Παιδαγωγικό: αλήθειες και μύθοι

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν ξέρω για το εξωτερικό για να είμαι ειλικρινής αλλά βλέπω εδώ αρκετά παιδιά που κάνουν διδακτορικά σε νέες μεθόδους και εργαλεία διδασκαλίας. Ας πούμε συνεργάζομαι στενά με μία κοπέλα που ασχολείται με τα social games και τη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο! :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,427 μηνύματα.
christine_3 έχω ακούσει από φοιτήτριες του Παιδαγωγικού ότι..τα μαθήματα τα περνάνε με σκονάκι και αναγκαστικά με βαθμό. Χαίρονται γι' αυτό. Ίσα-ίσα που δεν έχουν πολύ δύσκολα μαθήματα και έτσι κάνουν την ζωή τους ως φοιτήτριες. Από μια βόλτα που έριξα μια μέρα στο Τμήμα αυτό με μια φίλη μου, είδα ότι ο χαμηλότερος (κομμένος) βαθμός είναι το 4 και γενικά οι περασμένοι βαθμοί κυμαίνονται από 7-10. Βέβαια πολύ μεγάλο το ποσοστό όσων έχουν βαθμό 8-9. Η πρόχειρη δειγματοληψία λέει κάτι..ας υπάρχει ενδεχόμενο στατιστικό λάθος.

Υ.Γ. Δεν αντιλέγω για την σοβαρότητα της συγκεκριμένης επιστήμης. Όμως ας είμαστε λιγάκι ρεαλιστές και μην μιλάμε για ιδανικές καταστάσεις. Η πλειοψηφία των φοιτητών τέτοιων Τμημάτων βρέθηκε εκεί από σπόντα λόγω ..διαφημιζόμενης υλικής αποκατάστασης και όχι από αγάπη στις θεωρίες του Polya.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
:clapup:Ερωτήσεις - Απαντήσεις:clapup: από τον τσακο

Είναι το παιδαγωγικό δημοτικής εύκολη σχολή;

Δεν έχω φοιτήσει στην συγκεκριμένη σχολή και δεν ξέρω από αυτά που βλέπω απο το θέμα όμως φαντάζει σαν να είναι εύκολη σχολή.

Είναι δύσκολο το επάγγελμα; πιο δύσκολο από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας;

Ένα παιδί του δημοτικού πρέπει να βγάλει συγκεκριμένη ύλη. Επίσης ο δάσκαλος πρέπει να διαγνώσει (αφού τα σχολεία δεν έχουν ψυχολόγους) προβλήματα στην συμπεριφορά αλλά και στον τρόπο μάθησης των παιδιών και να τα παραπέμψει στον ειδικό. Μια καθυστέρηση σε αυτή την περίπτωση μπορεί να στερήσει το μέλλον ενός παιδιού. Ο δάσκαλος οδηγεί το παιδί το οποίο μαθαίνει κυρίως από το σχολείο.

Αντίθετα οι καθηγητές δευτεροβάθμιας παραλαμβάνουν πιο ανεξάρτητα παιδιά που διαβάζουν μόνα τους και πάρα πολλά παίρνουν βοήθεια με φροντιστήρια. Ο ρόλος του καθηγητή δευτεροβάθμιας μειώνεται όσο μεγαλώνει το παιδί στην 3η λυκείου απλά παίρνει διακοσμητικό ρόλο.

Πιο είναι πιο σημαντικό η ιατρικη ή το παιδαγωγικό δημοτικής;

Είναι 2 διαφορετικά επαγγελματα μεταξύ τους παρόλα αυτά και τα δύο έχουν μεγάλες ευθύνες. Ο ιατρός σώζει ζωές και το ίδιο κάνει και ο παιδαγωγός. Κακά τα ψέματα αν παίρνεις ένα παιδί που έχει σοβαρά προβληματα στην μάθηση και το βοηθάς τα καταφέρνεις και το παραδίδεις έτοιμο στο γυμνάσιο είναι σαν να σώζεις μια ανθρώπινη ζωή και μάλιστα παιδική. Το παιδί αυτό μπορεί να εξελιχθεί σε λαμπρό επιστήμονα ή επιχειρηματία αντιθετως αν δεν λειτουργούσε σωστα ο δάσκαλος θα έκανε απλά μια άλλη δουλειά για να ζησει. Τα χαρισματικά παιδιά είναι συνήθως αντιδρασικά αν δε τα βοηθήσεις σε αυτή την ηλικία ίσως χάσουν το παιχνίδι της μάθησης.

Συνδέονται αυτά τα 2 επαγγέλματα (ιατρική- παδαγωγικό)
Ο δάσκαλος βλέπει το παιδί και σε περιπτώσεις που η οικογένεια δε νοιάζεται για την υγεία του παιδιού (π.χ. μέσω κάποιων πεποιθήσεων δε κάνουν εμβόλια) ο δάσκαλος οφείλει να νοιαστεί, συμμετέχει δηλαδή στην πρωτοβάθμια πρόληψη. Στο δημοτικό γινεται το αντιφυματικό εμβόλιο οι δάσκαλοι οφείλουν να ενημερώσουν τους μαθητης τους λόγους που γίνεται ώστε στην συνέχεια να νοιαστεί να ανανεώσει τα εμβόλια που του χρωστάει). Το ότι πολλά παιδιά πάνε στο πανεπιστήμιο ανεμβολίαστα είναι ευθύνη της κακής λειτουργίας του δημοτικού. Μια διαφορά που έχει ο δάσκαλος της πρωτοβάθμιας με αυτόν την δευτεροβάθμιας είναι ότι ο πρώτος λειτουργεί ως πρότυπο και δημιουργεί αντιλήσψεις ενώ ο δεύτερος απλά διδάσκει.

