gegeorgiou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.

08-02-25

20:13
Τι ισχύει σχετικά με την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια για διπλωματούχος μηχανικούς; Π.χ οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί, οι ΗΜΜΥ, οι Πολιτικοί Μηχανικοί μπορούν να δουλέψουν ως καθηγητές;
Μπορεί π.χ. ένας ΗΜΜΥ να δουλέψει ως καθηγητής πληροφορικής σε δημόσιο σχολείο; Σε φροντιστήριο; Μπορεί να διδάξει μαθηματικά ή φυσική; Έχει αυτόματα παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, ή χρειάζεται να τελειώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή μεταπτυχιακό;
Για πανελλήνιες, αν τα παιδιά έχουν ενηλικιωθεί (π.χ. δίνουν δεύτερη φορά), μπορεί απλά και νόμιμα να προσφέρει "υπηρεσίες" σε ενήλικους χωρίς περαιτέρω διερεύνηση και ανάλυση; Το ίδιο και για διδασκαλία ακαδημαϊκών μαθημάτων;
Ένα παράδειγμα:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Πτυχίο Τεχνολόγων Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ ή Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Α.Ε.Ι., ή Ηλεκτρολογίας ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ή Ενεργειακής Τεχνικής ή Ενεργειακής Τεχνολογίας (με κατεύθυνση Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου) ή Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. (με κατεύθυνση Ενεργειακής Ηλεκτρολογίας) ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής. Οι υποψήφιοι, κάτοχοι των ανωτέρω τίτλων που διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης.
Περισσότερα: https://sep4u.gr/pe83-ilektrologon/
Αυτό σημαίνει ότι ένας ΗΜΜΥ αυτόματα παίρνει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια ΠΕ83 και μπορεί να διδάξει Ηλεκτρολογία (ΕΠΑΛ) και Πληροφορική σε φροντιστήριο; Μαθηματικά και Φυσική;
Μπορεί π.χ. ένας ΗΜΜΥ να δουλέψει ως καθηγητής πληροφορικής σε δημόσιο σχολείο; Σε φροντιστήριο; Μπορεί να διδάξει μαθηματικά ή φυσική; Έχει αυτόματα παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια, ή χρειάζεται να τελειώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή μεταπτυχιακό;
Για πανελλήνιες, αν τα παιδιά έχουν ενηλικιωθεί (π.χ. δίνουν δεύτερη φορά), μπορεί απλά και νόμιμα να προσφέρει "υπηρεσίες" σε ενήλικους χωρίς περαιτέρω διερεύνηση και ανάλυση; Το ίδιο και για διδασκαλία ακαδημαϊκών μαθημάτων;
Ένα παράδειγμα:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Πτυχίο Τεχνολόγων Ηλεκτρολόγων ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ ή Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Α.Ε.Ι., ή Ηλεκτρολογίας ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε. ή Ενεργειακής Τεχνικής ή Ενεργειακής Τεχνολογίας (με κατεύθυνση Ενεργειακού Ηλεκτρολόγου) ή Μηχανικών Ενεργειακής Τεχνολογίας Τ.Ε. (με κατεύθυνση Ενεργειακής Ηλεκτρολογίας) ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ της ημεδαπής ή ισότιμο πτυχίο αντίστοιχης ειδικότητας της αλλοδαπής. Οι υποψήφιοι, κάτοχοι των ανωτέρω τίτλων που διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιότητας, προτάσσονται των υποψηφίων που δεν τη διαθέτουν στους αξιολογικούς πίνακες κατάταξης.
Περισσότερα: https://sep4u.gr/pe83-ilektrologon/
Αυτό σημαίνει ότι ένας ΗΜΜΥ αυτόματα παίρνει παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια ΠΕ83 και μπορεί να διδάξει Ηλεκτρολογία (ΕΠΑΛ) και Πληροφορική σε φροντιστήριο; Μαθηματικά και Φυσική;
gegeorgiou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.

08-02-25

23:50
Διευκρίνιση:
e-wall.net
Εδώ φαίνεται ότι ακόμα και στο δημόσιο, έχουν γίνει και διορισμοί αναπληρωτών, αλλά και μονίμων.... χωρίς ΠΠΔΕ (Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια). Δηλαδή από ότι καταλαβαίνω είναι πιο πολύ ενισχυτικό προσόν μορίων παρά υποχρεωτικό προσόν;

Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Τι Πρέπει να Γνωρίζετε
Τι είναι η Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια (ΠΠΔΕ); | Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Τι Πρέπει να Γνωρίζετε

Εδώ φαίνεται ότι ακόμα και στο δημόσιο, έχουν γίνει και διορισμοί αναπληρωτών, αλλά και μονίμων.... χωρίς ΠΠΔΕ (Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια). Δηλαδή από ότι καταλαβαίνω είναι πιο πολύ ενισχυτικό προσόν μορίων παρά υποχρεωτικό προσόν;
gegeorgiou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.

09-02-25

00:59

Υποχρεωτική εντός 2ετίας από τον διορισμό η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια; Τι απαντά το Υπ. Παιδείας και το ΙΕΠ - especial.gr
Υποχρεωτική εντός 2ετίας από τον διορισμό η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια; Τι απαντά Υπ. Παιδείας-ΙΕΠ - Ενημέρωση από τον Μ. Μαγιολαδίτη.

Σχετικά με την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια
Σύμφωνα με τη νομοθεσία που αφορά στο διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού και ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού: Νόμος 4589/2019, άρθρο 62, παράγραφος 6 6. Αν υποψήφιοι εκπαιδευτικοί ή μέλη Ε.Ε.Π. διοριστούν χωρίς να διαθέτουν πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια επιμορφώνονται υποχρεωτικά σε χρονικό διάστημα δύο (2) ετών από την ημερομηνία του διορισμού τους.
Στην αρχή απευθύνθηκα στη ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ & ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΕ & ΔΕ του Υπ. Παιδείας όπου έλαβα απάντηση ότι “ο νόμος δεν ορίζει τις συνέπειες της μη εκπλήρωσης της εν λόγω υποχρέωσης (εντός της 2-ετίας από το διορισμό).”
Στη συνέχεια απευθύνθηκα στο ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) όπου έλαβα την απάντηση ότι “προς το παρόν το ΙΕΠ δεν διεξάγει επιμορφώσεις για παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια. Εντούτοις, μέσω της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης επιμορφώθηκαν το 2023 οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Θα προκηρυχθεί εκ νέου Εισαγωγική Επιμόρφωση, η οποία είναι υποχρεωτική για τους νεοδιόριστους, χωρίς να μπορούμε να προσδιορίσουμε τις ακριβείς ημερομηνίες.” Πηγή: www.especial.gr
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 3,100 μηνύματα.

09-02-25

14:02
Ρε μπρο
Για ποιό λόγο με πτυχίο ΗΜΜΥ να θες να δουλέψεις στο δημόσιο για τρεις κι εξήντα;

Για ποιό λόγο με πτυχίο ΗΜΜΥ να θες να δουλέψεις στο δημόσιο για τρεις κι εξήντα;
gegeorgiou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.

09-02-25

17:18
Διδασκαλία φοιτητικών μαθημάτων θέλω να κάνω (κυρίως για κατατακτήριες σε σχολές του ΕΜΠ) και Γ Λυκείου φροντιστήριο για αυτούς που θέλουν να μπουν σε Πολυτεχνικές σχολές.Ρε μπρο
Για ποιό λόγο με πτυχίο ΗΜΜΥ να θες να δουλέψεις στο δημόσιο για τρεις κι εξήντα;
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,348 μηνύματα.

