Dias
Επιφανές μέλος
Αφορμή για να ανοίξω το θέμα, στάθηκε το ότι γνώρισα έναν μαθητή της Γ λυκείου, ο οποίος ανήκει στην κατηγορία αυτή. Έχει από όταν γεννήθηκε μια από τις πιο σοβαρές αρρώστιες της εποχής μας, νοσηλεύτηκε για μεγάλα χρονικά διαστήματα, έχει υποστεί χειρουργικές επεμβάσεις και η ζωή του βρέθηκε αρκετές φορές σε κίνδυνο.
Συζητώντας μαζί του, μου ανοίχτηκε και μου εκμυστηρεύτηκε κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς του. Δεν νοιώθει καθόλου άνετα απέναντι στους συμμαθητές του που γνωρίζουν την περίπτωσή του. Επειδή δεν θα δώσει πανελλήνιες, έχει την εντύπωση ότι κάποιοι τον θεωρούν ότι τους ανταγωνίζεται αθέμιτα κλέβοντάς τους τη θέση σε κάποια σχολή. Αισθάνεται τύψεις γιατί καταλαβαίνει ότι οι καθηγητές του, ξέροντας το πρόβλημά του, τον ενισχύουν βαθμολογικά.
Βάζω σαν ερωτήματα για συζήτηση:
-- Πιστεύετε ότι σωστά υπάρχει αυτός ο τρόπος εισαγωγής για τα παιδιά που αντιμετώπισαν (και αντιμετωπίζουν) τέτοιες ασθένειες ή όχι;
-- Είχατε (ή έχετε) κάποιον συμμαθητή που έχει κάποια σοβαρή πάθηση και η εισαγωγή του σε σχολή έγινε με το 5%; Αν ναι, ποια ήταν τα συναισθήματά σας απέναντί του; Τον βλέπατε (έστω και κάποιες στιγμές) ανταγωνιστικά; Πιο απλά, σκεφτήκατε ποτέ “Εγώ ξεσκίζομαι στο διάβασμα και αυτός με τα λίγα των ενδοσχολικών και τους καθηγητές που επειδή τον λυπούνται, θα του βάλουν βαθμάρες, θα μπει σε καλύτερη σχολή από μένα”;
-- Μήπως κάποιος από σας βρέθηκε στην κατηγορία αυτή; Αν ναι, καλό θα ήταν να μας πει και αυτός το πώς ένοιωσε και πώς τον αντιμετώπισε ο μικρόκοσμος του σχολείου του.
Επειδή πιστεύω ότι όποιος διατυπώνει ερωτήματα, πρέπει πρώτος και να τα απαντά, γράφω τη δική μου άποψη. Ναι, πολύ σωστά και υπάρχει αυτό το 5% και μάλιστα είναι και η μοναδική ειδική κατηγορία εισαγωγής που θα έπρεπε να υπάρχει. Όχι, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να βλέπουμε τα παιδιά αυτά “εχθρικά”, αλλά να τους δίνουμε όχι τον οίκτο μας, αλλά όλη μας της αγάπη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 845212
Επισκέπτης
Είναι μάλλον γνωστό ότι το 5% των θέσεων στις ανώτατες σχολές διατίθεται σε μαθητές που πάσχουν από (πολύ) σοβαρές παθήσεις. Τα παιδιά αυτά δεν δίνουν πανελλήνιες, αλλά διαγωνίζονται μεταξύ τους με βάση τους βαθμούς τους στο σχολείο. Σημειώνω ότι για να ενταχθεί κάποιος στην κατηγορία αυτή, δεν είναι απλή υπόθεση, απαιτούνται εξετάσεις και βεβαιώσεις νοσοκομείων και στο τέλος αποφασίζει επταμελής ιατρική επιτροπή. Θέλω να πω ότι είναι πολύ δύσκολο (ίσως και αδύνατο) να γίνει αυτό με πλαστά χαρτιά.
Αφορμή για να ανοίξω το θέμα, στάθηκε το ότι γνώρισα έναν μαθητή της Γ λυκείου, ο οποίος ανήκει στην κατηγορία αυτή. Έχει από όταν γεννήθηκε μια από τις πιο σοβαρές αρρώστιες της εποχής μας, νοσηλεύτηκε για μεγάλα χρονικά διαστήματα, έχει υποστεί χειρουργικές επεμβάσεις και η ζωή του βρέθηκε αρκετές φορές σε κίνδυνο.
