Παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για μηχανικούς

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Φουλ βοηθαει η τεχνητη νοημοσυνη σε κανει πιο δημιουργικο και σου βγαζει την αγγαρεια στο επαγγελμα. Πχ οσοι δουλευουν προγραμματιστες στις φαρμακευτικες ειναι πιο παραγωγικοι στο να γραφουν κωδικα κλπ. Επισης απο ολο το 2ο πεδιο αμα δεν ασχοληθεις με πληροφορικη δεν θα βγαλεις ποτε λεφτα. Πληροφορικη ειναι ειτε τεχνητη νοημοσυνη ειτε cloud ειτε software development.
Σε θέματα υγείας, σε όλες τις αναπτυσσόμενες χώρες (π.χ. σε Λατινική Αμερική και Αφρική) το AI είναι μονόδρομος καθαρά από οικονομικής άποψης. Γίνονται οι εξετάσεις και το AI (ειδικά εκπαιδευμένο, όχι το chatgpt) στις αξιολογεί. Δεν συμφέρει με την καμία να τις δει και να τις αναλύσει γιατρός. Πανάκριβος και σε λιγότερη αξιοπιστία από το AI.

Αυτά που δεν βλέπει ο nPb πάνε παράλληλα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που όλο έρχονται και ποτέ δεν έρχονται. Και πολλά άλλα. Και που προσωπικά πιστεύω (μακάρι να διαψευστώ) ότι δεν θα έρθουν με ήρεμο τρόπο, αλλά με μεγάλους πολέμους και πυρηνικά. Γενικά η Ελλάδα βρίσκεται στην πλευρά της ιστορίας που νομίζει ότι είναι σωστό να αποφεύγεται η τεχνολογική εξέλιξη. Όπως ο nPb δεν βλέπει χρησιμότητα της τεχνητής νοημοσύνης, έτσι και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ονειρεύονται το 2050 να πουλάνε αμάξια του 1950, καθαρά με "εξελιγμένη" εξωτερική εμφάνιση και σύγχρονο μάρκετινγκ για πειθώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,208 μηνύματα.
Σε θέματα υγείας, σε όλες τις αναπτυσσόμενες χώρες (π.χ. σε Λατινική Αμερική και Αφρική) το AI είναι μονόδρομος καθαρά από οικονομικής άποψης. Γίνονται οι εξετάσεις και το AI (ειδικά εκπαιδευμένο, όχι το chatgpt) στις αξιολογεί. Δεν συμφέρει με την καμία να τις δει και να τις αναλύσει γιατρός. Πανάκριβος και σε λιγότερη αξιοπιστία από το AI.

Αυτά που δεν βλέπει ο nPb πάνε παράλληλα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που όλο έρχονται και ποτέ δεν έρχονται. Και πολλά άλλα. Και που προσωπικά πιστεύω (μακάρι να διαψευστώ) ότι δεν θα έρθουν με ήρεμο τρόπο, αλλά με μεγάλους πολέμους και πυρηνικά. Γενικά η Ελλάδα βρίσκεται στην πλευρά της ιστορίας που νομίζει ότι είναι σωστό να αποφεύγεται η τεχνολογική εξέλιξη. Όπως ο nPb δεν βλέπει χρησιμότητα της τεχνητής νοημοσύνης, έτσι και οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες ονειρεύονται το 2050 να πουλάνε αμάξια του 1950, καθαρά με "εξελιγμένη" εξωτερική εμφάνιση και σύγχρονο μάρκετινγκ για πειθώ.

Νομίζω με έχεις παρεξηγήσει. :ermm: :happy: Προσπαθώ να δω τις προοπτικές και την καινοτομία καθώς εργάζομαι στον χώρο της online εκπαίδευσης. Αναγκαστικά δουλεύω με μέσα που αγνοεί το μέσο "φτασμένο" φροντιστήριο στην Ελλάδα καθώς δεν περιορίζομαι σε Έλληνες μαθητές και γονείς (καθώς οι γονείς είναι το πρόβλημα του τρόπου που δουλεύει η ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα). Όμως δεν είμαι από εκείνους που θέλω να παίξω με την κουδουνίστρα επειδή αυτό τώρα πουλάει. Δεν είμαι σαν άνθρωπος έτσι και μου αρέσει να μην αποτελώ γρανάζι μιας καταναλωτικής τάσης. Χρησιμοποιώ αυτό που θέλω, μου κάνει τη δουλειά αλλά όχι να πάσχω από φρενίτιδα ενθουσιασμού ότι είναι το επίτευγμα της χιλιετίας ενώ ο καρκίνος θερίζει και για μια ακόμη μέρα, παιδάκια πεθαίνουν από πείνα. Όμως οι μετοχές για προϊόντα ΑΙ πάνε καλά. ;)