Άμεσα ο δάσκαλος μπροεί να αναγνωρίσει σημάδια που οδηγούν σε καταστάσεις όπως οικογενή υπερτροφρική μυοκαρδιοπάθεια και έτσι να σώσει ένα παιδί από βέβαιο αιφνίδιο θάνατο. Το ότι παιδιά πεθαίνουν αίφνίδια στην γυμναστική δεν ευθύνονται μόνο οι ιατροί (που συνήθως εξετάζουν μια φορά το παίδι στατικά) - πολύ λιγα παιδιά εχουν παιδίατρο (μόνιμο)- οι γόνεις τους προτιμάνε λανθασμένα να τα στέλνουν στο ΙΚΑ το οποίο είναι υπολειματικό εξαιτίας του φόρτου φροντίδα


Συμπεράσματα

Αν και όπως φαίνεται δεν υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για τους φοιτητές στα τμήματα παιδαγωγικής δημοτικής (πράγμα που δεν είμαι βέβαιως πλήρως αφού στο θέμα δεν έγραψε ως τώρα φοιτητης συγκεκριμένης σχολής) το επαγγελμα αυτό πρέπει να θεωρείται και είναι λειτούργημα. Πρέπει λοιπόν η σχολή να αυξήθεί σε δυσκολία και να υπάρχει αυστηρότατος έλεγχος και μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες όταν οι δάσκαλοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Στην Ελλάδα υπάρχου σοβαρά προβλήματα και δυστυχως τις επιπτώσεις τις βλέπουμε συνεχώς γύρω μας.
:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
christine_3 έχω ακούσει από φοιτήτριες του Παιδαγωγικού ότι..τα μαθήματα τα περνάνε με σκονάκι και αναγκαστικά με βαθμό. Χαίρονται γι' αυτό. Ίσα-ίσα που δεν έχουν πολύ δύσκολα μαθήματα και έτσι κάνουν την ζωή τους ως φοιτήτριες. Από μια βόλτα που έριξα μια μέρα στο Τμήμα αυτό με μια φίλη μου, είδα ότι ο χαμηλότερος (κομμένος) βαθμός είναι το 4 και γενικά οι περασμένοι βαθμοί κυμαίνονται από 7-10. Βέβαια πολύ μεγάλο το ποσοστό όσων έχουν βαθμό 8-9. Η πρόχειρη δειγματοληψία λέει κάτι..ας υπάρχει ενδεχόμενο στατιστικό λάθος.

Υ.Γ. Δεν αντιλέγω για την σοβαρότητα της συγκεκριμένης επιστήμης. Όμως ας είμαστε λιγάκι ρεαλιστές και μην μιλάμε για ιδανικές καταστάσεις. Η πλειοψηφία των φοιτητών τέτοιων Τμημάτων βρέθηκε εκεί από σπόντα λόγω ..διαφημιζόμενης υλικής αποκατάστασης και όχι από αγάπη στις θεωρίες του Polya.

ναι,κι εγώ συμφωνώ μ'αυτά που λες,αλλά επαναλαμβάνω πως όολη αυτή η μερίδα των φοιτητών που με αθέμιτα μέσα περνάνε τις εξεταστικές και <τη βγάζουν σε όλα καθαρή> πάνε ήδη χαμένοι..θα γίνουν δάσκαλοι (στον τίτλο μόνο βέβαια) και δε θα ξέρουν πού πάνε τα 4..ούτε τα παιδιά θα μπορούν να χειριστούν (γιατί εκτός από το ότι πρέπει να το κατέχεις χρειάζεται και κάποιο διάβασμα για να ξέρεις κάποια πολύ βασικά),και αποτυχημένοι θα είναι..άλλωστε φαντάζομαι ήξερες ότι τις χρονιές 2008-9 πλακώσαν όλοι στις ακαδημίες για την αποκατάσταση καθαρά..οπότε όλους αυτούς ποσώς τους ενδιαφέρει το περιεχόμενο..μόνο να βολευτούν θέλουν..υπάρχουν όμως και κάποιοι που επάξια παίρνουν τους βαθμούς που παίρνουν,ας μην τους ισοπεδώνουμε όλους.. =) αντιγραφές γίνονται και σε άλλες σχολές,γνωστές για τη δυσκολία τους,όπως στις φιλολογίες σε πληροφορώ..η αδερφη μια γνωστης μου επαιρνε τα θεματα απο τα παιδια της ΔΑΠ..και δεν ηταν η μονη ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whiteflower

Νεοφερμένος

Η whiteflower αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
προσωπικα ειχα δασκαλο για την τριτη και την τεταρτη δημοτικου ενα παπα!τα συμπερασματα δικα σας!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρά.

