Πανελλήνιες 2011

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Γιατί, πιστεύεις ότι το να πάρεις 100 στα μαθηματικά ή τη φυσική κατεύθυνσης είναι εφικτό? Όπως σωστά είπε και η Ιωάννα, δεν έχει νόημα το να κάνουμε τέτοιους ανταγωνισμούς στις κατευθύνσεις. Όλες έχουν τις δυσκολίες τους και χρειάζονται δουλειά.

Πού τον βλέπεις τον ανταγωνισμό ήθελα να 'ξερα. Απλή λογική είναι, αν στα μαθηματικά γράψεις τη λύση σωστά, δεν γίνεται ο διορθωτής να σου κόψει, θα σου βάλει το 100. Ή το 95 ή το 80 ή ο,τιδήποτε ανάλογα με το που έχεις φτάσει. Δίνονται αναλυτικότατα από το υπουργείο οδηγίες στους διορθωτές με τις λύσεις και το πως πρέπει να βαθμολογηθούν τα γραπτά. Αυτό, δεν υφίσταται στην θεωρητική. Το υπουργείο δεν δίνει λύσεις για τη λογοτεχνία ή το γνωστό ή τις πηγές στην ιστορία, για παράδειγμα. Ο διορθωτής, επομένως, σχεδόν αυθαίρετα μπορεί να βάλει ό,τι βαθμό θέλει. Γι'αυτό υπάρχουν τόσο μεγάλες αποκλίσεις, στα μαθήματα της θεωρητικής όπως ακριβώς γίνεται και στην έκθεση. Δεν μίλησε κανείς για ευκολία ή δυσκολία μαθημάτων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Σ'αυτο εχεις μεγαλο δικιο! Υπαρχουν παιδια που γραφουν μαθηματικα γενικης 5 και περνανε λογιστικη + δεν σκεφτονται οτι μπορει να τα βρουν σκουρα στη σχολη (συνηθως παιδια της θεωρητικης,που δεν εχουν το καταλληλο υποβαθρο στα μαθηματικα)! Απλα τη δηλωνουν...
Στενό συγγενικό μου πρόσωπο είναι καθηγητής σε οικονομική σχολή κι έτσι ξέρω να πω λίγα πράγματα παραπάνω για το θέμα. Ακριβώς επειδή η θεωρητική κατεύθυνση έχει λίγες σχολές τους δόθηκε το δικαίωμα (και σωστά) με μαθηματικά γενικής και ΑΟΘ να μπορούν να μπουν σε οικονομικές σχολές (5ο πεδίο). Όμως, η οικονομική επιστήμη τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί τρομερά και έχει γίνει θετική επιστήμη. Στηρίζεται πάρα πολύ στα μαθηματικά. Έχουν δημιουργηθεί και καινούργιοι κλάδοι μαθηματικών για την οικονομία. Η ιστορία του Νας (ένας υπέροχος άνθρωπος) είναι γνωστή. Μέσα στις περισσότερες οικονομικές σχολές διδάσκονται όχι λίγα μαθηματικά, αλλά και τα περισσότερα από τα άλλα μαθήματα θέλουν γερά μαθηματικά. Τα μαθηματικά γενικής δεν αρκούν και θεωρούνται γνωστά τα μαθηματικά της κατεύθυνσης. Έτσι τα παιδιά από τη θεωρητική συναντάνε αρκετές δυσκολίες. Γύρω από τις σχολές υπάρχουν φροντιστήρια για να καλύψουν αυτά τα κενά. Εντάξει, δεν είναι ίδιες όλες οι σχολές. Π.χ. στα τμήματα οργάνωσης-διοίκησης δεν είναι τόσο πολλά τα μαθηματικά. 'Ομως σε άλλα π.χ. Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης του ΠΑΠΕΙ πολλοί δεν μπορούν να ανταπεξέλθουνστα μαθηματικά και εγκαταλείπουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Πού τον βλέπεις τον ανταγωνισμό ήθελα να 'ξερα. Απλή λογική είναι, αν στα μαθηματικά γράψεις τη λύση σωστά, δεν γίνεται ο διορθωτής να σου κόψει, θα σου βάλει το 100. Ή το 95 ή το 80 ή ο,τιδήποτε ανάλογα με το που έχεις φτάσει. Δίνονται αναλυτικότατα από το υπουργείο οδηγίες στους διορθωτές με τις λύσεις και το πως πρέπει να βαθμολογηθούν τα γραπτά. Αυτό, δεν υφίσταται στην θεωρητική. Το υπουργείο δεν δίνει λύσεις για τη λογοτεχνία ή το γνωστό ή τις πηγές στην ιστορία, για παράδειγμα. Ο διορθωτής, επομένως, σχεδόν αυθαίρετα μπορεί να βάλει ό,τι βαθμό θέλει. Γι'αυτό υπάρχουν τόσο μεγάλες αποκλίσεις, στα μαθήματα της θεωρητικής όπως ακριβώς γίνεται και στην έκθεση. Δεν μίλησε κανείς για ευκολία ή δυσκολία μαθημάτων.

