Ο ρόλος του φροντιστηρίου στην εκπαίδευση των νέων και η σχέση με το σχολείο

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Τα φροντιστήρια μόνο οι Έλληνες τα έχουν... Δεν υπάρχει απόδοση της λέξης σε άλλες γλώσσες.
Δεν ισχύει.

Στα αγγλικα υπάρχουν οι όροι tutorial college, private learning centre, exam preparation centre, crammer, cram school, tutoring service...

Όπως καταλαβαίνεις τόσοι όροι δεν εφευρέθηκαν για κάτι που δεν υπάρχει :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

konstantinab199

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η konstantinab199 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 301 μηνύματα.
ειμαι η μονη που σε γενικες γραμμες περασα υπεροχα στο φροντηστηριο της γ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
ειμαι η μονη που σε γενικες γραμμες περασα υπεροχα στο φροντηστηριο της γ?

Kαι εγώ όταν ξαναέδινα. Είχαμε πολύ καλή χημεία με τον καθηγητή, γελάγαμε και μαθαίναμε συγχρόνως! :D Τι καλύτερο από αυτό; :D

Αν και θα προτιμούσα να μην υπήρχε όλη αυτή η παραπαιδεία και να είχαμε ένα αξιόλογο εκπαιδευτικό σύστημα στο σύνολό του, δηλαδή από την πρωτοβάθμια έως την τριτοβάθμια εκπαίδευση... :/: Αλλά ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι! :down:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί εκπαιδευτικό σύστημα όπου όλες οι μαθησιακές / εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών θα καλύπτονται μέσα από το δημόσιο σχολείο. Ή οι ανάγκες των μαθητών θα περιοριστούν ή η σχολική μέρα θα επεκταθεί και θα μπουν δίδακτρα για να καλύψουν το έξτρα κόστος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δεν υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθεί εκπαιδευτικό σύστημα όπου όλες οι μαθησιακές / εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών θα καλύπτονται μέσα από το δημόσιο σχολείο. Ή οι ανάγκες των μαθητών θα περιοριστούν ή η σχολική μέρα θα επεκταθεί και θα μπουν δίδακτρα για να καλύψουν το έξτρα κόστος.

Γιατί; Επειδή μια ζωή έχουμε σκατά οικονομία; Επειδή είμαστε ανίκανοι σαν κράτος;

ΥΓ. Το ξέρω πάντως. Γι' αυτό ανέφερα και την παροιμία. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Όχι, δεν έχει να κάνει με μας. Σε όλο τον κόσμο το ίδιο ισχύει, γι' αυτό υπάρχουν παντού φροντιστήρια.

Αυτό που αλλάζει είναι απλά οι προσδοκίες των μαθητών. Π.χ. στην Αγγλία μόνο το 40% των μαθητών του Λυκείου συνεχίζει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οπότε όπως είναι λογικό τα φροντιστήρια είναι λιγότερο διαδεδομένα. Δεν έχει λόγο κάποιος που απλά θέλει ένα απολυτήριο Λυκείου να πάει φροντιστήριο, μια χαρά τον καλύπτουν οι γνώσεις που παίρνει από το σχολείο.

Εναλλακτικά, μπορεί τα εξτράκια να στα παρέχει το σχολείο, αλλά θα πρέπει να κάτσεις στο σχολικό χώρο για περισσότερες ώρες ή/και να πληρώσεις έξτρα (όπως γίνεται στα ιδιωτικά σχολεία). Δεν μπορεί το δημόσιο σχολείο να σου παρέχει και μαθήματα εξειδίκευσης και ειδικά μαθήματα και ξένες γλώσσες και έξτρα βοήθεια μέσα σε ένα 6ωρο εκτός αν βρούμε τον τρόπο να κάμψουμε τον χωροχρόνο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 712911

