adesmitis

Νεοφερμένος

Ο adesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Δε γνωρίζω αν έχει ψηφιστεί.



Για τον τρόπο πρόσβασης στις σχολές λογικά ισχύουν αυτά που ίσχυαν μέχρι πέρυσι για τις κατευθύνσεις εφόσον δώσει κανείς με το παλιό σύστημα και αυτά που ισχύουν από εδώ και πέρα με τους προσανατολισμούς εφόσον κανείς δώσει με το νέο σύστημα.


Υποθέτω επίσης πως η ύλη για τη θετική και την τεχνολογική θα είναι ίδια με την περσινή οπότε άμα googlάρεις…

Πάντως, άμα ενδιαφέρεσαι να δώσεις με το παλιό σύστημα τότε ξεκίνα να αγοράζεις βοηθήματα (κυρίως μαθηματικά) γιατί αυτά των κατευθύνσεων αντικαθίστανται με αυτά που είναι προσανατολισμένα στο νέο σύστημα.

Ούτε κι εγώ θα κάνω φροντιστήριο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
έδωσα το 2009 στο 5ο πεδίο τα εξής μαθήματα
εκθεση
φυσικη
μαθηματικά
αναπτυξη εφραμογών
αοδε
αρχες οικ θεωρίας
μαθηματικά γενικής

με το νέο σύστημα είναι 4+1? δηλαδή δεν δίνουν ανάπτυξη εφαρμογών, αοδε και μαθηματικά γενικής, αλλα αναγκαστικά χημεία?
ξαναδίνω του χρόνου για αξιωματικών ελασ και βλέπω έχουν αλλάξει όλα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

tso 10

Νεοφερμένος

Ο tso 10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
έδωσα το 2009 στο 5ο πεδίο τα εξής μαθήματα
εκθεση
φυσικη
μαθηματικά
αναπτυξη εφραμογών
αοδε
αρχες οικ θεωρίας
μαθηματικά γενικής

με το νέο σύστημα είναι 4+1? δηλαδή δεν δίνουν ανάπτυξη εφαρμογών, αοδε και μαθηματικά γενικής, αλλα αναγκαστικά χημεία?
ξαναδίνω του χρόνου για αξιωματικών ελασ και βλέπω έχουν αλλάξει όλα.

Gaspar δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί να δώσεις χημεία.Η πρώτη φόρα που έδωσες ήταν το 2009 και η δεύτερη του χρόνου για αξιωματικών?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dum spiro spero

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η dum spiro spero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 171 μηνύματα.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Gaspar δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί να δώσεις χημεία.Η πρώτη φόρα που έδωσες ήταν το 2009 και η δεύτερη του χρόνου για αξιωματικών?
η πρώτη το 2009,τεχνολογική κατεύθυνση 5ο πεδίο, έβγαλα 16800 και η δεύτερη του χρόνου ναι.
αν δεν είναι μέσα η χημεία με συμφέρει το νέο σύστημα π έχει λιγότερα μαθήματα απ ότι βλέπω:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Eileen

Τιμώμενο Μέλος

Η Athena (1/3 ΜΕΤΣ) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 7,506 μηνύματα.
ξαναδίνω του χρόνου για αξιωματικών ελασ και βλέπω έχουν αλλάξει όλα.
Γιατί; :flowers:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tso 10

Νεοφερμένος

Ο tso 10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
η πρώτη το 2009,τεχνολογική κατεύθυνση 5ο πεδίο, έβγαλα 16800 και η δεύτερη του χρόνου ναι.
αν δεν είναι μέσα η χημεία με συμφέρει το νέο σύστημα π έχει λιγότερα μαθήματα απ ότι βλέπω:hmm:

Το 2009 πέρασες αστυφυλάκων ή σε κάποια άλλη σχολή?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gaspar

Περιβόητο μέλος

Ο Gaspar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,101 μηνύματα.
Το 2009 πέρασες αστυφυλάκων ή σε κάποια άλλη σχολή?
αστυφυλάκων πέρασα.. όσοι είναι εκ του σώματος μπαίνουν στην σαεα με χαμηλώτερα μόρια.
δλδ η βάση για εμας είναι στα 17000 πάνω κάτω

