[Πανελλήνιες Εξετάσεις] Αν έβαζα εγώ θέματα...

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
House, συνήθως 2 ζητούμενα έχουν οι εκθέσεις...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Ε δεν λεει στο δοκιμιο να γραψεις και το παιδικο ''τροπους αντιμετωπισης'',γιαυτο.Αμα ηταν πχ ομιλια,ναι.
Παντως,συνδυαζω 2 θεματα,δημοκρατια + Μεσσιανισμο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ViPeRMiMiS

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο FA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 257 μηνύματα.
ΜαθΤεχν: .....
ΦυσΤεχν/Θετ: Ε πολλαπλη επιλογη Σ/Λ σε ολη τη θεωρια, 2ο θεμα με κανα ντομπλερ, 3ο θεμα κανενα θεμα με στερεο, και 4ο κανα με....στασιμο HARD
Εκθεση: Οτι να'ναι
ΒιοΓεν: Ε Θεωρια ειναι, ενταξει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Imagica

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Imagica αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Εκθεση: Μνημεία/Μάρμαρα του Παρθενώνα.
Λογοτεχνία: Τα αντικλείδια
Γνωστό: Ηθικά Νικομάχεια 9-10 κ εισαγωγή το κομμάτι με τον ορισμό της ευδαιμονίας
Λατινικά: 31-49
Ιστορία: Ορισμο->Φροντηστήριο Τραπεζούντας,ΣΕΚΕ,Αγροτική Μεταρύθμιση
Ανάπτυξη->Προσφυγικά Ρεύματα 19ου αιώνα,Επανάσταση θερίσου
Πηγές->Πλουτοπαραγωγικές Πηγές Πόντου και Σύνταγμα 1844
Μαθηματικά Γενικής
: Θεωρία Πιθανοτήτων,Κανονική Κατανομή
ΑΟΘ
:Νόμος φθίνουσας απόδοσης,βραχυχρόνια-μακροχρόνια περίοδος και διαχωρισμός.Άσκηση 3ου κεφαλαίου και θεμα Δ κάτι με ανώτατες τιμές,καπέλα και δεν συμαζεύεται =Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Εκθεση: Μνημεία/Μάρμαρα του Παρθενώνα.
Λογοτεχνία: Τα αντικλείδια
Γνωστό: Ηθικά Νικομάχεια 9-10 κ εισαγωγή το κομμάτι με τον ορισμό της ευδαιμονίας
Λατινικά: 31-49
Ιστορία: Ορισμο->Φροντηστήριο Τραπεζούντας,ΣΕΚΕ,Αγροτική Μεταρύθμιση
Ανάπτυξη->Προσφυγικά Ρεύματα 19ου αιώνα,Επανάσταση θερίσου
Πηγές->Πλουτοπαραγωγικές Πηγές Πόντου και Σύνταγμα 1844
Μαθηματικά Γενικής
: Θεωρία Πιθανοτήτων,Κανονική Κατανομή
ΑΟΘ
:Νόμος φθίνουσας απόδοσης,βραχυχρόνια-μακροχρόνια περίοδος και διαχωρισμός.Άσκηση 3ου κεφαλαίου και θεμα Δ κάτι με ανώτατες τιμές,καπέλα και δεν συμαζεύεται =Ρ

Καλά μαθηματικά δεν παίζει να μην πέσουν πιθανότητες :P Αφού είναι εφ όλης της ύλης. Πάντα κάπου τις χώνουν.

Να σου πω μιας και σε βλέπω παθούσα της θεωρητικής προς οικονομικά (μιας και τα χω περάσει) - στο πρώτο έτος θα σου πουν να κάνεις delete το 95% όσων έχεις μάθει στα μαθηματικά γενικής καθώς και τα μισά της οικονομίας :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Imagica

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Imagica αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Καλά μαθηματικά δεν παίζει να μην πέσουν πιθανότητες :P Αφού είναι εφ όλης της ύλης. Πάντα κάπου τις χώνουν.
για θεωρία ενοώ =Ρ γιατί πέρσυ έβαλαν απόδειξη από το πρώτο κεφάλαιοο:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
βιολογία κατεύθυνσης: -να αναφερετε 2 λόγους για τους οποιους δεν γινετε αντιστροφη μεταφραση
-άσκηση απο το κεφαλαιο της κληρονομικότητας που να μας δινει μια οικογενεια (ατομα που ανηκουν σε αυτην για 3-4 γενιες) και τον τροπο που κληρονομουνται 2 χαρακτηριστικα και να προσπαθουμε να βρουμε τον τροπο που κληρονομειται το καθενα και να αιτιολογήσουμε φυσικά.(το ενα να ειναι θνησιγονο κατα προτιμηση και το αλλο φυλοσυνθετο θνησιγονο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
Φυσική: 1ο, 2ο κλασσικά... 3ο Στάσιμο/Ηλεκτρική Ταλάντωση και 4ο Στερεό με κρούση, ταλάντωση και κανα dopplerάκι
Μαθηματικά: Κλασσικά, στο στυλ 2010-2011-2012
Εκθεση: Dunno
ΑΕΠΠ: Τα πάντα ολα, δεν μπορείς να βγαλεις κατι. Ειναι πολύ μικρό.
ΑΟΔΕ: Groupthink, κάτι από επικοινωνία, Κινημα Ανθρωπίνων Σχέσεων, Gantt/Taylor/Weber/Fayol
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angel07