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αρα λες ότι η ύπαρξη φροντιστηρίων είναι αναπόφευκτη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Για τους περισσότερους από αυτούς που θέλουν να αξιοποιήσουν τις σπουδές τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για να μπουν στην τριτοβάθμια, ναι. Εφόσον έχεις υψηλούς στόχους, θα χρειαστείς οπωσδήποτε κάποια εξωτερική βοήθεια (την οποία ούτε μπορεί ούτε πρέπει το δημόσιο σχολείο να την προσφέρει στα πλαίσια του βασικού προγράμματος μαθημάτων). Το "δεν πρέπει" αφορά στο ότι για να βοηθηθεί π.χ. ο υποψήφιος φοιτητής της Ιατρικής Αθήνας, θα στερηθεί κάποιος άλλος μαθητής που δεν ενδιαφέρεται να πάει στο πανεπιστήμιο ένα ουσιαστικό μάθημα βασικής χημείας, αφού εκ των πραγμάτων δεν θα μπορεί να παρακολουθήσει το ίδιο μάθημα προχωρημένης χημείας.

Ο ρόλος του σχολείου δεν είναι να ετοιμάσει τους άριστους για σπουδές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ο ρόλος του σχολείου είναι να δώσει σε όλους κάποιες σταθερές βάσεις για τη ζωή τους.

Επίσης για όσους θέλουν να μάθουν κάτι διαφορετικό ή παραπάνω από αυτό που μπορεί λογικά να προσφέρει το σχολείο μέσα σε 6 ώρες και με λογικό κόστος π.χ. όσους θέλουν να μάθουν παραπάνω από 1 ξένη γλώσσα, μουσικά όργανα, κάτι διαφορετικό από ποδόσφαιρο-μπάσκετ-βόλεϋ, πληροφορική κλπ. είναι αναπόφευκτη η στροφή σε εξωσχολικές δομές όπως κέντρα ξένω γλωσσών, ωδεία, χορωδίες, σχολές χωρού, αθλητικούς συλλόγους κλπ. Δεν μπορεί το σχολείο να καλύψει όλη τη γκάμα των επιλογών. Ούτε καν το ιδιωτικό δεν τα καταφέρνει, πόσο μάλλον το δημόσιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

panelladikes015

Νεοφερμένος

Ο panelladikes015 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
οταν εχεις μια ταξη με 20 ατομα και οι 5 να θελουν να διαβασουν το φροντ ειναι μονοδρομος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bonnie

Νεοφερμένος

Η Bonnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Καλησπέρα, είμαι μέλος μερικά χρόνια τώρα, αλλά τώρα άρχισα να είμαι πιο ενεργή. Εγώ να πω ότι τα φροντιστήρια είναι απαραίτητα στην Ελλάδα μόνο και μόνο γιατί το εκπαιδευτικό σύστημα είναι τέτοιο που επιβάλλει την ύπαρξή τους. Δεν ξέρω πώς είναι τώρα αλλά πριν 15 χρόνια που πήγαινα εγώ σχολείο οι καθηγητές που νοιάζονταν για το αν ένας μαθητής καταλαβαίνει το μάθημα ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα του 1 χεριού. Οι υπόλοιποι απλά νοιάζονταν για να "τελειώσουν" την ύλη τους και να πάνε διακοπές. Κάπου είναι φυσιολογικό γιατί είναι δύσκολο να ελέγχεις και να συζητάς με 25-30 παιδιά αν διαβάζουν, αν καταλαβαίνουν κτλ για αυτό και στα φροντιστήρια συνήθως είναι μέχρι 5 τα παιδιά σε κάθε τάξη.

Θα συμφωνήσω και με τους προλαλλήσαντες ότι το ελληνικό σχολείο που είναι απολύτως δωρεάν και με τη διαχείριση του δημόσιου χρήματος που γίνεται έως τώρα, είναι δύσκολο να καλύψει τις ανάγκες των μαθητών του. Άρα, ναι, τα φροντιστήρια οποιασδήποτε μορφής είναι σχεδόν απαραίτητα χωρίς να σημαίνει βέβαια ότι όλοι οι μαθητές πρέπει να περάσουν από αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stickerbush

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πεισματάρης Γορίλας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 896 μηνύματα.
"απαραίτητα". Διέξοδος επαγγελματική για τους πτυχιούχους είναι... Πλασματική ανάγκη. Αυξάνουν τον ανταγωνισμό άρα και το επίπεδο στις εξετάσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trafalgar