09-02-25

22:01
Στον ιδιωτικό τομέα το να μιλάμε για διδακτική επάρκεια είναι αστείο στην χώρα μας.
Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί του δημοσίου που δουλεύουν χωρίς σχετική άδεια, και άλλοι τόσοι φοιτητές, απόφοιτοι διάφορων σχολών επίσης. Βέβαια αυτό κατά την γνώμη μου είναι το ελάχιστο πρόβλημα μπροστά σε άλλες θηριώδεις παρανομίες που γίνονται εκ μέρους πολλών φροντιστηρίων.
Τέλος πάντων, τυπικά μπορούμε να διδάξουμε σε ΕΠΑΛ στον δημόσιο τομέα αλλά...θα έλεγα οτι αυτό θα ήταν εφιαλτικό. Το επίπεδο των περισσότερων παιδιών του επαλ είναι χώμα τελείως. Εδώ του ΓΕΛ είναι χώμα βασικά πολλές φορές, φαντάσου πόσο μάλλον του ΕΠΑΛ.
Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί του δημοσίου που δουλεύουν χωρίς σχετική άδεια, και άλλοι τόσοι φοιτητές, απόφοιτοι διάφορων σχολών επίσης. Βέβαια αυτό κατά την γνώμη μου είναι το ελάχιστο πρόβλημα μπροστά σε άλλες θηριώδεις παρανομίες που γίνονται εκ μέρους πολλών φροντιστηρίων.
Τέλος πάντων, τυπικά μπορούμε να διδάξουμε σε ΕΠΑΛ στον δημόσιο τομέα αλλά...θα έλεγα οτι αυτό θα ήταν εφιαλτικό. Το επίπεδο των περισσότερων παιδιών του επαλ είναι χώμα τελείως. Εδώ του ΓΕΛ είναι χώμα βασικά πολλές φορές, φαντάσου πόσο μάλλον του ΕΠΑΛ.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

10-02-25

09:30
Διδασκαλία φοιτητικών μαθημάτων θέλω να κάνω (κυρίως για κατατακτήριες σε σχολές του ΕΜΠ) και Γ Λυκείου φροντιστήριο για αυτούς που θέλουν να μπουν σε Πολυτεχνικές σχολές.
Aρχικά, καλή επιτυχία. Δεύτερον μην ακούς απόψεις "ΗΜΜΥ είσαι, ιδιαίτερα θες να κάνεις; Στο δημόσιο θες να διοριστείς για 3 και 60;" και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Στην Ελλάδα επικρατεί μια άποψη κακοήθειας βρίζοντας επαγγέλματα, απαξιώνοντας άλλους ανθρώπους και επιστήμες επειδή κάποιοι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι ανώτεροι, τέλειοι σε ότι κάνουν και θέλουν να φυτρώνουν παντού.
Στο εξωτερικό ενημερωτικά, με παράδειγμα την Κορέα, Ινδία και τις ΗΠΑ, υπάρχουν μεγάλοι φροντιστηριακοί οργανισμοί όπου τα "βαριά" μαθήματα τύπου AP Calculus, AP Statistics, AP Physics, College Algebra I-III, College Calculus I-III, SAT Math, κτλ διδάσκονται από Μαθηματικούς ή Μηχανικούς με καλές σπουδές. Οι επιχειρήσεις αυτές διαλέγουν άτομα ως υπαλλήλους καθηγητές (εξωτερικούς συνεργάτες), που να μπορούν να διδάξουν δύσκολες ασκήσεις στα μαθηματικά και τις εφαρμογές αυτών στην Κινηματική, Βιολογία, κτλ. Η ώρα των 40 λεπτών πληρώνεται από 20 έως και 80 USD ανάλογα την επιχείρηση.
Στον ιδιωτικό τομέα το να μιλάμε για διδακτική επάρκεια είναι αστείο στην χώρα μας.
Υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί του δημοσίου που δουλεύουν χωρίς σχετική άδεια, και άλλοι τόσοι φοιτητές, απόφοιτοι διάφορων σχολών επίσης. Βέβαια αυτό κατά την γνώμη μου είναι το ελάχιστο πρόβλημα μπροστά σε άλλες θηριώδεις παρανομίες που γίνονται εκ μέρους πολλών φροντιστηρίων.
Αυτό όμως όσο πάει και θα σταματήσει να συμβαίνει λόγω των ψηφιακών δηλώσεων στοιχείων στο mydata της ΑΑΔΕ. Όσοι διδάσκουν με το ρίσκο της καταγγελίας, εννοείται ότι θα βγουν εκτός παιχνιδιού. Σημασία έχει να κάνεις μια δουλειά νόμιμα και με διάρκεια. Οι αεροπαπατζήδες πάντα θα υπάρχουν και με τον κίνδυνο να μένουν χωρίς δουλειά συχνά και βρίζουν το σύστημα ότι τους αδικεί.
Να ξέρεις φίλε μου ότι όποιος καθηγητής θέλει να προσφέρει σοβαρή δουλειά στον πελάτη του, δεν θα πάει να κάνει μάθημα χωρίς άδεια διδασκαλίας. Ο κάθε γονιός βλέπει και κρίνει ανάλογα. Οι περισσότεροι καθηγητές που κλαίγονται γιατί δεν έχουν πελατεία είναι επειδή δεν έχουν εντιμότητα απέναντι στον γονιό του μαθητή που πληρώνει. Οπότε το μάθημα που ξεκινάει ως προχειρότητα με σκοπό να "τσιμπήσουμε" τον ανυποψίαστο γονιό και τον γδάρουμε, καταλήγει σε μια προχειρότητα. Η ανεντιμότητα ξεκινάει από το χάλια μάθημα, και φτάνει στην πληρωμή χωρίς απόδειξη.

Τέλος πάντων, τυπικά μπορούμε να διδάξουμε σε ΕΠΑΛ στον δημόσιο τομέα αλλά...θα έλεγα οτι αυτό θα ήταν εφιαλτικό. Το επίπεδο των περισσότερων παιδιών του επαλ είναι χώμα τελείως. Εδώ του ΓΕΛ είναι χώμα βασικά πολλές φορές, φαντάσου πόσο μάλλον του ΕΠΑΛ.
Συνήθως οι Μηχανικοί διδάσκουν σε ΕΠΑΛ, αλλά μπορούν να διδάξουν και σε γενικά λύκεια συνήθως μαθήματα όπως Φυσική ή Χημεία νομίζω.
V@Per
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 177 μηνύματα.

13-02-25

09:21
Εγώ αυτό ξέρω. Απλά αν κάποιος κάνει ένα μεταπτυχιακό το οποίο δίνει και παιδαγωγική επάρκεια, ή κάνει ασπαιτε παίρνει άμεσα παιδαγωγική επάρκεια και απλά έχει περισσότερα μόρια στους πίνακες αναπληρωτών και ανεβαίνει αρκετές θέσεις.Εδώ φαίνεται ότι ακόμα και στο δημόσιο, έχουν γίνει και διορισμοί αναπληρωτών, αλλά και μονίμων.... χωρίς ΠΠΔΕ (Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια). Δηλαδή από ότι καταλαβαίνω είναι πιο πολύ ενισχυτικό προσόν μορίων παρά υποχρεωτικό προσόν;
Δλδ πχ αν θες να κάνεις διδασκαλία φοιτητικών μαθημάτων ή Γ Λυκείου φροντιστήριο (πχ μαθηματικά, φυσική) θα απαιτήσει ο ιδιοκτήτης φροντιστηρίου να έχεις παιδαγωγική επάρκεια?Διδασκαλία φοιτητικών μαθημάτων θέλω να κάνω (κυρίως για κατατακτήριες σε σχολές του ΕΜΠ) και Γ Λυκείου φροντιστήριο για αυτούς που θέλουν να μπουν σε Πολυτεχνικές σχολές.
Αν και μπορεί να είναι ειρωνικά τα σχόλια που λες, καλό είναι να επικεντρωνόμαστε στην ουσία. Είναι μια πραγματικότητα ότι τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν απαξιωθεί πλήρως. Και θα απαξιωθούν πολύ περισσότερο στο μέλλον. Με αυτή τη διαπίστωση δεν νομίζω ότι απαξιώνει κάποιος τον άνθρωπο που εργάζεται ως δάσκαλος ή ως καθηγητής, αλλά το σύστημα - κράτος (δημόσιο) που έχει καταντήσει να τους υποαμοίβει λειτουργώντας ως ο μόνος εργοδότης στην αγορά που δεν αναγνωρίζει μισθολογικά τις σπουδές τους.Δεύτερον μην ακούς απόψεις "ΗΜΜΥ είσαι, ιδιαίτερα θες να κάνεις; Στο δημόσιο θες να διοριστείς για 3 και 60;" και άλλες τέτοιες μπαρούφες. Στην Ελλάδα επικρατεί μια άποψη κακοήθειας βρίζοντας επαγγέλματα, απαξιώνοντας άλλους ανθρώπους και επιστήμες επειδή κάποιοι άνθρωποι νομίζουν ότι είναι ανώτεροι, τέλειοι σε ότι κάνουν και θέλουν να φυτρώνουν παντού.
Εδώ να προσθέσω και μία ακόμα θηριώδη παρανομία που όμως δεν γίνεται από τα φροντιστήρια. Γίνεται από το ίδιο το κράτος προς τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην ΝΟΜΙΜΗ απεργία - αποχή κατά της αξιολόγησης. Συγκεκριμένα τον τελευταίο μήνα επιδόθηκαν αρκετά πειθαρχικά σε εκπαιδευτικούς σε όλη την Ελλάδα. Κάτι τέτοιο ακούγεται ότι θα έχει ποινή χρηματική (στέρηση μισθού για 1 μήνα). Αυτό ως πληροφορία συνδυαστικά με τα παραπάνω (γιατί είναι κάτι που δεν το γνωρίζει ο κόσμος) μιας και αναφερθήκαμε για το πόσο αξίζει κάποιος να ασχοληθεί στα σοβαρά με την εκπαίδευση...Βέβαια αυτό κατά την γνώμη μου είναι το ελάχιστο πρόβλημα μπροστά σε άλλες θηριώδεις παρανομίες που γίνονται εκ μέρους πολλών φροντιστηρίων.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

