Παιδαγωγικό vs Φιλοσοφία vs Φιλολογία

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Καλησπέρα, αρχικά πριν πω το πρόβλημα ας πω λίγα λόγια για μένα. Έδωσα το 2009 από θεωρητική με ΑΟΘ και Μαθηματικά. Εργάζομαι στην εκπαίδευση αλλά και σε μια εταιρεία. Έχω κάνει μαστερ στην Ειδική Αγωγή αλλά και στα Οικονομικά.
Τώρα αποφάσισα να δώσω και πάλι φέτος για μια δεύτερη σχολή. Μένω στην Αθήνα, οπότε σκέφτομαι ένα πτυχίο εδώ και όχι σε άλλη πόλη.
Οι επιλογές μου για τις οποίες θέλω τη γνώμη σας είναι :
- Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας (θεωρώ ότι θα βγει εύκολα αλλά δεν ξέρω αν θα έχω κατάρτιση σε αρχαία και λατινικά)
-Φιλοσοφία (ενδιαφέρον πρόγραμμα)
-Φιλολογία (δύσκολο ίσως)
Σκεφτόμουν και το παιδαγωγικό δημοτικής αλλά μάλλον δεν μου αρέσουν πολύ αυτές οι ηλικίες αλλά έχει σίγουρα άμεση επαγγελματική αποκατάσταση στην εκπαίδευση.
 

Alexandros36k

Νεοφερμένος

Ο Alexandros36k αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 59 μηνύματα.
Γειά σας, από ότι έχω διαβάσει και από ότι έχω ακούσει δύσκολα βρίσκει κανείς δουλειά ως δάσκαλος/καθηγητής σε δημόσια σχολεία 🤷‍♂️ (για αποκατάσταση κτλ δεν ξέρω, δλδ αν αξίζει η αναμονή )
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
Απ οτι συζητείται εδω η φιλοσοφια εχει το ευκολοτερο προγραμμα και δινει τα ιδια δικαιωματα διδασκαλιας στην δετεροβαθμια εκπαιδευση (ΠΕ02).
Οι διδασκαλικες σχολες εχουν μεγαλη δημοφιλια αλλα περι της επαγγελματικης ζητησης και γρηγορης αποκαταστασης πραγματικα στοιχεια μπορει να δωσει το υπουργειο που δεν δινει ,αλλα κυριως η Διδασκαλικη Ομοσπονδια Ελλαδας ΔΟΕ η οποια νομιζω θα σου δωσει.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Απφφ δεν ξέρω...καλά βέβαια είναι και θέμα μορίων
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
Απφφ δεν ξέρω...καλά βέβαια είναι και θέμα μορίων
Σωστα ειναι και τα μορια ή μαλλον πρωτα ερχονται τα μορια.
Οι φιλοσοφικες παντως ειναι πολυ πιο φιλικες στα μορια παροτι λιγοτερες και εχουν και βαρυγδουπο ονομα.
Ισως σε ενα κοσμο που επαγγελματικα αλλαζει ( εξω ,οχι εδω) η φιλοσοφια να εχει πολυ καλη θεση.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Απλά ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τη φιλολογία το παιδαγωγικό β βαθμιας φαίνεται πιο εύκολο.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,931 μηνύματα.
Απλά ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τη φιλολογία το παιδαγωγικό β βαθμιας φαίνεται πιο εύκολο.
Δεν ξερω απο αυτες τις σπουδες, ειμαι των θετικων, τα κοριτσια που μιλανε εδω για την φιλολογια λενε οτι ειναι παλουκι σε σχεση με την φιλοσοφια. Για το παιδαγωγικο δευτεροβαθμιας εκπα δεν μιλαει κανεις.
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Ναι το έχω ψιλοπαρατηρήσει !! Θα ήθελα αν βρεθεί κάποιος φοιτητής να μας πει κάποια πράγματα !!
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
'Oλες οι σχολές ανθρωπιστικών επιστημών πλην Νομικής είναι εύκολες. Κυριολεκτικά και να μην πατάς καν, αν στρωθείς 2-3 βδομάδες πριν τις εξετάσεις θα περάσεις το ~95% των μαθημάτων.