Διάσημο μέλος

Η Χαρά. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,981 μηνύματα.
Ερωτηση κρισεως: Απο ποτε το Παιδαγωγικο ειναι η πρωτη σχολη που γινονται σκονακια και ενα σωρο κολπακια; Γιατι οι περηφανοι γιατροι μας παραδειγμα που τους εχουμε ολοι μεχρι τον Ολυμπο δεν κανουν σκονακια στην εξεταστικη;

Συνεχιζω,

Για μενα εσυ κανεις την δουλεια σου οχι η δουλεια σου εσενα. Και εχει πλακα γιατι σημερα συζητουσα για το πώς πολλοι φοιτητες θετικοτεχνολογικων σχολων τις οποιες σεβομαι και μου αρεσουν και σχετικα μαθηματα παρ'ολα που ειμαι τεχνολογικη εχουν ενα τουπε μεχρι απεναντι δεν ξερω γιατι. Θα μου πειτε γιατι οι φοιτητες της νομικης παραδειγμα δεν φερονται αντιστοιχα. Σαφως, αλλα γιατι; Οπως ξαναπα, εσυ κανεις την δουλεια σου οχι η δουλεια σου εσενα.

Το γεγονος οτι καποιος σπουδαζει παραδειγμα Μαθηματικα, που ειναι Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ δεν τον καθιστα καλυτερο απο εναν παιδαγωγο, Επισης, εσεις τα πρακτικα μυαλα και ιδιως αυτοι που ασχολουνται με πειραματα δεν ισχυει οτι προκειμενου να συγκρινεις δυπ πραγματα πρεπει να τα εξεταζεις στις ιδιες ακριβως συνθηκες αλλαζοντας μοναχα ενα πραγμα. Για να γινω πιο κατανοητη, εχεις δυο πορτοκαλια που τα σπειρες στο ιδιο μερος με τις ιδιες συνθηκες και μπλα μπλα και τωρα θες να δεις αν παιζει ρολο η θερμοκρασια στο ποσο γρηγορα θα αφυδατωθουν. Δεν θα βαλεις το ενα σε σκιερο μερος, το αλλο σε ηλιολουστο χωρις να αλλαξεις τιποτα αλλο; Ε λοιπον, πώς ειναι δυνατον να συγκρινεις ενα πορτοκαλι με μια μπανανα; Που στην περιπτωση μας συγκρινεστε Μαθηματικοι με Δασκαλους. Ολοι εχουν την σημασια τους και χωρις τον ενα δεν υπαρχει ο αλλος. Αν εσυ Μαθηματικε/Φυσικε/Χημικε/μπλα μπλα που σπουδαζεις τεσσερα χρονια και βαλε και επιλεξεις να διδαξεις σε ενα Γυμνασιο ή Λυκειο σε ποιον στο καλο θα διδαξεις αν δεν εχει παει το παιδακι Δημοτικο και επομενως δεν εχει διδαχθει; Επισης, τι σκατα θα διδαξεις στο παιδακι αν δεν εχει παρει σωστες βασεις απο το Δημοτικο ηδη (πραγμα που σπανια συμβαινει αλλα αυτο ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια) και μετα θα παραπονιεσαι οτι ολα εκει μεσα ειναι τουβλα;

Επισης, καλες οι επιστημες αλλα απο την στιγμη που επιλεγει καποιος να διδαξει θα πρεπει περα απο Επιστημονας να ειναι και Παιδαγωγος. Δεν γεννηθηκαν ολοι να διδασκουν. Δεν εχουν ολοι ουτε μεταδοτικοτητα, ουτε υπομονη, ουτε το χαρισμα να κανουν τα δυσκολα να ακουγονται στα αυτια των αλλων πανευκολα και να καθονται να τους τα εξηγουν εκει μεχρι να καταλαβουν. Γι'αυτο και ειτε Δασκαλος ειτε Καθηγητης, αυτο ειναι σημαντικο, Τουλαχιστον εγω αυτο βλεπω. Γι'αυτο και δεν ξερω γιατι αλλα σχεδον ολοι οι Μαθηματικοι (αν και υπαρχουν φυσικα φωτεινες εξαιρεσεις) και αλλοι Θετικοτεχνολογικοι ειναι πιο ψυχροι, πιο απροσωποι, σαν να νομιζουν οτι ειναι καποιοι. Μεχρι προσφατα ειχα πολυ πολυ καλους καθηγητες στα περισσοτερα μαθηματα μεχρι που ηρθε ο φετινος Μαθηματικος.

Ο ανθρωπος γνωριζει μαθηματικα δεν λεω. Εχει και Διδακτορικο και εχει και πτυχια σε Γλωσσες Προγραμματισμου και ξερει διαφορα. Αλλα δεν το 'χεις ρε φιλε. Τα ευκολα ετσι οπως τα λεει τα κανει να φανταζουν δυσκολα, μεταδοτικοτητα μηδεν, βαριεται που ζει και αλλα τετοια ωραια. Εσυ φιλε μου δεν κανεις για σχολειο. Ή το καταλαβαινεις ή οχι. Και ξαναλεω, δεν ειναι ολοι φτιαγμενοι για σχολειο. Γι'αυτο και εχουμε καταντησει ετσι.

