[Παλιό Σύστημα] Τεχνολογία Επικοινωνιών

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Anarki

Διάσημο μέλος

Ο Αλέξης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 3,345 μηνύματα.

akis.7

Νεοφερμένος

Ο Ακης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

Φιλε σ' ευχαριστω.. :no1: Με αυτα που μου εδωσες πιστευω πως κανω ανετα την μιση εργασια και παραπανω..
(Θελει και το πολυ 15-20 διαφανειες στο power point ή 10-20 στο word) ..Thanxx Kαι παλι.

Αν ξερει κανενας και τπτ αλλο ας το ανεβασει σε αυτο το θεμα..
Ετσι και αλλιως εχω εναν ολοκληρο μηνα μεχρι να του την παραδωσω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
Εγώ πάντως σε εργασία που είχα για το τρένο πήρα ένα βιβλίο αποκλειστικά για αυτό γτ στο ίντερνετ έβρισκα μόνο σελίδες τύπου "τον πάτησε το τρένο"και τέτοια!Είχα σπαστεί τόσο πλ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stavros4u

Νεοφερμένος

Ο Stavros4u αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 12 μηνύματα.
Συμφωνω ασκοπο και όχι χρήσιμο μάθημα!Καλύτερα να μαθαιναμε λιγο προγραμματισμό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 392017

Δραστήριο μέλος

Ο Guest 392017 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 591 μηνύματα.
Το μαθημα Τ.Ε. ειναι χρησιμο και μαλιστα αρκετα. Το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν προσφερει κατι για την Γ' Λυκειου σε αντιθεση με τη Χημεια της θετικης που παιρνεις καποιες βασεις.. Και μην ξεχναμε οτι το μαθημα Α.Ε.Π.Π δεν ειναι κατι ευκολο και μια προετοιμασια θα επρεπε να γινοταν απο την Β' λυκειου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Εγώ πάντως ψιλιάζομαι οτι μπήκε για τις μίζες απο το βιβλίο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teko

Νεοφερμένος

Η Teko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γεια σας παιδιά,

Διδάσκω το μάθημα την Τεχνολογίας Επικοινωνιών στη Β' Λυκείου και με ενδιαφέρον διαβάζω τις απόψεις σας. Να ξέρετε ότι το συγκεκριμένο μάθημα ΔΕΝ δίνεται σε 1η ανάθεση στον καθήγητη πληροφορικής αλλά σε μια ειδικότητα που ΔΕΝ υπάρχει στα γενικά λύκεια. Στους ραδιοηλεκτρολόγους. Ο καθηγητής πληροφορικής το αναλαμβάνει ως 2η ανάθεση (όπως για παράδειγμα ο χημικός αναλαμβάνει ως 2η ανάθεση τη βιολογία). Εγώ λοιπόν που είμαι πληροφορικός και αναγκάζομαι να κάνω το συγκεκριμένο μάθημα, το εξηγώ στους μαθητές μου αυτό, διότι είναι πάρα πολλοί αυτοί που νομίζουν ότι το μάθημα αφού το κάνει πληροφορικός είναι μάθημα που ως κύριο αντικείμενο του έχει την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες.

Αυτά περί του μαθήματος, από κει και πέρα το βιβλίο όπως θα έχετε καταλάβει είναι εντελώς αναχρονιστικό αφού έχει γραφτεί στα μέσα της δεκαετίας του 90 και εντελώς κακογραμμένο αφού είναι δυστυχώς μια άσχημη μετάφραση ενός αμερικάνικου νομίζω βιβλίου. Εντωμεταξύ σε πολλά σημεία του έχει και λάθη σοβαρά (ορισμός δειγματοληψίας π.χ.). Ενώ λοιπόν σαν αντικείμενο και σαν τίτλός (τεχνολογία επικοινωνιών) θα μπορούσε να είναι ένα πολύ ωραίο αντικείμενο και να γίνεται από καθηγητές της ειδικότητάς του (ραδιοηλεκτρολόγους), στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα μάθημα που παιδεύει χωρίς λόγο μαθητές και πληροφορικούς με αποτέλεσμα ούτε τους μεν ούτε τους δε να αφήνει ικανοποιημένους.

