Ονοκρόταλος

Νεοφερμένος

Ο Ονοκρόταλος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
DimitrisMat ευχαριστώ για την απάντηση.
prototype δε θέλω να μπλέξω με τα Λύκεια όπου θα με κοιτάξουν απ' την κορφή μέχρι τα νύχια κι ο φύλακας θα κατεβάσει τα μούτρα του και με δημοσιοϋπαλληλίστικη βαρεμάρα θα ψάξει στην αποθήκη για τα βιβλία και τελικώς θα μου γρουσουζέψουν το όλο θέμα. Φτάνει που θα τους δω όταν θα κάνω την αίτηση.
Γιατί τί έχει το forum; Και σοβαρό είναι και αξιόπιστο. Μη σου πω είναι και πιο σοβαρό από το Λύκειο που πήγαινα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

the mage

Νεοφερμένος

Ο Μάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέα Αλικαρνασσός (Ηράκλειο). Έχει γράψει 76 μηνύματα.
DimitrisMat ευχαριστώ για την απάντηση.
prototype δε θέλω να μπλέξω με τα Λύκεια όπου θα με κοιτάξουν απ' την κορφή μέχρι τα νύχια κι ο φύλακας θα κατεβάσει τα μούτρα του και με δημοσιοϋπαλληλίστικη βαρεμάρα θα ψάξει στην αποθήκη για τα βιβλία και τελικώς θα μου γρουσουζέψουν το όλο θέμα. Φτάνει που θα τους δω όταν θα κάνω την αίτηση.
Γιατί τί έχει το forum; Και σοβαρό είναι και αξιόπιστο. Μη σου πω είναι και πιο σοβαρό από το Λύκειο που πήγαινα!
Ορισμενα απο τα βιβλια υπαρχουν και σε ηλεκτρονικη μορφη στο σαιτ του ΠΙ
Ιστορια Κατ : https://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=8&ep=172&c_id=696

Βιολογια Γεν :
https://pi-schools.sch.gr/download/lessons/biology/KEFALAIO-1.pdf
https://pi-schools.sch.gr/download/lessons/biology/KEFALAIO-2.pdf
https://pi-schools.sch.gr/download/lessons/biology/ENTHETO.pdf

Δες εδω για Αρχαια/Νεα Ελληνικα και λογοτεχνια : https://www.pi-schools.gr/lessons/hellenic/
---------------------
Περα απο εδω https://ischool.gr/downloads.php?do=cat&id=6
και εδω https://ischool.gr/downloads.php?do=cat&id=24
θα σε βοηθουσε να κοιταξεις στα fora της 3ης Λυκειου και της Θεωρητικης Κατευθ. καθως υπαρχουν νηματα/θεματα με ηλεκτρονικα βοηθηματα τα οποια ομολογω οτι εμενα με βοηθησαν καποια απο αυτα αρκετα!

Καλη επιτυχια και υπομονη!
Α και αν εχεις msn κανε με add, ισως μπορω να σε βοηθησω λιγακι παραπανω με μερικες (ημιτελεις μεν αλλα σκοπιμα) σημειωσεις που εχω γραψει!
EDIT: Μολις ανεβασα στην βιβλιοθηκη του σαιτ καποια καλουδια στα Λατινικα! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

eco-warrior

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης ή Αμφιάραος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Βουλγαρία (Ευρώπη). Έχει γράψει 925 μηνύματα.
Γεια σας,
είμαι 29 χρόνων και θέλω να δώσω πανελλήνιες το 2010 για να περάσω σε κάποιο ΑΕΙ που είναι το όνειρό μου. Δεν ξέρω ακόμα τί ΑΕΙ, μάλλον Φιλολογίας ή Αγγλικής Φιλολογίας. Πιστεύω με μεθοδικό και συστηματικό διάβασμα θα τα καταφέρω. Το πρόβλημά μου είναι πως μετά από τόσο καιρό είμαι εκτός κλίματος. Θυμάμαι στα χρόνια μου ήταν όλα απλά. 4 μαθήματα δέσμης, μετα το μηχανογραφικό και όπου πέρναγες. Τώρα πολλά έχουν αλλάξει. Ήμουν 3η δέσμη.