Πριν τρεις μερες που λετε πηγα στο Αμφιθεατρο της πολης μου να παρακολουθησω μια θεατρικη παρασταση με τις φιλες μου την οποια ανεβαζε το Δημοτικο στο οποιο φοιτησουμε. Το εργακι το ειχε γραψει ο ιδιος ο δασκαλος τον παιδιων για τον οποιο ολοι λενε τα καλυτερα και ο οποιος εμ εγραψε το σεναριο, εμ συνεργαστηκε αψογα με τα παιδια και τα παιδια τον εβγαλαν ασπροπροσωπο. Μιλαμε για καταπληκτικη παρσταση. Και περσι εγινε το ιδιο (με διαφορετικη βεβαια παρασταση γραμμενη παλι απο τον ιδιο) και τα παιδια επαιξαν τοσο ωραια, λες και ηταν ηθοποιοι. Εριξα το γελιο της ζωης μου και αν μου λεγατε να το ξαναδω θα πηγαινα με ευχαριστηση. Και αυτο απο παιδακια Εκτης Δημοτικου που συνεργαστηκαν, μαθαν ποσα λογια και οχι μονο τα ειπαν ωραια, αλλα μπηκαν στο πετσι του ρολου και πραγματικα ελεγες οτι ειναι σαν κανονικοι ηθοποιοι. Για τον συγκεκριμενο δασκαλο ολοι εχουν να λενε τα καλυτερα. Ειχε παιξει μαλιστρα και εκεινος σε ενα κομματι της παραστασης. Τετοιοι ειναι οι παιδαγωγοι. Αυτος που εμ θα 'ναι λιγο αυστηρος, εμ θα'ναι κοντα στο παιδι οχι να του το παιξει φιλαρακι αλλα να μην νιωθει το παιδι τον δασκαλο σαν ξενο. Εξαλλου, για 5 μερες και σχεδον 6-7 ωρες την μερα θα τον βλεπει. Τι γνωμη θα σχηματισει ενα παιδι για το σχολειο αν απο την Πρωτη Δημοτικου ηδη εχει αθλιο δασκαλο διχως μερακι; Με τι ορεξη θα διαβασει, πώς θα μπουν οι βασεις και πώς θα συνεχισει; Το ιδιο βεβαια ισχυει μετεπειτα και για τους Μαθηματικους. Γι'αυτο ας μην κοιταμε τι γινεται στις σχολες γιατι αναξιοκρατια υπαρχει παντου και το γνωριζουμε ολοι μας. Το θεμα ειναι κατα ποσοι εμεις ειμαστε ικανοι και αρκετα αξιοπρεπεις ωστε να σταθουμε στα ποδια μας, να μην δινουμε δικαιωμα στους αλλους να μας κακολογουν οτι δεν ασκουμε σωστα το επαγγελμα μας , αλλα και να μην κακολογουμε εμεις τους αλλους χωρις να χουμε σκεφτει ολες τις παραμετρους και μονο για να αναδειξουμε τους εαυτους μας/τη σχολη μας/μπλα μπλα πραγμα που κανενα νοημα δεν εχει. Με την ιδια λογικη που η γυναικα θελει τον αντρα και αντιστροφα, η κοινωνια θελει και τον Παιδαγωγο και τον Επιστημονα και μαλιστα με αυτα να συνδυαζονται στο ιδιο προσωπο. Χοχοχο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
προσωπικα ειχα δασκαλο για την τριτη και την τεταρτη δημοτικου ενα παπα!τα συμπερασματα δικα σας!

Νόμιζα ότι μόνο σε εμένα έχει τύχει αυτό!!!!!!!!!!!! Εγώ πέμπτη δημοτικού....:clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreams&hopes

Δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει από Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 448 μηνύματα.
Λοιπόν, μιας και η μητέρα μου είναι δασκάλα και έχω φίλη που σπουδάζει στο ΠΤΔΕ Αθήνας, γνωρίζω αρκετά πράγματα για τη σχολή και το επάγγελμα.
1) Η σχολή σαν αντικείμενο είναι κάτι που αν δεν το αγαπάς σου είναι δύσκολο να το εξασκήσεις μετά. Π.χ η μαμά μου έχει συνάδελφο ο οποίος μπήκε με το ζόρι με την 3η φορά και τώρα προσπαθεί να γίνει διευθυντής για να μην είναι αναγκασμένος να μπαίνει σε τάξη.
2) Τα μαθήματα είναι σχετικά εύκολα, λόγω του ότι και άσχετος να είσαι, αν καταλάβεις μερικά βασικά πράγματα είσαι εντάξει. Όμως έχει ΠΟΛΥ διάβασμα. Κάτι μαθήματα λογοτεχνίας, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας κ.α. έχουν κάτι βιβλία ο θεός να σε φυλάει.
3) Η παγίδα της επαγγελματικής αποκατάστασης εγκλώβισε πολλούς σε μια σχολή η οποία δεν τους άρεσε πραγματικά. Και το τραγικό της υπόθεσης ξέρετε ποιο είναι; Ότι αυτοί που μπήκαν από το 2007 και μετά δεν θα διοριστούν ούτε στον αιώνα τον άπαντα! Οι μόνοι που φτιάχτηκαν είναι όσοι τελείωσαν το 2007 και πριν. Γνωστή μου τελείωσε το 2007, δούλεψε ένα χρόνο και διορίστηκε! Και συνάδελφος της μαμάς μου που τελείωσε Αριστοτέλειο το 2009 (με 18 κάτι μπήκε) λέει ότι επειδή δεν θα τον πάρουν μάλλον του χρόνου αναπληρωτή θα πάει να γίνει αγρότης! Η αδερφή του τελείωσε πέρσι το ΑΠΘ (ΠΤΔΕ κι αυτή) και δουλεύει σε καφετέρια, γιατί φυσικά δεν βρήκε ούτε αναπληρώτρια!
4) Οι περισσότεροι μπαίνοντας στο παιδαγωγικό έχουν την εικόνα μιας τέλειας τάξης, η οποία δεν έχει κάνενα προβληματικό παιδί και περιμένουν όλα να τους έρχονται εύκολα. Σ' αυτό φταίει το πανεπιστήμιο, γιατί πάνε τους φοιτητές για πρακτική σε κάτι σχολεία πρότυπα, τα οποία ουδεμία σχέση έχουν με την πλειονότητα των ελληνικών σχολείων. Έτσι παθαίνουν σοκ όταν τελικά τελειώσουν και μπουν σε τάξη και συνειδητοποιήσουν πως ότι είδαν στο πανεπιστήμιο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
5) Το πανεπιστήμιο δεν προετοιμάζει επαρκώς τους φοιτητές στο πρακτικό κομμάτι του επαγγέλματος. Τι θέλω να πω; Δεν ξέρω για τμήματα άλλων πανεπιστημίων, αλλά στην Αθήνα κάνουν μια βδομάδα πρακτική το εξάμηνο. Όσες γνώσεις και να σου έχουν δώσει οι καθηγητές (οι οποίες είναι πολλές χωρίς αμφιβολία) δυστυχώς δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν σου δείξει κάποιος πως να τις μεταφέρεις στους μαθητές σου.

