nPb
Επιφανές μέλος


Μα για αυτόν ακριβώς τον λόγο ρωταώ, δηλαδή θα πιάνονται και οι φοιτητές παρελθόντων ετών?
Ναι. Απλά ο νόμος θα ισχύει αναδρομικά. Για να καταλήξει στο ν+2, όπου ν ο ελάχιστος αριθμός ετών λήψης πτυχίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θάλεια
Διάσημο μέλος


Ισχύει. Όμως πώς εξηγείς το ότι στο ίδιο μάθημα θα δεις και 8 και 9 και 10;
Εμείς έχουμε μάθημα, στο οποίο όλοι κόπηκαν με 3, εκτός από 6-7 άτομα που έγραψαν 5, 2-3 με 6 και ένας 10. Επειδή υπάρχει ένα 10άρι δεν πάει να πει ότι τα θέματα ήταν επιλύσιμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος


κατα την γνωμη μου επειδη πολυς κοσμος και ιδιως νεαροκοσμος εχει χασει την δουλεια του (συνηθως εδω που τα λεμε και μαυρη εργασια)..και επειδη δεν ειμαστε χωρα της δυσης,αλλα της κρισης...πρεπει να δοθει μια παραταση σε αυτους αλλον εναν χρονοτ ουλαχιστον..να εχουν τελος παντων δυο χρονια τουλαχιστον ακομα..το ιδιο και για τα ατομα με προβληματα υγειας...
αυτο πιστευω....αλλωστε δεν στοιχιζουν σεντ για να πεις οτι υπαρχει φουρια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος Χ.
Νεοφερμένος


Αρχικά, όπως αναφέρεται ξεκάθαρα στη δημοσίευση, πολλοί φοιτητές χρειάζονται ΜΟΝΟ το συγκεκριμένο μάθημα για την απόκτηση του πτυχίου, πράγμα που σημαίνει πως - για να χρησιμοποιήσω φρασεολογία κάποιον - έστρωσαν πωπουδάκο κανονικά και πέρασαν όλα τα υπόλοιπα.
Επιπλέον, εκτιμώ πως στην κατάσταση αυτή θα έχουν περιέλθει φοιτητές διαφορετικής ημερομηνίας εισαγωγής, άρα, αν τους αθροίσουμε, πολλοί - έως πάρα πολλοί -. Ουδείς τους δηλαδή δεν διάβασε έστω για το 5;
Τέλος, αισθάνομαι πως ο σκοπός της επιστολής του Πρύτανη Πανεπιστημίου Πατρών ήταν να "αφυπνίσει" τον καθηγητή, και όχι να συνετίσει τους φοιτητές. (Ένα ακόμη "ελαφρυντικό" προς χρήση όσων κατηγορούν τους φοιτητές.)
[Προσωπικά, βρίσκω απαράδεκτο το ν+2, για τις περισσότερες ιδίως σχολές, όσο συνεχίζονται τέτοιου είδους φαινόμενα, χωρίς να αρνούμαι ότι πολλοί φοιτητές - επ'ουδενί όμως όλοι - δεν έλαβαν ποτέ στα σοβαρά τις σπουδές τους.]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


[Προσωπικά, βρίσκω απαράδεκτο το ν+2, για τις περισσότερες ιδίως σχολές, όσο συνεχίζονται τέτοιου είδους φαινόμενα, χωρίς να αρνούμαι ότι πολλοί φοιτητές - επ'ουδενί όμως όλοι - δεν έλαβαν ποτέ στα σοβαρά τις σπουδές τους.]
To παράδοξο είναι ότι στην συγκεκριμένη σχολή εισάγονται σχετικά καλοί μαθητές από το λύκειο. Αυτό σημαίνει ότι είχαν ένα παρελθόν συστηματικού διαβάσματος, ένα καλύτερο επίπεδο προαπαιτούμενων γνώσεων, πέρασαν στη σχολή που ήθελαν... και εντούτοις το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο καλό.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος Χ.
Νεοφερμένος


