Παιδαγωγικό: αλήθειες και μύθοι

νικος ρεθυμνο

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Κρήτης (Ρέθυμνο) και μας γράφει από Ρέθυμνο (Ρέθυμνο). Έχει γράψει 2,531 μηνύματα.
Διακρινω μια εμπαθεια προς τους φοιτητες της παιδαγωγικης και μια προκαταληψη,οσον αφορα τη σχολη μας.Λετε οτι ειναι ευκολη ως προς το να την τελειωσει καποιος.Ωραια,ακομη και αν αυτο ισχυει(δεν μπορω να εχω αποψη ακομη),εχετε σκεφτει ποτε οτι η δυσκολια του επαγγελματος συνισταται στην πρακτικη εφαρμογη του,στη σχολικη αιθουσα,οπου ο δασκαλος δινει τις πραγματικες εξετασεις?Θεωρειτε πως ειναι ευκολο να μεταδοσεις γνωσεις και ηθικες αξιες σε μικρα παιδια?Αναλογιζεστε οτι οι γονεις θα παραδοσουν τα παιδια τους για να τα διαπαιδαγωγησουμε?Οι περισσοτεροι θεωρειτε οτι αφου η σχολη μας ειναι βατη,ειναι κατωτερη απο τις δικες σας.Μηπως το επιπεδο μιας σχολης δεν εξαρταται μονο απο την ευκολια των μαθηματων της?'Η μηπως συγκρινετε ανομοια τμηματα για να βγαλετε τους φοιτητες παιδαγωγικης κατωτερους?Μου φαινεται οτι κοιτατε βραχυπροθεσμα(στον στενο οριζοντα της 4ετιας,μεσα στην οποια θα παρουμε το πτυχιο),και οχι μετεπειτα.Εξαλλου,θα φανουν τα κινητρα οσων επελεξαν να γινουν δασκαλοι μετα το πτυχιο(νομιζω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Το επάγγελμα του παιδαγωγού-δασκάλου είναι πάρα πολύ δύσκολο πια....Οχι μόνο λόγω ορισμένων ΄΄διαχρονικών΄'' θα έλεγα προβλημάτων όπως είναι η τάξη , η διδασκαλία υπό δύσκολες συνθήκες με ανύπαρκτες υποδομές , οι μισθοί αλλά με τις σημερινές συνθήκες παρουσιάστηκαν και άλλα προβλήματαα...Οι μισθοί που ήταν οι χαμηλότεροι ανάμεσα στους δημοσίους υπαλλήλους, μειώθηκαν και άλλο.Κινδυνευουν να χάσουν πάρα πολλά αντίβαρα στις δυσκολίες του επαγγέλματος όπως ήταν η ασφάλεια και η σταθερότητα...Και μου έτυχε περίπτωση να ρωτάω έναν φίλο του πατέρα μου με τί ασχολείται μου απάντησε: Δυστυχώς δάσκαλος!! - Γιατί δυστυχώς? - Γιατί είμαι 53 χρονών άνθρωπος έχω 2 παιδιά την μία κόρη στο Πολυτεχνείο και τον άλλο γιο στο Γυμνάσιο και παίρνω με το ζόρι πια 1200 ευρώ και πρέπει να πληρώσω τα πάντα και να μην μου δινεται η δυνατότητα να κάνω μια δευτερη δουλειά για να μεγαλώσω τα παιδιά μου ,γιατί δεν με αφήνει το δημόσιο , να πρέπει να καλύπτω τα κενά των δασκάλων που υπάρχουν στο σχολείο ,και να βγάζω φωτοτυπίες με τα δικά μου λεφτά γιατί το φωτοτυπικό του σχολείου χάλασε,να φοβάμαι μήπως με μεταθέσουν σε κανένα απόμακρο νησί και με όλα αυτά να έχω να ''μεγαλώσω'' 20 μικρά αγγελούδια που είναι τόσο άτυχα που ζουν στην Ελλάδα και όχι αλλού...Μου είπε και άλλα πολλά πάρα πολύ δυσαρεστα..Μπορεί να μην έχει σχέση όλο αυτό με αυτά που γράφετε εσείς παραπάνω αλλά αυτή είναι μια αλήθεια για το επάγγελμα του δασκάλου το έτος 2011!! Τό ότι είναι βατή ή δύσκολη δεν αλλάζει σε κάτι την επικινδυνότητα και τις δυσκολίες του επαγγέματος.Γιατί αν βάλουν πλαστελίνες στο πανεπιστήμιο ξαφνικά θα γίνει πανευκολο επάγγελμα ενώ αν μπουν μαθήματα φιλολογίας ή μαθηματικών θα γίνει επάγγελμα με κύρος?? Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική σας. Δηλαδή το επάγγελμα του ψυχολόγου είναι δύσκολο επειδή ήταν παλούκι η κοινωνική ψυχολογία που την δίδασκε ο τάδε στριμμένος που έκοβε αβέρτα ενώ το επάγγελμα του θεολόγου είναι πιο εύκολο επειδή ήταν ευκολο το μάθημα Ιστορία της Εκκλησίας??? Και εγώ προσωπικά που είχα την δυνατότητα να πιάσω ένα παιδαγωγικό στην επαρχία ,θεώρησα αδιανόητο όντας μαθητης θεωρητικής να αναγκαστώ να μάθω φυσική,μαθηματικά,θρησκειολογία,καλλιτεχνικά,γεωγραφία επιστήμες πολύ δύσκολες και διαφορετικές με αυτές που ήθελα να διδάξω και μεταξύ τους !! Δεν θα το άντεχα και πιθανόν να ξαναέδινα ανεξάρτητα με τον βαθμό δυσκολίας των μαθημάτων.Γιατί σε υποχρεώνουν να γίνεις φιλόλογος,μαθηματικός,φυσικός ,κοινωνιολόγος και καλλιτεχνης ταυτόχρονα..Είναι για μένα δύσκολη και η σχολή και το επάγγελμα (Προσωπική άποψη απολύτως)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
ασδ
Γιατί είμαι 53 χρονών άνθρωπος έχω 2 παιδιά την μία κόρη στο Πολυτεχνείο και τον άλλο γιο στο Γυμνάσιο και παίρνω με το ζόρι πια 1200 ευρώ
seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...:/::/:
και πρέπει να πληρώσω τα πάντα και να μην μου δινεται η δυνατότητα να κάνω μια δευτερη δουλειά για να μεγαλώσω τα παιδιά μου ,γιατί δεν με αφήνει το δημόσιο
καλα τωρα δουλευομαστε ετσι;;;ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;;:mad::mad:
Μπορεί να μην έχει σχέση όλο αυτό με αυτά που γράφετε εσείς παραπάνω αλλά αυτή είναι μια αλήθεια για το επάγγελμα του δασκάλου το έτος 2011!!
δεν νομιζω ειναι και τοσο δυσοίωνη η κατασταση κυριως τωρα με το νεο συστημα απο την κυρα διαμαντο οπου τα καημενα τα παιδακια αν θελουν να εχουν πιθανοτητες να περασουν σε καποια σχολη θα πρεπει να κανουν ιδιαιτερα απο το γυμνασιο,με το αζημίωτο φυσικα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alexandros S.