* Aυτο το 100 που λες στα μαθηματικα ξερεις πως το πιανουν αυτοι που το πιανουν?Το ξερεις οτι 10-15 μορια στη φυσικη+ στα μαθηματικα ειναι σχεδον ΑΔΙΔΑΚΤΑ?(μερικες φορες και πανω απο 10-15)Τουλαχιστον εσεις δεν εχετε να φοβαστε κατι τετοιο εκτος απο το αγνωστο ολα τα αλλα ειναι μεσα απο βιβλιο...

* + δηλαδη αυτοι που περνανε Στρατολογικα,ΣΣΑΣ Νομικη κτλ τι γραφουν σε αυτα τα μαθηματα?

* Μηπως θες να πεις οτι υπαρχει περιπτωση ενας διορθωτης να σου κοψει 5 μορια επειδη πχ δεν κανεις καλα γραμματα?

* Ολες οι κατευθυνσεις εχουν τη δικια τους δυκολια + μην ακουω χαζα τωρα!Οπως υπαρχουν μαθητες που βγαζουν 19500 στη θεωρητικη ετσι ειναι + στη θετικο-τεχνολογικη!


Ας μην κλαιγομαστε :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

koum

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο koum αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Άγιος Πέτρος (Αρκαδία). Έχει γράψει 1,238 μηνύματα.
Πάλι Θετική/Τεχνολογική Vs Θεωρητική το κάνετε το topic...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
* Aυτο το 100 που λες στα μαθηματικα ξερεις πως το πιανουν αυτοι που το πιανουν?Το ξερεις οτι 10-15 μορια στη φυσικη+ στα μαθηματικα ειναι σχεδον ΑΔΙΔΑΚΤΑ?(μερικες φορες και πανω απο 10-15)Τουλαχιστον εσεις δεν εχετε να φοβαστε κατι τετοιο εκτος απο το αγνωστο ολα τα αλλα ειναι μεσα απο βιβλιο...

Το 100 το θέτω ως παράδειγμα, δεν είπα πουθενά ούτε ότι είναι εύκολο, ούτε τίποτα.
Όσο για αυτό στα μαθηματικά και τη φυσική ομολογουμένως δεν το έχω ξανακούσει από κανέναν. Αν ισχύει είναι όντως μεγάλη δυσκολία. Τώρα μπαίνεις στο τρυπάκι να συγκρίνεις δυσκολίες λέγοντας πως "όλα τ' άλλα είναι μέσα από βιβλίο" και δεν παίζει να μπω σε αυτή την ανούσια διαδικασία.

* + δηλαδη αυτοι που περνανε Στρατολογικα,ΣΣΑΣ Νομικη κτλ τι γραφουν σε αυτα τα μαθηματα?

