Πανελλήνιες χωρίς φροντιστήριο

akiroskirios

Δραστήριο μέλος

Ο akiroskirios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 716 μηνύματα.
Εισαι πολυ τυχερος που το σχολειο συμπληρωνε την προσπαθεια σου.Μακαρι να συνεβαινε και στο δικο μου σχολειο αυτο.Θα με ειχε βοηθησει πολυ.Οι ωρες μου στο σχολειο φετος ηταν χασιμο χρονου(με εξαιρεση τις ωρες των μαθηματικων κατευθυνσης μιας και εκει γινοταν καλη δουλεια αλλα με καποια μοιραια λαθη)
Επιπλέον το σχολείο με βοήθησε στο θέμα "διασκέδαση"..ρίχναμε τρελό γέλιο στα μη πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα..ειδικά στα αγγλικά (αν και το πλήρωσα με δύο 17άρια στα τετράμηνα) :P..τι εννοείς "μοιραία" ?

ΥΓ: σορρυ για το οφφ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Επιπλέον το σχολείο με βοήθησε στο θέμα "διασκέδαση"..ρίχναμε τρελό γέλιο στα μη πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα..ειδικά στα αγγλικά (αν και το πλήρωσα με δύο 17άρια στα τετράμηνα) :P..τι εννοείς "μοιραία" ?
Και μενα με βοηθησε στο θεμα "διασκεδαση-ψυχαγωγια" :P μιας και εκανα εναν νεο φιλο κατα τη διαρκεια των μαθηματων που δεν με πολυενδιεφεραν!:P Ο μαθηματικος εκανε το εξης λαθος->Μας ελεγε αναλυτικα την θεωρια αλλα δεν ξεκινουσαμε απο απλες ασκησεις,μας εβαζε κατευθειαν στα βαθια!:P Δηλαδη,δεν μας εβαζε θεματα κλιμακουμενης δυσκολιας αλλα κατευθειαν θεματα δυσκολοτερα απο των πανελληνιων.Σου φαινεται εντελως σωστο αυτο?:redface:Γενικα ο συγκεκριμενος καθηγητης ακολουθει αυτη την τακτικη καθε χρονο.Εγω δεν ειχα προβλημα μιας και τα ειχα δουλεψει στο φροντιστηριο(ισα ισα που ελυνα επιπλεον ασκησεις) αλλα σε καποια αλλα παιδια που ηταν πιο πισω στην υλη με το φροντιστηριο τους τους εβγαινε η παναγια!Και μια μερα μας λεει ο καθηγητης->Οποιος εχει προβλημα με τον τροπο που διδασκω να μου το πει.Οι αλλοι που τον εβριζαν μερα-νυχτα επειδη τους εκανε τη ζωη ακομα πιο δυσκολη:P δεν μιλησαν.Ε,εν ολιγοις,ξεκινησα να μιλω εγω για το προβλημα,συμφωνησαν και οι αλλοι,το παραδεχτηκε και ο ιδιος και ειπε οτι θα προσπαθησει να διορθωθει οσο μπορει.:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thoba19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Thoba19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,191 μηνύματα.
Και μενα με βοηθησε στο θεμα "διασκεδαση-ψυχαγωγια" :P μιας και εκανα εναν νεο φιλο κατα τη διαρκεια των μαθηματων που δεν με πολυενδιεφεραν!:P Ο μαθηματικος εκανε το εξης λαθος->Μας ελεγε αναλυτικα την θεωρια αλλα δεν ξεκινουσαμε απο απλες ασκησεις,μας εβαζε κατευθειαν στα βαθια!:P Δηλαδη,δεν μας εβαζε θεματα κλιμακουμενης δυσκολιας αλλα κατευθειαν θεματα δυσκολοτερα απο των πανελληνιων.Σου φαινεται εντελως σωστο αυτο?:redface:Γενικα ο συγκεκριμενος καθηγητης ακολουθει αυτη την τακτικη καθε χρονο.Εγω δεν ειχα προβλημα μιας και τα ειχα δουλεψει στο φροντιστηριο(ισα ισα που ελυνα επιπλεον ασκησεις) αλλα σε καποια αλλα παιδια που ηταν πιο πισω στην υλη με το φροντιστηριο τους τους εβγαινε η παναγια!Και μια μερα μας λεει ο καθηγητης->Οποιος εχει προβλημα με τον τροπο που διδασκω να μου το πει.Οι αλλοι που τον εβριζαν μερα-νυχτα επειδη τους εκανε τη ζωη ακομα πιο δυσκολη:P δεν μιλησαν.Ε,εν ολιγοις,ξεκινησα να μιλω εγω για το προβλημα,συμφωνησαν και οι αλλοι,το παραδεχτηκε και ο ιδιος και ειπε οτι θα προσπαθησει να διορθωθει οσο μπορει.:)
Πολλη λαθος τακτικη αν δεν εξασκηθης με απλες ασκησης να μπεις σο νοημα πιος ο λογος να πεδεβαισε αλλα τουλαχιστον αναγνωρισε το λαθος του και πρωσπαθησε να το διωρθωση απο οτι καταλαβα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

