dannaros
Πολύ δραστήριο μέλος
και εγώ που νόμιζα ότι εννοούσες το διάβασμα στο topic...Sorry για το οφφ, αλλά πρώτη φορά στη ζωή μου διαβάζω ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ.
Νιώθω ότι το κεφάλι μου κάποια στιγμή θα εκραγεί από όλα αυτά.
Η ζωή μου δεν έχει πια κάποιο νόημα, μόνο διαβάζω. Έχω γίνει ένα φυτό (όχι με την έννοια του "διαβάζω",αλλά με την έννοια του ότι δεν κάνω ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ μόνο να διαβάζω). Δε ξέρω αν θα αντέξω μέχρι το τέλος, τα' χω παίξει τελείως, απίστευτη κούραση, κόπωση, σκατά ωράριο ύπνου.
Δεν αντέχω άλλο >.<
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
stevedionys
Νεοφερμένος
Έχετε κάνει ηλεκτρονική διακυβέρνηση στο σχολείο;
Αν δεν το έχετε κάνει, δεν πρόκειται να πέσει με αυτή τη μορφή αλλά με τη μορφή της ηλεκτρονικής συμμετοχής, όπως το αναφέρει η Χριστιάννα.
"ηλεκτρονική διακυβέρνηση ''
TI ειναι τελικα αυτο ?? μην πεσει και δεν ξερω τιποτα ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Συνήθως βάζουνε θέματα ΑΣΧΕΤΑ με την επικαιρότητα.παιδια ..... θεωρειται οτι στην εκθεση θα μπορουσε να πεσει ενα θεμα που να αφορα την πυρηνικη ενεργεια (εξαιτιας των προσφατων γεγονοτων )????
Ουσιαστικά Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση είναι η αλληλεπίδραση μεταξύ Κυβέρνησης και Πολιτών με ηλεκτρονικά/ψηφιακά μέσα. Σαν πρώτο παράδειγμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, είναι το www.opengov.gr, όπου οι πολίτες αλληλεπιδρούν με προτάσεις της Κυβέρνησης, αλλά και άλλες δημόσιες υπηρεσίες, όπως η ηλεκτρονική υποβολή φορολογικής δήλωσης.
Ένα καλό σημείο απ' όπου μπορείτε να αρχίσετε είναι αυτό το άρθρο της wikipedia. Υπάρχει και αντίστοιχο Ελληνικό, αλλά δεν έχει τίποτα. Στο Αγγλικό, μπορείτε να βρείτε αρκετά χρήσιμα πράγματα. Εδώ και ένα αρθράκι για την Ελλάδα.
PS: τον focko κλείστε τον μέσα για λίγες εβδομάδες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση δεν υπάρχει αλληλεπίδραση στην Ελλάδα, είναι καθαρά γραφειοκρατικά τα θέματα. Στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση 2.0 ή ανοικτή διακυβέρνηση υπάρχει αλληλεπίδραση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Στα αγγλικά ο διαχωρισμός είναι eGovernment και eGovernance.
Επαναλαμβάνω ότι το συγκεκριμένο είναι πολύ δύσκολο, σκεφτείτε ότι ο νόμος βγήκε πριν από λίγες μέρες, καλά καλά, δεν ξέρουν και οι ίδιοι τι σημαίνει ενώ διδάσκεται στα πανεπιστήμια και σε μεταπτυχιακά... Αν πέσει κάτι παρεμφερές θα είναι ηλεκτρονική συμμετοχή που είναι ταυτόχρονα το μέσο και ο σκοπός της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
renoskiller44
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nipas
Νεοφερμένος
Ευχαριστώ πολύ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Οι λύσεις υπάρχουν εδώ:Παιδιά βοήθεια!! Έχει λύσει κανέις το 4ο θέμα του ΟΕΦΕ 2011 στη φυσική κατεύθυνσης ? Αν ναι, θα ήθελα να δώ ιδιαίτερα τη λύση του 2ου-3ου ερωτήματος..
Ευχαριστώ πολύ
Όμως το Δ4 ερώτημα είναι ΛΑΘΟΣ λυμένο!!!! Δες τη συζήτηση που ακολούθησε για το πού είναι το λάθος και ποιο είναι το σωστό.οι απαντήσεις των θεμάτων του οεφέ:
Φυσική:https://www.mediafire.com/?caweaoetq6mjcx2
.
.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nipas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Σε αγχωνουν τα Αρχαια κ δεν σε αγγχωνει η Εκθεση κ η Λογοτεχνια, οπου υπεισερχεται καθαρα κ ο υποκειμενικος παραγοντας?