13-02-25

10:00
Αν και μπορεί να είναι ειρωνικά τα σχόλια που λες, καλό είναι να επικεντρωνόμαστε στην ουσία. Είναι μια πραγματικότητα ότι τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν απαξιωθεί πλήρως. Και θα απαξιωθούν πολύ περισσότερο στο μέλλον. Με αυτή τη διαπίστωση δεν νομίζω ότι απαξιώνει κάποιος τον άνθρωπο που εργάζεται ως δάσκαλος ή ως καθηγητής, αλλά το σύστημα - κράτος (δημόσιο) που έχει καταντήσει να τους υποαμοίβει λειτουργώντας ως ο μόνος εργοδότης στην αγορά που δεν αναγνωρίζει μισθολογικά τις σπουδές τους.
Επειδή τυγχάνει και έχω νομικούς στο σόι, γνωρίζω ότι και το επάγγελμα του δικηγόρου στο μυαλό του μέσου μπυροκοιλιά Έλληνα έχει απαξιωθεί, ενώ πολλοί Έλληνες αντιμετωπίζουν τους δικηγόρους σαν ένα είδος "δικαστών του πεζοδρομίου" που θα τους γλυτώσουν το πρόστιμο ή τη φυλακή. Κάθε επάγγελμα που έχει παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα υποβαθμίζεται και κυρίως φταίει τόσο αυτός που παρέχει την υπηρεσία αλλά και το πελατειακό κοινό. Δείξε μου τους συμπολίτες σου, να σου πω ποιος είσαι.
Προσωπικά το θεωρώ υποτιμητικό να με εξομοιώνουν με τη γενική εικόνα των Μαθηματικών που παρέχουν φροντιστηριακά μαθήματα. Ο καθένας κρίνεται από την ποιότητα έργου του και με μια σειρά από επαγγελματικούς δείκτες. Θα μου πεις ότι αυτό στην Ελλάδα δεν μετράει αλλά δεν με πειράζει. Πάντα σε κάποιους δεν θα αρέσω, δεν θα με χωνεύουν, θα εύχονται να ψοφήσω, κτλ, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν απαξιωθεί κυρίως από το χαμηλό επίπεδο των μαθητών που εισάγονται στο Πανεπιστήμιο και το χαμηλό επίπεδο παραμένει. Αυτοί οι μαθητές είναι οι αυριανοί Έλληνες πολίτες, οι οποίοι διαιωνίζουν την υποβάθμιση. Όταν λέω χαμηλό επίπεδο δεν εννοώ μόνο ένα 14άρι στα Μαθηματικά αλλά ότι έχουν χαμηλή γενική παιδεία. Δεν ξέρουν να συντάξουν ένα κείμενο ή να διαπραγματευτούν μια τιμή προϊόντος. Αυτό δείχνει έλλειψη παιδείας. Από το 2000 ακούω ότι το επάγγελμα των εκπαιδευτικών είναι σε κρίση όμως κάποιοι έχουν κάνει αξιοζήλευτη καριέρα και ας δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, σε μεγάλα φροντιστήρια, σε ιδιωτικά σχολεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Προσωπικά ως καθηγητής, χρησιμοποιώ τελείως διαφορετική φιλοσοφία και δεν το λέω για να διαφημιστώ, να παινέψω τον εαυτό μου ή να το παίξω κάτι. Το θέμα είναι να μπορείς να είσαι πάνω από τα φίδια και όχι στο λάκκο με τα φίδια.

Εδώ να προσθέσω και μία ακόμα θηριώδη παρανομία που όμως δεν γίνεται από τα φροντιστήρια. Γίνεται από το ίδιο το κράτος προς τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στην ΝΟΜΙΜΗ απεργία - αποχή κατά της αξιολόγησης. Συγκεκριμένα τον τελευταίο μήνα επιδόθηκαν αρκετά πειθαρχικά σε εκπαιδευτικούς σε όλη την Ελλάδα. Κάτι τέτοιο ακούγεται ότι θα έχει ποινή χρηματική (στέρηση μισθού για 1 μήνα). Αυτό ως πληροφορία συνδυαστικά με τα παραπάνω (γιατί είναι κάτι που δεν το γνωρίζει ο κόσμος) μιας και αναφερθήκαμε για το πόσο αξίζει κάποιος να ασχοληθεί στα σοβαρά με την εκπαίδευση...
Το κράτος όμως, δεν είναι ο μοναδικός εργοδότης. Αυτό ισχύει σε όλο τον κόσμο. Θέλω να πω, ότι όταν κάποιος πάει γυρεύοντας και ξέρει τις συνθήκες, δεν μπορεί να μετά να λέει δεν ήξερα. Όλος ο κόσμος ξέρει ότι το δημόσιο προσφέρει τη μονιμότητα, την σταθερότητα, τη μηδενική εξέλιξη (ως προσωπικότητα) και καμία αξία ως επαγγελματία. Εννοείται ότι θα υπάρχουν και παρατράγουδα, επειδή όπου δημιουργείται λίμνη υπάρχουν και πιράνχας.

Προσωπικά δεν θα ήθελα να ασχοληθώ με τη δημόσια εκπαίδευση για δύο λόγους:
1. δεν μπορώ να συμβιβαστώ και να κάνω με ότι μου λένε οι συνάδελφοι, οι συνδικαλιστές κ.α. "ειδικοί", παραβλέποντας τις γνώσεις μου, την εμπειρία του εξωτερικού και την ελευθερία αναβάθμισης του μαθήματος με μοναδικό στόχο την καλύτερη μόρφωση και πρόοδο των παιδιών
2. δεν θα ήθελα να είμαι μέρος της παρακμής πολλών μαθητών που δεν κάνουν να είναι σε σχολείο αλλά βάση κοινωνικής πολιτικής πιέζονται να είναι
Γιατί μου αρέσει να διδάσκω σε ανθρώπινο και πολιτισμένο περιβάλλον μακρυά από το τοξικό περιβάλλον του δημοσίου σχολείου, της υποχρεωτικής διδασκαλίας "για να βγει η ύλη" και του άγχους των αναπληρωτών. Δεν μου αρέσει η λογική "να βγει η ύλη".
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.

13-02-25

10:15
Απλο ειναι η κριση εχει διαλυσει οτι ειναι δημοσιο και συνεπως ετσι εχουν απαξιωθει ολα. Πχ καθηγητης σε πανεπιστημιο παιρνεις ελαχιστα λεφτα για τις γνωσεις που εχεις γιατι δουλευεις στο δημοσιο κομμενα δωρα κλπ. Το ιδιο παει για αξιωματικους στον στρατο πχ πιλοτοι κλπ, για καθηγητες σε φροντιστηρια κλπ. Το μονο που δεν εχει απαξιωθει σε αμοιβες ειναι αμα δουλευεις σε μεγαλη εταιρεια με πτυχιο πανεπιστημιου η και πολυτεχνειου. Ολα τα αλλα μισθολογικα εχουν χασει την αξια τους απο την κριση. Οποτε για καποιον που εχει τελιωσει ημμυ, πληροφορικη κλπ το καλυτερο θα ηταν δουλεια σε μεγαλη εταιρεια και εχουμε αρκετες αν μιλαμε για το μισθολογικο κομματι.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,348 μηνύματα.

