Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Κατάλαβα..δηλαδή στην Τεχνολογική κατεύθυνση στη Β' Λυκείου κάνετε 3 μαθήματα μαζί με την Τεχνολογία Επικοινωνιών. Σε αυτό το μάθημα τι ακριβώς διδάσκεσαι; Έχει καμία ,έστω και ελάχιστη, σχέση με το Α.Ο.Δ.Ε. της Γ' Λυκείου;
οχι καμια σχεση με το αοδε οπως ειπε και η απο πανω ειναι σαν ιστορια της τεχνολογιας καπως αφου το βιβλιο ειναι αρχαιο βεβαια λεει ενδιαφεροντα πραματα. παντως δε θα σου χρειαστει καπου για την τριτη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
εγω ηθελα να παρω αυτο τον κυκλο στην τριτη
και αλλα δυο παιδια θελανε
αλλα επειδη ειδα πως δεν θα γινοτανε τιποτα
και επειδη δεν ηθελα ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ να κανω αοδε(μισω την παπαγαλια)
πηγα στο ΕΠΑ.Λ τομεα ηλεκτρολογων(ηλεκτρονικων ηθελα αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο)
οπου και ειδα το τι λαθος εκανα ολα αυτα τα χρονια για το ΕΠΑ.Λ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Απολύτως καμία!Ούτε καν με τον προγραμματισμό απ' όσο ξέρω...Εμένα μου φάνηκε σαν ιστορία της τεχνολογίας περισσότερο...
Ευχαριστώ πολύ παιδιά..οχι καμια σχεση με το αοδε οπως ειπε και η απο πανω ειναι σαν ιστορια της τεχνολογιας καπως αφου το βιβλιο ειναι αρχαιο βεβαια λεει ενδιαφεροντα πραματα. παντως δε θα σου χρειαστει καπου για την τριτη
Δηλαδή πήγες στο ΕΠΑ.Λ. και τελικά είδες ότι δεν ήταν καλή η επιλογή σου;;πω ρε παιδια... μου ξυνετε τις πληγες μου... χαχα
εγω ηθελα να παρω αυτο τον κυκλο στην τριτη
και αλλα δυο παιδια θελανε
αλλα επειδη ειδα πως δεν θα γινοτανε τιποτα
και επειδη δεν ηθελα ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ να κανω αοδε(μισω την παπαγαλια)
πηγα στο ΕΠΑ.Λ τομεα ηλεκτρολογων(ηλεκτρονικων ηθελα αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο)
οπου και ειδα το τι λαθος εκανα ολα αυτα τα χρονια για το ΕΠΑ.Λ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefteris_92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Για να γίνει η Τ-1 πρέπει α) να το ζητήσουν τουλάχιστον 5-6 μαθητές, β) να μην υπάρχει κοντά άλλο σχολείο με Τ-1. γ) να υπάρχουν καθηγητές που δέχονται να διδάξουν τα επιπλέον μαθήματα, δ) να θέλει ο διευθυντής να γίνει Τ-1. Γίνεται με λίγους μαθητές γιατί μπορούν να κάνουν συνδιδασκαλία μαθηματικά+φυσική (8ώρες) με άλλη κατεύθυνση και μόνοι τους ηλεκτρολογία+χημεία/βιοχημεία (4 ώρες). Σε μας ισχύουν όλα τα α,β,γ,δ. Σκέψου ότι σε όλη την Αθήνα υπάρχουν μόνο 3-4 λύκεια που έχουν Τ-1 !!!! Εμείς μαζευτήκαμε ως τώρα 7-8 από το σχολείο μου (οι 6 είμαστε 100% σίγουροι) αλλά έχουμε και 5-6 από τα γύρω σχολεία που θέλουν και στα σχολεία τους είπανε όχι γιατί ήτανε 2-3 στο καθένα. Άρα τελικά από το Σεπτέμβριο το σχολείο μου θα έχει Τ-1 (κατά 90% γιατί κρατάω επιφύλλαξη). Να σου πω ποιο ήταν το σοβαρώτερο πρόβλημα που συναντήσαμε: τα φροντιστήρια!!! Προσπάθησαν με κάθε τρόπο ακόμα και λέγοντας μας ψέματα να μας κάνουν να αλλάξουμε γνώμη!!!! Όπως καταλαβαίνεις δεν τους συμφέρει να κάνουν τμήματα με λίγα παιδιά και καινούργια μαθήματα. Εγώ θα κάνω ιδιαίτερο αλλά οι συμμαθητές μου ήθελαν φροντιστήριο. Τελικά αφού γύρισαν όλα τα φροντιστήρια της περιοχής βρέθηκε κάποιο αξιόπιστο που είπε ναι, διαφορετικά το κόμμα των Τ-1 θα έχανε όλα του τα μέλη. Μου έχουν πει καθηγητές ότι από την αρχή η Τ-1 δεν έπιασε γιατί πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια. Κρίμα γιατί είναι πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα κατεύθυνση χωρίς παπαγαλομάθημα σαν το ΑΟΔΕ.