Η λογοτεχνια δεν με αγχωνει σχεδον καθολου. Ξερω πως ο,τι και να πεσει (εκτος απο Παπαδιαμαντη κ Κεμαλ που δεν τα εχω κανει προς το παρον τοσο καλη επαναληψη) θα γραψω αρκετα καλα. Και στο σχολειο και στο φροντιστηριο σπανια εχω πεσει κατω απο 90, και αυτο οσο να ναι μου δημιουργει καποια σιγουρια οτι θα γραψω σχετικα καλα. Εξαλλου, στη λογοτεχνια ενα 16,5-17 ειναι αξιοπρεπεστατος βαθμος. Αν το δω ομως αυτο στα αρχαια, που ειναι και βαρυτητας...
Εκθεση, σαφως και με αγχωνει, αν και εχω καλες ιδεες, αλλα και παλι εξαρταται απ το θεμα που θα πεσει.
Ο εφιαλτης μου ομως ειναι και θα ειναι μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα τα αρχαια. Τα μισω, δε μου αρεσουν καθολου και ειμαι σιγουρη οτι δε θα γραψω τιποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
danai-elpida
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγω λατρευω τα αρχαια,φοβαμαι βεβαια λιγο το γνωστο στο αγνωστο πιστευω οτι θα γραψω τελεια. Τη Λογο την φοβαμαι γιατι πολλα παιδια την πατησαν εχοντας σε ολη τους την σχολικη πορεια σχεδον 20αρια (τοσο στο λυκειο οσο κ στα φροντιστηρια)π.χ. η αδελφη μου που στην κυριολεξια επαιζε την λογοτεχνια στα δαχτυλα πηρε 15.6 (ο ενας εξεταστης της ειχε βαλει 84 κ ο αλλος 72) στο ιδιο ακριβως θεμα 10 μερες πριν ειχε παρει 19,2(στο ιδαιτερο που εκανε). Τι να πω. ΦΟΒΑΜΑΙΗ λογοτεχνια δεν με αγχωνει σχεδον καθολου. Ξερω πως ο,τι και να πεσει (εκτος απο Παπαδιαμαντη κ Κεμαλ που δεν τα εχω κανει προς το παρον τοσο καλη επαναληψη) θα γραψω αρκετα καλα. Και στο σχολειο και στο φροντιστηριο σπανια εχω πεσει κατω απο 90, και αυτο οσο να ναι μου δημιουργει καποια σιγουρια οτι θα γραψω σχετικα καλα. Εξαλλου, στη λογοτεχνια ενα 16,5-17 ειναι αξιοπρεπεστατος βαθμος. Αν το δω ομως αυτο στα αρχαια, που ειναι και βαρυτητας...
Εκθεση, σαφως και με αγχωνει, αν και εχω καλες ιδεες, αλλα και παλι εξαρταται απ το θεμα που θα πεσει.
Ο εφιαλτης μου ομως ειναι και θα ειναι μεχρι να βγουν τα αποτελεσματα τα αρχαια. Τα μισω, δε μου αρεσουν καθολου και ειμαι σιγουρη οτι δε θα γραψω τιποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mr.thewritikos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Βεβαια στο φροντιστηριο και σ'εμας κοβει παρα πολυ! Ειναι και σε ενα σημειο ομως θεμα τυχης, σε τι διορθωτη θα πεσεις σ αυτο το μαθημα..
Απ' την αλλη αρχαια....δεν εχω ιδεα! Στο γνωστο ειναι τοσες πολλες οι σημειωσεις που σε 1,5 μερα αποκλειεται να τα βγαλω ολα! Και βλακεια μου, το ξερω, αλλα εχω αφησει 1 σελιδα εισαγωγης που δεν την εχω μαθει καλα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
dannaros
Πολύ δραστήριο μέλος
Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να μάθω τι νόημα έχει η αρνητική βαθμολογία σε ένα θέμα που δεν εκφράζει άποψη, αλλά απλά παραπέμπει σ΄αυτό που ζήτησε κάποιος. (Αν έγινε για πλάκα, δεκτόν).
Έχω μια θεωρεία.... Αφού λες ότι δεν εκφράζει άποψη και δεν χρειάζεται αρνητική βαθμολογία, θεώρησαν ότι δεν θα πρέπει να υπάρχει ούτε και θετική βαθμολογία, οπότε κάναν το +2 -> 0
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
έχω δει σε διαγώνισμα μου στο φροντιστήριο να μου έχει βάλει τικ στην ερώτηση και να παίρνς 13/15 ξέρω γω και να την ρωτάω γιατί μου κόψατε και να μου λέει γιατί πρέπει να κόψω κάτι γιατί έτσι διορθώνουν στις πανελλαδικές.....