Νεοφερμένος

Ο Trafalgar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Το Φροντιστήριο μοιράζει τους μαθητές σε ολιγομελή τμήματα, ανάλογα με το μαθησιακό επίπεδό τους και την προσπάθεια που καταβάλλουν για τους στόχους τους στην 3βάθμια, πράγμα που δεν κάνει το σχολείο! Έτσι, οι συνειδητοποιημένοι μαθητές που έχουν θέσει στόχους ανταγωνίζονται με ομοίους τους και γίνονται ακόμα καλύτεροι. Όσο για αυτούς που τα έχουν γραμμένα όλα και κάνουν συνεχώς χαβαλέ, "απομονώνονται" σε ξεχωριστά τμήματα και δεν επιβαρύνουν τους υπόλοιπους!
Οπότε, λοιπόν, θεωρώ ότι το Λύκειο, με τη σημερινή του μορφή, είναι παντελώς άχρηστο και απλά τρώει πολύτιμο χρόνο από τους μαθητές.

Όπως ανέφερε και ένας φοβερός καθηγητής μου στο Φροντιστήριο, τουλάχιστον το Λύκειο πρέπει να καλύπτει όλα τα κενά των μαθητών όσον αφορά στη θεωρία (καθώς έτσι κι αλλιώς χρόνος για ασκήσεις δεν υπάρχει), ώστε οι μαθητές στο Φροντιστήριο να πηγαίνουν με πλήρη κατανόηση της θεωρίας, για να ασχοληθούν αποκλειστικά και μόνο με τις ασκήσεις! Έτσι, θα αλληλοσυμπληρώνονται και θα είναι και τα δύο χρήσιμα. Φυσικά, κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, οπότε το Φροντιστήριο αναγκάζεται να καλύπτει και τα κενά στη θεωρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

harry akritas

Διάσημο μέλος

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 2,099 μηνύματα.
Το Φροντιστήριο μοιράζει τους μαθητές σε ολιγομελή τμήματα, ανάλογα με το μαθησιακό επίπεδό τους και την προσπάθεια που καταβάλλουν για τους στόχους τους στην 3βάθμια, πράγμα που δεν κάνει το σχολείο! Έτσι, οι συνειδητοποιημένοι μαθητές που έχουν θέσει στόχους ανταγωνίζονται με ομοίους τους και γίνονται ακόμα καλύτεροι. Όσο για αυτούς που τα έχουν γραμμένα όλα και κάνουν συνεχώς χαβαλέ, "απομονώνονται" σε ξεχωριστά τμήματα και δεν επιβαρύνουν τους υπόλοιπους!
Οπότε, λοιπόν, θεωρώ ότι το Λύκειο, με τη σημερινή του μορφή, είναι παντελώς άχρηστο και απλά τρώει πολύτιμο χρόνο από τους μαθητές.

Όπως ανέφερε και ένας φοβερός καθηγητής μου στο Φροντιστήριο, τουλάχιστον το Λύκειο πρέπει να καλύπτει όλα τα κενά των μαθητών όσον αφορά στη θεωρία (καθώς έτσι κι αλλιώς χρόνος για ασκήσεις δεν υπάρχει), ώστε οι μαθητές στο Φροντιστήριο να πηγαίνουν με πλήρη κατανόηση της θεωρίας, για να ασχοληθούν αποκλειστικά και μόνο με τις ασκήσεις! Έτσι, θα αλληλοσυμπληρώνονται και θα είναι και τα δύο χρήσιμα. Φυσικά, κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, οπότε το Φροντιστήριο αναγκάζεται να καλύπτει και τα κενά στη θεωρία.

Δυστυχώς φίλε μου δεν είναι έτσι όπως τα λες.
Το σχολείο καλώς ή κακώς δεν μπορεί να διαχωρίσει τους μαθητές σε "καλούς" και "κακούς" γιατί απλά δεν γίνεται. Δεν μπορείς να πεις σε έναν μαθητή "εσύ είσαι κατώτερος του άλλου στα μαθήματα, θα μπεις σε άλλο τμήμα".
Πίστεψέ με, το σχολείο δεν είναι άχρηστο λόγω της σημερινής του μορφής, αλλά ακριβώς λόγω των φροντιστηρίων. Τον λόγο τον ξέρεις.
Το φροντιστήριο (πρέπει να) υπάρχει μόνο για τη διευκόλυνση του προσωπικού διαβάσματος των μαθητών, δεν (πρέπει να) αντικαθιστά το σχολείο. Κι αυτό γιατί λίγοι θα πουν "έχω 2 ώρες, ας διαβάσω λίγο για να βελτιωθώ", αλλά οι περισσότεροι θα πουν "έχω 2 ώρες, πρέπει να διαβάσω για το φροντιστήριο". Το φροντιστήριο κάνει το προαιρετικό υποχρεωτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trafalgar