τώρα είναι η ευκαιρία γτ μάζεψα κάποια χρήματα για φροντ
και πιστεύω την έχω την βάση:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

noulinou

Νεοφερμένος

Ο noulinou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Υποθέτω επίσης πως η ύλη για τη θετική και την τεχνολογική θα είναι ίδια με την περσινή οπότε άμα googlάρεις…
Ψάχνοντας την ύλη με το φετινό σύστημα (2014-2015) και με το νέο σύστημα (2015-2016) βλέπω ότι υπάρχουν διαφορές στα Μαθηματικά & Φυσική Κατεύθυνσης & στην Ανάπτυξη Εφαρμογών.
Όσοι δώσουν με το παλιό σύστημα επομένως, δίνουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης , αλλά με τη νέα ύλη?
Επισυνάπτω και τα Pdf για την ύλη εξετάσεων 2015 και 2016...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Νέο Σύστημα_Ύλη_2015-2016.pdf
    223.2 KB · Εμφανίσεις: 148
  • Παλιό Σύστημα_Ύλη_2014-2015.pdf
    317.1 KB · Εμφανίσεις: 118

adesmitis

Νεοφερμένος

Ο adesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Όχι. Αν και δεν έχουν γίνει οι σχετικές ανακοινώσεις, η ύλη για τους αποφοίτους που θα εξετασθούν με το παλιό σύστημα αναμένεται να είναι η ίδια με αυτή που ίσχυε το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

noulinou

Νεοφερμένος

Ο noulinou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Όχι. Αν και δεν έχουν γίνει οι σχετικές ανακοινώσεις, η ύλη για τους αποφοίτους που θα εξετασθούν με το παλιό σύστημα αναμένεται να είναι η ίδια με αυτή που ίσχυε το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος.
Δηλαδή θα υπάρχουν 2 θέματα εξέτασης στο ίδιο κέντρο, αυτό θα γίνει?
Θα είναι εξέταση διαφορετική για τελειόφοιτους και διαφορετική για απόφοιτους στο ίδιο εξεταστικό κέντρο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adesmitis

Νεοφερμένος

Ο adesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Ακριβώς. Το πιο πιθανό είναι να διαφέρουν και οι μέρες που θα γίνονται οι εξετάσεις των 2 συστημάτων... όπως ακριβώς είχε γίνει με την αλλαγή του συστήματος των δεσμών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Όταν είχε αλλάξει το σύστημα των δεσμών ποιο ήταν το ποσοστό των θέσεων που διεκδικούσαν οι απόφοιτοι ;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adesmitis

Νεοφερμένος

Ο adesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Το ποσοστό δεν το θυμάμαι όμως, ήταν τέτοιο που ήταν σα να μην άλλαζε κάτι... όσοι δώσαμε με τις δέσμες ενώ είχε ξεκινήσει και το νέο τότε σύστημα δεν πολυ-νοιαζόμασταν για το ποσοστό. Έτσι οι βάσεις παρέμειναν στα ίδια επίπεδα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

adesmitis

Νεοφερμένος

Ο adesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως το καλύτερο για έναν απόφοιτο θα είναι να δώσει με το νέο σύστημα για τους προφανείς λόγους. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το πως θα κατευθύνουν τα μεγάλα φροντιστήρια τους μαθητές τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

johnpa

Νεοφερμένος

Ο johnpa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 64 μηνύματα.
Το καλό είναι πάντως ότι για το 2016, τα μαθήματα θα είναι μόνο 4, για όσους θα ενδιαφερθούν για 1 πεδίο.
Σε σχέση με τα 6 μέχρι πέρυσι είναι σίγουρα καλύτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

a(po)tyxia

Νεοφερμένος

Ο a(po)tyxia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 81 μηνύματα.
Το καλό είναι πάντως ότι για το 2016, τα μαθήματα θα είναι μόνο 4, για όσους θα ενδιαφερθούν για 1 πεδίο.
Σε σχέση με τα 6 μέχρι πέρυσι είναι σίγουρα καλύτερα.
Αυτό ίσως ευνοεί μόνο τους υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Για έναν υποψήφιο που εξετάστηκε πριν 1-2 χρόνο/χρόνια , το παλιό -εξουθενωτικό- σύστημα των έξι μαθημάτων παρέχει την δυνατότητα να εμβαθύνει σε πράγματα που ήδη ξέρει ή τουλάχιστον έχει μια μικρή ιδέα. Να σημειωθεί ότι σε κάποια μαθήματα όπως στην Φυσική Κατεύθυνσης , η ύλη μεγάλωσε αρκετά , λόγω της μείωσης του αριθμού των εξεταζομένων μαθημάτων σε τέσσερα.

Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που τίθεται με την επιλογή του συστήματος εξέτασης είναι το ποσοστό διεκδίκησης των θεσέων. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα μάλλον το έχει η επιλόγη του νέου εξεταστικού συστήματος των τεσσάρων μαθημάτων.

Μιλάμε πάντα για έναν υποψήφιο που αποφοίτησε αρκέτα πρόσφατα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως το καλύτερο για έναν απόφοιτο θα είναι να δώσει με το νέο σύστημα για τους προφανείς λόγους. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το πως θα κατευθύνουν τα μεγάλα φροντιστήρια τους μαθητές τους...
Τα μεγάλα φροντιστήρια σίγουρα θα κατευθύνουν τους μαθητές στο νέο σύστημα, γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν θα χρειαστεί να δημιουργήσουν τμήματα προετοιμασίας για το παλιό σύστημα και να πληρώσουν περισσότερους καθηγητές για διαφορετική ύλη, με το επιχείρημα ότι οι πιθανότητες να περάσεις εκεί που θέλεις αυξάνονται, καθώς διεκδικείς το 90% των θέσεων.

Το καλό είναι πάντως ότι για το 2016, τα μαθήματα θα είναι μόνο 4, για όσους θα ενδιαφερθούν για 1 πεδίο.
Σε σχέση με τα 6 μέχρι πέρυσι είναι σίγουρα καλύτερα.


Το σύστημα δεν άλλαξε, το ίδιο χάλι είναι! Η μόνη "αλλαγή" που έκαναν ήταν η ονομασία "κατεύθυνση" που μετατράπηκε σε "ομάδα προσανατολισμού". Επίσης, τα μαθήματα είναι 4, αλλά η ύλη αυξήθηκε και η ποσότητα της ύλης είναι περίπου ίδια με το παλιό σύστημα. Ακόμα ένας χαμηλότερος βαθμός σε ένα από τα 4 μαθήματα θα σε ρίξει πολύ, ενώ με τα 6 μαθήματα ο μέσος όρος σε ανέβαζε.

Αυτό ίσως ευνοεί μόνο τους υποψήφιους που έχουν αποφοιτήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Για έναν υποψήφιο που εξετάστηκε πριν 1-2 χρόνο/χρόνια , το παλιό -εξουθενωτικό- σύστημα των έξι μαθημάτων παρέχει την δυνατότητα να εμβαθύνει σε πράγματα που ήδη ξέρει ή τουλάχιστον έχει μια μικρή ιδέα. Να σημειωθεί ότι σε κάποια μαθήματα όπως στην Φυσική Κατεύθυνσης , η ύλη μεγάλωσε αρκετά , λόγω της μείωσης του αριθμού των εξεταζομένων μαθημάτων σε τέσσερα.

Το μόνο ουσιαστικό πρόβλημα που τίθεται με την επιλογή του συστήματος εξέτασης είναι το ποσοστό διεκδίκησης των θεσέων. Στην περίπτωση αυτή το πλεονέκτημα μάλλον το έχει η επιλόγη του νέου εξεταστικού συστήματος των τεσσάρων μαθημάτων.

Μιλάμε πάντα για έναν υποψήφιο που αποφοίτησε αρκέτα πρόσφατα.


Κατά την γνώμη μου, είναι το ίδιο δύσκολο να μπεις στη σχολή που θέλεις όποιο σύστημα και να ακολουθήσεις. Το ποσοστό 10% μάλλον παραπλανεί, αφού ενδέχεται οι απόφοιτοι που θα ξαναδώσουν να είναι πολύ λίγοι. Τέλος, πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα πάνε με το καινούργιο, γιατί φαίνεται πιο ελκυστικό, αλλά με μια προσεκτικότερη ματιά είναι το ΙΔΙΟ πράγμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω πως το καλύτερο για έναν απόφοιτο θα είναι να δώσει με το νέο σύστημα για τους προφανείς λόγους. Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το πως θα κατευθύνουν τα μεγάλα φροντιστήρια τους μαθητές τους...

