Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Βόλου

marina gk

Νεοφερμένος

Η marina gk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 21 μηνύματα.
παιδια να ρωτησω την σχολη αυτη την διαλεγεις μονο απο 1ο πεδιο?γιατι ειμαι τεχνολογικη αλλα ενδιαφερομαι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreams&hopes

Δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Σαλαμίνα (Αττική). Έχει γράψει 448 μηνύματα.
παιδια να ρωτησω την σχολη αυτη την διαλεγεις μονο απο 1ο πεδιο?γιατι ειμαι τεχνολογικη αλλα ενδιαφερομαι..

Μπορείς και από το 2ο επιστημονικό πεδίο. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

yellowbutterfly

Νεοφερμένος

Η Ερωφίλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 28 μηνύματα.
τι γνώμη έχετε για αυτό το τμήμα??....να το διαλέξω ή είναι δύσκολο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

lila8

Νεοφερμένος

Η lila8 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13 μηνύματα.
ξερει κανεις τπτ για τις εξετασεις εισαγωγης στο μεταπτυχιακο προγραμμα ειδικης αγωγής του τμήματος ΕΙδικης Αγωγης του Βόλου;βαζουν ευκολα ή δυσκολα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αιθερόλαμνος

Νεοφερμένος

Η αιθερόλαμνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας (Βόλος) και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
τι γνώμη έχετε για αυτό το τμήμα??....να το διαλέξω ή είναι δύσκολο???

λοιπόν, η δυσκολία της σχολής δεν εγκειται τόσο στα μαθήματα ή στις απαιτήσεις των καθηγητών , όσο στη φύση της επαφής με τα άτομα με ειδικες εκπαιδευτικές αναγκες.. το θεωρητικό κομμάτι αν όντως σε ενδιαφέρει το αντικείμενο δεν είναι δύσκολο, αλλά αναφορικά στο πρακτικο κομμάτι (την εφαρμογη της θεωρίας) τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα.. πριν κάνεις την επιλογή σου επισκέψου ένα ειδικό σχολείο, ένα κεδδυ κτλ για να βεβαιωθείς ότι το θέλεις και σου ταιριαζει..

να έχεις υπόψιν ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα εχουν ισοπεδωθεί και αυτά που ακουγονται για αποκατασταση των ειδικών παιδαγωγών δεν είναι τόσο ρόδινα.. πάνω από όλα επέλεξε σαν να ήξερες ότι θα ασκεις ένα επάγγελμα αλλά δε θα πληρώνεσαι γι αυτό..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annouskagia

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η αννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ισπανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 358 μηνύματα.
μ'ένα μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή από παιδαγωγικό δημοτικής θα μπορούσε κάποιος να φύγει στο εξωτερικό??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Μετα απο ωριμη σκεψη αποφασισα να δωσω κατατακτηριες στο Παιδαγωγικο Ειδικης Αγωγης του Βολου.

Τα μαθηματα στα οποια θα εξεταστω, αν φυσικα δεν αλλαξει κατι, ειναι η "Μεθοδολογια Εκπαιδευτικης Ερευνας", η "Εισαγωγη στις Επιστημες της Αγωγης" και η "Εισαγωγη στην Ειδικη Αγωγή".

Θα παρακαλουσα καποιον απο τους φοιτητες του τμηματος να με βοηθησει, ωστε να μπορεσω να ξεκινησω διαβασμα. Οι εξετασεις, βεβαια, γινονται το Δεκεμβριο, αλλα μιας και θα μπω στρατο δε θα χω πολυ χρονο να διαβασω, οποτε λεω να ξεκινησω σιγα σιγα απο τωρα.

Σε πρωτη φαση θα ηθελα σημειωσεις απο τις παραδοσεις των μαθηματων, και αν φυσικα ειναι δυνατο, τα πανεπιστημιακα συγγραματα. Δυστυχως η προτεινομενη βιβλιογραφια ειναι τεραστια, οποτε δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να τα αγορασω. Εννοειται πως αν καποιος απο εδω μεσα εχει την ευγενικη καλοσυνη να μου τα δανεισει, θα του τα επιστρεψω, οπως ακριβως μου τα εδωσε, μετα το περας των εξετασεων. Ακομα και τα βιβλια ομως να μη μπορειτε να μου δανεισετε, ακομη και σημειωσεις η πληροφοριες που εχετε ακουσει θα με βοηθουσαν πολυ.