Φυσικά αυτά δεν έχει να κάνει με τις επιστήμες καθεαυτές αλλά με τις απαιτήσεις που θέτει το κάθε τμήμα, και τα ανθρωπιστικά τμήματα θέτουν αστείες απαιτήσεις απ τους φοιτητές τους σε σχέση με σχολές άλλων πεδίων. Γιατί συμβαίνει αυτό είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά η ουσία είναι να μην έχεις άγχος για την δυσκολία που θα βρεις. Λίγο συνεπής να είσαι θα τελειώσεις την σχολή στην 4ετία και με καλό βαθμό, είτε φιλολογία είτε φιλοσοφία είτε παιδαγωγικό.
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
'Oλες οι σχολές ανθρωπιστικών επιστημών πλην Νομικής είναι εύκολες. Κυριολεκτικά και να μην πατάς καν, αν στρωθείς 2-3 βδομάδες πριν τις εξετάσεις θα περάσεις το ~95% των μαθημάτων.

Φυσικά αυτά δεν έχει να κάνει με τις επιστήμες καθεαυτές αλλά με τις απαιτήσεις που θέτει το κάθε τμήμα, και τα ανθρωπιστικά τμήματα θέτουν αστείες απαιτήσεις απ τους φοιτητές τους σε σχέση με σχολές άλλων πεδίων. Γιατί συμβαίνει αυτό είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά η ουσία είναι να μην έχεις άγχος για την δυσκολία που θα βρεις. Λίγο συνεπής να είσαι θα τελειώσεις την σχολή στην 4ετία και με καλό βαθμό, είτε φιλολογία είτε φιλοσοφία είτε παιδαγωγικό.
Θα μπορούσες να αναφέρεις την ιδιότητά σου; Γιατί είναι οριακά προκλητικό να χαρακτηρίζεις εύκολες όλες τις θεωρητικές σχολές και ότι οι απαιτήσεις είναι αστείες!
 

Alexecon1991

Δραστήριο μέλος

Ο Alexecon1991 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 436 μηνύματα.
Συγκριτικά με το φυσικό ή το μαθηματικό εννοεί π.χ.
Κάποια πληροφορία για το παιδαγωγικό β βάθμιας?
 

Penny80

Νεοφερμένος

Η Penny80 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Απλά ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τη φιλολογία το παιδαγωγικό β βαθμιας φαίνεται πιο εύκολο.
Απο συγγενή που τελείωσε φιλολογικό γνωριζω πως ειναι μεγάλο παλούκι, ευκολο να την πιάσεις δυσκολο να την τελειωσεις. Οποτε θα σου πρότεινα τα δυο αλλα, ειναι ο ιδιος λογος που κι εγω ενδιαφερομαι να περασω παιδαγωγικο δημοτικης εκπαίδευσης φετος. Καλη μας επιτυχία !
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
Θα μπορούσες να αναφέρεις την ιδιότητά σου; Γιατί είναι οριακά προκλητικό να χαρακτηρίζεις εύκολες όλες τις θεωρητικές σχολές και ότι οι απαιτήσεις είναι αστείες!

Τι εννοείς την "ιδιότητά" μου? Έχω τελειώσει 2 σχολές, μια Πληροφορικής και μια Κοινωνιολογίας. Έχω περάσει κ έναν χρόνο σε φιλολογικό πριν αλλάξω με το 10%.

Δεν με νοιάζει αν το βρίσκεις προκλητικό, η αλήθεια είναι. Το να πάρεις πτυχίο από ανθρωπιστικές σχολές είναι πολύ εύκολο σε σχέση με σχολές θετικών επιστημών. Αν το εξέλαβες ως υποτιμητικό, το θέμα είναι δικό σου. Είπα πως δεν αναφέρομαι στις επιστήμες καθεαυτές αλλά στις απαιτήσεις που τίθενται.

Το "διαβάζω 2 βδομάδες πριν την εξέταση χωρίς καν να πατάω στις παραδόσεις κ περνάω μαθήματα" δεν υπάρχει π.χ σε Χημικό, Πολυτεχνείο κτλ, εκτός και αν πας με ύπουλα μέσα. Στις σχολές πρώτου πεδίου η συντριπτική πλειοψηφία διαβάζει 2 βδομάδες πριν δώσει
 

Resaldis

Δραστήριο μέλος

Ο Resaldis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 784 μηνύματα.
'Oλες οι σχολές ανθρωπιστικών επιστημών πλην Νομικής είναι εύκολες. Κυριολεκτικά και να μην πατάς καν, αν στρωθείς 2-3 βδομάδες πριν τις εξετάσεις θα περάσεις το ~95% των μαθημάτων.

Φυσικά αυτά δεν έχει να κάνει με τις επιστήμες καθεαυτές αλλά με τις απαιτήσεις που θέτει το κάθε τμήμα, και τα ανθρωπιστικά τμήματα θέτουν αστείες απαιτήσεις απ' τους φοιτητές τους σε σχέση με σχολές άλλων πεδίων. Γιατί συμβαίνει αυτό είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά η ουσία είναι να μην έχεις άγχος για την δυσκολία που θα βρεις. Λίγο συνεπής να είσαι θα τελειώσεις την σχολή στην 4ετία και με καλό βαθμό, είτε φιλολογία είτε φιλοσοφία είτε παιδαγωγικό.