13-02-25

13:13
Ο nPb με κάλυψε πλήρως. Το σημερινό σύστημα έχει πολλά προβλήματα σε διάφορα σημεία και επίπεδα. Ένα από τα μεγαλύτερα είναι η κάλυψη της ύλης με κάθε κόστος.
Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει περισσότερο έλεγχο. Εάν νιώθει πως μια μέρα θέλει να μιλήσει την ώρα των μαθηματικών για ένα σημαντικό κοινωνικό θέμα ή να αφιερώσει μια μέρα στο να πει μια ιστορία σχετικά με την ιστορία των μαθηματικών ή ακόμα και να εξηγήσει κάτι άλλο για να καλύψει κενά γνώσεων, πρέπει να διαθέτει την ευελιξία να το κάνει.
Τα φροντιστήρια δε στην Ελλάδα, στην πλειοψηφία τους, κυριολεκτικά λειτουργούν με άρμεγμα όπως κάθε επιχείρηση. Μηδενικό νοιαξιμο για τα παιδιά, την μόρφωση και την καλλιέργεια. Χρήμα να μπαίνει στο ταμείο και όλα μέλι γάλα.
Το δημόσιο σχολείο εννοείται επίσης σε παρακμή με αρκετούς καθηγητές που δεν γουστάρουν το επάγγελμά τους, παιδιά από άκρως προβληματικές οικογένειες κτλπ.
Αυτά που θα δει η επόμενη γενιά θα είναι απίστευτα πιστεύω. Σας λέω χαρακτηριστικά μόνο πως αρκετά παιδιά δυσκολεύονται σε απλές προσθέσεις και πολλαπλασιασμούς ενώ η αντιληπτική ικανότητα έχει πέσει σε τέτοιο επίπεδο που διαβάζουν ένα κείμενο και τους είναι αδύνατο να καταλάβουν ακόμα και στοιχειωδώς για τι μιλάει.
Θλίψη...αλλά αυτή είναι η Ελλάδα του 2025.
Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει περισσότερο έλεγχο. Εάν νιώθει πως μια μέρα θέλει να μιλήσει την ώρα των μαθηματικών για ένα σημαντικό κοινωνικό θέμα ή να αφιερώσει μια μέρα στο να πει μια ιστορία σχετικά με την ιστορία των μαθηματικών ή ακόμα και να εξηγήσει κάτι άλλο για να καλύψει κενά γνώσεων, πρέπει να διαθέτει την ευελιξία να το κάνει.
Τα φροντιστήρια δε στην Ελλάδα, στην πλειοψηφία τους, κυριολεκτικά λειτουργούν με άρμεγμα όπως κάθε επιχείρηση. Μηδενικό νοιαξιμο για τα παιδιά, την μόρφωση και την καλλιέργεια. Χρήμα να μπαίνει στο ταμείο και όλα μέλι γάλα.
Το δημόσιο σχολείο εννοείται επίσης σε παρακμή με αρκετούς καθηγητές που δεν γουστάρουν το επάγγελμά τους, παιδιά από άκρως προβληματικές οικογένειες κτλπ.
Αυτά που θα δει η επόμενη γενιά θα είναι απίστευτα πιστεύω. Σας λέω χαρακτηριστικά μόνο πως αρκετά παιδιά δυσκολεύονται σε απλές προσθέσεις και πολλαπλασιασμούς ενώ η αντιληπτική ικανότητα έχει πέσει σε τέτοιο επίπεδο που διαβάζουν ένα κείμενο και τους είναι αδύνατο να καταλάβουν ακόμα και στοιχειωδώς για τι μιλάει.
Θλίψη...αλλά αυτή είναι η Ελλάδα του 2025.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Άκρως συζητήσιμο. Αυτές οι δουλειές δεν είναι λίγες, αλλά ούτε και πολλές, ενώ οι υποψήφιοι εκατοντάδες για τις entry θέσεις. Επίσης πρέπει συνεχώς να εξελίσσεσαι σε σημείο που αναγκαστικά παραμένεις αδρανής σε άλλους τομείς της ζωής σου. Είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρεμα δηλαδή.Απλο ειναι η κριση εχει διαλυσει οτι ειναι δημοσιο και συνεπως ετσι εχουν απαξιωθει ολα. Πχ καθηγητης σε πανεπιστημιο παιρνεις ελαχιστα λεφτα για τις γνωσεις που εχεις γιατι δουλευεις στο δημοσιο κομμενα δωρα κλπ. Το ιδιο παει για αξιωματικους στον στρατο πχ πιλοτοι κλπ, για καθηγητες σε φροντιστηρια κλπ. Το μονο που δεν εχει απαξιωθει σε αμοιβες ειναι αμα δουλευεις σε μεγαλη εταιρεια με πτυχιο πανεπιστημιου η και πολυτεχνειου. Ολα τα αλλα μισθολογικα εχουν χασει την αξια τους απο την κριση. Οποτε για καποιον που εχει τελιωσει ημμυ, πληροφορικη κλπ το καλυτερο θα ηταν δουλεια σε μεγαλη εταιρεια και εχουμε αρκετες αν μιλαμε για το μισθολογικο κομματι.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

