
4ο θέμα--> στερεό και κρούση. (κρούση με δίσκους , κεκλυμένα, κύλιση με ολίσθηση, ελατήρια... να γουστάρουμε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Solmyr
Δραστήριο μέλος
Το ευκολο και το δυσκολο ειναι σχετικα και αλλαζουν στον καθε μαθητη...απο την πρωτη λυκειου ακουγα στερεο στερεο και το λεγαν σα εφιαλτη..εφτασα τριτη και το στερεο μ αρεσει πιο πολυ απο ταλαντωσεις κυματα και αλλες μακακιες...αυτα αλλαζουν στον καθε μαθητη!
Δεν ισχύει τελείως αυτό που λες.Όπως είπε και ο antonisd95 οι ηλεκτρικές είναι εύκολες για το λόγο ότι οι ασκήσεις είναι περιορισμένες.Δύσκολα μπορούν να συνδυαστούν με κάποιο άλλο κεφάλαιο.Αν ένας μαθητής λύσει πχ 20 ασκήσεις ηλεκτρικών ταλαντώσεων θα μπορεί να αντιμετωπίσει όποια άσκηση και να του βάλουν πράγμα που δεν ισχύει στο στερεό παραδείγματος χάριν αφού μπορεί να συνδυαστεί με ταλάντωση,κρούση,doppler κ.α
Και το στερεό θεωρείται πιο δύσκολο,όχι επειδή είναι αλλά επειδή ο μαθητής έρχεται πρώτη φορά σε επαφή μαζί του.Και ως γνωστόν το καινούργιο τρομάζει κόσμο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 35 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.