νικος ρεθυμνο
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
moxa15
Διάσημο μέλος
seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...Γιατί είμαι 53 χρονών άνθρωπος έχω 2 παιδιά την μία κόρη στο Πολυτεχνείο και τον άλλο γιο στο Γυμνάσιο και παίρνω με το ζόρι πια 1200 ευρώ
καλα τωρα δουλευομαστε ετσι;;;ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;;και πρέπει να πληρώσω τα πάντα και να μην μου δινεται η δυνατότητα να κάνω μια δευτερη δουλειά για να μεγαλώσω τα παιδιά μου ,γιατί δεν με αφήνει το δημόσιο
δεν νομιζω ειναι και τοσο δυσοίωνη η κατασταση κυριως τωρα με το νεο συστημα απο την κυρα διαμαντο οπου τα καημενα τα παιδακια αν θελουν να εχουν πιθανοτητες να περασουν σε καποια σχολη θα πρεπει να κανουν ιδιαιτερα απο το γυμνασιο,με το αζημίωτο φυσικα...Μπορεί να μην έχει σχέση όλο αυτό με αυτά που γράφετε εσείς παραπάνω αλλά αυτή είναι μια αλήθεια για το επάγγελμα του δασκάλου το έτος 2011!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alexandros S.
Νεοφερμένος
ασδ seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...καλα τωρα δουλευομαστε ετσι;;;ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;; δεν νομιζω ειναι και τοσο δυσοίωνη η κατασταση κυριως τωρα με το νεο συστημα απο την κυρα διαμαντο οπου τα καημενα τα παιδακια αν θελουν να εχουν πιθανοτητες να περασουν σε καποια σχολη θα πρεπει να κανουν ιδιαιτερα απο το γυμνασιο,με το αζημίωτο φυσικα...
Από πότε για έναν με τουλάχιστον 25 χρόνια εργασιακής εμπειρίας είναι αρκετά τα 1200 Ευρώ?? Μα και οι υπόλοιποι δάσκαλοι τόσα θα βγάζουν σίγουρα , για μένα αυτά τα χρήματα θεωρούνται ψίχουλα και θα αντιστοιχούσαν σε έναν νεοδιόριστο ή νεοπροσλαμβανόμενο..Βρέξει-Χιονίσει να σου σκάνε? Δηλαδή αυτός κάθεται στο σπίτι και ξύνεται και του δίνουν τα 1200 ευρώ ταχυδρομικώς?? Ιδιαίτερα?? Επειδή μια μειοψηφία καθηγητών-δασκάλων του δημοσίου κάνουνε ιδιαίτερα είναι θεσμός? Αν το σκεφτείς,πιστεύεις πώς ένας που έχει δουλέψει 20+ χρόνια σε σχολείο θα καταδεχτεί να δουλέψει με 8 ευρώ την ώρα που δίνουν οι μαμάδες για παιδάκια δημοτικού και δεν θα επιλεγεί ο φοιτητής της φιλοσοφικής , της φυσικομαθηματικής ή του παιδαγωγικού πουθα δεχτεί μετά χαράς αυτά τα λεφτά?? Εκτός αν εννοείς για μαμάδες Υπερβορείων Προαστείων(Εκάλη-Ψυχικό) που συχνότερα θα στείλουν τα παιδιά στα ιδιωτικά παρά να τα πάνε στο δημόσιο και να πληρώνουν και ιδιαίτερα σε καθηγητές σχολείου που θα δίνουν 20 ή και 30 ευρώ την ώρα??!!!... Με το Νέο Σύστημα που λές αυτοί που τυχόν θα κερδίσουν θα είναι οι φιλόλογοι και οι φυσικομαθηματικοί και όχι οι δάσκαλοι οι οποίοι θα οδηγηθούν σε πολύ χειρότερη επαγγελματικά κατάσταση.Α, και είναι σπανιότατο φαινόμενο να επιλέγεται δάσκαλος δημοτικού σε ιδιαιτερα γυμνασίου λυκείου όση εμπειρία και να έχει. Δεν το έχω ακούσει ποτέ αυτό....Μην μπερδεύεσαι τότε ,άλλο δάσκαλος άλλο καθηγητής ...Ο καθένας έχει να επιλέξει διαφορετικούς δρόμους...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
ασδ seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...