To παράδοξο είναι ότι στην συγκεκριμένη σχολή εισάγονται σχετικά καλοί μαθητές από το λύκειο. Αυτό σημαίνει ότι είχαν ένα παρελθόν συστηματικού διαβάσματος, ένα καλύτερο επίπεδο προαπαιτούμενων γνώσεων, πέρασαν στη σχολή που ήθελαν... και εντούτοις το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο καλό.![]()
Με αυτό συμφωνώ.
Μπορεί το εν λόγω τμήμα να μην απορροφά αριστούχους - τουλάχιστον όχι τα τελευταία χρόνια -, αλλά απορροφά σίγουρα αξιόλογους μαθητές.
Εξάλλου, δεν πρόκειται περί κάποιου Φυσικού, όπου πολλοί μπαίνουν, χωρίς όμως να αντιλαμβάνονται την ειδοποιό και τεράστια διαφορά μεταξύ φυσικής πανεπιστημιακού επιπέδου και μηχανικής γ' λυκείου, έτσι ώστε να προκύπτουν τελικά μέσοι χρόνοι αποφοίτησης 8+ χρόνια.
Ωστόσο, δε θεωρώ πως μπορούμε να συμπεραίνουμε για την ποιότητα των φοιτητών του τμήματος (που ενδεχομένως να είναι μέτρια ή κακή) από την περίπτωση του συγκεκριμένου μαθήματος, της Μεταφοράς Θερμότητας.
[Στο μεταξύ, διατηρώ σημαντικές επιφυλάξεις σχετικά με τη συνάφεια απόδοσης μαθητή και απόδοσης φοιτητή.
Σε πολλές περιπτώσεις, αριστούχοι των Πανελλαδικών έχουν μέτρια πορεία εντός σχολής, ενώ μετριότεροι μαθητές αντεπεξέρχονται πολύ καλά στις απαιτήσεις του τμήματος που επέλεξαν, μάλλον πιο συνειδητά.]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Ναι, κάτι καραμπινάτα 7άρια, 8άρια.. στο ξαφνικό. Π.χ. 1 βαθμό 8, 1 βαθμό 9...και όλοι οι άλλοι με βαθμό μικρότερο ή ίσο του 5. Θεωρείται επιτυχία αυτό;Η κοινωνία δεν μπορεί να λειτουργήσει με τις διακριτές μειοψηφίες που θα καταλήξουν σε κάποιο ερευνητικό ίδρυμα.
Δε νομίζω ότι είναι τόσο σποραδικο. Από 7 και πάνω υπολογίζω είναι 10 - 15%. Και πάντα τα ίδια άτομα. Μήπως αυτό λέει κάτι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Δε νομίζω ότι είναι τόσο σποραδικο. Από 7 και πάνω υπολογίζω είναι 10 - 15%. Και πάντα τα ίδια άτομα. Μήπως αυτό λέει κάτι;
Δηλαδή διαβάζει μόνο το 10% και οι υπόλοιποι ξύνονται;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Δηλαδή διαβάζει μόνο το 10% και οι υπόλοιποι ξύνονται;Ρε dia, αφού όλοι ξέρουμε ότι γίνονται "παρεμβάσεις" στους καθηγητές σχετικά με τους βαθμούς στην εξεταστική. Μακάρι να ήταν τόσο αθώα κάποια πράγματα...ειδικά στη χώρα που έχει κάνει σημαία την διαφθορά.
Γιατί αμφιβάλλεις να ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτό πού σπουδάζει, ειδικά στην ΣΘΕ, μόνο το 10-15%? Μην τα ρίχνουμε όλα στο κακό κατεστημένο των καθηγητών, των κομματικών παρατάξεων κλπ. Μαζί σου αυτά πού αναφέρεις υπάρχουν, δύο σχολές έχω βγάλει στο Ελλάντα, κάτι έχει πάρει τ'αυτί μου, αλλά μην είσαι τόσο απόλυτος. Οντώς στην συγκεκριμένη σχολή ενδέχεται μόνο ένα 10% να ενδιαφέρεται, εφόσον το υπόλοιπο 90% βρέθηκε εκεί κατά τύχη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Γιατί αμφιβάλλεις να ενδιαφέρεται πραγματικά για αυτό πού σπουδάζει, ειδικά στην ΣΘΕ, μόνο το 10-15%? Μην τα ρίχνουμε όλα στο κακό κατεστημένο των καθηγητών, των κομματικών παρατάξεων κλπ. Μαζί σου αυτά πού αναφέρεις υπάρχουν, δύο σχολές έχω βγάλει στο Ελλάντα, κάτι έχει πάρει τ'αυτί μου, αλλά μην είσαι τόσο απόλυτος. Οντώς στην συγκεκριμένη σχολή ενδέχεται μόνο ένα 10% να ενδιαφέρεται, εφόσον το υπόλοιπο 90% βρέθηκε εκεί κατά τύχη.
Έχει πόσο συνάφεια έχουν τα θέματα εξέτασης με την διδαχθείσα ύλη ή με κάτι καισαροπαπικές νοοτροπίες καθηγητών που μόνιμα λείπουν από το γραφείο τους ή δεν γουστάρουν να λύσουν απορίες; Δέχομαι ότι αρκετοί φοιτητές δεν (γουστάρουν να) διαβάζουν. Προέχει η φοιτητική ζωή Ελληνικού τύπου γι' αυτούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Επίσης αυτό το ''δεν γουστάρουν να διαβάζουν'' ενισχύεται και από το ότι η κάθε σχολή δεν ήταν η πρώτη επιλογή τους και βρέθηκαν εκεί τυχαία, προσπαθώντας να συμβιβαστούν με κάτι πού δεν επιθυμούσαν εξ'αρχής.
Προσωπικά πιστεύω ότι ενδεχόμενα δεν ήθελαν πουθενά. Διαπίστωσαν ότι το διάβασμα απέχει πολύ από αυτό που νόμιζαν ως διάβασμα. Εφόσον απεχθάνεσαι το διάβασμα στο Φυσικό, γιατί να διαβάσεις στο Οικονομικό; Αναφέρομαι στην γενική και αδιάκριτη απέχθεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος Χ.
Νεοφερμένος


