vardis
Νεοφερμένος
Επειδή σκέφτομαι να παω τεχνολογική κατεύθυνση φέτος, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο εύκολο είναι το μάθημαΤεχνολογία Επικοινωνιών γαυτο θελω οποιος γνωριζει σχετικα με αυτο το μαθημα να μ πει ...............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_DORA_
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
$eleni$
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyaggelia
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dark_kronos
Επιφανές μέλος
:no1:ΕΠΕΙΔΗ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Τεχνολογία Επικοινωνιών γαυτο θελω οποιος γνωριζει σχετικα με αυτο το μαθημα να μ πει ...............
Εχω απαντισει και στην μπροστα σελιδα. Εχει καπιες ιστορικες γνωσεις, μετα προχωραει και σε τεχνικες γνωσεις για ραδιοφωνο, υπολογιστες, τηλεωρασεις, τηλεφωνα, εχει και ενα κεφαλαιο για τεχνικες εικονογραφισεις, σκαριφιματα κλπ, στο βιβλιο ειδα οτι ειχε και για φοτογραφια και αλλα, αλλα δεν μας τα εκανε ο καθηγητης.
Τοτε γιατι απαντας;λυπάμαι αλλά δεν έχω ιδέα τι είναι αυτό...
Γελοίο είναι και σίγουρα θα έχετε έναν καθηγητή άσχετο με το αντικείμενο..
Μην εισαι σιγουρος, εμεις ειχαμε σχετικοτατο, και περσυ που ητανε αλλος, παλι σχετικος ητανε....
Δεν εχει ιδιετερη σχεση με την τεχνολογια.... Απλα οτι τα ονοματα μοιαζουν δεν παει να πει οτι μοιαζει και το περιεχομενοΒασικά, κι εγώ τεχνολογική θα επιλέξω φέτος... Δεν ξέρω και πολλά όσον αφορά το συγκεκριμένο μάθημα αλλά έχω ακούσει από παιδιά που το διδάχτηκαν ότι ήταν πολύ εύκολο... Μάλλον θα είναι σαν την τεχνολογία που διδασκόμασταν τα προηγούμενα χρόνια... Θα μιλάει για την ιστορία κάποιων τεχνολογικών επιτευγμάτων (τηλέφωνο, τηλεόραση κλπ) που βελτίωσαν τη ζωή μας και άλλα τέτοια!!! Έχω ακούσει βέβαια πως είναι λίγο βαρετό καθώς δεν είναι και τόσο εξελιγμένο το βιβλίο και δε μιλάει για σύγχρονη τεχνολογία αλλά.. θα δούμε φέτος!
Ευκολο η δυσκολο... σχετικα ειναι αυτα...
Οπως και για το βαρετο! Εμενα μου αρεσε παρα πολυ, ενω στους περισσοτερους απο την ταξη καθολου....
Και ειπα και στην αλλη σελιδα, να μην κολατε στο οτι το βιβλιο ειναι παλιο.. Οι ραδιοφωνικοι σταθμοι και τα καναλια με τον ιδιο τροπο λειτουργουν, το κυκλομα του οτε, και του ρευματος το ιδιο ειναι. Τωρα αν το μικροφωνο των καινουργιων τηλεφωνων δεν λειτουργει ετσι, δεν χανουμε τιποτα να μαθουμε πως δουλευαν παλια, και μετα οπιος θελει να ασχολιθει και με τα ασυρματα (το πολυ-πολυ ζητιστε απο τον καθηγιτη να σας το πει)
Και δεν χρειαζετε και να δεινετε τοσο μεγαλη συμασια στο τι λεει το βιβλιο, το ζουμι κρατιστε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
$eleni$
Νεοφερμένος
Ευκολο η δυσκολο... σχετικα ειναι αυτα...
Οπως και για το βαρετο! Εμενα μου αρεσε παρα πολυ, ενω στους περισσοτερους απο την ταξη καθολου....
Και ειπα και στην αλλη σελιδα, να μην κολατε στο οτι το βιβλιο ειναι παλιο.. Οι ραδιοφωνικοι σταθμοι και τα καναλια με τον ιδιο τροπο λειτουργουν, το κυκλομα του οτε, και του ρευματος το ιδιο ειναι. Τωρα αν το μικροφωνο των καινουργιων τηλεφωνων δεν λειτουργει ετσι, δεν χανουμε τιποτα να μαθουμε πως δουλευαν παλια, και μετα οπιος θελει να ασχολιθει και με τα ασυρματα (το πολυ-πολυ ζητιστε απο τον καθηγιτη να σας το πει)
Και δεν χρειαζετε και να δεινετε τοσο μεγαλη συμασια στο τι λεει το βιβλιο, το ζουμι κρατιστε...