Πάντως το επάγγελμα του δασκάλου είναι υπέροχο και αντιλαμβάνεσαι τι πρόσφερες σε ένα παιδί μετά από αρκετά χρόνια. Κάθε χρόνο όταν βγαίνουν οι βάσεις παίρνουμε με τη μαμά μου την εφημερίδα και ψάχνουμε ονόματα παλιών της μαθητών. Δεν μπορείς να φανταστείς πως είναι να βλέπεις ότι ένα παιδάκι που το είχες στην 3η δημοτικού τελικά πέρασε Ιατρική, Παιδαγωγικό, Πολυτεχνείο κ.α. Και έβαλες και εσύ ένα λιθαράκι σ' αυτό το αποτέλεσμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

whiteflower

Νεοφερμένος

Η whiteflower αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
χαχαχα τρομερες εποχες :S , μας σηκωνε στον πινακα και μας ελεγε αρχιστε το μαθημα (κατεβατο στην ιστορια) και επρεπε να μαθαινουμε απ'εξω προσευχες ,το πιστευω κ.α, αλλα το κορυφαιο ηταν οτι επρεπε να σηκωνομασταν οταν εμπενε στην ταξη το πρωι -.-
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

evi07larissa

Πολύ δραστήριο μέλος

Η evi07larissa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 841 μηνύματα.
χαχαχα τρομερες εποχες :S , μας σηκωνε στον πινακα και μας ελεγε αρχιστε το μαθημα (κατεβατο στην ιστορια) και επρεπε να μαθαινουμε απ'εξω προσευχες ,το πιστευω κ.α, αλλα το κορυφαιο ηταν οτι επρεπε να σηκωνομασταν οταν εμπενε στην ταξη το πρωι -.-

Εμάς μας έλεγε μεθυσμένους όταν κάναμε λάθος χαχχαχα:):) Τραγικό!και μία φιλη μου έκλαγε. Ο παπάς αυτός ήταν παπάς του χωριού και όταν πήγαιναν οι γονείς μας να τους δώσει αντίδωρο τους ενημέρωνε για την πρόοδο μας.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
:clapup:Ερωτήσεις - Απαντήσεις:clapup: από τον τσακο

Είναι το παιδαγωγικό δημοτικής εύκολη σχολή;

Δεν έχω φοιτήσει στην συγκεκριμένη σχολή και δεν ξέρω από αυτά που βλέπω απο το θέμα όμως φαντάζει σαν να είναι εύκολη σχολή.

Είναι δύσκολο το επάγγελμα; πιο δύσκολο από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας;

Ένα παιδί του δημοτικού πρέπει να βγάλει συγκεκριμένη ύλη. Επίσης ο δάσκαλος πρέπει να διαγνώσει (αφού τα σχολεία δεν έχουν ψυχολόγους) προβλήματα στην συμπεριφορά αλλά και στον τρόπο μάθησης των παιδιών και να τα παραπέμψει στον ειδικό. Μια καθυστέρηση σε αυτή την περίπτωση μπορεί να στερήσει το μέλλον ενός παιδιού. Ο δάσκαλος οδηγεί το παιδί το οποίο μαθαίνει κυρίως από το σχολείο.

Αντίθετα οι καθηγητές δευτεροβάθμιας παραλαμβάνουν πιο ανεξάρτητα παιδιά που διαβάζουν μόνα τους και πάρα πολλά παίρνουν βοήθεια με φροντιστήρια. Ο ρόλος του καθηγητή δευτεροβάθμιας μειώνεται όσο μεγαλώνει το παιδί στην 3η λυκείου απλά παίρνει διακοσμητικό ρόλο.

Πιο είναι πιο σημαντικό η ιατρικη ή το παιδαγωγικό δημοτικής;

Είναι 2 διαφορετικά επαγγελματα μεταξύ τους παρόλα αυτά και τα δύο έχουν μεγάλες ευθύνες. Ο ιατρός σώζει ζωές και το ίδιο κάνει και ο παιδαγωγός. Κακά τα ψέματα αν παίρνεις ένα παιδί που έχει σοβαρά προβληματα στην μάθηση και το βοηθάς τα καταφέρνεις και το παραδίδεις έτοιμο στο γυμνάσιο είναι σαν να σώζεις μια ανθρώπινη ζωή και μάλιστα παιδική. Το παιδί αυτό μπορεί να εξελιχθεί σε λαμπρό επιστήμονα ή επιχειρηματία αντιθετως αν δεν λειτουργούσε σωστα ο δάσκαλος θα έκανε απλά μια άλλη δουλειά για να ζησει. Τα χαρισματικά παιδιά είναι συνήθως αντιδρασικά αν δε τα βοηθήσεις σε αυτή την ηλικία ίσως χάσουν το παιχνίδι της μάθησης.