Δεν γράφουν και στους 2 βαθμολογητές το ίδιο, εκεί θέλω να καταλήξω. Ένας φίλος μου που μπήκε Νομική φέτος είχε για παράδειγμα ιστορία στον έναν 97 και στον άλλον 92. Ή λογοτεχνία 87 και 78 αν δεν κάνω λάθος. Ενώ στο άγνωστο πχ, ή γράφεις σωστά αυτό που σου ζητείται και παίρνεις τις μονάδες ή όχι, όπως στις ασκήσεις, που είναι ατόφιες. Δεν υπάρχουν ναι μεν, αλλά, μήπως, λείπει αυτό ή θα μπορούσε να το έχει διατυπώσει αλλιώς.

* Μηπως θες να πεις οτι υπαρχει περιπτωση ενας διορθωτης να σου κοψει 5 μορια επειδη πχ δεν κανεις καλα γραμματα?

Αυτό δεν παίζει εκτός αν είναι καμιά γυναίκα αγ*μητη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Το 100 το θέτω ως παράδειγμα, δεν είπα πουθενά ούτε ότι είναι εύκολο, ούτε τίποτα.
Όσο για αυτό στα μαθηματικά και τη φυσική ομολογουμένως δεν το έχω ξανακούσει από κανέναν. Αν ισχύει είναι όντως μεγάλη δυσκολία. Τώρα μπαίνεις στο τρυπάκι να συγκρίνεις δυσκολίες λέγοντας πως "όλα τ' άλλα είναι μέσα από βιβλίο" και δεν παίζει να μπω σε αυτή την ανούσια διαδικασία.

Εδω μπηκες στη διαδικασια να μου συγκρινεις μαθηματικα- φυσικη με αρχαια-λογοτεχνια.Εντελως διαφορετικα μαθηματα!Εντελως ομως...Στη φυσικη + στα μαθηματικα εχουμε να λυσουμε 300 ασκησεις + θεωρια 15-20 σελιδες και αρχαια-λογοτεχνια δεν ξερω τι εχετε ,δεν με νοιαζει κιολας, αλλα εχετε δικες σας δυσκολιες.



Δεν γράφουν και στους 2 βαθμολογητές το ίδιο, εκεί θέλω να καταλήξω. Ένας φίλος μου που μπήκε Νομική φέτος είχε για παράδειγμα ιστορία στον έναν 97 και στον άλλον 92. Ή λογοτεχνία 87 και 78 αν δεν κάνω λάθος. Ενώ στο άγνωστο πχ, ή γράφεις σωστά αυτό που σου ζητείται και παίρνεις τις μονάδες ή όχι, όπως στις ασκήσεις, που είναι ατόφιες. Δεν υπάρχουν ναι μεν, αλλά, μήπως, λείπει αυτό ή θα μπορούσε να το έχει διατυπώσει αλλιώς.

+ σου ξαναλεω αυτοι που βγαζουν 19500 τι γραφουν σ αυτα? Βγαζουν τοσα μορια? Τι τους νοιαζει τι τους εβαλαν οι βαθμολογητες + ποσο απηχε ο ενας απο τον αλλο?
jesus!



Αυτό δεν παίζει εκτός αν είναι καμιά γυναίκα αγ*μητη.

Aυτο εννοειται πως δεν το εννουσα πραγματικα! :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Δεν συγκρίνει κανείς μαθήματα, στον ΤΡΟΠΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ αναφερόμαστε. Καλά δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε; Και αν δεν κάνω λάθος βγαίνει ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ από τους 2 βαθμολογητές, οπότε τι μου λες πως δεν τους νοιάζει. Σε ρίχνουν αυτές οι αποκλίσεις και μπορεί να μην μπεις στην πόλη σου για παράδειγμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Δεν συγκρίνει κανείς μαθήματα, στον ΤΡΟΠΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ αναφερόμαστε. Καλά δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε; Και αν δεν κάνω λάθος βγαίνει ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ από τους 2 βαθμολογητές, οπότε τι μου λες πως δεν τους νοιάζει. Σε ρίχνουν αυτές οι αποκλίσεις και μπορεί να μην μπεις στην πόλη σου για παράδειγμα.
Η Χριστιάννα αποδεικνύεται η εξυπνότερη του τόπικ. Με την πρώτη έπιασε το point μου. Θενκ γιου Χριστιάννα που τους τα εξηγείς και με απαλλάζεις. :P