Συζητώντας μαζί του, μου ανοίχτηκε και μου εκμυστηρεύτηκε κάποιες σκέψεις και προβληματισμούς του. Δεν νοιώθει καθόλου άνετα απέναντι στους συμμαθητές του που γνωρίζουν την περίπτωσή του. Επειδή δεν θα δώσει πανελλήνιες, έχει την εντύπωση ότι κάποιοι τον θεωρούν ότι τους ανταγωνίζεται αθέμιτα κλέβοντάς τους τη θέση σε κάποια σχολή. Αισθάνεται τύψεις γιατί καταλαβαίνει ότι οι καθηγητές του, ξέροντας το πρόβλημά του, τον ενισχύουν βαθμολογικά.
Βάζω σαν ερωτήματα για συζήτηση:
-- Πιστεύετε ότι σωστά υπάρχει αυτός ο τρόπος εισαγωγής για τα παιδιά που αντιμετώπισαν (και αντιμετωπίζουν) τέτοιες ασθένειες ή όχι;
-- Είχατε (ή έχετε) κάποιον συμμαθητή που έχει κάποια σοβαρή πάθηση και η εισαγωγή του σε σχολή έγινε με το 5%; Αν ναι, ποια ήταν τα συναισθήματά σας απέναντί του; Τον βλέπατε (έστω και κάποιες στιγμές) ανταγωνιστικά; Πιο απλά, σκεφτήκατε ποτέ “Εγώ ξεσκίζομαι στο διάβασμα και αυτός με τα λίγα των ενδοσχολικών και τους καθηγητές που επειδή τον λυπούνται, θα του βάλουν βαθμάρες, θα μπει σε καλύτερη σχολή από μένα”;
-- Μήπως κάποιος από σας βρέθηκε στην κατηγορία αυτή; Αν ναι, καλό θα ήταν να μας πει και αυτός το πώς ένοιωσε και πώς τον αντιμετώπισε ο μικρόκοσμος του σχολείου του.
Επειδή πιστεύω ότι όποιος διατυπώνει ερωτήματα, πρέπει πρώτος και να τα απαντά, γράφω τη δική μου άποψη. Ναι, πολύ σωστά και υπάρχει αυτό το 5% και μάλιστα είναι και η μοναδική ειδική κατηγορία εισαγωγής που θα έπρεπε να υπάρχει. Όχι, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να βλέπουμε τα παιδιά αυτά “εχθρικά”, αλλά να τους δίνουμε όχι τον οίκτο μας, αλλά όλη μας της αγάπη.
Προσωπικα ειχα συμμαθητη ο οποιος ανηκε στην κατηγορια του 5% διοτι επασχε απο διαβητη. Συμφωνω 100% με αυτο διοτι εχω πολυ αγαπημενα μου προσωπα που πασχουν απο την συγκεκριμενη ασθενεια οποτε καταλαβαινω οτι σε συνθηκες εντονου αγχους/στρες ενα ατομο με μια ορμονικη διαταραχη μπορει να αντιμετωπισει σοβαρα προβληματα.
Ωστοσο εχω ακουσει/δει 2 αλλες περιπτωσεις οι οποιες μπορω να πω οτι με προβληματιζουν.
Η πρωτη αφορα μια κοπελα που εισηχθει σε ενα πολυ υψηλοβαθμο τμημα με την συγκεκριμενη κατηγορια αν και δεν ειχε καποια ασθενεια. Ο λογος ηταν ,απο οτι εμαθα, διοτι στο παρελθον ειχε αντιμετωπισει ενα προβλημα υγειας το οποιο ωστοσο ξεπερασε -απο οσο μου ειπε- κανοντας χειρουργικη επεμβαση.
Η δευτερη -την οποια καταδικαζω- αφορα ενα ακομα ατομο το οποιο ανηκε στην συγκεκριμενη κατηγορια χωρις ωστοσο να εχει καποια ιδιαιτερα σοβαρη ασθενεια απο οτι καταλαβα. Ειχε οντως ενα προβλημα στην ομιλια ομως αυτο δεν μπορω να καταλαβω κατα ποσο θα επηρεαζε την επιδοση της στις εισαγωγικες ΓΡΑΠΤΕΣ εξετασεις! Μαλιστα ηξερα οτι ηταν σχετικα καλη μαθητρια.
Μια σκεψη που εκανα ειναι μην τυχον και τα ατομα αυτα ειχαν καποιο πιο σοβαρο προβλημα (πχ η κοπελα που εκανε την επεμβαση να μην ξεπερασε ακομα το προβλημα και απλα να μην αισθανεται ανετα να το παραδεχτει) αλλα απο οσο εχω ακουσει απο αλλα ατομα και απο οτι εχω καταλαβει και εγω εν ισχυει κατι τετοιο. Χωρις φυσικα να ειμαι 100% σιγουρος.
