Shadowfax
Διάσημο μέλος
Πάνω απ' όλα αποθέματα ενέργειας παιδιά. Το θέμα δεν είναι μόνο να διαβάσεις αλλά και να φτάσεις να δώσεις, αλλιώς τι να το κάνεις;
Καλή διαχείριση δυνάμεων θέλει και καλό προγραμματισμό. Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, γι' αυτό έχεις την Α και τη Β στην ουσία, για να δεις τι δουλεύει και τι όχι για σένα. Π.χ., μπορώ ή όχι να λειτουργήσω με 4 ώρες ύπνου, έστω κι αν αυτό γίνεται σποραδικά; Αυτά πρέπει να τα ξέρεις από τις προηγούμενες τάξεις για να μην κάνεις πειράματα στη Γ. Εδώ νομίζω το συζητούσαμε πέρσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evagreek
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ποιοι το λένε? Αστρολόγοι? Καφετζούδες? Προφήτες? Ο Λιακόπουλος?...λενε τωρα οτι φετος θα μπει 4ο συνθετικη με παραγωγους....
(Ας είμαστε σοβαροί όταν ακούμε τέτοιες "προβλέψεις"...)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Ποιοι το λένε? Αστρολόγοι? Καφετζούδες? Προφήτες? Ο Λιακόπουλος?
(Ας είμαστε σοβαροί όταν ακούμε τέτοιες "προβλέψεις"...)
Συμφωνώώώ!
Όπως και φυσική λένε οτι 3ο θέμα θα είναι κύμα!
Παιδιά τα θέματα βγαίνουν απο κλήρωση για όσους δεν το γνωρίζουν!Όλα είναι πιθανά και απίθανα ταυτόχρονα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
1). Παιδιά τα θέματα βγαίνουν απο κλήρωση για όσους δεν το γνωρίζουν!Όλα είναι πιθανά και απίθανα ταυτόχρονα!
2). Μέσα στην επιτροπή θεμάτων είναι και καθηγητές από το Πανεπιστήμιο εκτός από καθηγητές μέσης εκπαίδευσης. Όταν έδινα πανελλήνιες στην 3η λυκείου το 2005, για την μαζική αποτυχία στο εξεταζόμενο μάθημα Φυσική κατεύθυνσης είχε βάλει το χεράκι του ένας καθηγητής από το Τμήμα Φυσικής του ΕΚΠΑ.
3). Το Υπουργείο Παιδείας έχει μεγάλη ποικιλία βοηθημάτων (και από αυτά που κυκλοφορούν στο εμπόριο και έχουν πολλοί μαθητές) αλλά και αρχείο ασκήσεων τύπου φροντιστηρίου. Γι' αυτό και πολλές φορές πέφτουν αυξημένης δυσκολίας συνδυαστικά θέματα ή και άκυρα θέματα. Ξέρουν ακριβώς τι διδάσκεται στην βιομηχανία της μέσης εκπαίδευσης (ιδιωτική = φροντιστηριακή).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
2). Μέσα στην επιτροπή θεμάτων είναι και καθηγητές από το Πανεπιστήμιο εκτός από καθηγητές μέσης εκπαίδευσης. Όταν έδινα πανελλήνιες στην 3η λυκείου το 2005, για την μαζική αποτυχία στο εξεταζόμενο μάθημα Φυσική κατεύθυνσης είχε βάλει το χεράκι του ένας καθηγητής από το Τμήμα Φυσικής του ΕΚΠΑ.
Αναφέρεσαι στον κ.Ευταξία; Αν ναι, μιλάμε για έναν άνθρωπο-περίπτωση (λόγω των θεμάτων).
Θέλω να πιστεύω πάντως πως τα θέματα που πέφτουν στις πανελλήνιες είναι όντως θέματα καθηγητών μέσης εκπαίδευσης, που έχουν κληρωθεί, γιατί διαφορετικά θα αρχίσω να αμφιβάλλω για την αξιοκρατία ( ; ) των εξετάσεων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αναφέρεσαι στον κ.Ευταξία; Αν ναι, μιλάμε για έναν άνθρωπο-περίπτωση (λόγω των θεμάτων).
Ναι. Ήταν ένα φαινόμενο Compton...
Πάντως πολλές φορές στο χρονικό διάστημα 2000-2005 επί υπουργείας Ευθυμίου και Γιαννάκου είχαν γίνει ευτράπελα με τα θέματα...επειδή κάποιοι πάντα έβαζαν το χεράκι τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Ναι. Ήταν ένα φαινόμενο Compton...
Πάντως πολλές φορές στο χρονικό διάστημα 2000-2005 επί υπουργείας Ευθυμίου και Γιαννάκου είχαν γίνει ευτράπελα με τα θέματα...επειδή κάποιοι πάντα έβαζαν το χεράκι τους.