Σε ποιες απαιτήσεις αναφέρεσαι;
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
Τι εννοείς την "ιδιότητά" μου? Έχω τελειώσει 2 σχολές, μια Πληροφορικής και μια Κοινωνιολογίας. Έχω περάσει κ έναν χρόνο σε φιλολογικό πριν αλλάξω με το 10%.

Δεν με νοιάζει αν το βρίσκεις προκλητικό, η αλήθεια είναι. Το να πάρεις πτυχίο από ανθρωπιστικές σχολές είναι πολύ εύκολο σε σχέση με σχολές θετικών επιστημών. Αν το εξέλαβες ως υποτιμητικό, το θέμα είναι δικό σου. Είπα πως δεν αναφέρομαι στις επιστήμες καθεαυτές αλλά στις απαιτήσεις που τίθενται.

Το "διαβάζω 2 βδομάδες πριν την εξέταση χωρίς καν να πατάω στις παραδόσεις κ περνάω μαθήματα" δεν υπάρχει π.χ σε Χημικό, Πολυτεχνείο κτλ, εκτός και αν πας με ύπουλα μέσα. Στις σχολές πρώτου πεδίου η συντριπτική πλειοψηφία διαβάζει 2 βδομάδες πριν δώσει
Επομένως, φαίνεται ότι βρίσκεσαι σε βαθιά μεσάνυχτα από τη στιγμή που δεν έχεις εμπειρία σε σχέση με αυτές τις σχολές. Είναι προκλητικό όχι επειδή το βρίσκω υποτιμητικό, κάθε άλλο, είμαι πολύ περήφανος που φοιτώ σε μία ανθρωπιστική σχολή. Είναι προκλητικό να μηδενίζεις τον κόπο που καταβάλλουν χιλιάδες φοιτητές αυτών των σχολών.

Ποιος σού είπε ότι οι σχολές αυτές είναι προσπελάσιμες με διάβασμα δύο ημερών; Ή πιστεύεις ότι τα μαθήματα είναι σαν την Ιστορία του σχολείου; Καμία σχέση. Η ύλη είναι συχνά ογκώδης, αλλά και δύσκολη, γιατί δεν απαιτεί κατανόηση, αλλά πολλές δεξιότητες, όπως κριτική σκέψη, σύνθεση, παρατηρικότητα, συνδυαστική σκέψη κλπ. Να φανταστώ ότι ο ένας χρόνος στη Φιλολογία ήταν αρκετός για να καταλάβει τη δυσκολία της σχολής.

Και, επιπλέον, σε ποιο Πανεπιστήμιο είδες τη "συντριπτική πλειονότητα" των φοιτητών δύο εβδομάδες πριν δώσει; Γιατί εγώ βλέπω ότι στο τμήμα μου, αλλά και σε άλλα, όπως η Φιλολογία, να χρωστούν το ίδιο μάθημα πάνω από 2 φορές, γιατί, μάντεψε, οι 2 εβδομάδες δεν αρκούν.
Επίσης, στοιχηματίζω ότι αν κάτσεις να διαβάσεις 2 εβδομάδες ένα μάθημα Φιλολογίας χωρίς προηγούμενη επαφή, όπως ισχυρίζεσαι ότι κάνουν οι φοιτητές, ούτε μονάδα δεν θα πετύχεις.

Υ. Γ. Ναι, είμαι περήφανος που είμαι φοιτητής ανθρωπιστικής σχολής, γιατί με μαθαίνει να σκέφτομαι με ανοιχτό μυαλό, σε αντίθεση με εσένα που έχεις αντιλήψεις γενικευτικές και απόλυτες. Συγγνώμη, αλλά το "έτσι είναι" δεν είναι επιχείρημα ούτε δείγμα βαθιάς σκέψης που υποτίθεται ότι σού παρέχουν οι σχολές σου...
 

Ziekr

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ziekr αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 230 μηνύματα.
@archaios19 είναι ξεκάθαρο πως έχεις πάρει το θέμα προσωπικά και χάνεις το νόημα. Δεν μηδενίζω εγώ τον κόπο των φοιτητών αυτών των σχολών, τα τμήματά τους το κάνουν με το να έχουν θέσει τόσο χαμηλά στάνταρ για να πάρει κάποιος πτυχίο.