Κι εγώ προσωπικά στην ιατρική, βαριόμουν απίστευτα να διαβάσω, ειδικά τα μαθήματα του πρώτου έτους, αλλά αυτά τα μαθήματα, χωρίς νόημα για το μετά, αποτελούν αναγκαίο κακό.
Έχεις δύο πτυχία, γιατρού και βιολόγου; (Ξέρω, είμαι λίγο άκυρος.)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Έχεις δύο πτυχία, γιατρού και βιολόγου; (Ξέρω, είμαι λίγο άκυρος.)
Για το δεύτερο πτυχίο (ιατρικής), έχω έναν χρόνο ακόμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος Χ.
Νεοφερμένος


Για το δεύτερο πτυχίο (ιατρικής), έχω έναν χρόνο ακόμα.
Μάλιστα! Στην Ιατρική πέρασες με κατατακτήριες; Και, σε ποια πόλη, αλήθεια;
[Ρωτάω ως μέλλων φοιτητής Ιατρικής - ευελπιστούμε, άντε να βγουν οι βάσεις -, για να αποκτώ σιγά - σιγά σωστότερη εικόνα για το τι με περιμένει. (Σε άλλα ποστς, και με άλλους να γράφουν ό,τι θέλουν, γίνεται κανονικός χαμός.)]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαράλαμπος Χ.
Νεοφερμένος


Στας Πάτρας πέρασα εγώ, η Αθήνα δεν μας έκανε την χάρη, καθώς οι εξετάσεις ήταν με βαθμό πτυχίου και ως επί το πλείστον εισάγονταν μπάτσοι, καραβανάδες, πυροσβέστες, δάσκαλοι κλπ. Τώρα αν η εικόνα πού επιθυμείς να αποκτήσεις αναφέρεται στο επίπεδο δυσκολίας περάτωσης των σπουδών, εγώ προσωπικά δεν συνάντησα ιδιαίτερα προβλήματα και θα χαρακτήριζα το βιολογικό (όπως και πολλοί άλλοι) δυσκολότερο(σε προπτυχιακό επίπεδο). Όσον αφορα θέματα οργάνωσης της σχολής,εφόσον και αυτή είναι ενταγμένη στην ελληνική δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση, αντιμετωπίζει τις παθογένειες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωπες όλες οι σχολές των μεγάλων κυρίως πανεπιστημίων. Αν θες να ρωτήσεις κάτι συγκεκριμένο, εδώ είμαι.
Χάνω τας Πάτρας για πολύ λίγα μόρια, και μάλλον θα βρεθώ στη Λάρισα. (Σύμφωνα με όλες τις προβλέψεις δηλαδής.)
Ξέρω, η Λάρισα δεν είναι ό,τι καλύτερο, ιδίως αφού πιάνω το Ηράκλειο, αλλά πιστεύω πως καλούς και κακούς καθηγητές θα βρεις παντού, όπως και ότι γιατρός θα βγεις από παντού.
Αν η Σχολή με διαψεύσει, ίσως κάνω 10% για Θεσ/νίκη, Πάτρα ή Κρήτη. (Είναι πολύ νωρίς ακόμη, πάντως!

Στα δικά μας, πιστεύεις πως κάποιος με προσήλωση κι επιμονή, μαζί με θυσίες και πολλή οργάνωση, θα ανταποκριθεί καλά στις σπουδές, χωρίς και να βασανίζεται διαρκώς;
[Νομίζω πως κάθε ανοιχτόμυαλος και σχετικός με το θέμα, θα χαρακτήριζε απαιτητικότερο το Βιολογικό, το οποίο, παρεμπιπτόντως, είναι η 2η επιλογή μου, κατόπιν όλων των Ιατρικών.]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dr. No
Δραστήριο μέλος


Και για να απαντήσω στο ερώτημά σου, πιστεύω πώς με μεθοδικό διάβασμα σε όλο το εξάμηνο (όχι την τρέλα των πανελλαδικών προς θεού) και παρακολουθώντας κάποια μαθήματα, στα οποία απαιτείται παρακολούθηση (θα το διαπιστώσεις και μόνος σου, ποιά είναι αυτά), θα μπορέσεις να ανταποκριθείς με σχετική άνεση στις σπουδές σου. Φαντάζομαι γνωρίζεις ήδη πώς στην σχολή θα πρέπει να βρίσκεσαι αρκετές ώρες τα 3 πρώτα χρόνια, καθώς έχει υποχρεωτικά εργαστήρια και φροντιστήρια, ενώ το 5ο και 6ο έτος θα τα περάσεις ως επί το πλείστον στο νοσοκομείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.