Κάθε χρόνο γίνονται αλλά δεν βγαίνουν στην επιφάνεια! (ξέρω τι λέω )
Πάντως και φέτος ήταν αυτός ο κύριος στις εξετάσεις, αλλά δεν έδωσαν και τόσο δύσκολα θέματα στα παιδιά
(Νομίζω δηλαδή )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
παιδια...τωρα με το προσημο συναρτησης και μετα εχω χαθει...στα ολοκληρωματα δλδ τι θα κανω?...και διαβασω 14 ωρα μπας και τα καταλαβω τωρα τα χριστουγεννα......και ενα θεμα μιγαδικους που το ειχα σιγουρο..λενε τωρα οτι φετος θα μπει 4ο συνθετικη με παραγωγους..για το θεο δηλαδη!!αμα περασω γραψτε με..
Kαλά το ότι μιλάμε για θέματα δε το σχολιάζω.
Αλλά τι εννοείς συνθετική με παραγώγους;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tiffanykal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάντως και φέτος ήταν αυτός ο κύριος στις εξετάσεις, αλλά δεν έδωσαν και τόσο δύσκολα θέματα στα παιδιά
Ναι..Δε γινόταν να βάλουν περίεργα θέματα, όπως το 2005. Θα τους έκραζαν πάλι..Ειδικά αυτόν..
Πάντως είμαι ακόμα θυμωμένη με τον καθηγητή μου που μου είχε πει μια μέρα πριν γράψω ότι ο συγκεκριμένος κύριος θα ήταν στην επιτροπή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
β) Στην επιτροπή θεμάτων υπάρχουν: πανεπιστημιακός, σύμβουλοι και καθηγητές σχολείων. Ο πανεπιστημιακός και οι σύμβουλοι μάλλον δεν έχουν ιδέα τι ξέρουν οι μαθητές (εκτός αν κάνουν ιδιαίτερα), οπότε συνήθως αφήνουν τους σχολικούς να έχουν σοβαρό λόγο.
γ) Η διαδικασία δεν είναι οπωσδήποτε κλήρωση. Κοιτάνε να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερη ύλη. Προτείνει ο καθένας κάτι και γίνεται σαν παζάρι. Π.χ. λέει κάποιος μια άσκηση και οι άλλοι την αλλάζουν λίγο, προσθέτουν ερωτήματα κλπ.
δ) Η επιτροπή σίγουρα έχει τα βοηθήματα και τα χρησιμοποιεί και αλλιώς. Προσπαθεί να μην βάλει ασκήσεις που να μπορεί ο Χ συγγραφέας να πει ότι την πήρανε από το βιβλίο του. Επίσης, προσέχουν πολύ να μην μοιάζουν τα θέματα με αυτά του ΟΕΦΕ.
ε) Ξέρω για την αποτυχία του 2005 στη φυσική. Όμως, δεν βρίσκω τα θέματα δύσκολα, τα έλυσα όλα με την πρώτη χωρίς πρόβλημα. Η εξήγηση που δίνω, έχοντας δει όλα τα θέματα, είναι ότι το 2005 το πνεύμα των θεμάτων ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό των προηγούμενων χρόνων και μάλλον από τότε και μετά το επίπεδο της προετοιμασίας των μαθητών ανέβηκε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsarachaf
Περιβόητο μέλος
α) Κάποιες πολύ γενικές προβλέψεις είναι πολύ εύκολες (και αστείες). Λέει κάποιος "θα πέσει άσκηση με παραγώγους". Ε, είναι δυνατόν να μην υπάρχει και κάτι με παραγώγους? Και μετά αυτός ο κάποιος θα πει "δεν σας το έλεγα?". Σιγά τα αβγά δηλαδή. Επίσης ο άλλος λέει "τα κύματα είναι SOS". E, όλη κι όλη η ύλη της φυσικής είναι 3½ κεφάλαια, από όλα θα πέσει και από κάτι.
β) Στην επιτροπή θεμάτων υπάρχουν: πανεπιστημιακός, σύμβουλοι και καθηγητές σχολείων. Ο πανεπιστημιακός και οι σύμβουλοι μάλλον δεν έχουν ιδέα τι ξέρουν οι μαθητές (εκτός αν κάνουν ιδιαίτερα), οπότε συνήθως αφήνουν τους σχολικούς να έχουν σοβαρό λόγο.
γ) Η διαδικασία δεν είναι οπωσδήποτε κλήρωση. Κοιτάνε να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερη ύλη. Προτείνει ο καθένας κάτι και γίνεται σαν παζάρι. Π.χ. λέει κάποιος μια άσκηση και οι άλλοι την αλλάζουν λίγο, προσθέτουν ερωτήματα κλπ.
δ) Η επιτροπή σίγουρα έχει τα βοηθήματα και τα χρησιμοποιεί και αλλιώς. Προσπαθεί να μην βάλει ασκήσεις που να μπορεί ο Χ συγγραφέας να πει ότι την πήρανε από το βιβλίο του. Επίσης, προσέχουν πολύ να μην μοιάζουν τα θέματα με αυτά του ΟΕΦΕ.