Είναι εντυπωσιακό με τι ελαφρότητα εκφέρει γνώμη για την αμοιβή της εργασίας (και ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή το αν φτάνουν για να συντηρήσεις ένα σπίτι, κτλ) και την οικονομική κρίση ένας άνθρωπος που δεν δουλεύει, ούτε αντιμετωπίζει κανένα σοβαρό προσωπικό έξοδο. Πραγματικά, πολύ εντυπωσιακό.
ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;;
Ο άνθρωπος σου είπε ότι είναι δάσκαλος και όχι καθηγητής, αλλά μάλλον δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις αναλυτικά ό,τι έγραψε.
(Κατά τα άλλα, σου απάντησε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Lös~
Πολύ δραστήριο μέλος
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]
Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
εντάξει αυτό δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο σύγκρισης αλλά εντάξει...ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν μιλάμε για το αν είναι δύσκολη η σχολή ή δύσκολο το επάγγελμα..ο καθένας τονίζει ότι συμφέρειπρος όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]
Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SparklingGrey
Διάσημο μέλος
Πώς γίνεται να...συμφέρει, όπως λες, κάποιον να υποβαθμίζει ή να αναγνωρίζει τη δυσκολία μίας σχολής;εντάξει αυτό δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο σύγκρισης αλλά εντάξει...ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν μιλάμε για το αν είναι δύσκολη η σχολή ή δύσκολο το επάγγελμα..ο καθένας τονίζει ό,τι συμφέρει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
είσαι στο i school...έχεις δει πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα, κανείς δεν καταλαβαίνει το γιατί αλλα να που συμβαίνει..Πώς γίνεται να...συμφέρει, όπως λες, κάποιον να υποβαθμίζει ή να αναγνωρίζει τη δυσκολία μίας σχολής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]
Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
Θα ήμουν σύμφωνος με όσα λες αν μπροστά από όλα αυτά είχες βάλει το "θα έπρεπε".
Δυστυχώς, τίποτα ουσιώδες δεν παίρνουμε από τους δασκάλους σήμερα, και γι'αυτό φτάσαμε εδώ που είμαστε, γιατί η παιδεία -όπως και όλοι οι κοινωνικοί φορείς, και κατ'επέκταση το πολιτ(ε)ι(α)κό σύστημα- είναι για τα σκουπίδια.
Φυσικά, τη μικρότερη ευθύνη για αυτήν την κατάσταση την έχουν οι δάσκαλοι, αφού εκείνοι "εκτελούν" -μεταφορικά και κυριολεκτικά- όσα τους επιβάλλουν.
Επίσης, ποια ακριβώς αξία θεωρείς ότι έχουν τα πανεπιστήμια-Τ.Ε.Ι. σήμερα, και τί πρεσβεύουν;
Θεωρείς μορφωμένο, ας πούμε, έναν απόφοιτο; Εγώ όχι, αφού η σχολή του δεν του μαθαίνει ουσιαστικά κάτι. Π.χ. σε οικονομικές-φιλοσοφικές σχολές, κυρίως, μαθαίνουν οι φοιτητές όσα εξυπηρετούν την πρωτοκαθεδρία και όσα θα βγάλουν τους φοιτητές "κοιμισμένους" στην κοινωνία (βέβαια, δεν είναι όλοι οι φοιτητές το ίδιο, ευτυχώς) απορρίπτοντας άκριτα κάθε τι άλλο, ξένο προς το σήμερα, κάθε τι, που π.χ. θα προήγαγε τους μαθητές στην κοινωνία με τέτοιον τρόπο, όπως - δεοντολογικά - αναφέρεις παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]
Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;;
Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;;
Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".
Με αυτό που είπες μόνη σου έδειξες την αξία αυτού του επαγγέλματος και την σχολής. δεν πρέπει να σνομπάρεται από τρίτους. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (που μπορεί να εξελιχθούν μελλοντικά σε χαρισματικά παιδιά και να κάνουν λαμπρή καριέρα) εξαρτιόνται αποκλειστικά από τον ρόλο που παίζει πάνω τους ο δάσκαλος.
Αν δεν υπάρχει ο σωστός δάσκαλος τότε πολλά τέτοια μυαλά θα χαθούν.
Το ότι οι δασκάλοι έχουν αυτή την συμπεριφορά οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Μονιμότητα---> Δε φοβούνται να κάνουν σωστά την δουλειά τους
Περικοπές---> με άιθουσα 30-36 παιδιά μάθημα δε γίνεται
Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή (γιατί η εκπαίδευση δεν ήταν τόσο σημαντική) αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.