Επισης να αναφερω οτι ειναι πολυ συχνο φαινομενο να εντασονται σε αυτες τις κατηγοριες ατομα που δεν εχουν πραγματικη αναγκη με σκοπο την αβιαστη εισαγωγη τους σε ΑΕΙ. Ειδικα στο παρελθον ειχαν ακουστει περιπτωσεις μεταγραφων ατομων (που φυσικα ειχαν τα καταλληλα κομματικα/γραφειοκρατικα μεσα) απο ιατρικες/οδοντιατρικες της Ρουμανιας σε πανεπιστημιακα ιδρυματα της Ελλαδας ως τυφλοι!! (Τυφλος γιατρος wtf) Οποτε δεν ειναι δα και τοσο αδυνατο (οπως και με τα χαρτια της δυσλεξιας φυσικα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giorgos216
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν ξερω αν εχει νοημα αυτη η κατηγορια 5% .Γιατι οκ ,ας τους βοηθησουμε να περασουν σε μια σχολη ,αλλα ποιο το νοημα.Στην τριτοβαθμια υπαρχουν αντιστοιχες κατηγοριες στις εξεταστικες? δεν νομιζω ,οποτε αφου δεν μπορει να ανταπεξελθει στις πανελληνιες ,πως γινεται να μπορει να ανταπεξελθει στις εξεταστικες
Ας φτάσει όσο ψηλά μπορεί, ας ασχοληθεί όσο καταφέρει με το αντικείμενο που επιθυμεί. Αυτά τα παιδιά δε θέλουν να μπουν για να πάρουν ένα πτυχίο, τόσα θέματα έχουν. Προφανώς θέλουν να δώσουν ό,τι έχουν στο αντικείμενο του ενδιαφέροντός τους. Συμφωνώ με τον Δία, ορθώς υπάρχει η κατηγορία. Πώς να νιώσεις πως αδικείσαι όταν είσαι υγιής, ενώ αυτά τα παιδιά έχουν σοβαρότατα προβλήματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stelios1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φρεντος
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chili_pepper
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έχω συμμαθήτρια στο φροντιστήριο με πολύ σοβαρή ασθένεια και όχι ποτέ δεν την είδα ανταγωνιστίκα, ούτε σκέφτομαι με αυτή τη λογική, μου είναι αδύνατο. Δίνει το δικό της αγώνα, ο οποίος δε συγκρίνεται με τις πανελλήνιες!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν είναι όλες οι σοβαρές ασθένειες ορατές σε όλους. Υπάρχει μια λίστα (ΚΛΙΚ) με τις 68 παθήσεις που κατατάσσουν κάποιον στην κατηγορία του 5%. Αν η κοπέλα δεν σε ήξερε καλά, δε νομίζω να σου έλεγε στο άσχετο "Γειά σου, ξέρεις, πάσχω από το σύνδρομο Budd-Chiari ".ατομο το οποιο ανηκε στην συγκεκριμενη κατηγορια χωρις ωστοσο να εχει καποια ιδιαιτερα σοβαρη ασθενεια απο οτι καταλαβα. Ειχε οντως ενα προβλημα στην ομιλια ομως αυτο δεν μπορω να καταλαβω κατα ποσο θα επηρεαζε την επιδοση της στις εισαγωγικες ΓΡΑΠΤΕΣ εξετασεις! .