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 66 μηνύματα.
ασδ seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...:/::/:καλα τωρα δουλευομαστε ετσι;;;ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;;:mad::mad: δεν νομιζω ειναι και τοσο δυσοίωνη η κατασταση κυριως τωρα με το νεο συστημα απο την κυρα διαμαντο οπου τα καημενα τα παιδακια αν θελουν να εχουν πιθανοτητες να περασουν σε καποια σχολη θα πρεπει να κανουν ιδιαιτερα απο το γυμνασιο,με το αζημίωτο φυσικα...

Από πότε για έναν με τουλάχιστον 25 χρόνια εργασιακής εμπειρίας είναι αρκετά τα 1200 Ευρώ?? Μα και οι υπόλοιποι δάσκαλοι τόσα θα βγάζουν σίγουρα , για μένα αυτά τα χρήματα θεωρούνται ψίχουλα και θα αντιστοιχούσαν σε έναν νεοδιόριστο ή νεοπροσλαμβανόμενο..Βρέξει-Χιονίσει να σου σκάνε? Δηλαδή αυτός κάθεται στο σπίτι και ξύνεται και του δίνουν τα 1200 ευρώ ταχυδρομικώς?? Ιδιαίτερα?? Επειδή μια μειοψηφία καθηγητών-δασκάλων του δημοσίου κάνουνε ιδιαίτερα είναι θεσμός? Αν το σκεφτείς,πιστεύεις πώς ένας που έχει δουλέψει 20+ χρόνια σε σχολείο θα καταδεχτεί να δουλέψει με 8 ευρώ την ώρα που δίνουν οι μαμάδες για παιδάκια δημοτικού και δεν θα επιλεγεί ο φοιτητής της φιλοσοφικής , της φυσικομαθηματικής ή του παιδαγωγικού πουθα δεχτεί μετά χαράς αυτά τα λεφτά?? Εκτός αν εννοείς για μαμάδες Υπερβορείων Προαστείων(Εκάλη-Ψυχικό) που συχνότερα θα στείλουν τα παιδιά στα ιδιωτικά παρά να τα πάνε στο δημόσιο και να πληρώνουν και ιδιαίτερα σε καθηγητές σχολείου που θα δίνουν 20 ή και 30 ευρώ την ώρα??!!!... Με το Νέο Σύστημα που λές αυτοί που τυχόν θα κερδίσουν θα είναι οι φιλόλογοι και οι φυσικομαθηματικοί και όχι οι δάσκαλοι οι οποίοι θα οδηγηθούν σε πολύ χειρότερη επαγγελματικά κατάσταση.Α, και είναι σπανιότατο φαινόμενο να επιλέγεται δάσκαλος δημοτικού σε ιδιαιτερα γυμνασίου λυκείου όση εμπειρία και να έχει. Δεν το έχω ακούσει ποτέ αυτό....Μην μπερδεύεσαι τότε ,άλλο δάσκαλος άλλο καθηγητής ...Ο καθένας έχει να επιλέξει διαφορετικούς δρόμους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
ασδ seriously και εχεις και παραπονο;;;οι αλλοι δασκαλοι ποσα νομιζεις οτι βγαζουν;;;κυριως τωρα με την οικονομικη κριση να σου σκανε βρεξει χιονισει 1200 δεν νομιζω ειναι λιγα...