Αυτό θέλω να πω κι εγώ. ΠΟΤΕ δεν είπα ότι κάποιο μάθημα είναι "ανώτερο". Μην βάζετε λόγια που δεν έχω πει. Απλά στην θεωρητική όπου δεν υπάρχει η ΜΙΑ απάντηση, αλλά δίνονται "ενδεικτικές" από το ΥΠΕΠΘ, καθένας μπορεί να βαθμολογήσει όπως γουστάρει...

Εάν δεν μπορείτε να το καταλάβετε να σας το ζωγραφίσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Δεν συγκρίνει κανείς μαθήματα, στον ΤΡΟΠΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ αναφερόμαστε. Καλά δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε; Και αν δεν κάνω λάθος βγαίνει ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ από τους 2 βαθμολογητές, οπότε τι μου λες πως δεν τους νοιάζει. Σε ρίχνουν αυτές οι αποκλίσεις και μπορεί να μην μπεις στην πόλη σου για παράδειγμα.

Aν εχεις αποκλιση 11 μοναδες (αν θυμαμαι καλα) μπαινει 3ος βαθμολογητης!
Πληροφοριακα...


Πφφ πραγματικα ελεος!Ο καθενας κανει τον αγωνα του ρε παιδια τι ειναι αυτα που λετε για τον "ΤΡΟΠΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ" οτι να ναι ακουω ωρες-ωρες...Εγω δεν ξερω κανενα παιδι που διαβαζε να μην πετυχε!Τι να πω...πραγματικα κριμα αν νομιζουμε οτι μας "κακομεταχειριζονται" και μας κοβουν μοναδες για την πλακα τους!Μια ζωη οοοολα να τα ριχνουμε στους αλλους!18 χρονων θα γινουμε σε λιγο + ακομα φταινε οι δασκαλοι/καθηγητες/βαθμολογητες που δεν μου εβαλαν καλο βαθμο αλλα εγω τα εγραψα οοοολα σωστα!

:ermm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Η Χριστιάννα αποδεικνύεται η εξυπνότερη του τόπικ. Με την πρώτη έπιασε το point μου. Θενκ γιου Χριστιάννα που τους τα εξηγείς και με απαλλάζεις. :P

Αυτό θέλω να πω κι εγώ. ΠΟΤΕ δεν είπα ότι κάποιο μάθημα είναι "ανώτερο". Μην βάζετε λόγια που δεν έχω πει. Απλά στην θεωρητική όπου δεν υπάρχει η ΜΙΑ απάντηση, αλλά δίνονται "ενδεικτικές" από το ΥΠΕΠΘ, καθένας μπορεί να βαθμολογήσει όπως γουστάρει...

Εάν δεν μπορείτε να το καταλάβετε να σας το ζωγραφίσω.

Γιώργο έφαγα τόσες μούτζες για την πάρτη σου, σ' ευχαριστώ που το αναγνωρίζεις. :P

Αλλά είπες την ατάκα με τον npb σ' άλλο thread και γέλασα όσο δεν είχα τον τελευταίο μήνα, οπότε χαλάλι σου. :D


edit: πωω καλά, αμ' αρχίσουμε και τα αυθαίρετα και να βάζουμε λόγια εδώ κι εκεί και να το ρίχνουμε και στις επικλήσεις στο ήθος δεν γίνεται συζήτηση. Θ' αρχίσω να βρίζω οπότε σταματάω εδώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
edit: πωω καλά, αμ' αρχίσουμε και τα αυθαίρετα και να βάζουμε λόγια εδώ κι εκεί και να το ρίχνουμε και στις επικλήσεις στο ήθος δεν γίνεται συζήτηση. Θ' αρχίσω να βρίζω οπότε σταματάω εδώ.


