Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Αν η σχολή των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ ήταν η μόνη που πραγματευόταν το συγκεκριμένο αντικείμενο τότε και εγώ θα ήμουν σίγουρα υπέρ του να ξαναδώσει. Μήπως όμως εσείς που ξέρετε, μπορείτε να προτείνετε στην κοπέλα κάποιες σχολές στις οποίες θα σπουδάσει αυτό που θέλει και στις οποίες μπορεί να μπει με τα μόρια που έχει?

Από όσα ξέρω με ρομποτική μπορεί να ασχοληθεί κανείς μόνο από ΗΜΜΥ ίσως και μηχ/γους μηχ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

a(po)tyxia

Νεοφερμένος

Ο a(po)tyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Θεωρητικά, κάποιος που δίνει για δεύτερη φορά πανελλήνιες, βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση. Πρώτον γιατί έχει απεριόριστο χρόνο για να μελετά (καθώς δεν "χάνει" τις ώρες του στο σχολείο) και δεύτερον διότι δεν είναι η πρώτη του επαφή με τα μαθήματα που διαβάζει.
Όμως, στην πράξη υπάρχουν παγίδες στις οποίες αρκετοί πέφτουν μέσα. Μία είναι η "έλα μωρέ, αυτά είναι εύκολα και τα ξέρω" και άλλη (χειρότερη) η "έλα μωρέ, έχω άπειρο χρόνο". Έτσι κάποιοι συνέχεια αναβάλλουν το να μελετήσουν (θα αρχίσω από το Νοέμβριο, τώρα είναι Χριστούγεννα, δεν πειράζει αν δεν κάνω τίποτα σήμερα κλπ), οπότε ξαφνικά ανακαλύπτουν ότι η κλεψύδρα έχει σχεδόν αδειάσει και τρέχουν να προλάβουν το τρένο της τελευταίας στιγμής.
Κάποτε είχαμε κάνει μια σχετική εργασία, αξιοποιώντας τα στατιστικά μιας οκταετίας 5 λυκείων της περιοχής. Δεν ήταν καθόλου λίγοι αυτοί που τη δεύτερη χρονιά έγραψαν χειρότερα από την πρώτη. Πολλοί υποψήφιοι που την πρώτη χρονιά πέτυχαν υψηλές βαθμολογίες, αλλά δεν κατάφεραν να μπουν στη σχολή που επιθυμούσαν, βελτίωσαν πράγματι τους βαθμούς τους. Από αυτούς που την πρώτη φορά είχαν βαθμούς 12 - 14, αρκετοί έγραψαν λίγο παραπάνω, κάποιοι κατέβηκαν και ελάχιστοι ξεπέρασαν το 16 - 17. Από τις βαθμολογίες που ήταν κάτω από τη βάση, πολλοί λίγοι έφτασαν στο 12 - 13 και οι περισσότεροι έμειναν στα ίδια και χειρότερα. (Περίπτωση υποψηφίου: 1η φορά ΓΒΠ 6,25 - 2η 5,88 - 3η 7,23).
Φυσικά, τίποτα δεν είναι προδικασμένο, πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στις στατιστικές και κάποιος που έχει στόχους, θέληση και ικανότητες μπορεί να καταφέρει πολλά. Όμως, στις ηθικοπλαστικές ιστορίες για τον γνωστό της θείας του μπατζανάκη του ξαδέρφου του περιπτερά, ο οποίος δεν είχε ποτέ καθίσει να διαβάσει, περνούσε οριακά τις τάξεις, έγραψε πρώτη φορά πανελλήνιες ΓΒΠ 4,55 και την επόμενη χρονιά μπήκε στην Ιατρική με 19.250 μόρια, θα μου επιτρέψετε να χαμογελάω.

(δεν ξέρω τι παίζει με τα γκριζομαύρα γραμμάτα όποτε pardon me από τώρα :P)
Δια πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου όσον αφορά την "άνεση" που διέπει τους απόφοιτους υποψηφιους. Ειδικά σε περιπτώσεις μαθητών όπου την πρώτη χρονιά δεν καταβάλανε καμία προσπάθεια, είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να ανάβαλουν το διάβασμα τους και τελικά να μην αποδίδουν όπως θα ήθελαν.