Και ποιοι είναι αυτοί οι προφανείς λόγοι που καθιστούν το νέο σύστημα καλύτερο από το προηγούμενο? Διότι, προσωπικά, θεωρώ ότι είναι χειρότερο από αυτό που ίσχυε μέχρι φέτος.

Καταρχήν, με την μείωση των μαθημάτων από 6 σε 4 δίνεται περισσότερη βαρύτητα στην Έκθεση. Άμα κανείς μπει στον κόπο και κοιτάξει τα φετινά/περσινά/προπέρσινα κ.ο.κ. στατιστικά, θα διαπιστώσει ότι η Έκθεση είναι το μάθημα με τις περισσότερες αναβαθμολογήσεις σε ΘετικοΤεχνολογική Κατεύθυνση και 2ο ή 3ο (1ο είναι η Λογοτεχνία, παίζει μέ την Ιστορία Κατεύθυνσης για 2η θέση) στην Θεωρητική. 13% των φετινών γραπτών στο εν λόγω μάθημα πήγαν για αναβαθμολόγηση, δηλαδή ο 1ος από το 2ο βαθμολογητή είχαν 12 ή και περισσότερες μονάδες απόκλιση. Με τη μείωση των μαθημάτων από 6 σε 4 αυξάνεται η βαρύτητα του βαθμού στην Έκθεση κατά 50%.

Κατά δεύτερον, και κυρίως για όσους έδωσαν από Τεχνολογική Κατεύθυνση, ξαφνικά μπαίνει η Χημεία στο παιχνίδι... Ένα μάθημα αρκετά δύσκολο, που στηρίζεται άμεσα στη Χημεία Α' και Β' Λυκείου. Προσωπικά, στην Α' Λυκείου διάβαζα Χημεία και είχα χτυπήσει και 20ράκι στις εξετάσεις. Στη Β' Λυκείου, παρόλο που πήγα Θετική έπειτα από πιέσεις της μάνας μου, είχα αποφασίσει ότι θα δώσω εξετάσεις από Τεχνολογική. Από τον Νοέμβριο και μετά ούτε το βιβλίο δεν κουβαλούσα πια στο σχολείο. Αν τώρα ήθελα να δώσω με το καινούργιο σύστημα θα έπρεπε να διαβάσω από την αρχή όλη τη βασική Χημεία της Α' (στοιβάδες, κατανομή ηλεκτρονίων, φορτία που παίρνουν τα στοιχεία σε ενώσεις, ονοματολογία οργανικών ενώσεων), να δω από την αρχή όλη την Χημεία της Β' και να διδαχθώ εντελώς από το 0 την ύλη της Γ'...
Από την άλλη, μπορώ να στρώσω λίγο κώλο κάτω και να ξαναποστηθίσω το ΑΟΔΕ.

Τέλος, έχουμε αλλαγές στην ύλη. Από τα βασικότερα που ξέρω, έχουν αφαιρεθεί οι μιγαδικοί από τα μαθηματικά, το μοναδικό αυτόνομο κεφάλαιο (συναρτήσεις, συνέχεια, απειροστικός, διαφορετικός και ολοκληρωτικός λογισμός πάνε πακέτο) στο οποίο στηρίζονταν και οι περισσότεροι για βαθμό.
Φυσική Κατεύθυνσης, βγήκαν οι ηλεκτρικές ταλαντώσεις εκτός και μπήκε Μηχανική Ρευστού. Πού από την Β' Γυμνασίου που κάναμε Φυσική, πότε δεν ασχοληθήκαμε με υγρά...

Συνολικά, θεωρώ ότι, εκτός από το αγκάθι της ΑΟΔΕ, το παλαιό σύστημα ήταν καλύτερο και, αν επέλεγα να ξαναδώσω, με αυτό και θα έδινα. Θυμάμαι, κάπου στις αρχές τις χρονιάς είχα διαβάσει ένα άρθρο στην Καθημερινή σχετικά με το νέο σύστημα και είχα γράψει 7-8 σημεία του νέου συστήματος που με ενοχλούσαν. Πάντως, βασικότερο πρόβλημά μου και τότε ήταν η βαρύτητα που αποκτά πλέον η Έκθεση. Μπορεί κάποια στιγμή να κοιτάξω τις δημοσιεύσεις μου και να το κάνω quote.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

damn

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο damn αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 1,771 μηνύματα.
Και ποιοι είναι αυτοί οι προφανείς λόγοι που καθιστούν το νέο σύστημα καλύτερο από το προηγούμενο? Διότι, προσωπικά, θεωρώ ότι είναι χειρότερο από αυτό που ίσχυε μέχρι φέτος.