Είναι εντυπωσιακό με τι ελαφρότητα εκφέρει γνώμη για την αμοιβή της εργασίας (και ό,τι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή το αν φτάνουν για να συντηρήσεις ένα σπίτι, κτλ) και την οικονομική κρίση ένας άνθρωπος που δεν δουλεύει, ούτε αντιμετωπίζει κανένα σοβαρό προσωπικό έξοδο. Πραγματικά, πολύ εντυπωσιακό.

ιδιαιτερα δεν κανει κανενας καθηγητης και μαλιστα μαυρα;;;;

Ο άνθρωπος σου είπε ότι είναι δάσκαλος και όχι καθηγητής, αλλά μάλλον δεν μπήκες στον κόπο να διαβάσεις αναλυτικά ό,τι έγραψε.

(Κατά τα άλλα, σου απάντησε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]

Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]

Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..
εντάξει αυτό δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο σύγκρισης αλλά εντάξει...ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν μιλάμε για το αν είναι δύσκολη η σχολή ή δύσκολο το επάγγελμα..ο καθένας τονίζει ότι συμφέρει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
εντάξει αυτό δεν μπορεί να αποτελεί κριτήριο σύγκρισης αλλά εντάξει...ακόμα δεν έχει ξεκαθαριστεί αν μιλάμε για το αν είναι δύσκολη η σχολή ή δύσκολο το επάγγελμα..ο καθένας τονίζει ό,τι συμφέρει
Πώς γίνεται να...συμφέρει, όπως λες, κάποιον να υποβαθμίζει ή να αναγνωρίζει τη δυσκολία μίας σχολής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Πώς γίνεται να...συμφέρει, όπως λες, κάποιον να υποβαθμίζει ή να αναγνωρίζει τη δυσκολία μίας σχολής;
είσαι στο i school...έχεις δει πάρα πολλά τέτοια παραδείγματα, κανείς δεν καταλαβαίνει το γιατί αλλα να που συμβαίνει..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rainbowarrior

Διάσημο μέλος

Ο Rainbowarrior αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,222 μηνύματα.
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]

Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..

Θα ήμουν σύμφωνος με όσα λες αν μπροστά από όλα αυτά είχες βάλει το "θα έπρεπε".
Δυστυχώς, τίποτα ουσιώδες δεν παίρνουμε από τους δασκάλους σήμερα, και γι'αυτό φτάσαμε εδώ που είμαστε, γιατί η παιδεία -όπως και όλοι οι κοινωνικοί φορείς, και κατ'επέκταση το πολιτ(ε)ι(α)κό σύστημα- είναι για τα σκουπίδια.
Φυσικά, τη μικρότερη ευθύνη για αυτήν την κατάσταση την έχουν οι δάσκαλοι, αφού εκείνοι "εκτελούν" -μεταφορικά και κυριολεκτικά- όσα τους επιβάλλουν.
Επίσης, ποια ακριβώς αξία θεωρείς ότι έχουν τα πανεπιστήμια-Τ.Ε.Ι. σήμερα, και τί πρεσβεύουν;
Θεωρείς μορφωμένο, ας πούμε, έναν απόφοιτο; Εγώ όχι, αφού η σχολή του δεν του μαθαίνει ουσιαστικά κάτι. Π.χ. σε οικονομικές-φιλοσοφικές σχολές, κυρίως, μαθαίνουν οι φοιτητές όσα εξυπηρετούν την πρωτοκαθεδρία και όσα θα βγάλουν τους φοιτητές "κοιμισμένους" στην κοινωνία (βέβαια, δεν είναι όλοι οι φοιτητές το ίδιο, ευτυχώς) απορρίπτοντας άκριτα κάθε τι άλλο, ξένο προς το σήμερα, κάθε τι, που π.χ. θα προήγαγε τους μαθητές στην κοινωνία με τέτοιον τρόπο, όπως - δεοντολογικά - αναφέρεις παραπάνω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
προς όλους τους <μεγαλοεπιστήμονες> που υποτιμούν τα παιδαγωγικά..θυμηθείτε πως για να φτάσετε εδώ που είστε,από δασκάλους περάσατε κάποτε..από αυτούς λάβατε όλο το βασικό γνωστικό υπόβαθρο και τα εφόδια για τη διαμόρφωση ενός ορθού χαρακτήρα,ηθικής και γνώσης..την οποία έπειτα επεκτείνατε και φτάσατε σε όλες αυτές τις μεγαλοσχολές..
δε διαφωνώ αντικειμενικά πως το παιδαγωγικό έχει λιγότερη δυσκολία σε σχέση με τα πολυτεχνεία,τις ιατρικές,τις φυσικομαθηματικές σχολές..αλλά μάθετε να αναγνωρίζετε και το μέτρο της αξίας της σχολής,πέραν του μέτρου δυσκολίας της..και στο κάτω κάτω αν όχι όλα,μερικά μαθήματά του απαιτούν αρκετό διάβασμα [η θεία μου είναι δασκάλα και όλα της τα βιβλία από το πανεπιστήμιο τα'χω ξεφυλλίσει..]