Η καθηγήτρια της λογοτεχνίας στο σχολείο μας:
"Ε βρε παιδιά μου, τι να σας πω.. 20 πιάνει η ερώτηση, αλλά όλοι στο εξεταστικό κέντρο βαθμολογούσαν (την αντίστοιχη στις πανελλαδικές) με άριστα το 17, ε έτσι σας διόρθωσα κι εγώ τα γραπτά.."
Η έκθεση, η λογοτεχνία και εν μέρει τα αρχαία θα είναι τα 3 πιο χαλαρά μαθήματα. Ό,τι έκανες - έκανες, ό,τι ξέρεις - ξέρεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Η καθηγήτρια της λογοτεχνίας στο σχολείο μας:
"Ε βρε παιδιά μου, τι να σας πω.. 20 πιάνει η ερώτηση, αλλά όλοι στο εξεταστικό κέντρο βαθμολογούσαν (την αντίστοιχη στις πανελλαδικές) με άριστα το 17, ε έτσι σας διόρθωσα κι εγώ τα γραπτά.."
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kate-Bender
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αμα τι!Τι μαλ@ακιες ειναι αυτες?σκεφτονται καθολου?Αν αξιζει καποιος το 100% ,εν τελει γιατι να μην το παρει?Λες και ειναι προορισμενο για τον θεο....
Και αυτη η καθηγητρια δεν επρεπε φυσικα να επηρεαστει,αλλα να βαθμολογησει οπως αυτη το θεωρουσε αρχικα, σωστο.Τερμα ετεροκατευθυνομενη!Θα μπορουσε αν ειχε τα κοτσια να επηρεασει αυτη τους αλλους..Αλλα πουυύ μυαλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Η καθηγήτρια της λογοτεχνίας στο σχολείο μας:
"Ε βρε παιδιά μου, τι να σας πω.. 20 πιάνει η ερώτηση, αλλά όλοι στο εξεταστικό κέντρο βαθμολογούσαν (την αντίστοιχη στις πανελλαδικές) με άριστα το 17, ε έτσι σας διόρθωσα κι εγώ τα γραπτά.."
Αυτοι ειναι που αγχωνουν τρομερα τους μαθητες...
Οπως πχ και αυτος που ειχαμε λατινικα στο σχολειο. Μας εκανε απ τον Σεπτεμβριο, απο τα πρωτα μαθηματα, αναλυση αφαιρετικης απολυτης, χωρις καν να μας εχει κανει ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ των χρονικων προτασεων, με αποτελεσμα να μπλεχτουμε ολοι. Στην αναλυση των χρονικων μας ελεγε αλλα αντι αλλων, (και εννοειται οτι πρωτα καναμε την ΑΦΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΛΥΤΗ που ειναι ιδιαιτερη περιπτωση και μετα τις χρονικες μετοχες) και αυτο ειναι δυσκολο και σος αυτο και ακομα πιο σος το αλλο, σε πραγματα που οταν τα καναμε στο φροντιστηριο ηταν πολυ απλα και ειχα αγχωθει για μηνες χωρις λογο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
https://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=11966:panelladikes&Itemid=1796
Τι σκέφτεται η πολιτική ηγεσία για τον αριθμό εισακτέων
Στη φάση επεξεργασίας των στοιχείων του αριθμού εισακτέων στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ βρίσκεται η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας (για τις στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές αποφασίζουν τα υπουργεία Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη). Ο υφ. Παιδείας Γιάννης Πανάρετος είναι υπέρ της δραστικής μείωσης των εισακτέων , μέχρι και 20%, ενώ στελέχη της πολιτικής ηγεσίας προσπαθούν να «φρενάρουν» μια τέτοια απόφαση, διότι εκτιμούν ότι εκτός του ότι θα προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους γονείς , μπορεί να ξεσηκώσει τους μαθητές Λυκείου και να τους οδηγήσει σε κινητοποιήσεις , ακόμη και σε καταλήψεις . Η υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου ήδη έχει ακούσει και τις δύο απόψεις και σύμφωνα με πληροφορίες κλείνει προς την κατεύθυνση η μείωση των εισακτέων για φέτος να είναι ανεπαίσθητη και οι όποιες αποφάσεις για μεγάλες μειώσεις να ανακοινωθούν στην αρχή της επόμενης σχολικής χρονιάς , ώστε οι μαθητές της Γ Λυκείου να το γνωρίζουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devian
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.