Συνδέονται αυτά τα 2 επαγγέλματα (ιατρική- παδαγωγικό)
Ο δάσκαλος βλέπει το παιδί και σε περιπτώσεις που η οικογένεια δε νοιάζεται για την υγεία του παιδιού (π.χ. μέσω κάποιων πεποιθήσεων δε κάνουν εμβόλια) ο δάσκαλος οφείλει να νοιαστεί, συμμετέχει δηλαδή στην πρωτοβάθμια πρόληψη. Στο δημοτικό γινεται το αντιφυματικό εμβόλιο οι δάσκαλοι οφείλουν να ενημερώσουν τους μαθητης τους λόγους που γίνεται ώστε στην συνέχεια να νοιαστεί να ανανεώσει τα εμβόλια που του χρωστάει). Το ότι πολλά παιδιά πάνε στο πανεπιστήμιο ανεμβολίαστα είναι ευθύνη της κακής λειτουργίας του δημοτικού. Μια διαφορά που έχει ο δάσκαλος της πρωτοβάθμιας με αυτόν την δευτεροβάθμιας είναι ότι ο πρώτος λειτουργεί ως πρότυπο και δημιουργεί αντιλήσψεις ενώ ο δεύτερος απλά διδάσκει.

Άμεσα ο δάσκαλος μπροεί να αναγνωρίσει σημάδια που οδηγούν σε καταστάσεις όπως οικογενή υπερτροφρική μυοκαρδιοπάθεια και έτσι να σώσει ένα παιδί από βέβαιο αιφνίδιο θάνατο. Το ότι παιδιά πεθαίνουν αίφνίδια στην γυμναστική δεν ευθύνονται μόνο οι ιατροί (που συνήθως εξετάζουν μια φορά το παίδι στατικά) - πολύ λιγα παιδιά εχουν παιδίατρο (μόνιμο)- οι γόνεις τους προτιμάνε λανθασμένα να τα στέλνουν στο ΙΚΑ το οποίο είναι υπολειματικό εξαιτίας του φόρτου φροντίδα


Συμπεράσματα

Αν και όπως φαίνεται δεν υπάρχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις για τους φοιτητές στα τμήματα παιδαγωγικής δημοτικής (πράγμα που δεν είμαι βέβαιως πλήρως αφού στο θέμα δεν έγραψε ως τώρα φοιτητης συγκεκριμένης σχολής) το επαγγελμα αυτό πρέπει να θεωρείται και είναι λειτούργημα. Πρέπει λοιπόν η σχολή να αυξήθεί σε δυσκολία και να υπάρχει αυστηρότατος έλεγχος και μετατάξεις σε άλλες υπηρεσίες όταν οι δάσκαλοι δεν κάνουν καλά την δουλειά τους. Στην Ελλάδα υπάρχου σοβαρά προβλήματα και δυστυχως τις επιπτώσεις τις βλέπουμε συνεχώς γύρω μας.
:/:


Επαναφέρω το θέμα 5 χρόνια μετά με την άποψη μου τότε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
Πρέπει... Να... Αντισταθείς...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
ο δασκαλος πλαθει και ψυχες,ο νηπιαγωγος ακομα περισσοτερο ή τελος παντων εξισου
γι αυτο και το επαγγελμα του το κατατασσω ψηλοτερα ολων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iew

Νεοφερμένος

Η iew αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 11 μηνύματα.
ο δασκαλος πλαθει και ψυχες,ο νηπιαγωγος ακομα περισσοτερο ή τελος παντων εξισου
γι αυτο και το επαγγελμα του το κατατασσω ψηλοτερα ολων

το επαγγελμα του δασκαλου ή του νηπιαγωγου; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
το επαγγελμα του δασκαλου ή του νηπιαγωγου; :hmm:

Νομίζω είναι εξίσου ιδιαίτερα επαγγέλματα και τα δύο. Όπως και μετέπειτα εκείνο του καθηγητή. Πέρα από την άριστη γνώση του αντικειμένου που διδάσκει κανείς, θα πρέπει να μεταδίδει και αρετές στους μαθητές του... Όπως για παράδειγμα από μικρή ηλικία ( το κάνουν και στα νήπια) , καλό είναι να μαθαίνουμε στο παιδί να αγαπά το βιβλίο, να συνεργάζεται με τα άλλα παιδιά και να τα βοηθάει ή να ζητά το ίδιο βοήθεια.
Ο σεβασμός στο διαφορετικό είναι επίσης μια μεγάλη υπόθεση. Και εδώ μπορούν να βοηθησουν καταπλητικά λογοτεχνικά βιβλία, ταινίες, διάφορα Projekt ή συζητήσεις μέσα στη τάξη.
Κατ εμέ, για όλα αυτά θα πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα της έκθεσης, της ιστορίας και των ξένων γλωσσών.

1. Έκθεση: Αποκτούν γνώσεις για άγνωστα ως τότε θέματα. Γνωρίζουν έννοιες όπως ο ρατσισμός, η ισότητα, τα δικαιώματα, η φιλία, η αγάπη. Θέματα που αν τα αναλύσεις και τα επεξεργαστείς κατάλληλα, δίνουν στο παιδί πράγματα. Πράγματα που δεν περιορίζονται απλά στον σκοπό: 'διάβαζε από τώρα γιατί στη Γ λυκείου δίνεις την έκθεση στις πανελλήνιες' .