Υ.Γ. δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κανέναν,ούτε επίθεση κάνω σε κανέναν..γενικώς μιλάω,διότι απαξιωτικά σχόλια ακούω ευρέως..

Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;; :confused:

Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;; :confused:

Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".

Με αυτό που είπες μόνη σου έδειξες την αξία αυτού του επαγγέλματος και την σχολής. δεν πρέπει να σνομπάρεται από τρίτους. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (που μπορεί να εξελιχθούν μελλοντικά σε χαρισματικά παιδιά και να κάνουν λαμπρή καριέρα) εξαρτιόνται αποκλειστικά από τον ρόλο που παίζει πάνω τους ο δάσκαλος.
Αν δεν υπάρχει ο σωστός δάσκαλος τότε πολλά τέτοια μυαλά θα χαθούν.
Το ότι οι δασκάλοι έχουν αυτή την συμπεριφορά οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Μονιμότητα---> Δε φοβούνται να κάνουν σωστά την δουλειά τους
Περικοπές---> με άιθουσα 30-36 παιδιά μάθημα δε γίνεται

Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή (γιατί η εκπαίδευση δεν ήταν τόσο σημαντική) αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.

Κοίταζα τα μαθήματα που κάνουν στα παιδαγωγικά και είναι πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα!! Έχουν μαθήματα από διάφορα πεδία και αν κάποιος το γουστάρει το επάγγελμα μπορεί να κάνει θαύματα! :)

Αλλά...Πόσοι το γουστάρουν πραγματικά...;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Με αυτό που είπες μόνη σου έδειξες την αξία αυτού του επαγγέλματος και την σχολής. δεν πρέπει να σνομπάρεται από τρίτους. Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (που μπορεί να εξελιχθούν μελλοντικά σε χαρισματικά παιδιά και να κάνουν λαμπρή καριέρα) εξαρτιόνται αποκλειστικά από τον ρόλο που παίζει πάνω τους ο δάσκαλος.
Αν δεν υπάρχει ο σωστός δάσκαλος τότε πολλά τέτοια μυαλά θα χαθούν.
Το ότι οι δασκάλοι έχουν αυτή την συμπεριφορά οφείλεται σε πολλούς λόγους:
Μονιμότητα---> Δε φοβούνται να κάνουν σωστά την δουλειά τους
Περικοπές---> με άιθουσα 30-36 παιδιά μάθημα δε γίνεται

Τα παιδαγωγικά παλιά ήταν διετή σχολή αυτό πλέον δεν ισχύει οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών είναι καταρτισμένοι και μπορούν να προσφέρουν παλιότερα σε σχέση με παλιά. Ένας παιδαγωγός πρέπει να έχεις γνώσεις ψυχολογίας, εργοθεραπείας κ.ο.κ. Την πρωτοβάθμια την θεωρώ πολύ πιο σημαντική από την δευτεροβάθμια ακόμα και αν στους περισσότερους φαντάζει πιο εύκολη.

1. Αυτό για την μονιμότητα είναι μεγάλη πίπα . Οι καθηγητές που είχα στο λύκειο ήταν εξαιρετικοί. Οι δάσκαλοί μου απαράδεκτοι. Άκυρο λοιπόν.
2. Όταν δεν υπάρχουν σωστοί δάσκαλοι (και όχι ειδικής αγωγής, άλλα δάσκαλος ) πως αυτό το παιδί θα "εξελιχθεί μελλοντικά σε χαρισματικό παιδί;; ". Πως θα σπρωχτεί;
3. Δεν έγιναν μόνο σ'αυτούς περικοπές. Έγιναν πχ και στη μητέρα μου. Τι να κάνει; Να σταματήσει να βγάζει καλές μαστογραφίες και να πεθάνουν όλες οι γυναίκες απο καρκίνο;;
Επίσης, είναι και 18 παιδιά. Δεν έγιναν όλες οι τάξεις πανελλαδικώς 30άρες.
4. Ο αδερφός μου είχε 3 δασκάλες μέχρι τώρα. Η πιο απαράδεκτη (αυτή που παράτησε κυριολεκτικά το παιδάκι) είναι 26-27 χρονών. Η πιο καλή ,που έχει και τώρα, είναι 45+. Κατάλαβες τι εννοώ ε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
1. Αυτό για την μονιμότητα είναι μεγάλη πίπα . Οι καθηγητές που είχα στο λύκειο ήταν εξαιρετικοί. Οι δάσκαλοί μου απαράδεκτοι. Άκυρο λοιπόν.
2. Όταν δεν υπάρχουν σωστοί δάσκαλοι (και όχι ειδικής αγωγής, άλλα δάσκαλος ) πως αυτό το παιδί θα "εξελιχθεί μελλοντικά σε χαρισματικό παιδί;; ". Πως θα σπρωχτεί;
3. Δεν έγιναν μόνο σ'αυτούς περικοπές. Έγιναν πχ και στη μητέρα μου. Τι να κάνει; Να σταματήσει να βγάζει καλές μαστογραφίες και να πεθάνουν όλες οι γυναίκες απο καρκίνο;;
Επίσης, είναι και 18 παιδιά. Δεν έγιναν όλες οι τάξεις πανελλαδικώς 30άρες.
4. Ο αδερφός μου είχε 3 δασκάλες μέχρι τώρα. Η πιο απαράδεκτη (αυτή που παράτησε κυριολεκτικά το παιδάκι) είναι 26-27 χρονών. Η πιο καλή ,που έχει και τώρα, είναι 45+. Κατάλαβες τι εννοώ ε;