Συμφωνώ, εφόσον δεν υπάρξει αναβάθμιση του μαθήματος με την έννοια που προανεφερα παραπάνω (αλλάγη βιβλίου - καθηγητές ειδικότητας), με όλους εσάς που υποστηρίξατε πως το καλύτερο θα ήταν να αντικατασταθεί το μάθημα αυτό από αλλό με κύριο αντικείμενο τις βασικές αρχές του προγραμματισμού που θα βοηθά ουσιαστικά τους μαθητές της τεχνολογικής στο μαθημα της ΑΕΠΠ που στη Γ λυκείου θα δώσουν πανελλήνιες. Αυτή να ξέρετε είναι και η πάγια θέση των καθηγητών πληροφορικής. Εξάλλου ας μην κρυβόμαστε... το λύκειο έτσι όπως 'δομείται' σήμερα - και αν δεν αλλάξει ουσιαστικά - είναι βασικά 'κρεμασμένο' από τις πανελλήνιες στη Γ' Λύκειου. Τι νόημα λοιπόν έχει ως μάθημα κατεύθυνσης η τεχνολογία των επικοινωνιών σε ένα τέτοιο σύστημα; Εως λοιπόν να γίνουν όλα αυτά οι καθηγητές πληροφορικής (οι περισσότεροι τουλάχιστον) θα 'μηχανεύονται' διάφορους τρόπους για να κρατούν το ενδιαφέρον στο μάθημα ζωήρο, όπως ο μάθητής που ανέφερε ότι ο καθηγητής του κάνει προγραμματισμό στο β τετράμηνο. Αυτό παρότι 'αντικανονικό' με βάσει το πρόγραμμα σπουδών, είναι πολύ σημαντικό για σας (εκμεταλευτείτε το και δώστε πολύ βασή!!) και για τις εξετάσεις σας του χρόνου. Αρά ο συνάδελφος καθηγητής κάνει πολύ καλά (άσε που - μεταξύ μας - μου δωσε και ιδέα να το κάνω και γω του χρόνου!!:no1:)

Αυτά παιδια!! Ελπίζω μόνο να μη σας κούρασα (για όσους το αντέξατε και το διαβάσατε ολόκληρο!!) Καλή επιτυχιά στις ενδοσχολικές σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

joni

Νεοφερμένος

Ο γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
εδω που τα λεμε , σχεδον κανενα απο τα μαθηματα της 2ας δεν συνεχιζεται στην 3η λυκειου (βλ. υλη φυσικης,μαθηματικων), αρα δεν μου φαινεται περιεργο που η τεχνολογια επικοινωνιων δεν εχει σχεση με το ΑΕΠΠ της 3ης;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Teko

Νεοφερμένος

Η Teko αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 43 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Σωστό αυτό που λες..

Το πρόγραμμα σπουδών στο Λύκειο έχει μείνει αμετάβλητο ως προς την φιλοσοφία από τότε που οι μαθητές έδιναν πανελλήνιες και στη Β Λύκειου (περίοδος 2004-05). Τότε, υπό μια έννοια, είχε νόημα η Β Λύκειου να είναι ουσιαστικά αποκομμένη ως προς την συνέχεια των μαθημάτων από τη Γ Λύκειου. Τώρα όμως δεν έχει αυτό κανένα νόημα... μα κανένα...! Αφού άλλαξε η καινούρια κυβέρνηση τότε το σύστημα και έκοψε τις Πανελλήνιες από τη Β Λύκειου (καλώς ή κακώς δε θα κρίνω - εξάλλου τότε δεν ήμουν σε σχολείο καθηγήτρια για να έχω άποψη αν τα πράγματα δούλευαν ή όχι καλύτερα), έπρεπε απαραιτήτως να κάνει και μια 'ανασυγκρότηση' των αντικειμένων - μαθημάτων!!
Αυτό δεν έγινε ποτέ και έτσι σε πολλά μαθήματα (δεν ξέρω σίγουρα αν σε όλα - εσεις το ξέρετε καλύτερα από μένα) μπορεί κανεις να παρακολουθήσει τη Γ Λύκειου χωρίς να έχει το υπόβαθρο από τη Β!!
Ελλάς το μεγαλείο σου!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτή η κατάσταση ρυθμίζεται μόνο με προχειρότητες προς το παρόν, όπως κοπτοραπτική στα βιβλία και την ύλη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστος22586