13-02-25

13:53
Τα φροντιστήρια δε στην Ελλάδα, στην πλειοψηφία τους, κυριολεκτικά λειτουργούν με άρμεγμα όπως κάθε επιχείρηση. Μηδενικό νοιαξιμο για τα παιδιά, την μόρφωση και την καλλιέργεια. Χρήμα να μπαίνει στο ταμείο και όλα μέλι γάλα.
Kαι στο εξωτερικό έχουν ιδιωτικά σχολεία όπως και ιδιωτικά φροντιστήρια για τη μελέτη στο σπίτι, ενίσχυση κενών, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες κτλ. Για παράδειγμα, στη Γερμανία υπάρχουν φροντιστήρια που ζητούν μαθηματικούς να διδάξουν μαθηματικά με τη μέθοδο Μοντεσσόρι ή με τη μέθοδο Πεσταλότσι. Όμως ο στόχος είναι κάπως κοινωνικός καπιταλισμός, όπως το ονομάζω. Δηλαδή, φυσικά σαν επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για τα έσοδα του ταμείου κυρίως, όμως θέλουν να έχουν και κοινωνικό αποτύπωμα στους μαθητές γιατί μέσω αυτών διαφημίζονται. Επίσης πολλοί από αυτούς βρίσκουν δουλειά στα φροντιστήρια που πήγαιναν. Θέλω να πω, ότι ζει μια κοινωνία γύρω από το ιδιαίτερο μάθημα και σαν επάγγελμα έχει ιεραρχία καριέρας. Δεν υπάρχει αυτή η λογική αρπαχτής και απάτης που έχουμε εδώ στην Ελλάδα.
Όσοι λένε περιπαιχτικά ότι μόνο στην Ελλάδα υπάρχουν φροντιστήρια είναι απλά ένα παραμύθι που στοχεύει στην συνολική μπαρουφολογία. Βγήκε μια βρωμιά και την λένε όλοι, ενώ δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Όσο θα υπάρχουν παιδιά, κανένα σχολείο δεν θα μπορέσει να παρέχει μάθηση σε έναν μαθητή. Το σχολείο παρέχει γενική παιδεία και απευθύνεται σε ένα μαζικό κοινό, ενώ πολλές φορές χρησιμοποιείται και ως μοχλός πολιτικής κατεύθυνσης των ψηφοφόρων. Το δημόσιο σχολείο σε καμία χώρα του κόσμου δεν παρέχει μια υπέροχη μάθηση, αγνή και ηθική. Ζούμε σε έναν κόσμο τεράτων, ψευτιάς και αλητείας, όπου το κράτος παρέχει κάποιες κοινωνικές υπηρεσίες, όπως η παιδεία, μετά από άγρια φορολογία των πολιτών, χωρίς να είναι πάντα σαφή τα ποιοτικά αποτελέσματα αν κρίνουμε με την διαρθρωτική ανεργία που υπάρχει λόγω εκπαιδευτικού συστήματος. Η φροντιστηριακή παιδεία από αρχαιοτάτων χρόνων αποτελούσε προνόμιο και μια επένδυση ώστε ο μαθητής να μάθει με το χρόνο του. Το σχολείο είναι μια εφεύρεση των σύγχρονων πολιτευμάτων για να ελέγχουν καλύτερα τον κόσμο. Πάει σχολείο ο μαθητής, όχι για να μάθει, αλλά για να "βγει η ύλη" σύμφωνα με το πρόγραμμα του κράτους. Το πρόγραμμα του κράτους δεν σημαίνει ότι συμφωνεί απαραίτητα με αυτό που καθορίζουν οι Παιδαγωγοί, οι Ψυχολόγοι, ή άλλοι ειδικοί επιστήμονες. Είναι απλά μια υπουργική απόφαση για το σχολείο. Ο ιδιώτης ή ο ιδιωτικός υπάλληλος εκπαιδευτικός δεν λειτουργεί με υπουργικές αποφάσεις μόνο.
Άκρως συζητήσιμο. Αυτές οι δουλειές δεν είναι λίγες, αλλά ούτε και πολλές, ενώ οι υποψήφιοι εκατοντάδες για τις entry θέσεις. Επίσης πρέπει συνεχώς να εξελίσσεσαι σε σημείο που αναγκαστικά παραμένεις αδρανής σε άλλους τομείς της ζωής σου. Είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρεμα δηλαδή.
Δουλειές σίγουρα υπάρχουν, αλλά υπάρχουν και δουλειές που στο τέλος όπως σωστά αναφέρεις, παραμένεις αδρανής σε άλλους τομείς της ζωής σου επειδή σε κάνουν συνεχώς να νιώθεις ότι δεν ξέρεις τίποτα. Η λεγόμενη τεχνολογική επανάσταση στον χώρο εργασίας των τελευταίων 20 ετών δεν νομίζω ότι έφερε καλύτερα αποτελέσματα στην αξιοποίηση ταλαντούχων ανθρώπων. Η λέξη ταλέντο έχει κάπως γελοιοποιηθεί. Αν κάποιος σπουδάζει μια επιστήμη και οι σπουδές του δεν επαρκούν στο πεπερασμένο χρόνο ζωής για να βρει μια δουλειά, αυτό είναι η μεγαλύτερη αποτυχία. Οι δικαιολογίες περί "προοπτικές", προϋπηρεσία, πρακτική, κτλ είναι για να υπάρχει αυτό το τοξικό κλίμα των καταθληπτικών πτυχιούχων στο Linkedin που καθημερινά ο καθένας ανεβάζει ενημερώσεις για το πόσο έχει πετύχει στη δουλειά του ή να συμφωνεί με την κάθε παπάτζα που είπε η Μαρέλια που δουλεύει ως Job Coach / Recruiter και έχει άποψη για όλες τις επιστήμες (από Μαθηματικά μέχρι Ιατρική).
Δεν υπάρχει καμία λογική σε μια αέναη και άσκοπη απόκτηση πιστοποιήσεων και τίτλων σπουδών από τη στιγμή που ο κάθε προμηθευτής εργασίας (recruiter) διατυπώνει μια νέα δεξιότητα που δεν έχει ο υποψήφιος ή δεν υπάρχουν σαφείς όροι ή στόχοι για μια θέση εργασίας. Η ζωή είναι και άλλα πολύ πιο όμορφα πράγματα και όχι κατ' ανάγκη ο στόχος της κωλοεταιρίας. Ποτέ δεν με ενδιέφερε να γίνω αναλώσιμος και να χαίρομαι για τα ασαφή συμφέροντα άλλων, που δεν αποτελούν μέρος από τη ζωή μου και την υγεία μου.
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.

13-02-25

18:12
Ακριβως ολες αυτες οι καριερες σε αφηνουν πισω σε αλλους τομεις της ζωης σου πχ προσωπικη ζωη κλπ. Ειδικα αμα μιλαμε για χωρες οπως Αμερικη οπου ζεις για να δουλευεις και δεν υπαρχει η διασκεδαση που υπαρχει εδω εκει απο τις 10 το βραδυ κοιμουνται ενω δουλευουν 9ωρα τουλαχιστον. Γενικα ολα θελουν θυσιες κατι δινεις κατι παιρνεις.Δουλειές σίγουρα υπάρχουν, αλλά υπάρχουν και δουλειές που στο τέλος όπως σωστά αναφέρεις, παραμένεις αδρανής σε άλλους τομείς της ζωής σου επειδή σε κάνουν συνεχώς να νιώθεις ότι δεν ξέρεις τίποτα. Η λεγόμενη τεχνολογική επανάσταση στον χώρο εργασίας των τελευταίων 20 ετών δεν νομίζω ότι έφερε καλύτερα αποτελέσματα στην αξιοποίηση ταλαντούχων ανθρώπων. Η λέξη ταλέντο έχει κάπως γελοιοποιηθεί. Αν κάποιος σπουδάζει μια επιστήμη και οι σπουδές του δεν επαρκούν στο πεπερασμένο χρόνο ζωής για να βρει μια δουλειά, αυτό είναι η μεγαλύτερη αποτυχία. Οι δικαιολογίες περί "προοπτικές", προϋπηρεσία, πρακτική, κτλ είναι για να υπάρχει αυτό το τοξικό κλίμα των καταθληπτικών πτυχιούχων στο Linkedin που καθημερινά ο καθένας ανεβάζει ενημερώσεις για το πόσο έχει πετύχει στη δουλειά του ή να συμφωνεί με την κάθε παπάτζα που είπε η Μαρέλια που δουλεύει ως Job Coach / Recruiter και έχει άποψη για όλες τις επιστήμες (από Μαθηματικά μέχρι Ιατρική).
Δεν υπάρχει καμία λογική σε μια αέναη και άσκοπη απόκτηση πιστοποιήσεων και τίτλων σπουδών από τη στιγμή που ο κάθε προμηθευτής εργασίας (recruiter) διατυπώνει μια νέα δεξιότητα που δεν έχει ο υποψήφιος ή δεν υπάρχουν σαφείς όροι ή στόχοι για μια θέση εργασίας. Η ζωή είναι και άλλα πολύ πιο όμορφα πράγματα και όχι κατ' ανάγκη ο στόχος της κωλοεταιρίας. Ποτέ δεν με ενδιέφερε να γίνω αναλώσιμος και να χαίρομαι για τα ασαφή συμφέροντα άλλων, που δεν αποτελούν μέρος από τη ζωή μου και την υγεία μου.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

13-02-25

18:22
Δεν είναι μόνο η διασκέδαση ή αν υπάρχει χρόνος μετά τις 9 το βράδυ. Ο @Samael θέλει να πει ότι ο τρόπος αυτών των επαγγελμάτων είναι έτσι που δεν σέβεται τον υπάλληλο. Το γεγονός ότι πρέπει μόνιμα να δίνεις και να μην υπάρχει ανάλογη αντιπαροχή καθώς δεν σημαίνει ότι επειδή έχεις τα κατάλληλα προσόντα σε προσλαμβάνουν απαραίτητα, κάτι δείχνει. Μπορεί να έχεις προτάσεις εργασίας αλλά δεν σημαίνει ότι είναι δουλειές συμβατικές που να υπάρχει μια ηρεμία σταδιοδρομίας. Αντιθέτως υπάρχει ένας ανταγωνισμός που καλώς ή κακώς αφήνει πολλά πράγματα της ζωής πίσω. Μην κοιτάς τώρα τι κάνουν οι 25-30χρονοι. Θα έχει ενδιαφέρον να τους δούμε σε 30 χρόνια πως θα είναι. Επίσης όσους πετυχημένους καριέρας γνωρίζω σε αυτό το ηλικιακό εύρος, είναι ανύπαντροι και μόνοι τους. Δεν έχουν τον χρόνο για μια φυσιολογική ζωή ενώ αναγκάζονται να κάνουν χρήση ηρεμιστικών φαρμάκων επειδή δεν μπορούν να κοιμούνται λόγω της ημερήσιας έντασης στη δουλειά.
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.