Ένας μαθητής λυκείου- γυμνασίου μπορεί να διαβάσει μόνος του οπότε αν είναι επιμελής μπορεί να τα καταφέρει ακόμα και αν εχει 30 παιδιά η τάξη. Ο φοιτητής πιο έμπειρος μπορεί να τα βγάλει πέρα με αμφιθεατρικά μαθήματα. .

Το παιδάκι του δημοτικού θέλει καθοδήγηση συνεπώς μια τάξη με 30 παιδιά δε μπορεί να δουλέψει στο δημοτικό. Ιδανική για Δημοτικό θεωρώ μια τάξη με 10-15 παδιά.

Το έργο του καθηγητή του δευτεροβάθμιας με το ελληνικό σύστημα το θεωρώ πολύ λιγότερης σημαντικότητας.

Αν η σχολή (παιδαγωγικό δημοτικής) είναι όντως εύκολη (Δε γνωρίζω) - θεωρώ πως πρέπει να γίνει παλούκι- Θεωρώ το έργο των δασκάλων το ίδιο σημαντικό αλλά και σημαντικότερο ακόμα και από την ιατρική.



Επίσης πολλοί τέτοιοι καθηγητές (λυκείου - γυμνασίου) κάνουν και παράνομα ιδιαίτερα συνεπώς εμπλουτίζουν την γνώση τους.
Ένας δάσκαλος όμως που τα ιδιαίτερα που κάνει είναι ελάχιστα απλά το νοιάζει ο μισθός του η δουλειά του παραμένει στάσιμη ακόμα και αν οι ανάγκες τις κοινωνίες αλλάζουν. (κανονικά επιβάλλεται εμπλουτισμός γνώσεων). Δεν ειναι και λίγοι οι δάσκαλοι που κάνουν 2 δουλειές διαφορερικές και παραμελούν την πρώτη αρκετά (αφού δε τους νοιάζει αν θα απολιθούν).

Δε μπορώ να συκρίνω την πρωτοβάθμια με την δευτεροβάθμια θεωρώ πολυ πιο δύσκολο το εργο της πρωτοβάθμιας.



Οι μεγάλοι σε ηλικία δάσκαλοι είναι εμπερικοί αν τους αρέσει όντως το επάγγελμα βεβαίως θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά και από διδακτορίκους. Το ίδιο ισχύει και για αλλα επάγγελματα. Εγώ π.χ. στο λύκειο προτίμησα να κάνω φροντιστήρια με έμπειρούς καθηγητές που μπορεί να ήταν και φυσιογνώστες (διετής σχολή) παρά με φροντιστηριούχους.

Και ένα λάθος συχνό γίνεται και στην ιατρική πολλοί ταυτίζουν το καλό ιατρό με τα χαρτιά (Διδακτορικά, καθηγητές και κοκ) και αυτο΄είναι λαθος (οι καλύτεροι ιατροί είναι οι περυχημένοι εμπειρικοί)

Είχα φιλικό μου πρόσωπο με μαθησιακές δυσκολίες, οι γονείς του άρχισαν μαθήματα με δάσκαλο (όχι όποιος να να αλλά εμπειρικό που δούλευε με τέτοια παιδιά ) στο σπίτι . Η εξέλιξη του παιδιού είναι εντυπωσιακή και θα χανόταν αυτή η εξέλιξη αν το παιδί το είχαν αφήσει στην τύχη του (στο δημόσιο σχολείο ή ακόμα και σε ιδιωτικό -τα ιδιωτικά δεν είναι απαραίτητα και καλά).