Η προτεινομενη βιβλιογραφια, για να ριξετε μια ματια στα βιβλια που χρειαζομαι, βρισκεται στον παρακατω συνδεσμο: https://https://www.sed.uth.gr/main/node/568

Απο την προηγουμενη σχολη μου τα μονα βιβλια που εχω στη διαθεση μου ειναι τα παρακατω:
Cohen, L and Manion L. (1997). Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Χατζηδήμου, Δ. (2006). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική. Συμβολή στη διάχυση της παιδαγωγικής σκέψης Θεσ/κη, Εκδ. Κυριακίδη,.

Heward, W. (2009). (Επιμέλεια:Δαβάζογλου, Α. & Κόκκινος Κ.) Παιδιά με ειδικές ανάγκες: Μία εισαγωγή στην ειδική εκπαίδευση. Αθήνα: Τόπος

Οποιος μπορει να βοηθησει ας μου στειλει π.μ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marifei

Νεοφερμένος

Η Marifei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Καλημέρα!'Ηθελα να ρωτήσω κάτι: Μπορεί να αντεπεξέλθει επιτυχώς κανείς στη σχολή, χωρίς να παρακολουθεί λόγω δουλειάς, απλά να πηγαίνει στα εργαστήρια και την πρακτική;Μπορεί να μας το πει κάποιος που έχει τελειώσει πρόσφατα τη σχολή; Ευχαριστώ!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PieMaker

Δραστήριο μέλος

Ο Φιλοποιμην αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 702 μηνύματα.
Καλημέρα!'Ηθελα να ρωτήσω κάτι: Μπορεί να αντεπεξέλθει επιτυχώς κανείς στη σχολή, χωρίς να παρακολουθεί λόγω δουλειάς, απλά να πηγαίνει στα εργαστήρια και την πρακτική;Μπορεί να μας το πει κάποιος που έχει τελειώσει πρόσφατα τη σχολή; Ευχαριστώ!

Ναι, με αρκετό προσωπικό διάβασμα είναι εφικτό να αντεπεξέλθει κανείς στις απαιτήσεις της σχολής, ακόμη κι αν δεν παρακολουθεί συστηματικά τις διαλέξεις. Πέρα από αυτό, τα εργαστηριακά μαθήματα είναι απειροελάχιστα και μπορείς να τα "αποφύγεις" επιλέγοντας άλλα στη θέση τους. Εκεί που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα είναι στις πρακτικές, οι οποίες μάλιστα πραγματοποιούνται σε 4 εξάμηνα (στο 5ο και στο 6ο στα Γενικά Σχολεία, ενώ στο 7ο και στο 8ο στα Ειδικά). Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος, οπότε όλα τα παραπάνω στα μεταφέρω με σιγουριά;).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

serratia

Νεοφερμένος

Η serratia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπερα και απο εμενα! PieMaker ενδιαφερομαι κι εγω για το παιδαγωγικο ειδικης αγωγης του
Βολου. Εχω αλλα δυο πτυχια, ειμαι βιολογος και εχω τελειωσει και το παιδαγωγικο δημοτικης εκπαιδευσης. Σκεφτομαι για κατατακτηριες στο τμημα του Βολου αντι για μεταπτυχιακο. Δε ζω στο Βολο και επομενως ο,τι κανω θα ειναι εξ αποστασεως. Θα μπορουσες σε παρακαλω να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για το κατα ποσον ειναι εφικτο να ολοκληρωσει κανεις σππυδες στο τμημα εξ αποστασεως και ποσα ειναι τα πραγματικα υποχρεωτικα μαθηματα; Ηδη επικοινωνησα με τη γραμματεια και μου ειπαν οτι εισαγομαι στο Γ εξαμηνο και μου αναγνωριζονται περιπου 10 μαθηματα συν την πρακτικη γενικης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marifei

Νεοφερμένος

Η Marifei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Καλησπέρα στην παρέα!Ενδιαφέρομαι για το τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου και σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες. Το θέμα είναι πως η ύλη έχει πια αλλάξει και έχουν προστεθεί τα μαθηματικά και η γλώσσα, θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά;Και κάτι ακόμη στους πίνακες κατάταξης πρηγούνται οι απόφοιτοι του Βόλου από τους αντίστοιχους της Μακεδονίας; Piemaker any help?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Καλησπέρα στην παρέα!Ενδιαφέρομαι για το τμήμα ειδικής αγωγής του Βόλου και σκέφτομαι να δώσω κατατακτήριες. Το θέμα είναι πως η ύλη έχει πια αλλάξει και έχουν προστεθεί τα μαθηματικά και η γλώσσα, θα μπορούσε κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά;Και κάτι ακόμη στους πίνακες κατάταξης πρηγούνται οι απόφοιτοι του Βόλου από τους αντίστοιχους της Μακεδονίας; Piemaker any help?