avenger92

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η avenger92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 395 μηνύματα.
Πολυ λαθος τακτικη αν δεν εξασκηθεις με απλες ασκησεις να μπεις στο νοημα ποιος ο λογος να παιδευεσαι αλλα τουλαχιστον αναγνωρισε το λαθος του και προσπαθησε να το διορθωσει απο οτι καταλαβα.
Οχι δεν διορθωθηκε..:PΟλα ιδια παρεμειναν..:PΑκολουθει αυτη την τακτικη τοσα χρονια,σιγα μην αλλαξει επειδη του το ειπα εγω και συμφωνησαν και οι υπολοιποι..:P:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

s@pph

Νεοφερμένος

Η s@pph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Γεια σας!Θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας ως πιο εμπειροι για το ειναι δυνατον να πετυχουμε στις πανελληνιες χωρις ιδιαιτερα και φροντιστηρια.....υψηλους στοχους παντα και ειδικα στη θεωρητικη!!Προσωπικα εχω επογοητευτει ακουγοντας -πως αν δεν κανεις φροντιστηριο, μην περιμενεις υψηλη σχολη..- ¨:( :worry::redface::(Περιμενω τα μηνυματα σας..Ευχαριστω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Civilara

Περιβόητο μέλος

Ο Civilara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Δανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Μην τους ακούς. Γίνεται και παραγίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Το φροντιστήριο ουσιαστικά σου βάζει ένα πρόγραμμα διαβάσματος. Αυτό μπορείς να το κάνεις και μόνη σου παρέα με βοηθήματα και κριτήρια αξιολόγησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antwwwnis

Διάσημο μέλος

Ο Αντωωωνης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 2,939 μηνύματα.
ειναι δυσκολο φιλε. απ οτι ακουω μεσα στο σκαρτο εκπαιδευτικο μας συστημα η υλη βγαινει λιγες μερες-βδομαδες πριν τις πανελληνιες.
Οποτε, η αρχιζεις και διαβαζεις με συστημα ,ωστε να εχεις βγαλει μονος σ την υλη αρκετο καιρο πριν για να κανεις τις επαναληψεις σου,
ειτε πας σε φροντηστηριο...
Το σημαντικοτερο ειναι να λυνεις ολες σου τις αποριες , ρωτα κι εμας εδω !
Και θα βοηθησει αν ρι3εις καμια ματια σε παλια θεματα ε3ετασεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Φυσικα και γινεται. Οι ελαχιστες περιπτωσεις παιδιων που το εκαναν μας εδειξαν οτι δεν ειναι κατι αδυνατο. Ομως, ακριβως επειδη αυτες οι περιπτωσεις ηταν τοσο λιγες μας εδειξαν οτι ειναι και δυσκολο.