Θα συμφωνήσω και εγω για τις ιστορίες του στυλ γνωστός της θείας του μπατζανάκη του ξαδέρφου του περιπτερά, ο οποίος δεν είχε ποτέ καθίσει να διαβάσει, περνούσε οριακά τις τάξεις, έγραψε πρώτη φορά πανελλήνιες ΓΒΠ 4,55 και την επόμενη χρονιά μπήκε στην Ιατρική με 19.250 μόρια.
Tι γίνεται όμως στην περιπτώση που η βαθμολογία πέφτει σημαντικά, λόγω "συγκυριών" ας πουμε;


Δε μιλάμε για το μαθητή σαφώς που διάβαζε όλη την χρονιά επιλεκτικά και του έτυχαν πράγματα στις εξετάσεις που δεν ήξερε
να αντιμετωπίζει.

Τι γίνεται δηλαδή στην περίπτωση που ο μαθητής αδυνάτει να διαχειριστεί το άγχος του σε ποσοστό που του μειώνει σημαντικά την βαθμολογία;


Σαφώς για αυτό το πράγμα δεν ευθύνεται καμία επιτροπή εξετάσεων(με εξαίρεση τα μαθηματικά του 2013), αλλά ίσως ο ίδιος ο μαθητής που δεν έχει την πείρα(?)να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε διαγωνίσματα υπό χρονική και οχι μόνο πιέση.

Η εμπειρία της πρώτης φοράς δεν τον βοηθάει όμως να αντιμετωπίσει την κατάσταση πιο ψύχραιμα και να βελτιώσει σημαντικά την βαθμολογία του
;

Υ.Γ. : Φαντάζομαι όταν εννοείς "υψηλές βαθμολογίες" αναφέρεσαι σε αριθμό πάνω απο 17 σωστά;
Προφανώς και κάποιος που γράφει 5 την πρώτη φορά δεν μπορεί να γράψει 19 αλλά το θέμα είναι ότι του χρόνου μάλλον θα υπάρχει ένα μικρό ποσοστό (5-10%) που θα δίνουν με το τωρινό σύστημα άρα οι 97άριδες που θα ξαναδώσουν δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι σε πλεονεκτικοί θέση.Αντίθετα τα παιδιά του 96,95,94..... που ξαναέδιναν διεκδικούσαν το 90% των θέσεων
Δεν πιστεύω πως το ποσοστό των θέσεων για τους απόφοιτους θα είναι τόσο χαμηλό. Τοτέ σίγουρα πάρα πολύς κόσμος θα το σκεφτεί πολύ σοβάρα αν θέλει να ξαναδώσει.

Είναι σίγουρο πως πρέπει πρώτα να υπάρχει μια ξεκάθαρη εικόνα με το τι παίζει σε αυτην την περίπτωση.
Αν η σχολή των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ ήταν η μόνη που πραγματευόταν το συγκεκριμένο αντικείμενο τότε και εγώ θα ήμουν σίγουρα υπέρ του να ξαναδώσει. Μήπως όμως εσείς που ξέρετε, μπορείτε να προτείνετε στην κοπέλα κάποιες σχολές στις οποίες θα σπουδάσει αυτό που θέλει και στις οποίες μπορεί να μπει με τα μόρια που έχει?
Δεν είμαι κοπέλα :D Το παραπλανητικό username μου υποθέτω σε αποπροσανατόλισε..