Παιδιά νομίζω πρέπει να το ψάξετε και να ζητήσετε να γίνει σχοελίο σας η Τ1. Πιστεύω είναι η πιο καλή κατεύθυνση αν δεν θέλει κάποιος ιατρική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Πηγα στο ΕΠΑ.Λ και ειδα οτι ειναι πολυ καλυτερο σχολειο απο το ΓΕΛ που πηγαιναΔηλαδή πήγες στο ΕΠΑ.Λ. και τελικά είδες ότι δεν ήταν καλή η επιλογή σου;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Εύα
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν κάποιος όμως μαθητής δεν θέλει να περάσει ιατρική βολεύει η Τ-1;Μπορείς να περάσεις στα ίδια ακριβώς μαθήματα με την Τ-2;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
ενα παπαγαλομαθημα
και ενα μαθημα στο οποιο μαθαινεις να προγραμματιζεις
στην γλωσσα προγραμματισμου του υπ. παιδειας
που ακουει στο ονομα ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑΣ
τοτε ναι η Τ1 πιστευω οτι ειναι η καλυτερη κατευθυνση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
2 κεφάλαια!!! Ειδικά το 4ο κεφάλαιο είναι πολύ ενδιαφέρον: transistot, ολοκληρωμένα κυκλώματα, ψηφιακά κυκλώματα, άλγεβρα Boole, λογικές πύλες κλπ.1. Ηλεκτρικά κυκλώματα – Μετρήσεις
1-1 Νόμος του Ohm.
1-2 Νόμοι του Kirchoff.
1-3 Βασικές εφαρμογές του νόμου του Ohm και των νόμων του Kirchoff.
1-3-1 Συνδεσμολογία αντιστάσεων.
1-3-2 Συνδεσμολογία πηγών τάσης.
1-3-3 Διαιρέτες τάσης και ρεύματος.
1-4 Εναλλασσόμενο ρεύμα.
1-5 Παραγωγή εναλλασσόμενου ρεύματος – εναλλασσόμενης τάσης.
1-6 Ενεργός ένταση και ενεργός τάση.
1-7 Διανυσματική παράσταση εναλλασσόμενου ρεύματος
1-8 Βασικά κυκλώματα στο εναλλασσόμενο ρεύμα.
1-8-1 Ωμική αντίσταση στο Ε. Ρ.
1-8-2 Πηνίο στο Ε. Ρ.
1-8-3 Πυκνωτής στο Ε. Ρ.
1-9 Σύνθετα κυκλώματα – Σύνθετη αντίσταση.
1-9-1 Κύκλωμα RL σε σειρά.
1-9-2 Κύκλωμα RLC σε σειρά – Συντονισμός σειράς. 1-10 Ισχύς στο εναλλασσόμενο ρεύμα.
4. Ηλεκτρονικά
Γενικά:
4-1 Ηλεκτρική Αγωγιμότητα.
4-2 Αγωγιμότητα των ημιαγωγών.
4-2-1 Ενδογενείς ή αυτοτελείς ημιαγωγοί.
4-2-2 Ημιαγωγοί πρόσμιξης.
4-3 Επαφή p-n.
4-3-1 Πόλωση της επαφής p-n.
4-3-2 Χαρακτηριστική καμπύλη της επαφής p-n.
4-4 Κρυσταλλοδίοδος επαφής.
4-5 Εφαρμογές των διόδων.
4-5-1 Μετατροπή της εναλλασσόμενης τάσης (ac) σε συνεχή τάση (dc).
4-5-2 Οπτικοηλεκτρονικές διατάξεις.
4-6 Κρυσταλλοτρίοδος (transistor)
4-6-1 Λειτουργία του τρανζίστορ
4-7 Ενισχυτής
4-7.1 Χαρακτηριστικά ενισχυτών
4-10 Ολοκληρωμένα κυκλώματα (Integrated Circuits, IC).
4-11 Ερωτήσεις – Ασκήσεις (όσες αντιστοιχούν στην ύλη).
4-12 Ψηφιακά Ηλεκτρονικά (Digital Electronics).
4-13 Πραγματοποίηση ψηφιακών κυκλωμάτων.
4-14 Συστήματα αρίθμησης.
4-16 Άλγεβρα Boole.
4-17 Λογικές Πύλες (Gates).