Νεοφερμένος

Ο Trafalgar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Δυστυχώς φίλε μου δεν είναι έτσι όπως τα λες.
Το σχολείο καλώς ή κακώς δεν μπορεί να διαχωρίσει τους μαθητές σε "καλούς" και "κακούς" γιατί απλά δεν γίνεται. Δεν μπορείς να πεις σε έναν μαθητή "εσύ είσαι κατώτερος του άλλου στα μαθήματα, θα μπεις σε άλλο τμήμα".
Πίστεψέ με, το σχολείο δεν είναι άχρηστο λόγω της σημερινής του μορφής, αλλά ακριβώς λόγω των φροντιστηρίων. Τον λόγο τον ξέρεις.
Το φροντιστήριο (πρέπει να) υπάρχει μόνο για τη διευκόλυνση του προσωπικού διαβάσματος των μαθητών, δεν (πρέπει να) αντικαθιστά το σχολείο. Κι αυτό γιατί λίγοι θα πουν "έχω 2 ώρες, ας διαβάσω λίγο για να βελτιωθώ", αλλά οι περισσότεροι θα πουν "έχω 2 ώρες, πρέπει να διαβάσω για το φροντιστήριο". Το φροντιστήριο κάνει το προαιρετικό υποχρεωτικό.

Γι' αυτό υπάρχει το Φροντιστήριο, που μπορεί να το κάνει! Αν διαβάσεις προσεκτικά τι έγραψα, θα δεις ότι δεν αναφέρομαι μόνο στο αν είναι καλός ή κακός ο μαθητής, αλλά κυρίως στην προσπάθεια και τους στόχους του. Κοινώς, λέω ότι το Φροντιστήριο προσφέρει περιβάλλοντα για μαθητές που προσπαθούν περισσότερο και έχουν και υψηλότερους στόχους και αντίστοιχα για αυτούς που προσπαθούν λιγότερο και έχουν και μικρότερους στόχους (στόχους όσον αφορά στην 3βάθμια εκπαίδευση πάντα). Συνήθως, αυτός που προσπαθεί περισσότερο είναι και καλύτερος στα μαθήματα...

Να τονίσω ξανά ότι το Λύκειο (όχι οι υπόλοιπες τάξεις) είναι αχρείαστο με τη σημερινή του μορφή στο παρόν σύστημα.
Το "ας διαβάσω για να βελτιωθώ" και το ¨ας διαβάσω για το φροντιστήριο" είναι το ίδιο πράγμα...

Βεβαίως, σεβαστή η άποψή σου ότι το Λύκειο χωρίς φροντιστήριο σε καλύπτει για την εισαγωγή σου στην 3βάθμια εκπαίδευση (πράγμα που εννοείς απ' όσο έχω καταλάβει) και, μάλιστα, γνωρίζω άτομο που μπήκε στο Πανεπιστήμιο χωρίς φροντιστήριο, αλλά δεν πέρασε στην 1η του επιλογή (ξεκ@λ@θηκε στο διάβασμα όμως). Φυσικά, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις...

υ.γ. Να τονίσω ότι όταν λέω Λύκειο εννοώ μόνο το Γενικό Λύκειο. Για τα ΕΠΑΛ δεν ξέρω, γι' αυτό δε μιλώ, αλλά έχω μια γενική άποψη από φήμες που ακούω ότι ούτε σε αυτά είναι τέλεια τα πράγματα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Bonnie