Όπως είπε και η Κατερίνα από πάνω, μόνο οι ΗΜΜΥ και οι ΜΗΧ.ΜΗΧ. μπορούν να ασχοληθούν με ρομποτική. Βέβαια προτιμώ το πρόγραμμα σπουδών των ΗΜΜΥ το οποίο έχει συγκριτικά πολύ λιγότερα μαθήματα στα οποία θα μπορούσα να ανταποκριθώ σε σχέση με κάτι "περιέργα" των μηχανολόγων (θερμοδυναμική π.χ.)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
(δεν ξέρω τι παίζει με τα γκριζομαύρα γραμμάτα όποτε pardon me από τώρα :P)
Δια πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου όσον αφορά την "άνεση" που διέπει τους απόφοιτους υποψηφιους. Ειδικά σε περιπτώσεις μαθητών όπου την πρώτη χρονιά δεν καταβάλανε καμία προσπάθεια, είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να ανάβαλουν το διάβασμα τους και τελικά να μην αποδίδουν όπως θα ήθελαν.
Δυστυχώς, ακόμα και υποψήφιοι που την πρώτη χρονιά προσπάθησαν αρκετά και απλά δεν έφτασαν το στόχο τους, συμβαίνει τη δεύτερη φορά λόγω των αναβολών και της κακής οργάνωσης, να πηγαίνουν χειρότερα από την πρώτη.
Tι γίνεται όμως στην περιπτώση που η βαθμολογία πέφτει σημαντικά, λόγω "συγκυριών" ας πουμε;
Προφανώς και υπάρχουν οι "ειδικές" περιπτώσεις. Γνωρίζω άτομο το οποίο ήταν πάντα άριστος μαθητής και είχε υψηλούς στόχους. Στα μισά της Γ λυκείου του συνέβησαν δυσάρεστες οικογενειακές καταστάσεις που τίναξαν στον αέρα το πρόγραμμά του. Τότε δεν υπήρχε το ενδοσχολικό απολυτήριο και έπρεπε οπωσδήποτε να δώσει πανελλήνιες. Όλοι του έλεγαν να προσπαθήσει να γράψει όσο καλύτερα γίνεται και αν δεν του αρέσει εκεί που θα "μπει" να ξαναπροσπαθήσει του χρόνου. Όμως αυτός απαντούσε: "Μπορώ με αυτά που ξέρω να φτάσω 16-17.000 μόρια. Η σχολή που θέλω χρειάζεται σχεδόν 19.000. Φοβάμαι ότι αν πετύχω κάπου αλλού, θα βολευτώ και δεν θα ξαναδώσω. Έτσι θα δίνω σχεδόν λευκό στις πανελλήνιες, ώστε να μη μπω πουθενά και του χρόνου να ξεκινήσω ξανά από την αρχή". Πράγματι, έβγαλε ΓΒΠ γύρω στο 4 (και φυσικά σκατά απολυτήριο). Την επόμενη χρονιά όμως έπιασε 19.000+ μόρια και μπήκε στη σχολή που ήθελε. Αν κάποιος κοίταζε μόνο τους αριθμούς, θα έβγαζε τα συμπεράσματα της κουνιάδας του περιπτερά, δηλαδή ότι από ΓΒΠ 4,32 έφτασε σε ΓΒΠ 19,15 άρα μπλα-μπλα-μπλα ηθικοπλαστικά. Όμως, πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν και άλλα πράγματα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

a(po)tyxia

Νεοφερμένος

Ο a(po)tyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Δυστυχώς, ακόμα και υποψήφιοι που την πρώτη χρονιά προσπάθησαν αρκετά και απλά δεν έφτασαν το στόχο τους, συμβαίνει τη δεύτερη φορά λόγω των αναβολών και της κακής οργάνωσης, να πηγαίνουν χειρότερα από την πρώτη.
Προφανώς και υπάρχουν οι "ειδικές" περιπτώσεις. Γνωρίζω άτομο το οποίο ήταν πάντα άριστος μαθητής και είχε υψηλούς στόχους. Στα μισά της Γ λυκείου του συνέβησαν δυσάρεστες οικογενειακές καταστάσεις που τίναξαν στον αέρα το πρόγραμμά του. Τότε δεν υπήρχε το ενδοσχολικό απολυτήριο και έπρεπε οπωσδήποτε να δώσει πανελλήνιες. Όλοι του έλεγαν να προσπαθήσει να γράψει όσο καλύτερα γίνεται και αν δεν του αρέσει εκεί που θα "μπει" να ξαναπροσπαθήσει του χρόνου. Όμως αυτός απαντούσε: "Μπορώ με αυτά που ξέρω να φτάσω 16-17.000 μόρια. Η σχολή που θέλω χρειάζεται σχεδόν 19.000. Φοβάμαι ότι αν πετύχω κάπου αλλού, θα βολευτώ και δεν θα ξαναδώσω. Έτσι θα δίνω σχεδόν λευκό στις πανελλήνιες, ώστε να μη μπω πουθενά και του χρόνου να ξεκινήσω ξανά από την αρχή". Πράγματι, έβγαλε ΓΒΠ γύρω στο 4 (και φυσικά σκατά απολυτήριο). Την επόμενη χρονιά όμως έπιασε 19.000+ μόρια και μπήκε στη σχολή που ήθελε. Αν κάποιος κοίταζε μόνο τους αριθμούς, θα έβγαζε τα συμπεράσματα της κουνιάδας του περιπτερά, δηλαδή ότι από ΓΒΠ 4,32 έφτασε σε ΓΒΠ 19,15 άρα μπλα-μπλα-μπλα ηθικοπλαστικά. Όμως, πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν και άλλα πράγματα.