1) Καταρχάς, ποιά είναι τα μαθήματα των εξετάσεων; Υπάρχουν και προφορικά μαθήματα;
2) Πώς θα προμηθευτώ τα βασικά βιβλία που έχουν την ύλη;
3) Πώς θα μάθω την εξεταστέα ύλη για κάθε μάθημα;
4) Με αγχώνουν τα διαδικαστικά πολύ. Θα πρέπει να ενημερώσω από τώρα κάποιο Λύκειο, να κάνω καμιά αίτηση; Παλιά είχαμε το μηχανογραφικό και κάποια στιγμή πριν το Πάσχα το υποβάλλαμε. Τώρα αγχώνομαι, μήπως υπάρχει κάτι διαδικαστικό και δεν το κάνω, επειδή είμαι εκτός κλίματος εντελώς.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Επειδή η φύση των ερωτήσεών μου απαιτεί απαντήσεις μιας κάποιας έκτασης (εκτός αν υπάρχει κανένα site και δεν το ξέρω) ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων όποιον απαντήσει. Να 'στε καλά.
:bye: Τελικα πως και αποφασισες να ξανασωσεις πανελληνιες μετα απο ενα τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα;Πες μας καποιες λεπτομερειες!(ειμαι λιγο κουτσομπολης...:D)
Καλα εισαι υποδειγμα (για μενα τουλαχιστον).Δεν το βαλες κατω, κυνηγας το ονειρο σου :bravo::bravo:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

Διάσημο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 2,279 μηνύματα.
Ό,τι βοήθεια θέλεις κάνε με add στο msn mariposa1991@windowslive.com! Μπράβο σου για αυτή την απόφαση,σε θαυμάζω πραγματικά!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annitachron

Νεοφερμένος

Η annitachron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Για τους λίγο μεγαλύτερους φίλους που σκέφτονται να ξαναδώσουν έχω να πώ να το κάνουν οπωσδήποτε..... έδωσα φέτος μετά από 18 χρόνια!!!!!!!!!! αποφοίτησης στη θεωρητική κατεύθυνση και συγκέντρωσα 12600 μόρια διαβάζοντας μόνη μου........ τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και για μένα ήταν όνειρο ζωής απραγματοποίητο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

overthirty

Νεοφερμένος

Η overthirty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Βόλος (Μαγνησία). Έχει γράψει 17 μηνύματα.
Για τους λίγο μεγαλύτερους φίλους που σκέφτονται να ξαναδώσουν έχω να πώ να το κάνουν οπωσδήποτε..... έδωσα φέτος μετά από 18 χρόνια!!!!!!!!!! αποφοίτησης στη θεωρητική κατεύθυνση και συγκέντρωσα 12600 μόρια διαβάζοντας μόνη μου........ τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο και για μένα ήταν όνειρο ζωής απραγματοποίητο!!!
Εδωσα φετος μετα απο 15 χρονια και προετοιμαστηκα μονο για 3 μηνες...επιασα 14600 και με το ειδικο μαθημα γυρω στα 17000. Νομιζω οτι ηταν εμπειρια ζωης:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annitachron

Νεοφερμένος

Η annitachron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Εδωσα φετος μετα απο 15 χρονια και προετοιμαστηκα μονο για 3 μηνες...επιασα 14600 και με το ειδικο μαθημα γυρω στα 17000. Νομιζω οτι ηταν εμπειρια ζωης:no1:


Συγχαρητήρια!!!!!!!!!! εσύ τα πήγες καταπληκτικά
Συμφωνώ κι εγώ ότι ήταν μοναδική εμπειρία
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παναγιώτης_Σ

Νεοφερμένος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 40 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Ξάνθη (Ξάνθη). Έχει γράψει 88 μηνύματα.
Γεια σας,
είμαι 29 χρόνων και θέλω να δώσω πανελλήνιες το 2010 για να περάσω σε κάποιο ΑΕΙ που είναι το όνειρό μου. Δεν ξέρω ακόμα τί ΑΕΙ, μάλλον Φιλολογίας ή Αγγλικής Φιλολογίας. Πιστεύω με μεθοδικό και συστηματικό διάβασμα θα τα καταφέρω. Το πρόβλημά μου είναι πως μετά από τόσο καιρό είμαι εκτός κλίματος. Θυμάμαι στα χρόνια μου ήταν όλα απλά. 4 μαθήματα δέσμης, μετα το μηχανογραφικό και όπου πέρναγες. Τώρα πολλά έχουν αλλάξει. Ήμουν 3η δέσμη.