:iagree::no1:Έχεις δίκιο σ'αυτά που λες και συμφωνώ απόλυτα! Η ευκολία ενός μαθήματος καθώς και το αν αρέσει σε κάποιον ή όχι είναι πράγματα υποκειμενικά και διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο. Τώρα.. όσον αφορά το βιβλίο... σίγουρα δεν φταίει μόνο το γεγονός ότι είναι παλιό και δεν ακολουθεί την τεχνολογική εξέλιξη!:nono: Απλά, οι περισσότεροι καθηγητές αρκούνται στις γνώσεις που δίνει το βιβλίο και δεν παραθέτουν τίποτα περισσότερο, το οποίο θα μπορούσε να είναι μάλιστα και πολύ ενδιαφέρον και πολύ χρήσιμο για τους μαθητές! Αυτό είναι το πρόβλημα...! Αν ο καθηγητής που διδάσκει το συγκεκριμένο μάθημα παραθέτει και άλλες γνώσεις όπως π.χ. πώς αντικαταστάθηκε κάτι παλιό κι από τι, πώς λειτουργεί αυτό κλπ. τότε δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα... Κι αν η διδασκαλία του μαθήματος ξεφεύγει και λίγο από το βιβλίο και εμπλουτίζεται με βίντεο και παρουσιάσεις ή ακόμη και εργαστήρια... Τότε σίγουρα το μάθημα αυτό κάθε άλλο παρά βαρετό θα είναι!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ειρηνάκι
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athinouli
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε νομίζεται ότι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο σύγχρονο το βιβλίο αυτό;
Ρε παιδιά είναι αρχαίο.. το μάθημα θα έπρεπε να λέγεται "Η προϊστορία της τεχνολογίας". Εκτός του ότι είναι κατεύθυνσης και θα έπρεπε να κυμαίνονται τα θέματα του στο ->τώρα.. λέγεται και "τεχνολογία" άρα θα έπρεπε να έχει σύγχρονα θέματα ή τουλάχιστον να συνδέει τα παλιά με τα τωρινά και να είναι πιο ενδιαφέρον, για να μπορούμε να το διαβάζουμε και εμείς οι τεχνολογικοί.. όποτε ανοίγω το βιβλίο έχω την εντύπωση ότι διαβάζω ιστορία!
τι λέτε και εσείς? ποια είναι η γνώμη σας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sonic_X
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Διαγώνισμα 2ου Κεφαλαίου -> 20
Εύκολο μάθημα ! Με μισή ώρα διάβασμα στο τέλος κάθε κεφαλαίου , εξασφαλίζεις 20αρια !
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
MO Test Χημεία 1ο κεφάλαιο περίπου 7...
(Από ότι είπαμε μεταξύ μας)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsgiannis13
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
....ρενακι....
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Ισχύειαπο τι καταλαβα αυτο το μαθημα δεν εχει σχεση με την αναπτυξη εφαρμογων στη τριτη λυκειου ... ισχυει???
Δεν έχει καμία απολύτως σχέση με του χρόνου. Πάρτο σαν μάθημα γενικής παιδείας και μην το βλέπεις σαν κατεύθυνσης(απλώς μπήκε για να έχουμε ίδιες ώρες μαθημάτων με τις άλλες κατευθύνσεις)
Εγώ μάλιστα, πρότεινα στην καθηγήτριά μας, να μας μιλήσει και λίγο για του χρόνου(ΑΕΠΠ) στο τέλος της χρονιάς και μάλλον θα το κάνει. Κάτι απλώς σαν γνωριμία, και νομίζω πως θα είναι χρήσημο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pavlitos
Δραστήριο μέλος
PRO?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος
Πιστεύω πως είναι πολύ σωστό αυτό να γίνεται. Δεν συμφωνείς?Εμείς θα βγάλουμε την ύλη το 1ο τετράμηνο και από το 2o θα κάνουμε ΑΕΠΠ.
PRO?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.