Εξηγουμαι:

Κατα την γνωμη μου, αυτοι ειναι οι παραγοντες που θα μπορουσαν να συντελεσουν ωστε ενας μαθητης να πετυχει στις πανελληνιες χωρις φροντιστηριο (Καποιοι απο αυτους τους παραγοντες φυσικα υπαρχουν ακομη και στο ενδεχομενο ΜΕ το φροντιστηριο. Ομως θεωρω πως για την περιπτωση που συζηταμε, ειναι ολοι τους αναγκαιοι και οχι απλα ικανοι):

1) Ατσαλινη θεληση: Το Α και το Ω, η αρχη και το τελος για αυτο που συζηταμε, για ευνοητους, νομιζω, λογους.
2) Οργανωση: Δεν μπορει ενας μαθητης που δεν ξερει να διαχειριζεται τον χρονο του να καταφερει κατι τετοιο.
3) Αυτοπειθαρχια: Το πιο πιθανο ειναι οτι καποια στιγμη ο μαθητης θα "σπασει". Εκει πρεπει να μπορεσει να κρατησει τον εαυτο του.
4) Υψηλο IQ: Ή εν πασει περιπτωσει, το ειδος αυτο του IQ που απαιτειται ουτως η αλλως να εχεις για να καταλαβεις αυτα που διδασκονται.
5) Να μην εχεις πολλα κενα απο την πορεια σου ως την Β' Λυκειου.
6) Την στηριξη του οικογενειακου περιβαλλοντος και την γαληνη αυτου.
7) Τυχη: Να εχεις καλους καθηγητες στο σχολειο ετσι ωστε να ρωτας σε αυτους τυχον αποριες.
8) Τυχη νο.2: Να μην συμβουν πολλες απεργιες/καταληψεις στην χρονια σου.
9) Συνδεση στο internet: Για να μπορεις να βρισκεις διαφορα θεματα, ασκησεις, κτλ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

s@pph

Νεοφερμένος

Η s@pph αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
πολυ ευστοχο πιστευω το μηνυμα σου....για την στηριξη του οικ περιβαλλοντος και για τα κενα......δεν ξερω:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos01

Νεοφερμένος

Ο nikos01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Φυσικα και γινεται. Οι ελαχιστες περιπτωσεις παιδιων που το εκαναν μας εδειξαν οτι δεν ειναι κατι αδυνατο. Ομως, ακριβως επειδη αυτες οι περιπτωσεις ηταν τοσο λιγες μας εδειξαν οτι ειναι και δυσκολο.
Εξηγουμαι:
Κατα την γνωμη μου, αυτοι ειναι οι παραγοντες που θα μπορουσαν να συντελεσουν ωστε ενας μαθητης να πετυχει στις πανελληνιες χωρις φροντιστηριο (Καποιοι απο αυτους τους παραγοντες φυσικα υπαρχουν ακομη και στο ενδεχομενο ΜΕ το φροντιστηριο. Ομως θεωρω πως για την περιπτωση που συζηταμε, ειναι ολοι τους αναγκαιοι και οχι απλα ικανοι):
1) Ατσαλινη θεληση: Το Α και το Ω, η αρχη και το τελος για αυτο που συζηταμε, για ευνοητους, νομιζω, λογους.
2) Οργανωση: Δεν μπορει ενας μαθητης που δεν ξερει να διαχειριζεται τον χρονο του να καταφερει κατι τετοιο.
3) Αυτοπειθαρχια: Το πιο πιθανο ειναι οτι καποια στιγμη ο μαθητης θα "σπασει". Εκει πρεπει να μπορεσει να κρατησει τον εαυτο του.
4) Υψηλο IQ: Ή εν πασει περιπτωσει, το ειδος αυτο του IQ που απαιτειται ουτως η αλλως να εχεις για να καταλαβεις αυτα που διδασκονται.
5) Να μην εχεις πολλα κενα απο την πορεια σου ως την Β' Λυκειου.
6) Την στηριξη του οικογενειακου περιβαλλοντος και την γαληνη αυτου.
7) Τυχη: Να εχεις καλους καθηγητες στο σχολειο ετσι ωστε να ρωτας σε αυτους τυχον αποριες.
8) Τυχη νο.2: Να μην συμβουν πολλες απεργιες/καταληψεις στην χρονια σου.
9) Συνδεση στο internet: Για να μπορεις να βρισκεις διαφορα θεματα, ασκησεις, κτλ.