Κοίταζα τα μαθήματα που κάνουν στα παιδαγωγικά και είναι πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα!! Έχουν μαθήματα από διάφορα πεδία και αν κάποιος το γουστάρει το επάγγελμα μπορεί να κάνει θαύματα!
Αλλά...Πόσοι το γουστάρουν πραγματικά...;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Με αυτό που είπες μόνη σου έδειξες την αξία αυτού του επαγγέλματος και την σχολής. δεν πρέπει να σνομπάρεται από τρίτους. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (που μπορεί να εξελιχθούν μελλοντικά σε χαρισματικά παιδιά και να κάνουν λαμπρή καριέρα) εξαρτιόνται αποκλειστικά από τον ρόλο που παίζει πάνω τους ο δάσκαλος.
Αν δεν υπάρχει ο σωστός δάσκαλος τότε πολλά τέτοια μυαλά θα χαθούν.
Το ότι οι δασκάλοι έχουν αυτή την συμπεριφορά οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Μονιμότητα---> Δε φοβούνται να κάνουν σωστά την δουλειά τους
Περικοπές---> με άιθουσα 30-36 παιδιά μάθημα δε γίνεται
Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.
1. Αυτό για την μονιμότητα είναι μεγάλη πίπα . Οι καθηγητές που είχα στο λύκειο ήταν εξαιρετικοί. Οι δάσκαλοί μου απαράδεκτοι. Άκυρο λοιπόν.
2. Όταν δεν υπάρχουν σωστοί δάσκαλοι (και όχι ειδικής αγωγής, άλλα δάσκαλος ) πως αυτό το παιδί θα "εξελιχθεί μελλοντικά σε χαρισματικό παιδί;; ". Πως θα σπρωχτεί;
3. Δεν έγιναν μόνο σ'αυτούς περικοπές. Έγιναν πχ και στη μητέρα μου. Τι να κάνει; Να σταματήσει να βγάζει καλές μαστογραφίες και να πεθάνουν όλες οι γυναίκες απο καρκίνο;;
Επίσης, είναι και 18 παιδιά. Δεν έγιναν όλες οι τάξεις πανελλαδικώς 30άρες.
4. Ο αδερφός μου είχε 3 δασκάλες μέχρι τώρα. Η πιο απαράδεκτη (αυτή που παράτησε κυριολεκτικά το παιδάκι) είναι 26-27 χρονών. Η πιο καλή ,που έχει και τώρα, είναι 45+. Κατάλαβες τι εννοώ ε;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
1. Αυτό για την μονιμότητα είναι μεγάλη πίπα . Οι καθηγητές που είχα στο λύκειο ήταν εξαιρετικοί. Οι δάσκαλοί μου απαράδεκτοι. Άκυρο λοιπόν.
2. Όταν δεν υπάρχουν σωστοί δάσκαλοι (και όχι ειδικής αγωγής, άλλα δάσκαλος ) πως αυτό το παιδί θα "εξελιχθεί μελλοντικά σε χαρισματικό παιδί;; ". Πως θα σπρωχτεί;
3. Δεν έγιναν μόνο σ'αυτούς περικοπές. Έγιναν πχ και στη μητέρα μου. Τι να κάνει; Να σταματήσει να βγάζει καλές μαστογραφίες και να πεθάνουν όλες οι γυναίκες απο καρκίνο;;
Επίσης, είναι και 18 παιδιά. Δεν έγιναν όλες οι τάξεις πανελλαδικώς 30άρες.
4. Ο αδερφός μου είχε 3 δασκάλες μέχρι τώρα. Η πιο απαράδεκτη (αυτή που παράτησε κυριολεκτικά το παιδάκι) είναι 26-27 χρονών. Η πιο καλή ,που έχει και τώρα, είναι 45+. Κατάλαβες τι εννοώ ε;
Ένας μαθητής λυκείου- γυμνασίου μπορεί να διαβάσει μόνος του οπότε αν είναι επιμελής μπορεί να τα καταφέρει ακόμα και αν εχει 30 παιδιά η τάξη. Ο φοιτητής πιο έμπειρος μπορεί να τα βγάλει πέρα με αμφιθεατρικά μαθήματα. .