2. Ιστορία: Είναι το παν να γνωρίζεις το παρελθόν για να μπορείς να χτίσεις ένα καλύτερο παρόν και μέλλον. Τα βιβλία της ιστορίας στο σχολείο είναι όλα τα άλλα εκτός από αντικειμενικά. Δεν πρέπει να δίνεται στους μαθητες η εντύπωση: ' Εμείς οι καλοί καημένοι Έλληνες που όλοι μας ζήλευαν ( και μας ζηλεύουν ακόμα) και μας πολεμούσαν αλλά εμείς επειδή είμαστε Έλληνες τους νικήσαμε όλους. Οι άλλοι είναι οι κακοί, εμείς οι καλοί' . Στον πόλεμο για παράδειγμα, όλοι κάνουν λάθη, όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης, όλοι πονούν, όλοι χάνουν κάτι. Η ιστορία δυστυχώς είναι ένα αδιάφορο σχολικό μάθημα ( ακόμα από τη γ δημοτικού) που έχει ως στόχο την αποστήθιση για την επόμενη διδακτική ώρα. Καλός στην ιστορία, θεωρείται αυτός που θα έχει ''μάθει'' το κείμενο καλύτερα.Όχι φίλοι μου. Αυτό πρέπει να αλλάξουν οι εκπαιδευτικοί ήδη απο το δημοτικό.

3. Ξένες γλώσσες: Μέσα από αυτές γνωρίζεις έναν ή και περισσότερους λαούς. Γνωρίζεις την χώρα τους, την νοοτροπία, τη γλώσσα, τις παραδόσεις τους. Δυστυχώς ας μη μιλήσω για το τι θέση έχουν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Εκτός από τις γνώσεις σαν γνώσεις πάνω στη γλώσσα, θα έπρεπε μέσω του ξενόγλωσσου μαθήματος να ήταν εντονότερη η επαφη με τον λαό. Η ξένη γλώσσα είναι ευκαιρία για επικοινωνία. Ειδικά όταν στη τάξη υπάρχουν παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων. Αν για παράδειγμα μια τάξη απαρτίζεται από: Έλληνες, Αλβανούς, έναν Σκοπιανό και έναν Γάλλο και διδάσκονται όλοι Γερμανικά ( :inlove: :redface: ) μπορούν με αφορμή μια άγνωστη λέξη να μιλήσουν για το πως λέγεται σε κάθε γλώσσα, πως γράφεται, πως προφέρεται, πότε χρησιμοποιείται κλπ. Έτσι τα παιδιά δεν μαθαίνουν μόνο γερμανικά αλλά μαθαίνουν να σέβονται και τις γλώσσες και τις κουλτούρες των άλλων παιδιών. Επίσης υπάρχει και εδώ η δυνατότητα των εργασιών. Ωραία θέματα όπως: '' Γνωρίζω τη χώρα μου'' ή ''ταξίδια'' μπορούν να κάνουν τα παιδιά να έρθουν κοντά με άλλες παραδόσεις...

Γενικώς η εκπαίδευση έχει πολλά να προσφέρει σε αυτόν τον τόπο.... Δυστυχώς είναι κάτι παρεξηγημένο όμως... Συνέχεια το κράτος ''κόβει'' από τη παιδεία και την υγεία... Θλιβερό.
Αν κάποτε αυτό πάει να αλλάξει, είμαι έτοιμη να βοηθήσω όσο, όπως και όπου μπορώ.

Και ναι. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι ιερό. Ακριβώς και καθόλου λιγότερο από εκείνο του γιατρού ( να τα ακούτε οι άριστοι)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Indiana Jones

Δραστήριο μέλος

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Νομίζω είναι εξίσου ιδιαίτερα επαγγέλματα και τα δύο. Όπως και μετέπειτα εκείνο του καθηγητή. Πέρα από την άριστη γνώση του αντικειμένου που διδάσκει κανείς, θα πρέπει να μεταδίδει και αρετές στους μαθητές του... Όπως για παράδειγμα από μικρή ηλικία ( το κάνουν και στα νήπια) , καλό είναι να μαθαίνουμε στο παιδί να αγαπά το βιβλίο, να συνεργάζεται με τα άλλα παιδιά και να τα βοηθάει ή να ζητά το ίδιο βοήθεια.
Ο σεβασμός στο διαφορετικό είναι επίσης μια μεγάλη υπόθεση. Και εδώ μπορούν να βοηθησουν καταπλητικά λογοτεχνικά βιβλία, ταινίες, διάφορα Projekt ή συζητήσεις μέσα στη τάξη.
Κατ εμέ, για όλα αυτά θα πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα της έκθεσης, της ιστορίας και των ξένων γλωσσών.

1. Έκθεση: Αποκτούν γνώσεις για άγνωστα ως τότε θέματα. Γνωρίζουν έννοιες όπως ο ρατσισμός, η ισότητα, τα δικαιώματα, η φιλία, η αγάπη. Θέματα που αν τα αναλύσεις και τα επεξεργαστείς κατάλληλα, δίνουν στο παιδί πράγματα. Πράγματα που δεν περιορίζονται απλά στον σκοπό: 'διάβαζε από τώρα γιατί στη Γ λυκείου δίνεις την έκθεση στις πανελλήνιες' .