Καταλαβαίνω τι λες, μιας και πέρυσι το φθινόπωρο έχασα ξαφνικά τον πατέρα μου..αυτό όμως με πείσμωσε περίσσοτερο να προσπαθήσω..δεν είμαι σίγουρος αν αυτό ήταν που επηρέασε την απόδοση μου.
Πραγματικά όμως συγκλονιστίκη αυτή η ιστορία με το παιδί που είπες...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
1) Υπάρχουν κάποια στατιστικά που δείχνουν πόσοι απόφοιτοι ξαναδίνουν? Αν είναι δηλ λίγοι αρκούν οι θέσεις από το 10% του συνόλου. (?)
2) Έχει αποφασιστεί επίσημα ότι θα είναι μόνο το 10% των θέσεων για τους απόφοιτους?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Freeze

Νεοφερμένος

Ο Freeze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Γνωρίζει κανείς τι ισχύει γι αυτούς που εξετάστηκαν για πρώτη φορά το 2014-2015 και επιθυμούν να εξεταστούν το 2015-2016 για δεύτερη φορά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

somebody!

Νεοφερμένος

Η somebody! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Παιδιά και εγώ την έχω αυτή την απορία. Άκουσα ότι θα έχουμε επιλογή. Δηλαδή ή με το παλιό σύστημα για το 10% των θέσεων ή με το καινουριο για το 90%. όμως δεν είναι αυτό σίγουρο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Παιδιά και εγώ την έχω αυτή την απορία. Άκουσα ότι θα έχουμε επιλογή. Δηλαδή ή με το παλιό σύστημα για το 10% των θέσεων ή με το καινουριο για το 90%. όμως δεν είναι αυτό σίγουρο...

Ναι οι παλίοι του 97 έχουν την επιλογή με ποιο σύστημα θα δώσουν το παλιό με τα 7 ή το καινούργιο με τα 4
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

somebody!

Νεοφερμένος

Η somebody! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 117 μηνύματα.
ρθρο 58: Απόφοιτοι Λυκείου προηγούμενων ετών

1. Η παράγραφος 9 του άρθρου 58 του ν.4310/2014 αντικαθίσταται ως εξής:
«9. Απόφοιτοι ΓΕΛ, ΕΠΑΛ ή άλλου τύπου Λυκείου, οι οποίοι είχαν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικού τύπου εξετάσεις για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση με το σύστημα που ίσχυσε το σχ. έτος 2014-2015, μπορούν, αν το επιθυμούν, να διαγωνισθούν με το ανωτέρω σύστημα εισαγωγής κατά το επόμενο σχολικό έτος 2015-2016, προκειμένου να διεκδικήσουν ποσοστό των θέσεων των Τμημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης, το οποίο θα ορισθεί με Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Πολιτισμού και Θρησκευμάτων.

Εναλλακτικά, οι ανωτέρω υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν να συμμετέχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση σύμφωνα με το σύστημα εισαγωγής που θεσπίσθηκε με το ν.4327/2015 (Α΄ 50). Στην περίπτωση αυτή: α) οι υποψήφιοι δεν έχουν δικαίωμα εισαγωγής με κάποιο ειδικό ποσοστό θέσεων των Τμημάτων της Ανώτατης Εκπαίδευσης και β) οφείλουν να καταθέσουν εντός της προθεσμίας που θα ισχύσει για τους μαθητές που θα φοιτούν στη Γ Λυκείου το συγκεκριμένο σχολικό έτος ενυπόγραφη αίτηση στη σχολική μονάδα από την οποία αποφοίτησαν, όπου θα δηλώνουν την Ομάδα Προσανατολισμού που επιθυμούν να καταταχθούν καθώς και σε ποια μαθήματα θα διαγωνισθούν πανελλαδικά.»

2. Η παράγραφος 4 του άρθρου 45 του ν.4186/2013 (Α’ 193) καθώς και η παράγραφος 7 του άρθρου 43 του ν.4186/2013 που προστέθηκε με την παράγραφο 12 του άρθρου 58 του ν.4310/2014 καταργούνται.
3. Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του ν.4186/2013 (Α’ 193) καταργείται.

Ναι οι παλίοι του 97 έχουν την επιλογή με ποιο σύστημα θα δώσουν το παλιό με τα 7 ή το καινούργιο με τα 4

Σ ευχαριστώ πολύ. Να' σαι καλά!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Με ποιο σύστημα θα ξαναδώσεις ;;

Απορώ ποιος ΗΛΙΘΙΟΣ σκέφτηκε να βάλει όσους δώσουν με το παλιό σύστημα στο 10% των θέσεων!
Πώς προκύπτει τον μπελά μου αυτό το ποσοστό, γιατί όχι 15% ή 20% ;;;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Με ποιο σύστημα θα ξαναδώσεις ;;

Απορώ ποιος ΗΛΙΘΙΟΣ σκέφτηκε να βάλει όσους δώσουν με το παλιό σύστημα στο 10% των θέσεων!
Πώς προκύπτει τον μπελά μου αυτό το ποσοστό, γιατί όχι 15% ή 20% ;;;;