Παρντον;;; :confused: Εβαλα λογια;;;
Γενικο συμπερασμα ειναι αυτο γι'αυτο αλλωστε αφησα + 2-3 σειρες...Δεν πηγαινε συγκεκριμενα σε εσενα αλλα αν θες να το παρεις προσωπικα οκ ο,τι θες!Οποιος εχει την μυγα..... :whistle:

Α και κατι τελευταιο!Δεν χρησιμοποιω επικληση στο ηθος, φοβαμαι μην πεσω σε παραξενο διορθωτη + μου κοψει μορια ετσι! Γραφω στεγνα ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

olgidio

Νεοφερμένος

Η Όλγα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2 μηνύματα.
παιδια,εμενα φιλοι μου θετικης και τεχνολογικης μου λενε πως με τιποτα δεν θα μπορουσαν να κανουν αυτα που κανω εγω στην θεωρητικη..και το ιδιο νιωθω εγω για τα δικα τουσ μαθηματα..οποτε ο καθεις οπου του ταιριαζει!!!:):P
εμεις ασ ελπισουμε πως φετος δεν θα ανεβουν κι αλλο οι βασεις...εμενα αυτο με αγχωνει...:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Α! Μπήκα που μπήκα ας πω τον πόνο μου. Το γνωστό στα αρχαία παίζει να γαμάει, είμαστε στα ηθικά και το έχω λατρέψει. Η λογοτεχνία επίσης, αν και ώρες ώρες κουράζει όλη αυτή η υπερ-ανάλυση. Η βιολογία γενικής είναι αρκετά εύκολη και απίστευτα ενδιαφέρουσα, βέβαια μπαίνουμε στο δεύτερο κεφάλαιο αύριο και νομίζω γίνεται λίγο πιο συνηθισμένη. Το άγνωστο την παλεύει. Η ιστορία όσο ενδιαφέρουσα είναι γιατί αφορά τη νεότερη εποχή άλλο τόσο τον παίρνει επειδή θέλει αποστήθιση.

Τα λατινικά τα σιχαίνομαι. Τα μισώ. Θέλω να τα κάψω. @!#^$&*
άπειρα ++++
Πόσο σε καταλαβαίνω :|
Τα λατινικά δε θέλω να τα βλέπω μπροστά μου, αλλά τι να κάνουμε οι καημένοι >.<

* Μηπως θες να πεις οτι υπαρχει περιπτωση ενας διορθωτης να σου κοψει 5 μορια επειδη πχ δεν κανεις καλα γραμματα?