1) Καταρχάς, ποιά είναι τα μαθήματα των εξετάσεων; Υπάρχουν και προφορικά μαθήματα;
2) Πώς θα προμηθευτώ τα βασικά βιβλία που έχουν την ύλη;
3) Πώς θα μάθω την εξεταστέα ύλη για κάθε μάθημα;
4) Με αγχώνουν τα διαδικαστικά πολύ. Θα πρέπει να ενημερώσω από τώρα κάποιο Λύκειο, να κάνω καμιά αίτηση; Παλιά είχαμε το μηχανογραφικό και κάποια στιγμή πριν το Πάσχα το υποβάλλαμε. Τώρα αγχώνομαι, μήπως υπάρχει κάτι διαδικαστικό και δεν το κάνω, επειδή είμαι εκτός κλίματος εντελώς.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Επειδή η φύση των ερωτήσεών μου απαιτεί απαντήσεις μιας κάποιας έκτασης (εκτός αν υπάρχει κανένα site και δεν το ξέρω) ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων όποιον απαντήσει. Να 'στε καλά.

Πολύ καλά θα κάνεις να ξαναδώσεις πανελλήνιες!! Μπράβο σου που κυνηγάς το όνειρο σου και δε το βάζεις κάτω. Και γω φέτος έδωσα πανελλήνιες, 7 χρόνια μετά από τη πρώτη φορά και ο αδερφός μου, ο οποίος έδωσε 13 χρόνια μετά. Μη σε αγχώνει τίποτε, πραγματικά πιστεύω οτι στην ηλικία των 17-18 δεν είμαστε τοοοσο πολύ συνειδητοποιημένοι για το τι θέλουμε και μας πιέζει πολύ η κατάσταση αυτή. Τώρα που ωρίμασες και βλέπεις τα πράγματα με άλλη ματιά, πιστεύω δε θα είναι τίποτε για σένα! Όταν δηλώναμε είχα πάει στο σχολείο και νόμισα οτι θα έχει τρομερή γραφειοκρατία, πολλά χαρτιά κτλ. Μέσα σε 5 λεπτά είχα τελειώσει. Μια χαρά μωρέ ειναι τα σχολεία... Ο αδερφός μου να φανταστείς ούτε χαρτιά είχε μαζί του και επειδή είχε αποφοιτήσει από το ίδιο σχολείο (το 1996 :P) του τα βγάλανε μέσα σε 2 λεπτά και δήλωσε αμέσως.

Εμείς το είδαμε πάντως ως μια ωραία νέα εμπειρία. Σου εύχομαι το ίδιο!! Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα!! :jumpy:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αλεξανδρα ν

Νεοφερμένος

Η αλεξανδρα ν αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
και εγω μετα απο εννια!διαβασα κι εγω μονη μου και δουλευα συγχρονως !!!απο θεωρητικη!χωρις να εχω ιδεα απο λατινικα και αρχαια!λιγα ιδιαιτερα εκανα αρχαια!!!επιασα 13500!!!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Olga Aotl

Νεοφερμένος

Η Olga Aotl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας Θράκης (Κομοτηνή) και μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Ξαναδωσε!ειμαι παθουσα!μπορει να σκεφτεσαι οτι θα χασω 2 φοιτητικα ετη(κ εγω αυτο σκεφτομουν) πως θα γυρισω πισω μηπως ειναι μια προσωπικη αποτυχια κτλ.αλλα εφτασα 25 τελειωσα εκει που ημουν νομικη που το σιχαινομαι χαχα απλα γι αν μη χασω 1 ετος ζωης,ενοικιων χαμενων κτλ εκει κ σκεφτηκα ισως μ αρεσει ειμαι καλη.αντι να χασεις ομως 1-2 χρονια φοιτητικης ζωης,μπορει με το ν μην κανεις αυτο που θες ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ της επαγγελματικης σου ζωης.....ειναι αργα μεχρι τα 60 που ερχεται η συνταξη,θα εισαι 35 χρονια σε μια δουλεια που οσο καλη σχολη κ να ναι κ μενα η νομικη πρωτοκλασατη σχολη ειναι,απλα θ απεριμενεις να "φυγουν" τα χρονια η να λες ποτε θα φυγω απ τη δουλεια..εγω ξαναεδωσα περισυ οχι με πανελληνιες με το 10% κ περασα εκει που ηθελα αφου εβγαλα την νομικη.της οποιας το πτυχιο το εχω απλα για ν επιβιωνω για το κυρος κτλ τελπαντ δ μ αρεσει.κ παντα εχω τετοιες συζητησεις ποσα ατομα ειναι ετσι να ξερες..κανε ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!ενημερωτικα αν δ θες πανελληνιες κ θες κ το πτυχιο της γεωπονικης παρτο κ κανε κατατακτηριες ιατρικη μετα το κανουν πολλοι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