Επομένως, φαίνεται ότι βρίσκεσαι σε βαθιά μεσάνυχτα από τη στιγμή που δεν έχεις εμπειρία σε σχέση με αυτές τις σχολές.

Πως ακριβώς φαίνεται κάτι τέτοιο? Σου είπα πως έχω πτυχίο από ανθρωπιστική σχολή, συν ένα χρόνο που έκανα σε μια άλλη.

Επίσης, στοιχηματίζω ότι αν κάτσεις να διαβάσεις 2 εβδομάδες ένα μάθημα Φιλολογίας χωρίς προηγούμενη επαφή, όπως ισχυρίζεσαι ότι κάνουν οι φοιτητές, ούτε μονάδα δεν θα πετύχεις.

Φιλολογικό πρώτο εξάμηνο πέρασα Λαογραφία και Λατινικά με κυριολεκτικά μιάμισι βδομάδα διάβασμα. Και αυτό όχι επειδή είμαι καμιά διάνοια, οι περισσότεροι απ αυτούς που το περάσανε έτσι το περάσανε

Να φανταστώ ότι ο ένας χρόνος στη Φιλολογία ήταν αρκετός για να καταλάβει τη δυσκολία της σχολής.

Δεν είναι μόνο οι δικές μου εμπειρίες αλλά και όλων όσων ξέρω που έχουν πάρει πτυχίο από τέτοιες σχολές, και πίστεψε με ξέρω πάρα πολλούς. Πέρσι π.χ μίλαγα με μια κοπέλα που ήταν στην σχολή σου (απ' ότι βλέπω είσαι Αρχαιολογικό) και μου είπε πως στις online εξετάσεις του Εαρινού αφήναν την πλατφόρμα ανοιχτή για καμιά δεκαριά ώρες (!!). Καλά για έλεγχο κτλ δεν το συζητάω καν. 'Η μήπως θα πεις πως και αυτό είναι ψέμα?

Γιατί εγώ βλέπω ότι στο τμήμα μου, αλλά και σε άλλα, όπως η Φιλολογία, να χρωστούν το ίδιο μάθημα πάνω από 2 φορές, γιατί, μάντεψε, οι 2 εβδομάδες δεν αρκούν

Δεν σημαίνει πως θα το περάσεις 100% σίγουρα με δύο βδομάδες διάβασμα, ούτε είπα ποτέ κάτι τέτοιο. Αλλά έχεις καλές πιθανότητες που σε άλλες σχολές είναι κυριολεκτικά μηδαμινές. Και σου ξαναλέω, δεν ξέρω με τι άτομα συναναστρέφεσαι αλλά εγώ όλα τα άτομα που κράτησα επαφές απ την Φιλολογία ξέρω πως πήραν πτυχίο με αστείο διάβασμα. Οι μόνοι που διάβαζαν ενταντικά ήταν αυτοί που θέλαν άριστους βαθμούς ή/και αυτοί που τους άρεσε το αντικείμενο.

Φαντάσου μόνο, όπως ο ίδιος λες, πως θεωρείται δείγμα δυσκολίας να χρωστάς ένα μάθημα που έχεις δώσει 2 φορές (και όλοι όσοι εξ αυτών τα χρωστάνε δεν πατήσανε το πόδι τους όλο το εξάμηνο). Σύγκρινέ το με άλλα τμήματα που υπάρχουν μαθήματα που τα χρωστάει κόσμος που τα χει δώσει 7-8 φορές. Και με διάβασμα όλο τον χρόνο, έτσι?

Υ. Γ. Ναι, είμαι περήφανος που είμαι φοιτητής ανθρωπιστικής σχολής, γιατί με μαθαίνει να σκέφτομαι με ανοιχτό μυαλό, σε αντίθεση με εσένα που έχεις αντιλήψεις γενικευτικές και απόλυτες. Συγγνώμη, αλλά το "έτσι είναι" δεν είναι επιχείρημα ούτε δείγμα βαθιάς σκέψης που υποτίθεται ότι σού παρέχουν οι σχολές σου...

Καλά όπως είπα και στην αρχή νομίζεις πως αυτά τα λέω για να δείξω πως η τάδε σχολή είναι καλύτερη απ την δείνα, ή ότι έχω επιλέξει κάποιου είδους στρατόπεδο και κράζω το άλλο. Καμία σχέση, ούτε εμένα μου αρέσει που είναι έτσι η κατάσταση. Τα στάνταρ έπρεπε να είναι πολύ υψηλότερα αλλά δεν είναι για διάφορους λόγους
 

archaios19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βαγγέλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 975 μηνύματα.
Επαναλαμβάνω ότι δεν παίρνω προσωπικά το θέμα. Πίστεψέ με, δεν έχω λόγο να προσβληθώ.

Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν και μαθήματα τα οποία δεν έχουν υψηλές απαιτήσεις. Αλλά σίγουρα δεν μπορείς να το ισχυρίζεσαι αυτό για το 95% των μαθημάτων.

Όσο για τις χαμηλές απαιτήσεις, άσε καλύτερα να το κρίνουν οι φοιτητές του εκάστοτε τμήματος. Το ότι εσύ θεωρείς μια ανθρωπιστική σχολή εύκολη δεν σημαίνει ότι είναι έτσι αντικειμενικά ή ότι το βλέπουν όλοι οι φοιτητές έτσι.

Σχετικά με τις διαδικτυακές εξετάσεις, πράγματι, σε κάποια μαθήματα υπήρχε περιθώριο 5 και 10 ωρών. Αυτό όχι γιατί μάς λυπούνται και θέλουν να περάσουμε το μάθημα, αλλά γιατί αυτό έχει αυξημένες απαιτήσεις. Αναφέρω χαρακτηριστικά το μάθημα της Ιστορίας του Νέου Ελληνισμού, για το οποίο είχαμε να επεξεργαστούμε δύο πηγές σε 5 ώρες. Η μία πηγή ήταν ακατανόητη ακόμη και για άριστους φοιτητές πράγμα που φάνηκε στα αποτελέσματα. Από τα 600 γραπτά (γιατί μιλάμε για το μάθημα που χρωστάει η μισή σχολή και βάλε) πέρασαν τη βάση λίγα και από αυτά η πλειοψηφία ήταν στο 5 και το 6.

Όσο για το τμήμα Φιλολογίας, δεν ξέρω σε ποιο από όλα αναφέρεσαι, πάντως της Αθήνας θεωρείται πολύ απαιτητική σχολή, από τη στιγμή που καλείσαι να περάσεις 60 μαθήματα για το πτυχίο, αριθμός συγκριτικά υψηλός. Τα όσα αναφέρω είναι εμπειρίες φοιτητών αρίστων, οι οποίοι τα καταφέρνουν μια χαρά, αλλά δεν παύουν να αναγνωρίζουν την δυσκολία της σχολής. Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μέτριοι ή κακοί φοιτητές τα βρίσκουν εύκολα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,174 μηνύματα.
Παιδιά, μακάρι η κάθε σχολή να ήταν εύκολη και ο κάθε φοιτητής να πίεζε μόνος του τον εαυτό του για το κάτι παραπάνω. Την σκέψη την αναπτύσσουμε μόνοι μας κυρίως. Σημαντικό ρόλο θα παίξει και η σχολή φυσικά, αλλά δεν πρέπει να ταυτιζόμαστε με ότι σπουδάζουμε απαραίτητα και να βάζουμε τον εαυτό μας σε περιοριστικά κουτάκια. Π.χ. εαν σπουδάζω κάτι εύκολο είμαι χαζός, ενώ εάν σπουδάζω κάτι δύσκολο είμαι έξυπνος. Καμία απο τις δυο συνεπαγωγές δεν ισχύει. Υπάρχουν άνθρωποι που τελείωσαν θετική σχολή και τους αρέσει να διαβάζουν για την ιστορία και τον πολιτισμό ή/και έχουν εξαιρετική ικανότητα έκφρασης. Και αντίστροφα υπάρχουν ιστορικοί ή ακόμα και αρχαιολόγοι μπορεί να ασχολούνται με την εξέλιξη μιας επιστήμης, με αποτέλεσμα να χρειάστηκε να μάθουν και τεχνολογικά αλλά και επιστημονικά στοιχεία της εποχής που μελετάνε εως ακόμα και σήμερα. Σίγουρα, κανείς από τους δυο δεν θα δει τα πράγματα ακριβώς όπως ο άλλος, αλλά είναι ένας συνδυασμός αρκετές φορές που μπορεί να προσφέρει μια διαφορετική θέαση των πραγμάτων υπο διαφορετικό πρίσμα.

Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που παίζουν ρόλο στην διαμόρφωση του βαθμού δυσκολίας μιας σχολής(προσωπικά προβλήματα λόγου χάρη), που η δυσκολία του ίδιου του αντικειμένου αρκετές φορές είναι σχεδόν ανεπαίσθητη στο συνολικό αποτέλεσμα.
 

giannhs2001

Επιφανές μέλος

Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 20,669 μηνύματα.
Αυτή η σύγκριση θα μπορούσε κάλλιστα να μετονομαστεί σε: ΟΑΕΔ vs ΟΑΕΔ vs ΟΑΕΔ.
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,975 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top