Το παιδάκι του δημοτικού θέλει καθοδήγηση συνεπώς μια τάξη με 30 παιδιά δε μπορεί να δουλέψει στο δημοτικό. Ιδανική για Δημοτικό θεωρώ μια τάξη με 10-15 παδιά.
Το έργο του καθηγητή του δευτεροβάθμιας με το ελληνικό σύστημα το θεωρώ πολύ λιγότερης σημαντικότητας.
Αν η σχολή (παιδαγωγικό δημοτικής) είναι όντως εύκολη (Δε γνωρίζω) - θεωρώ πως πρέπει να γίνει παλούκι- Θεωρώ το έργο των δασκάλων το ίδιο σημαντικό αλλά και σημαντικότερο ακόμα και από την ιατρική.
Επίσης πολλοί τέτοιοι καθηγητές (λυκείου - γυμνασίου) κάνουν και παράνομα ιδιαίτερα συνεπώς εμπλουτίζουν την γνώση τους.
Ένας δάσκαλος όμως που τα ιδιαίτερα που κάνει είναι ελάχιστα απλά το νοιάζει ο μισθός του η δουλειά του παραμένει στάσιμη ακόμα και αν οι ανάγκες τις κοινωνίες αλλάζουν. (κανονικά επιβάλλεται εμπλουτισμός γνώσεων). Δεν ειναι και λίγοι οι δάσκαλοι που κάνουν 2 δουλειές διαφορερικές και παραμελούν την πρώτη αρκετά (αφού δε τους νοιάζει αν θα απολιθούν).
Δε μπορώ να συκρίνω την πρωτοβάθμια με την δευτεροβάθμια θεωρώ πολυ πιο δύσκολο το εργο της πρωτοβάθμιας.
Οι μεγάλοι σε ηλικία δάσκαλοι είναι εμπερικοί αν τους αρέσει όντως το επάγγελμα βεβαίως θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά και από διδακτορίκους. Το ίδιο ισχύει και για αλλα επάγγελματα. Εγώ π.χ. στο λύκειο προτίμησα να κάνω φροντιστήρια με έμπειρούς καθηγητές που μπορεί να ήταν και φυσιογνώστες (διετής σχολή) παρά με φροντιστηριούχους.
Και ένα λάθος συχνό γίνεται και στην ιατρική πολλοί ταυτίζουν το καλό ιατρό με τα χαρτιά (Διδακτορικά, καθηγητές και κοκ) και αυτο΄είναι λαθος (οι καλύτεροι ιατροί είναι οι περυχημένοι εμπειρικοί)
Είχα φιλικό μου πρόσωπο με μαθησιακές δυσκολίες, οι γονείς του άρχισαν μαθήματα με δάσκαλο (όχι όποιος να να αλλά εμπειρικό που δούλευε με τέτοια παιδιά ) στο σπίτι . Η εξέλιξη του παιδιού είναι εντυπωσιακή και θα χανόταν αυτή η εξέλιξη αν το παιδί το είχαν αφήσει στην τύχη του (στο δημόσιο σχολείο ή ακόμα και σε ιδιωτικό -τα ιδιωτικά δεν είναι απαραίτητα και καλά).
Δυστυχώς δημόσια και δωρεάν παιδεία δεν έχουμε πλέον στην Ελλάδα ούτε στο χωρο την πρωτοβάθμιας (το κακο σε αυτή την περίπτωση ειναι ότι λίγοι το καταλαβαίνουν).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Δεν έχουν όλες οι τάξεις 30+. Το είπα και πιο πάνω αυτό. Κλείστε την τηλεόραση και δείτε λίγο έξω.Ένας μαθητής λυκείου- γυμνασίου μπορεί να διαβάσει μόνος του οπότε αν είναι επιμελής μπορεί να τα καταφέρει ακόμα και αν εχει 30 παιδιά η τάξη. Ο φοιτητής πιο έμπειρος μπορεί να τα βγάλει πέρα με αμφιθεατρικά μαθήματα. . Το παιδάκι του δημοτικού θέλει καθοδήγηση συνεπώς μια τάξη με 30 παιδιά δε μπορεί να δουλέψει στο δημοτικό.