confusius

Δραστήριο μέλος

Η confusius αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 493 μηνύματα.
Ξαναδωσε!ειμαι παθουσα!μπορει να σκεφτεσαι οτι θα χασω 2 φοιτητικα ετη(κ εγω αυτο σκεφτομουν) πως θα γυρισω πισω μηπως ειναι μια προσωπικη αποτυχια κτλ.αλλα εφτασα 25 τελειωσα εκει που ημουν νομικη που το σιχαινομαι χαχα απλα γι αν μη χασω 1 ετος ζωης,ενοικιων χαμενων κτλ εκει κ σκεφτηκα ισως μ αρεσει ειμαι καλη.αντι να χασεις ομως 1-2 χρονια φοιτητικης ζωης,μπορει με το ν μην κανεις αυτο που θες ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ της επαγγελματικης σου ζωης.....ειναι αργα μεχρι τα 60 που ερχεται η συνταξη,θα εισαι 35 χρονια σε μια δουλεια που οσο καλη σχολη κ να ναι κ μενα η νομικη πρωτοκλασατη σχολη ειναι,απλα θ απεριμενεις να "φυγουν" τα χρονια η να λες ποτε θα φυγω απ τη δουλεια..εγω ξαναεδωσα περισυ οχι με πανελληνιες με το 10% κ περασα εκει που ηθελα αφου εβγαλα την νομικη.της οποιας το πτυχιο το εχω απλα για ν επιβιωνω για το κυρος κτλ τελπαντ δ μ αρεσει.κ παντα εχω τετοιες συζητησεις ποσα ατομα ειναι ετσι να ξερες..κανε ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ!!Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ!ενημερωτικα αν δ θες πανελληνιες κ θες κ το πτυχιο της γεωπονικης παρτο κ κανε κατατακτηριες ιατρικη μετα το κανουν πολλοι!


Τελικά μετά από κάποια ψιλοδράματα κι αρκετό προβληματισμό, πήρα την απόφαση να ξαναδώσω. Αυτή την περίοδο κανονίζω με τους καθηγητές.
Βασικά θέλω να κάνω την προσπάθεια μου γιατί ήδη με κυνηγάει αυτό το πράγμα, κι όσο για τις κατακτήριες που λες, με την τρέλα που με δέρνει άμα δεν περάσω φέτος θα είναι η επόμενη επιλογή μου αφουυυ τελειώσω τη γεωπονική :D:D:D:D [η τρέλα δεν πάει στα βουνα :jumpy:]


Υ.Γ: Για σύνταξη,τα 60 λίγα τα κόβω:fss:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatopsyxi

Νεοφερμένος

Η skatopsyxi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Ειναι καταπληκτικο! ειμαι κ εγω αποφοιτος του '96 κ μολις χτες αποφασισα να ξαναδωσω πανελληνιες! Επαγγελματικα ειμαι πολυ ευχαριστημενη- αντικειμενο,προοπτικη,οικονομικα- αλλα εχω "φαγωθει" τον τελευταιο καιρο να σπουδασω μαθηματικα! Δεν το κανω ουτε για το δημοσιο ουτε για τη δουλεια, οι λογοι ειναι καθαρα ακαδημαικοι.
Κατεβασα τα παλια θεματα, αλλα ομολογω οτι το νεο συστημα ειναι καπως στρυφνο. Εγω παντως θα γραφτω σε καποιο φροντιστηριο
(ο Ηρακλειτος ειναι ακριβως απεναντι απ το γραφειο μου!) γιατι ειμαι σιγουρη οτι δυσκολα θα πειθαρχησω χωρις φροντ.
Ομολογω οτι το φορουμ με γεμισε με αισιοδοξια, γιατι νομιζα οτι μονο εγω ειχα την εμπνευση να ξαναδωσω πανελληνιες μετα απο 12 χρονια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annitachron

Νεοφερμένος

Η annitachron αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χαϊδάρι (Αττική). Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Οπως έχω αναφέρει και σε άλλο topic, έδωσα κι εγώ φέτος και είμαι απόφοιτος 1991!! Συγκέντρωσα 16500 μόρια με το ειδικό μάθημα ξένης γλώσσας στη θεωρητική κατεύθυνση!! Περνάω στην πρώτη μου επιλογή Ιταλική Φιλολογία.Ηταν μοναδική εμπειρία για μένα και νιώθω φοβερή ικανοποίηση που θα μπορέσω να είμαι φοιτήτρια (όνειρο ζωής).
Μάλιστα όποιος από τους παλιούς απόφοιτους αποφασίσει για θεωρητική έχω μπόλικο υλικό από φροντιστήριο και βοηθήματα στη διάθεσή του!! Καλή επιτυχία σε όσους το επιχειρήσουν, αξίζει τον κόπο!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikos0712