Θέλω να δω την καμπύλη φθίνουσας ζήτησης, επειδή κάτι που δεν δοκιμάζεται με χειροπιαστά αποτελέσματα στην κοινωνία για μένα δεν αξίζει τον κόπο για τόση προβολή. Ο Μασκ θέλει να πουλήσει, όμως δεν θα γίνω πελάτης του. Δεν το κατηγορώ σαν προϊόν, όμως σε μια κοινωνία πάντα υπάρχει και η άλλη άποψη. Η άλλη στρατηγική εργασίας. Δεν μπορώ να δεχθώ με φθηνά κοινωνιολογικά επιχειρήματα ότι ξαφνικά θα έχουμε μετασχηματισμό εργασίας λες και κάποιος σου επιβάλλει τον τρόπο που εσύ θα δουλέψεις. Το θεωρώ λίγο φασιστικό. Επίσης επειδή τυγχάνει και έχω φίλους Οικονομολόγους σε άλλες χώρες, ήδη ξεκινάει μια κουβέντα κατά πόσο το επιθετικό marketing για την τεχνητή νοημοσύνη όντως ανταποκρίνεται στην πραγματική οικονομία και όχι σε μια διαφημισμένη καταναλωτική ανάγκη. Πάντα το ανθρώπινο μυαλό θα είναι πιο ισχυρό από μια αλγοριθμική συσκευή που "μαθαίνει" μόνο ότι οι χρηματοδότες του, του δίνουν να μάθει. Υπάρχει η ανθρώπινη συνείδηση, η ζεστασιά του ανθρώπου στην επικοινωνία που δεν μπορεί καμία τεχνολογική καινοτομία να φτάσει. Θα υπάρχει και ο άνθρωπος σε αυτό το είδος "κοινωνίας".
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 637 μηνύματα.

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Νομίζω με έχεις παρεξηγήσει. :ermm: :happy: Προσπαθώ να δω τις προοπτικές και την καινοτομία καθώς εργάζομαι στον χώρο της online εκπαίδευσης. Αναγκαστικά δουλεύω με μέσα που αγνοεί το μέσο "φτασμένο" φροντιστήριο στην Ελλάδα καθώς δεν περιορίζομαι σε Έλληνες μαθητές και γονείς (καθώς οι γονείς είναι το πρόβλημα του τρόπου που δουλεύει η ιδιωτική εκπαίδευση στην Ελλάδα). Όμως δεν είμαι από εκείνους που θέλω να παίξω με την κουδουνίστρα επειδή αυτό τώρα πουλάει. Δεν είμαι σαν άνθρωπος έτσι και μου αρέσει να μην αποτελώ γρανάζι μιας καταναλωτικής τάσης. Χρησιμοποιώ αυτό που θέλω, μου κάνει τη δουλειά αλλά όχι να πάσχω από φρενίτιδα ενθουσιασμού ότι είναι το επίτευγμα της χιλιετίας ενώ ο καρκίνος θερίζει και για μια ακόμη μέρα, παιδάκια πεθαίνουν από πείνα. Όμως οι μετοχές για προϊόντα ΑΙ πάνε καλά. ;)