Ναι, στην Ελλάδα ζούμε, αυτά συμβαίνουν και δίκιο έχουμε να είμαστε καχύποπτοι. Όμως, με το σύστημα των επταμελών επιτροπών που τα τελευταία χρόνια αποφασίζουν την ένταξη κάποιου στην κατηγορία του 5%, φαίνεται να μην υπάρχει λαμογιά. Και στο κάτω-κάτω (πάει στο διάβολο) καλύτερα να ωφεληθεί άδικα ένα κωλόπαιδο που έχει τα κονέ, παρά να μην ευεργετηθούν 20 παιδιά που πράγματι έχουν πρόβλημα.ειναι πολυ συχνο φαινομενο να εντασονται σε αυτες τις κατηγοριες ατομα που δεν εχουν πραγματικη αναγκη με σκοπο την αβιαστη εισαγωγη τους σε ΑΕΙ. Ειδικα στο παρελθον ειχαν ακουστει περιπτωσεις μεταγραφων ατομων (που φυσικα ειχαν τα καταλληλα κομματικα/γραφειοκρατικα μεσα) απο ιατρικες/οδοντιατρικες της Ρουμανιας σε πανεπιστημιακα ιδρυματα της Ελλαδας ως τυφλοι!! Οποτε δεν ειναι δα και τοσο αδυνατο (οπως και με τα χαρτια της δυσλεξιας φυσικα).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
τρελή φιλόσοφος
Πολύ δραστήριο μέλος
Βάζω σαν ερωτήματα για συζήτηση:
-- Πιστεύετε ότι σωστά υπάρχει αυτός ο τρόπος εισαγωγής για τα παιδιά που αντιμετώπισαν (και αντιμετωπίζουν) τέτοιες ασθένειες ή όχι;
-- Είχατε (ή έχετε) κάποιον συμμαθητή που έχει κάποια σοβαρή πάθηση και η εισαγωγή του σε σχολή έγινε με το 5%; Αν ναι, ποια ήταν τα συναισθήματά σας απέναντί του; Τον βλέπατε (έστω και κάποιες στιγμές) ανταγωνιστικά; Πιο απλά, σκεφτήκατε ποτέ “Εγώ ξεσκίζομαι στο διάβασμα και αυτός με τα λίγα των ενδοσχολικών και τους καθηγητές που επειδή τον λυπούνται, θα του βάλουν βαθμάρες, θα μπει σε καλύτερη σχολή από μένα”;
-- Μήπως κάποιος από σας βρέθηκε στην κατηγορία αυτή; Αν ναι, καλό θα ήταν να μας πει και αυτός το πώς ένοιωσε και πώς τον αντιμετώπισε ο μικρόκοσμος του σχολείου του.
Αυτός ο τρόπος εισαγωγής κάποιων μαθητών πιστεύω ότι είναι απόλυτα δίκαιος.Ο καθένας μας μπορεί να καταλάβει ότι κάποια άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας δεν μπορούν να διαχειριστούν καταστάσεις όπως οι πανελλήνιες που περιλαμβάνουν εξαντλητικές ώρες μελέτης και πολύ άγχος,γιατί θα επιδεινωθεί τόσο η σωματική όσο και η ψυχική τους υγεία.
Τα παιδιά αυτά θέλουν να μπουν σε μία σχολή είτε για να αποφοιτήσουν κι να εργαστούν είτε απλά για την εμπειρία (ένα δικαίωμα που κανείς δεν μπορεί να τους στερήσει.Όσο για αυτό που είπε ο bemanos δηλαδή το πως θα αντέξουν το πανεπιστήμιο,θεωρώ πως θα το αντέξουν περισσότερο από ότι τις πανελλήνιες.Ας σκεφτεί ο κάθε φοιτητής:αγχώθηκε και πιέστηκε περισσότερο γι τις πανελλήνιες ή για την εξεταστική του;
Τώρα για το αν θα τους "λυπάται" ο καθηγητής ,δε θέλω να πιστέψω ότι ένα παιδί με έστω και λίγο μυαλό στο κεφάλι του θα το πίστευε ποτέ αυτό.Απλά βαθμολογούνται σύμφωνα με το καλύτερο που μπορούν (διότι αν λάβουμε υπ'όψιν και άλλους παράγοντες όπως το χρόνο που καταναλώνουν σε διάφορες θεραπείες,εξετάσεις καθώς και τα μαθήματα που χάνουν κάποιες φορές,είναι ευνόητο ότι το maximum το δικό τους δεν μπορεί να συγκριθεί με το maximum κάποιου άλλου παιδιού χωρίς κάποιο πρόβλημα).