Σε γενικές γραμμές τα περιέγραψες όλα (αν και διαφωνώ στο κομμάτι με το IQ που πρέπει απλά να είναι αυτό του "μέσου μαθητή"). Δύσκολο είναι αλλά ...όχι ακατόρθωτο. Έχω πετύχει παιδιά μεταναστών που το κατάφεραν (και σε σχολές με μεγάλες βάσεις) .Σίγουρα δεν είχαν το περιβάλλον και τα εφόδια που έχει το "μέσο ελληνόπουλο".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σοφιστής

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 779 μηνύματα.
Ναι όμως επειδή είναι δύσκολο να αριστεύσεις (για τις πανελλήνιες εννοώ φυσικά..) χωρίς βοήθεια ιδιαιτέρων ή φροντιστηρίου τις περισσότερες φορές η επίτευξη υψηλής βαθμολογίας καθίσταται μεγάλη 'πρόκληση'. Ας το παραδεκτούμε ότι όσο θέληση να έχει ο ψ,χ,γ δεν είναι εφικτό να πετύχει να 'κρούσει' το κουδούνι των υψηλόβαθμων σχολών (βλ. Ιατρική,Νομική,ΗΜΜΥ,Πολιτικοί Μηχ, κτλ) αν δεν έχει βάσεις δηλαδή ισχυρό υπόβαθρο ( που σημαίνει όχι κενά, πολλή όρεξη, ακούραστο πνεύμα , πολύ καλές επιδόσεις κ.ο.κ). Κατά τη γνώμη μου η βοήθεια στην Γ Λυκείου αποτελεί (για μένα τουλάχιστον) ένα ατού που μαζί με αυτό και φυσικά και με τις δυνατότητες του καθενός ικανοποείται ο εκάστοτε στόχος. Δεν μπορώ να παραβλέψω ( και να συγχαρώ συγχρόνως) ότι λόγω οικονομικών δυνατοτήτων( συνήθως όμως έχω δει και αλαζονικές συμπεριφορές δυστυχώς) πολλά παιδιά οδηγούνται στην επιτυχία εντελώς από μόνα τους.
Πάντως δεν είναι το κλειδί μόνο η θέληση.Είναι ένας 'παράγοντας'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos01

Νεοφερμένος

Ο nikos01 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
Ναι όμως επειδή είναι δύσκολο να αριστεύσεις (για τις πανελλήνιες εννοώ φυσικά..) χωρίς βοήθεια ιδιαιτέρων ή φροντιστηρίου τις περισσότερες φορές η επίτευξη υψηλής βαθμολογίας καθίσταται μεγάλη 'πρόκληση'. Ας το παραδεκτούμε ότι όσο θέληση να έχει ο ψ,χ,γ δεν είναι εφικτό να πετύχει να 'κρούσει' το κουδούνι των υψηλόβαθμων σχολών (βλ. Ιατρική,Νομική,ΗΜΜΥ,Πολιτικοί Μηχ, κτλ) αν δεν έχει βάσεις δηλαδή ισχυρό υπόβαθρο ( που σημαίνει όχι κενά, πολλή όρεξη, ακούραστο πνεύμα , πολύ καλές επιδόσεις κ.ο.κ). Κατά τη γνώμη μου η βοήθεια στην Γ Λυκείου αποτελεί (για μένα τουλάχιστον) ένα ατού που μαζί με αυτό και φυσικά και με τις δυνατότητες του καθενός ικανοποείται ο εκάστοτε στόχος. Δεν μπορώ να παραβλέψω ( και να συγχαρώ συγχρόνως) ότι λόγω οικονομικών δυνατοτήτων( συνήθως όμως έχω δει και αλαζονικές συμπεριφορές δυστυχώς) πολλά παιδιά οδηγούνται στην επιτυχία εντελώς από μόνα τους.
Πάντως δεν είναι το κλειδί μόνο η θέληση.Είναι ένας 'παράγοντας'.