13-02-25

20:06
Σιγουρα αλλα υπαρχουν ατομα εκει εξω που τους αρεσει φουλ αυτο που κανουν και δεν τους ειναι κατι να διαβασουν πχ τα μαθηματικα που θα ζητησει ο καθηγητης να περασουν το μαθημα απλα αλλα θα το κανουν γιατι θελουν να ειναι οι καλυτεροι και να μαθουν οσο πιο πολυ μπορουν. Αυτοι ειναι που θα πανε και στις μεγαλες εταιρειες κλπ. Καπως πρεπει να κανουν κατι και αυτοι που θα αφησει παγκοσμια επιρροη και εργο.Δεν είναι μόνο η διασκέδαση ή αν υπάρχει χρόνος μετά τις 9 το βράδυ. Ο @Samael θέλει να πει ότι ο τρόπος αυτών των επαγγελμάτων είναι έτσι που δεν σέβεται τον υπάλληλο. Το γεγονός ότι πρέπει μόνιμα να δίνεις και να μην υπάρχει ανάλογη αντιπαροχή καθώς δεν σημαίνει ότι επειδή έχεις τα κατάλληλα προσόντα σε προσλαμβάνουν απαραίτητα, κάτι δείχνει. Μπορεί να έχεις προτάσεις εργασίας αλλά δεν σημαίνει ότι είναι δουλειές συμβατικές που να υπάρχει μια ηρεμία σταδιοδρομίας. Αντιθέτως υπάρχει ένας ανταγωνισμός που καλώς ή κακώς αφήνει πολλά πράγματα της ζωής πίσω. Μην κοιτάς τώρα τι κάνουν οι 25-30χρονοι. Θα έχει ενδιαφέρον να τους δούμε σε 30 χρόνια πως θα είναι. Επίσης όσους πετυχημένους καριέρας γνωρίζω σε αυτό το ηλικιακό εύρος, είναι ανύπαντροι και μόνοι τους. Δεν έχουν τον χρόνο για μια φυσιολογική ζωή ενώ αναγκάζονται να κάνουν χρήση ηρεμιστικών φαρμάκων επειδή δεν μπορούν να κοιμούνται λόγω της ημερήσιας έντασης στη δουλειά.
V@Per
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο V@Per αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 177 μηνύματα.

14-02-25

22:19
Νομίζω ότι είναι αρκετά εύκολο να κατηγορήσουμε τον τελευταίο και ίσως πιο αδύναμο στην αλυσίδα. Τα καθηγητικά επαγγέλματα όπως και τα επαγγέλματα που συνδέονται με τις ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν απαξιωθεί διότι το οικονομικό σύστημα στο οποίο ζούμε μετρά και αμοίβει μόνο με βάση το κέρδος και την "παραγωγή". Τα επαγγέλματα όπως αυτό των δασκάλων και των καθηγητών δεν προσφέρουν με όρους αγοράς και οικονομίας. Μάλιστα πολλές φορές αρκετοί εκπαιδευτικοί στα πλαίσια της διδασκαλίας τους λόγω του ότι κάνουν ένα επάγγελμα που έχει ως προτεραιότητα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του θα κριτικάρουν τον τρόπο που λειτουργεί η κοινωνία και το οικονομικό σύστημα. Αλλά αυτό είναι και το νόημα του συγκεκριμένου επαγγέλματος να μπορεί να αφυπνίζει συνειδήσεις. Άλλος ένας λόγος λοιπόν να είναι ένα χαμηλά αμοιβόμενο επάγγελμα.Τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν απαξιωθεί κυρίως από το χαμηλό επίπεδο των μαθητών που εισάγονται στο Πανεπιστήμιο και το χαμηλό επίπεδο παραμένει.
Εντάξει εάν έχεις κεφάλαιο μπορείς να κάνεις και το δικό σου ιδιωτικό σχολείο γιατί αλλιώς δεν έχει νόημα ο ιδιωτικός τομέας. Γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά όλοι τι εκμετάλλευση πέφτει στα ιδιωτικά σχολεία και στα φροντιστήρια ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ.Το κράτος όμως, δεν είναι ο μοναδικός εργοδότης.
Το επάγγελμα των εκπαιδευτικών από το 2009 δέχτηκε μια επίθεση σε μισθό (μείωση 40%) καθώς και περικοπή 13ου και 14ου μισθού. Αυτό είναι κάτι που έγινε αντικειμενικά. Όταν σε απαξιώνει ο ίδιος ο εργοδότης σου και σε υποαμοίβει δε νομίζω να έχεις κάποια υπερβολική όρεξη να προσφέρεις. Τώρα πέρα από την απαξίωση υπάρχουν και οι απειλές (αξιολόγηση, πειθαρχικά). Στον ιδιωτικό τομέα για τα σχολεία και τα φροντιστήρια με όσους ανθρώπους έχω συναναστραφεί μου έχουν πει τα χειρότερα. Γνωρίζω κόσμο που πριν από καμιά δεκαετία μπήκε με βύσμα σε ιδιωτικό σχολείο και χρησιμοποίησε την προϋπηρεσία ολόκληρης της χρονιάς (σε αντίθεση με των αναπληρωτών που είναι λιγότερη σε ένα χρόνο) για να διοριστεί στο δημόσιο. Αυτοί οι άνθρωποι αν διέπρεπαν στα ιδιωτικά σχολεία τόσο πολύ δε νομίζω να έφευγαν ποτέ για να διοριστούν στο δημόσιο. Αλλά ξέρεις τι γίνεται? Ο κάθε εκπαιδευτικός παλεύει για να διοριστεί μόνιμα για να βγάζει ένα "σίγουρο" μηνιάτικο που σε χρήματα αντε να είναι λίγα λιγότερα (λόγω των δώρων) από αυτά στο ιδιωτικό σχολείο. Όμως θα δουλέψει λιγότερες ώρες και θα έχει λιγότερη προετοιμασία. Τις υπόλοιπες θα επιλέξει να δουλέψει ιδιαίτερα ή μια δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. Και αυτό είναι και το λογικό.Από το 2000 ακούω ότι το επάγγελμα των εκπαιδευτικών είναι σε κρίση όμως κάποιοι έχουν κάνει αξιοζήλευτη καριέρα και ας δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα, σε μεγάλα φροντιστήρια, σε ιδιωτικά σχολεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Να σε ενημερώσω ότι στο "τοξικό" δημόσιο μπορεί να πρέπει να βγει η ύλη αλλά υπάρχει ελευθερία στο τι και πως θα διδάξεις. Επίσης να ξέρεις στα περισσότερα ιδιωτικά σχολεία προετοιμάζονται από τη δευτέρα λυκείου για να "βγει η ύλη" της τρίτης λυκείου. Να μην ξεχάσουμε και τον τρόπο που δίνονται οι πανελλαδικές στα ιδιωτικά λύκεια, γράφοντας άλλες ημερομηνίες και γνωρίζοντας τα θέματα. Αλλά τελικά το πράμα μιλάει από μόνο του: Πολλοί περισσότεροι μαθητές πετυχαίνουν τους στόχους τους μέσω των πανελλαδικών κάθε χρόνο από το δημόσιο σχολείο σε σύγκριση με αυτούς από τα ιδιωτικά.Γιατί μου αρέσει να διδάσκω σε ανθρώπινο και πολιτισμένο περιβάλλον μακρυά από το τοξικό περιβάλλον του δημοσίου σχολείου, της υποχρεωτικής διδασκαλίας "για να βγει η ύλη" και του άγχους των αναπληρωτών. Δεν μου αρέσει η λογική "να βγει η ύλη".
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