Πρώτο πράγμα που μας είπε 1η μέρα η φιλόλογός μας ήταν να προσέξουμε την εικόνα του γραπτού. Να έχουμε καλά, καθαρά, ευανάγνωστα γράμματα, και καλή ανάπτηξη στις ερωτήσεις κτλ, επειδή παίζει ρόλο.
Είναι τόσες σελίδες οι απαντήσεις, που αν τα γραμματά σου δεν βλέπονται ή έχεις παντού μουτζούρες, ή κάνεις πολλά ορθογραφικά, ή βάζεις άλλο χρόνο στη μία πρόταση κι 'αλλο σε άλλη κι άλλες τέτοιες βλακειούλες, ο βαθμολογητής θα τα παίξει κανονικά, και όσο σωστά κι αν είναι αυτά που γράφεις, θα σου κόψει μόρια.
Σε περίπτωση που έχεις ένα ωραίο γραπτό και ωραίο λόγο και τα λες μια χαρά και κατανοητά, ο βαθμολογητής μπορεί να σου χαρίσει κάτι στον τελικό βαθμό.
Ό,τι θέλει κάνει από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.
Κι αυτά δεν τα βγάζω από το μυάλο μου, μας τα έχουνε πει καθηγήτριες που διορθώνουν γραπτά των πανελ. Δε λέω ότι είναι κανόνας και το κάνουν όλοι, αλλά it happens.:P
Οπότε, τα θεωρητικά μαθήματα, όπως και η έκθεση, δεν έχουν μία στάνταρ μέθοδο όπως τα άλλα, χωρίς να λέω ότι κάτι είναι πιο δύσκολο από κάτι άλλο, απλά υπάρχει άλλος τρόπος βαθμολόγησης στο καθένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Τα λατινικά δε θέλω να τα βλέπω μπροστά μου, αλλά τι να κάνουμε οι καημένοι
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε εσύ και η Χριστιάνα. Τα πιο πολλά παιδιά της θεωρητικής που ξέρω (και ειδικά σχεδόν όλοι οι καλοί μαθητές), θεωρούν τα λατινικά σαν το πιο εύκολο τους μάθημα και πιο συγκεκριμένα το έχουν σαν το μάθημα που μπορούν πιο εύκολα να πιάσουν μεγάλο βαθμό. (Δεν ξέρω, δεν επιμένω, γράφω μόνο ότι ακούω). :)
Πρώτο πράγμα που μας είπε 1η μέρα η φιλόλογός μας ήταν να προσέξουμε την εικόνα του γραπτού. Να έχουμε καλά, καθαρά, ευανάγνωστα γράμματα, ....... αν τα γραμματά σου δεν βλέπονται ή έχεις παντού μουτζούρες, ..... ο βαθμολογητής θα τα παίξει κανονικά, και όσο σωστά κι αν είναι αυτά που γράφεις, θα σου κόψει μόρια. Σε περίπτωση που έχεις ένα ωραίο γραπτό και ωραίο λόγο και τα λες μια χαρά και κατανοητά, ο βαθμολογητής μπορεί να σου χαρίσει κάτι στον τελικό βαθμό...... μας τα έχουνε πει καθηγήτριες που διορθώνουν γραπτά των πανελ..
Μη νομίζεις ότι αυτό δεν ισχύει και για όλα τα μαθήματα. Και σε μας τα έχουν πει αυτά οι καθηγητές που είναι βαθμολογητές. Παντού και πάντα η εικόνα του γραπτού μετράει, ακόμα και σε μαθηματικά και φυσική. Ένα γραπτό μαθηματικών ή φυσικής όλο μουτζούρες, με γράμματα που δεν διαβάζονται και με σχήματα πρόχειρα και ακαταλαβίστικα, όσο σωστό και αν είναι, αν ο διορθωτής έχει βγάλει τα μάτια του να το διορθώσει, σιγά μην δεν του κόψει μόρια. Υπάρχει (όπως μας λέει ο φυσικός) και η ψυχολογία του διορθωτή, δηλαδή αν ανοίξει το γραπτό και έχει άσκημη εμφάνιση, ακόμα και χωρίς να το θέλει αποκτά άσκημη προδιάθεση. Επίσης και στα μαθήματα της θετικοτεχνολογικής η έκφραση και η σύνταξη μετράει. Π.χ. στη φυσική όταν ζητιέται να εξηγηθεί με λόγια κάποιο φαινόμενο, χρειάζεται πολύ μεγάλη προσοχή στη διατύπωση. (Αυτά από διορθωτές, και δείχνουν ότι είναι λάθος όσοι πιστεύουν ότι αυτά δεν μετράνε στη θετικοτεχνολογική). :)
Πάλι Θετική/Τεχνολογική Vs Θεωρητική το κάνετε το topic...
Μπα! Δεν πρέπει να υπάρχει κανένας πόλεμος μεταξύ θετικοτεχνολογικών και θεωρητικών. Κάθε κατεύθυνση έχει τις δικιές της δυσκολίες και ιδιαιτερότητες, αλλά σε όλες η ίδια δουλειά χρειάζεται. Βέβαια, πολλές φορές και εδώ και στο σχολείο, ακούω από τα παιδιά της θεωρητικής μερικά άκυρα πράγματα, όπως: "εμείς της θεωρητικής έχουμε πολύ περισσότερο διάβασμα" (Απ: εμείς καθόοομαστε?), "εσείς αρκεί να λύσετε την άσκηση και παίρνετε 100" (Απ: παιχνιδάκι ε?) , "εμάς μας βαθμολογούνε πιο αυστηρά" (Απ. γιαυτό στη νομική μπαίνετε με 19900?). Προφανώς αυτά (και οι απαντήσεις επίσης) είναι χαζομάρες. (Και αυτά για φωτοσυνθέσεις κλπ είναι για πλάκα). Όλοι σε όλες τις κατευθύνεις προσπαθούμε για το καλύτερο και οι ανταγωνισμοί αυτοί δεν έχουν νόημα. :)