Δυστυχώς δημόσια και δωρεάν παιδεία δεν έχουμε πλέον στην Ελλάδα ούτε στο χωρο την πρωτοβάθμιας (το κακο σε αυτή την περίπτωση ειναι ότι λίγοι το καταλαβαίνουν).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Ένας μαθητής λυκείου- γυμνασίου μπορεί να διαβάσει μόνος του οπότε αν είναι επιμελής μπορεί να τα καταφέρει ακόμα και αν εχει 30 παιδιά η τάξη. Ο φοιτητής πιο έμπειρος μπορεί να τα βγάλει πέρα με αμφιθεατρικά μαθήματα. . Το παιδάκι του δημοτικού θέλει καθοδήγηση συνεπώς μια τάξη με 30 παιδιά δε μπορεί να δουλέψει στο δημοτικό.
Δεν έχουν όλες οι τάξεις 30+. Το είπα και πιο πάνω αυτό. Κλείστε την τηλεόραση και δείτε λίγο έξω.

Επίσης πολλοί τέτοιοι καθηγητές (λυκείου - γυμνασίου) κάνουν και παράνομα ιδιαίτερα συνεπώς εμπλουτίζουν την γνώση τους. Ένας δάσκαλος όμως που τα ιδιαίτερα που κάνει είναι ελάχιστα απλά το νοιάζει ο μισθός του η δουλειά του παραμένει στάσιμη ακόμα και αν οι ανάγκες τις κοινωνίες αλλάζουν. Δε μπορώ να συκρίνω την πρωτοβάθμια με την δευτεροβάθμια θεωρώ πολυ πιο δύσκολο το εργο της πρωτοβάθμιας.
Εγώ ξέρω καθηγητές 60φεύγα (με εμπειρία πολύ) που δεν έχουν μεταδοτικότητα. Επίσης είχα έναν Φυσικό στο φροντιστήριο που ήταν κάτω των 30 και ήταν απίστευτος. Η μεταδοτικότητα είναι υποκειμενικό θέμα. Και επομένως η εμπειρία είναι "να' χαμε να λέγαμε".


Οι μεγάλοι σε ηλικία δάσκαλοι είναι εμπερικοί αν τους αρέσει όντως το επάγγελμα βεβαίως θα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά και από διδακτορίκους. Το ίδιο ισχύει και για αλλα επάγγελματα. Εγώ π.χ. στο λύκειο προτίμησα να κάνω φροντιστήρια με έμπειρούς καθηγητές που μπορεί να ήταν και φυσιογνώστες (διετής σχολή) παρά με φροντιστηριούχους.
Εξήγησα.

Και ένα λάθος συχνό γίνεται και στην ιατρική πολλοί ταυτίζουν το καλό ιατρό με τα χαρτιά (Διδακτορικά, καθηγητές και κοκ) και αυτο΄είναι λαθος (οι καλύτεροι ιατροί είναι οι περυχημένοι εμπειρικοί)
Είναι γελοία η σύγκριση γιατρού με δασκάλου. Δε θα μπω καν στη θέση να το εξηγήσω. Ντρέπομαι.

Είχα φιλικό μου πρόσωπο με μαθησιακές δυσκολίες, οι γονείς του άρχισαν μαθήματα με δάσκαλο (όχι όποιος να να αλλά εμπειρικό που δούλευε με τέτοια παιδιά ) στο σπίτι . Η εξέλιξη του παιδιού είναι εντυπωσιακή και θα χανόταν αυτή η εξέλιξη αν το παιδί το είχαν αφήσει στην τύχη του (στο δημόσιο σχολείο ή ακόμα και σε ιδιωτικό -τα ιδιωτικά δεν είναι απαραίτητα και καλά)-
Δεν ήταν δάσκαλος. Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία. Έχει τεράάάάάάστια διαφορά. Και εμένα ο αδερφός μου πηγαίνει σε μία τέτοια και προφανώς υπάρχει διαφορά, αλλά θυμάμαι ότι η δασκάλα που είχε στην 1η δημοτικού, τόλμησε να ξεστομίσει "Ο ... έχει αυτισμό". Πολύ σκληρό αυτό που είπε. Και έδειξε το πόσο άσχετη ήταν. Δεν ήξερε να ξεχωρίσει τον αυτισμό από ένα απλό Σύνδρομο. Και μετά θα μου πείτε ότι στα Πανεπιστήμια διδάσκονται ψυχολογία και παίρνουνε στο τέλος και πτυχίο αυτοί οι άνθρωποι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,173 μηνύματα.
Είναι γελοία η σύγκριση γιατρού με δασκάλου. Δε θα μπω καν στη θέση να το εξηγήσω. Ντρέπομαι.


Δεν ήταν δάσκαλος. Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία. Έχει τεράάάάάάστια διαφορά. Και εμένα ο αδερφός μου πηγαίνει σε μία τέτοια και προφανώς υπάρχει διαφορά, αλλά θυμάμαι ότι η δασκάλα που είχε στην 1η δημοτικού, τόλμησε να ξεστομίσει "Ο ... έχει αυτισμό". Πολύ σκληρό αυτό που είπε. Και έδειξε το πόσο άσχετη ήταν. Δεν ήξερε να ξεχωρίσει τον αυτισμό από ένα απλό Σύνδρομο. Και μετά θα μου πείτε ότι στα Πανεπιστήμια διδάσκονται ψυχολογία και παίρνουνε στο τέλος και πτυχίο αυτοί οι άνθρωποι...