To θέμα όμως είναι ότι δεν υπάρχει και "κλειδί". Γιατί όταν έδινα και εγώ έβλεπα μαθητές που είχαν πάει στα πιο καλά ιδιωτικά σχολεία,σε φροντιστήρια,σε άπειρα ιδιαίτερα και είχαν ένα καλό περιβάλλον γύρω τους ...που τελικά δεν απέδωσαν. Όπως θυμάμαι χαρακτηριστικά και αριστούχο μαθητή να καταρρέει κυριολεκτικά και να έχει κάνει τρελή προετοιμασία*. Ποτέ δεν ξέρεις πώς θα πάνε τα πράγματα.Απλά εγώ από την πλευρά μου λέω να κάνουν όλοι την προετοιμασία τους όσο καλύτερα μπορούν και να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους. Όσο για αυτούς που προσπαθούν χωρίς βοήθεια απλά πιστεύω ότι τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο.

* Έδωσε και 2η φορά και πέρασε σε σχολή του ΕΜΠ που ήθελε 3ος!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 122 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Εγώ φοίτησα στη δευτέρα λυκείου ακλουθώντας θετική κατεύθυνση... έβγαλα γενικό μέσο όρο 19,5 "δεκαεννέα και 5 δέκατα" χωρίς απολύτως καμία βοήθεια ιδιαίτερα η φροντιστήρια. αρχικά όλοι με θεωρούσαν παλαβό!!! έπειτα όταν είδαν ότι δεν είμαι με είπαν ιδιοφυΐα!!! τελικά μου κάνει εντύπωση ότι και οι δυο παραπάνω υποθέσεις ήταν λανθασμένες... είναι δύσκολο μάλλον να αντιλήφθη κάνεις ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε μόνο με προσωπική ενασχόληση και ουσιώδη εργασία να πτυχή οτιδήποτε θέλει!!!(εννοώ πάνω στον τομέα της μάθησης). προσωπικά έμαθα μαθηματικά γεμίζοντας όλο μου το δωμάτιο με σκισμένα φύλλα από ασκήσεις λυμένες η από απόπειρες λύσεων. "έγινα ο καλύτερος πελάτης του βιβλιοπωλείου " μέχρι που χρησιμοποιούσα χαρτιά εκτυπωτή για οικονομία!!! πιστεύω πως ο μονός τρόπος - εγγύηση για την επιτυχία είναι η προσωπική ενασχόληση, καθώς ακόμη και όσοι φοιτούν σε φροντιστήριο δεν είχαν τη δική μου απόδοση, όχι επειδή δεν μπορούσαν αλλά επειδή θεωρούσαν ότι είναι καλυμμένοι και δεν προσπαθούσαν όσο εγώ!!! [...}. τώρα (καλοκαίρι δευτέρας προς τρίτη λυκείου) έχω αγοράσει τα βιβλία της τρίτης στα μαθήματα της κατεύθυνσης μου και έχω αρχίσει κατά την ιδία μέθοδο την προετοιμασία μου... πιστεύω πως έχω την ικανότητα να πτυχή τους στόχους μου. όσο για τους γονείς μου!!! αρχικά με είχαν αποπάρει για τον κατ 'αυτούς "ρίσκο" που έπαιρνα και πραγματικά ευχαριστήθηκα που τους έδειξα ότι είχαν άδικο... τέλος κατά τη γνώμη μου το μεγαλύτερο πρόβλημα του Έλληνα είναι ότι τα περιμένει όλα από τους άλλους (γονείς - καθηγητές - φροντιστήριο - πολιτικά κόμματα ) και αυτό οδήγησε τη χωρά αυτή στην ανεπίσημη αυτοί "πτώχευση" .
ελπίζω κάποιος από εσάς να με καταλάβει και μόλις διαβάσει αυτό το μήνυμα να κλείσει τον η/υ και να αποδείξει στον εαυτό του α η επιτυχία δεν εξαγοράζεται αλλά κατακτάται...
ένας από εσάς αγαπητοί μαθητές,
"thinkpad"
αγαπητε φιλε thinkpad, σωστα ειναι αυτα που λες αλλα καλο θα ηταν να εισαι πιο ρεαλιστης.δεν εχουν ολοι οι μαθητες τις ιδιες ικανοτητες.γιατι νομιζεις οτι τοσα πολλα παιδια κανουν φροντιστηριο?επειδη βαριουνται να διαβασουν μονοι τους?οχι,επειδη το σχολειο ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ για να σου μεταδωσει ουσιωδη μαθηση και να σου λυσει ολες τις αποριες.μαλιστα εγω μαθηματικα μπορω μονο ιδιαιτερο γιατι με το τμημα χανομαι.λοιπον ειτε εισαι το λεγομενο "whiz-kid"(ο επιστημονικος ορος για το ξεφτερι),ειτε εισαι καλος στην παπαγαλια,θα 'πρεπε να προσεχεις περισσοτερο αυτα τα λεπτα θεματα.πολλους μπερδεψες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