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

619zx

Νεοφερμένος

Ο 619zx αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
Καλησπερα! Φετος θα δωσω δευτερη φορα πανελλαδικες...ποτε πρεπει να κανω τη αιτηση οτι θα δωσω παλι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Devina

Τιμώμενο Μέλος

Η Devina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 5,968 μηνύματα.
Καλησπερα! Φετος θα δωσω δευτερη φορα πανελλαδικες...ποτε πρεπει να κανω τη αιτηση οτι θα δωσω παλι?

Αρχές Φεβρουαρίου πέρνα από το σχολείο σου για να δηλώσεις κατεύθυνση, μάθημα επιλογής, να πας τις φωτογραφίες κτλ κτλ... =)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

prinCess.

Επιφανές μέλος

Η prinCess. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12,089 μηνύματα.
Μου κάνει εντύπωση αυτό που λέτε εσύ και η Χριστιάνα. Τα πιο πολλά παιδιά της θεωρητικής που ξέρω (και ειδικά σχεδόν όλοι οι καλοί μαθητές), θεωρούν τα λατινικά σαν το πιο εύκολο τους μάθημα και πιο συγκεκριμένα το έχουν σαν το μάθημα που μπορούν πιο εύκολα να πιάσουν μεγάλο βαθμό. (Δεν ξέρω, δεν επιμένω, γράφω μόνο ότι ακούω). :)
Καλέ ναι, το ότι δεν τα συμπαθώ δεν σημαίνει ότι είναι και δύσκολα, και φυσικά μπορείς να πάρεις μεγαλύτερο βαθμό από ότι στα Αρχαία. Απλά είναι πολύ σπαστικά. Δε ξέρω ίσως δε τα έχω πάρει με καλό μάτι από πέρυσι που είχαμε μια καθηγήτρια άστα να πάνε, και τα μίσησα μαζί με την καθηγήτρια >.<
Απλά, άμα δεις και τα κειμενάκια είναι ελεεινά.:|
Και δε βρίσκω κανένα ενδιαφέρον στο μάθημα. Ενώ τα άλλα, όσο να΄ναι, όλο και κάτι θα σε κάνει να θες να πας παρακάτω. Τεσπα, φταίει το ότι μου' χει μείνει τραύμα.:redface:
Να δώσω, και να μη τα ξανα πιάσω στα χέρια μου.:P

Ούστ.


Άκυρο, αλλά τα δικά μου τα χαζά κάνουν κατάληψη από χτες. -.-''
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

NickTheGreek3

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Αντε αρκετα με την θεωρητικη! :P

Παιδια, πως πατε με την ηλη σε Μαθηματικα/Φυσικη; :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vavlas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 311 μηνύματα.
Αντε αρκετα με την θεωρητικη! :P

Παιδια, πως πατε με την ηλη σε Μαθηματικα/Φυσικη; :whistle:
Μαθηματικά τριγωνομετρικά όρια.
Φυσική εξαναγκασμένες ταλαντώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariza_93

Δραστήριο μέλος

Η mariza_93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 770 μηνύματα.
Αντε αρκετα με την θεωρητικη! :P

Παιδια, πως πατε με την ηλη σε Μαθηματικα/Φυσικη; :whistle:

μαθηματικα στην συνεχεια....φυσικη κυματα! :worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top