Νεοφερμένος

Η angel07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
βιολογία κατεύθυνσης: -να αναφερετε 2 λόγους για τους οποιους δεν γινετε αντιστροφη μεταφραση
-άσκηση απο το κεφαλαιο της κληρονομικότητας που να μας δινει μια οικογενεια (ατομα που ανηκουν σε αυτην για 3-4 γενιες) και τον τροπο που κληρονομουνται 2 χαρακτηριστικα και να προσπαθουμε να βρουμε τον τροπο που κληρονομειται το καθενα και να αιτιολογήσουμε φυσικά.(το ενα να ειναι θνησιγονο κατα προτιμηση και το αλλο φυλοσυνθετο θνησιγονο).

μπορεις να μου αναφέρεις 2 λόγους που δε γίνεται η αντιστροφη μετάφραση; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Pupilloscope

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Σουβλειμαν ο Μεγαλομπεκρης. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Ραπτόπουλο (Ευρυτανία). Έχει γράψει 813 μηνύματα.
Προφανως το ξερει γιατι εχει κανει βιολογικα σε ακαδημαικο επιπεδο.

Για λυκειακο επιπεδο ειναι τραβηγμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pseutiko_fili

Νεοφερμένος

Η pseutiko_fili αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 87 μηνύματα.
λιγο off topic αλλα το σκεφτομουν και περυσι που εδινα πανελλαδικες...βρε παιδια αν ειχατε τη δυνατοτητα να παρετε τα θεματα,να τα εχετε στα χερια σας πριν δωσετε πανελλαδικες θα το κανατε?και αν ναι θα το λεγατε σε κανεναν?:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,729 μηνύματα.
Αρχαία: Ενότητες 11+15 Πολιτικά και 19 από μεταφράση με ζητούμενο κάποια από τα ερμηνευτικά του βιβλίου.
Ιστορία: Αντιστοίχιση ημερομηνιών με γεγονότα, ορισμοί: Ομάδα Ιαπώνων, λαϊκό κόμμα, Χάτι Σερίφ και Χάτι Χουμαγιούν, Ανάπτυξη & πηγές: τράπεζα της Ελλάδος, αστική αποκατάσταση, οριστική λύση κρητικού ζητήματος, πρωτεργάτες του αγώνα για την ίδρυση μιας αυτόνομης Ποντιακής δημοκρατίας και η δράση τους
Λογοτεχνία: Πολυδούρη
Λατινικά: Κείμενα 32 & 45
Έκθεση: Επαγγελματικός προσανατολισμος
Βιολογία γεν: Μια άσκηση με διάγραμμα από τα πρώτα μαθήματα του 1ου κεφαλαίου (βακτήρια-δράση αντιβιωτικών-μετατροπή σε ενδοσπόρια), μια με τροφικές τροφική πυραμίδα και θεωρία για Β2 βαριέμαι να βρίσκω. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

angel07

Νεοφερμένος

Η angel07 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Προφανως το ξερει γιατι εχει κανει βιολογικα σε ακαδημαικο επιπεδο.

Για λυκειακο επιπεδο ειναι τραβηγμενο.

προς θεου δεν αμφιβάλλω καθόλου απλά εγώ δεν το ξέρω και θα θελά να το μάθω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
μπορεις να μου αναφέρεις 2 λόγους που δε γίνεται η αντιστροφη μετάφραση; :P
-Ο γενετικός κώδικάς είναι εκφυλισμένος.
-Δεν γνωρίζουμε την 5' και 3' αμετάφραστη περιοχή καθώς και το κωδικόνιο λήξης.
-Σε περίπτωση ευκαριωτικού οργανισμού, ίσως να υπάρχουν και τα εσώνια των οποίων την αλληλουχία δεν γνωρίζουμε.