amaryllis1gr

Νεοφερμένος

Η amaryllis1gr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Σκέφτομαι να ξαναδώσω πανελλήνιες φέτος... Γνωρίζεται κάποια καλά βοηθήματα για θεωρητική κατεύθυνση?
Χωρίς φροντιστήρια κι εγώ, διότι δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χρήμα... (δουλεύω κ είμαι σπουδάστρια ιεκ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Σκέφτομαι να ξαναδώσω πανελλήνιες φέτος... Γνωρίζεται κάποια καλά βοηθήματα για θεωρητική κατεύθυνση?
Χωρίς φροντιστήρια κι εγώ, διότι δεν υπάρχει ούτε χρόνος ούτε χρήμα... (δουλεύω κ είμαι σπουδάστρια ιεκ)
Πάτα με!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thinkpad2

Νεοφερμένος

Ο thinkpad2 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Αγαπητά μου μέλη του i school, είμαι το ίδιο μέλος με το " thinkpad " που έγραψα πέρισι σχόλια σε αρκετές σελίδες με το παραπάνω θέμα... Λοιπάμαι για τα κεφλαία μου ... Κατάλαβα πόσο δυσανάγνωστα ήταν.. όπως κι ό,τι γραφω.. Ωστόσο ένα χρόνο μετά από τότε, έχω να δηλώσω τα εξής:

Φοίτησα κι εγώ στην γ λυκείου φέτος κατά το σχολικό έτος 2010 - 2011. Σε όλη τη σχολική πορεία μου ποτέ δεν έκανα φροντηστίριο ή ιδιαίτερα... Δεν ενίσχυσα την παραπαιδεία... Πάντοτε η "μέθοδός" μου βασιζόταν στην απόλυτη κατανόηση των σχολικών εγχειριδίων, τα οποία παρεπιπτόντως θεωρώ σχετικώς καλογραμμένα, καθώς σε αντίθεση με βοηθήματα που μου έδειχναν οι συμμαθητές μου, έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα παρουσίασης των εννοιών, συνοχη και στοχοθετημένο υλικό που συνίσταται από παραδείγματα, ασκήσεις εμπέδωσης, και συνδυαστικά θέματα. Επιπλέον την απόφασή μου να μελετώ μόνος μου, συνόδευε η επιμονή μου στην επίλυση ασκήσεων που εγώ επέλεγα. Έμαθα μαθηματικά γεμίζοντας όλο μου το δωμάτιο από σκισμένα φύλλα εκτυπωτή... Κατά την άποψή μου, η μάθηση συνιστά διαδικασία, από την οποία απαιτείται να διέλθει ο καθένας ώστε να μάθει να εργάζεται , να είναι αυτάρκης, να συνδυάζει, να δημιουργεί και να ανακαλύπτει... Επιστήμονα κατα την άποψή μου είναι αδύνατο να σε καταστήσει κάθε επιμορφωτικό ίδρυμα. Έπιστήμονας γίνεσαι... Όπως εξάλλου είπε ο διάσμος Ελβετός μαθηματικός Bernoulli, "Κανένας δεν δίδαξε ποτέ κανέναν τίποτα!, Απλώς τον βοήθησε να το μάθει μόνος του!". Ακόμα κι όσοι παιρνούν σε υψηλόβαθμες σχολές με τη χρήση της παραπαιδείας, και με λίγη τύχη βέβαια, καθώς οι μαθητές αυτοί απλώς "παπαγαλίζουν" έτοιμες φροντηστιριακές γνώσεις, δίχως να έχουν μάθει να σκέφτονται αυτόνομα, στη συνέχεια στο πανεπιστήμιο "τα φτήνουν", καθώς υπερβολικά κουρασμένοι και άμαθοι στην αυτόνομη επεξεργασία αδυνατούν να ανταποκριθούν από μόνοι τους...