Σύγκρινα το ιατρό με το δάσκαλο επειδή θεωρώ ότι το έργο του δασκάλου είναι εξίσου σημαντικο. Σπουδαζω ιατρική έβγαλα σχολή υγείας και έχω δουλέψει πάνω από χρόνο σε δύσκολα τμήματα με καρκινοπαθείς (δούλευα πάρα πολλές ωρες και έπαιρνα τα ίδια λεφτά με το δάσκαλο που έπαιρνε τα ίδια με μένα και δούλευαν το 1/4 των ωρών που δούλευα και με ευθύνη 0 αφού δε υπάρχει έλεγχος ούτε επιπτώσεις στα λάθη.).

Με εκνευριζουν οι δάσκαλοι (ο λόγος είναι ότι τους βλέπω αδιάφορους και άσχετους (καλά αυτό δε μπορώ να το κρίνω :) :) ).
Αν βρώ δασκάλο να κάνει σωστά την δουλειά του τότε σίγουρα θα τον εκτιμήσω (πολύ λίγους έχω δει)


Άσχετα με τα λεφτά που παίρνουν έχουν την καλύτερη αντιστοίχιση χρήμα / ώρες και θεωρώ απαράδεκτο να απεργούν (γιατί κάθε μέρα που απεργούν επηρεάζουν και τα παιδάκια..)


Παρόλα αυτά ο δάσκαλος παίζει το ρόλο του προτύπου, καθορίζει την εξέλιξη ενός παιδιού (αν ένα παιδι βγει με προβλήματα από το δημοτικό το έχει χάσει το παιχνίδι) αν τα προβληματα τα αποκτήση στο γυμνάσιο π.χ. λόγω εφηβικης επαναστασης δεν έχει χαθεί τίποτα.



Πολλά παιδάκια έχουν ένα σύνδρομο που καλείται (σύνδομο ελλείματος προσοχής) από τους ψυχολόγους ή (δε τα ξέρω καλά). Αυτά τα παιδάκια για κάποια χρόνια πρέπει να κάνουν ιδιαίτερα (ή με τάξεις το πολύ μέχρι 5 παιδιά) μετά συνεχίζουν μόνα τους χωρίς πρόβλημα.

Στο εξωτερικό αυτές τις διαγνώσεις τις αναλαμβάνουν ψυχολόγοι που δουλεύουν στο δημοτικό στην ελλάδα αυτό το ρολο το αναλαμβάνει ο δάσκαλος (με κακό αποτέλεσμα αφού πολλοί βγάζουν διαγνώσεις μόνοι τους π.χ .γενική διάγωνση μαθησιακές δυσκολίες (χωρίς να τους νοιάζουν οι υποκατηγορίες) και παρατάνε τα παιδιά στην τύχη του αφού δε νοιάζονται).

Ο δάσκαλος όπως είπες ήταν Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία (ψυχολόγος - παιδοψυχολόγος δεν ήταν ασχετα αν το έπαιζε)
δε μου λένε τα χαρτιά που παίρνει κάποιος τίποτα (κυριολεκτικά αδιαφορώ αυτό που με νοιάζει είναι το έργο του).

Καλύτερος δάσκαλος σε αυτές τις περίπτώσεις είναι οι εμπειρικοί που έχουν δουλέψει σε αυτά τα παιδιά πολλά χρόνια και ξερουν τι τους γίνεται. Αυτοί που παίρνουν χαρτιά (που πολλοί τα πληρώσαν για να τα παρουν και μπήκαν με ελεύθερη διαλογή) δεν είναι απαραίτητα και καλοί (μη ξεχνας αυτοί που μας κυβερνάν έχουν φοβερα βιογραφικά όμως εμπειρία δεν έχουν και για αυτό χασανε το παιχνίδι) το ίδιο ισχύει παντου και στην εκπαίδευση και στην ιατρική

Στα μεταπτυχιακα τους μαθαίνουν κατά βάση σαχλαμάρες........ (πρακτική 0) και το μόνο που ξέρουν είναι να παράγουν ψώνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Σύγκρινα το ιατρό με το δάσκαλο επειδή θεωρώ ότι το έργο του δασκάλου είναι εξίσου σημαντικο. Σπουδαζω ιατρική έβγαλα σχολή υγείας και έχω δουλέψει πάνω από χρόνο σε δύσκολα τμήματα με καρκινοπαθείς (δούλευαπάρα πολλές ωρες και έπαιρνα τα ίδια λεφτά με το δάσκαλο που έπαιρνε τα ίδια με μένα και δούλευαν το 1/4 των ωρών που δούλευα και με ευθύνη 0 αφού δε υπάρχει έλεγχος ούτε επιπτώσεις στα λάθη.).
Ο δάσκαλος δεν μπορεί να σε σώσει απο βέβαιο θάνατο. Συγγνώμη που θα το πω αλλά το καθήκον τους είναι η αγωγή του πνεύματος και δυστυχώς η πλειονότητα δεν ξέρει να το κάνει ή βαριέται.