Θέλω να δω την καμπύλη φθίνουσας ζήτησης, επειδή κάτι που δεν δοκιμάζεται με χειροπιαστά αποτελέσματα στην κοινωνία για μένα δεν αξίζει τον κόπο για τόση προβολή. Ο Μασκ θέλει να πουλήσει, όμως δεν θα γίνω πελάτης του. Δεν το κατηγορώ σαν προϊόν, όμως σε μια κοινωνία πάντα υπάρχει και η άλλη άποψη. Η άλλη στρατηγική εργασίας. Δεν μπορώ να δεχθώ με φθηνά κοινωνιολογικά επιχειρήματα ότι ξαφνικά θα έχουμε μετασχηματισμό εργασίας λες και κάποιος σου επιβάλλει τον τρόπο που εσύ θα δουλέψεις. Το θεωρώ λίγο φασιστικό. Επίσης επειδή τυγχάνει και έχω φίλους Οικονομολόγους σε άλλες χώρες, ήδη ξεκινάει μια κουβέντα κατά πόσο το επιθετικό marketing για την τεχνητή νοημοσύνη όντως ανταποκρίνεται στην πραγματική οικονομία και όχι σε μια διαφημισμένη καταναλωτική ανάγκη. Πάντα το ανθρώπινο μυαλό θα είναι πιο ισχυρό από μια αλγοριθμική συσκευή που "μαθαίνει" μόνο ότι οι χρηματοδότες του, του δίνουν να μάθει. Υπάρχει η ανθρώπινη συνείδηση, η ζεστασιά του ανθρώπου στην επικοινωνία που δεν μπορεί καμία τεχνολογική καινοτομία να φτάσει. Θα υπάρχει και ο άνθρωπος σε αυτό το είδος "κοινωνίας".
Δεν μπορεις να βγαζεις αχρηστο το ai ετσι ενω πχ σιγουρα χρησιμοποιεις την google κλπ. Το ai εχει πολυ μελλον και εχει βοηθησει παρα πολυ σε βοηθαει στο να μαθεις πραγματα με εξυπνο τροπο. Το chatgpt ειναι οντως καινοτομο. Επισης με το Internet πλεον ο καθενας εχει προσβαση σε οποιαδηποτε πληροφορια που πολυ παλια την ειχε μονο η ελιτ μιας χωρας. Μεσω ai μπορει καποιος να μαθει παρα πολλα και να τον βοηθησει σε οτιδηποτε.
 

dpa2007

Νεοφερμένος

Ο Τάσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Τι ισχύει σχετικά με την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για διπλωματούχος μηχανικούς; Π.χ οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί, οι ΗΜΜΥ, οι Πολιτικοί Μηχανικοί μπορούν να δουλέψουν ως καθηγητές;

Μπορεί π.χ. ένας ΗΜΜΥ να δουλέψει ως καθηγητής πληροφορικής σε δημόσιο σχολείο; Σε φροντιστήριο; Μπορεί να διδάξει μαθηματικά ή φυσική; Έχει αυτόματα παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, ή χρειάζεται να τελειώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή μεταπτυχιακό;

Για πανελλήνιες, αν τα παιδιά έχουν ενηλικιωθεί (π.χ. δίνουν δεύτερη φορά), μπορεί απλά και νόμιμα να προσφέρει "υπηρεσίες" σε ενήλικους χωρίς περαιτέρω διερεύνηση και ανάλυση; Το ίδιο και για διδασκαλία ακαδημαϊκών μαθημάτων;

Ένα παράδειγμα:

ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ

Πτυχίο Τεχνολόγων Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ ή Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Α.Ε.Ι., ή Ηλεκτρολογίας ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ή Ενεργειακής Τεχνικής ή Ενεργειακής Τεχνολογίας (με κατεύθυνση Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου) ή Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. (με κατεύθυνση Ενεργειακής Ηλεκτρολογίας) ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής. Οι υποψήφιοι, κάτοχοι των ανωτέρω τίτλων που διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης.

Περισσότερα: https://sep4u.gr/pe83-ilektrologon/

Αυτό σημαίνει ότι ένας ΗΜΜΥ αυτόματα παίρνει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια ΠΕ83 και μπορεί να διδάξει Ηλεκτρολογία (ΕΠΑΛ) και Πληροφορική σε φροντιστήριο; Μαθηματικά και Φυσική;
Ναι μπορείς, είναι πιο δύσκολο ως καθηγητής πληροφορικής (περισσότερος κόσμος στην αναμονή) και πολύ πιο εύκολο ως καθητής Ηλεκτρολογίας (μόνο Ηλεκτρολογιας, Ηλεκτρικά Συστήματα Αυτοκινήτου, Εσωτερικές εγκαταστάσεις, Ηλεκτροτεχνία, γιατί τα Ηλεκτρονικά, Δίκτυα, Διαχείριση δικτύων κάνουν οι Ηλεκτρονικοί), ασφάλεια Δικτύων οι πληροφορικοί. Ακόμα και κατεύθυνση να έχεις Ηλεκτρονικά ή Τηλεπικοινωνίες δεν θα σου δώσουν άλλα μαθήματα το πιθανότερο.

Παιδαγωγική επάρκεια μόνο με MSc παιδαγωικών ή ΣΕΛΕΤΕ (ΑΣΠΑΙΤΕ λέγεται πλέον)
Δεν γνωρίζω αν έχει παραρτήματα σε άλλες μεγάλες πόλεις.
 
Top