Αρκετά νομίζω με τις απόψεις αυτές ... Ας σας μιλήσω τώρα για εμένα:
Εγώ στην α λυκείου έβγαλα 19,3
στην β λυκείου 19,5
στην γ λυκειου μέχρι στιγμής έχω σε όλα 20

στις πανελλήνιες έγραψα όπως υπολογίζω για τα μαθήματα της θετικής κατεύθυνσης τα εξης:
χημεία: 19.2 - 20 (πιθανών να χάσω μονάδες λόγω κακού γραφικού χαρακτήρα)
φυσική :18.2 - 19.6 (σωστά όλα τα θέματα , στο δ του 4ου θέματος απλώς λόγω χρόνου δεν έβαλα νούμερα στους τύπους, + κακός γραφικός χαρακτήρας)
μαθηματικα κατεύθυνσης: 16 - 18.6 ( πολυπλοκότητα λύσεων, θεμα 3ο το γ απλώς περιέγραψα τον τρόπο λύσης , χωρίς να τον ολοκληρώσω, θέμα 4ο σωστά λημμένο)
έκθεση - έκφραση: 16- 17 (γνωρίζεται περι υποκειμενικότητας στην αξιολόγηση του μαθήματος αυτού)
βιολογία κατεύθυνσης: 18.6 - 19.4 (θέμα 4ο σε μερικά σημεία ενδέχεται λανθασμένη αντιγραφή βάσεων)
βιολογία γενικής παιδείας:20.

Με βάση τα χειρότερα από τα παραπάνω δεδομένα βγάζω περίπου 18.600 μόρια, που σημαίνει πως εισάγομαι σε σχολές της επιθυμίας μου , αποκλειστικά χάρη στην προσωπική μου μελέτη!!!

Φυσικά, όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω για φιγούρα, αλλά για να αποτελέσουν παράδειγμα για όσους με αμφισβητουν, δηλαδή αμφισβητουν τον εαυτό τους... Φυσικά μόλις πάρω ατα αποτελέσματα θα ενημερώσω την ιστοσελίδα για τα "τελικά δεδομένα" , αλλά είμαι σίγουρος για αυτά καθώς μ μέθοδος που εργάστηκα μου έδωσε κι άλλο ένα προσόν... Αφού δεν αξιολογοούμουν από κανέναν σε προσωπικό επίπεδο εργασίας, έμαθα να αξιολογώ άριστα τον εαυτό μου... Έτσι σε προσεγγιστικό πάντα επίπεδο, καθώς δεν είναι δυνατόν να υπολογίσω τις διαθέσεις των βαθμολογητών καθώς δεν με βαθμολόγησαν παρα μόνο καθηγητές του σχολείου στο παρελθόν σας παραθέτω τα παραπάνω στοιχεία...