2. Ιστορία: Είναι το παν να γνωρίζεις το παρελθόν για να μπορείς να χτίσεις ένα καλύτερο παρόν και μέλλον. Τα βιβλία της ιστορίας στο σχολείο είναι όλα τα άλλα εκτός από αντικειμενικά. Δεν πρέπει να δίνεται στους μαθητες η εντύπωση: ' Εμείς οι καλοί καημένοι Έλληνες που όλοι μας ζήλευαν ( και μας ζηλεύουν ακόμα) και μας πολεμούσαν αλλά εμείς επειδή είμαστε Έλληνες τους νικήσαμε όλους. Οι άλλοι είναι οι κακοί, εμείς οι καλοί' . Στον πόλεμο για παράδειγμα, όλοι κάνουν λάθη, όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης, όλοι πονούν, όλοι χάνουν κάτι. Η ιστορία δυστυχώς είναι ένα αδιάφορο σχολικό μάθημα ( ακόμα από τη γ δημοτικού) που έχει ως στόχο την αποστήθιση για την επόμενη διδακτική ώρα. Καλός στην ιστορία, θεωρείται αυτός που θα έχει ''μάθει'' το κείμενο καλύτερα.Όχι φίλοι μου. Αυτό πρέπει να αλλάξουν οι εκπαιδευτικοί ήδη απο το δημοτικό.

3. Ξένες γλώσσες: Μέσα από αυτές γνωρίζεις έναν ή και περισσότερους λαούς. Γνωρίζεις την χώρα τους, την νοοτροπία, τη γλώσσα, τις παραδόσεις τους. Δυστυχώς ας μη μιλήσω για το τι θέση έχουν στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Εκτός από τις γνώσεις σαν γνώσεις πάνω στη γλώσσα, θα έπρεπε μέσω του ξενόγλωσσου μαθήματος να ήταν εντονότερη η επαφη με τον λαό. Η ξένη γλώσσα είναι ευκαιρία για επικοινωνία. Ειδικά όταν στη τάξη υπάρχουν παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων. Αν για παράδειγμα μια τάξη απαρτίζεται από: Έλληνες, Αλβανούς, έναν Σκοπιανό και έναν Γάλλο και διδάσκονται όλοι Γερμανικά ( :inlove: :redface: ) μπορούν με αφορμή μια άγνωστη λέξη να μιλήσουν για το πως λέγεται σε κάθε γλώσσα, πως γράφεται, πως προφέρεται, πότε χρησιμοποιείται κλπ. Έτσι τα παιδιά δεν μαθαίνουν μόνο γερμανικά αλλά μαθαίνουν να σέβονται και τις γλώσσες και τις κουλτούρες των άλλων παιδιών. Επίσης υπάρχει και εδώ η δυνατότητα των εργασιών. Ωραία θέματα όπως: '' Γνωρίζω τη χώρα μου'' ή ''ταξίδια'' μπορούν να κάνουν τα παιδιά να έρθουν κοντά με άλλες παραδόσεις...

Γενικώς η εκπαίδευση έχει πολλά να προσφέρει σε αυτόν τον τόπο.... Δυστυχώς είναι κάτι παρεξηγημένο όμως... Συνέχεια το κράτος ''κόβει'' από τη παιδεία και την υγεία... Θλιβερό.
Αν κάποτε αυτό πάει να αλλάξει, είμαι έτοιμη να βοηθήσω όσο, όπως και όπου μπορώ.

Και ναι. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι ιερό. Ακριβώς και καθόλου λιγότερο από εκείνο του γιατρού ( να τα ακούτε οι άριστοι)

Αν τα παιδια μου θελήσουν να κάνουν Γερμανικά,εσένα θα πάρω για καθηγήτριά τους χωρίς δεύτερη σκέψη!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Αν τα παιδια μου θελήσουν να κάνουν Γερμανικά,εσένα θα πάρω για καθηγήτριά τους χωρίς δεύτερη σκέψη!:D

Ω, ευχαριστώ για τη τιμή:D:clapup:

Δυστυχώς όσα είπα θα έπρεπε να είναι δεδομένα και όχι αξιοθαύμαστα... :whistle::/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Indiana Jones

Δραστήριο μέλος

Ο Ιάκωβος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΕΚΠΑ και μας γράφει από Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
Ω, ευχαριστώ για τη τιμή:D:clapup:

Δυστυχώς όσα είπα θα έπρεπε να είναι δεδομένα και όχι αξιοθαύμαστα... :whistle::/:

Σωστά.Εν έτει 2017 έπρεπε να υπήρχαν.:/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mathimatikofa

Νεοφερμένος

Ο mathimatikofa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Το λάθος ξεκινά όταν με ψηφοθηρικές νοοτροπίες αναβαθμίζεις σε Πανεπιστήμιο κάτι 2ετες το οποίο δεν χρειάζεται καν να είναι Πανεπιστήμιο....

Μπαίνουν τα παιδάκια στην Σχολή, χάνουν 4 χρόνια περνώντας χαριστικά κάτι γελοία μαθήματα, μετά βγαίνουν με μηδέν επιστημονικές γνώσεις, και αν δεν διοριστούν, γράφονται για πάντα στο ταμείο ανεργίας, οδυρώμενα για την "επιστήμη" τους που δεν έχει αντίκρυσμα.

Δε μιλάω υποτιμητικά, απλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Παιδιά, αποφύγετε αυτήν την σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top