Νεοφερμένος

Ο Χρήστος22586 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
μιλάτε με σοβαρότητα και αυτό κάνει τον άλλον να παρακολουθεί συνομιλίες σας...
οσο αφορά τώρα την Τεχν.Επικοινωνιών , είναι ένα μάθημα εύκολο που ουσιαστικά και
να βγεί τσάμπα θα φορτωθείς με κάτι αλλο πιο δύσκολο.Η Δευτέρα λυκείου είναι απλά προπόνηση διαβάσματος για την 3η... τπτ άλλο!όποιος δεν συμφωνεί δεν με νοιάζει ...
ΤΕΛΟΣ ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δυστυχώς όμως δεν κάνεις καμία προπόνηση στο δεδομένο σύστημα με τις απαράδεκτες κατευθύνσεις με ένα άχρηστο μάθημα κατεύθυνσης. Καλύτερα να διδασκόμασταν ΑΕΠΠ στη δευτέρα και στην τρίτη να κάναμε μία γλώσσα. Και μετά λένε γιατί το επίπεδο της τεχνολογικής είναι πεσμένο. Μα, αφού τα μαθήματα είναι απαξιωμένα, όπως και να χει δεν μπορείς να τη συγκρίνεις με τη δυσκολία των σοβαρών μαθημάτων της Θετικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Astraxan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Εγώ το μάθημα το θεωρώ ανούσιο και άσχετα αν δεν διαβάζω γενικά 2 φορές που έχουμε γράψει διαγώνισμα έχω γράψει 16..Επειδή όμως έχω διαφωνίες με το βιβλίο και δεν της απαντάω σε καμία ερώτηση μου είχε 13..Τι να πω...Όπως νομίζει!:(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ellaki

Νεοφερμένος

Η ellaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 101 μηνύματα.
παιδιά όντως δεν έχει νόημα, είναι κακομεταφρασμένο, στην τάξη γίνεται ψιλοχαμός και γενικά δεν προσφέρει κάτι όμως στους θετικούς όταν με ρωτάν λέω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον και ουσιώδες μάθημα... με εκνευρίζουν γιατί έχουν την εντύπωση ότι επειδή φέτος διαδάσκονται ένα πιο δύσκολο μάθημα, στροφάρουν περισσότερο από τους τεχνολογικούς, η μαγκιά αλλού φαίνεται παίδες, όταν στη χημεία γενικής εγώ γράφω 20 από καθαρά προσωπικό μου διάβασμα, αυτός επειδή δεν κάνει φροντιστήριο και βαριέται να ασχολήθει γράφει το όνομά του. Γενικά διατηρούν ένα πολύ περιφρονητικό ύφος απέναντί μας, μερικοί μάλιστα δεν τη θεωρούν καν κατεύθυνση την τεχνολογική αλλά έναν πλάγιο τρόπο των βαρεμένων να αποφύγουν περαιτέρω διάβασμα... έλεος!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Astraxan

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 171 μηνύματα.
Τώρα να δώ τι θα κάνω που γράφω την Δευτέρα...Έχουμε τα Κεφάλαια 1,2,3,16,17...
Τι λέτε να πέσει ρε παιδιά??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
παιδιά όντως δεν έχει νόημα, είναι κακομεταφρασμένο, στην τάξη γίνεται ψιλοχαμός και γενικά δεν προσφέρει κάτι όμως στους θετικούς όταν με ρωτάν λέω ότι είναι πολύ ενδιαφέρον και ουσιώδες μάθημα... με εκνευρίζουν γιατί έχουν την εντύπωση ότι επειδή φέτος διαδάσκονται ένα πιο δύσκολο μάθημα, στροφάρουν περισσότερο από τους τεχνολογικούς, η μαγκιά αλλού φαίνεται παίδες, όταν στη χημεία γενικής εγώ γράφω 20 από καθαρά προσωπικό μου διάβασμα, αυτός επειδή δεν κάνει φροντιστήριο και βαριέται να ασχολήθει γράφει το όνομά του. Γενικά διατηρούν ένα πολύ περιφρονητικό ύφος απέναντί μας, μερικοί μάλιστα δεν τη θεωρούν καν κατεύθυνση την τεχνολογική αλλά έναν πλάγιο τρόπο των βαρεμένων να αποφύγουν περαιτέρω διάβασμα... έλεος!