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 214 μηνύματα.
παιδια ενα εχω να σας πω...συγχαρητηρια!!!
αντε και καλες σπουδες!!!:D:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatopsyxi

Νεοφερμένος

Η skatopsyxi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
να ρωτησω κατι που δεν καταλαβαινω σε σχεση με τα επιστημονικα πεδια.
εμενα μ ενδιαφερει αποκλειστικα το Μαθηματικο μπορω να διαλεξω μεταξυ του 2ου κ 4ου επ. πεδιου ή ΜΟΝΟ το 2ο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

protodesmitis

Νεοφερμένος

Ο protodesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Κι εγώ είμαι απόφοιτος του '96 και θα ξαναδώσω εξετάσεις για το μαθηματικό της Αθήνας. Δεν θα γραφτώ σε φροντιστήριο αν και πράγματι είναι δύσκολο να αυτοπειθαρχήσεις. Για το επιστημονικό πεδίο που ρωτάς, δεν χρειάζεται να επιλέξεις κάποιο πριν την κατάθεση του μηχανογραφικού. Το μαθηματικό πάντως ανήκει στο 2ο. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επιλέξεις κατεύθυνση (η τεχνολογική είναι πιο εύκολη νομίζω) και να αρχίσεις διάβασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatopsyxi

Νεοφερμένος

Η skatopsyxi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Εξακολουθω να μην καταλαβαινω.. το 2ο κ το 4ο επ. πεδιο πλην των μαθηματικων, της φυσικης κ της εκθεσης τα υπολοιπα εξεταζομενα ειναι διαφορετικα. Αν υποθεσουμε οτι διαλεγω 4ο κ πιανω 17 μεσο ορο κ μετα στο μηχανογραφικο βαλω μονο το μαθηματικο σημαινει οτι περναω εκει? ή επειδη εδωσα τα μαθηματα του 4ου πεδιου πρεπει να διαλεξω κ τις αντιστοιχες σχολες? Δεν ξερω αν εγινα κατανοητη τωρα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Inferno29278

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Inferno29278 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 166 μηνύματα.
Έχει αλλάξει πλέον το σύστημα, αν κατάλαβα τι εννοείς. Με τα μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης μπορείς να διαλέξεις μεταξύ 2ου και 4ου πεδίου. Στην ουσία από όλες κατευθύνσεις μπορείς να μπεις σε όλα τα πεδία, αλλά σε ορισμένα χάνεις μόρια, οπότε δεν σε συμφέρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

protodesmitis

Νεοφερμένος

Ο protodesmitis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Τα μαθήματα δεν διαφοροποιούνται ανά πεδίο αλλά ανά κατεύθυνση. Το παρακάτω το βρήκα στο site ενός φροντιστηρίου και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις.

Υπάρχουν τρεις κατευθύνσεις σπουδών στη Γʼ τάξη του Ενιαίου (Γενικού) Λυκείου:
  • Η Θεωρητική.
  • Η Θετική.
  • Η Τεχνολογική η οποία στη Γʼ Λυκείου χωρίζεται σε δύο κύκλους: Τον Κύκλο Πληροφορικής & Υπηρεσιών και τον Κύκλο Τεχνολογίας & Παραγωγής.
Τα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στα οποία μπορούν να εγγραφούν οι απόφοιτοι του Ενιαίου (Γενικού) Λυκείου χωρίζονται σε πέντε ομάδες οι οποίες ονομάζονται επιστημονικά πεδία:

  • Επιστημονικό Πεδίο Ι (Ανθρωπιστικές, Νομικές & Κοινωνικές Επιστήμες).
  • Επιστημονικό Πεδίο ΙΙ (Θετικές Επιστήμες).
  • Επιστημονικό Πεδίο ΙΙΙ (Επιστήμες Υγείας).
  • Επιστημονικό Πεδίο ΙV (Τεχνολογικές Επιστήμες).
  • Επιστημονικό Πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης).
Αν και το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα στο μαθητή ανάλογα με την κατεύθυνση από την οποία αποφοίτησε να κατευθυνθεί σε περισσότερα από 1 επιστημονικά πεδία, καλό θα είναι η κατεύθυνση που θα επιλέξει ο μαθητής να σχετίζεται με τα επιστημονικά πεδία, τα τμήματα και τα επαγγέλματα της επιλογής του.
Η σωστή επιλογή κατεύθυνσης:

  • δημιουργεί τις βάσεις για την δυνατότητα παρακολούθησης των σπουδών που θέλει να κάνει ο μαθητής στο μέλλον, αλλά και
  • αυξάνει τις δυνατότητες επιτυχίας καθώς εάν ο μαθητής παρακολουθήσει κατεύθυνση σχετιζόμενη με τα Επιστ. Πεδία που σκοπεύει να επιλέξει δεν έχει βαθμολογικές απώλειες.
Για να κάνει τη σωστή επιλογή κατεύθυνσης ο μαθητής θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη τον Τρόπο Υπολογισμού των Μορίων από την κάθε κατεύθυνση προς διαφορετικά επιστημονικά πεδία.
Τα Μόρια Πρόσβασης ενός μαθητή σε κάποιο τμήμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης εξαρτώνται από τον Γενικό Βαθμό Πρόσβασης και τους βαθμούς σε δύο μαθήματα-“κλειδιά”, τα οποία ονομάζονται Μαθήματα Αυξημένης Βαρύτητας που ο μαθητής θα παρακολουθήσει στη Γʼ Λυκείου. Τα μαθήματα αυτά μπορεί να είναι:

  • Δύο μαθήματα Κατεύθυνσης, τα οποία υπολογίζονται σε ποσοστό 20% στο βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
  • Δύο μαθήματα Γενικής Παιδείας, τα οποία υπολογίζονται σε ποσοστό 13% στο βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Στην περίπτωση αυτή ο μαθητής "παραιτείται" από το 7% της συνολικής δυνητικής βαθμολογίας του.
  • Για το 5ο επιστημονικό πεδίο το μάθημα επιλογής "Αρχές Οικ. Θεωρίας" και το μάθημα γενικής παιδείας "Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής", τα οποία υπολογίζονται σε ποσοστό 20% στο βαθμό εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Πιο αναλυτικά οι δυνατότητες πρόσβασης και τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας που οδηγούν από τις κατευθύνσεις προς τα διάφορα επιστημονικά πεδία, αναλύονται στα ακόλουθα τμήματα:

  • Η Πρόσβαση από τη Θεωρητική Κατεύθυνση.
  • Η Πρόσβαση από τη Θετική Κατεύθυνση.
  • Η Πρόσβαση από την Τεχνολ. Κατεύθυνση (Κύκλος Πληρ. & Υπηρ.).
  • Η Πρόσβαση από την Τεχνολ. Κατεύθυνση (Κύκλος Τεχν. & Παρ.).



Τη θεωρητική κατεύθυνση αναμένεται να ακολουθήσουν κυρίως οι μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν σε κάποια σχολή του Επιστημονικού Πεδίου Ι (Ανθρωπιστικές, Νομικές & Κοινωνικές Επιστήμες).
Στην περίπτωση αυτή ο βαθμός πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξαρτάται, εκτός από το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης (Γ.Β.Π.), από τα εξής μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, τα οποία θα παρακολουθήσει ο μαθητής στη Γʼ Λυκείου (με συνολικό συντελεστή 2 ή 20% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):

  • Αρχαία Ελληνικά (υποχρεωτικό μάθημα κατεύθυνσης - συντελεστής 1,3).
  • Ιστορία (υποχρεωτικό μάθημα κατεύθυνσης - συντελεστής 0,7).
Μια δεύτερη λογική και χωρίς βαθμολογικές απώλειες επιλογή από τη Θεωρητική Κατεύθυνση είναι το Επιστημονικό Πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης), εφόσον ο μαθητής παρακολουθήσει και εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (μάθημα επιλογής της Γʼ Λυκείου). Στην περίπτωση αυτή τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας είναι:

  • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (επιλογής - συντελεστής 1,3).
  • Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,7).
Επίσης, ένας μαθητής της Θεωρητικής Κατεύθυνσης μπορεί να κατευθυνθεί, με βαθμολογικές απώλειες, προς τα Επιστημονικά Πεδία ΙΙ, ΙΙΙ και IV χρησιμοποιώντας μαθήματα γενικής παιδείας ως μαθήματα αυξημένης βαρύτητας με συνολικό συντελεστή 1,3 (δηλαδή 13% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Για τα Επιστημονικά Πεδία ΙΙ και IV τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας είναι:

  • Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Για το Επιστημονικό Πεδίο ΙΙΙ τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας είναι:

  • Βιολογία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Από το 2006 υπάρχουν περιορισμοί ως προς το ποια επιστημονικά πεδία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος ανάλογα με το μάθημα γενικής παιδείας στο οποίο έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο. Συνοπτικά, οι μαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν εκτός από το 1ο και το:

  • 2ο ή 4ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής.
  • 3ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τη Βιολογία.
  • 5ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικ. Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα).
Σημειώνεται ότι εάν ένας υποψήφιος της θεωρητικής κατεύθυνσης επιθυμεί να δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία το ένα από αυτά θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι το 1ο.