Καταρχήν, με την μείωση των μαθημάτων από 6 σε 4 δίνεται περισσότερη βαρύτητα στην Έκθεση. Άμα κανείς μπει στον κόπο και κοιτάξει τα φετινά/περσινά/προπέρσινα κ.ο.κ. στατιστικά, θα διαπιστώσει ότι η Έκθεση είναι το μάθημα με τις περισσότερες αναβαθμολογήσεις σε ΘετικοΤεχνολογική Κατεύθυνση και 2ο ή 3ο (1ο είναι η Λογοτεχνία, παίζει μέ την Ιστορία Κατεύθυνσης για 2η θέση) στην Θεωρητική. 13% των φετινών γραπτών στο εν λόγω μάθημα πήγαν για αναβαθμολόγηση, δηλαδή ο 1ος από το 2ο βαθμολογητή είχαν 12 ή και περισσότερες μονάδες απόκλιση. Με τη μείωση των μαθημάτων από 6 σε 4 αυξάνεται η βαρύτητα του βαθμού στην Έκθεση κατά 50%.

Κατά δεύτερον, και κυρίως για όσους έδωσαν από Τεχνολογική Κατεύθυνση, ξαφνικά μπαίνει η Χημεία στο παιχνίδι... Ένα μάθημα αρκετά δύσκολο, που στηρίζεται άμεσα στη Χημεία Α' και Β' Λυκείου. Προσωπικά, στην Α' Λυκείου διάβαζα Χημεία και είχα χτυπήσει και 20ράκι στις εξετάσεις. Στη Β' Λυκείου, παρόλο που πήγα Θετική έπειτα από πιέσεις της μάνας μου, είχα αποφασίσει ότι θα δώσω εξετάσεις από Τεχνολογική. Από τον Νοέμβριο και μετά ούτε το βιβλίο δεν κουβαλούσα πια στο σχολείο. Αν τώρα ήθελα να δώσω με το καινούργιο σύστημα θα έπρεπε να διαβάσω από την αρχή όλη τη βασική Χημεία της Α' (στοιβάδες, κατανομή ηλεκτρονίων, φορτία που παίρνουν τα στοιχεία σε ενώσεις, ονοματολογία οργανικών ενώσεων), να δω από την αρχή όλη την Χημεία της Β' και να διδαχθώ εντελώς από το 0 την ύλη της Γ'...
Από την άλλη, μπορώ να στρώσω λίγο κώλο κάτω και να ξαναποστηθίσω το ΑΟΔΕ.

Τέλος, έχουμε αλλαγές στην ύλη. Από τα βασικότερα που ξέρω, έχουν αφαιρεθεί οι μιγαδικοί από τα μαθηματικά, το μοναδικό αυτόνομο κεφάλαιο (συναρτήσεις, συνέχεια, απειροστικός, διαφορετικός και ολοκληρωτικός λογισμός πάνε πακέτο) στο οποίο στηρίζονταν και οι περισσότεροι για βαθμό.
Φυσική Κατεύθυνσης, βγήκαν οι ηλεκτρικές ταλαντώσεις εκτός και μπήκε Μηχανική Ρευστού. Πού από την Β' Γυμνασίου που κάναμε Φυσική, πότε δεν ασχοληθήκαμε με υγρά...

Συνολικά, θεωρώ ότι, εκτός από το αγκάθι της ΑΟΔΕ, το παλαιό σύστημα ήταν καλύτερο και, αν επέλεγα να ξαναδώσω, με αυτό και θα έδινα. Θυμάμαι, κάπου στις αρχές τις χρονιάς είχα διαβάσει ένα άρθρο στην Καθημερινή σχετικά με το νέο σύστημα και είχα γράψει 7-8 σημεία του νέου συστήματος που με ενοχλούσαν. Πάντως, βασικότερο πρόβλημά μου και τότε ήταν η βαρύτητα που αποκτά πλέον η Έκθεση. Μπορεί κάποια στιγμή να κοιτάξω τις δημοσιεύσεις μου και να το κάνω quote.
Το αοδε το αοθ και τα μαθηματικα γενικης ειναι δωρακι φιλε.Ειναι χειροτερο το νεο συστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top