Νομίζω ότι είναι αρκετά εύκολο να κατηγορήσουμε τον τελευταίο και ίσως πιο αδύναμο στην αλυσίδα. Τα καθηγητικά επαγγέλματα όπως και τα επαγγέλματα που συνδέονται με τις ανθρωπιστικές επιστήμες έχουν απαξιωθεί διότι το οικονομικό σύστημα στο οποίο ζούμε μετρά και αμοίβει μόνο με βάση το κέρδος και την "παραγωγή". Τα επαγγέλματα όπως αυτό των δασκάλων και των καθηγητών δεν προσφέρουν με όρους αγοράς και οικονομίας. Μάλιστα πολλές φορές αρκετοί εκπαιδευτικοί στα πλαίσια της διδασκαλίας τους λόγω του ότι κάνουν ένα επάγγελμα που έχει ως προτεραιότητα τον άνθρωπο και τις ανάγκες του θα κριτικάρουν τον τρόπο που λειτουργεί η κοινωνία και το οικονομικό σύστημα. Αλλά αυτό είναι και το νόημα του συγκεκριμένου επαγγέλματος να μπορεί να αφυπνίζει συνειδήσεις. Άλλος ένας λόγος λοιπόν να είναι ένα χαμηλά αμοιβόμενο επάγγελμα.
Τι ισχύει
Δεν είναι ότι τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν πραγματικά περιθωριοποιηθεί, αλλά ότι σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn, XING όπως και στην κοινωνία προβάλλονται κυρίως οι τομείς που σχετίζονται με μάρκετινγκ, διοίκηση, τεχνητή νοημοσύνη, καινοτομία και soft skills. Αυτά είναι δημοφιλή, επειδή υπόσχονται γρήγορη άνοδο στην καριέρα και δεν απαιτούν τη σκληρή και αφοσιωμένη δουλειά που απαιτούν τα μαθηματικά ή οι θετικές επιστήμες γενικότερα.
Η εποχή της εικόνας
Παράλληλα, οι εταιρείες έχουν ανάγκη από άτομα που μπορούν να πουλήσουν, να παρουσιάσουν και να διαχειριστούν ανθρώπους, οπότε η ρητορική περί "ηγεσίας", "καινοτομίας" και "οραματισμού" προβάλλεται πολύ. Τα μαθηματικά και οι συμπαγείς επιστήμες, από την άλλη, είναι θεμελιώδεις και δεν παράγουν το ίδιο επικοινωνιακό "θόρυβο" στα social media και στην κοινωνία. Το τι θέλει η αγορά ή η κοινωνία δεν είναι κατά ανάγκη σωστό σε στενή λογική σκέψης. Η αγορά και κατ' επέκταση η κοινωνία δεν έχουν πάντα ανθρωποκεντρικές απόψεις. Η κοινωνία δεν έχει άποψη για την επιστήμη επειδή μεγάλο μέρος της κοινωνίας δεν έχει σχέση με την επιστήμη ενώ η αγορά επιδιώκει να κερδίσει με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Η υποβάθμιση που επιδιώκεται επικοινωνιακά ή και με εκούσια συμβολή.
Η διδασκαλία γενικά έχει υποτιμηθεί, κυρίως επειδή η κοινωνία έχει μια κοντόφθαλμη οπτική για την αξία της γνώσης. Σε πολλές χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας), το επάγγελμα του καθηγητή δεν είναι τόσο καλά αμειβόμενο όσο άλλες επιστημονικές ειδικότητες, αλλά αυτό δεν είναι η απόλυτη άποψη. Παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, όπως η ανεπάρκεια αυτού που μιλάει μειώνοντας το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ενώ πάντα οι άνθρωποι μιλούν με μέσους όρους και όχι με την πραγματική εικόνα της αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν αμοίβονται το ίδιο, δεν διδάσκουν το ίδιο, δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις. Υπάρχουν καθηγητές του μισθού, υπάρχουν και καθηγητές που είναι ελεύθεροι επαγγελματίες νόμιμοι και έχουν ελεύθερο κέρδος και μεγάλα περιθώρια εξέλιξης σε αυτό που κάνουν, επειδή αναβαθμίζονται, θέλουν να διδάσκουν χωρίς να περιορίζονται χωρικά ή σε διδακτέα ύλη. Δεν πάνε σπρώχνοντας και ούτε "παρακαλάνε" δημιουργώντας αυτή την αρνητική εικόνα που είπαμε παραπάνω.
Συμπέρασμα
Το τραγικό είναι ότι χωρίς καλούς καθηγητές, δεν θα υπήρχαν ούτε καινοτόμοι, ούτε managers, ούτε επιστήμονες. Εδώ είναι η μεγάλη απάτη της κοινωνίας περί "μοδάτων επιστημών" και ανώδυνης καριέρας με σπρώξιμο (δικτύωση). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι πολλοί βλέπουν τη διδασκαλία ως "ασφαλή επιλογή" ή ως "δουλειά που κάνουν όσοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο", κάτι που είναι προφανώς λανθασμένο. Οι καλύτεροι μαθηματικοί, φυσικοί και μηχανικοί στον κόσμο χρειάζονται εξαιρετικούς καθηγητές για να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα.
Δεν είναι κοινωνικά υποτιμητικό να είσαι καθηγητής μαθηματικών, φυσικής, ... κτλ, όπως πλασσάρεται και αρκετοί νέοι νιώθουν ανασφάλειες - το αντίθετο, είναι θεμελιώδες και απαραίτητο για την πρόοδο της κοινωνίας. Το ότι η κοινωνία δεν το εκτιμά όσο θα έπρεπε είναι μια στρεβλή πραγματικότητα, αλλά η πραγματική αξία δεν μετριέται πάντα με το πώς εμφανίζεται κάτι στο LinkedIn ή τι γνώμη έχει ο τάδε CEO διοικητικός υπάλληλος, ο HR recruiter που δεν εκτιμά τις γνώσεις ενός μαθηματικού, φυσικού, φιλολόγου κτλ σε ανάλογες θέσεις εργασίας. Η κάθε επιστήμη και το κάθε επάγγελμα "παίζει" με διαφορετική επικοινωνιακή στρατηγική.
Δέχομαι ότι στην Ελλάδα γενικά, μας αρέσει η αρνητική κριτική και η μίζερη εικόνα επειδή η κοινωνία ακόμη και σήμερα δεν έχει ξεπεράσει πολλές νοοτροπίες του παρελθόντος. Αυτό όμως δεν απεικονίζει την πραγματική εικόνα.
gegeorgiou90
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 336 μηνύματα.