Τη θετική κατεύθυνση αναμένεται να ακολουθήσουν κυρίως οι μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν σε κάποια σχολή των Επιστημονικών Πεδίων ΙΙ (Θετικές Επιστήμες), ΙΙΙ (Επιστήμες Υγείας), ή ΙV (Τεχνολογικές Επιστήμες) και, εφόσον εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, το Επιστημονικό Πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης).
Στις περιπτώσεις αυτές ο βαθμός πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξαρτάται, εκτός από το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης (Γ.Β.Π.), και από τα εξής μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, τα οποία θα παρακολουθήσει ο μαθητής στη Γʼ Λυκείου (με συνολικό συντελεστή 2 ή 20% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):
Για τα Επιστημονικά Πεδία ΙΙ και IV:

  • Μαθηματικά (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 1,3).
  • Φυσική (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 0,7).
Για το Επιστημονικό Πεδίο ΙΙI:

  • Βιολογία (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 1,3).
  • Χημεία (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 0,7).
Για το Επιστημονικό Πεδίο V:

  • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (επιλογής - συντελεστής 1,3).
  • Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,7).
Επίσης, ένας μαθητής της Θετικής Κατεύθυνσης μπορεί να κατευθυνθεί, με βαθμολογικές απώλειες, προς το Επιστημονικό Πεδίο I, χρησιμοποιώντας τα εξής μαθήματα γενικής παιδείας με συνολικό συντελεστή 1,3 (13% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):

  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Ιστορία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Από το 2006 υπάρχουν περιορισμοί ως προς το ποια επιστημονικά πεδία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος ανάλογα με το μάθημα γενικής παιδείας στο οποίο έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο. Συνοπτικά οι μαθητές της Θετικής Κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν:

  • Το 2ο και το 4ο Επιστ. Πεδία ή το 2ο και το 3ο Επιστ. Πεδία ή το 3ο και το 4ο Επιστ. Πεδία μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Γενικής Παιδείας επιθυμούν.
  • Ένα εκ των 2ου, 3ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 1ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν την Ιστορία.
  • Ένα εκ των 2ου, 3ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 5ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τα Mαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικ. Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα).
Σημειώνεται ότι εάν ένας υποψήφιος της θετικής κατεύθυνσης επιθυμεί να δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία το ένα από αυτά θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι το 2ο ή το 3ο ή το 4ο.



Η τεχνολογική κατεύθυνση οδηγεί το μαθητή κυρίως σε τμήματα των Επιστημονικών Πεδίων ΙV (Τεχνολογικές Επιστήμες) και ΙΙ (Θετικές Επιστήμες) και, εφόσον εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, το Επιστημονικό Πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης).
Ο βαθμός πρόσβασης του μαθητή του Κύκλου Πληροφορικής / Υπηρεσιών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξαρτάται, εκτός από το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης (Γ.Β.Π.), από τα εξής μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, τα οποία θα παρακολουθήσει ο μαθητής στη Γ΄ Λυκείου (με συνολικό συντελεστή 2 ή 20% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):
Για τα Επιστημονικά Πεδία IΙ και ΙV:

  • Μαθηματικά (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 1,3).
  • Φυσική (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 0,7).
Για το Επιστημονικό Πεδίο V:

  • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (επιλογής - συντελεστής 1,3).
  • Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,7).
Επίσης, ένας μαθητής του Κύκλου Πληροφορικής / Υπηρεσιών μπορεί να κατευθυνθεί, με βαθμολογικές απώλειες, στα Επιστημονικά Πεδία Ι και ΙΙΙ, χρησιμοποιώντας τα εξής μαθήματα με συνολικό συντελεστή 1,3 (13% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):
Για το Επιστημονικό Πεδίο Ι:

  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Ιστορία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Για το Επιστημονικό Πεδίο ΙΙΙ:

  • Βιολογία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Από το 2006 υπάρχουν περιορισμοί ως προς το ποια επιστημονικά πεδία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος ανάλογα με το μάθημα γενικής παιδείας στο οποίο έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο. Συνοπτικά οι μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (του Κύκλου Πληροφορικής / Υπηρεσιών) που θέλουν να δηλώσουν:

  • Το 2ο και το 4ο Επιστ. Πεδία μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Γενικής Παιδείας επιθυμούν.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 1ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν την Ιστορία.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 3ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τη Βιολογία.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 5ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικ. Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα).
Σημειώνεται ότι εάν ένας υποψήφιος της τεχνολογικής κατεύθυνσης επιθυμεί να δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία το ένα από αυτά θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι το 2ο ή το 4ο.



Η τεχνολογική κατεύθυνση οδηγεί το μαθητή κυρίως σε τμήματα των Επιστημονικών Πεδίων ΙV (Τεχνολογικές Επιστήμες) και ΙΙ (Θετικές Επιστήμες) και, εφόσον εξεταστούν σε εθνικό επίπεδο στο μάθημα επιλογής Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, το Επιστημονικό Πεδίο V (Επιστήμες Οικονομίας & Διοίκησης).
Ο βαθμός πρόσβασης του μαθητή του Κύκλου Τεχνολογίας / Παραγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξαρτάται, εκτός από το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης (Γ.Β.Π.), και από τα εξής μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, τα οποία θα παρακολουθήσει ο μαθητής στη Γ΄ Λυκείου (με συνολικό συντελεστή 2 ή 20% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):
Για τα Επιστημονικά Πεδία IV και ΙΙ:

  • Μαθηματικά (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 1,3).
  • Φυσική (υποχρεωτικό κατεύθυνσης - συντελεστής 0,7).
Για το Επιστημονικό Πεδίο V:

  • Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (επιλογής - συντελεστής 1,3).
  • Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,7).
Επίσης, ένας μαθητής του Κύκλου Τεχνολογίας / Παραγωγής μπορεί να κατευθυνθεί, με βαθμολογικές απώλειες, προς τα Επιστημονικά Πεδία Ι και ΙΙΙ, χρησιμοποιώντας τα εξής μαθήματα με συνολικό συντελεστή 1,3 (13% στον υπολογισμό των μορίων για την τριτοβάθμια εκπαίδευση):
Για το Επιστημονικό Πεδίο Ι:

  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Ιστορία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Για το Επιστημονικό Πεδίο ΙΙΙ:

  • Βιολογία (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,9).
  • Νεοελληνική Γλώσσα (γενικής παιδείας - συντελεστής 0,4).
Από το 2006 υπάρχουν περιορισμοί ως προς το ποια επιστημονικά πεδία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος ανάλογα με το μάθημα γενικής παιδείας στο οποίο έχει εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο. Συνοπτικά οι μαθητές της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (του Κύκλου Τεχνολογίας / Παραγωγής) που θέλουν να δηλώσουν:

  • Το 2ο και το 4ο Επιστ. Πεδία μπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Γενικής Παιδείας επιθυμούν.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 1ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν την Ιστορία.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 3ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τη Βιολογία.
  • Ένα εκ των 2ου ή 4ου Επισ. Πεδία και το 5ο Επιστ. Πεδίο, θα πρέπει να επιλέξουν τα Mαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικ. Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα).
Σημειώνεται ότι εάν ένας υποψήφιος της τεχνολογικής κατεύθυνσης επιθυμεί να δηλώσει δύο επιστημονικά πεδία το ένα από αυτά θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι το 2ο ή το 4ο.
-----------------------------------------
Για τη δική σου περίπτωση, δεν υπάρχει διαφορά είτε διαλέξεις Θετική είτε Τεχνολογική Κατεύθυνση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

skatopsyxi

Νεοφερμένος

Η skatopsyxi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 45 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ! ειναι αρκετα κατατοπιστικα ολα τα παραπανω
εψαξα κ στο site του υπ. παιδειας κ νομιζω το λεει καθαρα...
[FONT=&quot]"α.[/FONT][FONT=&quot] Αν ενδιαφέρονται για σχολές ενός μόνο επιστημονικού πεδίου, τότε έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν οποιοδήποτε από τα πέντε επιστημονικά πεδία αρκεί να έχουν εξεταστεί σε εθνικό επίπεδο και στα δύο μαθήματα αυξημένης βαρύτητας του συγκεκριμένου πεδίου ή στα μαθήματα γενικής παιδείας που τα αντικαθιστούν[/FONT]..."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top