Τα παιδιά άμα θέλουν να γίνουν σκληρά και να "δικαιολογήσουν " την επιτυχία κάποιου (π.χ. κάνεις ιδιαίτερο,ο καθηγητής ήξερε και συμπαθούσε την αδερφή σου,δεν πας αγγλικά κι έτσι διαβάζεις πιο πολύ για το σχολείο,ο μπαμπάς σου έκανε παρέα με τον καθηγητή) δεν χρειάζονται τέτοιες αφορμές.Το μόνο που χρειάζεται είναι κακοήθεια και λίγη κουτοπονηριά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
physicscrazy
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
artemis1996
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 892943
Επισκέπτης
Δεν είμαι κατά της κατηγορίας του 5% αλλά γενικά με προβληματίζει γενικά το πώς αυτά τα παιδιά ανταπεξέρχονται σε αυξημένες απαιτήσεις σχολών. Δε θέλω να γίνω ούτε κακός, ούτε ντίβα, ούτε ρατσιστής. Αλλά το να μπαίνουν σε κάποια σχολή και να τραβάνε τα χίλια ζόρια και να μην ανταπεξέρχονται στις απαιτήσεις της, είναι λίγο κάπως. Για τα ίδια τα παιδιά αυτά. Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό που σου υπογράμμισα. Τι εννοείς "να δώσουν ό,τι έχουν στο αντικείμενο του ενδιαφέροντός τους"; Τι εννοείς με το: "Αυτά τα παιδιά δε θέλουν να μπουν για να πάρουν ένα πτυχίο". Γιατί να μπούνε τότε;Ας φτάσει όσο ψηλά μπορεί, ας ασχοληθεί όσο καταφέρει με το αντικείμενο που επιθυμεί. Αυτά τα παιδιά δε θέλουν να μπουν για να πάρουν ένα πτυχίο, τόσα θέματα έχουν. Προφανώς θέλουν να δώσουν ό,τι έχουν στο αντικείμενο του ενδιαφέροντός τους. Συμφωνώ με τον Δία, ορθώς υπάρχει η κατηγορία. Πώς να νιώσεις πως αδικείσαι όταν είσαι υγιής, ενώ αυτά τα παιδιά έχουν σοβαρότατα προβλήματα;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Επειδή υπάρχουν 1-2 λαμόγια, δε σημαίνει ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτή η αυτονόητη ευνοικότερη αντιμετώπιση στα παιδιά που το έχουν ανάγκη, για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα παρόλο τις σφοδρές αντιξοότητες που τους επιφύλασσε η ζωή.
Παιδιά που κάνουν χρόνιες χημειοθεραπείες-ενέσεις-εξετάσεις η που παίρνουν μακροπρόθεσμα η και δια βίου βαριά χάπια με πάρα πολλές παρενέργειες,που αγωνίζονται για να ζήσουν, πως είναι δυνατόν να διαγωνίζονται επί ίσοις όροις?
Αλλά επειδή υπάρχουν και εντελώς ανώριμα όντα και δεν καταλαβαίνουν την κρισιμότητα των καταστάσεων, κατ'εμε θα έπρεπε να δίνουν εξετάσεις, απλά που καλύπτεται στα πλαίσια του σχολείου και όχι θέματα Μαθηματικής Εταιρείας. Ώστε, να υπάρχει ακόμα εκεί ένα πλαίσιο αξιοκρατίας και διαφάνειας αλλά να συνεχιστεί η διεκδίκηση ξεχωριστών θέσεων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gate4
Επιφανές μέλος
Όμως και εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις. Και το θέμα είναι να ξέρεις που πας. Δηλαδή γνωρίζω περιπτώσεις ατόμων που ήξεραν πως θα δώσουν με το 5% και λογικά θα περνούσαν εύκολα αλλά παρόλα αυτά διάβασαν και προσπάθησαν και σκέφτηκαν σε ποια σχολή θα μπουν και τα σχετικά.
Υπήρχε όμως περίπτωση συμμαθήτριας μου στο σχολείο η οποία θα έδινε με αυτήν την κατηγορία (είχε κάνει μια εγχείρηση στην καρδιά της όταν ήταν γυμνάσιο) και η κοπελιά βεβαίως τα ξυνε όλο το χρόνο και πέρασε νομική έτσι. Δεν με ενοχλεί ότι πέρασε εκεί το κορίτσι απλά έμαθα αργότερα ότι σε όποιον δεν την ήξερε ψωνιζόταν πως έβγαλε με πανελλήνιες 18+ και πέρασε νομική. Για να πουλήσει μούρη πήγε η συγκεκριμένη προφανώς
Ένιγουει το θέμα είναι να ξέρεις που πατάς και που βρίσκεσαι όχι σε φάση δεν ξέρω πόσο κάνει 1+1 θα πάω μαθηματικό ή δεν έχω ανοίξει βιβλίο στη ζωή μου θα πάω νομική. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα άτομα που δίνουν πανελλήνιες κανονικά μη παρεξηγηθώ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
ΌΧΙ. Ο τυφλός ΔΕΝ εισάγεται στην Ιατρική (ούτε και ο κωφός ή ο κωφάλαλος).να ρυθμίζεται ένα εύρος σχολών που μπορεί ο υποψήφιος με την πάθηση να ανταποκριθεί και όχι να έχουμε φαινόμενα αστοχίας π.χ. τυφλός μαθητής ...στην Ιατρική.
Οι παθήσεις του 5% ΕΔΩ.1 και ποιες από αυτές αποκλείονται από ορισμένες σχολές ΕΔΩ.2.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 13 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.