Άνοιξε το spoiler. Σου παραθέτω την προκύρηξη που αναγράφει και την ύλη σε κάθε μάθημα.
Ξεκίνα το διάβασμα!!!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2016-2017

Η Συνέλευση του Τμήματος στην αρ. 41η/6-4-2016 συνεδρίασή της και αφού έλαβε υπ’ όψιν τις διατάξεις α) του άρθρου 57 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ αρ. 193/17-09-2013/τ. Α’), β) της παραγράφου 10 του άρθρου έκτου του Ν. 4218/2013 (ΦΕΚ αρ. 268/10-12-2013/τ. Α’) και γ) την Υ.Α. Φ1/192329/Β3/13-12-2013 (ΦΕΚ αρ. 3185/16-12-2013/τ. Β’), αποφάσισε σχετικά με την κατάταξη πτυχιούχων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 τα ακόλουθα:
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ:
Η κατάταξη θα γίνει με γραπτή εξέταση στα εξής μαθήματα «Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή», «Μαθηματικά» και «Ελληνική Γλώσσα».
Η ύλη των παραπάνω εξεταζομένων μαθημάτων καθώς και ενδεικτική βιβλιογραφία για το κάθε μάθημα είναι η κάτωθι:
«Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή»
Εξεταστέα Ύλη:
• Γενικές αρχές, σκοποί και στόχοι της Ειδικής Αγωγής.
• Δομή και λειτουργία διαφορετικών πλαισίων της Ειδικής Αγωγής.
• Θέματα ένταξης.
• Αξιολόγηση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
• Ο ρόλος και οι αρμοδιότητες του ειδικού εκπαιδευτικού.
• Άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
• Κωφά και βαρήκοα άτομα και εκπαίδευση.
• Άτομα με κινητικές αναπηρίες και χρόνια προβλήματα υγείας και εκπαίδευση.
• Άτομα με προβλήματα όρασης και εκπαίδευση.
• Άτομα με νοητική καθυστέρηση και εκπαίδευση.
• Άτομα στο φάσμα του αυτισμού και εκπαίδευση.
• Άτομα με συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς.
• Πρώιμη παρέμβαση.
• Μετάβαση στην ενήλικη ζωή.
Ενδεικτική βιβλιογραφία:
• Παντελιάδου, Σ. & Αργυρόπουλος, Β. (2011). (Επιμ.). Ειδική αγωγή: Από την έρευνα στη διδακτική πράξη. Αθήνα: Πεδίο
• Σούλης, Σ. (2002) Παιδαγωγική της Ένταξης (Τόμος Α΄). Αθήνα: Τυπωθήτω.
• Heward, W. (2011), (Επιμέλεια: Δαβάζογλου, Α. & Κόκκινος Κ.) Παιδιά με ειδικές ανάγκες: Μία εισαγωγή στην ειδική εκπαίδευση. Αθήνα: Τόπος.