Εγώ ξέρω καθηγητές 60φεύγα (με εμπειρία πολύ) που δεν έχουν μεταδοτικότητα. Επίσης είχα έναν Φυσικό στο φροντιστήριο που ήταν κάτω των 30 και ήταν απίστευτος. Η μεταδοτικότητα είναι υποκειμενικό θέμα. Και επομένως η εμπειρία είναι "να' χαμε να λέγαμε".Επίσης πολλοί τέτοιοι καθηγητές (λυκείου - γυμνασίου) κάνουν και παράνομα ιδιαίτερα συνεπώς εμπλουτίζουν την γνώση τους. Ένας δάσκαλος όμως που τα ιδιαίτερα που κάνει είναι ελάχιστα απλά το νοιάζει ο μισθός του η δουλειά του παραμένει στάσιμη ακόμα και αν οι ανάγκες τις κοινωνίες αλλάζουν. Δε μπορώ να συκρίνω την πρωτοβάθμια με την δευτεροβάθμια θεωρώ πολυ πιο δύσκολο το εργο της πρωτοβάθμιας.
Εξήγησα.Οι μεγάλοι σε ηλικία δάσκαλοι είναι εμπερικοί αν τους αρέσει όντως το επάγγελμα βεβαίως θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά και από διδακτορίκους. Το ίδιο ισχύει και για αλλα επάγγελματα. Εγώ π.χ. στο λύκειο προτίμησα να κάνω φροντιστήρια με έμπειρούς καθηγητές που μπορεί να ήταν και φυσιογνώστες (διετής σχολή) παρά με φροντιστηριούχους.
Είναι γελοία η σύγκριση γιατρού με δασκάλου. Δε θα μπω καν στη θέση να το εξηγήσω. Ντρέπομαι.Και ένα λάθος συχνό γίνεται και στην ιατρική πολλοί ταυτίζουν το καλό ιατρό με τα χαρτιά (Διδακτορικά, καθηγητές και κοκ) και αυτο΄είναι λαθος (οι καλύτεροι ιατροί είναι οι περυχημένοι εμπειρικοί)
Δεν ήταν δάσκαλος. Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία. Έχει τεράάάάάάστια διαφορά. Και εμένα ο αδερφός μου πηγαίνει σε μία τέτοια και προφανώς υπάρχει διαφορά, αλλά θυμάμαι ότι η δασκάλα που είχε στην 1η δημοτικού, τόλμησε να ξεστομίσει "Ο ... έχει αυτισμό". Πολύ σκληρό αυτό που είπε. Και έδειξε το πόσο άσχετη ήταν. Δεν ήξερε να ξεχωρίσει τον αυτισμό από ένα απλό Σύνδρομο. Και μετά θα μου πείτε ότι στα Πανεπιστήμια διδάσκονται ψυχολογία και παίρνουνε στο τέλος και πτυχίο αυτοί οι άνθρωποι...Είχα φιλικό μου πρόσωπο με μαθησιακές δυσκολίες, οι γονείς του άρχισαν μαθήματα με δάσκαλο (όχι όποιος να να αλλά εμπειρικό που δούλευε με τέτοια παιδιά ) στο σπίτι . Η εξέλιξη του παιδιού είναι εντυπωσιακή και θα χανόταν αυτή η εξέλιξη αν το παιδί το είχαν αφήσει στην τύχη του (στο δημόσιο σχολείο ή ακόμα και σε ιδιωτικό -τα ιδιωτικά δεν είναι απαραίτητα και καλά)-
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Είναι γελοία η σύγκριση γιατρού με δασκάλου. Δε θα μπω καν στη θέση να το εξηγήσω. Ντρέπομαι.
Δεν ήταν δάσκαλος. Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία. Έχει τεράάάάάάστια διαφορά. Και εμένα ο αδερφός μου πηγαίνει σε μία τέτοια και προφανώς υπάρχει διαφορά, αλλά θυμάμαι ότι η δασκάλα που είχε στην 1η δημοτικού, τόλμησε να ξεστομίσει "Ο ... έχει αυτισμό". Πολύ σκληρό αυτό που είπε. Και έδειξε το πόσο άσχετη ήταν. Δεν ήξερε να ξεχωρίσει τον αυτισμό από ένα απλό Σύνδρομο. Και μετά θα μου πείτε ότι στα Πανεπιστήμια διδάσκονται ψυχολογία και παίρνουνε στο τέλος και πτυχίο αυτοί οι άνθρωποι...