Επιπλέον η επικράτηση της παραπαιδείας στη χώρα μας θεωρώ πως συνιστά καθαρά ένα αποτέλεσμα της γενικότερης νοοτροπίας του Έλληνα για αποπομπη των ευθυνών, τεμπελιά , φυγοπονία και κυρίως της ανάγκης του κάθε ατόμου να τα περιμένει όλα από τους άλλους (πολιτικά κόμματα, θρησκευτικές οργανώσεις, γονείς, επιμορφωτικά ιδρύματα , κι άλλους τρίτους "μεσσίες"). Όλοι κατηγορόυν τα σχολικά βιβλία, τους καθηγητές , το σύστημα βρίσκοντας έτσι την "κάθαρση" που αναζητούν δικαιολογόντας την έλλειψη προσπάθειας από μεριάς τους. Βάσει της σχολικής μου εμπειρίας, όποτε έιχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα διαγώνισμα , τουλάχιστον το 75% των συμμαθητών μου σπαταλούσαν χρόνο γκρινιάζοντας για τη δυσκολία των θεμάτων, δίχως ωστόσο να επιχειρήσουν κάποια λύση... Επιπροσθέτως, δίχως να θέλω να θεωρηθώ ανώτερος, όταν μόνο εγώ τελικά εξασφάλιζα αποτελέσματα, οι συμμαθητές μου με αντιμετώπιζαν με ειρωνία και χλευασμό(φυτό π.χ.) ή προσπαθούσαν να με κατηγορήσουν για άλλες πτυχές της ζωής μου (π.χ. πορωμένος, άθεος κ.τ.λ.), ή με θεωρόυσαν κάποιοι λιγότερο ενοχήτικόι , αλλά εξίσου τεμπέληδες ή απράγμονες απλώς ανώτερο... Ωστόσο η αλήθεια νομίζω μως ήταν η ακόλουθη.. εξασφάλιζα αποτελέσματα επειδή προσπαθούσα.. Δεν υπάρχει περισσότερη εξυπνάδα , αλλά περισσότερη θέληση κι αποφασιστικότητα... Λυπάμαι που κάποιοι δεν το κατάλαβαν ποτέ αυτό, αλλά περισσότερο που κάποιοι άλλοι το κατάλαβαν αλλά αρνούνται να αλλάξουν , γιατί έτσι θα διαφέρουν από τους πολλούς... Ωστόσο κατά την άποψή μου μόνο με την προσωπική αντίληψη των σφαλμάτων μας και την ατομική προσπάθεια αλλάζει ένα σύστημα, κι όχι με τις συνηθισμένες άσκοπες κι ανευ λόγου διαμαρτυρίες ( καταλήψεις σε σχολεία, πορείες, γιαουρτώματα καθηγητών κ.τ.λ.).

Ζητώ συγγνώμη για την υπερβολική μου στάση αλλά νομίζω πως πηγάζει από την έμφυτη ανάγκη μου να εκφραστώ... Φυσικά θα σας ενημερώσω όποτε μπορέσω για τις τελικές μου επιδόσεις στις πανελλήνιες εξετάσεις...
Ευχαριστώ για την προσοχή σας με αγάπη , ένας από εσάς,
thinkpad
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Βανίλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 933 μηνύματα.
@thinkpad αυτό που έχω να σου πω εγώ είναι αφ'ενός μπράβο για την δύναμη που είχες να κάνεις κάτι τέτοιο μόνος σου και αφ'ετέρου καλά αποτελέσματα:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
@Thinhpad2 Τι να πω,συγχαρητήρια...Αρκετά ενθαρρυντικά πάντως τα όσα λες για όσους ξεκινάμε αυτό τον αγώνα χωρίς φροντιστήρια...:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

catgirlbarbara

Δραστήριο μέλος

Η catgirlbarbara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 428 μηνύματα.
ουτε εγω πηγα ποτε φροντιστηριο

πιστευω πως το αν θα πετυχει καποιος μαθητης ειναι αποκλειστικα στο χερι του, στη δικη του προσπαθεια, διοτι αν καποιος δεν διαβαζει τι να το κανει το φροντιστηριο; ενω αυτος που πραγματικα ασχολειται και εχει στοχους μπορει να καταφερει πολλα, ακομα και μονος του. Αυτη ειναι η αποψη μου.:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top