Νεοφερμένος

Η Bonnie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 38 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
Πάντως εγώ πιστεύω ότι όπως και αν έχουν διαμορφωθεί σήμερα τα φροντιστήρια, δημιουργήθηκαν λόγω μιας ανάγκης. Δεν νομίζω ότι η ανάγκη ήταν να αυξηθεί ο ανταγωνισμός για να εισέλθει κανείς στη 3βάθμια εκπαίδευση αλλά η πρωταρχική ανάγκη πρέπει να ήταν (το ίδιο ισχύει και για τα ιδιαίτερα μαθήματα) η αύξηση της κατανόησης των μαθημάτων από τους μαθητές και η αύξηση των βαθμών τους. Γιατί όπως και να το κάνουμε ο κάθε γονέας όταν βλέπει το παιδί του να γράφει 5-6 στα διαγωνίσματα, π.χ. των μαθηματικών, αλλά ο ίδιος δεν μπορεί να το βοηθήσει λόγω έλλειψης γνώσεων, τότε θα αναζητήσει βοήθεια από κάπου αλλού. Όντως, αυτή τη στιγμή τα φροντιστήρια μπορεί να αποτελούν μια επαγγελματική-συνήθως προσωρινή- διέξοδο για τους πτυχιούχους καθώς δεν υπάρχουν άλλοι διέξοδοι. Ποιος μπορεί να μπει στη 2βάθμια εκπαίδευση αν θέλει; Γίνονται διορισμοί; Ή μήπως στην 3βάθμια, στα ΤΕΙ και ΑΕΙ; Οι καθηγητές από εκεί φεύγουν γύρω στα 65-67 και είναι ήδη 3-4 άτομα από πίσω που περιμένουν τη σειρά τους γιατί είναι χρόνια μέσα με προγράμματα και διάφορα. Βέβαια, είναι και το γνωστό ότι δεν απολύεται κανείς, εργάζεται ή δεν εργάζεται σωστά. Εγώ ξέρω έναν καθηγητή με θέση στο Γεωπονικό που εμφανίζεται στο πανεπιστήμιο μόνο όταν έχει μάθημα (1-2 φορές/βδομάδα) ή αλλιώς 1 φορά τον μήνα και για 2-3 ώρες το πολύ! Πληρώνεται όμως κανονικά και όλοι οι άλλοι καθηγητές το γνωρίζουν και κανείς δεν κάνει τίποτα για αυτό. Από την άλλη στην Ελλάδα δεν επιτρέπουμε να ανοίξουν ιδιωτικά πανεπιστήμια ή ακόμα και αυτά που έχουμε, να τα εξελίξουμε και να αρχίσουμε να προσκαλούμε φοιτητές από έξω. Γνωρίζετε ότι πάρα πολλοί νέοι Έλληνες πάνε και σπουδάζουν σε χώρες όπως Σλοβακία, Σερβία, Ρουμανία κτλ; Και μάλιστα έχουν πολύ καλά πανεπιστήμια. Γενικά αν θέλει κάποιος να ακολουθήσει μια διδακτική/ακαδημαϊκή καριέρα αναγκάζεται να καταφύγει εκ πρώτης σε φροντιστήρια, ιδιαίτερα και παρόμοιες δομές, τουλάχιστον προς το παρόν. Μπορεί μελλοντικά να διαμορφωθεί αλλιώς το σύστημα εκπαίδευσης....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δε μπορεί σε καμιά περίπτωση το σχολείο να "υποστηρίζει" τη δουλειά που κάνει το φροντιστήριο. Πώς το λες αυτό σε μια οικογένεια που δεν έχει τα χρήματα να πληρώσει ένα φροντιστήριο; Την πετάς στα σκουπίδια πρακτικά.

Το φροντιστήριο είναι μια επιχείρηση, δεν είναι σχολείο, δεν έχει στόχο να διαπαιδαγωγήσει, να κοινωνικοποιήσει τον μαθητή, να τον βοηθήσει να καλλιεργηθεί. Έχει συγκεκριμένους λόγους ύπαρξης όπως ειπώθηκε παραπάνω. Είτε αυτό λέγεται προαγωγικές εξετάσεις είτε πανελλαδικές είτε βαθμολογία τετραμήνου κλπ. Χωριστά το ότι δεν έχουν όλοι την οικονομική ή ακόμα και τη γεωγραφική δυνατότητα να πάνε σε φροντιστήριο. Σαφώς λοιπόν δε μπορεί και δεν πρέπει να υποκαθιστά τον θεσμό του σχολείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Οι λόγοι που υπάρχει η υποστηρικτική διδασκαλία εκτός σχολείου όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο είναι δύο:

1. Δεν γίνεται να διδάξεις σωστά όταν έχεις τάξεις 20+ ατόμων μεικτών ικανοτήτων και διαφορετικών ενδιαφερόντων
2. Όσο καλή δουλειά και να κάνει το σχολείο, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που έχουν υψηλές βλέψεις ή είναι πολύ αδύναμοι ή χρειάζονται έξτρα ατομική βοήθεια.