«Μαθηματικά»
Εξεταστέα Ύλη:
• ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΛΩΝ:
o o βασικές έννοιες, «πράξεις».
• ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΡΙΘΜΗΣΗΣ:
o o πράξεις.
o o μετατροπές από ένα σύστημα αρίθμησης σε ένα άλλο.
• ΦΥΣΙΚΟΙ, ΑΚΕΡΑΙΟΙ, ΡΗΤΟΙ:
o o πράξεις.
o o αναλογίες, ποσοστά.
• ΘΕΩΡΙΑ ΑΡΙΘΜΩΝ:
o διαιρετότητα.
o πολλαπλάσια.
o διαιρέτες.
o πρώτοι και σύνθετοι αριθμοί.
o Μέγιστο Κοινό Πολλαπλάσιο.
o Ελάχιστος Κοινός Διαιρέτης.
o κριτήρια Διαιρετότητας.
• ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ:
o Ιδιότητες, εμβαδόν και περίμετρος των βασικών επιπέδων σχημάτων (τρίγωνο, παραλληλόγραμμα, τραπέζιο, κύκλος).
o Ισότητα και ομοιότητα τριγώνων. Θεώρημα Θαλή.
o Πυθαγόρειο θεώρημα.
o Παραλληλία.
o Αναλογίες.
• ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ:
o Ιδιότητες, εμβαδόν επιφάνειας και όγκος των βασικών στερεών (κύβος, παραλληλεπίπεδα, πυραμίδες, κύλινδρος, κώνος, σφαίρα).
Ενδεικτική βιβλιογραφία:
• Τρ.Τριανταφυλλίδης και Κ. Σδρόλιας. Βασικές μαθηματικές έννοιες για τον εκπαιδευτικό της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκδ. Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός.
• Κ. Χατζηκυριάκου. Αριθμοί, Σύνολα, Σχήματα: Μαθηματικά για τη δασκάλα και τον δάσκαλο, Εκδόσεις Σοφία.
• Στοιχεία Ευκλείδειας Γεωμετρίας: Σχολικό εγχειρίδιο του Οργανισμού Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων (Ο.Ε.Δ.Β.) Ευκλείδεια Γεωμετρία Α' και Β' Γενικού Λυκείου, τα κεφάλαια 2-11.

«Ελληνική Γλώσσα»
Εξεταστέα Ύλη:
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
• Φύση, γέννηση και απόκτηση της γλώσσας
• Η εξέλιξη της γλώσσας: Συγχρονία-Διαχρονία, Γλωσσική αλλαγή
• Γλωσσική ποικιλότητα
• Η πραγμάτωση της ελληνικής: Φθόγγοι και Φωνήματα
• Η ελληνική ως σύστημα: Μορφολογία, Σύνταξη, Λεξιλόγιο
• Επίπεδα και μονάδες γραμματικής ανάλυσης. Είδη γραμματικής
• Λειτουργίες της Γλώσσας
• Γλωσσική επικοινωνία και γλωσσικός κώδικας. Γλωσσικές πράξεις. Αρχές της επικοινωνίας
• Λάθος στη γλωσσική επικοινωνία
• Γλώσσα και ορθογραφία
Ενδεικτική βιβλιογραφία:
• Δ. Γούτσος (2012). Γλώσσα, Κείμενο, Ποικιλία, Σύστημα. Κριτική.
• Χατζησαββίδης Σ. (2012). Νεοελληνική Γραμματική. Θεωρητικές βάσεις και περιγραφή. Βάνιας
• Χριστίδης Α.-Φ. (επιμ.). (2001). Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός για τη Γλώσσα. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
• (https://www.komvos.edu.gr/glwssa/odigos/odigos_n.htm

Οι αιτήσεις για τις κατατακτήριες εξετάσεις 2016-2017 θα γίνονται δεκτές από 1 έως και 15 Νοεμβρίου, καθημερινά 11.00 - 13.00 στο χώρο της γραμματείας ή ταχυδρομικά (με τελευταία προθεσμία σφραγίδας ταχυδρομείου τη 15η Νοεμβρίου). Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το πρώτο εικοσαήμερο του Δεκεμβρίου (για τις ακριβείς ημερομηνίες των εξετάσεων θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι με νεότερη ανακοίνωση).

Από τη Γραμματεία του Τμήματος

Από εκεί και πέρα, στις κατατακτήριες εξετάσεις ΚΑΝΕΙΣ δεν ξεχωρίζει.
Δίνεις 3 μαθήματα, που πρέπει να γράψεις πάνω από 10 (5&5 στους 2 βαθμολογητές) σε ΚΑΘΕ μάθημα και αν είναι περισσότεροι επιτυχόντες από τις αναλογόμενες θέσεις πρέπει να είσαι μέσα στους 18 πρώτους (15%Χ120). Αυτό!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marifei

Νεοφερμένος

Η Marifei αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 41 ετών. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Καλημέρα!Τα γνωρίζω αυτά!Απλά ήθελα να μάθω από προσωπική εμπειρία κάποιου περισσότερες λεπτομέρειες!Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Soleado Febrero ~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Soleado Febrero ~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,033 μηνύματα.
Υπάρχει κάποιος φοιτητής ή απόφοιτος του τμήματος εδώ;
Ενδιαφέρομαι για κάποιες πληροφορίες για το τμήμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top