Τι ισχύει
Δεν είναι ότι τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν πραγματικά περιθωριοποιηθεί, αλλά ότι σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn, XING όπως και στην κοινωνία προβάλλονται κυρίως οι τομείς που σχετίζονται με μάρκετινγκ, διοίκηση, τεχνητή νοημοσύνη, καινοτομία και soft skills. Αυτά είναι δημοφιλή, επειδή υπόσχονται γρήγορη άνοδο στην καριέρα και δεν απαιτούν τη σκληρή και αφοσιωμένη δουλειά που απαιτούν τα μαθηματικά ή οι θετικές επιστήμες γενικότερα.
Η εποχή της εικόνας
Παράλληλα, οι εταιρείες έχουν ανάγκη από άτομα που μπορούν να πουλήσουν, να παρουσιάσουν και να διαχειριστούν ανθρώπους, οπότε η ρητορική περί "ηγεσίας", "καινοτομίας" και "οραματισμού" προβάλλεται πολύ. Τα μαθηματικά και οι συμπαγείς επιστήμες, από την άλλη, είναι θεμελιώδεις και δεν παράγουν το ίδιο επικοινωνιακό "θόρυβο" στα social media και στην κοινωνία. Το τι θέλει η αγορά ή η κοινωνία δεν είναι κατά ανάγκη σωστό σε στενή λογική σκέψης. Η αγορά και κατ' επέκταση η κοινωνία δεν έχουν πάντα ανθρωποκεντρικές απόψεις. Η κοινωνία δεν έχει άποψη για την επιστήμη επειδή μεγάλο μέρος της κοινωνίας δεν έχει σχέση με την επιστήμη ενώ η αγορά επιδιώκει να κερδίσει με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Η υποβάθμιση που επιδιώκεται επικοινωνιακά ή και με εκούσια συμβολή.
Η διδασκαλία γενικά έχει υποτιμηθεί, κυρίως επειδή η κοινωνία έχει μια κοντόφθαλμη οπτική για την αξία της γνώσης. Σε πολλές χώρες (συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας), το επάγγελμα του καθηγητή δεν είναι τόσο καλά αμειβόμενο όσο άλλες επιστημονικές ειδικότητες, αλλά αυτό δεν είναι η απόλυτη άποψη. Παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο, όπως η ανεπάρκεια αυτού που μιλάει μειώνοντας το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ενώ πάντα οι άνθρωποι μιλούν με μέσους όρους και όχι με την πραγματική εικόνα της αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι οι καθηγητές δεν αμοίβονται το ίδιο, δεν διδάσκουν το ίδιο, δεν έχουν τις ίδιες απαιτήσεις. Υπάρχουν καθηγητές του μισθού, υπάρχουν και καθηγητές που είναι ελεύθεροι επαγγελματίες νόμιμοι και έχουν ελεύθερο κέρδος και μεγάλα περιθώρια εξέλιξης σε αυτό που κάνουν, επειδή αναβαθμίζονται, θέλουν να διδάσκουν χωρίς να περιορίζονται χωρικά ή σε διδακτέα ύλη. Δεν πάνε σπρώχνοντας και ούτε "παρακαλάνε" δημιουργώντας αυτή την αρνητική εικόνα που είπαμε παραπάνω.
Συμπέρασμα
Το τραγικό είναι ότι χωρίς καλούς καθηγητές, δεν θα υπήρχαν ούτε καινοτόμοι, ούτε managers, ούτε επιστήμονες. Εδώ είναι η μεγάλη απάτη της κοινωνίας περί "μοδάτων επιστημών" και ανώδυνης καριέρας με σπρώξιμο (δικτύωση). Αυτό που συμβαίνει είναι ότι πολλοί βλέπουν τη διδασκαλία ως "ασφαλή επιλογή" ή ως "δουλειά που κάνουν όσοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο", κάτι που είναι προφανώς λανθασμένο. Οι καλύτεροι μαθηματικοί, φυσικοί και μηχανικοί στον κόσμο χρειάζονται εξαιρετικούς καθηγητές για να φτάσουν σε υψηλά επίπεδα.
Δεν είναι κοινωνικά υποτιμητικό να είσαι καθηγητής μαθηματικών, φυσικής, ... κτλ, όπως πλασσάρεται και αρκετοί νέοι νιώθουν ανασφάλειες - το αντίθετο, είναι θεμελιώδες και απαραίτητο για την πρόοδο της κοινωνίας. Το ότι η κοινωνία δεν το εκτιμά όσο θα έπρεπε είναι μια στρεβλή πραγματικότητα, αλλά η πραγματική αξία δεν μετριέται πάντα με το πώς εμφανίζεται κάτι στο LinkedIn ή τι γνώμη έχει ο τάδε CEO διοικητικός υπάλληλος, ο HR recruiter που δεν εκτιμά τις γνώσεις ενός μαθηματικού, φυσικού, φιλολόγου κτλ σε ανάλογες θέσεις εργασίας. Η κάθε επιστήμη και το κάθε επάγγελμα "παίζει" με διαφορετική επικοινωνιακή στρατηγική.
Δέχομαι ότι στην Ελλάδα γενικά, μας αρέσει η αρνητική κριτική και η μίζερη εικόνα επειδή η κοινωνία ακόμη και σήμερα δεν έχει ξεπεράσει πολλές νοοτροπίες του παρελθόντος. Αυτό όμως δεν απεικονίζει την πραγματική εικόνα.
Οι καλύτεροι μαθηματικοί, φυσικοί και μηχανικοί του κόσμου έχουν νόημα ύπαρξης μόνο αν μπορούν να κάνουν αυτά που δεν μπορούν να κάνουν τα GPUs. Την εποχή του Αϊνστάιν όλοι οι "μεγάλοι" της εποχής παλεύανε με Νευτώνιες μεθόδους να εξηγήσουνε τα πάντα. Νομίζανε ότι κάνανε σοβαρή έρευνα, αλλά κοροϊδεύανε τον εαυτό τους. Μέχρι που ήρθε ο Αϊνστάιν και τους βούλωσε όλους.
Έτσι και σήμερα. Το 99% των μαθηματικών, φυσικών και μηχανικών σε όλα τα επίπεδα μέχρι και ακαδημαϊκά, κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, ότι όχι μόνο μπορούν να αντέξουν με anti-AIsm, αλλά μπορούν και να ξεχωρίσουν, να καινοτομήσουν και να ανέβουν ψηλά καθαρά με συντηρητικές μεθόδους. Και όμως τίποτα δεν μπορούν να κάνουν χωρίς το AI. Το ίδιο ισχύει και για γιατρούς, βιολόγους, φαρμακοποιούς κτλ που θέλουν να ασχοληθούν με την καινοτομία - έρευνα.
Αντίθετα για αυτούς που έχουν ένα σεβαστό STEM υπόβαθρο ή υπόβαθρο στην υγεία και έχουν λίγη όρεξη να καταλάβουν το AI (όχι απλά να ρωτάνε το chatgpt) και να το χρησιμοποιήσουν στην έρευνα, τους ανοίγονται απίστευτοι ορίζοντες από όλες τις απόψεις.
Αναφέρομαι στην εξής πρότασή σου:
Δεν είναι ότι τα καθηγητικά επαγγέλματα έχουν πραγματικά περιθωριοποιηθεί, αλλά ότι σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn, XING όπως και στην κοινωνία προβάλλονται κυρίως οι τομείς που σχετίζονται με μάρκετινγκ, διοίκηση, τεχνητή νοημοσύνη, καινοτομία και soft skills. Αυτά είναι δημοφιλή, επειδή υπόσχονται γρήγορη άνοδο στην καριέρα και δεν απαιτούν τη σκληρή και αφοσιωμένη δουλειά που απαιτούν τα μαθηματικά ή οι θετικές επιστήμες γενικότερα.
Τρία πράγματα:
1) Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη να διαχωριστεί από τα μαθηματικά και τις θετικές επιστήμες; Είναι σαν να διαχωρίζεις τον Μέσσι από τους ποδοσφαιριστές.
2) Γιατί νομίζεις ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν απαιτεί σκληρή και αφοσιωμένη δουλειά;
3) Σε τελική ανάλυση δεν μιλάμε για προσαρμογή ανθρώπων στην εξέλιξη; Οι άνθρωποι που δεν ήθελαν να μάθουν πως να ανάβουν φωτιά δεν επέζησαν στους παγετώνες. Η σημερινή ανθρωπότητα προέρχεται από την μικρή πληθυσμιακά φυλή που ήξερε να ανάβει φωτιά (η πλειοψηφία δεν ήθελε να μάθει και εξαφανίστηκε).
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22,005 μηνύματα.

Γιατί μέχρι ώρας δεν έχω δει κάτι που να έχει ουσιαστικά βοηθήσει την ανθρώπινη κοινωνία η τεχνητή νοημοσύνη. Αντιθέτως βλέπω "γαμαουάτες" εφαρμογές και μια μεγάλη μερίδα κόσμου να λέει ότι ο επιχειρηματικός κόσμος έχει γίνει πιο δυστοπικός ειδικά, μετά την εποχή covid και είναι οι ίδιοι άνθρωποι που εργάζονται σ' αυτόν. Διαχωρίζω την τεχνητή νοημοσύνη στο κομμάτι που δεν συνδέεται με την μαθηματική χρήση αλλά εστιάζει περισσότερο στην επιχειρηματική κοινότητα: marketing, κοινωνικά δίκτυα κτλ.
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 57 μηνύματα.

Φουλ βοηθαει η τεχνητη νοημοσυνη σε κανει πιο δημιουργικο και σου βγαζει την αγγαρεια στο επαγγελμα. Πχ οσοι δουλευουν προγραμματιστες στις φαρμακευτικες ειναι πιο παραγωγικοι στο να γραφουν κωδικα κλπ. Επισης απο ολο το 2ο πεδιο αμα δεν ασχοληθεις με πληροφορικη δεν θα βγαλεις ποτε λεφτα. Πληροφορικη ειναι ειτε τεχνητη νοημοσυνη ειτε cloud ειτε software development.Γιατί μέχρι ώρας δεν έχω δει κάτι που να έχει ουσιαστικά βοηθήσει την ανθρώπινη κοινωνία η τεχνητή νοημοσύνη. Αντιθέτως βλέπω "γαμαουάτες" εφαρμογές και μια μεγάλη μερίδα κόσμου να λέει ότι ο επιχειρηματικός κόσμος έχει γίνει πιο δυστοπικός ειδικά, μετά την εποχή covid και είναι οι ίδιοι άνθρωποι που εργάζονται σ' αυτόν. Διαχωρίζω την τεχνητή νοημοσύνη στο κομμάτι που δεν συνδέεται με την μαθηματική χρήση αλλά εστιάζει περισσότερο στην επιχειρηματική κοινότητα: marketing, κοινωνικά δίκτυα κτλ.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 59 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- gegeorgiou90
- Hased Babis
- Corfu kitty
- redpointer
- Unboxholics
- ismember
- tsiobieman
- V@Per
- giorgos5002
- EFAKIT
- Entropy24
- Maynard
- Drglitterstar
- iminspain
- AggelikiGr
- F1L1PAS
- ggl
- Debugging_Demon
- Athens2002
- Konstantina Alexiou
- Lia 2006
- ROM32
- ioanna2007
- Arvacon
- Scandal
- iew
- Mapz
- constansn
- Than003
- jYanniss
- chester20080
- synthnightingale
- mitsss
- Ryuzaki
- shuuu
- spinalgr1990
- Kzaro
- Memetchi
- Praxis
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.