Ντάξει, δεν πέφτει, μη λέμε βλακείες. Διάβασα ένα σχόλιο που έλεγε ότι το ξέρω λόγω γνώσεων ακαδημαικού επιπέδου. Δεν ισχύει. Ο καθηγητής στην 3η λυκείου μας είχε πει να το σημειώσουμε. Βασικά από τέτοια ερωτήματα δυσκολα και κρίσεως είναι γεμάτα διάφορα βοηθήματα. Δύσκολα πέφτουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
λιγο off topic αλλα το σκεφτομουν και περυσι που εδινα πανελλαδικες...βρε παιδια αν ειχατε τη δυνατοτητα να παρετε τα θεματα,να τα εχετε στα χερια σας πριν δωσετε πανελλαδικες θα το κανατε?και αν ναι θα το λεγατε σε κανεναν?:P

Είσαι σοβαρός; Και βέβαια θα τα παίρναμε όλοι!
Θα το έλεγα σε 1-2 άτομα που εμπιστεύομαι. Σε κανέναν άλλο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

a.tsikaderis

Νεοφερμένος

Ο a.tsikaderis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Έκθεση: Ενδοσχολική βία, λόγω επικαιρότητας!
Μαθηματικά Γενικής: θέμα 4 συνδυασμός και των τριών κεφαλαίων (π.χ. για ένα δείγμα να βρούμε κάποιες συχνότητες με lim,κλπ μετά εξέταση το δείγματος
με μέσες τιμές,διαμέσους,τυπικές αποκλίσεις,κλπ και μετά καμιά πιθανότητα για κάποιο
ενδεχόμενο) έτσι για να γουστάρουμε λίγο!
Χημεία: θέμα 2 κανένα κύμα De Broglie!(δεν έχει πέσει ποτέ πάντως :Ρ) θέμα 4 συνδυαστικό ανόργανη και οργανική γιατί έχουμε και μια τρέλα με τη Χημεία!
Βιολογία: θέμα 3 από τα κεφάλαια του DNA και θέμα 4 Mendel ( δεν έχω επιχείρημα γι' αυτό)
Μαθηματικά: δεν κάνω καν τον κόπο να μαντέψω και...
Φυσική: θέμα 3 συμβολή και θέμα 4 κρούση με ταλάντωση και στερεό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,550 μηνύματα.
Έκθεση : Ενδοσχολική βία

Έκθεση : School bullying

Έκθεση: Ενδοσχολική Βία

Έκθεση: Ενδοσχολική βία, λόγω επικαιρότητας![

Ενδοσχολική βία ακούω συνέχεια, όλοι αυτό λένε. Στο φροντιστήριο μου είπαν οτι έχει γίνει απ' τα πιο anti-sos. Ολοι το περιμένουν και έχει «καεί» αυτό το θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Solmyr

Δραστήριο μέλος

Ο Solmyr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 595 μηνύματα.
λιγο off topic αλλα το σκεφτομουν και περυσι που εδινα πανελλαδικες...βρε παιδια αν ειχατε τη δυνατοτητα να παρετε τα θεματα,να τα εχετε στα χερια σας πριν δωσετε πανελλαδικες θα το κανατε?και αν ναι θα το λεγατε σε κανεναν?:P

Σε καμία περίπτωση δε θα τα έπαιρνα.Και οι λόγοι είναι απλοί.Όλες οι ώρες διαβάσματος,όλος ο χρόνος και η ενέργεια που κατέβαλα θα πήγαιναν χαμένα.Αφήστε που θα ένιωθα άχρηστος και θα είχα τύψεις που μπήκα σε μια σχολή που δεν αξίζω τρώγοντας τη θέση από κάποιον που την άξιζε.Δε δέχομαι να γίνω αυτό που κατηγορώ και απεχθάνομαι.

Τέλος...
Όσοι είπαν ναι χωρίς δεύτερη σκέψη ότι θα τα έπαιρναν είναι για λύπηση.
Όσοι δε με πιστεύετε στα αρχίδια μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος Mt

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Heihachi Mishima αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 842 μηνύματα.
Αν είχα τη δυνατότητα να βάλω θέματα δε θα το έκανα. Είμαι πολύ απαιτητικός άνθρωπος και θεωρώ πως θα έκαιγα τα κακόμοιρα τα παιδιά. Αν γίνω ποτέ ακαδημαϊκός,θα φάω πολύ βρίσιμο,σίγουρα πράγματα. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
λιγο off topic αλλα το σκεφτομουν και περυσι που εδινα πανελλαδικες...βρε παιδια αν ειχατε τη δυνατοτητα να παρετε τα θεματα,να τα εχετε στα χερια σας πριν δωσετε πανελλαδικες θα το κανατε?και αν ναι θα το λεγατε σε κανεναν?:P

Εννοειται.Οι πανελλαδικες αποτελουν εναν αναξιοκρατικο και ανισο μηχανισμο εισαγωγης.Γιαυτο,δεν θα ειχα προβλημα να τον κανω λιγο παραπανω αναξιοκρατικο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top