Σύγκρινα το ιατρό με το δάσκαλο επειδή θεωρώ ότι το έργο του δασκάλου είναι εξίσου σημαντικο. Σπουδαζω ιατρική έβγαλα σχολή υγείας και έχω δουλέψει πάνω από χρόνο σε δύσκολα τμήματα με καρκινοπαθείς (δούλευα πάρα πολλές ωρες και έπαιρνα τα ίδια λεφτά με το δάσκαλο που έπαιρνε τα ίδια με μένα και δούλευαν το 1/4 των ωρών που δούλευα και με ευθύνη 0 αφού δε υπάρχει έλεγχος ούτε επιπτώσεις στα λάθη.).
Με εκνευριζουν οι δάσκαλοι (ο λόγος είναι ότι τους βλέπω αδιάφορους και άσχετους (καλά αυτό δε μπορώ να το κρίνω ). Αν βρώ δασκάλο να κάνει σωστά την δουλειά του τότε σίγουρα θα τον εκτιμήσω (πολύ λίγους έχω δει)
Άσχετα με τα λεφτά που παίρνουν έχουν την καλύτερη αντιστοίχιση χρήμα / ώρες και θεωρώ απαράδεκτο να απεργούν (γιατί κάθε μέρα που απεργούν επηρεάζουν και τα παιδάκια..)
Παρόλα αυτά ο δάσκαλος παίζει το ρόλο του προτύπου, καθορίζει την εξέλιξη ενός παιδιού (αν ένα παιδι βγει με προβλήματα από το δημοτικό το έχει χάσει το παιχνίδι) αν τα προβληματα τα αποκτήση στο γυμνάσιο π.χ. λόγω εφηβικης επαναστασης δεν έχει χαθεί τίποτα.
Πολλά παιδάκια έχουν ένα σύνδρομο που καλείται (σύνδομο ελλείματος προσοχής) από τους ψυχολόγους ή (δε τα ξέρω καλά). Αυτά τα παιδάκια για κάποια χρόνια πρέπει να κάνουν ιδιαίτερα (ή με τάξεις το πολύ μέχρι 5 παιδιά) μετά συνεχίζουν μόνα τους χωρίς πρόβλημα.
Στο εξωτερικό αυτές τις διαγνώσεις τις αναλαμβάνουν ψυχολόγοι που δουλεύουν στο δημοτικό στην ελλάδα αυτό το ρολο το αναλαμβάνει ο δάσκαλος (με κακό αποτέλεσμα αφού πολλοί βγάζουν διαγνώσεις μόνοι τους π.χ .γενική διάγωνση μαθησιακές δυσκολίες (χωρίς να τους νοιάζουν οι υποκατηγορίες) και παρατάνε τα παιδιά στην τύχη του αφού δε νοιάζονται).
Ο δάσκαλος όπως είπες ήταν Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία (ψυχολόγος - παιδοψυχολόγος δεν ήταν ασχετα αν το έπαιζε)
δε μου λένε τα χαρτιά που παίρνει κάποιος τίποτα (κυριολεκτικά αδιαφορώ αυτό που με νοιάζει είναι το έργο του).
Καλύτερος δάσκαλος σε αυτές τις περίπτώσεις είναι οι εμπειρικοί που έχουν δουλέψει σε αυτά τα παιδιά πολλά χρόνια και ξερουν τι τους γίνεται. Αυτοί που παίρνουν χαρτιά (που πολλοί τα πληρώσαν για να τα παρουν και μπήκαν με ελεύθερη διαλογή) δεν είναι απαραίτητα και καλοί (μη ξεχνας αυτοί που μας κυβερνάν έχουν φοβερα βιογραφικά όμως εμπειρία δεν έχουν και για αυτό χασανε το παιχνίδι) το ίδιο ισχύει παντου και στην εκπαίδευση και στην ιατρική
Στα μεταπτυχιακα τους μαθαίνουν κατά βάση σαχλαμάρες........ (πρακτική 0) και το μόνο που ξέρουν είναι να παράγουν ψώνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος
Ο δάσκαλος δεν μπορεί να σε σώσει απο βέβαιο θάνατο. Συγγνώμη που θα το πω αλλά το καθήκον τους είναι η αγωγή του πνεύματος και δυστυχώς η πλειονότητα δεν ξέρει να το κάνει ή βαριέται.Σύγκρινα το ιατρό με το δάσκαλο επειδή θεωρώ ότι το έργο του δασκάλου είναι εξίσου σημαντικο. Σπουδαζω ιατρική έβγαλα σχολή υγείας και έχω δουλέψει πάνω από χρόνο σε δύσκολα τμήματα με καρκινοπαθείς (δούλευαπάρα πολλές ωρες και έπαιρνα τα ίδια λεφτά με το δάσκαλο που έπαιρνε τα ίδια με μένα και δούλευαν το 1/4 των ωρών που δούλευα και με ευθύνη 0 αφού δε υπάρχει έλεγχος ούτε επιπτώσεις στα λάθη.).