Κρίμα που δεν υπάρχει σε όλα τα σχολεία!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lefteris_92
Νεοφερμένος
οντος και εμας η κατευθυνση αυτη εγινε με τα χιλια ζορια και μιας μαθητριας που ηθελε να παει σε αυτη την κατευθυνση της ελεγαν απο το φροντ να μην το κανει γιατι ειναι πολυ πιο δυσκολη κατευθυνση και τετοια ενω ειναι πολυ ποιο ευκολη... και η υλη της ηλεκτρολογιας μην την βλεπετε ετσι τοσο μεγαλη καθε κεφαλαιο που λεει ειναι 1-2 σελιδες ισως και λιγοτερο!!! ελπιζω να δημιουργιθει τελικα αυτη η κατευθυνση στο στολειο σου φιλεΤο έχουμε συζητήσει και εδώ (θέμα: κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής): https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=48558
Για να γίνει η Τ-1 πρέπει α) να το ζητήσουν τουλάχιστον 5-6 μαθητές, β) να μην υπάρχει κοντά άλλο σχολείο με Τ-1. γ) να υπάρχουν καθηγητές που δέχονται να διδάξουν τα επιπλέον μαθήματα, δ) να θέλει ο διευθυντής να γίνει Τ-1. Γίνεται με λίγους μαθητές γιατί μπορούν να κάνουν συνδιδασκαλία μαθηματικά+φυσική (8ώρες) με άλλη κατεύθυνση και μόνοι τους ηλεκτρολογία+χημεία/βιοχημεία (4 ώρες). Σε μας ισχύουν όλα τα α,β,γ,δ. Σκέψου ότι σε όλη την Αθήνα υπάρχουν μόνο 3-4 λύκεια που έχουν Τ-1 !!!! Εμείς μαζευτήκαμε ως τώρα 7-8 από το σχολείο μου (οι 6 είμαστε 100% σίγουροι) αλλά έχουμε και 5-6 από τα γύρω σχολεία που θέλουν και στα σχολεία τους είπανε όχι γιατί ήτανε 2-3 στο καθένα. Άρα τελικά από το Σεπτέμβριο το σχολείο μου θα έχει Τ-1 (κατά 90% γιατί κρατάω επιφύλλαξη). Να σου πω ποιο ήταν το σοβαρώτερο πρόβλημα που συναντήσαμε: τα φροντιστήρια!!! Προσπάθησαν με κάθε τρόπο ακόμα και λέγοντας μας ψέματα να μας κάνουν να αλλάξουμε γνώμη!!!! Όπως καταλαβαίνεις δεν τους συμφέρει να κάνουν τμήματα με λίγα παιδιά και καινούργια μαθήματα. Εγώ θα κάνω ιδιαίτερο αλλά οι συμμαθητές μου ήθελαν φροντιστήριο. Τελικά αφού γύρισαν όλα τα φροντιστήρια της περιοχής βρέθηκε κάποιο αξιόπιστο που είπε ναι, διαφορετικά το κόμμα των Τ-1 θα έχανε όλα του τα μέλη. Μου έχουν πει καθηγητές ότι από την αρχή η Τ-1 δεν έπιασε γιατί πολεμήθηκε από τα φροντιστήρια. Κρίμα γιατί είναι πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα κατεύθυνση χωρίς παπαγαλομάθημα σαν το ΑΟΔΕ.
Παιδιά νομίζω πρέπει να το ψάξετε και να ζητήσετε να γίνει σχοελίο σας η Τ1. Πιστεύω είναι η πιο καλή κατεύθυνση αν δεν θέλει κάποιος ιατρική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
και τετοιες βλακειες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vardis
Νεοφερμένος
---------------------------------------------------------------------
γεια χαρα σε ολους και καλη σχολικη χρονια.φετος μπαινω τριτη λυκειου και βρισκομαι σε ενα τρομερο διλημα για το ποιο κλαδο της τεχνολογικης να διαλεξω.απο τη μια τρελαινομαι για ηλεκτρολογια,ομως στη βιοχημεια τι γινετε?περυσι στη β ημουν τεχνολογικη και οχι θετικη οποτε θα ζοριστω φετος?ξερετε αν εχει σχεση η περυσινη χημεια με τη φετινη τησ τεχνολογικης?παλι στον αλλο κυκλο εχει αοδε και με ζοριζει η αποστηθησι!!!θελω επειγοντως βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Είμαι από αυτούς που διάλεξαν την Τ-1. Στο σχολείο μου γίνεται για 1η φορά και κάναμε αγώνα για να το πετύχουμε.γεια χαρα σε ολους και καλη σχολικη χρονια.φετος μπαινω τριτη λυκειου και βρισκομαι σε ενα τρομερο διλημα για το ποιο κλαδο της τεχνολογικης να διαλεξω.απο τη μια τρελαινομαι για ηλεκτρολογια,ομως στη βιοχημεια τι γινετε?περυσι στη β ημουν τεχνολογικη και οχι θετικη οποτε θα ζοριστω φετος?ξερετε αν εχει σχεση η περυσινη χημεια με τη φετινη τησ τεχνολογικης?παλι στον αλλο κυκλο εχει αοδε και με ζοριζει η αποστηθησι!!!θελω επειγοντως βοηθεια!!!!!!!!!!!!!!!
