Πανελλήνιες: θέμα τύχης;

Katerinaa

Νεοφερμένος

Η Κατερίνα^.^ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 114 μηνύματα.
Οποιος εχει διαβασει περναει ,οποιος δεν εχει διαβασαει παει σπιτι του.Τελος.Μην αρχισουμε τώρα να βγαζουμε θεωριες συνωμοσιας.Ειναι οχι μονο γελοιο αλλα και ανουσιο

Διαφωνώ με την άποψή σου ότι απαραίτητα όποιος διαβάζει περνάει. Δεν μπορείς να μην υπολογίσεις και άλλους παράγοντες κατά τη διάρκεια της εξέτασης, όπως το άγχος ή ένα δυσάρεστο προσωπικό συμβάν που μπορεί να τύχει σε κάθε υποψήφιο. Παρόλο όμως που γενικά αποφεύγω να είμαι απόλυτη, πιστεύω ακράδαντα ότι όποιος προσπαθήσει πραγματικά, ελαχιστοποιε τις πιθανότητες να αποτύχει. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αποκλείεται να αποτύχει (όπως ορίζει ο καθένας την αποτυχία φυσικά). Τα πάντα θεωρώ είναι θέμα προσπάθειας πάνω απ'όλα, αλλά και λίγης τύχης. Γι'αυτό άλλωστε διαβάζουμε όσο περισσότερο μπορούμε, για να μην αφήσουμε την τύχη να επηρεάσει ούτε και στο ελάχιστο την απόδοσή μας. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για κάτι, είτε αυτό λέγεται Πανελλαδικές είτε οτιδήποτε άλλο. Δεν βλέπω κάποια θεωρία συνωμοσίας, όταν μπορεί κάποια φορά να σταθείς τυχερός ή άτυχος και να σου πέσει ένα θέμα που ξέρεις ή δεν ξέρεις καλά. Αυτός είναι ο λόγος που όσο πιο καλά κατέχεις την ύλη, τόσο λιγότερο βασίζεσαι στην τύχη ή φοβάσαι την αποτυχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
Διαφωνώ με την άποψή σου ότι απαραίτητα όποιος διαβάζει περνάει. Δεν μπορείς να μην υπολογίσεις και άλλους παράγοντες κατά τη διάρκεια της εξέτασης, όπως το άγχος ή ένα δυσάρεστο προσωπικό συμβάν που μπορεί να τύχει σε κάθε υποψήφιο. Παρόλο όμως που γενικά αποφεύγω να είμαι απόλυτη, πιστεύω ακράδαντα ότι όποιος προσπαθήσει πραγματικά, ελαχιστοποιε τις πιθανότητες να αποτύχει. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αποκλείεται να αποτύχει (όπως ορίζει ο καθένας την αποτυχία φυσικά). Τα πάντα θεωρώ είναι θέμα προσπάθειας πάνω απ'όλα, αλλά και λίγης τύχης. Γι'αυτό άλλωστε διαβάζουμε όσο περισσότερο μπορούμε, για να μην αφήσουμε την τύχη να επηρεάσει ούτε και στο ελάχιστο την απόδοσή μας. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος για κάτι, είτε αυτό λέγεται Πανελλαδικές είτε οτιδήποτε άλλο. Δεν βλέπω κάποια θεωρία συνωμοσίας, όταν μπορεί κάποια φορά να σταθείς τυχερός ή άτυχος και να σου πέσει ένα θέμα που ξέρεις ή δεν ξέρεις καλά. Αυτός είναι ο λόγος που όσο πιο καλά κατέχεις την ύλη, τόσο λιγότερο βασίζεσαι στην τύχη ή φοβάσαι την αποτυχία.

Εγω το εθεσα λιγο απολυτα :P.Φυσικα υπαρχουν παραγοντες που επηρεαζουν το ποσο θα γραψει καποιος στις πανελλήνιες.Αλλα δεν πρεπει να βρισκουμε δικαιολογιες.Προσπαθήστε οσο μπορειτε(και να εισαστε μεσα σας ηρεμοι οτι κανατε ο,τι καλυτερο μπορουσατε) και δεν υπαρχει περίπτωση να μην τα καταφερετε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spinalgr1990

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Του Στράτου Στρατηγάκη
Mαθηματικού - ερευνητή
stratig@yahoo.com

Οι Πανελλήνιες Εξετάσεις είναι ένας διαγωνισμός συμπλήρωσης προκαθορισμένου, από το Υπουργείο Παιδείας, θέσεων. Το ζητούμενο, λοιπόν, δεν είναι να γράψει κανείς άριστα, αλλά να γράψει καλύτερα από τους άλλους υποψηφίους, ώστε να πετύχει στη σχολή που θέλει. Γι’ αυτό και δεν υπάρχει βάση που πρέπει ο υποψήφιος να περάσει για να εισαχθεί στις Ανώτατες Σχολές, ούτε βέβαια η επιτυχία σε κάποια σχολή πιστοποιεί ότι ο υποψήφιος είναι έτοιμος για τις σπουδές του. Χαρακτηριστικά είναι τα ακραία παραδείγματα που βλέπουμε μερικές φορές, όπως στις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016 που εισήχθη υποψήφιος με 1560 μόρια, δηλαδή με περίπου 1,5 μέσο όρο στα 4 μαθήματα!

Στον αντίποδα βλέπουμε υποψηφίους που αριστεύουν, συγκεντρώνοντας 18.000 μόρια, να μη μπορούν να σπουδάσουν ιατρική, για παράδειγμα. Συνεπώς το ζητούμενο είναι οι βαθμοί που θα γράψει ο υποψήφιος να είναι αρκετοί για να πετύχει το στόχο του.

Τη στιγμή των εξετάσεων δεν μπορεί να γνωρίζει ο υποψήφιος αν αυτό που φαίνεται ότι γράφει είναι αρκετό. Αυτό εξαρτάται από τη δυσκολία των θεμάτων, που δεν είναι ίδια κάθε χρόνο. Μικρές διαφορές είναι λογικό να υπάρχουν από χρονιά σε χρονιά καθώς οι θεματοδότες αλλάζουν . Το θέμα είναι ότι παρουσιάζονται μεγάλες διαφορές από χρονιά σε χρονιά που αιφνιδιάζουν τους διαγωνιζόμενους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top