Ωραία. Άρα δεν πλάθουν την ψυχούλα των μικρών αγγελουδιών (όπως διάβασα παραπάνω).Με εκνευριζουν οι δάσκαλοι (ο λόγος είναι ότι τους βλέπω αδιάφορους και άσχετους). Άσχετα με τα λεφτά που παίρνουν έχουν την καλύτερη αντιστοίχηση χρήμα / ώρες και θεωρώ απαράδεκτο να απεργούν (γιατί κάθε μέρα που απεργούν επηρεάζουν και τα παιδάκια).
Ευτυχώς που δεν είχα τους δικούς μου δασκάλους για πρότυπα. Ευτυχώς!! Αλλιώς θα είχα καταλήξει μάνα με 2 παιδιά τώρα(χωρίς να θέλω να προσβάλλω κάτι ανάλογο).Παρόλα αυτά ο δάσκαλος παίζει το ρόλο του προτύπου, καθορίζει την εξέλιξη ενός παιδιού και τα θεωρώ υψίστης σημασίας.
Τώρα γείωσες ολόκληρη αυτοκρατορία. Συγγνώμη και πάλι, αλλά οφείλω να διαφωνήσω.Ο δάσκαλος όπως είπες ήταν Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία δε μου λέει τίποτα αυτό. Καλύτερος δάσκαλος σε αυτές τις περίπτώσεις είναι οι εμπειρικοί που έχουν δουλέψει σε αυτά τα παιδιά πολλά χρόνια και ξερουν τι τους γίνεται. Στα μεταπτυχιακα τους μαθαίνουν κατά βάση σαχλαμάρες........ (πρακτική 0) και το μόνο που ξέρουν είναι να παράγουν ψώνια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Lös~
Πολύ δραστήριο μέλος
Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;;
Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".
προφανώς δε διευκρίνισα ότι μιλάω για τους δασκάλους που επέλεξαν το επάγγελμα από αγάπη,κι όχι για την αποκατάσταση..σαφώς και υπάρχουνε δάσκαλοι με ανάρμοστη και απαράδεκτη συμπεριφορά σε φυσιολογικά παιδιά και μη..αλλά σκέψου ότι υπάρχουν κι αυτοί που κάνουν έναν αγώνα να αποκτήσουν τα παιδιά τα απαραίτητα εφόδια για το μέλλον..προσωπικά χρωστάω πάρα πολλά στους δασκάλους που είχα..εγώ ίσως ήμουν τυχερή,άλλοι ίσως όχι..αλλά δε σημαίνει ότι επειδή 1-2 δάσκαλοι φέρονται απρεπώς σε μια συγκεκριμένη ομάδα παιδιών [όπως τα παιδιά με ειδικές ανάγκες],βάζουμε στο ίδιο καζάνι τον κάθε δάσκαλο..Κι επίσης..καλός δάσκαλος δε γίνεσαι από τα μεταπτυχιακά σου,αυτά μόνο σε βοηθούν να έχεις εν γνώσει σου 5 πράγματα..από εκεί και πέρα παίζει ρόλο και κατά πόσο το κατέχεις εσύ..όλα αυτά θεωρητικά είναι..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pit14
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κοίταζα τα μαθήματα που κάνουν στα παιδαγωγικά και είναι πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα!! Έχουν μαθήματα από διάφορα πεδία και αν κάποιος το γουστάρει το επάγγελμα μπορεί να κάνει θαύματα!
Αλλά...Πόσοι το γουστάρουν πραγματικά...;
εκτος απο το διορισμο στο δημοσιο με τι αλλο μπορεις ν'ασχοληθεις?κατι ακουσα για ερευνα στο εξωτερικο!!!ισχυει?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 24 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.