Πιστεύω ότι είναι η ιδανική κατεύθυνση για κάποιον που δεν ενδιαφέρεται για το 3ο πεδίο. Η ηλεκτρολογία είναι ένα ευχάριστο παιχνιδάκι. Η βιοχημεία λίγα και απλά πράγματα για DNA, ένζυμα, σάκχαρα κλπ (φαντάσου σαν τη βιολογία της Β) και ούτε φροντιστήριο χρειάζεται. Στη χημεία η ύλη είναι 2 κεφάλαια (και όχι ολόκληρα) με επίπεδο θεμάτων πολύ πιο κάτω από της θετικής. Και στην ηλεκτρολογία και στη χημεία-βιοχημεία μπορεί εύκολα κάποιος (χωρίς να κομματιαστεί στο διάβασμα) να χτυπήσει και 100ρια.
Επίσης μεγάλο καλό είναι ότι δεν έχει το παπαγαλομάθημα ΑΟΔΕ, ούτε το ανούσιο ΑΕΠΠ με την ψευτογλώσσα του (είδαμε και τι έγινε φέτος στη βαθμολόγηση). Αν σου αρέσει η πληροφορική, θα την έχεις και στην ηλεκτρολογία (το μισό μάθημα πληροφορική είναι ουσιαστικά).
Να έρθω και στη χημεία: Ναι, χρειάζονται γνώσεις από τη χημεία κατεύθυνσης της Β (κατανόηση της χημικής ισορροπίας και τα βασικά της οξειδοαναγωγής) και από τη χημεία γενικής της Β (οργανική). Έτσι για σένα που στη Β ήσουν τεχνολογική και (όπως κατάλαβα) δεν έκανες καλοκαιρινή προετοιμασία, θα υπάρξει κάποια δυσκολία στη χημεία. Έχω δύο συμμαθητές στην Τ-1 που πέρυσι ήταν τεχνολογική, όμως το καλοκαίρι έκαναν έξτρα μαθήματα και κάλυψαν τα κενά.
Πιστεύω ότι οι ελλείψεις σου δεν είναι μεγάλες και μπορούν να ξεπεραστούν. Όμως θα χρειαστείς βοήθεια και νομίζω ότι για την περίπτωση σου μόνον ιδιαίτερο ταιριάζει. Ένας καθηγητής σε σύντομο χρονικό διάστημα να σου δείξει από τη Β όσα ακριβώς θα σου χρειαστούν και να σε βάλει γρήγορα στο κλίμα της χημείας της Τ-1.
Εσύ θα αποφασίσεις τι είναι καλύτερο για σένα. Καλή επιτυχία ότι και αν κάνεις.
Προς διαχειριστές: Υπάρχουν 2 άλλα τρίδυμα θέματα:
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=60982
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=48558
Μήπως πρέπει να συγχωνευτούν?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ντοντ γουώρι. Μπορείς να δώσεις οπουδήποτε, άσχετα αν διδάσκεται ή όχι ο κύκλος. (Το ξέρω σίγουρα γιατί είχε γίνει σχολείο μου σχετική συζήτηση).Γειά σας, σκοπεύω να ξαναδώσω πανελλήνιες και θα προτιμήσω τον κύκλο της τεχνολογίας και παραγωγής.Θέλω να ρωτήσω, σε περίπτωση που δεν διδάσκεται ο κύκλος αυτός στο Λύκειο της περιοχής μου,θα μπορώ να δώσω πανελλήνιες εξετάσεις στο συγκεκριμένο λύκειο ή θα πρέπει να ψάξω κάποιο άλλο?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
mathitisp
Δραστήριο μέλος
Γενικα (επειδη το βιλιο εχει γραψει ο χατζαρακης) πρεπει να ειναι λιγο ουρανοκατεβατο
αλλα πιο συμπυκνωμενο απο το δικο μας....
Τι ειναι μες την υλη???
Συγχαρητηρια που καταφερατε να κανετε τον 1 κυκλο
εμενα μου ειχαν πει οτι υπηρχαν πολυ λιγες πιθανοτητες
και επειδη στον β κυκλο δεν θα καταφερνα τιποτα προτιμησα το ΕΠΑΛ(οπου αντι για ενα θα δωσω δυο ηλεκτρολογικα μαθηματα)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.