Με εκνευριζουν οι δάσκαλοι (ο λόγος είναι ότι τους βλέπω αδιάφορους και άσχετους). Άσχετα με τα λεφτά που παίρνουν έχουν την καλύτερη αντιστοίχηση χρήμα / ώρες και θεωρώ απαράδεκτο να απεργούν (γιατί κάθε μέρα που απεργούν επηρεάζουν και τα παιδάκια).
Ωραία. Άρα δεν πλάθουν την ψυχούλα των μικρών αγγελουδιών (όπως διάβασα παραπάνω).

Παρόλα αυτά ο δάσκαλος παίζει το ρόλο του προτύπου, καθορίζει την εξέλιξη ενός παιδιού και τα θεωρώ υψίστης σημασίας.
Ευτυχώς που δεν είχα τους δικούς μου δασκάλους για πρότυπα. Ευτυχώς!! Αλλιώς θα είχα καταλήξει μάνα με 2 παιδιά τώρα(χωρίς να θέλω να προσβάλλω κάτι ανάλογο).


Ο δάσκαλος όπως είπες ήταν Ήταν δάσκαλος με μεταπτυχιακό πάνω στη παιδική ψυχολογία δε μου λέει τίποτα αυτό. Καλύτερος δάσκαλος σε αυτές τις περίπτώσεις είναι οι εμπειρικοί που έχουν δουλέψει σε αυτά τα παιδιά πολλά χρόνια και ξερουν τι τους γίνεται. Στα μεταπτυχιακα τους μαθαίνουν κατά βάση σαχλαμάρες........ (πρακτική 0) και το μόνο που ξέρουν είναι να παράγουν ψώνια.
Τώρα γείωσες ολόκληρη αυτοκρατορία. Συγγνώμη και πάλι, αλλά οφείλω να διαφωνήσω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει από Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Dafuq. Μόνο εγώ δεν πήρα τίποτα από τους δασκάλους μου;; :confused:

Βλέπω πως συμπεριφέρονται και οι κύριοι δάσκαλοι σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες(!). Έχω τον αδερφό μου και ξέρω πάάάάρα πολύ καλά τι ισχύει. Τα στοιβάζουν σε μία γωνία και τα έχουν γραμμένα. Άντε λοιπόν... Πού είναι τα εφόδια που πρέπει να προσφέρουν;; Που είναι η ευαισθησία τους;; Α ναι... ξέχασα! Αν δούμε μία δύσκολη περίπτωση να μη στριμωχτούμε λίγο, θα πούμε απλά "Το υλικό της τάξης είναι πολύ χαμηλό".

προφανώς δε διευκρίνισα ότι μιλάω για τους δασκάλους που επέλεξαν το επάγγελμα από αγάπη,κι όχι για την αποκατάσταση..σαφώς και υπάρχουνε δάσκαλοι με ανάρμοστη και απαράδεκτη συμπεριφορά σε φυσιολογικά παιδιά και μη..αλλά σκέψου ότι υπάρχουν κι αυτοί που κάνουν έναν αγώνα να αποκτήσουν τα παιδιά τα απαραίτητα εφόδια για το μέλλον..προσωπικά χρωστάω πάρα πολλά στους δασκάλους που είχα..εγώ ίσως ήμουν τυχερή,άλλοι ίσως όχι..αλλά δε σημαίνει ότι επειδή 1-2 δάσκαλοι φέρονται απρεπώς σε μια συγκεκριμένη ομάδα παιδιών [όπως τα παιδιά με ειδικές ανάγκες],βάζουμε στο ίδιο καζάνι τον κάθε δάσκαλο..Κι επίσης..καλός δάσκαλος δε γίνεσαι από τα μεταπτυχιακά σου,αυτά μόνο σε βοηθούν να έχεις εν γνώσει σου 5 πράγματα..από εκεί και πέρα παίζει ρόλο και κατά πόσο το κατέχεις εσύ..όλα αυτά θεωρητικά είναι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pit14

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο pit14 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Κοίταζα τα μαθήματα που κάνουν στα παιδαγωγικά και είναι πραγματικά πάρα πολύ ενδιαφέροντα!! Έχουν μαθήματα από διάφορα πεδία και αν κάποιος το γουστάρει το επάγγελμα μπορεί να κάνει θαύματα! :)

Αλλά...Πόσοι το γουστάρουν πραγματικά...;

εκτος απο το διορισμο στο δημοσιο με τι αλλο μπορεις ν'ασχοληθεις?κατι ακουσα για ερευνα στο εξωτερικο!!!:hmm:ισχυει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top