Εγώ απλά λέω στους θετικούς..."Ε, φίλε μου ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Γι'αυτό κι εγώ αυτό που επέλεξα θα μου δώσει βαθμό και θα γράψω εύκολα. Εσυ τράβα πάλευε να γράψεις Χημείες κατεύθυνσης..." :P
Η μαγκιά κι η ευστροφία φαίνεται στις επιλογές σου. Και το γεγονός είναι οτι πέρσι πολλοί θετικοί έμειναν εκτός λόγω δύσκολων θεμάτων στη Χημεία. Οι τεχνολογικοί, αντίθετα, πέρασαν. Κι αυτό δεν οφείλεται στο γεγονός οτι βαριόντουσαν να διαβάσουν Χημεία. Απλά και μόνο στο γεγονός οτι ήταν πιο ξύπνιοι και διάλεξαν τον ευκολότερο (όντως) δρόμο. Χαζός είναι αυτός που πάει και τραβιεται στη θετική, ενώ δεν γουστάρει τρελά 3ο πεδίο. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Εγώ είμαι θετική και όντως πιστεύω ότι το μάθημα είναι ανούσιο. Στο σχολείο μου η ύλη για τις εξετάσεις στο συγκεκριμένο μάθημα ήταν με το ζόρι 8 σελίδες(+εικόνες αν έχει) από ότι μου είπε ένας φίλος που είναι τεχνολογική. Παίζει να φταίει ο καθηγητής βέβαια, ο οποίος έκανε το μάθημα στην αίθουσα της πληροφορικής και τους άφηνε όλους να παίζουν παιχνίδια στο miniclip.com ή games.gr :jumpy:!!! Προς Θεού όμως δεν υποβιβάζω την νοημοσύνη των τεχνολογικών, απλά λέω ότι το συγκεκριμένο μάθημα ακόμα και οι καθηγητές το έχουν χεσμένο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Για να μην ισοπεδώνουμε και τα πάντα, η εξεταστέα ύλη είναι συνήθως πέντε κεφάλαια (για μας 1,2,3,16,17) των 15 σελιδών περίπου το καθένα. Με πολλές έννοιες που δεν είχαμε ακούσει ποτέ στη ζωή μας. Φυσικά ειναι ευκολότερο από τη Χημεία Θετικής Β', αλλά να μην ισοπεδώνουμε και τα πάντα...

Τώρα να δώ τι θα κάνω που γράφω την Δευτέρα...Έχουμε τα Κεφάλαια 1,2,3,16,17...
Τι λέτε να πέσει ρε παιδιά??


Νομίζω βασικά από το 1, 2,3. Τα 16,17 έχουν πιο πολλές λεπτομέρειες. Ελπίζω να μη βάλουν απο κει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Zod

Δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Για να μην ισοπεδώνουμε και τα πάντα, η εξεταστέα ύλη είναι συνήθως πέντε κεφάλαια (για μας 1,2,3,16,17) των 15 σελιδών περίπου το καθένα. Με πολλές έννοιες που δεν είχαμε ακούσει ποτέ στη ζωή μας. Φυσικά ειναι ευκολότερο από τη Χημεία Θετικής Β', αλλά να μην ισοπεδώνουμε και τα πάντα...

Συμφωνώ απολύτως. Αλλά για τα δεδομένα του σχολείου μου, ο συγκεκριμένος καθηγητής έκανε μάθημα από το βιβλίο (ο Θεός να το πει μάθημα) μέχρι το τέλος του 1ου τετραμήνου και έχουν στις εξετάσεις την ίδια ύλη που είχαν για το διαγώνισμα(τις 8 σελίδες που ανέφερα). Βάσει του υπουργείου η ύλη είναι τα 2/3 του εξεταζόμενου βιβλίου αλλά αυτό είναι μόνο το φαίνεσθαι και όχι το είναι! Στο Δίκαιο π.χ. μας είπε μόνο τα ΣοΣ να διαβάσουμε, που είναι καμιά 7-10 σελίδες(+εικόνες) γιατί μας είπε θα βάλει μόνο από αυτά. Έξω στον πίνακα ανακοινώσεων αντιθέτως έγραψε ότι είναι αρκετά κεφάλαια αλλά αυτό ήταν μόνο για το τυπικό:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ε, ο συγκεκριμενος. Όπως, όμως, διαπιστώνω, είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Εμείς, όπως οι περισσότεροι, έχουμε στην ΤΕ 5 ολοκληρα κεφάλαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top