ε) Ξέρω για την αποτυχία του 2005 στη φυσική. Όμως, δεν βρίσκω τα θέματα δύσκολα, τα έλυσα όλα με την πρώτη χωρίς πρόβλημα. Η εξήγηση που δίνω, έχοντας δει όλα τα θέματα, είναι ότι το 2005 το πνεύμα των θεμάτων ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό των προηγούμενων χρόνων και μάλλον από τότε και μετά το επίπεδο της προετοιμασίας των μαθητών ανέβηκε.
Ακριβως οπως τα λες ειναι...
Λιγοι κανουν πραγματικα σωστες προβλεψεις που δεν ειναι προφανεις...
Καλα για τα δε θεματα του 2005 η επιτροπη ηταν ιδια με την περσινη... Και ειδικα στο τεταρτο θεμα εδειξαν και τις 2 φορες παντελη ελλειψη φαντασιας... Ζητουσε να κανει ο κοσμος τρεις(3!!!!) φορες ακριβως το ιδιο πραγμα...
Epic Fail...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
β) Στην επιτροπή θεμάτων υπάρχουν: πανεπιστημιακός, σύμβουλοι και καθηγητές σχολείων. Ο πανεπιστημιακός και οι σύμβουλοι μάλλον δεν έχουν ιδέα τι ξέρουν οι μαθητές (εκτός αν κάνουν ιδιαίτερα), οπότε συνήθως αφήνουν τους σχολικούς να έχουν σοβαρό λόγο.
Για την ακρίβεια είναι:2 πανεπιστημιακοί,2 εκπαιδευτικοί και ένας σύμβουλος.Το ξέρω,γιατί ένας καθηγητής μου ήταν μια φορά ανάμεσα στους 2 εκπαιδευτικούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Have a nice day
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
παιδια...τωρα με το προσημο συναρτησης και μετα εχω χαθει...στα ολοκληρωματα δλδ τι θα κανω?...και διαβασω 14 ωρα μπας και τα καταλαβω τωρα τα χριστουγεννα......και ενα θεμα μιγαδικους που το ειχα σιγουρο..λενε τωρα οτι φετος θα μπει 4ο συνθετικη με παραγωγους..για το θεο δηλαδη!!αμα περασω γραψτε με..
Βρε παιδιά, τι λένε ξε-λένε, ακούτε βλακείες και αγχώνεστε. Η ουσία είναι να τα ξέρεις όλα στον μέγιστο δυνατό βαθμό, να πιστεύεις πως έκανες την καλύτερη προσπάθεια που μπορούσες και να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου. Τώρα πραγματικά πιστεύετε στις προφητείες; Όταν έχουν βάλει πχ. στα αρχαία στο γνωστό 2 φορές τα ίδια και το τονίζω ακριβώς τα ίδια θέματα, με διαφορετική απλώς ημερομηνία; Οι άνθρωποι προφανώς κάνουν ό,τι θέλουν, δεν υπάρχουν προβλέψεις.
Κάτι άσχετο...λίγο πριν έρθουν τα Χριστούγεννα είχα βγάλει ένα πρόγραμμα για επανάληψη όλων των μαθημάτων,όμως τις τελευταίες μέρες μου έχει βγει όλη η κούραση,πράγμα που με αποσυντόνισε.Αυτό που είθελα να ρωτήσω είναι αν θα εκμεταλλευτείτε,αυτή την περίοδο των 'διακοπών',για ξεκούραση ή για κάλυψη κενών.
Βασικά μάλλον έπρεπε να ξεκουραστείς (πχ. 23/24/25/26 να μην κάνεις απολύτως τίποτα), ώστε να αρχίσεις πιο δυναμικά. Γενικά οι διακοπές είναι μια πολή καλή ευκαιρία για επαναλήψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
εγω αοδε εχω 1ο 2ο κεφαλαιο
αεππ μεχρι τους πινακες + 10 ασκησεις
μαθ γεν 10 ασκησεις + 1ο,2ο κεφαλαιο
μαθ κατ 6 ασκησεις + μεχρι και τα θεωρηματα.
φυσ κατ 3 ασκησεις , ταλαντωσεις και κυματα δλδ 1ο,2ο
αοθ 1ο,2ο,μισο 3ο κεφ.
εκθεση 1 χρωστουμενη εκθεση,1 παραγραφο,ασκησεις και επαναληψη σε ολα τα θεματα που εχουμε κανει και την θεωρια.
Ουφ.....
ευτυχως τελειωσα αεππ,μαθ γεν,μαθ κατ τις ασκησεις μονο ,αοδε στους στοχους ειμαι και φυσ κατ κανω ασκησεις στις ταλαντωσεις.
ασε που απο 2-1 γραφω καθε μερα απο ενα μαθημα στο φροντ....3ωρο προσωμοιωσης...ασε δραμα η κατασταση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evagreek
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
evagreek
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 21 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.