Νομίζω δεν είναι σίγουρο το ότι θα είναι το 10%. Μπορεί το ποσοστό να βγει αναλογικά με τους υποψηφίους (έτσι θα είναι και σωστό)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Μακάρι να είναι έτσι, εγώ πιστεύω πως πρέπει να μας βάλει στο 90%, εφόσον ΞΑΝΑδίνουμε εξετάσεις και να μείνει το 10% για όσους κρατάνε τα μόρια τους, χωρίς να γράψουν εξετάσεις. Πρέπει να δίνεται και η 2η ευκαιρία, όπως ήταν και στους απόφοιτους άλλων ετών που έδιναν το 2015 και διεκδικούσαν το 90% των θέσεων.

Ειλικρινά, έχω αγανακτήσει με την προχειρότητα με την οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις και τις απότομες αλλαγές που κάνουν όποτε τους κατέβει χωρίς να σκέφτονται αν είναι ΔΙΚΑΙΕΣ και σωστές για τα παιδιά, καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό το μέλλον τους και είμαι σε τεράστιο δίλημμα για το ποιο σύστημα να ακολουθήσω... μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnietraf

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο γιαννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,889 μηνύματα.
Αν ξαναδωσω πιστευετε οτι μπορω να γραψω περιπου 3000 μορια περισσοτερα με οργανωμενο διαβασμα ή ειναι τζαμπα κοπος?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
γίνεται!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

soppap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η soppap αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Αν ξαναδωσω πιστευετε οτι μπορω να γραψω περιπου 3000 μορια περισσοτερα με οργανωμενο διαβασμα ή ειναι τζαμπα κοπος?
Φυσικά και μπορείς!Αρκεί να το πιστέψεις εσύ πρώτα και να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο να εξελιχθεί σε αυτό που θες,χωρίς αμφιβολίες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Αν ξαναδωσω πιστευετε οτι μπορω να γραψω περιπου 3000 μορια περισσοτερα με οργανωμενο διαβασμα ή ειναι τζαμπα κοπος?

Αναλόγως πόσο έγραψες φέτος εάν π.χ. έγραψες 16900 εεεε δεν μπορώ να σου εγγυηθώ ότι θα γράψεις 3000 μόρια πάνω :P

Σοβαρά τώρα με σωστό πρόγραμμα και προσπάθεια γίνεται αλλά πρόσεχε μην αφεθείς λόγω του πολύ ελεύθερου χρόνου που θα έχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Michanikara

Νεοφερμένος

Ο Michanikara αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 58 μηνύματα.
Νομίζω δεν είναι σίγουρο το ότι θα είναι το 10%. Μπορεί το ποσοστό να βγει αναλογικά με τους υποψηφίους (έτσι θα είναι και σωστό)

Μακάρι να είναι έτσι, εγώ πιστεύω πως πρέπει να μας βάλει στο 90%, εφόσον ΞΑΝΑδίνουμε εξετάσεις και να μείνει το 10% για όσους κρατάνε τα μόρια τους, χωρίς να γράψουν εξετάσεις. Πρέπει να δίνεται και η 2η ευκαιρία, όπως ήταν και στους απόφοιτους άλλων ετών που έδιναν το 2015 και διεκδικούσαν το 90% των θέσεων.

Ειλικρινά, έχω αγανακτήσει με την προχειρότητα με την οποία λαμβάνονται οι αποφάσεις και τις απότομες αλλαγές που κάνουν όποτε τους κατέβει χωρίς να σκέφτονται αν είναι ΔΙΚΑΙΕΣ και σωστές για τα παιδιά, καθορίζοντας σε μεγάλο βαθμό το μέλλον τους και είμαι σε τεράστιο δίλημμα για το ποιο σύστημα να ακολουθήσω... μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα!!

Το σωστότερο, όπως προαναφέρθηκε, είναι το ποσοστό της διεκδίκησης των θέσεων εισαγωγής να υπολογιστεί αναλογικά με τους υποψήφιους. Διαφορετικά, θα τους εξίσωνε (αδίκως) με τις κατηγορίες του 90% και του 10% στις οποίες οι νέοι υποψήφιοι εξετάζονται υπό άλλες συνθήκες ή δεν εξετάζονται, αντίστοιχα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.

Freeze

Νεοφερμένος

Ο Freeze αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
Δηλαδή οι αλλαγές στην εξεταστέα ύλη για το νέο σύστημα ισχύουν και στους παλιούς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
ίσως μας μειώσουν την ύλη σε κάποια μαθήματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top