Ο βασικός λόγος που υπάρχουν τόσα πολλά φροντιστήρια στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες του κόσμου είναι ότι στην Ελλάδα όλοι σχεδόν θέλουν να σπουδάσουν, και κανένας δεν αποφασίζει πια να παρατήσει το σχολείο στα 15 και να μάθει μια τέχνη, είτε παίρνει τα γράμματα είτε όχι.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί και δεν πρέπει το φροντιστήριο να υποκαταστήσει το θεσμό του σχολείου, αλλά είναι και πολύ δύσκολο το σχολείο να επιβιώσει χωρίς το φροντιστήριο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οι λόγοι που υπάρχει η υποστηρικτική διδασκαλία εκτός σχολείου όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο είναι δύο:

1. Δεν γίνεται να διδάξεις σωστά όταν έχεις τάξεις 20+ ατόμων μεικτών ικανοτήτων και διαφορετικών ενδιαφερόντων
2. Όσο καλή δουλειά και να κάνει το σχολείο, πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που έχουν υψηλές βλέψεις ή είναι πολύ αδύναμοι ή χρειάζονται έξτρα ατομική βοήθεια.

Ο βασικός λόγος που υπάρχουν τόσα πολλά φροντιστήρια στην Ελλάδα σε σύγκριση με άλλες χώρες του κόσμου είναι ότι στην Ελλάδα όλοι σχεδόν θέλουν να σπουδάσουν, και κανένας δεν αποφασίζει πια να παρατήσει το σχολείο στα 15 και να μάθει μια τέχνη, είτε παίρνει τα γράμματα είτε όχι.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί και δεν πρέπει το φροντιστήριο να υποκαταστήσει το θεσμό του σχολείου, αλλά είναι και πολύ δύσκολο το σχολείο να επιβιώσει χωρίς το φροντιστήριο.
Δεν ισχύει σχεδόν τίποτα απ' αυτά. Πουθενά δεν υπάρχει τόσο έντονο το (αρνητικό) φαινόμενο της παραπαιδείας και σχεδόν πουθενά δεν υπάρχει η κουλτούρα του να μάθει το παιδί μια τέχνη και να αφήσει το λύκειο. Επίσης, γενικά στην Ελλάδα σα σωστοί αγράμματοι πετάμε κάτι μαργαριτάρια όπως στο ότι στην Ιαπωνία έχουν πάρα πολλά φροντιστήρια(καμια σχέση). Η παραπαιδεία σε τώσο φριχτό βαθμό είναι φαινόμενο ελληνικό, άντε να συμβαίνει σε ελάχιστες άλλες χώρες(δεν ξέρω καμία).

Για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες έχεις δίκιο, αλλά αυτό είναι γενικότερο πρόβλημα που χρειάζεται πολύ μεγάλες αλλάγες από όλες τις χώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nina-nana

Διάσημο μέλος

Η Nina-nana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,536 μηνύματα.
Δεν ισχύει σχεδόν τίποτα απ' αυτά.
Το ότι εσύ δεν γνωρίζεις τι γίνεται σε άλλες χώρες δεν σημαίνει κάτι, πέραν του ότι απλά μιλάς χωρίς να γνωρίζεις.

Σε ποια χώρα άραγε να βρίσκεται αυτό το φροντιστήριο που βλέπουμε στη φωτογραφία; Όπου το βρεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Συνημμένα

  • Excel.jpg
    Excel.jpg
    83.8 KB · Εμφανίσεις: 265

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καλα μιλάμε με επιχειρηματα ""που ειναι η φωτοο"" :loltooth:

Λυπάμαι, αλλά το εν λόγω καρκίνωμα δεν το έχουν οι ξένοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top